Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

MDK2

2000.04.12. 00:00 | szerző: LeMon | Előzetes

Ha most van olyasvalaki, aki megkérdezi: "MDK2? Mé', volt első rész is?", az jobb lesz ha magába szál egy kicsit, és lefekvés előtt még egyszer átgondolja a dolgokat. Viszont akiknek ismerős a cím, joggal csillanhat fel a szeme, mert egy olyan játék folyatása fog nemsokára napvilágot látni, mely a maga korában igen csak túlszárnyalta az akkori elvárásokat.

MDK2

A második rész sem akar kisebb célokat elérni, melynek készítői a Shiny Entertainment helyett a BioWare, akiknek többek között a Baldur's Gate-et köszönhetjük. Aggodalomra semmi ok, a program hűen magában hordozza a nagy előd jellegzetességeit. A történet ott kezdődik, ahol az előző rész befejeződött. Kurt, Max, a hatlábú kutya és Doktor Hawkins nem sokáig ünnepelhette győzelmüknek sikerét az idegenek felett, mert a radar új betolakodókat jelzett. Hőseink természetesen rettentően örültek a váratlan eseménynek. A játék fő újdonsága, hogy ezűttal mindhárom szereplő irányítható lesz. Kurt, akivel is kezdjük a játékot nem siokat változott irányítás szempontjából. Megmaradtak akrobatikus mozdulatai, az ejtőernyője és a távcsöves puskája. Új mozdulat talán az oldalra ugrálás, ami az előző részben még nem volt. Max fő erénye négy kezében rejlik, aminek köszönhetően a kis házőrző, vérengző terminátorrá válik a harcmezőn. Egyszerre több fegyvert is magához vehet, mint pl. magnum (mogyorós), uzi stb. Hawkins doktort pedig főként ügyességi és fejtörő feladatok elé állítják az idegenek. Mivel új motort fejlesztettek a programhoz, ami egyébként az Omen névre hallgat, már a főhős is teljesen 3 dimenziós objektumokból áll. Ezt azért kell külön kijelenteni, mert az első részben, egy előre lerenderelt figura mozgott. Sajnos azt kell, hogy mondjam a preview verzió alapján, hogy a régi főszereplő mozgása kicsivel dinamikusabb és poénosabb volt. Főleg mikor alapállásban hátratekintgetett. Maguk az idegenek maradtak ugyan olyan kretén kinézetűek, amit sajnos sokan nevetségesnek találtak. Az biztos, hogy nem szokványos űrlényekről van szó, de hát kinek is kellenek kommersz figurák. A pályák kinézete a technika fejlődésével még pompázatosabb lett. Sokkal több az áttetsző és mozgó felület. Viszont amit eddig még nem találtam a játékban az a vetett árnyék. Remélem, ezen javítanak a készítők, mert az ugrálós részeknél igen csak nehézkes a tájékozódás az árnyékunk nélkül. Pedig rengeteg ötletes mászkálós rész lesz a programban, ami ugye gyakorta vált ki dühkitöréseket a játékosból. Főleg amiatt hogy ismét nem lehet pálya közben menteni. A gép automatikusan ment egy-egy rész akadály teljesítése után, és ilyenkor onnan kell indulnunk elhalálozás esetén. Viszont életerőnket sem kapjuk vissza. Felvehető dolgokat kezdetben nagyon sok helyen találunk, később azonban azt is megcsinálják velünk, hogy mikor megközelítenénk egy életerőt adó kütyüt, eltűnik és egy magasabb szinten jelenik meg. A pályákat egyébként animációk kötik össze, a játék karaktereit és helyszíneit felhasználva. A poénok kicsit erőltetettek, de legalább vannak. Jó pofa dolognak tartom, hogy a loading képernyőn mindig más ábrát mutató, képregény címlap van.

Lehet hogy a végleges verzió látszatra vontatott lesz egy kicsit, de a pályák kinézete és ötletessége feledtetni fogja velünk ezt az érzést. ■

MDK2
MDK2
MDK2
A legutóbbi MDK2 cikkek, hírek

hozzászólások (0)

cikkajánló

Osiris: New Dawn Early Access próbakör

Nem könnyű űr-Robinsonnak lenni...

Paragon nyílt béta

Lehet még újat mutatni a MOBA műfajában?

Endless Space 2 (Early Access)

Kipróbáltuk az Amplitude készülő új játékát.

Torment: Tides of Numenera

Év eleje óta elérhető az Early Access verzió, nemrég pedig a PS4-es verziót is bejelentették.

Mafia III - első benyomások

Megérkezett a népszerű sorozat harmadik fejezete. Ezek voltak az első élményeink.