Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Interjú

Fejlesztői körkérdés - 3. rész

Hogyan telik az ebédidő a hazai játékfejlesztőknél?

2010.04.17. 00:00 | szerző: Dino | Interjú

Sorozatunkat kicsit lazább témával folytatjuk. Azt szerettük volna megtudni, hogy vajon a kisebb-nagyobb fejlesztőcégeknél van-e valamiféle "rituálé" az ebédnél, például együtt kajál az egész csapat, vagy az étkezést követően, jóllakottan kis közös kikapcsolódás van soron minden nap. Két új cég is bekapcsolódott ezúttal, a Digital Realitytől és a Nemesystől is érkezett válasz (a Private Moon munkatársától pedig azt kaptuk visszajelzésnek, hogy túl kicsik ahhoz, hogy erre izgalmas választ tudjon adni, így ők kivételesen kimaradnak). A következő kérdést tettük tehát fel e-mailben a fejlesztőknek:
Hogyan telik Nálatok a cégben az ebédidő?

Fejlesztői körkérdés - 3. rész

Invictus-Games: Nálunk az Invictus-Games Kft.-nél 11:30-tól 13:00-ig zajlik az étkeztetés a szakszervezeti étkezőben.
Az udvaron felállított tábori konyhán készíti válogatott alapanyagokból a többfogásos menüt a Gourmet Oscar-díjas szakácsunk, akit csak Gordonnak szólítunk (teljes neve Gordon Blur). Néha együtt is főzhetünk vele. A nem túl modern felfogásúak mellette állva, a modern felfogásúak a kiépített videórendszerünkön keresztül kommunikálhatnak Gordonnal.
Az étkezés a teljesen elfogadott és szabályba beiktatott szatmári szilva védőital elfogyasztásával kezdődik. Ezt követően "elénekeljük a Himnuszt" (Hofi), majd szabadon választott dalok következnek.
Az étkeztetés menetét a Bolero-díjas dobosunk ütemes dobolása teszi dinamikussá, és gyorsan levezényelhetővé: 1 dobütés - 1 kanál étel.
Ebéd után ülünk a széken, majd megpróbálunk nem leesni, mivel annyira lement a vérnyomásunk. Ebéd utáni mozgás: mindenki felszalad a lépcsőn a helyére. Ezt követően fitness és egyéb frissítő és relaxációs programjaink következnek, amit a munka folytatása követne, ha nem jönne el az uzsonna ideje.
A viccet félretéve az Invictusnál az ebédet a céges étkezőben oldják meg a munkatársak, hozott alapanyagokból, rendelt ételekből, vagy elmennek a közelben fellelhető éttermekbe.
(Feldmájer Ottó)

Digital Reality: A kérdést olvasva magamba szálltam, vajon hogy is lehetne frappánsan, ámde cégünk világáról mégis korrekt képet festve válaszolni erre a kérdésre. Sok minden eszembe jutott, kezdve azzal, hogy mi még az ebédidőben is a játékok világában merengünk, de ez kevéssé igaz. Csakúgy, mint bárki más, mi is evéssel töltjük ezt az időt. Szerencsések vagyunk, mert igazán jól felszerelt irodaházban dolgozunk, ahol jó időben akár a mediterrán hangulatú teraszon kollégáinkkal együtt, vagy épp alkotói magányban költhetjük el otthonról hozott, vagy rendelt ebédünket.

Fejlesztői körkérdés - 3. rész

CryTek Hungary: Pizza a számítógép előtt, fél kézzel nyomogatva a billentyűket. Persze nem, de a sztereotípia úgyis ez. A valóság sokkal prózaibb: teljesen normális/átlagos módon. 12:30-tól 13:30-ig van a hivatalos ebédidő, vagyis van idő kényelmesen étkezni. Persze, ha lehetséges, akkor ebbe az ebédidőbe egy kis multis játék is belefér...

Nemesys: Az irodánk az ötödik kerületben van, és egy nagyon elegáns étterembe járunk ebédelni. Mondanám, hogy ennyire jól megy a cégnek, a valóság azonban az, hogy délben nagyon kedvező áron lehet náluk enni. Az ebéd utáni szieszta Left 4 Deaddel vagy Starcraft 2-vel telik. Utóbbinak komoly hagyományai vannak a cégben: a szerda estéket évek óta starcraftozással töltjük. A belső ligában az ügyvezető ellen ugyan lehet próbálkozni, de nem igazán érdemes – viszonylag ritkán sikerül megverni... (Balogh Péter, fejlesztési igazgató)

Fejlesztői körkérdés - 3. rész

hozzászólások (0)

cikkajánló

Wargaming: interjú Tom Putzkival

Az elsősorban a World of Tanksről ismert, folyamatosan bővülő cég szóvivőjével beszélgettünk.

PlayStation VR - videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével

Interjúnk harmadik részében Sándor Csaba a Sony VR-eszközéről beszél.

A POSSIBLE Games játékai - videointerjúk

A stúdiólátogatás után a cég munkatársai prezentálták fejlesztéseiket.

HyperX interjú Edward Baily-vel

Két évvel ezelőtt vált külön márkává a HyperX - eredményekről és tervekről beszélgettünk.

E3 2016: videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével - 2. rész

Interjúnk folytatásában a Gran Turismo Sportban szerezhető FIA versenyzői licencről esik szó.