Törés-> tényleg alig.
Young Drivers Test-> ide mi mást lehetne pakolni. Ok ugyanaz mint tavaly de mást mit?
Sokan sírnak/ az elején én is
/ a gumikopás miatt. Kis okos agyammal rájöttem, h nem lehet tolni ami a csövön kifér mert akkor ez az eredmény. Aztán már 'időben' fékeztem és a kanyarokban sem mentem ezerrel. Bár még így is rendesen fogy a gumi a csere ill a vége elött de már korántsem annyira mint amikor 1000-el hasítottam. Lényeg, nem emlékszem, h a tavalyiban ennyire érzékeny lett volna a Pirelli.
Büntik-> na ez elég fals. Volt olyan, h 'szabályszerűen' kifordítottam az elöttem szaladót és semmi dádá. Aztán olyanért kapok taslit pölö, amikor a kanyar elött a féktávon belerongyolok vkibe. Érdekes, ennek pont fordítva kéne lennie.
Aztán. Monaco, bejön a SC, két kör molyolás de nem látok tört verdát a pályán, v kifordultat. Na hát akkor miért küldték be?
Az rendben van, h ha lenyesek egy kanyart és ezzel előnyt szerzek, akkor vissza kell engednem pár mp-en belül, ez ok.
Aztán az is érdekes/lehet csak nekem/, h haverral értekezünk pölö eső ügyben. Mondjuk a canadain nálam esős volt a futam, ő pedig megvakult a naptól..
összességében sztem, nagy variák a jövőbeni fejlesztésekben sem lesznek, egyszerűen nincs más versenyszitu, ki van merítve szinte minden.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)