Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

cygary blogja

Amit várunk: MMORPGk

cygary | 2008.07.21. 18:36 | kategória: játék/hírek | 0 hozzászólás

Nemrég ötlöttem ki, hogy összeírom azokat a játékokat amik majd meg fognak jelenni(hamarosan avagy nem hamarosan) és igencsak egyediek, avagy különlegesek lesznek. Nos kezdjük is a listát az online küzdelmek szerelmeseinek örömére!

Aion-Tower of Eternity

Ez az MMORPG az első generációs Cryengine-nel készül szóval látványra biztos nem lesz panasz, ahogy a kreativitásra sem. A játéktér úgy fog kinézni mint máshol, azonban két részre osztva. Alul a jók, felül a gonoszok. Álljunk meg. Hogy is van ez? Nos hát a 10. szinttől szárnyakat kapunk ami egyrészt ugye hasznos mert a levegőben is harcolhatunk, másrészt közlekedhetünk is. És itt jön képbe az egyik furcsaság. Aion világát úgy képzeljük el mint egy lerágott almát. Szóval a középen egy hatalmas ,,hegység'' van és az elkezd vékonyodni hogy aztán a csúcsán újból szélesedjen. Az eredmény egymással szemben elhelyezekdő két félgömb egy hatalmas heggyel összekötve. Tehát ha felnézünk nem a kék eget, hanem az ellenséges világot látjuk. Persze a gravitáció törvényei miatt mindkét fél normálisan közlekedik. Ez a föld ráadásul szétvált, így különböző lebegő kis szigetek alakultak ki, amelyen akár városok is létrejöhettek. Szóval a két félteke lakói egymást fogják vígan írtani, ostromokkal, varázslatokkal és a szokásos kasztokkal.
Megjelenés 2009 első negyedév( csupán becsült adat)

Nah mostmár akkor maradjunk az MMO vonalon egy igazi kuriózummal méghozzá FPS nézetből

Huxley
Mostanság divat az újabban megjelenő MMORPGknek veszettül jól kinézni így a Huxley sem maradhatott ki a majmolásból: felvértezte magát a legújabb Unreal Engine-nel szóval hozzáértés kell hogy ebből randa játék legyen. Szerverenként két hatalmas város lesz körülbelül 4-5000(!) játékossal, és ez a két birodalom persze véletlen ősi ellenség így meg is van kit kell majd puffogtatni. A nagyobb ostromokban akár száz játékos is részt vehet(persze felenként szóval kétszeres szorzó) így felülmúlva mindegy multis fps számbeli lehetőségét. Szintlépések és szörnyek úgyszint lesznek, fegyverünket pedig teljesen a saját ízlésünkre szabhatjuk: lőhetünk rakétát,mérget,villámot,plazmát mindent ami ami (Serious) szem-szájnak ingere :)
Megjelenés 2008 vége-2009 eleje


Hozzászólások

Még nincsenek hozzászólások

Be kell jelentkezned, ha hozzá szeretnél szólni!

A blogokban szereplő bejegyzések és hozzászólások a felhasználók saját véleményét tükrözik.
Fenntartjuk a jogot, hogy az illegális tevékenységgel kapcsolatos vagy offenzív jellegű, valamint nem blogba való bejegyzéseket, hozzászólásokat előzetes figyelmeztetés nélkül töröljük.