Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Egyéb

Black & White: Creature Isle végigjátszás

A fórumban többen kérték már tőle, Slider pedig rendelkezésünkre bocsátotta végigjátszását.

2003.02.19. 00:00 | szerző: Slider | Egyéb

A szigetre való megérkezésünk után rögtön el is kezdhetjük a feladatok teljesítését. De ne siessük el a dolgokat, mivel a szigeten három falu is található. Először próbáljuk meg ezeket meghódítani, majd egyre jobban terjeszkedni. A terjeszkedést legfőképp a templomhoz közeli falura alkalmazzuk, mivel a közeli félszigeten található Eve tojása, amit csak akkor tudunk kiemelni a fészekből, ha elég nagy a hatalmunk. De erre majd később visszatérek.

Black & White: Creature Isle végigjátszás

A Dojo
A Dojo-t a templom mellett találhatjuk. Ide gyűlnek össze az állatokat egy-egy feladat megoldásakor. 18 hely van benne, mindegyik egy állatot tartalmaz. Az állatcserét is eléggé leegyszerűsítették az első részhez képest. Mikor megcsinálunk egy feladatot, a Dojo-ban ha rákattintunk egy lény képére már akár le is cserélhetjük, vagy harcolhatunk vele. A Dojo előtt mindig megtalálsz egy scrollt, melyre rákattintva előjön Rufus az oroszlán és elmondja melyek az aktuális feladatok.

Egyéb feladatok:
A szigeten találhatók még kisebb feladatok, mint pl: Eloltani az égő bányászokat, stb. Ezeket nem fontos megcsinálni, de ha mégis a jutalom általában egy varázsgömb.

Black & White: Creature Isle végigjátszás

A tehén feladata:
Ez a feladat egy kis csalással könnyen megoldható: Mikor a tehén jön a dobásban, lassítsuk le az időt (Alt+1) és rakjunk egy követ a golyóval szembe. Ekkor a golyó félregurul és szinte 100%-os győzelmet arathatunk.

A kos feladata:
Mindössze annyit kell tennünk, hogy a lényünkkel visszatereljük a birkákat a koshoz. Mindig maradjunk a birkák möggött akkor nem fognak elszaladni minden irányba.

Black & White: Creature Isle végigjátszás

A barnamedve feladata:
A medvét egy vak fickó tartja fogva a hegyen. Fontos, hogy ezt a feladatot csak éjjel hajthatjuk végre, mikor a fickó alszik. A hegy lábánál farkasok figyelnek, és ha észrevesznek, a gazda rögtön kinyírja a lényed. Ezért használjuk az Invisibility Creature Miracle-t. A farkasok még így is észrevehetnek, de kisebb rá az esély. Próbálj meg akkor felmenni, amikor a farkasok a bal felső fáklya közelében vannak. Ha feljutottál, kötözd a lényed az agresszíó pórázával a kis épülethez, és a lényed szét fogja zúzni.

A teknős feladata:
Versenyt kell futnod vele. Ez is könnyen megoldható csak használd a teknősre a Freeze Creature Miracle-t.Ez egy jó időre lefagyasztja. Ne térj le a pályáról, mert vannak ellenőrzőpontok.

Black & White: Creature Isle végigjátszás

A ló feladata:
Kösd a lényedre a szeretet pórázát, és naponta kétszer locsoltasd meg vele a kerteket. Ha többször locsolsz, elvesztesz egy napot.

A zebra feladata:
Egy kis mutáns ember és ló keveréket kell kilövöldöznünk a 3 napraforgóra. Ha ez sikerült a "lény" visszaváltozik emberré.

Black & White: Creature Isle végigjátszás

A jegesmedve feladata:
A hajóval fel kell szedned pár kisembert. Keresd a dokkokat, és ha látsz rajta egy integető embert, vedd fel. Az utolsó egy kis szigeten van, ahol a jegesmedve már vár.

A gorilla feladata:
Ez egy nagyon primitív feladat. A lényege csak annyi, hogy előbb romboljuk le a házakat, mint a gorilla.

Black & White: Creature Isle végigjátszás

A farkas feladata:
5 percen keresztül kell követned a farkast a lényeddel, de úgy hogy ne vegyen észre.

A csimpánz feladata:
Kötözd a lényed az épülethez, így megtanulja a csimpánzoktól az alapvető varázslatokat.(Na meg a gorillától a rombolást)

Black & White: Creature Isle végigjátszás

Az orángután feladata:
Az épületet meg kell védeni a disznófejűektől. Klikkelj arra a kőre, amelyikhez a legközelebb van a disznófejű. A lényed ekkor visszazavarja, és ha elég sokáig csinálja, a tűzhöz leül, és nem fordul vissza. Ha eléri a követ, belerúg egyet, és az épület összedől.

A leopárd feladata:
A cél feljutni a hegyre elsőként. Próbálj mindig hatost dobni. Ha feljutottál vár egy harc az Ogre-val. Miután kinyírtad, megkapod az Anti Miracle-t. Ezzel hatástalanul a leopárdra alkalmazott varázslat is és visszaváltozik normálissá.

Black & White: Creature Isle végigjátszás

A mandrill feladata:
Ott, ahol a lóembert kellett lövöldözni találkozunk ismét egy feladattal. Fociznunk kell a mandrillokkal. A lényünkkel próbáljuk először a kis kapukba berúgni a labdát, majd jöhet a nagy.

A tigris feladata:
Ez egy elég érdekes feladat. Ugyanis embereket kell lövöldözni. Ne csak a földet figyeljük, mert a hegyen is akad ember, akit talán még könnyebben el is tudunk találni. Ha elég sokat kilőttünk akkor sikeresen teljesítettük a feladatot.

Black & White: Creature Isle végigjátszás

Tyke feladatai:
Ez az egyik legfontosabb! Mikor kiemeltük a tojást a fészekből vigyük a tehenes feladat közelében lévő lávás területre. Ott van egy aránylag egyenes terület, amiben gőzölög a levegő. Annyi a teendőnk, hogy rakjuk bele a tojást. Később visszatérve ide kikel Tyke a kiscsibe. Lényünket szülőjének hiszi ezért mindenhová követi.(Ajánlom, hogy ezt a feladatot minél későbbre hagyd, mert a feladatokban akadályozhat. Pl.: A lovas feladatnál miután kétszer meglocsoltam a kertet, Tyke eltanulta és ő is meglocsolta. Így elvesztettem egy napot.) Tyke-ot meg kell tanítanunk a legalapvetőbb dolgokra, mint pl. evés. Miután ezeket megtanulta a legalapvetőbb varázslatok következnek. Erre jó módszer, hogy lényünket kötözzük ki ahhoz az épülethez, amit a csimpánzok próbálnak felépíteni. Ha Tyke mindent megtanult betérhet a Dojo-ba és utána akár már fejlettebb fajtársával is nyomulhatunk tovább.

Az orrszarvú feladata:
Ezt a feladatot érdemes Tyke kitanítása utánra hagyni. Ez azért jó, mert Tyke-al harc közben új varázslatokat kapunk. A mi feladatunk az, hogy ezek segítségével legyőzzük az orrszarvút.

Az oroszlán feladata:
Ahhoz képest, hogy az utolsó(előtti), egész könnyen megoldható. A feladat az, hogy a három gyűrűt eljuttassuk lényünkkel a kijelölt helyre. Ez csak úgy sikerülhet, ha az Ogre-k egyszer sem fagyasztanak le.
A legkönnyebb megoldás: Vegyél fel egy gyűrűt, mikor még nincs ott Ogre és menj le a vízpartra. Onnan menj fel a kiálló kőig, és ott várd meg, míg az Ogre elmegy. Kattints kétszer a jelre, hogy a lényed lerakja a gyűrűt. Ugyanezt csináld a többivel is.

Miután kész ez a feladat is és kiírják a készítők nevét még véletlenül se kapcsold ki a játékot, hiszen még csak most jön a java. Bizonyára feltűnt hogy a játék elején egy krokodil is szerepel. Ő a szigeten a legerősebb és ő adja át neked a kiérdemelt gyűrűt. Elmondja, hogy ahhoz, hogy megnyerd Eve-et le kell győznöd őt. Kezdődjön hát a harc! Ajánlom, hogy a fejét célozd, az sokat levesz az életéből. Miután legyőzted, előbukkan Eve is, aki most már a tiéd. A végső képsorokban Eve és lényed szerelmének gyümölcse egy új lény bukkan elő. ■

A végigjátszás olvasónk alkotása.

Black & White: Creature Isle
A legutóbbi Black & White: Creature Isle cikkek, hírek

hozzászólások (0)

cikkajánló

John Scalzi: Vének történetei és más írások

A Vének háborúja sztori két még hiányzó része érkezett meg végre magyarul, mellettük rövidebb írásokkal.

John Scalzi: Vörösingesek

Scalzi megmutatta, hogyan kell egy remek sci-fivel fityiszt mutatni a sci-fi műfajnak.

Assassin’s Creed - Alvilág [könyv]

Egy ifjú indiai és egy ikerpár története a viktoriánus Londonban.

Év játéka 2015.

Olvasóink szavaztak, mi pedig most kihirdetjük a győzteseket.

John Scalzi: Árnyékszövetség

Négy önálló, de összekapcsolódó novellával bővült a Vének háborúja univerzum.