Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Rendezvények

ECTS 2001: CDV

A német kiadó 14 fejlesztés alatt álló játékából négyet tekintettünk meg a kiállításon.

2001.09.15. 00:00 | szerző: Dino | Rendezvények

A német kiadó egyike a feltörőben lévő kis cégeknek. Közepes méretű standjukon igen szép játékokat láthattunk, és itt találkoztunk Vámosi Zsolttal is, a Philos Labs vezetőjével, aki az Imperium Galactica 3-at mutatta be számunkra. Szintén ezen a standon volt a kiállítás díját kapó PC-s játék, a Project Nomads.

ECTS 2001: CDV
A CDV standja

Divine Divinity címmel egy fantasy világban játszódó RPG készül, melyet sajnos nem nagyon néztünk meg, igaz, amit láttunk belőle, túlzottan nem is győzött meg. Persze korai lenne bármit is elkiabálni, hiszen még fél évet kell várnunk a megjelenésére, így inkább maradjunk csak a tényeknél, illetve az ígéreteknél. A játéktér igen nagy lesz, mintegy 20000 képernyőnyi területet járhatunk majd be. Karakterünk fejlődése során közel százféle képesség megtanulására lesz lehetőségünk, emellett pedig rengeteg különböző fegyver és varázslat is vár majd ránk. A történet szerint több ezer évvel ezelőtt Rovellon földjén a Hetek Tanácsa feláldozta magát a gonosz oldal felé forduló varázslók elleni harc során. A rend megtartása érdekében megalapították az "Isteni Rendet" (Divine Order), és kétezer évig nyugalom is lett. Azonban háborúk és általános nyugtalanság üti fel a fejét Rovellonban, melyek mind a sötét oldal újbóli fellángolását jelzik. A jövendölés szerint egy isteni megmentő fogja megoldani a helyzetet. Feladatunk pont ennek a kiválasztott személynek az irányítása lesz, harcosként, varázslóként vagy túlélőként. Karakterválasztásunktól függ, hogy mennyire tér el a játék a hagyományos RPG-től az akció-RPG irányába. [GAME:Divine Divinity]

A Philos Labs fejlesztésében hazánkban készülő Imperium Galactica III: Genesis űrstratégiáról már többször is írtunk magazinunk oldalain. Vámosi Zsolt egy harci ütközetet demonstrált nekünk, mely során játék közben is megcsodálhattuk a játék engine-jét. Ami pedig fantasztikusan szépre sikeredett. A csata pedig különösen látványos volt, lézerekkel, robbanásokkal és egyéb elemekkel. Mivel sajnos egyikünk se volt rajongója az űrstratégiáknak - inkább az Escape from Alcatrazra lettem volna személy szerint kíváncsi, de sajnos azt nem láthattuk -, így elsősorban ez maradt meg bennünk a programból. Zsolt jobbra-balra húzogatta az egeret, és kattintgatott szorgalmasan, melynek eredményeként egymás után kerültek megtámadásra és legyőzésre az ellenséges űrhajók. Mindeközben a képernyő tele volt mindenféle információval, az űrhajók páncélzatától kezdve a nevükig. Az év végén megjelenő játékról többet korábbi interjúnkban olvashattatok. [GAME:Imperium Galactica III: Genesis]

ECTS 2001: CDV
Divine Divinity

Igen szép engine-re épült a Breed is, mely stílusát tekintve 3D akció-stratégia. Egy űrhajóról küldhetjük a felszínre csapatainkat, akikkel aztán ott teljesíthetjük a ránk váró feladatokat legalább 25 küldetésen keresztül. A játékból egyelőre csak az engine működött, igazi küldetést még nem készítettek hozzá. A játék 2002 második negyedévére várható. [GAME:Breed]

Az ECTS szervezőitől a kiállítás legjobb játéka díjat kapta meg a Project Nomads, mely elsősorban akciójáték, keverve valós idejű stratégiai és RPG elemekkel. A környezet igen egyedi: egy repülő sziget áll rendelkezésünkre, ezen építhetjük ki bázisunkat, majd támadhatunk meg szigetünkkel másokat. A készítőkre hatással volt Jules Verne is, a játékban szereplő technológia leginkább az általa megálmodott világhoz hasonlít, összekeverve természetfölötti mágiával. Területünk mozgatásához mindenekelőtt egy irányító-épületet kell létesítenünk, melynek segítségével léghajóként vezérelhetjük a szigetet. Egyszerre egy szigetünk lehet, így ha kinőttük az aktuálisat, másoktól kell elfoglalnunk egy nagyobbat, hogy tovább terjeszkedhessünk. Meglévő épületeinket ilyenkor egyszerűen átpakolhatjuk a másik szigetre, a két földdarabot nem lehet összekapcsolni (pedig mennyivel egyszerűbb lenne :). Az általunk elsődlegesen irányított varázslóval különböző épületeket és légi egységeket kreálhatunk, melyeket közvetlenül is irányíthatunk. Ilyenkor az adott egység "szemszögéből" láthatjuk az eseményeket. A demonstrált változat még egy igen korai verziója volt a programnak, hiszen várhatóan egy év múlva, 2002 harmadik negyedévében jelenik meg. [GAME:Project Nomads]

ECTS 2001: CDV
Imperium Galactica III

A be nem mutatott, de a CDV kiadásában várható játékokról következzen zárásul egy lista, a megjelenési dátumokkal együtt. Az elkövetkező hónapok során igyekszünk mindről egy-egy előzetes keretében írni.

  • Escape from Alcatraz (akció-stratégia, 2002 I. negyedév)
  • War Commander (valós idejű stratégia, 2002 IV. negyedév)
  • Neocron (MMORPG, 2001 IV. negyedév)
  • Cossacks - The Official Add-On (stratégiai küldetéslemez, 2001 IV. negyedév)
  • Grom (RPG-akció-kaland, 2002 III. negyedév)
  • Heaven & Hell (stratégia, 2002 IV. negyedév)
  • Psychotoxic (3D akció, 2003 I. negyedév)
  • Lula 3D (akció-kaland, 2002 IV. negyedév)
  • Core (akció-kaland, 2003 III. negyedév)
  • No Man's Land (stratégia, 2003 II. negyedév) ■

ECTS 2001: CDVECTS 2001: CDV

hozzászólások (0)

cikkajánló

MondoCon 2016. ősz

Itt az ősz, eljött az ideje egy újabb MondoConnak.

EXKLUZÍV: 100 éves a tank – beszámoló a Wargaming londoni sajtóeseményéről

Megnéztük, hogyan vonul át a Trafalgar Square-en egy Mark IV-es tank. Beszámoló és video.

E3 2016: Ubisoft sajtótájékoztató összefoglaló

Ismét meglepetéssel zárult a bemutató.

PlayIT - Szeged 2016.

A hazai játékshow ismét a szegedi volt Baumaxban várta a játékosokat.

EA Play 2016 sajtótájékoztató

Összefoglaló az Electronic Arts bemutatójáról.