Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Interjú

Marvel Heroes interjú

A nemrég elkészült Asgard frissítésről és a játék jövőjéről kérdeztük a fejlesztőket.

2013.12.22. 21:35 | szerző: Zoo_Lee | Interjú

Nemrégiben készült el az első nagyobb tartalmi frissítés a Gazillion szuperhősös MMO játékához, a Marvel Heroeshoz. A 2.0-s verziószámot viselő Asgard bővítésről kérdeztük Matt Groupot, a fejlesztőcsapat producerét.

Marvel Heroes interjú

Nyár óta fut a Marvel Heroes, milyen visszajelzéseket kaptatok róla a játékosoktól? Különösen kíváncsiak lennénk, mit szólnak hozzá a képregényrajongók.
Június óta megy élesben a játék, a közösség azóta is rendkívül aktív és lelkesen adnak visszajelzéseket is, amelyeket felhasználunk további terveinkhez. A hardcore képregényrajongók értékelik, hogy mennyire odafigyeltünk a Marvel-univerzum részleteire, és hogy mennyire autentikus lett a játék. Mi és rajongóink is izgalmasnak találjuk az új karaktereket, környezeteket és játékmódokat, amelyek bekerülnek a Marvel Heroesba.

A nemrég elkészült 2.0-s frissítés új hősöket és egy teljesen új fejezetet tartalmaz. Ezek között van egy csomó új karakter és helyszín a legutóbbi Marvel filmből, a Thorból. Ez azt jelenti, hogy a jövőben további nagy tartalmi frissítésekre lehet számítani, ha egy új Marvel mozi érkezik (mint például a Guardians of the Galaxy vagy a Captain America: The Winter Soldier)?
Az egyik legjobb dolog a játékkal kapcsolatban, hogy rögtön be tudjuk fűzni a Marvel-univerzum legfrissebb eseményeit. A képregényektől és a filmektől függetlenül mindig keressük a lehetőséget a bővítésre. A Captain America: The Winter Solider és a Guardians of the Galaxy jövőbeni rajongói biztosan érdekesnek fogják majd találni, amit nekik tervezünk.

Melyek a legutóbbi nagy frissítés legfontosabb újdonságai?
Az első frissítésben, az Asgardban megtalálható Loki karaktere, új sztorielemek és animált képregényjelenetek, illetve az első kompetitív PvP játékmódunk béta verziója, a Fire & Ice.

Marvel Heroes interjú

Tehát a frissítésben szerepel az első gonosztevő, Loki? Várhatóak még további rosszfiúk a játékban? Ha igen, melyek?
Loki karakterével igazi élmény volt dolgozni és beépíteni a Marvel Heroesba; az, hogy ő volt az első játszható gonosztevő, a hab a tortán. Még nem árulhatjuk el, hogy mely gonosztevők csatlakoznak majd a hősökhöz, de tervezzük, hogy lesznek további ilyen játszható karakterek is.

Az alapkoncepció, hogy több játékos is választhatja ugyanazt a hőst ugyanazon a térképen eleinte fejtörést okozott, de most, hogy Loki, egy gonosztevő is felkerült a listára (bár sokszor csatlakozott a hősökhöz a képregényekben), hogy épül be a sztoriba? Például miért akarna majd egy korábbi szövetségese, mint például Dr. Doom ellen harcolni?
Nyomós oka lesz rá a történetben, hogy a hősökhöz csatlakozzon, ahogyan folytatódik a kalandozás Asgardban. Loki története nem lett teljesen kibontva a Marvel Heroesban. Az Asgard bővítés sztorijában igazából Loki útját mutatjuk be, amelynek során gonosztevőből a hősök szövetségese lesz. A történet előrehaladtával szeretnénk további narratív bátorítást adni a hősöknek és a gonosztevőknek, hogy csatlakozzanak a Dr. Doom és más hatalmas fenyegetések elleni csatához.

A játék fő sztoriját a Marvel írózsenije, Brian M. Bendis készítette. Még mindig ő dolgozik az új fejezeteken?
A játék történetén egy tehetséges csapat dolgozik, akik együttműködtek Brian M. Bendisszel a munka elején. Bár Brian már nem segíti a projektet, szellemisége velünk maradt, és a Marvel Heroes egész bővítése során ennek megfelelő történetet szándékozunk letenni az asztalra.

Marvel Heroes interjú

Mik a tervek a játék jövőjét illetően, Asgard után van bármi konkrét elképzelés például helyszínre?
Természetesen rengeteg tervünk van az Asgard kiegészítést követően, de ezekről még nem beszélhetek. Annyit mondhatok csak el, hogy azon dolgozunk, hogy hogyan lehet párhuzamosan fejleszteni a játék történetét és lehetőségeit, ahogy bővítjük a Marvel Heroest.

És végül egy személyesebb kérdés: ki a kedvenc hősöd a játékban, akivel a legszívesebben játszol?
Személy szerint a legjobban Rocket Raccoont kedvelem. Rengeteg csapda és fegyver áll a rendelkezésére, amelyek sokféle játékstílust tesznek lehetővé. Szorosan utána a második helyen pedig Luke Cage áll, aki segítségül tudja hívni a Heroes for Hire csapat tagjait.

Köszönjük az interjút!

Marvel Heroes interjú
Marvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjúMarvel Heroes interjú
Marvel Heroes
A legutóbbi Marvel Heroes cikkek, hírek

hozzászólások (0)

cikkajánló

PlayStation VR - videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével

Interjúnk harmadik részében Sándor Csaba a Sony VR-eszközéről beszél.

A POSSIBLE Games játékai - videointerjúk

A stúdiólátogatás után a cég munkatársai prezentálták fejlesztéseiket.

HyperX interjú Edward Baily-vel

Két évvel ezelőtt vált külön márkává a HyperX - eredményekről és tervekről beszélgettünk.

E3 2016: videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével - 2. rész

Interjúnk folytatásában a Gran Turismo Sportban szerezhető FIA versenyzői licencről esik szó.

E3 2016: videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével - 1. rész

Sándor Csabát kérdeztük a Los Angeles-i rendezvényről.