Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

War Times: European Frontline

A spanyol Legend Studios első játéka egy II. VH-s RTS lesz.

2004.07.28. 00:00 | szerző: Gerry | Előzetes

Az utóbbi években robbanásszerűen megnőtt a második világháborút témául használó játékok száma, melyek igen széles spektrumot ölelnek fel az RTS-től az FPS-ken át a szimulátorokig. A 2000 végén alakult spanyol Legend Studios fejlesztőcsapat készülő első játéka az előbbi, vagyis az RTS kategóriába tartozik, melyben az ígéretek szerint grandiózus csatákat vívhatunk négy fél szemszögéből. Ezen négy fél a hagyományosnak mondható német, orosz, amerikai és brit, mely a játék stílusával egyetemben előrevetíti a War Times nem túlzottan szofisztikált mivoltát.

War Times: European Frontline

A War Times ugyanis nem afféle taktikai RTS (mint pl. a Codename: Panzers), hanem a lassan másfél évtizedes múltra visszatekintő nyersanyag-menedzsmenttel ellátott RTS-ek táborát szaporítja tovább. Két fő nyersanyaggal kell zsonglőrködnünk: ásvány és olaj. Ezekből képezhetjük legyőzhetetlen hadseregünket, mely összesen nyolcvan különféle egységből, és az őket kiszolgáló hetvenféle épületből állhat.

A fejlesztők szerint történelmi ihletésű hadjáratokban lehet részünk, szám szerint kettőben, melyek összesen harminckét küldetésből állnak. A különféle népek teljesen eltérő egységekkel, erősségekkel illetve gyöngékkel rendelkeznek majd, melyekkel földön, vízen és levegőben harcolhatunk.

War Times: European Frontline

Mint az gondolom a fentiekből is kiderült, egy meglehetősen vérszegény, és történelmileg hiteltelen stratégia készülget az Legend Studios berkein belül. Ugyanis a realitásokhoz való minimális közeledést is elhessegeti magától a játék típusa. Véleményem szerint ugyanis képtelenség valósághű második világháborús RTS-t készíteni, hiszen sem a nyersanyag-menedzsmentet, sem a küldetéseket nem lehet realisztikusan megoldani.

A fejlesztők ígéretei között szerepel a napszakok váltakozása, szuperfegyverek bevetése, remek, trendi 3D-s motor, pályaszerkesztő, és voltaképpen minden, ami akár minimális PR-értékkel bírhat. (Így például fontos megemlíteni, hogy lesz „mentés” opció is. :-) Mégis úgy érzem, hogy csupán egy kommersz tucatstratégia készül, mellyel talán érdemes lesz egy próbát tenni, de aligha pályázhat az „Év RTS játéka” díjra. ■

War Times: European Frontline
War Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European FrontlineWar Times: European Frontline
War Times: European Frontline
A legutóbbi War Times: European Frontline cikkek, hírek

hozzászólások (18)

savanyu
savanyu 2004.09.04. 09:42
Hát igen. Termelj sok-sok-sok aranyat, olajat, fát, acélt, lépj be az Atomkorba, aztán vidd neki a fejletlen ruszkiknak a 4500 királytigrisedet a 800 dorádat és a 4.000.000 nehézgéppuskádat, miközben újra és újra legyártatod őket, pótolván a veszteséget. Ez a középkorban jó volt, vicces volt, itt szánalmas és nevetséges. Nem is tudok még egy II.vh-s stratégiai játéko felsoroni,megemlíteni, ami ilyen alapokon nyugodna. Azért mert ez nonszensz és betegesen ostoba ötlet. Szerintem

8-)

I love CM :-)
Paladin73
Paladin73 2004.09.04. 11:50
Te azt írtad, hogy a 2. vh-ról nem lehet normálist stratégiai játékot mintázni. Ez nem igaz.
Hagyományos RTS-t nem lehet belőle csinálni, ebben igazad van. Csak a pontatlan fogalmazásodba kötöttem bele :)

(Csak utána elfeljtettem visszanézni ide :) ).
savanyu
savanyu 2004.09.08. 18:33
Bár azt meg kell hagyni, hogy grafikailag rendkívül épületes élményt nyújthat...
Bár szerintem a CM a maga 'kiforratlan' grafikájával jobb és épületes élményt nyújt...
De hát ízlések és pofonok...
Kinek a Szőke, kinek a Barna... :-)
LTH
LTH 2005.10.02. 15:36
Szerintem lehet, jó rts alkotni csak ilyen dolgokat kéne kihagyni mint pl a HP-s vérzö tankok. vagy a lötáv problémáji, csak utána kéne nézni a dolgoknak ami idö persze, az meg pénztett. Close Combat sorotzat pl. vagy Combat Mission, ok, nem TERMELÖS RTS -esek de valós idejü stratégia. ,Ha már árkád akkor legyen benne atompusztitó rombolás mint pl.Sudden Strike,
LTH
LTH 2005.10.02. 15:38
eh.....Combat Mission az körös.... elnézést :-/
cikkajánló

Osiris: New Dawn Early Access próbakör

Nem könnyű űr-Robinsonnak lenni...

Paragon nyílt béta

Lehet még újat mutatni a MOBA műfajában?

Endless Space 2 (Early Access)

Kipróbáltuk az Amplitude készülő új játékát.

Torment: Tides of Numenera

Év eleje óta elérhető az Early Access verzió, nemrég pedig a PS4-es verziót is bejelentették.

Mafia III - első benyomások

Megérkezett a népszerű sorozat harmadik fejezete. Ezek voltak az első élményeink.