Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

Battlefield: Hardline Battlefield: Hardline

Battlefield: Hardline bétateszt

Az EA az E3-as konferenciája alatt indította el a nyílt bétát. Zoo_Lee is kipróbálta a játékot.

2014.06.17. 18:01 | szerző: Zoo_Lee | Előzetes

A Battlefield egyike azoknak a nagy, (szinte) évenként rendszeresen érkező szériáknak, amelyekről a közönség jól tudja, hogy amennyiben nincsenek nagyon rákényszerítve, nem fognak sem új ötletekkel kísérletezni, sem pedig az évenkénti új rész/DLC-áradat rendszerét megtörni. A Battlefield készítői azonban több szempontból is érdekes koncepciót próbálnak bedobni az idén: a Visceral Games jóvoltából egy igen egyedi, a bűnözők és a rendőrség harcára koncentráló epizódban tehetjük majd próbára képességeinket – illetve a héten már tehette mindenki, aki egy Origin profillal regisztrált a játék honlapján.

Battlefield: Hardline bétateszt

A bétában eddig az E3-on is bemutatott, High Tension névre keresztelt pályát próbálhatjuk ki, Heist és Blood Money játékmódokban. A Heistben 16-16 rendőrnek és bűnözőnek kell megvédenie, illetve kijuttatnia a belvárosi pályáról néhány zsákmánnyal teli csomagot. A bűnözőknek a páncélautótól kell elküzdeniük magukat egy felhőkarcoló tetejére, hogy ott egy helikopter felvehesse őket, míg a rendőrök a zsákmány megvédésén, illetve minél gyorsabb visszaszerzésén dolgoznak. A Blood Money módban egy pénzkupacból kell mindkét félnek minél többet a saját tárolójába szállítani (a rendőrök bizonyítékot vesznek magukhoz, míg a bűnözők egyszerűen a pénzt viszik el), emellett pedig a már megszerzett pénzt egymástól is el lehet lopni.

Battlefield: Hardline bétateszt

Ugyan a Battlefield: Hardline meglehetősen távol esik attól a hangulattól, amelyet az elmúlt években megszokhattunk a sorozattól, ez nem változtat a tényen, hogy a béta alapján egy nagyon érdekes próbálkozásnak tűnik. A Heist módban kontrollpontok híján a csata aktuális fókusza folyamatosan, gyorsan változott, attól függően, hogy épp a pálya melyik pontján tartott a zsákmány. Mindkét oldalon kiemelt szerepet kapnak az osztagok és a respawn pontként használható járművek, a gyors döntések, a fedezékek, stratégiai pontok megfelelő kiválasztása, a négy kaszt (operator, mechanic, enforcer és professional) megfelelő aránya és együttműködése, valamint az egyes újraéledésekkor a csatamezőn megszerzett pénz elköltése az adott pályához illő felszerelések (gázmaszk, csáklya) beszerzésére. A vegyes játékstílusok kedvelőinek jó hír, hogy bár a nyílt terepes üldözések során a járművek (autók, csapatszállítók, helikopterek) használata előnyös, a pálya vége felé szűk folyosókra, liftekre és lépcsősorokra korlátozódik a csata. Az E3-as bemutatóban is látott összeomló hidak, épületek pedig nem csak egyszerű látványosságok: ha az adott csapat nem elég ügyes, akár a teljes addig megszerzett előnyüket is elveszíthetik, ha például az üldözést vezető két-három autót maga alá temeti a törmelék.

Battlefield: Hardline bétateszt

A Battlelog jól szerepelt eddig a béta során, a profil fejlődése is egyenletes, a szerverek pedig jól bírták a rengeteg érdeklődő játékos terhelését. Grafikailag sincs semmi probléma, egyedül a játékmenetben frusztrált, hogy ha a csata sűrűjébe respawnoltam, néha alig egy másodperc múlva ismét a térkép képernyőn találtam magam, vagy gázolás miatt, vagy mert nem tudtam, hogy a hely, ahová érkezni fogok, pont egy pillanaton belül kezdődő tűzpárbaj kellős közepén van. (De a respawn pont választható is sok esetben.)

Battlefield: Hardline bétateszt

Mindenkinek ajánlani tudom a Battlefield: Hardline béta kipróbálását, ritka, hogy egy nagy széria ennyit és ilyen ígéretesen próbál kockáztatni. ■

Battlefield: Hardline bétateszt
Battlefield: Hardline bétatesztBattlefield: Hardline bétateszt
Battlefield: Hardline
A legutóbbi Battlefield: Hardline cikkek, hírek

hozzászólások (0)

cikkajánló

Osiris: New Dawn Early Access próbakör

Nem könnyű űr-Robinsonnak lenni...

Paragon nyílt béta

Lehet még újat mutatni a MOBA műfajában?

Endless Space 2 (Early Access)

Kipróbáltuk az Amplitude készülő új játékát.

Torment: Tides of Numenera

Év eleje óta elérhető az Early Access verzió, nemrég pedig a PS4-es verziót is bejelentették.

Mafia III - első benyomások

Megérkezett a népszerű sorozat harmadik fejezete. Ezek voltak az első élményeink.