Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» 2004- Az év játéka

21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:20 #107
padavan
Szerintem kezdesz sarkítani...
A D3 azért nem egy rossz alkotás, nagyszerű a graf, a hangok is okésak, és én sokszor azért álltam fel a gép elöl, mert szétparáztam az agyamat.
Tény, hogy sok mindent elbasztak benne.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1435 levél
Válasz 04.12.14. 19:20 #106
polp
senkit nem érdekel hogy teljesen 3d-s a játék, az a lényeg hogy fasza legyen a játék, a duke hiába nem 3d-s mégis faszább mint quake

a FEELING a lényeg !!!!
1435 levél
Válasz 04.12.14. 19:18 #105
polp
azt szerettem legjobban doom3-ban ahogy az elemlápát kellett használni, ha látni akartam valamit akkor kezembe a lámpa, viszont ha elen is volta korom sötétbe kellett a puska, de akkor meg nem láttam semmit kuv aizgi volta vak sötétbe lövöldözni hátha talál, és ez nem horroros volt hanem idegesítő
korom sötét a játék, mert szar az árnyékolás benne, szarik az engine a fényforrásokra, semmi új nincs benne, annyi az egész hogy szét van bump mappingolva ezt csoda hogy carmack meg tudta csinálni LOL
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:17 #104
padavan
Akkor félre lettem informálva. Mea Culpa.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:16 #103
padavan
Láttam róla képeket. Voltak önárnyékok azt annyi. Nagy só. Az meg hülyeség, hogy aki nem vitte UH-n, az nem látta a game-t. Szerintem meg plasztik, túl éles, de ettől neked még lehet bejövős. Nekem is tetszett, de baszott unalmas lett. Szerintem a HL2 reálisabb környezetet teremt és több benne a fantázia.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
36 levél
Válasz 04.12.14. 19:14 #102
DeLiQuEnT
ez nem teljesen így van. 256megás x800xt-vel is 1600*1200-ben ultrán lazán megy, sehol sem szaggat be egyáltalán.
1340 levél
Válasz 04.12.14. 19:14 #101
zs0lt1kA^
ja ugy annyi volt akkor hogy a q1 volt az elso TELJESEN 3D-s jatek

:<
hhhhh
1435 levél
Válasz 04.12.14. 19:14 #100
polp
na látod az Opf-nak is életszagú textúrái voltak, nem voltak tök élesek, de az összhatás felülmulhatatlan volt....GYÖNYÖRŰŰŰŰŰ
és ez vana HL-el is
a quake1-ben tudok mik voltak baromira nagyok akkoriban, a hangok azok tényleg odabasztak
1340 levél
Válasz 04.12.14. 19:14 #99
zs0lt1kA^
"Hogy mi a szép, az halálosan szubjektív. Erről vitázni pedig objektívan baromság, ezért én praktikusan abba is fejezem."

amugy ha az ultra haj nem ment akkor nem is lattad a jatekot.. az az 512 az kamu az evfolyamtarsam 6800gt-jevel kiveheto volt. es merfoldekkel hagyja le a hoflajfot.
hhhhh
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:12 #98
padavan
D3-ban külső terek??? LOL
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:12 #97
padavan
Nem. Azt csak 512mb-s karesszal lehetne behozni. High-on viszont ment.
Nem fogtál meg.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:11 #96
padavan
Az utolsó mondat kivételével tökre egyetértek. Hogy mi a szép, az halálosan szubjektív. Erről vitázni pedig objektívan baromság, ezért én praktikusan abba is fejezem.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1340 levél
Válasz 04.12.14. 19:11 #95
zs0lt1kA^
tehat azt mondod hogy a vgadon ultra highon ment a doom3.
hhhhh
1340 levél
Válasz 04.12.14. 19:10 #94
zs0lt1kA^
az opf tenyleg kurva ronda.. mondanek egypar muanyag jatekot: farcry painkiller. a hl2 sem annyira. de a doom muanyagu es a hl nem akkor valami erdekesen meg van ott forditva. bar ha az opf szep... na mind1. a doom3ban meg a kulso terek is szebbek.
hhhhh
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:09 #93
padavan
Beszaggat? Micsoda??? A világon semmi sem szaggatott eddig be, na jó, a 05 igen, de az hol nem...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1340 levél
Válasz 04.12.14. 19:09 #92
zs0lt1kA^
mer olyan szajbakurtak ezek a kepes smileyek. nem tetszenek kulonben is ezt szoktam meg de szerintem ez olyan nagy problema.
hhhhh
1435 levél
Válasz 04.12.14. 19:08 #91
polp
ezzel a grafika dologgal az a baj, hogy sztem személytől függő, márt csak azért is gondolom igy, mert volt az Operation Flashpoint amire én azt mondtam hogy eszméletlen egy grafika, mekkora szigeten zajlik minden, micsoda terepek, naplemente, harci járművek...a haverom meg ennyit mondott rá, hogy szar vektoros...és erre én kuva ideges lettem

szóval szép az a doom 3 de ha ugy nézem műanyag, hiába van agyon bump mappingolva
hl2 nincs olyan éles, részletes textúrázva, meg bump mappingolva, de valahogy életszagúbb az egész, a HL2-be hiányoltam a fasza bázison belüli pályákat, nagyon rágyurtak a külső terepre, pedig hl1-ben fasza volt black messa
1340 levél
Válasz 04.12.14. 19:08 #90
zs0lt1kA^
azert ha nem lathatod futas kozben mert beszaggat - ugy teljesen mas lenne.
hhhhh
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:08 #89
padavan
Faszomé nem használod a sztender vigyort?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:07 #88
padavan
Az meg a memoriától meg a renderelő csövektől függ. Memória 128 mb, pipe meg 4. Elbírja. De érted, fullon tolok mindent, szóval bír mindent.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1340 levél
Válasz 04.12.14. 19:07 #87
zs0lt1kA^
nem nem tortent meg valoban. ott volt az a ku'rva smiley. xD
hhhhh
1340 levél
Válasz 04.12.14. 19:06 #86
zs0lt1kA^
na nem azert de rohadt idegesito tud lenni. meg pl a kurva is rovid. csak ennyi. johetnel hogy nem teszek vesszoket de a gyors gepeles erdekeben ezt hanyagolom ugy is kiveheto a mondat max osszeesnek a tagmondatok de akkoris.
hhhhh
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:06 #85
padavan
Ez biztosan nem történt meg. Ha mégis, elmebeteg vagy, akit 1. jól picsán kéne rúgni, 2. be kéne zárni egy sittre vmi szigeten...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1340 levél
Válasz 04.12.14. 19:05 #84
zs0lt1kA^
na persze hogyha alapban nem birja el a nagy felbontasu texturakat akkor meg fogja mutatni... biztos... :'<
hhhhh
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:05 #83
padavan
az angolult meg keretik rovid U-val irni


Áááá, már elküldtem, amikor észrevettem és tudtam, hogy ráveted magad!!!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:04 #82
padavan
Egyébként remélem tudsz róla, hogy tökmindegy, milyen dx9-es vga-val tolok egy gamet, akkor is megmutatja magát fullban, max szaggatni fog. Innentől kezdve pedig simán láthatom, hogy melyik gamma hogy néz ki.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1340 levél
Válasz 04.12.14. 19:03 #81
zs0lt1kA^
ugy lehet utalni hogy felidegesitett es emmiatt porig romboltam a koleszt es a ket szobatarsamat meg osszetortem, ez nyugtatott le. xDDDDDDDD
hhhhh
1340 levél
Válasz 04.12.14. 19:03 #80
zs0lt1kA^
jo bazmeg majd nezd meg geforce6800gtn a riddikket meg a doom3at es furan fox (angolul roka) nezni... erdekes hogyha nem tudok angolul van c tipusum, de nincs idom egesz nap hogy elolvassam az osszes online gamerlapot. az angolult meg keretik rovid U-val irni. grafika -> doom3 jobb, jatekelmegy -> szintugy, zene nemtudom mer nagy szam, hangok -> kb ezt sem, jatszhatosag nem rossz de a dumban sem. csak ennyi. mediumon a doom3 sokkal szebb mint a hl2 fullon ez sajna el kene ismerni. en tanusithatom.

:<<<<<<<<<<
hhhhh
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:02 #79
padavan
Egyébként hogy lehet utálni egy game-t? Én nekem max nem tetszik egy game, és nem játszok vele, annyi. De utálni...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.12.14. 19:00 #78
padavan
Quake-ban, meg d-ben tutira szétaláznál.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.12.14. 18:59 #77
padavan
Qrvára nem a feladványokat mondom, hanem az összképen. Az pedig mindent visz. Tudod, mi egy játék összképe, zsótika? Neeeem? Akkor elmagyarázom, jóóóó?
Grafika, játékélmény, zene, hangok, játszhatóság. Éééérteeeed...
Na, ebben, ezeket összesítve a HL2 visz mindent. Egyébként a világon mindenütt elismerően szólnak a HL2-ről - ha nem tudsz angolúl, az már a te nyomorod -, de lehet, hogy mindenki gyökér, nem? Akiket persze jól meg kéne verni.

A VGA-m tényleg nem egy nagy show, az elöző gépem leégett, gyorsba be kellett újítanom egy másik p4-est és már csak egy radi 9550-re futotta. De eddig még semmi nem akadt rajta és fullon viszek minden game-t, szal tudom, hogy néz ki a Riddick és a D3...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1340 levél
Válasz 04.12.14. 18:56 #76
zs0lt1kA^
mohaaval nem igazan tudok meg ugy a vhsok kozul max a battlefield. most epp a jDoom2 van fent, abban esetleg megmerkozok. nameg persze quakeben is.
hhhhh
21647 levél
Válasz 04.12.14. 18:55 #75
padavan
"jövőre pedig már előre látom hogy a STALKER lesz az, ha most kijött volna akkor HL2-nek lőttek volna meg mindennek ugy ahogy van"

Nemtudom, ki hogy van vele, de a HL2 egyes részeinél, a terepet elnézve néha határozott Stalker előérzetem/feelingem volt...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1340 levél
Válasz 04.12.14. 18:54 #74
zs0lt1kA^
mer az hogy van benne egyket igen primko feladvany akkor huha mi??? ez meg teged jellemez biztos orakig elvoltal a mar 1000000x ismetelt idiota feladvanyokon, kalandjatekokbol loptak a 70%-at, a maradekot meg fpsbol. attol fugg - az a dx9-es lehet akar a fx5200 is.. tod most a tipusara gondoltam de mind1... ~~~~~~~~~
hhhhh
21647 levél
Válasz 04.12.14. 18:53 #73
padavan
Ki vett tavaly gépet, kisöreg? Megvan a quake összes -kaptam - csak azt nem tudom, minek, kb. 20 percre kötött le. Megnézném mit tudsz Mohaa-ban....
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1435 levél
Válasz 04.12.14. 18:53 #72
polp
multiban a CoD:UO a legfaszább, de a mohaa se rossz

doom3 grafikája korrekt, csak pont azt baszták el amit kuvára behirdettek, az árnyékolást, és a fizikát....csekkoldd meg az árnyékokat, hogy ahova vetődik ott korom sötétet csinál, ezért az egész játék sötét, semmit nem is látni szinte a grafikából csak sötétséget LOL pedig amugy biztosan szép

a far cryban pedig fasza az árnyékolás, szépen vannak homályosítva, és ahol van bump mapping ott pedig szebb is mint doom3 sztem
én személy szerint többet vártam doom3-tól, a HL2-től pedig is többet vártam volna, de igy is ez lett nálam az év FPS-e

jövőre pedig már előre látom hogy a STALKER lesz az, ha most kijött volna akkor HL2-nek lőttek volna meg mindennek ugy ahogy van
21647 levél
Válasz 04.12.14. 18:52 #71
padavan
Riddick. Ja, miért kell ezt megismételni?
DX9-es vga-m van.
Az téged jellemez, ha többre tartasz egy csimbumm jövök az ölök szart, mint egy HL2-t... A D3 sajna kúrva monoton lett, maximus primitivus beütés kell ahhoz, hogy valaki végleg élvezni tudja.
Nézzük a grafikai realitást. A D3 lowpoly lejárással hozza össze a karakterek viszonylagos élethűségét - bár ezáltal full plasztikok lettek - a HL2 pedig az arconként 40 izommal. Hmmm, vajh melyik az életszerübb... Vajh melyik, no melyik...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1784 levél
Válasz 04.12.14. 18:52 #70
Kobest44
Azért ezt nem mondanám, a Half Life 2 sztorija sokkal mélyebb.
"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
1340 levél
Válasz 04.12.14. 18:50 #69
zs0lt1kA^
jaja neha naghyon meg tudott ijeszteni.. es sokkal jobb a sztorija mint a hl2-nek
hhhhh
1784 levél
Válasz 04.12.14. 18:50 #68
Kobest44
Azért a Suffering nem olyan rossz, én nagyon jól elszórakoztam vele, és szerintem parásabb, mint a Doom 3 vagy a HL2 Ravenholm pálya.
"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
1340 levél
Válasz 04.12.14. 18:47 #67
zs0lt1kA^
a quake mint egyjatekos modban mint tobbjatekos modban a kiraly, de aki tavaly vette az elso gepet az ezt nem ertheti... a mohaa multiban? ha-ha-ha
hhhhh
1340 levél
Válasz 04.12.14. 18:46 #66
zs0lt1kA^
a riddick? na persze... egypicit furcsa szemmel nezed a jatekokat? milyen vgad van? nem mondtam hogy a doom3 tartalmasabb lenne bar inkabb az mint egy hl2, gyurika. sztem meg pont a hl2 hat ugy mint egy plasztik grafika, a doom3 sokkal realisabb csak nezz meg egy karakterarcot. ~~~~
hhhhh
21647 levél
Válasz 04.12.14. 18:43 #65
padavan
Ja, a Quake az biztos a legjobb fps... Király sztorija van, fantasztikus ellenfelek, nagyszerű feladványok, istendúrva pályák...

Öreg, a Quake max a multiplayer gammák között rúghatna labdába, de eljárt felette az idő és egyébként is... Akkor már inkább MOHAA multi. Tényleg, nincs kedvetek egy Dome-MOHAA multimókára?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.12.14. 18:40 #64
padavan
Hát szerintem meg nem ennyi és nem kész, na erre varrjál gombot.
A Suffering egy hígfos horrorsztori, kb. egy b-kategóriás története van. Grafikája 3-as, nincsennek kidolgozott karakterek, a helyszinek sem éppen magával ragadóak. A hangok teremtik meg az egész játék milliőjét, azt annyi. A Suffering éppen annyira unalomba fullad - legalábbis számomra - mint ahogyan az általam várt D3 is...
Grafikára meg D3 esetében nagyon nem verném a mellem. Aláírandó, hogy roppant látványos és tetszetős, de külső tereknél egyszerüen kezelhetetlen magasságokba emelkednek a feltételezhető hardver-igények. Carmack összehozott egy látványos techdemót, amivel majd jó sok pénzt keres a licencekkel. Ha pedig a D3 szerinted tartalmasabb játék, mint a HL2, akkor meg is érdemled, de mit is várhatnánk egy "zsótikától", nemdebár.
A HL2-ben nem a plasztik grafikára mentek, éppen ezért elétszerübb is lett benne minden. A játékmenet meg egyszerüen picsába rúgja a Sufferinget és a D3-at. A sztori pedig lealázza mind a kettőt.
D3 grafikájára visszatérve: Carmack bukott az általa annyira hangoztatott forradalmi engine-val, mivel a FC szinte hozta a szinvonalat, mégpedig jóval elöbb, most pedig itt van a The Chronichles of Riddick, amely egy az egyben hozza a D3 grafikát.
Ergo a forradalom elmaradt.
Csak a HL2 hozta ezt el, beismerendő, hogy még ez a gamma sem tudott teljes mértékben szakítani az fps-ek unalmassá váló kliséitől, de mégis üditő szinfolt volt a megjelenése. A HL2 az év játéka.
Na, most ENNYI.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1340 levél
Válasz 04.12.14. 18:25 #63
zs0lt1kA^
persze mert tul van hajpolva a hl annak ellenere hogy fullra nem erdemli meg...~
hhhhh
1435 levél
Válasz 04.12.14. 18:23 #62
polp
hát akkor nem egyezik az izlésünk ennyi, de sztem ha nyitnánk egy szavazást, hogy ne csak ketten vitázzunk, és annak a döntését kéne elfogadni, biztos vagyok benne hogy a HL győzne a Quake ellenében, és nem is kis arányban
1340 levél
Válasz 04.12.14. 18:08 #61
zs0lt1kA^
hat ne haragudj de a q2 meg a hl2-nel is nagyobb fos ~~~~~~~~~~~~~
hhhhh
1435 levél
Válasz 04.12.14. 18:05 #60
polp
és volt a quakeban a barnán kivül más szín is ????
jó volt az főleg multiban, de én nem jáccottam végig a singlet, valahogy nem vitt rá a lélek, ellenben a q2 az már korrekt volt
1340 levél
Válasz 04.12.14. 18:01 #59
zs0lt1kA^
iyo. de sztem nnyira nem volt nagy szam, nem fogott meg az sem. sztem meg minden idok legjobb fpse a quake1 es kesz. plane a maga idejeben mekkora kiralysag volt de most is flash jatszani coopba tenebraevel vagy akar fuhquake-kel.
hhhhh
1435 levél
Válasz 04.12.14. 17:59 #58
polp
ugyanmár most ezen fogsz lovagolni !!!!
inkább fogadd el a kritikát, mégha csk annyi is hogy LOL
mert a HL igenis minden idők legnagyobb FPS-e

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.