Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

HoveRace

Egy új futurisztikus autóverseny készül egy orosz fejlesztőcsapatnál.

2002.04.04. 00:00 | szerző: Warhawk | Előzetes

Manapság a futurisztikus autóversenyek igazi ritkaságnak számítanak PC-s körökben, konzolokon viszont egymás után jönnek ki. Nem is csoda, hiszen egy ilyen fajta játékhoz nem kell más, csak egy nagyszerű grafikai motor, meg a haverok. Hiszen az ilyen egymás ellen élvezetes - és kb. ez az, amit a konzolok alapból biztosítanak mostanság (no nem haverokat - bár ha hirtelen feltűnsz valahol egy X-Box-szal a hónod alatt, hirtelen nagyon sok barátod lesz :-) -, hanem az osztott képernyős támogatást általában). Nekünk, viszont be kell érnünk azzal a pár gyöngyszemmel, ami néha-néha feltűnik. Ha jól emlékszem, akkor utoljára a Ballistics demója volt olyan, ami megmozgatott (de az nagyon!), no meg a jó öreg Rollcage sorozat. Nos, az orosz fejlesztők úgy látszik, szintén érzik a hiányt, így nekiálltak egy igen ütős kis versenyprogram készítésébe, melynek címe: Hoverace.

HoveRace

Ilyen programokban nem igazán a történet szokott a főszereplő lenni, így itt is el lesz intézve egy "A jövőben új szórakozásforma van. Antigravitációs autóversenyek: pénz, szórakozás, akció, izgalom" sablonnal. De ami ezután jön... 40 tökéletesen kidolgozott terep, ahol nem csak a pályán lehet haladni, hanem bárhol, ahol kedved tartja. Minden pálya élni fog, nagy mennyiségű mozgó szereplővel.

Lebegő járműből 24 darab lesz, ezek hét csoportba lesznek osztva: felderítő autók, sport és közúti kocsik, rendőrségi, és katonai kocsik, hi-tech (persze... és a többi mi?) és teherkocsik. A járművek fejleszthetők lesznek, a készítők legalább 100 különféle kiegészítőt ígérnek.

HoveRace

Talán említenem sem kell, hogy lesz egy- és többjátékos mód is. Míg az előbbiben játszhatunk karriert, vagy gyors futamokat, az utóbbiban maximum nyolcan küzdhetnek egymás ellen, vagy egymással. Igen, nem káprázik a szemetek, team multi rész is lesz!

Mindehhez persze kitűnő látvány is társul. A program D3D és OpenGl támogatás mellett még a Glide-t is szeretni fogja, a Voodoo kártyások nagy örömére. Mind a járművek, mind a pályák tökéletesen ki lesznek dolgozva, a motor támogatni fog minden ma népszerű effektet (krómozott felületek, víz, árnyék, részecske effektek, stb.), mindezt maximum 1280*1024-s felbontásban élvezhetjük. A fejlesztők szerint igen részletesen lehet butítani a grafikát, így a minimum gépigény egy 350 MHz-es PII, 64 MB RAM és egy D3D kompatibilis videókártyában ki is merül.

HoveRace

Sajnos pontos megjelenési dátum még nincsen, de a képekre pillantva láthatjuk, hogy nem mindennapi szórakozásnak leszünk részesei majd. ■

HoveRaceHoveRaceHoveRaceHoveRaceHoveRaceHoveRaceHoveRaceHoveRaceHoveRaceHoveRaceHoveRaceHoveRace
HoveRace
A legutóbbi HoveRace cikkek, hírek

hozzászólások (0)

cikkajánló

Paragon nyílt béta

Lehet még újat mutatni a MOBA műfajában?

Endless Space 2 (Early Access)

Kipróbáltuk az Amplitude készülő új játékát.

Torment: Tides of Numenera

Év eleje óta elérhető az Early Access verzió, nemrég pedig a PS4-es verziót is bejelentették.

Mafia III - első benyomások

Megérkezett a népszerű sorozat harmadik fejezete. Ezek voltak az első élményeink.

Planet Coaster - alfateszt

Kipróbáltunk a vidámparképítő játékok egyik új üdvöskéjét.