Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

MiG Alley

1999.07.06. 00:00 | szerző: Viper | Előzetes

Remekbe szabott szimulátor a II. világháborút követő időszakból

MiG Alley

Korea, az 1950-es évek eleje. A szövetséges légierők legfőbb parancsnokaként 5 kiváló amerikai repülőszázad áll rendelkezésünkre, hogy a koreai konfliktus kellős közepén részt vegyünk a legkegyetlenebb csatákban. A híres MiG századok nemrég csatlakoztak az ellenünk harcoló kínai, valamint észak-koreai csapatokhoz. Nem nagyok az esélyeink, hogy sikerül visszaszorítani a frontvonalat a kínai határig, amivel meg lehetne nyerni a háborút. Persze semmi sem lehetetlen...

A nagy sikerű Flying Corps készítőinek legújabb alkotásában az adott időszak legkiválóbb gépeinek pilótafülkéivel ismerkedhetünk meg: F86 Sabre, F84 Thunderjet, F80 Shooting Star, P51 Mustang, és természetesen a MiG 15, valamint MiG 15 bis. A felsoroltakon túl összesen 50 más géppel találkozhatunk még az égbolton, mint például Meteorokkal, F9 Pantherekkel, A1 Skyraidersekkel, vagy B29-esekkel.

MiG Alley

A Flying Corps után talán a legnagyobb újítás, hogy a készítők teljesen újradolgozták a szimulátor grafikus motorját, hogy az alattunk elterülő vidék domborzati felépítésével, színeivel, emberi kéz alkotta építményeivel tökéletesen visszaadja a koreai táj jellegzetes vonásait. A berepülhető területek nagysága is jócskán megnövekedett, szám szerint 150x150 km-esről 1500x1500 km-esre. A rendelkezésünkre álló 3D-s terepek az eredeti koreai helyszínek pontos megfelelői, melyek alapjául a kor légi felvételei és térképei szolgáltak. Mindezeken túl nagy figyelmet fordítottak a készítők a különböző füst- és fényeffektusok kidolgozására, amelyek az éjszakai repülések során a leglátványosabbak.

A rendelkezésünkre álló küldetéseket alapvetően két nagy csoportra lehet felosztani. Az első csoportba a szóló küldetések tartoznak, amelyeken kezdetben elsajátíthatjuk a gépek irányításának fortélyait, vagy amelyeket akkor választhatunk, ha csak egy-két rövidebb küldetés erejéig szeretnénk repkedni. Ezek a küldetések is a koreai harcok egy-egy kulcsfontosságú eseményét dolgozzák fel, amihez szintúgy szükségesek a légi és a szárazföldi hadműveletek pontos összehangolása, ahogyan azt a hadjárat küldetési előtt minden esetben meg kell tennünk. A második csoport misszióit tehát egy nagy méretű hadjárat fogja össze. A felszállás előtti repüléstervet természetesen át is ugorhatjuk, azonban ha jól ismerjük a rendelkezésünkre bocsátott gépek paramétereit, magunk is változtathatunk több beállításon. Így például választhatunk egy másik gépet is az adott feladathoz, amiről úgy gondoljuk, hogy jobban ki tudjuk használni a lehetőségeit az adott körülmények közt - ennek megfelelően légiharchoz érdemes az F86-ost választani, míg nagy távú küldetésekben és őrjáratozásban az F84-es a verhetetlen. A megadott célpontok leküzdéséhez jó pár fegyver áll rendelkezésünkre: mivel akkoriban a hőkövető rakétákat még nem használtak, ezért légiharcban elsősorban gépágyúnkra támaszkodhatunk, a szárazföldi célpontok elpusztításához pedig egy kisebb bombaarzenálból válogathatunk. De nem csak a fegyvereken, sokkal inkább ügyességünkön múlik, hogy sikeresen járunk-e, amikor szárazföldi csapatokat támadunk, hidakat bombázunk, ellenséges utánpótlási útvonalakat vágunk el, vagy a légifölényt szeretnénk kivívni.

MiG Alley

A MiG Alley további nagy újítása a rádiózás területén mutatkozik. A készítők célja ugyanis az volt, hogy minden fontos eseményről tudomást szerezzünk, amit végül úgy oldottak meg, hogy rádiónkon keresztül folyamatosan hallhatjuk a híreket. Vagyis ha például egy szárazföldi csapat légi támogatást kér rádión, akkor mivel közvetlenül halljuk a segélykérést, ezért azonnal a segítségükre is siethetünk.

Összegzésül csak annyit, hogy a sok II. világháborús és modern repülőgép-szimulátor mellet a Rowan Software ezen játéka egy újabb érdekes színfoltnak ígérkezik. A programmal a tervek szerint 1999 első negyedévében találkozhatunk. ■

MiG Alley
MiG Alley
A legutóbbi MiG Alley cikkek, hírek
  • 1999.08.23. | Cikk » Ismertető/teszt
    MiG Alley

hozzászólások (0)

cikkajánló

Osiris: New Dawn Early Access próbakör

Nem könnyű űr-Robinsonnak lenni...

Paragon nyílt béta

Lehet még újat mutatni a MOBA műfajában?

Endless Space 2 (Early Access)

Kipróbáltuk az Amplitude készülő új játékát.

Torment: Tides of Numenera

Év eleje óta elérhető az Early Access verzió, nemrég pedig a PS4-es verziót is bejelentették.

Mafia III - első benyomások

Megérkezett a népszerű sorozat harmadik fejezete. Ezek voltak az első élményeink.