Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Interjú

Divinity 2: Ego Draconis - tesztelői napló

Blade a Larian Studios főhadiszállásán próbálta ki az új RPG-t.

2009.05.06. 00:00 | szerző: Blade Runner | Interjú

A Larian Studiostól kaptam a közelmúltban egy szívélyes meghívást legújabb játékuk, a címben is említett Divinity 2: Ego Draconis tesztelésére. A fejlesztőstúdió a Divinity sorozat első két részével – elsősorban a Divine Divinity-vel – már letett maradandó alkotást az asztalra, így kiemelt figyelmet szenteltem aktuális projektjüknek is. A reggeli csúcsforgalmon nagy nehezen átvergődve délelőtt 10-re értem főhadiszállásukra egy Gent melletti falucskába. Ahogy megérkeztem, egy kis reggeli szendvics után leültettek egy bivalyerős, nagy monitoros PC elé.

Divinity 2: Ego Draconis - tesztelői napló

A játék még erősen fejlesztés alatt áll, és jelen fázisban túl sokat a játékról se engednek még nyilvánosságra hozni, de azért bizonyos keretek között megpróbálok beszámolni róla. Ahhoz képest, hogy hónapok állnak még a fejlesztők rendelkezésére a játék befejezésére, végig nagyon stabilan futott. A grafika teljesen átalakult, a Divine Divinity 2D-s rajzolt hátteres és -karakteres grafikáját teljes 3D-ben pompázó, nagyon szép megjelenés váltotta fel. Miután a bevezető képsorokon átestem, nagyon gyorsan belemerültem a régi-új univerzum rejtelmeibe. Ez a világ is ugyanolyan élő és lélegző, mint az eredeti játékban volt, csak épp a szép grafika és a közeli kameranézet miatt sokkal inkább benne élünk, mintsem kívülről néznénk. A játék telis tele van küldetésekkel, érdekes a harc és jó sok kincset tudunk összegyűjteni kalandozás közben. Itt is szinte minden megfogható, arrébb lökhető, felemelhető és begyűjthető, ahogyan azt a Divine Divinityben már megszokhattuk. Akit megfogott az előző két Divinity játék humora, az itt sem fog csalódni, gyakran futhatunk ugyanis vicces-humoros helyzetekbe, párbeszédekbe. Sajnos erről még példát sem említhetek, nehogy lelőjjem előre a poént. :-)

Divinity 2: Ego Draconis - tesztelői napló

A játék zenéje is kiváló, ami persze azért sem meglepő, mert a zeneszerző ugyanaz a Kirill Pokrovsky, akinek a Divine Divinity muzsikáját is köszönhetjük. A tesztelésre szánt idő úgy száguldott, hogy mire felocsúdtam, már jöttek is a kérdőívvel, amelyet részletesen kitöltve igyekeztem segíteni a fejlesztőket a benyomásaim és véleményem kifejtésével. Mielőtt útnak indultam volna, az a kedves munkatárs, aki reggel fogadott felajánlotta, hogy majd nyáron, a játék elkészülte környékén ismét ellátogathatok a stúdióba, és akkor már konkrétabban is írhatok a játékról, valamint remélhetőleg még a fejlesztőkkel is cseveghetek egyet.

Divinity 2: Ego Draconis - tesztelői napló

A tesztelés alapján az a benyomásom, hogy 2009. egyik szerepjáték-óriása készül csendesen ebben a kis falucskában. A játék tervezett kiadásának időzítése is szerencsés lehet, mert a másik nagyon várt szerepjáték, a Dragon Age előtt pár hónappal megjelenve elég sok szerepjátékost csábíthat el a humor, az érdekes történet és a Divine Divinity-ben már megismert világ újra felfedezése. ■

Divinity 2: Ego Draconis - tesztelői napló
Divinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői naplóDivinity 2: Ego Draconis - tesztelői napló
Divinity 2 - Ego Draconis
A legutóbbi Divinity 2 - Ego Draconis cikkek, hírek

hozzászólások (0)

cikkajánló

Wargaming: interjú Tom Putzkival

Az elsősorban a World of Tanksről ismert, folyamatosan bővülő cég szóvivőjével beszélgettünk.

PlayStation VR - videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével

Interjúnk harmadik részében Sándor Csaba a Sony VR-eszközéről beszél.

A POSSIBLE Games játékai - videointerjúk

A stúdiólátogatás után a cég munkatársai prezentálták fejlesztéseiket.

HyperX interjú Edward Baily-vel

Két évvel ezelőtt vált külön márkává a HyperX - eredményekről és tervekről beszélgettünk.

E3 2016: videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével - 2. rész

Interjúnk folytatásában a Gran Turismo Sportban szerezhető FIA versenyzői licencről esik szó.