Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

Evil Genius

Demis Hassabis újabb játékában egy világuralomra vágyó őrült irányítása a feladatunk.

2004.09.27. 00:00 | szerző: Dino | Előzetes

Az EGN-en szerencsém volt részt venni egy exkluzív prezentáción, melyen az Elixir Studios egyik munkatársa, Simon Mathews mutatta be hamarosan várhatóan itthon is boltokba kerülő új játékukat, az Evil Geniust.

Evil Genius

A játék „szülőatyja” természetesen nem más, mint a cég alapítója, Demis Hassabis, aki a Bullfrognál kezdte pályafutását, és olyan játékok tervezésében vett részt, mint a Theme Park vagy a Theme Hospital.A Lionhead megalakulásával követte Peter Molyneux-t, majd később saját fejlesztőcsapatot alapított, melynek első játéka a tavaly megjelent forradalom-szimulátor, a Republic: The Revoltuion volt. Most pedig már második játékuk jelenik meg az Evil Genius képében, mely alapvetően egy keverék játék: a fejlesztők elmondása szerint leginkább a Dungeon Keeper és X-Com játékok keresztezésével jött létre, kiegészítve persze új ötletekkel. Személy szerint nekem külső megjelenésében leginkább a Theme Hospital jutott róla eszembe, de a szituáció és a cél ezúttal teljesen eltérő. Három főhős közül választva kell a világuralmat elérnünk föld alatti bázisunkból irányítva alattvalóinkat, megvédve a bázist, új területeket elfoglalva, és közben tudósainkkal kifejlesztetve a szuperfegyvert, mellyel megvalósulhat a gonosz terv.

Alattvalóinkat a bunker megfelelő szobájában „tenyészthetjük”, és az alap munkásból háromféle irányba fejleszthetjük tovább: lehet őr, technikus/tudós valamint inas. Ezek mindegyike további fejlődésre képes, 3-4 szinten keresztül. Mellettük külön szerep jut a különleges szolgáknak, akikből 11-féle áll rendelkezésre (közülük is összesen hét lehet egyszerre csapatunkban). Őket közvetlenül is irányíthatjuk, és speciális feladatok ellátására is képesek, például ők a leghatékonyabbak bázisunk megvédése során. Ha már a bázis védelméről van szó: egyik módszer e célra a csapdák telepítése. Különböző érdekes mechanizmust telepíthetünk bázisunk folyosóira, melyeket próbababákkal ki is próbálhatunk. A fejlődéshez – bázisunk bővítéséhez, valamint a megfelelő mennyiségű tudós kiképzéséhez – persze pénzre is szükség van, ezt úgy is biztosíthatjuk, ha a bázisunk céljára szolgáló sziget felszínére szállodákat, turistaközpontot telepítünk.

Evil Genius

Különleges elem a bázisunkon elfogott kémek kihallgatása is: gyakorlatilag a szobákban lévő tárgyakat használhatjuk fel erre a célra is: belenyomhatjuk a delikvens fejét a turmixgépbe, vagy az ultramodern könyvtár mozgó polcai közé nyomoríthatjuk szerencsétlent: kinek mihez van kedve. Aztán ha megtörik, hasznos információkat tudhatunk meg tőle.

Sokat lehetne még írni az Evil Geniusról, azonban a közeledő megjelenés miatt (Amerikában ma került boltokba a játék) nem biztos, hogy célszerű lenne az ismertetőből ellőni minden újdonságot és poént. Amint kezünk közé kerül a végleges verzió, tesztelés alá vesszük, és részletesen beszámolunk erről az egyedi elemekkel rendelkező játékról. ■

Evil Genius
Evil GeniusEvil GeniusEvil GeniusEvil GeniusEvil GeniusEvil GeniusEvil GeniusEvil GeniusEvil GeniusEvil GeniusEvil GeniusEvil Genius
Evil Genius
A legutóbbi Evil Genius cikkek, hírek

hozzászólások (1)

Tob
Tob 2005.07.23. 10:56
Elakadtam a hentesnél valaki meg tudja mondani, hogy mit kell csinálni?
cikkajánló

Osiris: New Dawn Early Access próbakör

Nem könnyű űr-Robinsonnak lenni...

Paragon nyílt béta

Lehet még újat mutatni a MOBA műfajában?

Endless Space 2 (Early Access)

Kipróbáltuk az Amplitude készülő új játékát.

Torment: Tides of Numenera

Év eleje óta elérhető az Early Access verzió, nemrég pedig a PS4-es verziót is bejelentették.

Mafia III - első benyomások

Megérkezett a népszerű sorozat harmadik fejezete. Ezek voltak az első élményeink.