16 éves a PC Dome/PlayDome
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Cheat

Hitman: Blood Money cheat

2008.06.30. | beküldte: MarquesG

HITMAN 4 : Blood Money Végigjátszás



1. Death of a Showman

A Dokkról másszunk fel és futás a kapuig. Ott stílusosan lecsapjuk az őrt. Nézzük meg a felszerelések között a csávóka fényképét. Menjünk ballra, be az ajándékboltba és innentől settenkedjünk. Jobbra fordulva az ablak elött két őr beszélget. Vegyük kezünkbe a pénzt és, ha még egy kicsit jobbra fordulunk egy kitört ablakot látunk, másik oldalán egy céltáblával. A G billentyű hosszantartásával célozhatunk. Dobbjuk a tábla felső részére, mert akkor messzebb megy. A két őr odamegy megnézni. Mi az ajtón settenkedjünk ki és vágjunk át az udvaron a szemben lévő épületig. Itt menjünk be. A terem túlvégében egy nem enyhén szadista állat kínoz egy szerencsétlen könyvelőt. Húrozzuk meg ezt az állatot és vegyük el a pisztolyát. Tőlünk jobbra találunk egy piros rács-falat. Másszunk fel rajta és ugorjunk át a korlátról a másikra. Menjünk be a kis szobába és kapjuk fel a shotgun-t. Picklockoljuk meg az ajtót és belépve eresszünk két marék sörétet a bent üldögélő faszikba. Dobjuk el a puskát. Az egyik hapsit tegyük be a hűtő ládába, a másikat a fa ládába. Vegyük ki a szekrény ajtóból a kést és bujjunk be a szekrénybe. A résen látjuk, hogy egy doki befut, körülnéz, majd mohón elkezdi pakolni a pénzt az asztalról. Lopózzunk mögé és a késsel nyiszáljuk el a torkát. Vegyük fel a ruháját és a földről a kulcskártyát (ne felejtsük el, eldobni a kést). Menjünk ki a szobából arra amerre a doki bejött. A kulcskártyával nyissuk ki az ajtót. A promenádon sétáljunk körbe (aki nem tudja mi az a promenád, az porolja le a szótárat és nézze meg). Kb. Fél úton lesz egy kis helyiség. Menjünk be és a földön lévő ládába tegyük bele a stukkert, amit a szadistától elvettünk. Vegyük fel a ládát és sétáljunk tovább. A promenád túlvégén az őr átkutat minket. Nem talál semmit. Be az ajtón és csukjuk be magunk mögött. Vegyük vissza a fegyvert és a ládát hagyjuk ott. Ugorjunk be a liftaknába, de a liftbe ne. Zongorahúrral húzzuk fel a liftben álló őrt és csak utánna másszunk le. A lifttől Kb. két lépésre van egy elektormos láda. Piszkáljuk meg, majd a folyosón settenkedjünk el jobbra, végig a fal mentén. Kövessük a jelzést és menjünk be a WC-be. Itt jön a bizonytalan pont. Vegyük elő a stukkert és settenkedjünk a brunyálós fószer mögé. Elméletileg az E billentyűvel magunk elé ránthatjuk mint élő pajzsot. Vonszoljuk be a szobába és durrantsuk le a haverjait. Őt csak leütni tudjuk, de amint a földre esett eresszünk egyet a fejébe. Másszunk fel a létrán és be szembe a szobába. Ott találunk egy szép, nagy Dragunov mesterlövész puskát. Vegyük elő és ügyesen szedjük le az udvaron lévő 3 őrt. (két mesterlövész magasabban, egy a tér közepén sétálgat. Távcső mód: X billentyű) Miután ez megvan tegyük le a puskát és menjünk ki ebből a szobából. Jobbra tőlünk át van szakítva a korlát. Ott menjünk át és ki az erkélyre. Balra az ereszen le tudunk mászni. Vágjunk át az udvaron az iroda ajtajáig. Vegyük fel a kábító inyekciót, tegyük el és settenkedjünk a lépcső tetejére. Az őr hamarosan befejezi a flörtölést és az ablakhoz áll. Settenkedve menjünk mögé és lökjük ki az ablakon. Ügyesen settenkedjünk be az irodába és az inyekcióval a kezünkben célozzuk meg az asztalon álló Kólás üveget és amikor a célkereszt piros lesz, mérgezzük meg vele az italt. Az asztal mögött áll egy szekrény és bújjunk bele. A titkárnőcske kijön, iszik egyet és látványosan elhalálozik. Irány az iroda. A szobába lépve Mr. Swing King könyörög az életéért. Durrantsuk főbe ezt a hályas tetvet. Másszunk ki az ablakán. Tőlünk balra egy ládában aknát és detonátort találunk. Fussunk végig az erkélyen és másszunk be az ablakon. Settenkedve menjünk a lámpákat tartó kötélzet csigájához és tegyük rá a bombát. Settenkedjünk vissza az ablakig és robbantsunk. Ha minden jól megy, a néger kurvát kivéve mindenki meghal. Ha mégsem akkor sétáljunk le a lépcsőn és a maradékot durrantsuk fejbe. Vigyázzunk, mert van, hogy a kurva magára talál, felkapja a főgengszter stukkerét és ránklő. Ebben az esetben ne habozzunk és adjuk meg neki a napi ólom adagját. Sétáljunk ki az EXIT-en. (u.i.: Legközelebb ne akarj külföldi játékkal játszani minimáslis nyelvtudás nélkül. Mert ehez csak az kellett volna.)
2. A vintage year


A küldetésünk két drogbáró kiiktatása. Fegyverre nem lesz szükségünk. Induljunk el egyenesen a fal mentén, ameddig ki nem érünk a sarokra. Itt kezdjünk el settenkedni, egészen a teherautó orráig. Maradjunk lebújva. Tőlünk balra az őr megáll, majd kis idő mólva megfordul és elslattyog. Amint megfordul settenkedjünk ki a kocsi mögül. A platójáról másszunk fel a vezető ülés tetejére és onnan a háztetőre. Figyeljük az udvart, mert egy őr fog felénk közeledni. Amint a tető rejtekébe ér másszunk tovább. Tőlünk sréhan jobbra van egy lyuk a tetőn. Ugorjunk be és rejtőzzünk a ládák mögé. Hamarosan egy munkás fog bejönni és megáll nekünk háttal. Kábítsuk el, vegyük fel a ruháját és őt, magát tegyük be a dobozok mögött álló ládába. Mentsünk! Sétáljunk ki az udvarba. Tőlünk balra a sarokban van egy eresz. Másszunk fel rajta, de mielött felérünk nézzünk át a tetőn, ha az őr épp felénk néz, várjunk. Ha nem látjuk másszunk ki a tetőre, de maradjunk settenkedésben. Másszunk be a jobbra nyitott ablakon. Attól függően, hogy a célpont épp ott ül az ablaknál, vagy nem, cselekedjünk. Ha épp nem ül ott akkor várjunk, elbújva. Ha ott ül akkor settenkedjünk mögé és fojtsuk meg. Mentsünk! Ahogy ide jöttünk, menjünk vissza az udvarba. (az őrrel csak óvatosan). Ha szemben állunk a ház főbejáratával akkor tőlünk jobbra lesz egy nehéz vas ajtó. Menjünk át rajta. A buli udvarába jutunk. Menjünk be a borospincéhez. Ha az őr épp ott áll akkor menjünk neki egy kicsit. Akkor megfordul és elmegy járőrözni. Amint hátat fordít, tegyünk egy aknát a csiga szerkezetére, majd menjünk le az őr után a lépcsőn. Álljunk meg a lépcső allján és vegyük kezünkbe a detonátort. Amikor a célpont egyedül áll be a lépcső mellé ( a kis beugróba) azonnal robbantsuk a fejéra a ládákat. Mentsünk! Kövessük a térképet és menjünk végig a droglaboron, majd le a liftel. Egyszerűen sétáljunk el a repülőgépig (vigyázzunk a mellette alvó őrnél jobb settenkedni) és repüljünk el vele. Silent Assassin besorolást kapunk.

3. Curtains down


A Silent Assassin szint eléréséhez ismét nem lesz szükségünk semmilyen fegyverre. Lépjünk be az előtérbe és menjünk a tőlünk balra lévő ruhatárhoz. A recepcióstól elkérhetünk egy ott hagyott dzsekit aminek a zsebéből észrevétlenül kivesszük a színpadon elsütésre kerülő első világháborús pisztoly pontos, valódi mását. A ruhatártól ismét balra találunk egy ajtót ami levezet az alagsorba. Azonnal forduljunk balra és gugolva búljunk be a láda és a fal közé. Vegyük kézbe a kábító inyekciót. Hamarosan a lépcsőn lefelé fog jönni egy fehér ruhás munkás. Barátkozzunk meg a ruhájával, mert a pálya végéig ezt fogjuk viselni. lopózzunk mögé és kábítsuk el. Ruhacsere, a testet pedig tegyük be a ládába. Menjünk be a kétszárnyú ajtón. A teremben két fószer fog üldögélni. Tőlünk balra a terem túlvégében egy ajtó van. Menjünk oda és picklockoljuk meg. Menjünk le a kis lépcsőn és megint át az ajtón. Mentsünk! Jobbra az első ajtó egy lépcsőhöz vezet. Menjünk fel és be az ajtón. Az öltözők folyosójára jutunk. Forduljunk balra és a kanyatban be jobbra. Ha egyenesen megyünk a folyosó közepén egy duplaszárnyú ajtó lesz ami pont a színpad mögé vezet. Menjünk fel a balra lévő lépcsőn egészen fel. A színpad fölé jutunk. A lépcsővel ellentétes hosszú oldalán fényrendszer álványzatának, középen a térkép jelez egy felkiáltójelet. Figyeljük az ott molyoló munkást és amikor nem néz oda, a felkiáltójelhez tegyünk egy bombát. Fel is fogja ajánlani a lehetőséget. Mentsünk! Vissza a lépcsőn az öltözők folyosóára. Keressük meg az ezüst csillaggal jelzett ajtót. Figyeljük a folyosón üldögélő őrt. Amikor elmegy WC-re, menjünk be az ezüst csillagos ajtón és bujjunk el a szekrényben. Figyeljük a térképet. Hamarosan a próbában szünet áll be. A kivégzőtisztet játszó színész bejö az öltözőjébe. Egy kicsit gyakorol a stukkerével, majd leteszi az asztalra és elmegy brunyálni. Amíg távol ban, tegyük le az asztalra az igazi fegyvert és vegyük fel a műt. NE Fordítva, mert magamon tapasztaltam, hogy könnyű őket összekeverni, főleg, ha nem tudunk angolul. Bujjunk vissza a szekrénybe és várjuk meg amíg emberünk visszatér és magával viszi fegyverét a próba folytatására. Menjünk vissza a lépcsőn keresztül újra az álványzathoz, de tartsunk tisztes távolságot a bombától. Vegyük kezünkbe a detonátort és mentsünk! Nézzünk lefelé és élvezzük az operát. Eljön a kivégzés pillanata. Emberünket abban a hitben, hogy a pisztoly nem igazi, kivégzőtiszt barátunk szíven durrantja. Lassan leesik nekik, hogy a forma nem szimulál. Figyeljük mereven a színpadot. Hamarosan a kettes célpont felfut a színpadra, hogy elsirassa kedvenc opera énekesét. (FIGYELJÜNK JÓL! NEM A RÓZSASZÍN FICKÓ, HANEM A KÉK ÖLTÖNYÖS) Amint odaér a hullához, robbantsunk. Így frissen gyászoló barátunk nyakába szakad kb. két tonna vas. Szegényke. Induljunk el visszafelé egészen arra a pontra, ahol elhagytuk az öltönyünket. Vegyük vissza, fel a lépcsőn és angolosan távozzunk a főbejáraton. Két baleset = Silent Assassin besorolás.

4. Flatline


Ezt a pályát először nagyon utáltam, de rájöttem, hogy nem is olyan rossz. Nincs szükségünk semmilyen fegyverre az alap felszerelésen kívül. Az ösvényen felfelé haladva egy kis kiugró párkányt találunk. Ez a hely jelölve is van egy felkiáltójellel térképünkön. Felvesszük a padról a bejelentkezési lapot. A főbejáraton besétálunk az épületbe és a pultra tesszük a jelentkezéslapot. A kis nővérke szívélyesen köszönt minket, hogy öltözzünk át a mögötte található ruhatárban és hagyjuk ott minden személyes cuccunkat. Besétálunk és a földön található kis köpenyes-papucsos betegruhát magunkráöltjük. A biztonsági-őr átkutat minket. Fegyvert persze nem talál. Besétálunk és egy kicsit sréhan jobbra felmegyünk az emeletre. Egy két szobán keresztül (mindig jobbra) Eljutunk egy erkélyre ahol egy csillárnak a lánca van a falrarögzítve. Ide helyezzük el az aknánkat. Erre késöbb lesz szükségünk. Vissza a földszintre. Most sréhan ballra fel a az emeletre. Keressük meg az „A” jelzésű szobát. Ez a miénk. Az erkélyen lemászva a biztonsági szoba mellé juthatunk. Az ablak mellett találunk egy kis elektromos ládát. Iktassuk ki és bújjunk el. Elég az oszlop mögé. Úgyis hülye és nem vesz észre . Ahogy elkezd mojolni a dobozkával settenkedjünk mögé és kábítsuk el. Öltsük magunkra a ruháját és a bal kéz felé található konténerben helyezzük el. A biztonsági szoba asztalán van egy kulcskártya. Ezzel átjuthatunk a két rácsos-ajtón. Egy bejelentkező ablakhoz jutunk. Most jön a játék legveszélyesebb része. Mentsünk. Az ablakon bemászunk és az székben sziesztázó fószer mögé settenkedünk. Őt is kábítsuk el. A cella kulcsát vegyük el tőle, ruha fel, az őr teste a szennyesládába. Azért veszélyes a rész mert van egy két szemfüles haverja akik amint meglátják mit cselekszünk, riasztanak. Az asztalon találunk egy kulcsot. Vegyük fel és az irodából beléphetünk a cellák termébe. Lépcsőn le. Baloldalt van négy ajtó. A túlsó faltól visszafelé a másodikban üldögél a megmentendő ügynökünk. Beszélgessünk el vele, majd kábítsuk el az „éberhalál” vegyszerrel. Kis átvezető következik. Diana tájékoztat, hogy kaptunk 3 új célpontot. Mindegyikkel nagyon trükkösen végezhetünk. Ahogy a cellákba eljutottunk elindulunk visszafelé. Visszavesszük az őr ruháját. Jussunk vissza az A jelzésű szobába. Mindegy merre megyünk, az őr cuccában bárhova mehetünk. Az A szoba erkélyéről átjuthatunk a baloldali szomszéd szobájába. Nagyon figyeljük a térképet, hogy ő épp ne legyen a szobában. Szabotáljuk meg a gázrezsóját (Okos ember. Nem eszik a kórházi kosztból:-). Csúnya tűzijátékot idézünk majd elő amikor be akarja gyújtani. Vele többet ne foglalkozzunk. Menjünk le a földszintre. Ott van egy kis szoba amiben van egy nagy földgömb. Az egyik célpont időnként ebben a szobában ejtőzik és sunyiban meghúzogatja a földgömbbe rejtett whiskyjét. Emlékeztek az elhelyezett aknára? Amikor odaáll a gömb mellé, a detonátorral rárobbanthatjuk a csillárt. Kettő megvan, még kell egy. Ő jobbfelé a tornateremben erősít. Álljunk a fejéhez és amikor felteszi a súlyt, egyszerűen dobjuk a torkára. Rövid fuldoklás után, eggyel növeli a kórház veszteséglistáját. Gyorsan hagyjuk el a szobát, mert egy testőr néha benézeget a tornaterembe. Egy dolgunk van hátra. A bejáratig futva a biztonsági bódéval szemben van a hullaház. Egyszerűen besétálunk és felkeltjük az ügynököt. Az oldalajtón távozunk. Silent assassin besorolást kapunk.

5. A new life


Újra nem lesz szükségünk fegyverre. De ezen a pályán nagyon fontos a sorrend. Minden tettnek következménye van. Kezdésnek menjünk a bohócos kocsi mögé. Készüljünk fel Corky bohóc érkezésére amikor a kocsihoz ér, kábítsuk el, vegyük fel a ruháját és tegyük be szegényt a ládába. A főbejáratnál egy gyors ellenörzés után beengednek minket. Csak a főbejáraton menjünk be, majd forduljunk jobbra és menjünk be az egy szárnyú ajtón. Figyeljük a térképet. Tőlünk balra az ajtó mögött a folyosón szokott járőrözni egy őr. Ha épp nincs a folyosón akkor sprint be és a szauna elött vegyük fel az FBI ruhát. (ha épp ott van akkor várjuk meg amíg odaér a sazunához és rohanjunk be a folyosón majd élesen jobbra, be a WC-be, ahol megvárhatjuk amíg elmegy).Mentsünk! Rajtunk a ruha. Most menjünk ki a főbejáraton és amikor a pincér épp nincs a kocsijánál, kábító inyekcióval mérgezzük meg a kocsiban lévő fánkokat. Álljunk az utca túloldalán lévő kocsi mellé és várjunk. Hamarosan a pincér hozza a fánkot, leteszi a kocsi mögé, bekopog és elmegy. Egy FBI ügynök kiszáll és nagy örömmel viszi be a meglepit. Onnantól számítva, hogy az ajtó becsukódott, várjunk egy kicsit. Másszunk be a kocsiba a két ájult őr mellé és lopjuk el a videóból a kezettát. Ez is kell a Silent Assasin-hoz. Menjünk a garázsajtó mellett lévő elektromos dobozhoz és jól nézzünk körül. Ha épp senki nem lát minket akkor tépjünk ki egy biztosítékot. Menjünk be az ajtón, majd balkézfelé a TV szobába. A célpont egy idő után bejön, levágja magát a TV elé, de mivel az nem működik, kiküldi az őrt aki vele nézné a meccset. Amint az őr kilép, fojtsuk meg a célpontot. Majd sétáljunk ki a hátsó udvarra. Mentsünk! Az udvar túlsó végében van egy sufni. Ha épp nincs ott senki, akkor picklockoljuk meg az ajtót és menjünk be. Ott vegyük fel a "benzint". Sétáljunk el a medencéhez, pontosabban a grillsütőhöz. Amikor senki nem néz oda, öntsük rá a benzint. Húzódjunk biztonságos távolságra. Hamarosan a célpont pityókás lánya meggyújtja a grill-t és tüzet is kap szegény. Rövid szaladgálás után beugrik a medencébe, de ez már nem menti meg. Az udvaron álldogáló összes őr ilyenkor odagyűlik. Mind jól megnézi magának szegényt majd visszamennek a helyükre. Nyugodt szívvel gázoljunk bele a vízbe és az összeégett hullától vegyük el a nyakláncba rejtett mikrofilmet. Ezután nemes egyszerűsággel távozzunk a főbejáraton, majd hagyjuk el a helyszínt. Silent Assassin kész is.

6. The murder of the crows


Bevallom az az egyik kedvenc pályám. Összesen csak a silverballerre lesz szükségünk az elhagyhatatlan hangtompítóval. Az étteremben kezdjük a küldetésünket. A madárruhás fószerünket kell követnünk. Ha minden jól megy, az ajtón kilépve, balra indul el. Ilyenkor legyünk ügyesek és szaladjunk előrre. A rendőrök által örzött sikátor után kb. 5 méterrel lesz egy duplaszárnyú ajtóval rendelkező belső udvar. Ha jó időben érkezünk akkor éppen ekkor lép be, szemből egy rendőr. Menjünk a középen álló fa mellé. Várjuk meg, amíg a konténer mellé ér és lőjük le. Nagyon gyorsan kell cselekednünk. Kapjuk fel a ruháját és őt magát rejtsük a konténerbe. Ha szemben állunk a konténerrel, akkor madáremberünk vagy jobbról érkezik meg, vagy a hátunk mögül, ahol mi magunk is bejöttünk. Vigyázzunk, hogy amikor először meglát, ne legyen a kezünkben a fegyverünk. Öljük meg őt is. Csak a táskája kell. A hulláját hagyjuk úgy ahogy van. Soha nem találják meg. Tartsuk a gyors tempónkat. Menjünk ki az udvarból arra amerről bejöttünk. Menjünk át az utca túloldalára és kezdjünk el jobbra futni. A sikátor után kb. 5 méterre újabb az előzőhöz hasonló ajtót találunk. Ahogy belépünk, velünk szemben egyik célpontunkat fogjuk látni. Még ne lőjük le. Várjunk egy kicsit. Elkezd felénk jönni. Amint beér a folyosóba, akkor kapjuk elő a fegyverünket és öljük meg. Ne előbb, mert tőle balra áll egy civil aki riaszt. Ez megvan. Mentsünk. Lépjünk ki a sikátorból. Két választásunk van. Most ott állunk, hogy tőlünk kb. szemben van az étterem ahonnan indultunk. Én ezt ajánlom. Induljunk el a balra lévő utcában, egészen az utca végéig. Ahogy végigérünk az utcán, nekünk sréhan balra lesz egy ház, aminek az ajtaja előtt egy sárga madár áll. Ne oda menjünk be. A ház melletti sikátor bejáratától jobbra van egy könyvesbolt bejárata. Menjünk be és, ha a tulaj szembejön, egyszerűen durrantsuk fejbe. Egyel több halott vagy kevesebb már nem számít. Most eligazítás jön, úgyhogy figyeljetek. Ott áltok szemben a pulttal. Fordulj el jobbra. Át a duplaszárnyú ajtón majd balra, egészen a végébe. Fel a csigalépcsőn és be az emeleti ajtón. Menjünk beljebb és el jobbra. Így pont a célpont háta mögé jutunk akitől csak egy vékony fal választ el. Ide tegyük le az aknánkat. Lépjünk hátra és figyeljük a térképet. Amikor emberünk leül az asztalához, robbantsuk fel az aknát és ahogy jöttünk, hagyjuk el a boltot. Most ott állunk az ajtó előtt. Újabb eligazítás jön. Induljunk el balra és az első utcán be ballra. Menjünk el egészen az utca vége felé található Rock Bar-ig. Menjünk be. Szemben állunk a pulttal. Jobbkézfelé van a táncparkett, annak pedig a belső végén van a WC. Menjünk be. Odabent egy feltörnivaló ajtó vár egy kicsit beljebb. Törjük fel és menjünk fel a 2. emeletre. Ott egy újabb ajtó mögött egy ablaknál álldogáló madarat találunk. Töltsük meg ólommal és hagyjuk sülni tíz….bocs ez egy másik könyv. Szóval nyírjuk ki és angolosan távozzunk a pályáról. The Ghost besorolás vár ránk.

7. You better watch out...


Ez a pálya életem megrontója. Nagyon nem szeretem. Kell két silverballer hangtompítóval. A dokból menjünk fel a lifttel. Amint felértünk, kanyarodjunk el balra. A korlát mentén menjünk egészen a Dzsakucci-ig (passzolok. Nem tudom, hogy tényleg így írják e:-) Nézzünk el balra. Ott egy barlangban újabb medence vár. Menjünk arra. A medence mellett balra egy ajtó van. Menjünk be. Fel a lépcsőn és jobbra. A folyosó végén találunk egy kis belső patakocskát. Gázoljunk bele, keresztül a kis vízesésen. Egy belső kis barlangocskába jutunk aminek a túlvégén újabb vízesés van és mögötte az emberünk. Nem célpont, de kénytelenek leszünk végezni vele. Kell a ruhája. Figyeljük a térképet, mert fennáll a veszély, hogy áll vele szemben valaki. Ha mégsem akkor húrozzuk meg és ráncigáljuk be a két vízesés közé. Itt öltözzünk át. Ebben a cuccban feljutunk a fényképstúdióba. Menjünk be abba a szobába ahol szegény fényképész hapsikám üldögélt bús magányában és forduljunk el jobbra. Ajtón be és liften fel a stúdióba. Amint kiléptünk a liftből, forduljunk jobbra és sétáljunk be a kis ejtőzőbe ahol egy öltönyös őr üldögél. Álljunk meg vele szemben, kapjuk elő a fegyverünket és durrantsuk fejbe. Ruha vált. A pihenőszobával szemben van a stúdió maga. Menjünk be és azonnal forduljunk el jobbra. A síros díszlet mögött egy létrát találunk. Másszuk meg. Figyeljünk, hogy ne lásson senki. Menjünk körbe az állványzaton. Attól a fényképező díszlettől jobbra, ahol épp munka folyik, találunk egy pontot a rámpán ahova el tudjuk helyezni az aknánkat. Szépen sétáljunk le és álljunk hátrébb a fényképezős díszlettől, hamarosan az öreg célpont fog besétálni és odaáll. Robbantsunk. A lámpák a fejére pottyannak csúnya halál, nem mondom. ( Ha valakinek az a BUG jelentkezne, mint nekem, hogy amikor le akarják tenni az aknát, kilép a játékból, van egy jobb mód is. Amikor célpontunk a szobájából kimegy az erkélyre lőjük tarkón. Ha zavar minket a kiskutya ugatása, végezzünk vele is. Soha nem találnak rájuk). Mentsünk. Ezen a szinten találhatjuk meg a keresett kazettát, amit vissza kell szereznünk. A stúdióból nyíló kis szobában találjuk az egyik asztalon. Egyszerűen vegyük el. De nagyon vigyázzunk, hogy az őr éppen háttal álljon nekünk. Ha meglátja mit csinálunk, gyors véget vet bérgyilkosi karrierünknek. Menjünk vissza a lifttel arra szintre ahonnan jöttünk. Most egy újabb eligazítás következik. Ott állunk a lifthez vezető ajtó előtt. Menjünk egyenesen és a kis lejtőn a karácsonyfás terembe. Induljunk el a szemben lévő kijárat felé, de még mielőtt elérnénk forduljunk el jobbra és a fal után megint jobbra. A folyosó végén vagy egy lépcső. Menjünk ki az erkélyre. Ahogy kilépünk az ajtón, rögtön balra a falból kiáll egy pár tégla. Ezt létraként tudjuk használni a tetőre. Menjünk nyugodtan, senki nem foglalkozik velünk az ügynök ruhájában. Forduljunk el jobbra, és menjünk ki egészen a tető sarkára. Ha lenézünk, tökéletes rálátást kapunk a medencére, amiben célpontunk áztatja a hab testét. Innen megfigyelhetjük, hogy luxusmedencéjének alja üvegből van, alatta 3 emeletnyi mélység. Egyetlen jól-irányzott lövéssel kilőhetjük az üveglapot, így emberünk úgy csusszan le mint akit lehúztak a vécén. Csúnya halál. Ezután azzal a lifttel amivel a stúdióba jutottunk, menjünk fel a helikopter leszállóra. Az ajtónál, amikor át akarnak vizsgálni, vagy adjuk le, vagy egyszerűen fussunk ki. Az ajtótól 3 lépés a helikopter. A fegyverüket előkapni sem lesz idejük. The Ghost besorolásra számíthatunk.

8. Death on the Mississippi


Hát ezt a pályát annyira utálom..De túl kellett ralyta esnem..Kezdésként rögtön ruhanjunk egyenesen,majd bal oldalt fel a lépcsőn..Utána jobbra..Úgy fussunk,hogy majd a matróz hátra nézzen ránk.Most utána gyorsan balra a folyosón.Ott jönni fog egy ember.Gyors mozdulatokkal lökjük le szépen.Most eredjünk tovább a folyosón a végéig addig,amíg nem lesz egy ajtó.Most ezen nyílván be kéne mennünk.Mennyünk is be.Amikor elérünk a folyósóhoz,forduljunk szépen nyugodtan balra.Ott két ember éppen "nyalakodik' :) Zavarjunk szépen bele.Amikor bementek a szobába,mennyünk vissza oda,ahonnan jöttünk(szóval ameik ajtónál bejöttünk most,azon ,mennyünk be)utána oldalt az ajtónál várjunk.Ha,arosan jön egy matróz.Ne törődjünk vele.Utána az ajón kijön egy fehér ruhás nő.Amikor letámaszkodott sétálljunk mögé,és így belezavartuk és elmegy.Utána meg nézzük a radart.hamarosan egy vörösen jelzett pont is kijön.Lopakudjunk! mögé.És lökjük le.Mennyünk ezután újra be.Utána jobbra menve mennyünk az "előkelőbb" emberek kabinjaihoz.Ott lesz egy kopasz emberke.Most választhatunk,vagy a kabinjában,vagymeg a WC-n adunk neki egy jóerős nyugtatót.Előszőr nézzük a kabin esetett:

Amikor bement egy kabinba,akkor ott szépen iszik.Mennyünk az ajtó mellé.Amikor kijött,ne mennyünk be,hanem mennyünk az ajtóhoz,hogy nehogy becsukódjon.Amikor már nem nézz minket mennyünk be,és bújjunk el a szekrényben.Várjuk meg,mire bejön újra inni.Amikor megállt,mennyünk ki a szekrényből és lopakodva aggyunk neki egy zöld nyugtatót.Mostmeg márcsak a kártyája kell és ennyi.Most nézzük a WC-s ügyet:

Mennyünk be a gyerek előtt a WC-be,és várjuk meg mire bejön.Amikor bejött,rögtön az első kabin WC-be megy..Az ajtó még nyitva van,szóval addig kell gyorsan oda lopakodnunk.Aggyunk neki nyugtatót.Itt lesz egy kis nehézség az ajtónál.Ha a testett már a megfelelő pózba tudtuk mozdítani,akkor csukjuk be az ajtót.Ez azért kell,mert az őr is ugyan ide jön könnyíteni,csak a másik kabinba.Vegyük fel a kártyát.Most menjünk a 323 -ba.Ott rögtön vegyük fel a szmokingott.Az asztalon meg van egy VIP kártya.Ez azonnal vegyük fel onnan,mert e nélkül nem engednek be a VIP részlegbe.Mennyünk ki és most egyenesen föl a lépcsőn.Ot,ahol két őr van és a falon van egy VIP felirat.Most mennyünk a szemközti ajtóhoz.Most balra a pókerezőkhöz.Amikor nem lesznek ott,gyorsan tőrjük fel a zárat.Most figyejjük a térképet.Várjuk meg a megfelelő pillanatott,amikor nem lesz őr a szobában,fussunk be,és vegyük fel a felszolgáló ruhát.Most vissza a pókerasztalhozz.Ajánlom a mentést,mert a következő résznél a lebukás veszéje fenyegethett.Mennyünk be a konyhába.Ott rögtön szól a szakács,hogy vigyük fel a tortát de gyorsan.Ezt engedjük el szépen a fülünk mellett.Amikor a levesnél van,akkor adjunk neki nyugtatót.Most szépen a ládáhozz.Itt lesz a lebukás veszélye,mert a célpontunk bármikor besétállhatt.ha netalán lebuktunk volna,töltsük be a játékot,és majd várjuk meg a következő pillanatott,(ne ugyan akkor mint előbb)és akkor szúrjuk le.Szerintem ekkor nem lesz gond.Ha betettük a ládába,vegyük fel a kést,és tegyük is el szépen!Mennyünk a tortához.Vegyük elő a mérgezett tűnket,és szúrjukbele a tortába.Most tegyük el a tűt.Amikor bejött egy ember,valószínűleg a célpont,kövessük.Annyira nem tapadjunk rá tehetőleg.Amikor elért a lépcsőhöz,akkor ott majd cigizni fog.Lopakodjunk mögé,és lökjük le.Most mennyünk vissza a tortához,és vele eggyütt mennyünk fel a lépcsőn.Ott a padnál gugolással várjuk meg,mire elhalad az őr.Most csak azt kell tennünk,hogy menézzük hol a szakács.most mennyünk hozzá.(fel a lépcsőn balra egyenesen balra)Most várjuk meg mire a vízközeli részhez jön cigizni.Közben elfog haladni egy őr.Ne törődjünk vele.Amikor elment,akkor mennyünk a szakács(vagy pincér)háta mögé,és zavarjunk be neki.Az lesz a lényeg,hogy majd a vízközeli résznél cigizzen,és ne legyen egy őr sem.Lökjük le ha megvan a kívánt helyen.Vegyük fel a tortát amit ez közben elejtettünk.Várjuk meg mire jön egy felső nélküli(asszem vagymeg pólós őr vagyis célpont XD)és várjuk meg hogy ugyan ott mint a pincér cigizzen vagymeg szünetett tartson.Őt is lökjük le.Mostha nincs a kapitány veszélye,akkor tőrjük fel a zárat.Még ne vagyük ki a levelet!Mennyünk tovább.A kapitány feltehetőleg TV-t nézz.Tegyük le az asztalra a tortát,és a billiárd terem felé haggyuk itt ezt a helyiséget.Várjuk meg hogy egy póló nélküli őr éppen igyon.Ez közben mennyünk előre az ajtón át,és be a WC-be.Várjuk meg mire jön az emberünk.Most ott fog állni a WC felett.Folytsuk meg a zongorahúrral.Most mennyünk a széfhezz,és vegyük el a levelet.Most mennyünk az ajtó felé(kintről!)Várjuk meg mire az őr a kezével támaszkodva háttal van nekünk és a falhozz támaszkodik.Most vegyük elő a kést.Nyomjuk meg a g-gombot mindt eldobás.De ne dobbjuk el csak úgy!Tartsuk lenyomva és az egérrel célozva a fejéhez vigyük a kört.most engedjük el.Tehetőleg meghalt.Most a testét vigyük a WC-be.Most nyugodtan sétálljunk le.Mennyünk vissza oda,ahol a szmokingunkat vettük vel.Öltözzünk át,hogy majd több pénzt kapjunk a végén.Most mennyünk ki a szobából,és mennyünk be a dupla ajtón.Keressünk egy olyat,hogy lefelé menő lépcső megy.Mennyünk be.Várjuk meg a megfelelő pillanatott.és ugorjunk a szekrénybe.Hamarosan lesz egy olyan rész(nállam így volt)hogy két őr beszéélget egymással,majd visszamennek a kabimukba.Ha visszamentek akkor pattanjunk ki,vágjunk át a folyosón!Most vagy balra vagy jobbra mehetünk.Én balra mentem,Szerencsémre észre vett egy őr.De nem foglalkozztam vele,és sztem mindenki csinálja ezt.Fussunk egyenesen a csónakhozz és nyomjunk e-t a megfelelő helyen és Silent Assassin! (EZ A VÉGIGJÁTSZÁST COPYRIGHTNAK KÖSZÖNHETJÜK)

9. Till death do us part


Na nézzük! Szükségünk lesz egy silverballerre hangtompítóval és a w2000-es távcsöves puskánkra. Ne felejtsük el a fejlesztéseket. Pakoljuk meg jól mindkettőt, de arra figyeljünk, hogy hangtompító legyen mindkettőn. A kikötőben kezdünk. Ne féljünk, az a nagy lövöldözés ott mellettünk, nem nekünk szól. A krokodilokra vadásznak. Hagyjuk el a kikötőt azon a két ház között átvezető kis úton ami a kiindulási pontunktól sréhan jobbra helyezkedik el. Kiértünk a tánctérre. Nézzünk el balra. Ott lesz egy kis palló ami abba a félig kiszakadt falú házba vezet. Menjünk be és álljunk a túlsó falhoz. Álldogáljunk ott egy kicsit és várjunk. Hamarosan betámolyog egy fickó, nem túl fényes állapotban. Szegény ördög rövid álldogálás után leül a földre, és mély álomba merül. Számára véget ér az esküvő mielőtt elkezdődhetett volna. Settenkedjünk oda hozzá és emeljük ki a zsebéből a meghívóját. Ezzel gond nélkül bejuthatunk a házba. Menjünk túl a tánctéren és álljunk szembe a főbejárattal. A biztonság kedvévért a felszerelések közül válasszuk ki a meghívót. Nem fog történni semmi, úgyhogy ne lepődjetek meg. Egyszerűen sétáljatok be. A főlépcsőtől balra, találunk egy ajtót. Nagyon figyeljünk, hogy ne lásson meg senki, és törjük fel. Lépjünk be. Valószínűleg azonnal szemben találjuk magunkat egy őrrel aki beszól, hogy tűnjünk a francba. Villámgyorsan kapjuk elő pisztolyunkat és eresszünk belé egy sorozatot. Fogjuk meg a holttestet és húzzunk be oda az ajtó mellé, ahol bejöttünk. Ide senki nem néz be. Kapjuk fel a cuccát. Menjünk föl a csigalépcsőn a padlásra. Menjünk át sréhan jobbra lévő ablakhoz és csomagoljuk ki a puskánkat. Ebből az ablakból pont rálátunk arra kis fa tákolmányra ahol a szertatást fogják levezetni, amint megérkezik a pap. Vegyük célba ennek a kis bódénak a lépcsőjét. És várjunk türelmesen. Egy bérgyilkos mindig türelmes. Egy idő után ez kis felkiáltójellel ki fogja nekünk jelölni, hogy megjött a pap. Mentsünk! Innentől kb. egy percet kell várnunk és megérkezik az a csapat ember aki a szertartásra is hivatalos, nem csak a lagzira. Egy fekete öltönyös fickó fog felmenni a lépcsőn. Ő a célpont. Vigyázzuk, nehogy összekeverjük a pappal. Szedjük le a célpontot és azonnal guggoljunk le és hátráljunk legalább 4 lépést. Ezt azonnal tegyük meg, még a távcsőből se lépjünk ki. Ez azért fontos, mert meglátnak az ablakban. Most léphetünk ki a távcsőből és pakolhatjuk el a puskát. Menjünk le azon a csigalépcsőn, amin feljöttünk, de csak 1 emeletet. Nekünk balkézre lesz egy ajtó, amit csak feltörve juthatunk be. Nézzünk rá a térképre. Az örömapa két szobával beljebb fog üldögélni. Törjük fel az ajtót, majd menjünk be a tőlünk balra lévő ajtón is. Egyszerűen lőjük le. Ne felejtsük el, hogy a célpontokba mindig több ólom kell, mint egy átlagos emberbe. Hagyjuk el a szobát amerre jöttünk, majd az épületet is. Ezután egyszerűen vissza kell mennünk a kiindulási pontra és hagyjuk el a tett színhelyét. Specialista besorolásra számíthatunk.

10. House of cards


Ez a pálya rém egyszerű... itt, meg ott. Nem kell semmilyen fegyver, csak akna (aki így túl csupasznak érzi magát, vigyen magával silverballer-t, de ha minden jól megy, nem lesz rá szükség.) Futás be a szállodába és irány a recepció. Nem kell végighallgatni a beszélgetést, hanem kapjuk fel az asztalról a kulcskártyát és futás a liftekhez. Ha szemben állunk velük akkol a bal kéz felölibe ugorjunk be, várjuk amíg becsukódik az ajtó és másszunk fel a kabin tetejére. Időközben valszeg jött a jelzés, hogy a tudós megérkezett. Ő a mi liftünkbe fog beszállni. Amikor halljuk, hogy csukódik az ajtó (vagy csak elindul a lift :) húzzuk fel zsinórral. A táskája visszaesik. Ő ott jól el lesz a lift tetején. Várjuk meg amíg a lift felér, kinyílik, majd becsukódik az ajtó. Ekkor ugorjunk le és kapjuk fel a táskát. Egy megvan, maradt kettő. Mentsünk! A liftel menjünk le a 7. emeletre és tegyük be a táskát a szobánkba (gyengébbek kedvéért 701-es). Ezután menjünk vissza a folyosóra. A liftel ellentétes oldalon, ezen a szinten van egy erkély amin egy itt dolgozó bagózik. Menjünk ki az erkélyre. Barátunk valószínűleg vagy vak mint a Denevér, vagy csak szimplán hülye, mert nem fogja fel amit csinálni fogunk. Azért mikor kilépünk mentsünk, mert bár nálam nem vette észre, az ördög nem alszik. Akinél észreveszi, az töltse vissza és egyszerűen lökje le az erkélyről. De hogy mit is kell csinálni? Jobbfelé az erkélyről kimászva egy párkány fut végig egy másik erkélyre. Másszunk végig rajta és ugorjunk be az erkélyre, majd annak a túlsó korlátjáról ugorjunk át a másik erkélyre. Ne zavarjon meg, hogy közben az innenső szobában vetkőzős pókert játszanak. Nem vesznek észre. Amikor eljutottunk a túlsó erkélyre, menjünk be ebbe a szobába. Ez a Német doki szobálya. Az ajtótól pár lépésre egy nagy fém táskát találunk. Ebben vannak a DNS minták. Helyezzünk bele egy aknát és teljes nyugalommal távozzunk a bejáraton. (Az ajtóra csak a bejutáshoz kell kulcskártya. Ezért kellett az a sok cirkuszi mutatvány a bejutáshoz). Vegyük fel a szobánkból a pénzes táskánkat és menjünk le a földszintre, majd onnan a kaszinón keresztül a bárba és álljunk meg szemben a pultal és vegyük elő a detonátort- Tőlünk jobbra van az a kis VIP hely ahova az arab megy. Innentől várni kell. Figyeljük a térképen a Német doki mozgását. Egy kis idő múlva, felmegy a szobályába, de nem megy sokkal beljebb, hanem jól láthatóan csak a táskáig, majd lejön. (valszeg mielött a bárba ér elmegy brunyálni, ez ne zavarjon meg minket). Miután bemegy a VIP helyre, figyeljük a térképet. Abban a pillanatban, hogy a két célpont találkozik (nem elöbb és nem késöbb) robbantsunk. Nagy pánik, mindenki kiabál és menekül amarre lát. Mi foglyuk marokra a táskánk fülét és angolosan távozzunk a megjelölt kijáraton. Hitman besorolást kaptunk.

11. Dance with the devil


Elérkeztünk a játék legbonyolultabb és legösszetettebb pályájához. Két aranyos silverballerünkre lesz szükségünk. Lépjünk be a szép nagy üvegajtón. Beszéljünk a pultossal. Ne foglalkozzunk a kamerával. Látunk még eleget később is. Kövessük a recepcióst. Belép a hátsó szobába és egy belső szobába is. Amint beljebb megy, lőjük hátba. Kapjuk fel a ruháját és zárjuk be abba a belső szobába. Sosem találják meg. Menjünk vissza a recepcióhoz. Rengeteg lőszert találunk rajta. Szedjük össze és menjünk le a garázsba. A liftek mellett van egy konténer és mellette egy zsaru. Nyissuk ki a kukát. És settenkedjünk az őr mögé. Húrozzuk meg és dobjuk be a konténerbe. Na nézzük. A garázs belső részében találunk egy felkiáltójelet. Ennél a pontnál találunk egy új ruhát, ami nagy hasznunkra lesz. Nézzünk jól körül, nehogy lásson valaki amikor átöltözünk. Szép fehér öltöny, fehér maszkkal. Ahol előbb az őrt megöltük ott találunk egy ajtót- Törjük fel és másszunk be az innenső liftbe. Irány a legfelső emelet. Erre a trükkre azért volt szükség, mert az őrök a lift előtt le akarnak fegyverezni. Ha felértünk, akkor menjünk be a szemben lévő nagy buli-terembe, majd hagyjuk is el a jobb kéznél található ajtón keresztül. A lépcsők után forduljunk balra majd újra balra. Bejutunk egy hátsó folyosóra. Az első ajtó jobbfelé a retyó. Ha a célpont éppen bent van, akkor már egy kicsit elkéstünk. Hagyjuk elmenni. Várnunk kell, hogy visszajöjjön. Álljunk be a jobboldali WC fülkével szemben. A célpont sétál egy kört és újra bejön. Amint belép a fülkébe, lőjük hátba. Próbáljuk meg minél beljebb tuszkolni a fülkébe, hogy be tudjuk csukni a WC ajtót. Kapjuk fel a ruháját. Ebben az aranyördög ruhában mindenhova lesz bejárásunk. Hagyjuk el a mosdót. Nézzünk rá a térképre. Ezen a szinten fogunk találni egy nagy szobát amin van egy felkiáltójel. Itt van a laptop amire szükségünk lesz. Hallgassuk csak? Hallunk egy kornyikáló tyúkot? Akkor jó! Menjünk be az irodába és csekkoljuk a laptopot. Ha ez megvan, akkor kaptunk 2 új célpontot. Az egyik az a liba aki éppen a színpadon énekelt. Bújjunk be az irodában található szekrénybe. Figyeljünk nagyon. Hamarosan egy feltűnően szép nő fog beflangálni az irodába. Ő Eve. Az egyik célpont. Amint becsukódott az ajtó mögött, lépjünk ki a szekrényből és lőjük agyon. Kettő megvan a 4-ből. Lépjünk be a liftbe és küldjük le a garázsba. De amíg megy lefelé, másszunk fel a tetejére. Amint leér, másszunk át a másik liftbe. Ez lemegy a „pokolba”. Lépjünk ki a liftből és kövessük a folyosót. (kapcsoljuk ki a ventillátorunkat, hogy ez a röpke 30 fokos nyári meleg megadja a pokoli feelinget :-) Foruljunk el jobbra és a bárnál megint jobbra. Menjünk be a folyosó végén lévő duplaajtón. Jobbkézfelé van egy átjáró. Figyeljük az őrt. Van egy pár perc amikor kijön abból a szobából ahol a haldarabkás dobozok vannak. Menjünk át a szoba másik végébe. Ott van a piroműsort vezérlő computert. Buheráljuk meg. Ezzel a pokol-bulát el is intéztük. Hamarosan ropogósra fog sülni. 3 megvan. Menjünk ahhoz a bárhoz ami mellett az előbb elmentünk. A pultos a negyedik célpont. Lépjünk be a pult mögé. Barátunk sík hülye. Kihív minket egy párbajra. Kövessük. Egy szobába vezet. Kapjuk elő a két silverballerünket. Vadásszuk le. Vigyázzunk, mert elég veszélyes tud lenni. A hullától el tudjuk venni a kulcsot amivel kijuthatunk ebből a szobából. Egyszerűen hagyjuk el a helyszínt. The Ghost besorolásra számíthatunk.

12. Amendment XXV


Hát igen. Ide is eljutottunk. Mindenki azt várná a világ legjobb bérgyilkosától, hogy a fehérházban kicsinálja az elnököt. De ezzel szemben éppen, hogy megvédenünk kell őt. Legyen nálunk a két silverballerünk. Induljunk el egyenesen és a sarkon túl, megtaláljuk az ICA ládát. Tegyük le mellé a pisztolyainkat. Menjünk be a főbejáraton. Simán keresztülmehetünk a fémdetekron. A szoba túlsó végén, a kétszárnyú ajtótól balra van egy ajtó. Menjünk be. Egy WC-be jutunk. Hamarosan egy idegenvezető sétál be, hogy könnyítsen magán. Húrozzuk meg és vegyük fel a ruháját. Mostmár beléphetünk azon a duplaajtón ami éppen a WC mellett van. Amint beléptünk, azonnal balra van egy iroda, amiben két tengerészgyalogos ügyködik a számítógépén. Menjünk a belül ülő ügynökhöz, aki az ablaknál ül. Nyírjuk ki és vegyük fel a ruháját. A mögötte lévő asztalon van egy kulcskártya. Ezt vegyük fel és a szoba egyik sarkában lévő fegyveres ládát is pakoljuk ki. Ezekkel nem leszünk feltűnőek. Menjünk vissza az eldobott pisztolyainkért. Tegyük zsebre őket és menjünk vissza az iroda elé. Induljunk el a másik duplaajtó felé. Menjünk át az ebédlőn és végig a folyosón. Menjünk át az ajtón és kövessük a folyosót. Egy lépcsőházhoz jutunk. Menjünk be a jobbkézfelé lévő ajtón. És induljunk el átlósan balra és a szőnyeg végénél lévő ajtón hagyjuk el a szobát. Ennek az új lépcsős szobának a túlvégén találunk egy újabb ajtót, ami megint egy átvezető folyosóra vezet. Menjünk végig ezen is. Kijutunk a hátsó udvarra. Menjünk elörre kétoszlopnyit. Mentsünk és várjunk türelmesen. Hamarosan az egyik célpont érkezik meg azon az ajtón, amin épp az előbb jöttünk ki. Ez a hapsi sétáltatja a First Lady kiskutyáját (fontos figura lehet :-). Amint elér kb. az udvar feléig, kapjuk elő a pisztolyainkat és lőjük agyon. A kiskutya megvadul. Ha zavar, csináljuk ki őt is. Tegyük el a fegyvert és várjunk tovább. Hamarosan egy testőr jelenik meg az udvar jobb sarka felől. Odarohan a holtesthez. Végezzünk vele is. Vegyük fel a ruháját és vegyik el a nyugati szárny kulcskártyáját. Ahol az őr kijött, mi bemehetünk. Egy rövidke folyosóra jutunk. Menjünk végig és kanyarodjuk balra és a beugróban újra balra. Ez az ajtó vezet az Ovális irodába, ami kerek. De mindegy. Itt szóba elegyedünk a kettes célpontunkkal, akit én csak az Albínónak hívok. Rövid dumcsi után a hátunkba robbantja az ajtót. Ő kirohan az oldalajtón. Kövessük. Dobozokkal telis szobákon rohanunk végig, mígnem kijutunk arra az irodarészre ahonnan az ovális iroda nyílik. Nézzünk rá a térképre. A szoba túloldalán 5 db ajtó van. A középső egy kis beugróban. Menjünk be és fel a lépcsőn. Lépjünk be az ajtón. Ha keresztülvágunk ezen a fölső emeleten akkor balkézfelé a folyosó végén egy ajtót találunk ami a tetőre vezet. A tető túlvégén van az albínó. Legyünk nagyon óvatosak. Egy légvédelmi ágyú erejével bíró pisztolya van. Vegyük elő a silverballereket. Nagyon óvatosan válasszunk magunknak fedezéket és öljük meg őt. Nem lesz egyszerű feladat. Az ő fedezékei mellett jobbra találunk egy rácsos falat amire virágok vannak felfuttatva. Másszunk le rajta és ahogy ide eljutottunk, induljunk el visszafelé, egészen a főbejárathoz. Hagyjuk el a helyszínt. The Ghost besorolás vár ránk.

13. Requiem


Ez a játék legjobb pályája. 47-es a ravatalon fekszik. Alexander és a riporter gondolataikba merülve nézik. Kezdjük el nyomogatni a „w” billentyűt. 47-es szívverése lassan beindul. Ugyanis Diana rúzsába kevert vegyszer ugyan az mint amivel a Flatline című pálya végén felébresztettük az éberhalott ügynököt. Így hát a billentyű rövid nyomogatása után, 47-es magához tér. Keressünk fedezéket a tőlünk balra lévő másik ravatal mögött és vadásszuk le a testőröket. Feladatunk egyszerű. Ne hagyj szemtanúkat. Ne is hagyjunk. A legnehezebb dolgunk a felgyülemlett testőrökkel lesz. Utána már semmiség. Itt már nem kapunk besorolást.


The End

A rovatban szereplő cheatekért - különös tekintettel az olvasóink által beküldöttekre - a magazin szerkesztősége semmilyen felelősséget nem vállal!

Hitman: Blood Money cheat
Hitman: Blood Money
A legutóbbi Hitman: Blood Money cikkek, hírek
további cheatek

Grand Theft Auto V cheatek

Megérkeztek az első csalások a GTA új epizódjához.