Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Interjú

Warface interjú

Rövid kérdezz-felelek a Crytek ingyen játszható FPS-ének aktuális állapotáról.

2014.04.01. 08:00 | szerző: Zoo_Lee | Interjú

Lassan fél éve, hogy kikerült a béta státuszból a Crytek ingyen játszható FPS-e. A Warface jelenlegi állapotáról és a várható újdonságokról a játék vezető producerét, Wim Covelierst kérdeztük.

Warface interjú

Milyen visszajelzéseket kaptatok a játékosoktól az elmúlt hónapok során?
A reakciók nagyon pozitívak és lelkesek. Játékosaink nagyon türelmesek és hűségesek. Időt szakítanak arra, hogy részletes, építő jellegű visszajelzéseket küldjenek, és részt vegyenek az általunk szervezett közösségi eventekben, mint például a legmagasabb pontszám megszerzése co-opban vagy egy free-for-all Versus meccs közösségi kapcsolattartóink ellen.
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy megmutassuk a játékosoknak, hogy felhasználunk minden javaslatot, amit csak tudunk, olyan gyorsan javítjuk a hibákat, ahogy csak lehet, és megfelelően kommunikálunk velük.

A fejlesztés során arról volt szó, hogy a Warface inkább egyfajta kísérlet annak felmérésére, hogy a közönség hogyan fogad egy AAA-kategóriás, ingyenes FPS-t. Mik az eredmények ilyen értelemben?
Eddig minden pozitív, és ez az igazán jó abban, hogy a Warface a „játék mint szolgáltatás” modellt használja: gyakorlatilag a játékosokkal dolgozunk, a visszajelzésüket kérjük, majd amennyire csak lehetséges, megpróbáljuk azt felhasználni. Ez még egy erősen fejlődő módszer, de rengeteg új lehetőséget nyújt számunkra.

Warface interjú

Néhány héttel ezelőtt két új játékmód érkezett, konkrétan a Tower Raid co-op küldetés és a CTF kompetitív mód. Milyen fejlesztéseket várhatunk még a jövőben? Esetleg új arénák, és még több co-op bevetéstípus?
Folyamatosan dolgozunk a meglevő elemek fejlesztésén és újak hozzáadásán, úgyhogy érdemes még több szórakozásra készülni! Az egyik legjobb dolog a Warface-ben, hogy naponta váltogatjuk a co-op küldetéseket, így mindig van valami kipróbálásra váró újdonság.

Miután a GFACE közösségi oldal (amellyel böngészőből indítható volt a Warface) a béta fontos részét képezte, miért kapott mégis a nyugati játékos tábor is önálló kliensprogramot a Warface-ből?
Erre a változtatásra a közösség visszajelzései miatt került sor. Nagyra értékeljük a véleményüket, ezért készítettük el a Warface Launchert (amely hivatalosan még bétában van). A Launcher automatikusan letölti, telepíti és frissíti a játékot, amely a Warface játszását még kényelmesebbé és gyorsabbá teszi, így a játékosaink azonnal csatába indulhatnak.

Warface interjú

Korábban volt szó lehetséges konzolos portokról, és ha nem tévedek, az Xbox 360 változat hivatalosan is készül és kiadásra kerül a közeljövőben. Igaz ez, és ha igen, esetleg várható további konzolokra is a játék?
A Warface Xbox 360 Edition a napokban került nyílt béta állapotba, és még a tavasz folyamán kiadásra kerül. Xbox 360-exkluzív lesz, Gold előfizetéssel free-to-play játékként, azaz a játékosoknak Xbox Live Gold tagságra lesz szükségük a hozzáféréshez. Ami a többi konzolt illeti: sohasem mondjuk, hogy soha, de jelenleg nincsenek erre vonatkozó tervek.

Köszönjük a válaszokat, kíváncsian várjuk a Warface további újításait!

Warface interjú
Warface interjúWarface interjú
Warface
A legutóbbi Warface cikkek, hírek

hozzászólások (1)

Skorpio90
Skorpio90 2014.04.01. 11:45
Igényes cikk lett. Mint mindig. Viszont akkor visszanézek a játékra, mert az indulása nem volt zökkenőmentes, el is vette a kedvemet tőle.
cikkajánló

Wargaming: interjú Tom Putzkival

Az elsősorban a World of Tanksről ismert, folyamatosan bővülő cég szóvivőjével beszélgettünk.

PlayStation VR - videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével

Interjúnk harmadik részében Sándor Csaba a Sony VR-eszközéről beszél.

A POSSIBLE Games játékai - videointerjúk

A stúdiólátogatás után a cég munkatársai prezentálták fejlesztéseiket.

HyperX interjú Edward Baily-vel

Két évvel ezelőtt vált külön márkává a HyperX - eredményekről és tervekről beszélgettünk.

E3 2016: videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével - 2. rész

Interjúnk folytatásában a Gran Turismo Sportban szerezhető FIA versenyzői licencről esik szó.