Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Interjú

Digital Reality: DevBlog bootolás

Ilyen, amikor az ember játékot fejleszt...

2006.10.12. 00:00 | szerző: Digital Reality | Interjú

Mióta vannak werkfilmek, mindenkinek van valami elképzelése arról, hogy hogyan készülnek a mozifilmek. Megmutatják nekünk a maketteket, látjuk Gollamot tornadresszben, hallunk mindenféle izgalmas sztorit a készítőktől, és ez még úgy is szórakoztató, ha tudjuk, hogy az egész csak azért van, hogy vegyük meg azt a fránya mozijegyet. Játékokról viszont werkfilmek helyett csak Video Dev Diary-k vannak, amikben amellett, hogy ritkán mondanak bármi "werkeset", mintha sárga kifestővel kiemelve virítana minden egyes szó az üres marketingdumában.

Remélem ezt fogja végre orvosolni ez a fejlesztői blog (thx PC Dome)!


A WarFront csapat egy része
Szerencsére itt nem kell veletek elhitetnem, hogy fél évet töltöttünk egy texasi lovastanyán, csak azért, hogy lemodellezzünk egy lovat, azt sem kell leírnom soha, hogy a War Front "is the greatest adventure of all time!", de még azt is rátok bízhatom, hogy vajon tényleg ő-e a "next level in RTS gaming" vagy sem.

A Digital Reality-ből én inkább a "reality"-t forszíroznám (beismerve azt is, hogy ezzel a mondattal most növeltem egy cseppet a marketingalert szintet. Pofon.) A különböző DR-es, WF-es eseményeken és sztorikon kívül megpróbálom a lehető legtöbb "making of", "behind the scenes","outtakes" jellegű dolgot begyömöszölni ide. Valami pusztán csak érdekes lesz, valami meg vicces is. Persze nem a legféltettebb műhelytitkainkat fogom ide kipakolni, de remélem, hogy majd sikerül egy kicsit közelebb hozni hozzátok az igazi játékfejlesztést.


A Digital Reality főhadiszállásának előtere
Mivel én a War Front egyik designere vagyok (név szerint Mz), tőlem egy ideig főként WF-es cuccokra számítsatok, de idővel, ahogy ők is kiadáshoz közelednek, a Field Ops is meghódítja majd magának ezt a kis blogot.

Szóval röviden összefoglalva a fentieket:
Üdvözlök mindenkit, és gyertek sűrűn!


Ő fogad, ha betérsz hozzánk

Ilyen a pihenő a DR-ben

Digital Reality: DevBlog bootolás

hozzászólások (0)

cikkajánló

Wargaming: interjú Tom Putzkival

Az elsősorban a World of Tanksről ismert, folyamatosan bővülő cég szóvivőjével beszélgettünk.

PlayStation VR - videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével

Interjúnk harmadik részében Sándor Csaba a Sony VR-eszközéről beszél.

A POSSIBLE Games játékai - videointerjúk

A stúdiólátogatás után a cég munkatársai prezentálták fejlesztéseiket.

HyperX interjú Edward Baily-vel

Két évvel ezelőtt vált külön márkává a HyperX - eredményekről és tervekről beszélgettünk.

E3 2016: videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével - 2. rész

Interjúnk folytatásában a Gran Turismo Sportban szerezhető FIA versenyzői licencről esik szó.