Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Rendezvények

E3 2000: Bungie

2000.06.29. 00:00 | szerző: Dino | Rendezvények

Az E3 óta igen érdekes bejelentést tettek a Bungie munkatársai: a Microsoft felvásárolta a céget, hogy a csapat szorosabban segíthesse az X-Box fejlesztőit. Két fejlesztés alatt álló játékuk közül az Onit még régi székhelyükön, San Diegoban fejezik be, ősszel adja ki a Take 2, a Halo azonban jelen pillanatban úgy néz ki, lehet, hogy egyáltalán nem készül el PC-re, a tervek szerint inkább az X-Box verziót adják csak ki.

E3 2000: Bungie
Oni

Oni
(2000. ősz)
A Bungie másik készülő játéka az Oni, mely egy japán anime stílusú third-person akciójáték lesz. A főhős Konoko, egy jövőbeli elit rendőralakulat hölgytagja. A játék újdonságát az fogja jelenteni, hogy a harcok során nem a lőfegyverek, hanem a kézitusa és a rúgások kapják a fő szerepet. Az ígéretek szerint kiegyensúlyozott lesz a közelharc és a fegyverekkel történő népirtás a játék során. A kamera állandóan a hátunk mögött, a fejünk fölött lesz, és amikor egy fal kerülne elé, azt áttetszővé teszi az engine, hogy megmaradjon a fix kamerapozíció, ne legyen zavaró a kameramozgás, mint néha a Tomb Raiderben. A pályák komoly kidolgozottságát jellemzi, hogy AutoCAD-ben tervezték meg az épületeket, majd az így kapott modelleket módosították a játék engine-jéhez. A programban több mint száz különböző karakterrel találkozhatunk, akik a környezethez hasonló aprólékossággal kidolgozott mesterséges intelligenciával rendelkeznek. Természetesen nem marad el a multiplayer játékmód se. [GAME:Oni]

Halo
A Halo egy igen látványos külső nézetes sci-fi akciójáték lesz. A jövőben játszódó történet szerint az emberek a világűrben rátalálnak egy érdekes ősi műbolygóra, egy 10000 mérföld átmérőjű gyűrűre, ennek felszínén kell szereplőnkkel - egy katonával - helyt állnunk a harcokban, általában egyedül. Karakterünkkel igen nagy szabadságot élvezhetünk, szinte bármerre mehetünk a gyűrűn, nem lesznek különálló pályák, vagy szakadások a játékmenetben. A Bungie saját fejlesztésű engine-jét többek között valós idejű árnyékok, 3D hangok, valamint rombolható környezet jellemzi. Az ellenfelek mesterséges intelligenciája mind egyéni mind csapatszintű lesz, tehát egymással kooperálva is ránk támadhatnak majd. A multiplayer játékmódot csapatjátékra élezik ki, például egyikünk vezethet egy autót, míg egy másik annak puskáját kezeli, a harmadik játékos pedig rakétavetővel lövöldöz a járműből. A nagy Bungie (és Halo) fan-ek már megfogalmaztak egy petíciót, próbálkozásul, hátha sikerül elérni, hogy azért mégis legyen PC-s Halo, bízzunk benne, hogy a kérés meghallgatásra talál a Microsoftnál. [GAME:Halo] ■

E3 2000: Bungie
Halo

hozzászólások (0)

cikkajánló

MondoCon 2016. ősz

Itt az ősz, eljött az ideje egy újabb MondoConnak.

EXKLUZÍV: 100 éves a tank – beszámoló a Wargaming londoni sajtóeseményéről

Megnéztük, hogyan vonul át a Trafalgar Square-en egy Mark IV-es tank. Beszámoló és video.

E3 2016: Ubisoft sajtótájékoztató összefoglaló

Ismét meglepetéssel zárult a bemutató.

PlayIT - Szeged 2016.

A hazai játékshow ismét a szegedi volt Baumaxban várta a játékosokat.

EA Play 2016 sajtótájékoztató

Összefoglaló az Electronic Arts bemutatójáról.