Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

Brothers In Arms: Hell's Highway

Sikerein lépdel tovább a Brothers in Arms sorozat a Pokol Országútján...

2006.07.08. 00:00 | szerző: Lacko | Előzetes

Első háborús olvasmányom és első háborús játékom is a Market-Garden hadműveletről szólt. Ezért különösen kedves nekem minden olyan mű – legyen az film, könyv, vagy játék – ami a Szövetségesek eme balul sikerült, ám igen látványos akcióját dolgozza fel. Ezért is kaptam fel a fejem, amikor megtudtam, hogy a Brothers in Arms új része is ebbe a csatába röpít majd el minket.

Brothers In Arms: Hell's Highway

A Battlefield, Medal of Honor és Call of Duty sorozatok után nehéz volt elképzelni, hogy még egy FPS-t elbír ez a szegmens, de úgy tűnik, még bármennyi hasonló játékot felszív a piac. Igaz, a Brothers in Arms megpróbált valami újat belevinni a BF, MoH és CoD játékok által kitaposott ösvényre. Igyekeztek több realisztikusságot és taktikai szintet is behozni a látványos grafika és az adrenalin-termelő akciók mellé. Több-kevesebb sikerrel. Ami viszont tényleg sikerült a Gearboxnak, hogy nem kitalált helyzetekbe kerül a játékos, vagy olyan távoli csatákat vív egymás után, melyet egyetlen katona biztos nem vívott meg, hanem valóban élt emberek megtörtént csatáit dolgozták fel. Ezzel kapott egy kis pluszt a történelmi hitelesség, viszont a játékos nem lehet egyszerre ejtőernyős, harckocsi parancsnok, légvédelmi tüzér, kommandós, stb. Ráadásul mindegyik rész nagyon rövidke – kb. húsz mérföldes – előrehaladást jelenített meg. Ez kevés lehet a két régebbi sorozat rajongóinak, viszont összébb tartja a történetet. Várhatóan így a Hell’s Highway sem lesz olyan hosszú, hiszen a játék továbbra is Baker és Hartsock történetét követi, akik a 101-es légi szállítású hadosztályhoz tartoztak, melynek igen könnyű és rövidke feladat jutott az arnhemi hadművelet során.

A jó hír viszont az, hogy a grafikát elnézve megdöbbenhetünk a fejlődésen, melyet elsődlegesen az Unreal Engine 3-nak köszönhetünk. Valóban szinte moziszerű mindaz, ami velünk történik. Erről bárki meggyőződhet az E3-as videóba belenézve. Nemcsak a többiek, de mi magunk is komolyan kidolgozott modell vagyunk (ezt sok FPS-ben elcsalják), látszik az árnyékunk és a testrészeink. A textúrák is részletgazdagok. A fények – hála a korszerű grafikus motornak – lélegzetelállítóak, ahogy a fegyverek torkolattüze is megvilágít minden tárgyat...

Brothers In Arms: Hell's Highway

A taktikus szint is tovább fejlődik a játékban: nemcsak a lefogó és támadó rajunk áll rendelkezésre, de a – videóban látott – géppuskás csapat is, páncélököl-kezelők, akik épületeket rombolhatnak vagy harckocsikat iktathatnak ki, illetve az aknavetősök, akik helységharcban támogathatnak miket távolabbról. Természetesen minden emberünk együtt dolgozik (együtt kezelik a többemberes fegyvereket), fedezik egymást, fedezékbe húzzák a sebesülteket, stb. Csapatunk tagjainak pedig egyszerűen és gyorsan kiadhatjuk a parancsokat.

Vigyáznunk kell majd a fedezékekkel is, hiszen azok – hála a fizikai motornak – rombolódnak és megsemmisülhetnek. Vége a statikus, odakészített fedezékeknek. Vége a palánk mögé bújó németnek, akit egy BAR sem tud térdre kényszeríteni, legfeljebb a karika lesz piros fölötte. Tehát ez könnyít és nehezít is egyszerre, hiszen mi sem hagyhatjuk a lefogó csapatunkat egy adott fedezék mögött sokáig.

Brothers In Arms: Hell's Highway

A Hell’s Highway megjelenését 2007 elejére várhatjuk, PC mellett Xbox 360 és PlayStation 3 platformokra. Egyes hírek szerint pedig a játék PC verziója csak Vista operációs rendszeren fog futni, ami új hardver beszerzését is igényelheti... ■

Brothers In Arms: Hell's HighwayBrothers In Arms: Hell's HighwayBrothers In Arms: Hell's HighwayBrothers In Arms: Hell's HighwayBrothers In Arms: Hell's HighwayBrothers In Arms: Hell's HighwayBrothers In Arms: Hell's HighwayBrothers In Arms: Hell's Highway

hozzászólások (4)

konrad
konrad 2006.07.11. 08:14
Várjuk, nagyon várjuk. Az elmúlt hetekben láttam egy in-game videót, nekem nagyon tetszett, bár a felvétel elég rossz volt. De érdekes módon és ennek ellenére már most érezhető volt a hangulat, amely remélem magával ragad majd minket, ha kezünkbe vesszük a gamét. A grafiról pedig no comment: fantasztikus...sőt már annyira szép, hogy nekem néhol plasztikusnak, vagy inkább viaszfigurának tűnnek az emberek! No majd meglátjuk!
KisCsirkee
KisCsirkee 2006.07.11. 08:18
Szép is, jó is. Várjuk de nagyon rewméljüksikerül úgy optimalizálni mint a Prey-t vagy sikerül leszorítani a gépigényt mert akkor Crysis féle gépigénye lesz
Razor03
Razor03 2006.07.11. 13:01
Mivel az Unreal 3.0 hajtja így 6800 GT lesz az alap ;-).
KisCsirkee
KisCsirkee 2006.07.11. 16:16
Ja persze mer neked az van!
cikkajánló

Osiris: New Dawn Early Access próbakör

Nem könnyű űr-Robinsonnak lenni...

Paragon nyílt béta

Lehet még újat mutatni a MOBA műfajában?

Endless Space 2 (Early Access)

Kipróbáltuk az Amplitude készülő új játékát.

Torment: Tides of Numenera

Év eleje óta elérhető az Early Access verzió, nemrég pedig a PS4-es verziót is bejelentették.

Mafia III - első benyomások

Megérkezett a népszerű sorozat harmadik fejezete. Ezek voltak az első élményeink.