Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Far Cry

Far Cry

Far Cry
A legutóbbi Far Cry cikkek, hírek
3447 levél
Válasz 06.09.22. 16:34 #3630
+Sniper+
Sokszor visszatöltve.
Én sniperezek, de más a shotgunra esküszik.
Asus P5K-E, Q6600, MSI 9800GTX+,4 GB/800 DDR2 GEIL, Chieftec 550W
26 levél
Válasz 06.09.21. 20:19 #3629
szoszibaba
Uristen
Volcano nevü pálya... bemész egy ajtón, és vagy 10 ilyen páncélos kis szemét támad rád.... na ezt hogy csináltátok meg?
Horváth Renáta
3447 levél
Válasz 06.09.19. 18:11 #3628
+Sniper+
Far Cry
Asus P5K-E, Q6600, MSI 9800GTX+,4 GB/800 DDR2 GEIL, Chieftec 550W
70 levél
Válasz 06.09.19. 17:59 #3627
hoh
tud valaki magyar honlapot a Far Cry-hoz(pl. farcry.hu vagy valami ilyesmi)
Daveeee
70 levél
Válasz 06.09.19. 15:32 #3626
hoh
kössz de én is rájöttem miután kiírtam
Daveeee
4178 levél
Válasz 06.09.17. 18:03 #3625
U.R.H.
3 verzióhoz létezik magyarosítás.

1.0-hoz.
1.1-hez.
1.32-höz.

Ha te neked 1.3 vagy 1.31es vagy 1.33 es verziód van, akkor vagy minden marad angol vagy bizonyos szövegek nem jelennek meg.

Tudom, mert tegnap telepítettem fel és nem igazán akart menni nekem se a magyarosítás.

Én a következőt csináltam.

1.Játék Telepítése.
2. 1.3 peccs telepítése.
3. 1.31 peccs telepítése.
4. 1.32peccs telepítése.
5. 1.32 magyarosítás telepítése.

Azóta tökéletesen megy is.
70 levél
Válasz 06.09.17. 17:17 #3624
hoh
rá akarom rakni a magyarosítást amit a magyaritasok.hu ról töltöttem le és sikerül is de egyik felirat sem magyar.
aki tudja segítsen hogy valamelyik Pach-et kell-e letölteni vagy valami mást kellene
Daveeee
10104 levél
Válasz 06.09.14. 18:24 #3623
eti8
thnx
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 06.09.14. 17:55 #3622
Razor03
Hát az nem jó ... Jobbulást .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 06.09.14. 17:50 #3621
eti8
lenne már meg a rohadt wincsim... Most sajna megint beteg vok (az előző jött vissza... torokgyulladás), szal nem tom eladni a vízhűtést
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 06.09.14. 17:44 #3620
Razor03
Elvileg ilyen a víz a benchmark-ban. Én láttam haveromnál 9800 Pro-n és ott így nézett ki. Amúgy nemhiába van ott az a bizonyos ATI logó. Akkoriban keményen ment a harc X800-6800 között. Gondolom direkt csinálták olyanra h Gf-on ne jelenítse meg a vizet.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.09.14. 17:29 #3619
Razor03
Hát, majdnem olyan mint az a benchmark . Neked jó mert 4x-es AA-t is nyugodtan bekapcsolhatod majd. Nekem csak 2x-re van állítva .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 06.09.14. 17:24 #3618
eti8
nekem minden okés, sőt. olyan a graf, mint mondjuk a chaos theory renderei De sajna a vízzel gondok vannak... Ha a teljes fc is ilyen szép, akkor zsír. Bár nemhiszem, hogy ilyen
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5011 levél
Válasz 06.09.14. 17:20 #3617
Gump
az a far cry jellegű dolog? az nekem ment 6600GT-n, bár nekem se mindig jelenített meg mindent, sőt tényleg, mintha a víz szar lett volna, de nem fekete volt. talán még akkor volt ok, amikor 9600Pro-m volt de akkor meg kurva lassú volt.
14642 levél
Válasz 06.09.14. 17:16 #3616
Razor03
Az egy benchmark ati kártyákhoz. Nekem sem jelenítette meg a vizet soha, pedig 2 kártyával is próbáltam anno (5900 XT, 6800). Drivert is próbáltam..
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 06.09.14. 17:07 #3615
eti8
na feltettem egy olyat, hogy "the project". Ez egy techdemo, de elképesztően szép Csak sajna nincs benne víz nálam Illetve nagy feketeség van helyette Ha meg benyomom, hogy r_hdrrendering 1 akkor meg vagy az egész képernyő beég, vagy az egész fekete Na mind1, gondolom, majd ha meglesz a teljes, akkor abban nem lesz ilyen
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 06.09.14. 16:38 #3614
Razor03
Nem. Az akkori hardwerekhez és driverek-hez "optimalizálták". Nekem az akkori 56.57-es driver felett pl: 61.76-os verzióval (2004 augusztus már nem volt jó a teljes verzió, így leszedtem az 1.1-es javítást ami megoldott a problémát. 1.3-as javítás után bármelyik kártyával tökéletesen működik. Tulajdonképpen (részben) nem a játékkal volt a gond, szóval ne gondolj olyanra hogy grafikai hibáktól hemzsegett..hanem a frisebb meghajtóprogramokkal akadt össze .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 06.09.14. 16:27 #3613
eti8
na sikerült részben megoldani a vizes problémát Levettem a bumpmappinget 0.05-re. Így már elfogadható volt De azért lehetne szebb is... Mondjuk sztem csak azért van, mert szar a demó
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 06.09.13. 21:54 #3612
eti8
az a gáz, hogy nincs mit... Csak olyan cuccok vannak, amik kellenek... A company of heroest is be akarom szerezni, de sajna az még több helyet igényel... Nem baj, majd ha sikerül eladni a vízhűtést
Csak jelen pillanatban nem is hirdettem, mert beteg voltam, szal nem tudtam volna elvinni akárhová...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 06.09.13. 21:41 #3611
Razor03
Ami késik nem múlik . Egyébként írj ki valamit az álltalában segíteni szokott .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.09.13. 21:40 #3610
Razor03
"Legalábbis, amikor a pálmafát takarja a nap, szépen szűrődik át a fény" ez NEM HDR . HDR-t csak és kizárólag 1.x patch-től támogat a játék.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 06.09.13. 21:33 #3609
eti8
ja és a teljes nem fog menni, mert már nincs hely ezen a wincsin, és nincs rajt felesleg, szal nem férne fel a gépemre
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 06.09.13. 21:33 #3608
eti8
A demóban is van valamien hdr... Legalábbis, amikor a pálmafát takarja a nap, szépen szűrődik át a fény (mint a just causban, vagy a crysisben, csak nem olyan látványosan). Persze consolparanccsal megy így Megy mellette a 4x-es supersampeling, és a 16x-os af. Így pont játszható Persze átírtam még 1 rakat dolgot.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 06.09.13. 20:58 #3607
Razor03
A demót hagyd a fenébe. Ha meglessz a teljes tedd fel hozzá a patch-eket mert azok nélkül kavar a játék. Itt megtalálod az összes javítást! 1.3-tól 1.33-ig tedd fel mindet, illetve a legfrisebb nvidia drivert. 3590. hsz-t ajánlom figyelmedbe. HDR kivételével érdemes minden beírogatni a konzolba. HDR-t első végigjátszás miatt nem ajánlom
.

Egyébként akit érdekel van egy frankó FarCry benchmark-om. Akit érdekel küldjön mailt .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 06.09.13. 20:11 #3606
eti8
na leszedtem megint. Nagyon csúnya a víz Szép volna, csak valamien hiba folytán, tök össze vissza krixkraxos Tudja valaki, hogy mi a megoldás? Videódrivert azért nem szeretnék újra rakni...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 06.09.13. 18:50 #3605
eti8
A demójában benne van a hdr? Vagy az csak az 1.0-ás verzió demója? Mert kipróbáltam volna. Sajna ezen a winyón semmi hely sincs Szal a teljes kilőve...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
6480 levél
Válasz 06.09.10. 00:32 #3604
GustyX
Nekem is a CoD mellett a kedvenc FPS-em!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5011 levél
Válasz 06.09.09. 23:10 #3603
Gump
hát akkor nem abban (60fps) gondolkoztam, csak könnyen hozzászokik az ember a jóhoz. szóval most ha azt mondom, hogy tökéletesen megy, akkor a z átlag legyen 40+ és a minimum ne legyen 20 de inkább 30 alatt. nem mérve, hanem érzésre... illetve fusson jól, "oszt jóvan"
és az ultra high is alig látható javulást jelent és szerintem még most is az egyik leghangulatosabb grafikájú, atmoszférája meg magasan a topon van a játéknak. abszolut nem tucatjáték.
14642 levél
Válasz 06.09.09. 22:42 #3602
Razor03
Köcsög smiley ..
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.09.09. 22:41 #3601
Razor03
Jaa hát igen ha 60 fps-ben gondolkodsz . Nekem 25-30 már elegendő, 1024-ben AA nélkül. Az akkori gépemen valahogy így volt beállítva a FarCry (Dx9-ben,1024*76:
Texture Quality: High
Texture Filtering: Trilinear
Anisotropic Filtering: 2
Particle Count: Medium
Special Effects: High v. Medium
Enviroment Quality: Very High
Shadow Quality: Medium
Water Quality: Ultra High
Lighting Quality: Medium

Ezekkel a beállításokkal tök jól futott, 1-2 helyen lassult be egy picit, viszont már így is majdnem azt a látványt nyújotta mint csuma grafon, szóval első végigjátszás alkalmával az államat kerestem akárhányszor ültem le gamelni..
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 06.09.09. 22:07 #3600
Gump
hát én elhiszem neked, hogy így emlékszel, de szkeptikus vagyok, hogy azon a gépen very high beállítással tökéletesen futott, bár felbontást nem írtál. az egyetlen dolog, ami miatt a coj-hez hasonlítottam, hogy most arra mondja egy csomó ember, hogy optimizálatlan, és szerintem azért sokan anyáztak a far cry miatt is annak idején. ahhoz a játékhoz sem volt elég erős gép, ha 1280x1024-es felbontásban minden max-ra állítva jól fusson. legalábbis akkori csúcs gép kellett hozzá. bár jobban skálázható, mint a coj.
az ubisoft azért jutott eszembe, mert pl. pop:t2t-höz lett volna miért kiadni patch-et és ubisoft adta ki, viszont a fejlesztőt fejből nem tudom. semmi továbbira nem gondoltam a techland meg még javíthat szintén patch-ekkel. az ubisoft tényleg jó játékokat ad ki, de a starforce nem lopta be magát a szívembe, ahogy az ubisoft sem emiatt és a hivatalos álláspont ezzel kapcsolatban, "hogy ez van és kész és különben is mindenki k*pja be, nem kell ezzel játszani"
na ez már nagyon elment off irányba. szóval imádom a far cry-t én is csak az is olyan volt, ami ette a gépet, ha maxon akartad tolni és még most is megtudja a mostaniakat is dolgoztatni, ha max-on, szűrőkkel, 1280x1024+ felbontásban 60+fps-sel akarsz játszani.
14642 levél
Válasz 06.09.09. 21:56 #3599
Razor03
Én akkor még nem voltam itt de ahogy visszaolvastam ezt a topikot a demón kívül semmi gond nem volt vele. Ez a játék 1.4-es Tualatin procival, 512 mb rammal és akkoriban átlagnak számító Gef Ti 4200-vel gyönyörűen ment. Nekem is 1.3@1.5 Tua procim volt 512 MB Ram és FX 5600. Medium/High/Very High beállításokkal tökéletesen futott. Ez az engin tökéletesen skálázható, az akkori gyengébb gépekhez mérten. Az hogy a patch-ek és az újabb driverek gyorsítottak a játékon, azt a fejlesztőknek köszönhetjük. Még véletlen sem szabad a Juarez-hez hasonlítani ("odarakják magukat a fejlesztők, amikor patch-ről van szó, nem úgy mint pár ubisoft-os (amúgy jó) játéknál" ). A Juarez optimalizálatlanságáról sem az Ubisoft tehet. Ő csak kiadó, minden másért a Techland a felelős így ez is nekik róható fel. UbiSoft nagyon jó kiadó, az igazán kreatív játékokat ők adják ki..
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 06.09.09. 21:39 #3598
Gump
azért ahhoz, hogy most már jól fut sok gépen az is kellett, hogy elteljen nem kevés idő a megjelenés óta, ami alatt jobb és gyorsabb cuccok vannak és kiadtak pár patch-et. bár az tény, hogy odarakják magukat a fejlesztők, amikor patch-ről van szó, nem úgy mint pár ubisoft-os (amúgy jó) játéknál, ahol kiadják a korántsem bugmentes játékot és aztán kalapkabát patch-et ne is várjon a user.
azért amikor megjelent kb. olyan hangoktól volt(lehetett) hangos a fórum, mint most pl. a call of juarez-zel kapcsolatban.
14642 levél
Válasz 06.09.09. 20:57 #3597
Razor03
Én is ezt magyarázom már régóta. FarCry 2004 márciusban jött ki, az első igazi Dx9-es játék volt. Nagyot alkottak ezzel a játékkal az egyszer biztos. Örök kedvencem lett. Semmi ehhez foghatóval nem játszottam amíg ez a játék meg nem jelent. Bármikor el tudok vele játszogatni, olyan nincs hogy ne legyen fent a gépemen .
Amit írtál: "de nem tűnik fel senkinek..." erről a hype tehet. Az ami akkor ment. Ez az óriási HL2-Doom3-Stalker-FarCry harc. Ez kegyetlenül elvakította az embereket..
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
135 levél
Válasz 06.09.09. 20:54 #3596
Sonny Crockett
Jah, kijött. Csak mondjuk a Preyben folyosónál tágasabb helyen nem nagyon kellett nyomulni, de semmiképpen nem kellett hegyeket mászni és folyókat átúszni.
Half Life 2-t szeretem, bár az AI ott sem egetverő, nemrég játszottam az első részével és, hogy őszinte legyek, ott sokszor okozott meglepetést. Többször, mint a folytatásban. És valahogy kevésbé intenzív a harc és a játékmenet, mint a FC-ben.
"NO LAW. NO ORDER. NO RULES." Miami Vice
40 levél
Válasz 06.09.09. 20:49 #3595
Operencia
Azért kijött nekünk egy Prey meg egy Half-Life 2.
135 levél
Válasz 06.09.09. 20:28 #3594
Sonny Crockett
Köszi! Amúgy érdekes, hogy a játékiparban mennyire hülyének nézik a játékosokat. Kijött egy Far Cry legalább 2 éve már, de inkább 3 szerintem és azóta a közelébe nincs semmi, akár AI, akár grafika-bejárható terep tekintetében, de nem tűnik fel senkinek... Bizonyára csak a véletlen műve, mint ahogy az is, hogy a FC ilyen jól optimalizált lett...
"NO LAW. NO ORDER. NO RULES." Miami Vice
14642 levél
Válasz 06.09.09. 20:14 #3593
Razor03
Igen, egyszer beírod aztán kész. HDR kivételével mehet mind..
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
135 levél
Válasz 06.09.09. 20:04 #3592
Sonny Crockett
Wooow. Ez bizony kimerítő válasz, köszi szépen. Azt vágtam, hogy SM3 nem lesz, elég régi a kártya, meg nem kifejezetten játékgépről van szó, pláne, hogy laptop...

Más kérdésem nem nagyon lenne, esetleg annyi, hogy akkor a '\r_TexNormalMapCompressed 1' parancs kivételével a többit elég egyszer beírni? Mert nem sok kedvem lenne bepötyörészni ezeket minden alkalommal...
"NO LAW. NO ORDER. NO RULES." Miami Vice
6480 levél
Válasz 06.09.09. 14:55 #3591
GustyX
"Ez teljesítmény vesztéssel nem jár, sőt pár fps-t gyorsít a játékon"
Ha minden játékban így lenne...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14642 levél
Válasz 06.09.09. 13:01 #3590
Razor03
Nos az a helyzet hogy az x600-as Radeon csak shader model 2-t támogat így a valós 32 bites lebegőpontos HDR-re nem képes mivel az csak és kizárólag shader model 3.0-ás kártyákon kapcsolható be. Source és Dark M.-ban ezt a grafikai fícsert bloom-al helyettesítik azok számára akik shader model 2-es kártyával rendelkeznek.
Mivel feltetted a javításokat így optimalizálabb lett a játék, gyorsabb lett viszont ne keress shader model 3-as effekteket (pl:árnyékok,vízfelület,textúrák)..
Shader model 3-at Geforce oldalról 6200 és attól felfele az összes kártya támogatja, Radeon oldalról pedig x1300-tól felfele az összes kártya..

Ha fent vannak a patch-ek automatikusan SM3-ra kapcsol a játék (megfelelő VGA esetén). Ez teljesítmény vesztéssel nem jár, sőt pár fps-t gyorsít a játékon. HDR-t és a többi extra grafikai fícsert konzol parancs segítségével lehet elérni (konzolt a 0-val kell előhívni):

\r_hdrrendering 1 (a számot 1 és 9 között lehet váltotatni, az összes SM3-as kártyán elérhető az eljárás, élsimítás mellett csak és kizárólag Radeon x1*00-as kártyákkal lehet beállítani, ebben az esetben 1.4-es nem hivatalos patch feltelepítése szükséges)

\r_TexNormalMapCompressed 1 (normalmap compression-t te is bekapcsolhatod mert ezt az összes x-es radeon támogatja mivel ez SM2b-s effekt, látványos javulás nem tapasztalható, a textúrák széleit javítja (szabad szemmel én ennyit tapasztaltam) ilLettve ezt a parancsot minden egyes kilépés után kikapcsolja a játék, szóval játszás előtt minden esetben újra be kell írni, + minimális gyorsulást eredményez...)

\r_GeomInstancing 1 (ez nvidia kártyákon automatikusan bekapcsolódik 1.3-as patch után, ati kártyákon érdemes beírni a konzolba, ez is SM2-es fícser)

\e_vegetation_sprites_distance_ratio 100 (végére hagytam az álltalam leginkább kedvelt konzolparancsot . Ennek kb annyi a lényege hogy a játék egy bizonyos távolságon kívül 2D-s növényzetet használ a jobb telejesítmény elérése érdekében. Aki beállítja hogy látótávolságon belül is teljesen 3D-s legyen a növényzet (100) annak elég nagyot fog zuhanni az fps, nekem kb. 10 fps-t esett bár még így is lazán 30-50 fps-t megy külső tereken is). A szám 0 és 100 között módosítható, érdemes megnézni 0-n is . Ez is szabadon állítható shader független parancs..

Nagyjából ennyi grafikai parancsról tudok. Ha van még kérdésed szivesen válaszolok ha tudok .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
135 levél
Válasz 06.09.09. 10:51 #3589
Sonny Crockett
Gondolom szerepelt már korábban a kérdés, kicsit vissza is olvastam, de nem találtam semmit, szóval: fent van az 1.3-mas patch, ami elvileg támogatja az új effekteket, de hol kell mindezt bekapcsolni? Mert gondolom be lehet valahogy, én viszont nem találtam semmilyen új opciót... Help! (vagy lehet, hogy nemtom bekapcsolni, mert gagyi a kártyám: Ati Radeon X600... bár ez fura lenne, mert Source motoros játékokban meg faszán van HDR, Dark Messiah-ban is.)

Razor, Te vágod ezt a témát, tudsz valami tippet adni?
"NO LAW. NO ORDER. NO RULES." Miami Vice
14642 levél
Válasz 06.09.05. 15:45 #3588
Razor03
1.2-es patch-től sm3-at és HDR-t támogat a játék, illetve egyéb kisebb grafikai fícsereket.. ráadásul megszűnnek a driver problémák, illetve még optimalizáltabb és gyorsabb lesz a játék. Érdemes mindet feltenni .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
7 levél
Válasz 06.09.05. 15:40 #3587
Tompo01
Azt esetleg tudja valaki hogy mire jók a frissítések? Mert én nem vettem észre semmit.
14642 levél
Válasz 06.09.05. 15:19 #3586
Razor03
Ez is egy megoldás . Ezért szép ez a játék. A nem lineáris és kreatív hangulatos játékmenettől .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
7 levél
Válasz 06.09.05. 15:15 #3585
Tompo01
SIKERÜLT,lelőttem a HELIT a FAR CRY-ban, nekem végül nagyon egyszerű módon sikerült, kiúsztam a partra és elbújtam egy bokorban aztán onnan lőttem és mivel nem vett észre nem is kacsázott a levegőben a helikopter, így kb 90-120 golyóval le is szedtem és még életem is maradt!
604 levél
Válasz 06.09.05. 01:03 #3584
emmersson
Bizony, ugyanazt a skulót használják. Éppen ezért és a beépített gránátja miatt tartom meg az OICW-t!
Emellett nálam van még a shoti és a mesterlövész puska is...na meg ami még épp akad az üres helyre.
Az okos enged...a kísértésnek! Egyébként pedig a nőknek is van joguk programozni. Mosógépet!
10256 levél
Válasz 06.09.03. 18:48 #3583
MattMatthew
Akkor asszem ott még nem tartok. Egyébként az OICW beépített gránátja is hatékony tud lenni.

Az a baj, hogy az M4 az OICW és a G36-os is ugyanazzal a tölténnyel működik és egyben tárolja a golyókat.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
604 levél
Válasz 06.09.02. 08:44 #3582
emmersson
A shotgun szerintem is a belső teres pályákon jó - de hát ez a fegyver hatékonyságából és hatótávolságából is adódik.
Közelről viszont nincs hatékonyabb cucc a kezünkben! A leszakadt lifttel kezdődő pályán például sokkal jobban járunk, ha rögvest balra megyünk és megszórjuk a monszta bamba fejét 8-10 lökettel, ugyanis ott helyből ketten vannak és nincs idő rakétázgatni

Viszont egyéb esetekben tényleg felesleges cipelni, van helyette hasznosabb fegyver is.
És az is igaz (valaki már felvetette itt), hogy ha rakétát kell használni, akkor lesz az a környezetünkben valahol.
Az okos enged...a kísértésnek! Egyébként pedig a nőknek is van joguk programozni. Mosógépet!
34 levél
Válasz 06.08.31. 17:47 #3581
Niik

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.