Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Brezsnyev blogja

A zerg kampány dióhéjban

Brezsnyev | 2007.10.29. 17:33 | kategória: starcraft | 0 hozzászólás

A zerg kampányban tulajdonképpen egy cerebrate (egy agy, az Overmind második embere, a zerg brood vezetője) szerepét játszuk, akit "Atyánk" frissen alkotott meg Tarsonis romjain, hogy a Jormungand broodot vezessük. Első feladatunként a bolygón maradt konföderációsokat kell elpusztítanunk, valamint egy selyemgubót (chrysalis) kell megvédenünk. Ebben a gubóban van az Overmind legerősebb követője...(Kerrigan)
A második pályán a protoss blokádon kell átsiklanunk a selyemgubóval. A pálya után egy féreglyukon keresztül a visszamegyünk Charra.
A harmadik pályán a Terrán Domínium telepeseivel kell megküzdenünk, akik voltak olyan hülyék, hogy fittyet hányva a zerg fertőzés mértékére, engedtek a bolygó gazdag nyersanyagforrásainak csábításának. Ekkor már a selyemgubót nem tudjuk egy herébel (drone) ide-oda cipelni, az egész úgy viselkedik, mint egy épület.
A negyedik pályán Jim Raynor embereivel kell megküzdenünk, aki egy álom miatt érkezett Charra. Azt hiszi (helyesen), hogy Kerrigan még mindig él és segítségért kiált. Miután 20 percig megvédtük a selyemgubót, kinyílik és megjelenik a megfertőzött Kerrigan. A nő természetesen nem sok részletére emlékszik korábbi önmagának, Jimnek és csapatának mégis megkegyelmez. Közli velük, ha még egyszer összefutnak, megöli őket.
Az ötötdik pályán egy terrán tudományos bárkára (science vessel), az Amerigo-ra törünk be kicsike csapatunkkal. A hajó kompjúterét végigtanulményozva Kerrigan megérti, mit tettek vele szellemmé való kiképzése során, ergo megtanulja tökéletesen befojásolni a képességeit. A pálya után egy hangulatos kis intróban takonnyá robbantják a terránok az Amerigo-t.
A hatodik pályán Kerrigan megkapja a protoss high templárok psi storm képességét. Kiderül ugyanis, hogy nem csak a terránok, hanem a protossok is megjelentek Charon (az előbbiek a dark templárokat keresik, akik itt ragadtak). Kedvenc hősnőnk megküzd Tassadar holoképével, majd dühösen konstatálja, hogy átverték.
A hetedik pályán meg kell akadályoznunk, hogy akár csak egy dark templár elmeneküljön Charról.
A nyolcadik pályán saját fajtánk elle kell mennünk. Miközben Kerrigan és a fél zerg hadtest a protossokkal hadakozott, lemészárolták a Garm brood cerebrate-jét, Zaszt. Sajnos az Overmind nem képes reinkarnálni őt, mivel sokkot kapott a sötét templárok energiáitól, így kénytelenek vagyunk rendet rakni.
A kilencedik pályán végre felébred Atyánk, és közli, már tudja, hogya juthatunk el Aiurra (mikor Zeratul megölte Zaszt, a dt és az OVermind tudata eggyé vált egy pillanatra). Ahhoz hogy ő maga is tiszteletét tegye protoss földön el kell lopnunk egy kristályt, majd a tizedik pályán egy régi templom romjaira kell tennünk.
A zerg végintróban Az Overmind becsapódik Aiur felszínébe. A kráter környékét elárasztják a zergek.

Hozzászólások

Még nincsenek hozzászólások

Be kell jelentkezned, ha hozzá szeretnél szólni!

A blogokban szereplő bejegyzések és hozzászólások a felhasználók saját véleményét tükrözik.
Fenntartjuk a jogot, hogy az illegális tevékenységgel kapcsolatos vagy offenzív jellegű, valamint nem blogba való bejegyzéseket, hozzászólásokat előzetes figyelmeztetés nélkül töröljük.