Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Heroes 5 készülődik!!!!!!!!

Heroes of Might & Magic V

Heroes of Might & Magic V
A legutóbbi Heroes of Might & Magic V cikkek, hírek
1963 levél
Válasz 05.08.22. 01:54 #210
Rettenthető
Akkor ennek tudatában erősen remélem, hogy a kezelőfelület (vagy HUD?) nem egészen így fog kinézni, mert ugyan meg lehetne ezt szokni, de mégsem az igazi.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
10984 levél
Válasz 05.08.21. 19:37 #209
VodevilX
ennek köze nincs a heroes 5höz
ez egyébként a prototípus readme-je
ez még minden bizonnyal az a verzió mikor az egészet csak tervezgették
az a poén hogy már igy sokaknak nagyon bejött a végleges verziótol meg majd elolvadunk

lentebb írja hogy szinte semmi sem müködik még többek között az upgrade sem
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 05.08.21. 19:35 #208
VodevilX
Heroes of Might and Magic V.
Prototype (!!!!!!!!!!!!!!!!)

US/English version

June 2004 (!!!!!!!!!!!!!!!!)

Heroes of Might and Magic V Š 2003 UbiSoft. All rights reserved. Heroes of Might and Magic is
a trademark of UbiSoft.

Contents of Readme
==================

1. Description
2. System requirements
3. Installation
4. Controls and hot keys
5. Known issues, artefacts and further improvements
6. Legal Information


1. Description
==============

This is the First Playable Publishable of HoMMV specified in the list of the deliverables for Milestone #5 "First Playable Publishable".

Its primary goal is to demonstrate fully playable mission using final art of one season complete.

Updates from the previous version (First Playable)

Adventure Map
- Minimap
- River
- Ship
- Terrain objects: flowers, lakes, craters, mountains, shrubs
- Flying info instead of dialogs
- Edge of the map
- Fog of war (depicting explored and unexplored territory)
- Shadow, clouds and birds over adventure map
- Basic AI
- Camera scroll via screen edge is implemented
- Music

Combat
- Siege arena
- Hero specialization (skills, abilities)
- Weather effects (rain)
- Grid on/off option
- Prediction of damage to creature
- When a player hovers the mouse cursor over one of the creature icons on the ATB bar, the corresponding creature on the battlefield is highlighted
- Music


Town
- Closeup of the town view
- Animated clouds, birds, foliage
- Improved grass texture on the town hill
- Objects in background
- Music

Cut-scene

Interfaces
Main Menu, Spellbook, Town Building, Town Fort/Creature Hire, Hero,
Confirmation and Notification Dialogs, Tooltips

The ways of version improvement and known bugs are enlisted in Section 5 "Known issues and further improvements".

Enjoy the demo!


2. System Requirements
======================

Minimum
-------

- OS: Windows 2000/XP, DirectX 9.0
- CPU: 800 MHz Intel Pentium III or AMD Athlon processor or higher
- RAM: 256 MB or higher
- Video: 32 MB AGP GeForce2 MX or ATI Radeon 8500 or higher video card
- CD/DVD-ROM speed: 8x
- Hard Drive Space: 200 MB free hard disk space (for the demo)
- Sound: DirectX compatible PCI 16-bit sound card


Recommended
-----------

- OS: Windows 2000/XP, DirectX 9.0
- CPU: Pentium 4 / Athlon 3,0 GHz or higher
- RAM: 512MB or more
- Video: 128 MB AGP 4x GeForceFX 5600 or higher video card
- CD/DVD-ROM speed: 32x
- Dolby Surround 5.1 sound processor


3. Installation
===============

Upon unzipping H5_fpp.zip file, run Setup.exe and follow the installation wizard's prompts.
By default, the demo will be installed into C:\Program Files\Nival Interactive\Heroes of Might and Magic V
directory. Upon installation, you can run it either from Windows Start menu, or from the demo
installation directory (file H5_Game.exe in C:\Program Files\Nival Interactive\
Heroes of Might and Magic V\bin directory).

The installed Demo occupies as much as about 900MB of hard drive space.


4. Controls and hot keys
========================

Camera control
--------------

Adventure mode

Cursor arrows - camera scrolling around adventure map
Ctrl+Left/Ctrl+Right - camera rotation (it returns automatically to the default direction, when buttons are released)
Left mouse button - plot path to the pointed tile or move to the pointed tile if path already plotted
Right mouse button - tooltip
Enter - end of turn
M - move hero along the plotted path
N - select next hero
Ń - open spellbook
H - show Hero screen-inventory for the selected hero
I - show Hero screen-abilites for the selected hero
T - show Town Screen for the selected town

Combat mode

Ctrl+Left/Ctrl+Right - camera rotation (it returns automatically to the default direction, when buttons are released)
Space, D - Defend
C - open spellbook (when spellbook icon is present)
C - use special ability (when specialability icon is present)
R - retreat from combat
CTRL-A - autocombat
ESC - options

Town

B - build screen
F - fort screen

Debug

Scroll - show FPS and other info
Ctrl+Scroll - show camera info


Controlling characters and creatures
------------------------------------

Adventure Map
-------------

After staring the game Mainmenu is appear.
Choose Singleplayer option, then please wait a few seconds to see a cut-scene.
Then you'll see the objective dialog for the mission. Press OK and enjoy the Demo.

Combat
--------

By default you are starting combat in the turn-based mode. There is ATB bar present in the upper part of interface.
Creatures are moving from right to left along the bar. When creature reaches left end of the bar it is selected.
Selected creature depicted by changing underlaying tiles in combat and by arrow above it. You can order creature to do any action available to it.
Actions available to the creature is move, move-attack (if hostile creature is present in the movement range), defend. Archers and Priests as well
as ballista have ranged attack. Clerics could cast spells. Archers, Royal Griffins, Paladins, Archangels, First Aid Tent has special abilities,
that could be activated.
Hero also can be selected during combat. Hero has access to the several spells (Magic Arrow, Chain Lightning, Bless, Curse, Blind, Stoneskin)
and several hero combat abilities (Prayer, Holy charge, etc).
When you are giving order preselection shows you which creature or tile you are going to select.
When one creature attacks another creature sequence of actions are as follows:
Attacking creature deals damage (attack could be lucky (special rainbow FX is depicted above the creature) dealing increased amount of damage).
Damage dealt is shown as "flying" numbers. Attacked creature could get retaliate strike (only once per its move) and deals damage to the attacking
creature this attack also could be lucky).
After any order creature could gain bonus from the high morale (which is also shown by special morale FX above the creature)
after that creature is moved to half of the ATB bar instead to be moved to the right end of the ATB bar.

Abilities of creatures and spells are described below:

Abilities:

Archers - Volley Shot - Archers could shot volley of arrows that will strike several enemies. To use this ability click on special ability
button (showing hero with glowing eyes) when archers are selected and then point to the tile on the battlefield with special ability cursor (glowing hand).
All enemies around selected tile (including diagonals) will be affected.

Royal Griffins - Battle Dive - Griffins can soar in the skies and then dive on the enemies to make devastating attack.
To use this ability click on special ability button (showing hero with glowing eyes) when griffins are selected and then point to the enemy
on the battlefield with special ability cursor (glowing hand). Griffin will fly away and when his next action will become available he will
plummet on the tile in which enemy was when attack was ordered. If there are no units present in that tile - no damage will be dealt.
If somebody is present in the tile (it could be friend or foe) - than griffin will deal damage to that creature.

Paladins - Lay on Hands - Paladins use divine power to heal wounds of the friendly unit.
When Paladins are selected point cursor on any friendly unit with their movement range (cursor will change to glowing hand) and then
click left mouse button. Paladin will move to the selected creature and will heal all wounds of the creature (he will not ressurect any
of the killed creatures)

Archangels - Ressurect - Archangels use their enormous powers to ressurect fallen creatures. When Archangels are selected point cursor on
any friendly unit or corpse of friendly unit (cursor will change to glowing hand) and then click left mouse button. Archangels will ressurect
several creatures.

First Aid Tent - Healing - First Aid Tent heal friendly creatures and will even ressurect fallen creatures in stack.

Spells:

Magic Arrow - deal damage to the selected creature
Chain Lightning - deal damage to the selected creature, than closest creature is selected and lightning jumps to that creature dealing half damage,
than closest creature to the second one is selected and quarter of damage is dealt to it and finally closet creature to the third affected creature
is selected and 1/8 of damage is dealt to it.
Bless - enchanted creature deals more damage, overrides Curse
Stoneskin - enchanted creature receives less damage
Curse - enchanted creature deals less damage, overrides Bless
Blind - enchanted creature does not move on the ATB bar. Removed after attack against
enchanted creature

Hero abilities:
Holy Charge - Hero deals damage to the selected creature
Prayer - All friendly creatures gain +1 to morale and luck as well as damage dealt to them is slightly reduced
Encourage - slightly increase initiative of the selected unit

When you attack hostile creature camera will show close-up on the melee attack or ranged attack scene.

You can also fight in the realtime mode. To do this access combat options by pressing on gear button (or ESC key) and press on button near
turn-based combat on/off. Combat will continue in realtime mode. In realtime mode there will be NO pause when creature reaches left end of the ATB bar.
Combat will still be paused when some action is commenced (like casting a spell or moving creature).

Town
------

To hire Hero after previous was defeated click Tavern button and you get default one. Only one hero can be under player's control in this version.

You can access build screen by pressing B key or pressing the leftmost button (with hammer and wood planks) in the town screen. Then screen will fade out and building, that could be built will be highlited. Building price shown at the second row under resources, as well as name of the building. Building, that could not be built right now (because one building was already built in this turn or you haven't enough resources) highlighted in red. After you selected the building confirnation window will appear and then screen will fade in along with newly purchased building. You can leave that screen by pressing the gate (exit) button or by pressing Esc key.

You can access fort screen by pressing F key or pressing the Fort button (with several coins) in the town screen. Then you will see Fort hall, where all creatures available to hire will be present. To hire creature press it's icon on the right side of the screen and then confirm purchase. Creature will be hired into the garrison army slots. You can move stack of creatures by clicking on it and than clicking on the slot in which you want to place them. You can leave that screen by pressing the gate (exit) button or by pressing Esc key.



5. Known issues, artefacts and further improvements
===================================================

Adventure map issues:
- There are some problems with depicting path on water
- Moon calendar is not final
- Some tooltips and texts are absent or slightly incorrect
- Double click on town on adventure map doesn't position camera on it
- There is short-term FPS decrease when new week begin


Combat issues:
- No cinematic camera on siege arena
- There are possible slow downs on large arena
- Old-style tooltip for creature
- There is no interface to perform attack from different direction, right now creature is moving to the target on shortest route available
- Some creatures lack sound (peasant attack)
- Turnbase/realtime option are not saved between combats


Town:
- Marketplace, Hire All and Magiń Guild interfaces not functional. Last one is an old-style interface.
- User may hire only one hero (and restore him in tavern when hero fled or died without paying any cost)
- Hire creature window will be more informative (will be shown recruited creature, scrollbar)
- When user has no possibility to build some buildings (altar of light and altar of haven) they are shown with not correct red background
- Buttons Leave Fort and Leave Build interface have wrong tooltip
- Normal creature can't be upgraded
- User can't hire both normal and upgtaded creatures, only one of them (upgraded one if dwelling was upgraded)

Hero Screen
- Sometimes number of artefacts are increased without special actions
- There is possible game slow down after hero screen is closed

General Improvements:
- Performance will be optimized
- Memory leaks will be fixed
- Sound engine is not optimized (some sounds could be missed if there are too many sounds to play)



6. Legal Information
====================


Copyright Information
---------------------
This software product and the manual are copyrighted and all rights are reserved
by UbiSoft and Nival Interactive and are protected by the copyright laws that pertain
to computer software. You may copy this software for back-up and casual distribution.
Notwithstanding the foregoing, you may not modify, adapt, translate, create derivative works,
decompile, disassemble, or otherwise reverse engineer or derive source code from all or any
portion of the software or anything incorporated therein, permit, or encourage any third party
to do so.

Heroes of Might and Magic is a registered trademark of UbiSoft. Pentium,
Microsoft Windows, Athlon, GeForce, Radeon, SoundBlaster are trademarks of their respective owners.

Limitations of Warranty
-----------------------
Nival Interactive and UbiSoft expressly disclaim any warranty for the Demo Program and Readme file.
The program and Readme file are provided "as is" without warranty of any kind, either express or implied.
The entire risk arising out of use or performance of the Program and Readme file remains with the User.


Limitations of Liability
------------------------
Neither Nival Interactive nor UbiSoft, or their parent, subsidiaries or affiliates shall be liable in
any way for loss or damage of any kind resulting from the use of the program.



Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
19402 levél
Válasz 05.08.21. 17:00 #207
sipec
mostmiva?
lehet szedni az omega verziot?
1963 levél
Válasz 05.08.21. 16:36 #206
Rettenthető
Megnéztem ezt a pre-pre-pre alfa verziót (csöppet akad, de ez érthető - remélem).

Ami így első nekifutásra nem világos, hogy az egységeket, hogyan lehet upgradelni...?
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
1281 levél
Válasz 05.08.21. 13:07 #205
Indigo
Nincs semmiféle setup.exe, nem kell telepíteni sem. Indítsd a start.bat-ot és megy...
1503 levél
Válasz 05.08.21. 11:48 #204
killerbala
Jaja leszedtem, de nem műkszik, próbáltam az egészet kicsomagolni egy helyre úgy sem, a setup exet meg nem találtam. Mi lehet a gond?
"Ez nem egy munkatábor és nem is egy koncepciós tábor"-Kiszel Tünde
274 levél
Válasz 05.08.21. 10:07 #203
Draconar
Én is onnan szedtem le. Nincs vele semmi gáz. Használjatok v.milyen letöltés managert. Azzal eccerűbb.
You have failed me for the last time, Admiral.
1503 levél
Válasz 05.08.21. 09:57 #202
killerbala
Elegem van ebből, mindenhova meghívó kell, Kalwa is ilyenről szedte le, de ez az orosz oldal, nem túl bizalomgerjesztő, igazából nem merem onnan leszedni.
"Ez nem egy munkatábor és nem is egy koncepciós tábor"-Kiszel Tünde
10984 levél
Válasz 05.08.21. 09:55 #201
VodevilX
meghívoval tudsz csak regisztrálni ...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1503 levél
Válasz 05.08.21. 09:48 #200
killerbala
Írd be az url-t légyszi, vagy ha nem akkor küldd el e-mailban.
Előre is kösz.
"Ez nem egy munkatábor és nem is egy koncepciós tábor"-Kiszel Tünde
18827 levél
Válasz 05.08.21. 09:42 #199
Peace
Nem. Én endless magyar torrent oldalról.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1503 levél
Válasz 05.08.21. 09:20 #198
killerbala
Te erről a ruszki honlapról szedted le?
"Ez nem egy munkatábor és nem is egy koncepciós tábor"-Kiszel Tünde
18827 levél
Válasz 05.08.21. 09:15 #197
Peace
Kipróbáltam én is. Elég korrekt lesz! Én a 2. részt toltam hónapokig, azután a 3 és a 4 szinte teljesen kimaradt. De ez az 5 nagyon megfogott. Azt hiszem megint fogok heroes-ozni jó sokat!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1503 levél
Válasz 05.08.21. 09:10 #196
killerbala
55 5 megás darab, jézus, inkább megvárom az eredetit!
Na akkor nekiállok, de nem túl bizalomgerjesztő az oldal, remélem nem vírusos, töltötte már valaki innen?
"Ez nem egy munkatábor és nem is egy koncepciós tábor"-Kiszel Tünde
1503 levél
Válasz 05.08.21. 09:07 #195
killerbala
MI? Sajnos nem beszélek oroszul, mire kell itt kattolni?
"Ez nem egy munkatábor és nem is egy koncepciós tábor"-Kiszel Tünde
274 levél
Válasz 05.08.20. 21:00 #194
Draconar
Hmm....

http://www.gamez.net.ru/showthread.php?t=3805&page=2

Innen a 17. hsz. linkje
You have failed me for the last time, Admiral.
274 levél
Válasz 05.08.20. 20:57 #193
Draconar
Na szóval innen:

http://www.downgamez.co.uk/index.php?&direction=0&order=&directory=-GAMEZ-/Heroes%20of%20Might%20and%20Magic%20V%20-%20betta
You have failed me for the last time, Admiral.
274 levél
Válasz 05.08.20. 20:56 #192
Draconar
Én is végigvittem.Jó kis games lessz ez.Tisztára olyan a feelingje, mint a 3-nak volt. Azért nekem a 4. is tetszett. sokat nyomtam azzal is.
Innen letölthető
You have failed me for the last time, Admiral.
10984 levél
Válasz 05.08.20. 18:41 #191
VodevilX
simán is meg 1.4el is megy gond nélkül
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1503 levél
Válasz 05.08.20. 18:08 #190
killerbala
Megy xp-n is?
"Ez nem egy munkatábor és nem is egy koncepciós tábor"-Kiszel Tünde
10984 levél
Válasz 05.08.20. 17:12 #189
VodevilX
én inkább a heroes 3at vettem elő
meg nemsoká meglesz hozzáa a 2 kieg is
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1281 levél
Válasz 05.08.20. 16:15 #188
Indigo
Ha Warcraft-os ha nem, muszáj mégegyszer végigjátszanom
Most megpróbálom a csatákat half-rts módban lejátszani.
10984 levél
Válasz 05.08.20. 16:08 #187
VodevilX
egyetértek
most csak azé nem lehet minden warcraftos mer az előbb volt ...
és ha jól tudom a hereos hamarabb volt mint warcraft ....
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1963 levél
Válasz 05.08.20. 15:07 #186
Rettenthető
Igazán félreértés ne essék, de engem egy csöppet kezd zavarni, hogy minden fantasy stratégia (mégha nem is rts) arra azt mondják, hogy olyan, mint a warcraft.
Sztm kurvára nem olyan. Az is 3D-s, meg ez is, meg az is fantasy, meg ez is. És ezzel kimerültek a közös vonások.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
10984 levél
Válasz 05.08.20. 10:16 #185
VodevilX
sztem nem warcraftos
csak simán fantasy
és szép
a zoom a bétánban teljesen hiányzik és kamerát is csak ugy lehet tekerni hogy visszaránt
akkkor sem warcraftos
az angyal meg ... hát lehetne rosszabb is, nekem csak annyi bajom van vele hogy nem néz ki arkanyalnak ... pedig upgrade után az a neve
viszon király mikor meghal
felszáll és a kardját meg eldobja
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1503 levél
Válasz 05.08.20. 08:05 #184
killerbala
Az ostrom az nagyon szép!
"Ez nem egy munkatábor és nem is egy koncepciós tábor"-Kiszel Tünde
1503 levél
Válasz 05.08.20. 08:03 #183
killerbala
Elég Warcraftos a grafika, vagy csak nekem tűnik úgy? Mindegy úgy se zoomolok be. Sárkányokat még nem láttunk, kíváncsi vagyok már egyre, viszont nekem az angyal nem tetszik!
"Ez nem egy munkatábor és nem is egy koncepciós tábor"-Kiszel Tünde
19402 levél
Válasz 05.08.20. 02:09 #182
sipec
devarom mar homm5ot
10984 levél
Válasz 05.08.20. 01:40 #181
VodevilX
a kedvnec fajom kár hogy lemaradt a szellem sárkány
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1963 levél
Válasz 05.08.20. 01:36 #180
Rettenthető
Jahm igen, amúgy mit szólok a Necrokat bemutató pár képsorhoz és egyátalán a Necro vár és teremtményeiből áradó hangulathoz?

Nekem Sim Patikus-ak
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
1281 levél
Válasz 05.08.19. 22:04 #179
Indigo
Ha jól emlékszem a wanadoo-n fent van.

Próbáltad a csatát real-time módban? Szerintem nem sok értelme van. De inkább megvárom milyen lesz ez a mód a végleges változatban.
10984 levél
Válasz 05.08.19. 21:30 #178
VodevilX
íme pár friss kép
fullosra fejlesztett vár
az egységek mindíg a szebb az upgradelt
és egy vár harc katapultal

ja és újra van artilerry meg gyógy sátor
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1963 levél
Válasz 05.08.19. 20:14 #177
Rettenthető
Nekem olyan szar gépem van - itt sokakéhoz viszonyítva -, hogy erősen bízom abban, hogy ettől azért kisebb lesz a gépigénye, mint amit írtatok.

Az infókat meg köcce.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
10984 levél
Válasz 05.08.19. 19:47 #176
VodevilX
gyilkos jó játék lesz nekem meg most kéne az Armageddon's blade
valaki nem tudja hogy neten fenn van e még valahol?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2925 levél
Válasz 05.08.19. 18:01 #175
!hollow
A hőssel kapcsolatban ez csak félig-meddig igaz, mert tanulhat olyan képesség(ek)et, melyekkel beszállhat a csatába. Ilyen például a holy charge skill is, amikor a hős egy erős csapással képes akár a távolabbi szörnyekre is igen komoly sebzést produkálni.
Think you're alone? Think again.
1281 levél
Válasz 05.08.19. 17:38 #174
Indigo
Hát igen, Heroes 3.
Ami viszont hiányozni fog nagyon az az underground, és nálam nem jó pont az sem, hogy a hős megint "csak" varázsolgatni fog a harcban, közvetlenül nem vesz részt benne. Dehát ez van, vissza kell szokni a h3-ra
A HUD-ot pedig szokni kell szerintem, nekem pl nem tetszett. Remélem nem ilyen lesz a végleges változaban.
10984 levél
Válasz 05.08.19. 16:37 #173
VodevilX
szóval heroes3 igen keményen
ez a jáccható akármi egy heaven vs heaven map
van néhány inferno egység is szétszóra a mappon
a várban szinte ugyan azok az épületek még a nevek is eggyeznek némely esetben pl Altar of Lights
az egységek túlnyomó többségben a régiek kivéve az alapegység meg a monk az ami most clerik de egyébként ugyan azt tudja
újra van capitol a napi 4000 arannyal
újra hetente jön a friss haderő
már a varázslatok sem ugy vannak felosztva mint a 4ben, itt is a régi szép idők emlékei jönnek elő...
vannnak új skillek is amik szintén 100%ig illenek a heroes világába
ilyen pl a recruitment ha van a hősnek akkor több egység jön(minnél nagyobb szintű a skill annál többféle egységre érvényes, első szinten csak az alapegységekből jön több...) és csak akkro müködik ha a 7. napon a hős a várban van ...
ismét upgradelni kell az egységeket
és a béta arra késztet hogy miután végzel vele vedd elő a heroes 3at és jácc tovább
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 05.08.19. 16:26 #172
VodevilX
te magad irtad hogy még az alfátol is messze áll...
eből következik hogy ez a verzió full optimizálatlan ... és a telej biztosan megy majd ezen a bizonyos configon...
nekem is 20 fpsel megy 2000+AMD, 1 giga ram és egy GF6800-al ...

egyébként mit hasonlít a heroes 3ra? ez maga a heroes 3 uj motorral, uj designel...
sőt ha harc közben rájobbgomboztok az egyik egységre a heroes 3as ifno ablak jön elő
meeg a mage guildban is dungeon van a háttérben ..
ez game of the year játék lesz !!!!!!!!!!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1281 levél
Válasz 05.08.19. 16:20 #171
Indigo
P4 - 1800 MHz, 256 MB DDR333 memória, GF4FX-5200 128MB vga.

Minimum követelménynek 800 MHz-es procit és 32 MB vga kártyát ír
Senkinek nem ajánlanám hogy ezen futtassa
1503 levél
Válasz 05.08.19. 16:10 #170
killerbala
Milyen gépen toltad?
"Ez nem egy munkatábor és nem is egy koncepciós tábor"-Kiszel Tünde
1281 levél
Válasz 05.08.19. 14:27 #169
Indigo
Hát az alfa verzió alapján (mert még a bétától is messze van szerintem) nem lehet pontosan megállapítani hogy jobb vagy rosszabb lesz-e a fejlődés/skillrendszer, vagy a varázslatrendszer, de valahogy nekem is a Heroes 3-ra hasonlított a játék. Illetve ezzel a grafikával valami fantasztikus lett a kaland térkép, de a harcnál majd seggre ültem annyira jó hangulata van az egésznek! Igaz egy elég béna géppel nyomtam, szaggatott rendesen, de akkor is hatalmas élmény volt! Azt hiszem jövő tavasszal be kell ruháznom egy új gépbe a Heroes 5 miatt

Ha a Heroes 4 nem is lett méltó folytatás (bár nekem az is nagyon bejött), ez mindenképpen az lesz!
2925 levél
Válasz 05.08.18. 13:54 #168
!hollow
Lehet menteni, csak konzolba kell beírni a parancsot. (save/load)
Tegnap egyébként én is kitoltam, és szvsz méltó utód lesz belőle. Mégis ez a kiszivárgott változat inkább egy alpha verziónak mondható, (összevetve a mostani képekkel) de a lényege benne van: igazi heroes 3 feeling, csodaszép megvalósítással.
Think you're alone? Think again.
5142 levél
Válasz 05.08.18. 08:20 #167
gabosh
Majd az eredeti.Abban biztos tobb dolog van bar most a demoban 20 jaqteknak elegendo beallitas volt
10984 levél
Válasz 05.08.18. 06:28 #166
VodevilX
nagy kár hogy nem lehet configot állítgatni meg menteni ...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1281 levél
Válasz 05.08.18. 00:13 #165
Indigo
Torrent meg DC++ talán?
5142 levél
Válasz 05.08.18. 00:09 #164
gabosh
Meg mindig nemmond semmit.
1129 levél
Válasz 05.08.18. 00:09 #163
Lelnet
Warez Peer-to-Peer
"Tábornok úrhoz jön a sürgöny, hogy a berberek elfoglalták a Fasszalbasz fennsíkot." - fisher99
5142 levél
Válasz 05.08.17. 23:57 #162
gabosh
Nemartana ha leirnak
Biztos jo kis gamma,
1281 levél
Válasz 05.08.17. 23:55 #161
Indigo
Vagy akár be is linkelhetné, hogy hol tudjuk letölteni

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.