Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Interjú

Undead Labs villáminterjú

A State of Decay fejlesztőit kérdeztük eddigi tapasztalataikról és további terveikről.

2014.08.17. 22:26 | szerző: Zoo_Lee | Interjú

Megjelenése óta többen nevezték a State of Decayt az utóbbi évek legjobb zombis/túlélő horrorjátékának. Számítottatok ilyen hatalmas sikerre?
Egyáltalán nem számítottunk rá. Egy állandó világú apokalipszis-szimulátort készítettünk, végleges halállal. Nem igazán készült még eddig ilyesmi. Arra számítottunk, hogy elnyerjük pár játékos tetszését, olyanokét, amilyenek mi is vagyunk. Nem tudtuk, hogy ilyen sokan vagyunk, bár reménykedtünk.
Gyakorlatilag az összes eladásunk szóbeszéd-marketingből származik. Sikerünket a közösségünknek köszönhetjük, és hálásak vagyunk mindenkinek, aki megvette a játékot és megmutatta a barátainak.

Undead Labs villáminterjú

Mely filmek, játékok, képregények voltak a legnagyobb inspirációitok a SoD fejlesztése során?
Őszintén? Minden. Annyi easter egg van a játékban, amelyek az ihleteinkre utalnak, hogy egy kamionméretű kosár kellene az összegyűjtésükhöz. Évekig merültünk el a műfajban puszta szórakozásból (ahogy azt a nevünkből is kitalálhattátok), és nincs egy árva film vagy képregény, amelyet nem láttunk, nem szerettünk, és amely nem hatott volna ránk.

Két platform meghódítása és két sikeres DLC kiadása után mi következik a játékot illetően?
Oké, a meghódítás azért kicsit túlzás. Még mindig rengeteg ember van, akik nem hallottak rólunk. ;-)
Rengeteg dologról folynak megbeszélések, és remélem, hogy legalább egy részükről beszélhetünk majd augusztus végén Seattle-ben, a PAX Prime-on.

Undead Labs villáminterjú

A legtöbb rajongó hiányolta a játékból az online többjátékos módot, azon belül is elsősorban a co-opot. Van rá esély, hogy a jövőben kapjunk egy multiplayer DLC-t a meglévő pályákhoz, vagy egy új helyszínt több túlélő számára?
Még 2013 júliusában jelentettük be, hogy nem tudunk semmilyen többjátékos elemet adni a létező játékhoz, többnyire technikai okokból. Jeff csodálatos bejegyzést írt erről, alapos és őszinte magyarázattal.
Azt azért megígértük, hogy a jövőbeli State of Decay játékok már a többjátékos koncepció köré épülnek majd. És próbálunk nem üres ígéreteket tenni. ;)

Tudom, hogy talán kicsit korai, de esetleg el tudtok árulni valamit a rejtélyes új projektetekről, a Class4-ről?
Csak annyit mondhatok, amennyit januárban bejelentettünk.
Bárcsak többet árulhatnék el, de ahogy Twitteren is írni szoktam „Nem beszélhetek. különben megesznek a zedek.” Nem szeretek titkot tartani, és a közösségünk a tanúm, hogy mindent azonnal elmondok, ahogy csak tudok. Szóval figyeljétek weboldalunkat!

Undead Labs villáminterjú

Köszönjük az interjút, kíváncsian várjuk, mire derül majd fény az augusztus végi PAX Prime-on.

Undead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjúUndead Labs villáminterjú
State of Decay
A legutóbbi State of Decay cikkek, hírek

hozzászólások (0)

cikkajánló

Wargaming: interjú Tom Putzkival

Az elsősorban a World of Tanksről ismert, folyamatosan bővülő cég szóvivőjével beszélgettünk.

PlayStation VR - videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével

Interjúnk harmadik részében Sándor Csaba a Sony VR-eszközéről beszél.

A POSSIBLE Games játékai - videointerjúk

A stúdiólátogatás után a cég munkatársai prezentálták fejlesztéseiket.

HyperX interjú Edward Baily-vel

Két évvel ezelőtt vált külön márkává a HyperX - eredményekről és tervekről beszélgettünk.

E3 2016: videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével - 2. rész

Interjúnk folytatásában a Gran Turismo Sportban szerezhető FIA versenyzői licencről esik szó.