Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

rootshaper blogja

QuakeLive

rootshaper | 2011.01.24. 13:22 | kategória: játék | 16 hozzászólás

Egyre szélesebb körben kezdenek elterjedni a böngészőből játszható játékok. Sok kategóriából kerülnek ki képviselőik, kezdve egészen a témaként felhozott QuakeLive-hoz képest primitív Flash alapú játékoktól, egészen a komoly, összetett, akár külön ablakban futó, de a böngészőből indítható alkalmazásokig. Mindenki megtalálhatja a neki legmegfelelőbbet, ahogyan tettem én is, mikor csatlakoztam a QuakeLive rendszeréhez.

Mindíg is imádtam Carmack mester műveit, kezdve a nagysikerű Commander Keen-től, egészen a még meg sem jelent Rage-ig bezárólag. Azt hiszem, az iD software legalább egy olyan kaliberű cég, mint a Blizzard. Lehet nem tökéletesek az alkotásaik, hiszen nincs olyan, hogy tökéletes, de mindben megvan az a plusz, az a megfoghatatlan, megnevezhetetlen valami, ami a legtöbb sorozatgyártott címben nincs. Ilyen volt a Quake 3 Arena is, annak idején (1999. Decemberében), mikor épp kezdték szárnyaikat bontogatni a csak és kizárólag Multiplayer játékra kihegyezett gémek. Vele egy időben jelent meg az Unreal Tournament, a program legnagyobb riválisa, mely sajnos (még) nem kapott a QuakeLive-hoz hasonló weben ingyen hozzáférhető játszási lehetőséget. Bár csak kapna!

Most viszont nem az Unreal Tournamentről van szó, hanem a Quake-ről, tehát térjünk is a tárgyra. A játék szinte teljes egészében átörökítette a retail verziójának tulajdonságait. Minden, amit a Quake 3-al annó megvásároltunk, most felkerült a netre, ráadásul kibővítve. Jó ideig csak béta fázisban leledzett a program, bárki, boldog-boldogtalan kipróbálhatta, tesztelgethette és meglepő módon a béta fázis ellenére is majdhogynem hibátlan játékkal rukkoltak elő a Rage fejlesztése közben megpihenő programozók. A béta állapotnak azonban már egy ideje vége, a játék átlépett a teljes értékű program kategóriába, mely azzal járt, hogy bevezetésre kerültek úgynevezett Prémium funkciók, melyek közt olyan fícsörök találhatóak meg, mint például a saját szerver indítása, exkluzív térképek és játékmódok. Volt is egy időszak, amíg ki lehetett próbálni a prémium hozzáféréseket, az biztos, hogy sokkal több lehetősége van a játékosnak, ha előfizet, azonban nem feltétlen éri meg, ha az egyszeri játékos csak egy pár meccses kikapcsolódásra vágyik. Quake fanatikusoknak viszont kötelező, ugyanis olyan élményekben lehet részük, amikben a retail Quake 3 játszásával talán soha.

Találhatunk még a játékban különböző öcsimmenteket is ugyebár, amik elengedhetetlenek, hogy a játékosokat napról napra visszacsábítsák egy kis agyatlan lövöldére. Olyan különleges játékmód is (legnagyobb örömömre) bekerült a játékba, mint az InstaGib, amiben egyetlen végtelen lőszerrel ellátott railgun a fegyverünk, ami pontos találat esetén azonnali elhalálozáshoz vezet. Legjobb móka!

A grafika mit sem változott a Quake 3 óta, de ezzel nincs is gond, olyan félelmetes sebességgel fut még a legutolsó ócska laptopokon is, hogy csak győzzük követni. Azonban van egy nagy szívfájdalmam. A korhatár besorolást elkerülendő a fejlesztők úgy döntöttek, hogy a vért egy az egyben száműzik a programból, ami helyett egy ilyen szikrázó villanást kapunk. Jajj, de hiányzik a jó öreg vérköd, amitől nem láttuk, ki van a túloldalon. :(

Mindenkinek csak javasolni tudom ezt a nem mindennapi alkotást. Quake rajongóknak főleg, de aki egy kis ingyenes online lövöldére vágyik, azoknak is. A legnagyobb előnye, hogy egy plugin telepítése után bárhonnan játszhatunk accountunkkal, nem kell külön egy CD-t hordozni magunkkal, ha megszállott Quakerek vagyunk :)
Nagyon jó ötletnek tartom az iD-től, hogy ezt ilyen formában létrehozták, már a béta fázis kezdete óta aktív játékos vagyok és a program csak fejlődik és fejlődik folyamatosan.

Ha meghoztam a kedveteket egy kis lövöldére, akkor ingyen és bérmentve megtehetitek a QuakeLive oldalon. Ha már arra tévedtek, vegyetek fel barátnak v0rt néven, hogy elpicsázhassuk egymást. Előre szólok, számomra csak az instagib a nyerő! :)

Hozzászólások

Aryx
1 | Aryx 2011.01.25. 01:51
"az iD software legalább egy olyan kaliberű cég, mint a Blizzard."

Így igaz. Mind2 bandának volt 10 jó éve a kezdtekben, és azóta mind2 ott húzza le az embert lélektelen vackokkal, ahol csak lehet. Kár, hogy még sokan vannak, akik nem bontották még le az id/Blizzard oltárukat. A magam részéről kárörvendtem a StarCraft 2 bukását hallva, a Rage esetében is valami hasonlóban bízhatok (ahogy elbántak a Doom-sagájukkal Carmack-ék, ez minimum :) – főként, hogy még a dúmháromnál is unalmasabb és ötlettelenebb techdemónak tűnik a cucc, de a motort legalább már most 20 cégnek eladhatták).

Igaz, ma már hál’ Istennek nem sokat játszok, akkor is inkább valami retro, de 1-2 éve azért – a kezdeti lelkesedés után – ezt a Quake Live-ot is elküldtem a búbánatba az itteni topicjában. Ha ma újra kipróbálnám, szerintem tökugyanazokat írnám le, még ha most nem is fogok utána nézni, mik voltak azok. Aki holmi prémiumoskodásra befizet, oké, de nem tudom, minek. Örültem, hogy még azelőtt leszoktam erről, mielőtt függővé váltam volna. Ha kijön valami, aminek a címe alatt befigyel egy id vagy Blizzard logó, rögvest jön az “ő játékaik megérik a pénzüket” szöveg mások részéről. Persze. :) Fektetnétek inkább garázsfejlesztők cuccaiba, a noname és budget között is lehet találni értékeket; nem beszélve arról, hogy ők egy fokkal jobban rá vannak szorulva a támogatásra, mint egy id vagy Blizzard (kivéve, ha tényleg szívügyünk az, ha eggyel több vagy kevesebb Ferrari fog az HQ-juk előtt parkolni).

Bocs, hogy ilyesmiket írok, nem ellened szól, de 1, nem szeressük az ingyenreklámokat, 2, objektív tájékoztatás esetén legyen valami ellenvélemény is. :)
Életfilozófia: az élet rövid.
_Sun_
2 | _Sun_ 2011.01.25. 11:54
Aryx: a Doom 3 anyagilag és a szaksajtóban is sikeres volt, de megosztotta a sorozat rajongóit. A Tech5-öt senki sem vette meg, mert a Vivendi már kijelentette, csak belsős fejlesztők férhetnek hozzá. Így techdemózni sincs értelme.
A többit nagyjából osztom (bár szerintem azért ez árnyaltabb).
_Sun_
3 | _Sun_ 2011.01.25. 12:23
Zeni-Max helyett Vivendi-t írtam, sry.
4 | rootshaper 2011.01.25. 14:40
nos Aryx, oké, hogy csalódtál már mindkét cégben, meg a hajad is kihullott és nem kapod vissza tőlük soha... de mint Sun is írta, sokkal árnyaltabb ez, mint ahogy te felvázoltad.

hiába "bukás" a SC2, mégis rengetegen játsszák és valamilyen oknál fogva mégis sikeres. benne van az a VALAMI, amit már írtam a bejegyzásemben is. a Doom 3 dettó ugyan ez volt. sírás az ment körülötte (leginkább azért, mert nem volt vas, ami meghajtsa és ez természetesen az iD hibája) de mégis akik tudták futtatni, élvezték, játszották és hosszú időre lekötötte őket, köztük engem is. ez a bizonyos VALAMI, aminek meg kell lennie ahhoz, hogy egy játék a hibái ellenére is sikeres maradhasson.

"a Rage esetében is valami hasonlóban bízhatok" - ezt tökre nem értem. bízol abban, hogy valami szar lesz, hogy nehogy véletlen kilábaljanak a gyengébb szériájukból? ez olyan, mint az öreg papák akik azon siránkoznak, hogy ezek a mai fiatalok. és általánosítanak. ha már Pistike szarember, akkor Józsika is az, mert ő is ugyanannyi idős. átváltva a témára: ha már a Doom3 szar volt (a te szemedben) akkor a Rage is az lesz, csakazárt is, bár még meg sem jelent. ennyit a te objektivitásodról :)

a másik, amit szintén már Sun leírt, hogy senki nem fogja használni a Tech5 motort, ez már réges régen tény. nem tudom, honnan szedted ezt az infót.

"de 1-2 éve azért – a kezdeti lelkesedés után – ezt a Quake Live-ot is elküldtem a búbánatba az itteni topicjában." - ezt már megint nem értem. játszol vele egy darabig, téged nem tud lekötni, aztán gyorsan elküldöd a picsába, nehogy valakinek megjöjjön hozzá a kedve? vagy ebben már megint mi a logika? komolyan mondom én védem az ellenvéleménnyel rendelkezőket, de az alaptalan fikázódástól feláll a szőr a hátamon. valamilyen érvvel támaszd már alá, hogy szerinted mi olyan szar a QL-ben? gondolj bele abba, hogy kinek jut eszébe egy hatalmas projekt mellett egy ilyen fejlesztésbe is benevezni úgy, hogy a bétázás alatt egy fillért nem kaszáltak belőle éveken át?

szóval summa summarum, lehet véleményed persze, mindenkinek van, de ha egyszerűen nincs alapja, csak úgy belefröcsögsz a vakvilágba, mert téged oly nagyon megbántott a Blizzard és az id, annak nincsen semmi értelme. csak te nézel ki ettől savanyúnak, már ne is haragudj. azt meg végképp nem értem, mit keresel egy játékokkal foglalkozó oldalon, ha meguntad a gémelést és nem is érdekel, meg csak fikázódni akarsz néhanapján. nem mintha zavarna, csak felmerült bennem a kérdés :)
Aryx
5 | Aryx 2011.01.25. 23:55
rs: mivel nincs most sok időm, és ennél a meddő vitánál akad egy jóval hasznosabb dolgom is, amivel foglalkoznom kéne, így muszáj leszek minél rövidebbre fogni – amúgy sem érdekel ez túlzottan.

Quake Live-téma: nekem nem jött be, ennyi. Tesztelgettem kb. 2 hónapig, amikor kijött a béta, az egész egy nagy debilség, amivel jól el lehet hülyülni napi 20-30 percet. Az, hogy a szervereken rajtam kívül mindenki más inkább a napi 8 órán keresztüli quakelive-olást választotta, amitől rendszerint porig aláztak és beszólogattak, egyéni szocproblem, i know, egy játék nem ettől lesz rossz. Viszont minden elismerésem annak, aki hajlandó elcseszni a fél napját egy ilyen játékkal, aminek tényleg semmi értelme, 0.20000-res gravitációval repkednek fel-alá a platformokon az emberkék rocketjump-pal, kilövik egymást faszvetővel, feltámadnak és újra mindezt elölről, a végtelenségig vagy a 100. Éjsötét Denevérvadász-díj bezsebeléséig. Szar játék? Biztos írtam ilyet valahol, ha ez jött le a hsz-emből. A valóság viszont csupán annyi, hogy kösz, de nem kell.

A Rage-témát hagyjuk, nem érted, a Doom 3-ról a véleményem ld. itt, a ~9 éve írt WarCraft 3 “cikkemet” pedig itt olvashatod. Ez utóbbit nem csak olvasói cikk-paródiának szántam anno, sokkal inkább érzelemlevezetőnek. Azóta egy játék sem hozott ki belőlem hasonlót. Van 3 különféle Guitar Hero a telómon, + a gépemen egy Frets On Fire, a GH-k PC-s megfelelője. Nem érdekel már szinte semmi az efféle gitárszimulátorokon kívül, egyrészt semmiben nem látom azt a sokat említett VALAMIt (a kisbetűvel írt “spiritusz” szerintem erre jobb szó, de hagyjuk), másrészt elkezdtem élni. Ahogy sokan mások is közülünk, régi fórumozók közül. Nem tudnék olyan törzstagot mondani, aki a Dome kezdeti stádiuma óta itt van, és még mindig játszik. Talán ezért sem véletlen, hogy a Nem számtech, Film és Zene topicok ugyanúgy, ha nem jobban pörögnek a játéktémáknál, Ez viszont még nem jelenti azt, hogy – szri, de most csak a magam nevében beszélhetek – ne követném lépten-nyomon a mai játékipar helyzetét, szimpla érdeklődésből (id/Blizzard témában szintén írtam véleményt az SC2 ismertetőhöz kapcsolódó topicban).

Éppen ezek miatt arra kérlek, drága rs, hogy ebben a pillanatban felejtsd el ezt a hangnemet; Te nem tudod még, mi is ez az egész Dome, és gondolom Pítkroft és a 12 cm sem mond Neked semmit, ezek miatt marhára nem kér senki az iskolás hülyegyerekeknek való megmondásaidból. Alig 2 hónapos reggel ez amúgy is vicc. Szép dolog, hogy csatlakoztál a dome-csapathoz, szállítasz cikkeket, blogposztokat és fórumos hsz-eket, örülünk, ha viszont ennyire nehezen viseled az ellenvéleményt, akkor no offense, de jobb, ha máshol próbálkozol.
Köszi + jó éjt:
Ary
6 | rootshaper 2011.01.26. 12:01
furcsa egy alak vagy te, az már biztos. látom, nagyon beletapostam az ősfórumos lelki világodba, pedig nem állt szándékomban, még most sem. én mindenkit szeretek, főleg azokat akiknek ellenvéleménye van, mert általában nekem sem egyezik a véleményem a másokéval és ennek szeretek is hangot adni. az a bajom, kedves Aryx még mindig, hogy egy kedvcsináló cikk alá odaböfögted a pocskondiázásodat a játékkal kapcsolatban. köszi, nem kérte senki igazából, hagy döntse el mindenki maga, hogy bírja-e a Quake 3-at, avagy sem. adjuk meg nekik ezt a nem mindennapi lehetőséget, hogy úgy érezzék, döntésképesek.

a Dómmal kapcsolatban pedig: képzeld, hogy 2000 óta olvasom a magazint, bármilyen meglepő is, tisztában vagyok azzal "mi is az a Dome", bár biztos nem annyira, mint te. nem éreztem soha szükségét annak, hogy regisztráljak és a hozzád hasonló megmondóemberek okosságait olvassam a fórumokon. eddig is volt életem, és ezek után is lesz, van kivel élőben megbeszélni a filmekről, vagy akár játékokról alkotott véleményemet, attól függetlenül, hogy megszállott játékos vagyok... és ráadásul nem is szégyellem. pedig a szavaidból azt veszem ki, hogy bizony kéne.

te lehet, hogy nem szereted a friss reges "megmondásokat", mert sérti a nagypapa státuszodat a fórumon, én viszont, a blogbejegyzésemnél nem szeretem a magukat valakinek képzelő fórumhuszárokat. szóval a további konfrontáció elkerülése végett azt javaslom, hogy ha már egyszer úgyis leírtad a biztos sokakat érdeklő ellenvéleményed, akkor ne koptasd feleslegesen a billentyűzeted itt is, mert felesleges. engem nem érdekel, nélküled is el tudom dönteni, mi jó, meg mi nem, másokat pedig csak lehúzol a negatívkodásoddal. lásd egy kicsit pozitívabban a technológiai meg úgy általánosságban a fejlődést és máris kevésbé leszel savanyú szerintem. ez van, ezt kell szeretni, vagy ahogy te teszed... nemszeretni. szíved joga.
Aryx
7 | Aryx 2011.01.26. 18:45
Oké. Akkor hülye vagy, nem jutott el semmi hozzád a mondanivalómból, hülye vagy, iróniaérzéked 0, hülye vagy és még szocializációs tanácsokat is akarsz osztani. És még hülye is vagy ráadásul. Szép. Semmi baj nem lenne veled, ha a hülyeséged mellett kicsit kedves is lennél, vagy mittomén. Nem bántásból, de ezzel a padavanra emlékeztető stílussal hamar kiutálnak erről a helyről, utána csak egy lépés a votekick. Semmi dekemény fenyegetőzés nincs ebben (sem), vote-olni sem fogok :), csupán tényközlésről van szó.

Ajánlott film, ha még nem láttad: Social Network - és nemcsak azért, mer' jó.

Minden jót:
Ary
Kanduhrka
8 | Kanduhrka 2011.01.26. 19:10
Az ID a 90-es évek vége óta nem találja magát. A Wolf3d korszakalkotó volt, a Doom a shareware megjelentetésével illetve kezdetleges multijával alkotott forradalmit (plusz maga a Doom fíling, a helyszínek, design stb), majd jött a Quake az első valódi 3D-és megjelenítéssel illetve kipofozott multiplayerével (96-ot írtunk, csak emlékeztetésnek), és már a Half life megjelenése előtt rendes sztorija volt. És ekkoriban Carmack már Ferrival járt be a munkahelyére. (mind a játékok jól fogytak, mind ezek motorjainak licensze)
99 végén pedig jött a Quake 3, részletes, nagyon szép és gyors grafikával és a végletekig balanszolt multijával. - a Call of Duty erre a stílusra épít idestova 8. éve)

Aztán valami megváltozott. Jött az EA, felvásárolt egy valagnyi céget, egyre nagyobb címek jöttek ki az FPS-ek között, új nagy nevek születtek (Halo, Medal of Honor, Battlefield...), és 2004 vége fele hiába volt ismét forradalmi technikai téren a Doom 3, már kijött előtte egy Far Cry, egy Painkiller, és már nem tudott akkora átütő sikert elérni. A Quake 4 rettenetes bukását pedig már nem is kell ecsetelnem: 90-es évek stílusa egy igen furcsa játékmotoron, bossok ilyesmik. Majd a szintén gyenge Quake Wars, mely életképtelen volt a codok és battlefieldek mellett. Az utolsó valóban értékelhető játékuk a 2001-es Return to Castle WOlfenstein volt, amit a mai napig bátran elő lehet venni.
Jelenleg ugye a Rage játékot készítik, de ha bebuknak vele (és szerintem be fognak, már ha az eddigi videókat vesszük alapul), akkor ugrik a készülő DOom 4 is, amely visszatérne a régi Doom 1-2-höz (helyesen).

A Blizzard annyival van jobb helyzetben, hogy pont beletrafáltak a tutiba, tényleg jó szakemberek dolgoznak náluk, de az ID-vel ellentétben csak lopnak mindenhonnan, évek óta pedig már saját maguktól is, illetve, ők aztán semmiféle forradalmat nem tudhatnak magukévá. (SVGA WarCraft 2 a pixeles C&C-vel szemben, az nem áttörés...)
Kanduhrka
9 | Kanduhrka 2011.01.26. 19:17
Quake Live: Minden elismerésem a böngészős megoldáshoz, az ID ismét nagyot alkotott - hogy kinek mennyire jön be a stílus, az szerintem más kérdés. A Quake 3 a a világ legpergőbb FPS-e, óriási koncentrációt és nagyon jó reflexek kellenek hozzá. Emiatt mára kissé réteg játékká vált (anno, 99 környékén még nem volt ennyi cím, és ekkora számú internetkapcsolat)
10 | rootshaper 2011.01.27. 11:59
"hamar kiutálnak erről a helyről, utána csak egy lépés a votekick."

mindíg ez a többesszám, Te képviseled az egész dómot? gondolom a tudtomon kívül csak nem kerültem összeütközésbe még rajtad kívül X másik emberrel. oké, hogy régóta itt vagy, de azért (gondolom) nem te vagy maga a fórum, meg a dóm "lakossága.

azt meg, hogy egy kommentedben leírtad vagy ötször, hogy mennyire hülye vagyok, ki sem kérem magamnak. elolvastam a bőséges bemutatkozódat, és röviden leszűrtem, hogy veled nem érdemes vitába sem szállni, hiszen nemegészen vagy komplett abból az összeszedetlen káoszból kiindulva. részemről itt befejeztem, gondolj amit akarsz, én is azt gondolom :)
Aryx
11 | Aryx 2011.01.28. 00:01
Let's drink

KJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!
12 | ShuleyvA 2011.01.28. 15:57
Kanduhrka faszán összefoglalta. Ennyi. A Quake Live meg alapvetően szar, mivel program rendszerezi a játékosokat. Tehát ha valaki elér egy 22%-os célrátartást, akkor a gép rendszerint a 23 vagy a 24%-os teljesítményt meghaladó játékosokhoz rakja be, mondván legyen valami kihívás a dologban. Persze, szarrá lőnek mindig. De például havert mindig olyan szerókra engedi csak be, ahol tud is érvényesülni, mert nincsenek olyan jó ellenfelek. Ha szerencséd van, akkor pont annyi a clrátartásod, hogy a gépnek nem éri meg magasabbakhoz raknia még cska kísérletből sem. De ha igen? Innentől kezdve nem nagyon éri meg vele játszani, ha az ember nem akar mérgelődni. Persze olykor-olykor lehet hülyülni...
13 | rootshaper 2011.01.28. 18:10
nemtom Shuleyva, én ilyet sosem tapasztaltam. sokkal rosszabb volt a Quake 3 alap multija, mert ugye ott ha kiválasztottál egy random szervert, ott akármilyen játékosok lehettek ugyanúgy véletlenszerűen. itt meg végülis csak egy hangyafasznyit erősebbek általában és egyébként sem a célzás pontossága számít. esetleg InstaGib módban igen, mert ott ugye 1 lövés halál, de alap Quake-ben sokkal jobban számít az, hogy mennyire ismered a pályát, mit tudsz kezdeni a spawnolásoddal, hova indulsz, mit szedsz fel, mit nem.

attól, hogy a Quaket ilyen módon "kazuárosították" még ugyan az a kompetitív, pörgős játék maradt, amilyen volt, ez a baj, hogy ezt nem értik meg az emberek. azt gondolják, hogy "hú, egy böngészős játék, az már majdnem olyan, mint az egygombos flash baromságok!". hát tökre nem. meg kell izzadni a jó eredményekért, ha pedig csak hétvégi játékos vagy és néha leülsz fél órára nyomulni, akkor nincs az az isten, hogy brutál ellenfelek ellen osszon be téged a rendszer, hiszen figyeli az öcsimmenteket is, meg még sok más tényezőt a célzás pontosságán kívül.

attól, hogy nem megy, még nem szar, főleg nem alapvetően :)
14 | ShuleyvA 2011.01.28. 18:39
Az alap Quake 3ban - de még a Quake4ben is - pontosan az volt a jó, hogy egy szerveren akármilyen játékosok lehettek. Erősek is meg gyengék is, volt keveredés (persze a színes, jól látható szerókra csak a bátrak merészkedtek :D). Ha nálad csak hangyafasznyit erősebbek az ellenfelek, akkor te sem igazán ütöd meg a mércét, vagyis leragaszt a program egy adott szinten, amit kényelmesen elbírsz! Ez nem sértés... Aztán:

Nem tudom honnan veszed ezeket de... Na. Az Instagib játékmód kutya fasza a DM/TDM/Duel/CTF-hez képest, ugyanis annyi a dolgod, hogy a már kezedben lévő fegyverrel, amiért meg sem kell küzdened, egyetlen lövéssel el kell találnod az ellenfelet. Célrátartás segítségével! Ugyanis - tovább terelve a témát - az számít, ki lövi le előbb a másikat. Tehát az számít, kinek jobb a célrátartása. Ez különbözteti meg a játékosokat, és ez alapján skatulyázza be őket mások mellé! Ez így van, belemagyarázhatsz akármit.

A nem Instagib-es játékmódokban pedig a taktikán kívül (ide sorolandó a pályadominancia amire gondoltál szerintem [szándékosan lövök magam alá rakétával, csak, hogy felnyaljam az összes Hp-t, felszedem az összes fegyvert/lőszert/páncélt, hogy a másiknak esélye se legyen ellenem]) megint csak célrátartásra van szükséged, hogy hamarabb kicsináld az ellenfelet, mint az csinálna ki téged. Ezért maradt pörgős, igen.

Engem már pedig már brutál ellenfelek ellen oszt be a program ;-] amit a már sokszor említett célrátartáson kívül nem érdekel semmi más. Ja és nagyon jól megy ez nekem, de a véleményem arról nem változik, hogy szar az összepárosító rendszer.
15 | rootshaper 2011.01.28. 19:03
az Instagib mód unranked, tehát nem számol semmit, nem rangsorol, ott tényleg mindenféle játékos megtalálható. csak ennyivel egészíteném ki, amúgy nagyjából igazad van.

egyébként annyira nem nyomom szerintem szarul, régen is quakeltem, most is quakelek. néha meglepő ugrásokat tapasztalok a nehézségben, de ahhoz is viszonylag könnyen fel lehet nőni, 1-2 játék után. továbbra is tartom, hogy nekem ezzel a részével semmi gondom nem akadt.
16 | NOiseBomb 2011.02.12. 10:14
Szevasztok !!! En a counter - strike 1.6os verzioval jatszok !!! Van 1 cool szerverem MAGYAR !!! [IP:188.173.226.61:27020] !!!! TELLEG NOon COOL NEZZ BE PLS !!! ES ADD TO FAVOURITES !!! 188.173.226.61:27020

Be kell jelentkezned, ha hozzá szeretnél szólni!

A blogokban szereplő bejegyzések és hozzászólások a felhasználók saját véleményét tükrözik.
Fenntartjuk a jogot, hogy az illegális tevékenységgel kapcsolatos vagy offenzív jellegű, valamint nem blogba való bejegyzéseket, hozzászólásokat előzetes figyelmeztetés nélkül töröljük.