Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

Deus Ex

1999.07.11. 00:00 | szerző: Đuke | Előzetes

Az Ion Storm fejlesztésében készülő program elsősorban az Alone in the Dark és a 1st person-stílust kedvelők szívét fogja majd megdobogtatni, és nem is akárhogyan! Azt hiszem nem túl sok olyan program van, mely e két "nézet" előnyeit ennyire képes kihasználni, mint amennyire a Deus Ex képes lesz. Igaz, léteznek már ilyenek, de azok legnagyobb része vagy inkább 1st person (pl. Duke Nukem) vagy inkább 3rd person (Asghan) nézetre vannak kifejlesztve. Lássuk először a háttértörténetet:

Deus Ex

2052-t írunk és "természetesen" (a sok, ebben az időben játszódó játékkal tökéletes szinkronban) a világ teljesen eldurvult: veszély minden sarkon, káosz uralkodik a városokban, erőszak, terroristák, maffia, drog, járványok, környezetszennyezés stb. mindenhol (hát, ha jól tartom magam, akkor ezt a dátumot még megélhetem, de elképzelhető, hogy ezek után inkább nem is akarom :)). A világ a tökéletes összeomlás határán áll és a dúsgazdagok valamint a reménytelenül szegények közötti "rés" már óriási. Ez utóbbiak már régóta tervezik, hogy ha eljön a megfelelő idő, akkor előjönnek az árnyakból és átveszik a hatalmat. Senki sem hiszi, hogy őt valóban léteznek. Senki, csak Te.

A játékban mi egy anti-terrorista csapat ügynökének szerepét fogjuk játszani. Az már csak rajtunk fog múlni, hogy sikerül-e megálljt parancsolni a rosszfiúknak. Azonban ebben a világban szinte minden csak hazugság és árulás, semmi sem az, aminek látszik. A siker érdekében a játék során be kell utaznunk az egész "világot", hogy fejlesszük játékosunk erejét, továbbá szövetségek hálózatát építsük ki magunknak. Sokszor a rejtőzködés és az okos stratégia lesz fontosabb, mint az akció. Minden egyes alkalommal, amikor úgy érezzük, hogy a rejtély megoldódott és játéknak már vége, mindig valami újabb, mélyebb rejtély lép a megoldott helyébe. Sosem tudhatjuk pontosan, hogy kikben bízzunk, kik a barátaink és kik az ellenségeink, kik bűnösek és kik ártatlanok. Talán senki sem az...

Deus Ex

Végül néhány szó magáról a játékról. Véleményem szerint nagy pozitívum és a részemről nagy öröm, hogy a játék tervezője az a Warren Spector, aki korábban a Looking Glass égisze alatt dolgozott és nem kisebb játék fűződik a nevéhez, mint az Ultima-sorozat. Már erre a programra is jellemző volt az aprólékos grafika és a hétköznapi tárgyak szerepeltetése. Nos, a Deus Ex-ben nem lesz hiány ezekből sem: galambok, virágok (aminek a vázáját akár fegyverként is használhatjuk), stb. A mozgásról felesleges sokat írnom - elég, ha annyit említek meg, hogy a program az Unreal engine-jének továbbfejlesztett verzióját fogja használni, mely a fényeffektusokban sem fogja alulmúlni elődjét. A grafika egészen kiemelkedő lesz, nem is szólva a történetről, mely a játék készítői szerint "hihetetlen" és méltó riválisa lesz majd az Ultimának.

Majd meglátjuk... ■

Deus Ex
Deus Ex
Deus Ex
A legutóbbi Deus Ex cikkek, hírek

hozzászólások (0)

cikkajánló

Osiris: New Dawn Early Access próbakör

Nem könnyű űr-Robinsonnak lenni...

Paragon nyílt béta

Lehet még újat mutatni a MOBA műfajában?

Endless Space 2 (Early Access)

Kipróbáltuk az Amplitude készülő új játékát.

Torment: Tides of Numenera

Év eleje óta elérhető az Early Access verzió, nemrég pedig a PS4-es verziót is bejelentették.

Mafia III - első benyomások

Megérkezett a népszerű sorozat harmadik fejezete. Ezek voltak az első élményeink.