Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Interjú

Fejlesztői körkérdés - 1. rész

Új cikksorozatot indítunk a hazai játékfejlesztők közreműködésével.

2010.02.17. 00:00 | szerző: Dino | Interjú

Új cikksorozatot indítunk, amelyben a hazai játékfejlesztő cégekhez intézünk körkérdést hétről hétre, egy-egy érdekes vagy aktuális témában. Hol a fejlesztési munkálatok mögé pillantunk be egy kérdés erejéig, hol pedig egyszerűen a véleményüket kérjük a játékipart érintő dolgokkal kapcsolatosan, igyekezve minél színesebb összeállításokat leközölni. Három fejlesztő válaszolt az első határidőre (az A.G.O.N. sorozatról és a Jumurdzsák gyűrűje játékról megismert Private Moon Studios, a Debrecenben eddig autós játékokat fejlesztő, újabban iPhone-ra is dolgozó Invictus, valamint a Crysis Warheaddel debütáló budapesti CryTek stúdió), de a későbbiek során természetesen további cégeket is szeretnénk bevonni a cikksorozatba.
Az első körben a csapat munkájával kapcsolatos volt a kérdés:

Fejlesztői körkérdés - 1. rész
Az Invictus irodájának egyik szobája

Mi volt a legutóbbi megjelent játékotok, és mi volt a legnagyobb kihívás annak fejlesztése során?

Private Moon Studios: A legutolsó megjelent játékunk az A.G.O.N. toledói epizódja volt. Kis csapat vagyunk, ezért szinte mindig a legnagyobb kihívás számunkra a tartalom megalkotása. Egyre nagyobb és egyre szebb játékot akarunk csinálni, ezért elmegyünk a lehetőségeink határáig.
Játéktechnikailag a legnagyobb kihívást a nem-lineáris játékmenet okozta. Azt hiszem, eddig a legkeményebb, és leghosszabb tesztelési, és javítási időszakunk ezzel a produkciónkkal volt.
(Csendes Gábor)

Fejlesztői körkérdés - 1. rész
A.G.O.N. - Toledo: Az elveszett kard

Invictus Games: A legutóbbi játékaink a 4x4Jam, a Brim, a Picosaic, a PinFrog, a Blastwave, és a The Escapee iPhone-os játékok. A legnagyobb kihívás a munkához szükséges technikai háttér kialakításában, valamint az iPhone és iPod programozási sajátosságainak megismerésében, elsajátításában volt. Más hardver, más rendszer, más programozási környezet. Mint azt a termelékenységünk is mutatja a problémákat, akadályokat elhárítottuk. Jóformán ugyanolyan intenzitással tudunk dolgozni az új rendszerben, mint az eddig használatos Windowsos környezetben, ami nagyban köszönhető a cégnél alkalmazott magas felkészültséggel rendelkező kollegáknak.
(Feldmájer Ottó)

CryTek Budapest: A Crysis Warhead, amely – mint bizonyára tudjátok – egy sandbox jellegű játék. A legnagyobb kihívás pont a játék stílusából fakadt, a lehetőségek kimeríthetetlen tárháza végtelen számú hibalehetőséget is hordoz magában. A játékosok visszajelzései alapján úgy tűnik, sikerrel vettük ezt az akadályt. ■

Fejlesztői körkérdés - 1. rész
Crysis Warhead

hozzászólások (0)

cikkajánló

Wargaming: interjú Tom Putzkival

Az elsősorban a World of Tanksről ismert, folyamatosan bővülő cég szóvivőjével beszélgettünk.

PlayStation VR - videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével

Interjúnk harmadik részében Sándor Csaba a Sony VR-eszközéről beszél.

A POSSIBLE Games játékai - videointerjúk

A stúdiólátogatás után a cég munkatársai prezentálták fejlesztéseiket.

HyperX interjú Edward Baily-vel

Két évvel ezelőtt vált külön márkává a HyperX - eredményekről és tervekről beszélgettünk.

E3 2016: videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével - 2. rész

Interjúnk folytatásában a Gran Turismo Sportban szerezhető FIA versenyzői licencről esik szó.