Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Rendezvények

E3 2007 THQ sajtótájékoztató

A WWE-től az UFC-ig: verekedés minden formában a THQ játékaiban.

2007.07.31. 00:00 | szerző: bp | Rendezvények

A kiállítás második napján izgalmas reggelnek néztünk elébe, hiszen a Take 2 egy huszáros megoldással reggel 8 órára időzítette a sajtókonferenciáját. Tekintve a szállásom és a Fairmont Hotel között lévő 1 órás utazási időt, képzelhetitek, hogy mikor kellett kelnem hogy odaérjek... Így hát nem csoda, ha körülöttem is csupa szűkszemű zsurnaliszták ébredeztek a THQ sajtótájékoztatóján, hajnali 9 órakor...

E3 2007 THQ sajtótájékoztató

A belépő igen impozánsra sikerült, ugyanis a színpadot az idei E3 két exkluzív booth babe-je vette birtokba: a női pankrátor imitátorok (Candice Michelle és Michelle McCool) prezentálásában került bemutatásra a nem meglepően pankrátor-szimulátor Smackdown vs. Raw 2008 Wii változata. Nem tudtam eldönteni, hogy vicces vagy szánalmas volt a két díva kalimpálása a színpadon - mindenesetre úgy tűnt, hogy élvezték. Ez pedig akár még sorsdöntő is lehet, hiszen azt valóban el kell ismernem, hogy a suhintások és kapálózásokra meglehetősen gyorsan reagáló karakterekkel tényleg új dimenzióba helyezhetőek a verekedős játékok. Ez pedig egy olyan híres univerzumban, mint a WWE, már eleve sikerre van ítélve.

Miután a bíró gúnyába öltözött THQ alelnök véget vetett a küzdelemnek, majd pózolt kicsit a lányokkal (minden vezető beosztású alkalmazott az interneten szerette volna látni előnyös fotóit a bemutatót követően), új vizekre evezett, és a cég gazdasági megerősödéséről beszélt. Az utóbbi években ugyanis számos stúdiót olvasztott magába a THQ, így lassan elmondhatja magáról, hogy a legnagyobb fejlesztőbrigáddal rendelkezik széles e vidéken. A számos franchise rendszerben készülő játékváltozat sikerre vitte a cég szekerét, hiszen a Cars - The Videogame (aminek már javában készül a második része), vagy az azt megelőző Disney filmátiratok is többmilliós bevétellel dobták meg a THQ bankszámláját. Ez teszi lehetővé, hogy a cég folyamatosan bővüljön és új vizekre is evezzen - mint például a God of Warra szinte már arcpirítóan hasonlító Conan videójátékkal. A hangulatos, verekedős-mászkálós, külső nézetes akciótrailer után Kelly Flock, maga a vezír lép a színpadra, hogy büszkén bejelenthesse a legújabb akciójátékuk élő demonstrációját: a Frontlines: Fuel of Wart (és nem mellesleg némi öniróniával megjegyezze, hogy minden kiadó álma 3 ilyen katonai tucatjáték kiadása évente).

E3 2007 THQ sajtótájékoztató

A jövőben játszódó, és X360-on demonstrált Frontlines központi témája az üzemanyag kérdésköre - ez a kiindulópont, amiért a két szembenálló fél harcolni fog. A gyakorlatban ez egy óriási, hegyoldalba épített bunkert eredményezett, amit nekünk mint támadóknak be kell majd vennünk. A fő cél a nonlinearitás elérése, vagyis hogy minden létező helyről és megoldással megcsinálhassuk a pályát. Kicsit olyan érzés ez, mint egy hatalmas multiplayer partiba kerülni, miközben az ember a single kampányt tolja... A játék egyébként taktikai-stratégiai-akció, ami azt jelenti, hogy kérhetünk erősítést, telepíthetünk stratégiai ágyúkat és állomásokat, majd be is vethetjük őket (így jön ki a három stílus). A látványos külső nézet és terep egy kicsit mostoha, bár láthatóan nagyon high tech szagú - sok hónap van még hátra a fejlesztésből, hogy előre eltemessük, de egyelőre tucatterméknek tűnik, kiemelkedő tulajdonság nélkül. Később majd biztos, hogy visszatérünk még rá.

A következő bemutatott játék a Destroy All Humans sorozat harmadik része, a Path of the Furon volt, amit John Knowles kreatív igazgató igazgatott nekünk. A hangulatos mászkálós játékban mint földönkívüli bolyonghatunk, és egy tanulási folyamat során válogatott módszerekkel zsigerelhetjük az emberiséget - miközben egyetlen célunk van, hogy hazajussunk. Öt különböző ország kultúrájába nyerhetünk betekintést - kicsit kiparodizálva a jellegüket, de megőrizve hagyományaikat. A nagyvárosokban rombolhatunk, és persze a környezetet (autókat, szemeteseket, lámpákat) is bevonhatjuk a harcokba. A fegyvereink között szerepelnek a telekinézissel irányítható emberek, de a legnagyobb attrakció az űrhajónk behívása és a város teljes leamortizálása lesz. Grafikailag ugyan teljesen elmaradottnak tűnt a játék, viszont hangulatilag mindenképpen üde színfolt lehet a palettán a megjelenésekor.

E3 2007 THQ sajtótájékoztató

És ha már üdítő - a következő pár percben levetített videómontázs üdítően hatott ránk: a gyors és pörgős képek helyre tették a retinánkat így korán reggel. A címek a következők voltak: Stuntman Ignition, Juiced 2, Moto GP 07, MX vs. ATV Untamed. A színfoltot pedig a soron következő játék, a de Blob jelentette. Nick Haggard a Blue Tounge képviseletében mutatta be azt a színmentes világot, amiben egyetlen színes pacaként vissza kell csempésznünk az életet a szürkeségbe. Egy komplett várost kell elképzelnünk, ami szürke házakból, utcafrontokból, és tereptárgyakból áll - mi pedig a szürkeségre vigyázó rendőrök háta mögött ki kell színezzük az egész városállamot. A színekkel kombinálni, a befestendő felületekkel meg akciózni tudunk, a lakók pedig külön kis questeket adhatnak - továbbá szép kis sormintát festhetünk a sugárúton, miközben kergetjük a rend őreit (vagy épp fordítva). A Wii-re készülő játék szó szerint üde színfolt volt a bemutató során!

Megtörtént az első izgalmas bejelentés a konferencián a Darksiders: Wrath of War képében - ez az apokalipszis négy lovasának történetét feldolgozó külső nézetes akciójáték lesz. Az igen erősen kezdeti fejlesztési stádiumban lévő játék hatalmas terekkel, rusztikus formákkal és a Shadow of the Colossusban látható méretű ellenfelekkel kápráztatott el minket. Igazából még úgy durva két év lehet hátra a fejlesztésből, ami meg is látszott a színpadon játszott verzión, hiszen szaggatott, és sok grafikai elem kevésbé volt pompadús, mint amennyire ez majd a végleges változatban lehet. A PS3 és X360 rendszerekre készülő Vigil Games játék fő lényege, hogy közelharcokban jeleskedjünk, illetve hatalmas Boss Battle-ökben győzedelmeskedjünk. A többi már csak összekötő kalandozás, a szép tájakon.

E3 2007 THQ sajtótájékoztató

Levezetésképp a nap fő attrakciója az UFC pehelysúlyú bajnokának, Quentin "Rampage" Jackson színrelépése számított. Mi mást is közölhetett volna küzdőbajnokunk, mint hogy a sok maszatolós verekedős játék után végre itt az igazi alternatíva: a valódi bunyó élvezete. Az UFC bajnokság esszenciáját és Jackson hozzáértését felhasználva egy igazán élvezetes és élethű verekedős játék elkészítését tűzte ki célul a THQ. És hogy mennyire komolyan is gondolják, minden résztvevő kezébe egy UFC fogvédőt nyomtak távozáskor... ■

E3 2007 THQ sajtótájékoztatóE3 2007 THQ sajtótájékoztatóE3 2007 THQ sajtótájékoztatóE3 2007 THQ sajtótájékoztatóE3 2007 THQ sajtótájékoztatóE3 2007 THQ sajtótájékoztatóE3 2007 THQ sajtótájékoztatóE3 2007 THQ sajtótájékoztató

hozzászólások (0)

cikkajánló

MondoCon 2016. ősz

Itt az ősz, eljött az ideje egy újabb MondoConnak.

EXKLUZÍV: 100 éves a tank – beszámoló a Wargaming londoni sajtóeseményéről

Megnéztük, hogyan vonul át a Trafalgar Square-en egy Mark IV-es tank. Beszámoló és video.

E3 2016: Ubisoft sajtótájékoztató összefoglaló

Ismét meglepetéssel zárult a bemutató.

PlayIT - Szeged 2016.

A hazai játékshow ismét a szegedi volt Baumaxban várta a játékosokat.

EA Play 2016 sajtótájékoztató

Összefoglaló az Electronic Arts bemutatójáról.