Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Razor03 blogja

Star Wars The Force Unleashed -– Eljött az én galaxisom!

Razor03 | 2009.11.24. 14:12 | kategória: játékteszt | 11 hozzászólás

Rögtön az elején leszögezem, hogy ez a játék nagyon jó! Nem ír játéktörténelmet, de kategóriájában és az utóbbi idők felhozatalát tekintve szórakoztató, és az utolsó percig leköti azt, aki rászánja az időt! Felvezetésként annyit említenék, hogy 2007-ben napvilágot látott az első igazán meghökkentő előzetes, ahol egy sith lovagot látunk, amint az erőt használva terelget egy gigantikus csillag rombolót. Ez már önmagában felcsigázza az embert, viszont Darth Vader dicsérő szavait is halljuk "You have done well, my apprentice!" így rájövünk: itt bizony valami komoly van készülőben! LucasArts-ék tehát egy újabb Star Wars játék készítésébe fogtak, a szomorú hír ránk, PC-sekre nézve pusztán annyi, hogy a Force Unleashed címre keresztelt game kizárólag konzolra érkezik! Sorban jöttek a lenyűgözőbbnél lenyűgözőbb előzetesek, és fejlesztői videók, melyekből áradt a Star Wars univerzum hangulata, a játék élő-szereplős karaktereket vonultat fel, hangulat bomba átvezetőkkel, kiváló zenével, és elnyerő történettel fűszerezve. Egy külső nézetes akció játékról van szó, ami a Jedi Kinght szériával szeretné felvenni a versenyt. A fejlesztők a fizikára, és az erő használatra fektetik a hangsúlyt, a videókból és képekből ítélve pedig lenyűgöző grafikát látunk. Az ok, miszerint nem jöhet PC-re, pusztán annyi (a Quad Core processzorok, GeForce 8800 GTX-ek és 4 GB RAM-ok korában...hö-hö) hogy a havok-Euphoria és DMM fizikai és környezeti reakciókat kezelő dinamikus fejlesztői motor importálása nem megoldható asztali gépekre! Mindenki tudja, hogy manapság a pénz a konzolos játékfejlesztésben van, de volt már rá példa, hogy a "sohasemfogelkészülniPCre" végül csak megjelent...

A long time ago, in a galaxy far far away...

A végzet nem kerülte el a Force Unleashed-et sem, így miután mindenki hülyére játszotta magát Xbox-on és Playstation-on, bejelentették a PC-re is megjelenő Ultimate Sith Edition-t! A kibővített játék az Episode IV-V alternatív történetét, illetve a FU jó oldalon történő befejezésének úgymond bónusz pályáját jelenti, természetesen az alap játék tartalom mellett. Szerintem ez így nagyon jól hangzik, szépen fel is lett vezetve nyálcsorgatós előzetesekkel, majd a beharangozást a tényleges megjelenés követte, amit nem volt könnyű kivárni! Az már az első perctől kezdve jól látszik, hogy Lucas-ék elég szépen odatették maguk ehhez a projekthez, és egy olyan világot vittek pixelre, melytől olyan érzésed támad: ott vagyok a játékban! Szerintem a Star Wars univerzumot senkinek sem kell bemutatni, a hat filmes rész úgy kerek, ahogy van. A FU története pedig ott kezdődik, ahol a harmadik rész abba marad, pár évvel a lázadok ellenállásának megalakulása előtt. Vader inváziót indít a Kashyyyk bolygó ellen, ami a wookie-k otthona. Itt egy ifjú jedi tanoncba botlik, a fiú magához ragadja Vader kardját, aki akarata ellenére a gonosz titkos tanítványává válik. Őt fogjuk a későbbiekben irányítani, feladata egyszerű: leszámolni a galaxisban rejtőző jedikkel (emellett az is kiderül, hogy Vader az uralkodó ellen ármánykodik!). Ez egy darabig sablonszerűen működik, naivan állunk a sötét oldal szolgálatába, aztán a megszokott módon csavarodik a történet.

You have done well, my apprentice! – Darth Vader

Szerintem nagyon nehezen indul a játék. Az első 60 perc valahogy nem annyira megnyerő. Megérkezünk a Kashyyyk-ra, itt magát Vader-t irányítjuk, és kardjával aprítjuk az utunkba kerülő wookie-kat. Az elénk táruló játéktér itt még nem ragad magával, pedig a részletek megvannak, bármerre megyünk. Sokan itt be is fejezik a játszást, mert a játékmenet repetitív. Jön az ellenség, nekünk pedig csak hentelni kell, vagy dobálni őket az erő segítségével (azt azért hozzá teszem, hogy Vader feltartóztathatatlan iramát és ennek hangulatát kiválóan visszaadták!). A játék ott kelti fel elsőnek az ember figyelmét, mikor átvesszük Vader tanítványa felett az irányítást, és útnak indulunk. A fiú Starkiller néven válik rettegett erőhasználóvá, karakterét szerintem nagyon jól eltalálták. Számomra sokkal szimpatikusabb, mint a filmben szereplő nagyképű, de folyton ellenszegülő és "nyafogó" értetlenkedő Anakin vagy a későbbiekben töketlenkedő Luke. Starkiller higgadt és megfontolt, hű szolgálója vagyunk Vader-nek, minden szavát teljesítjük, de később kiderül, hogy igazából csak ránk bízott feladatokat teljesítünk, nem a gyűlölet irányít minket, mint az igazi sith-eket! Segítőnk és társunk egy robot, akit Proxy-nak hívnak. Programjából adódóan gonosz de hű robot, aki inkább vicces segítőnk. Sokkal jobban szerethető ez által, mint a filmbéli bugyuta bárgyú protokoll droidok. Pilótánk egy bájos hölgy, Juno, aki azonnal elnyeri hősünk szívét – ami ugye elmaradhatatlan kellék, ha Star Wars-ról van szó :). Ezek a tulajdonságai elárulják őt, és karakterét, és ezen tulajdonságok nélkül azt hiszem nem működne ez a játék! Ahogy haladunk előre, minden egyre fordulatosabbá válik, egyre erősebbek leszünk, és ez a játékoson is úrrá lesz. A háttérben ismét Sidious nagyúr áll, mi pedig eszköz vagyunk, ahogy sithek között ez lenni szokott. Többet viszont nem árulnék el a történetből, mert az élmény felér egy film megnézésével!

Szóval neki kell ülni, el kell kezdeni, és végig kell játszani ahhoz, hogy tényleg elégedetten álljunk fel a képernyő elől! Az sem mindegy, hogy milyen fokozaton kezdjük, hisz legkönnyebb szinten gyakorlatilag legyőzhetetlenek vagyunk. Ilyen formában nincs a játékban kihívás, nem kell taktikázni, ügyeskedni, kigondolni, hogy mérjünk csapást az ellenségre! Én a közepes nehézségi fokozatot választottam, ezáltal nem csak a főellenségek adták fel a leckét, hanem az utamba kerülő birodalmi roham osztagosok is! A pályák logikusan és film hűen vannak felépítve. Ezek lineárisak, de mégis lenyűgözőek, a játék alatt dübörgő motor könnyedséggel kezel nagy tereket. A látvány pazar akárhol vagyunk, mindig megállunk a távolban gyönyörködni, vagy épp a grandiózus játéktérben csodálkozni. Vannak persze közepesre sikerült részek is, de erre még visszatérek. A pályához hozzá tartozik a nagyszerű fizika, ami elengedhetetlen, egy ilyen játéknál. Ma már csodákat művelnek a különféle fizikai motorokkal (Havok, PhysX) így a Lucas-ék által létrehozott Euphoria is a dobogón végez! Vasajtókat törünk át, az üveg darabokra törik, anyagok rugalmasan nyúlnak, hajlanak, és egymásra hatással vannak. Ládák és ellenségek szanaszét röpülnek, ha begurulunk, és soha sem látjuk kétszer ugyanazt a mozgás sort a monitoron!

May the force be with you!

Vagyis: az erő legyen veled! Ez az erő kivételes módon járja át Mareket, Vader tanítványát, aki legendás dolgokra képes ezáltal! Fentebb írtam, hogy a grandiózus csillag-rombolós jelenettel lett szétkürtölve a játék, ami aztán bele is került a végleges változatba. Mi magunk fogjuk a légkörben keringő hajó óriást porba kényszeríteni, ami az egyik csúcs pontja a játékidőnek. Kezdetben persze csak alap szintű dolgokra vagyunk képesek, viszont a megszerzett tapasztalati pontokat három fő irányba oszthatjuk szét, így mi döntjük el, hogy milyen stih-et formálunk, és mely képességet veszünk előre vagy tartunk fontosnak. Nem kell bonyolult dolgokra gondolni, élet és erő használat növelése, különböző kombók és sötét erők elsajátítására van módunk. A pályán rejtett bónusz pontokat lehet felvenni, ajtók mögé bújtatva vagy épp nehezen megszerezhető helyen vannak ezek. Továbbá power up-ok is vannak, így pár másodpercig végtelen életünk illetve "kifogyhatatlan" erőnk lehet, ha ezeket felvesszük. Most írhatnám, hogy mekkora badarság ez, egy látszólag tök komoly játékba ilyet tenni, de aki nem próbálta, nem tudhatja, hogy ezekre bizony néha hatalmas szükség van! A készítők időnként játékost próbáló sereggel állítanak minket szembe, és ilyenkor jól jön 1-2 energia bomba, hogy gyorsan megváljunk a nehezétől. Én marhára szerettem ezt a rendszert, elsőnek kicsit idegenkedtem tőle, aztán folyamatosan használtam ezeket.

Van még egy hatalmas erénye ennek a programnak, ami felett nem szabad szó nélkül elmenni. Konzolos játékoknál divattá vált a szkriptelt kivégzések bevezetése, ami annyit tesz, hogy a megfelelő gomb kombinációt a megfelelő időn belül kell lenyomni, így látványos kivégzések képsora veszi kezdetét. Nos, ez így van kedvenc Star Wars-unk esetében is, nagyobb és fő ellenségeket íj módon győzhetjük le. Persze előbb le kell őket gyengíteni, aztán jöhet a megérdemelt képsorozat! Ha már gombnyomogatásról van szó, akkor meg kell említeni azt is, hogy a portálás ilyen téren kiváló. A kamera nézet jól követhető, a harc rendszert pedig tökéletesen átemelték a számítógépek világába. Hősünk fénykardjával magától védekezik (ezt is tudjuk fejleszteni!) a lövések becsapódása nyomot hagy a felületeken. Ezek ugyan apróságok, de tudjuk, hogy az ördög a részletekben lakozik! A részletekről pedig a grafikus motor és a fejlesztők, pályatervezők garantáltan gondoskodnak. A grafika színvonalas, szép effektekkel rendelkezik, így színpompás világot tár elénk.

Meglepő, de az írást itt pár negatív dologgal folytatom. A grafika néhol kicsit csicsás, vagy egy-két pályán vérszegény (első sorban a hulladéktároló Raxus Prime bolygóra gondolok). Ezt shaderelt csillogó felületekkel próbálják elfedni, ami szerintem 2009 végén már nem annyira fun. Persze a szájtátós részek vannak túlsúlyban, de ne feledkezzünk meg a magas gépigényről sem. Ezen sokat vitatkoznak az emberek, azt tudom, hogy saját GeForce GTX 260 kártyás gépemen, Quad Core procival (@3.75 GHz) a lehető legmagasabb látványjavító bekapcsolásával (driver-ben 16xAA) soha sem kaptam kevesebbet 30 fps-nél. Sajnos többet sem, mert frame lock-olt a játék hála a portálást végző zseniknek. Fel nem foghatom, kinek jut eszébe ekkora baromság, de reménykedjünk, hogy a következő javításban már feloldják ezt! Van egy olyan érzésem, hogy Quad Core processzorok használatára támaszkodik a program (főként az Euphoria miatt) továbbá egy komolyabb GeForce 9800 GT megléte is erősen ajánlott. A zenék említése már szóra sem érdemes… annyira pumpálják az adrenalint, hogy majd bele fulladsz tőle a játékba :). Mivel a karakterek valós személyek másai, így természetes, hogy a szinkron hangot is ők adták. A Force Unleashed két dupla rétegű DVD-n jelent meg, helyigénye pedig pofátlanul magas, 25 GB-ot (!!!) foglal a winchesteren!

Lord Vader was a broken shadow of his former self. I knew that one day you would replace him. – Darth Sidious

A játékidő nem túl hosszú, de egy ilyen klassz játékot nem szabad két délután letudni. Ehhez jönnek még a bónusz részek, melyek felteszik a pontot az "i"-re. Bámulatos, hogy formálták és szőtték át az eredeti történetet lyukasarcék ezzel a résszel. Luke Skywalker helyét úgymond mi töltjük be, és bár gonoszként, de ugyanazt az utat járjuk végig, mint ő. Így látjuk viszont droidunk Jabba palotájában a Tatooine-on, csak hogy egy meghökkentő példát említsek a sok mellett! Aztán átéljük a Hoth elleni támadást, csak ezúttal mi magunk vágjuk a fénykardot Luke arcába. Nem is tudom milyen rég vártam egy ilyen egyedi Star Wars játékra. Valami egészen egyedire, amit a Jedi Knight egyik része sem tudott, vagy csak nyomokban volt képes nyújtani. Ezért írtam a címben azt, hogy eljött az én galaxisom, vagyis eljött az én Star Wars játékom. Minden benne van, csúcsra járatva, apróbb hibákkal, de a végeredmény nagyon jó, és ezt a konzolos eladási adatok is mutatják. Ha pontoznom kellene, akkor egy picit túlértékelt, de 9/10-et adnék rá, és az idei mezőny egyik legjobb játékának ítélem. Jóformán alig keltette fel valami az érdeklődésem mostanában, és ez nem az egyre kevesebb időm, hanem a megfogyatkozott vagy épp értéktelen címek oka. Ezt a játékot akár vászonra is vihetnék, mert az elejétől a végéig minden adott a sikerre, továbbá nem csak a Star Wars fanoknak kötelező, hanem az igényes akció játékok kedvelőinek is - nagyszerű ajándék a karácsonyfa alá!

Utolsó módosítás: 2013.01.23. 19:46

Hozzászólások

1 | Szekuj 2009.11.24. 14:17
Nem szabad két délután végigjátszani? :) Este 6-7 körül telepítettem, és hajnali 3-kor végig volt játszva medium-on.
Creativ3Form
2 | Creativ3Form 2009.11.24. 14:56
Már meg is feledkeztem erről az írásról...vagyis arról, hogy beígérted, de ahogy mondtam, az érdeklődésemet felkeltetted.
Szóval gratula hozzá, remek írás lett. Tényleg látszik, hogy minden percét élvezted és, hogy számodra az idei termés egyik (ha nem a legjobb) gameja.
Én amúgy túl könnyűnek éreztem. Hiába látványosak a harcok meg a kaszabolások, meg az erőhasználat, ezeknek köszönhetően túl könnyű az egész. Medium fokozaton játszottam ki kétszer, aztán a hardnak is nekikezdtem, de jött a Dragon Age:-D
Egyedül a főboss harcoknál kell jobban odafigyelnem, de kis türelemmel és a lézerkard VS erő kombok helyes alkalmazásával mindenkit megbüntettem, amiért azt hitték, hogy…pedig dehogy:-).
A kameraállások, néha produkáltak érdekes dolgokat, amikkel felmenesztelték bennem azt a bizonyos pumpát de nem volt gáz. A grafikától én személy szerint nem dobtam hátast, de ezt betudom annak, hogy 800*600-on futtatva is szaggatott néha, sajna kevés már neki a gépem. Persze így is az élvezhetőség keretein belül maradt, de majd vasújításnál kitolom maxra, and AKKOR!
Ami nagy erőssége a játéknak, azaz általad is dicsért sztori. Rengeteg olyan kritikát olvastam, hogy "így nem méltó meg úgy nem méltó a filmekhez". Nos, ezekről az egyénekről később kiderült, hogy kb. 1 óra játék után feladták, és ez volt a hiba. Ekkor ugyanis még semmit nem tud az ember, de szó szerint SEMMIT. A történet változatos, fordulatos, WTF-ekkel teli, és a lényeg, hogy hihetetlen magas fokozaton izzik a Star Wars érzés! Sosem voltam fan, de átjárt az erő, és ez mindenképpen a legjobb dicséret, amit egy Star Wars játék kaphat szerintem:-D Abszolúte méltó a filmekhez és az eddigi lézerkardos játékokhoz képest sem kell elbujdosnia. Dart Vaderrel való nyomulás pedig fantasztikus érzés volt, irányítani a sötét nagyurat, ráadásul szétrombolsz vele mindent és mindenkit…zseniális húzás volt a készítőktől. Az meg, hogy a végén mit kap majd...nos...tudja aki tudja;-)
A három DLC is tetszett, bár amikor az Akadémián voltam ott volt pár rész, ami felidegelt (na, honnan idéztem?) de nem volt gond. Élvezettel aláztam szarrá Luke és Obi-Van papát
Szóval összességében remek game lett, érdemes volt rá várni, bár tény, hogy kicsit jobban is portolhatták volna, de a lényeg, hogy jött, van és nem csalódtunk benne. Legalább te és én biztos, hogy nem. Nekem is 9/10.
Razor03
3 | Razor03 2009.11.24. 15:10
Creativ3Form: köszönöm a tartalmas kommentet, na meg a megerősítést a pontozáshoz. :)

Kíváncsi vagyok, hogy itt Dome-on mennyit kap majd a cikkírótól.
Creativ3Form
4 | Creativ3Form 2009.11.24. 15:17
Szívesen. A konzolos verzió ismertetőjét már olvashatod, de szerintem a portolás miatt a PC-s teszt (már, ha lesz) rosszabb értékelést fog kapni.
5 | Sir Spike 2009.11.24. 15:30
Remek írás egy remek játékhoz. Gratula!
(azért egy "lézerkard" van a bejegyzésben :-D )
Razor03
6 | Razor03 2009.11.24. 15:36
Sir Spike: köszi, lézerkardot átírtam ;).
xeLaR
7 | xeLaR 2009.11.24. 17:19
Fail review is FAIL...

Najó...nem egészen :)
Jól megfogalmazott és igényes írás lett, amiben ki lettek emelve a játék főbb elemei. És persze az is, hogy mennyire tetszett, és milyen géppel vágtál neki, és ez utóbbi pedig elég lényeges (elég csak Creativ kommentjére nézni).

Kezdjük ott, hogy a PC port lett tökéletes. Elég sok hangprobléma volt öcsém és az én (rövid) játékom alatt, amit még a patch sem oldott meg, és még lassította is a játékot (ha 5.1-ről visszavettem sztereóra, akkor megjavult a játék, de gyorsabb se lett). Illetve ott van még a grafikai beállítások hiánya, amit a patch "high detail ON/OFF" beállítása sem tudott megoldani (kb. semmi változást nem láttam a grafikában). Valahogy ez kimaradt az írásodból.

Aztán ott vannak a felesleges, ill. elgondolkodtató játékelemek. Az egyik ezek közül a már említett nagyobb ellenfeleknél és bossoknál található "gombnyomkodós részek (vagy inkább hülyeségek)". Őszintén szólva számomra elég érthetetlen, hogy miért kellett ezt belerakni, főleg úgy, hogyha elrontod ezt a részt, akkor egyáltalán SEMMI VELEJÁRÓ BÜNTETÉS SINCS. Bossharcoknál még talán lenne értelme, de pont akkor, amikor már egy vagy két ütéstől behalna, inkább tűnik feleslegesnek, mint hihetetlenül hangulatos játékelemnek.
Aztán itt van még a "változatos" játékmenet dilemmája is. Elvileg jutalmazza a játék a változatos harcokat, de nem igazán jelzi, hogy most ez tetszik neki vagy sem. Ennyi erővel (ha-ha-ha) csak ugyanazok az alapmozdulatok elegek az alapellenfelek likvidálására.

Grafika szép, de mint mondtad vannak vele problémák. Gondolom ezért lett levonva az az egy pont...

A játék érdemi része (nekem legalábbis) elég unalmas és egyszerű volt, amit inkább az irányítás és a kamera próbált elrontani. Ez pedig a bossharcoknál elég...frusztráló tud lenni. Elég csak a fórumtémájában elolvasni mindazok élményeit, akiknek "csillagromboló-lehúzását" megkeserítette ez a két igen lényeges hiba (az utánuk lévő elégedettségről szóló hozzászólások pedig inkább egy rossz, idegölő játék kijátszására hasonlítanak). Ezen is csiszolhattak volna.

Sztori, hangulat...? Nem igazán volt benne részem, de nagyon az elején jártam (de nagyjából tudom mi történik, thx öcsém). És az eddig felsorolt elég súlyos negatív dolgok eltörpülnek a sztori és hangulat mellett...legalábbis szerintetek. Akkor kérdem én...

Minek kell a játék?

Mivel játékról van szó, így nem csak azt a részét kéne kiemelni, hanem egy kicsit belenézni, hogy magában a játékban mi van. És az egyáltalán nem 9/10 (most Creativ kommentjén csodálkozok, mivel ő is 9/10-et, mikor több és lényegesebb hibákat sorolt fel, mint Te...de végülis Creativ már csak "ilyen" ;))

Szóval a lényeg az, hogy hiányolom az objektívabb megközelítést, és tudom hogy feleslegesen teszem, mivel ez egy tök szubjektív vélemény. Mint ahogy írtam a topicban is, örülök hogy tetszett, de ha már te is írod, hogy nem váltja meg a világot, akkor miért 9-et adsz rá? Batman: Arkham Asylum meg 8 vagy 7, mi?

Pontot nem adok, nem vittem végig, és valszeg nem is fogom. A sztorit meg inkább megnézem YouTube-on, mintsem agyvérzést kapjak ettől...
Razor03
8 | Razor03 2009.11.24. 18:43
xeLaR:

Ott van az írásomban, ami számomra negatív dolog volt (rövid játékidő, néhol érződik, hogy vérszegény talán imitt-amott el is laposodik)...

A gépigényt sem tudtam köpködni, hisz 16-os élsimítással sem tudta megakasztani a gépem, de olvastam, hogy ez másoknak problémát jelent. Erre utaltam is, hogy Quad proci + 9800 GT...ezek közül talán a Quad szó érintheti érzékenyen azt aki a mai világban lépést tart és játszani akar.

Nem lehet minden után oda írni, hogy ez rossz, ez jó. Inkább az összefüggő tartalomra koncentráltam. :)

Hang problémával sem találkoztam. Felraktam a játékot, és végigvittem, a végén nem maradt keserű szájíz ilyen dolgok miatt. A csillagrombolóval én is megküzdöttem, nem ment elsőre, aludtam rá egyet, aztán sikerült túljutni. Továbbá a boss fightoknál is oda kell koncentrálni, ehhez ennyit tudok hozzá fűzni. Általában meg lehet találni a gyenge pontot, vagy a jó időzítést!

Batman kimaradt, majd igyekszem pótolni, a FU-t előbbre valónak tartottam :). A cikk végén pedig ott van, hogy túlértékelt 9/10... a reális 8.5 lenne. Az ízlések és pofonok miatt meg úgy gondolom nincs értelme vitatkozni. :)
xeLaR
9 | xeLaR 2009.11.24. 20:18
De oda lehet írni, hogy mi jó és mi nem! Ez lenne ennek az egész ismertetőírásnak a lényege. Az elég közepes irányítás és kamera kb. 1 vagy 2 mondatot kapott csak, pedig lehetne mit írni róla. És amit leírtál az nem egy 9 vagy 8.5-ös játékot ad ki...

A gépigény az egyéni szoc. probléma. A probléma a portolással van. Nem sok, de van.

Én se tudom, hogy miért baszkódott a hang. Valszeg a SoundMAX-ot nem szerette, bár akkor meg nem kellett volna megjavulnia 2.0-nál. Vagy a patch rontotta el :)
Leszarom mostmár a bossharcokat. Most vagy én nem tudtam kezelni a játékot ott(ami elég meglepő lenne, mivel a darálós részek simán mentek), vagy az irányítás és a kamera nehezítette meg. Sztem nagy valószínűséggel az utóbbi a helyes válasz :P

De van értelme vitatkozni!
Ha már a Dragon Age értékelésénél egy 5 tized miatt már lázongtak az emberek, akkor én is megtehetem itt! :P
Mivel még mindig nem váltja meg a világot, ezért sztem még egy 5 tizedet le lehet vonni abból a 8.5-ből. :P
davkar9
10 | davkar9 2009.11.24. 20:53
Na lássuk:

grat az íráshoz, valóban kissé elfogult lett, de hát ha nagyon bejön egy játék akkor ugye az úgy is marad szóval ebbe nem kötök bele (annyira :D). PC-s porttal nekem nem volt semmi gondom, egy centi akadásom se volt az egész játék alatt (ami a 3 dlc-vel együtt 6 óra volt). Nálam is csak a hang probléma volt, mondjuk a felirattal tudtam követni a történetet. Mondjuk ez állítólag nem csak a "steames" verzió hibája.

Aztán; nekem pont a Vaderes rész jött be, akkor ugye még ott volt az újdonság varázsa, letörik a fa, mozog a híd, ilyenek. A pálya végére elszállt a varázs, de a történet miatt végigtoltam. Én úgy gondolom, hogy az eredeti trilógia megcsúfolása, na jó annyira azért nem de a nyelvét kioltja rá. Nem tennék rá x csilliárdot de szerintem más eredete volt a tudjukmi megalakulásának. Mindenesetre érdekes elgondolás ez az egész titkos tanítvány dolog de valahogy nem illik bele sithekről kialakított képembe. Hol van a mestermeggyilkolás? A sötét oldalból merített erő meg ilyenek? Szóval a sithek nem ilyen jófejek. :D A DLC-k már szúrták a szememet de csak azért mert az eredeti trilógiát úgy imádom ahogy van, ez meg... meg olyan más.

Legvégül a nehézség, én easyn kezdtem neki és az a kis manógeci a droidos pályán eléggé megszívatott. Nem tudtam visszaverni a támadásait, villámtól gyorsan elfogyott az erő szóval mikor a 2. robotjával levert akkor ment neki az altefnégy. Másnap legyőztem de akkor se tetszett a dolog. Na a csillagrombolósnál meg... Be kell valljam onnantól trainerrel mentem végig, érdekes mód nem rontott az élményen, végtelen manával tök jó volt dobálni mindenkit :D. (na igen a csillagrombolós rész. Oké a méret nem számít de azért egy trilógiaközti nímand lekapja az égről apró zöld barátunk meg elszöszölt az oszloppal a klónok támadásában?... nane)

A faszalegényféle lézerkard fogás és a 25-s helyre már nem térek ki de azokkal se voltam kibékülve. Tényleg nem lett rossz játék de én a Jedi Knight 4-ben az új technológiákkal még több lehetőséget látok. :)
Razor03
11 | Razor03 2009.11.24. 21:34
davkar: de ez egy játék. Akkor már azt is mondhatnánk, hogy mi buziság a Sithek bosszújában amikor Anakin és Obi Wan a láva felett 10 méteres ugrásokkal röpködnek... érted.

Ha úgy vesszük már a Klónok támadásában elszaladt az a bizonyos ló. Nekem sem tetszik hogy Dragon Ball félistenként repkedünk meg villámokat illetve energia hullámokat szórunk, de Lacas-ék nyilván nem a nagyapámék korában vetített light-os részeket vették alapul (amit valójában én is jobban pártolok).

Derék munka ez, csak hát konzolport - lehetne rosszabb is. Pár hónapja még azon sírtunk milyen jó lenne, ha egyáltalán valamilyen formában kijönne PC-re. A DLC-ket meg mindenki oda teszi ahová akarja gondolatilag, ez már végképp egyéni...

A faszagyerekfénykardfogás nehogy ne tetsszen már!! :D

Be kell jelentkezned, ha hozzá szeretnél szólni!

A blogokban szereplő bejegyzések és hozzászólások a felhasználók saját véleményét tükrözik.
Fenntartjuk a jogot, hogy az illegális tevékenységgel kapcsolatos vagy offenzív jellegű, valamint nem blogba való bejegyzéseket, hozzászólásokat előzetes figyelmeztetés nélkül töröljük.