Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Thief III - Deadly Shadows

Thief III: Deadly Shadows

Thief III: Deadly Shadows
A legutóbbi Thief III: Deadly Shadows cikkek, hírek
288 levél
Válasz 04.05.29. 09:33 #62
neonx
Irányíthatósága milyen?
P4 Abit Is7-P4 2.4@3.0 GHz- 2X256 DDR400 - Inno3d Gf 6800 GT - Maxtor 160 Gb + WD 120 Gb
5661 levél
Válasz 04.05.29. 09:12 #61
ati2002
Dee, nyugodtan állj neki, jó az a kártya nagyon. Majd írd le, hogyan megy, mert énis hasonló kaliberű vga-t akarok lopni... azaz venni.
---
10106 levél
Válasz 04.05.29. 08:48 #60
mucius
Akkor ennek 9600pro-val neki se álljak?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
5661 levél
Válasz 04.05.28. 23:58 #59
ati2002
Kószáltam a városban: betörtem egypár kéróba lopni Tökjó, a sima járókelőket is le lehet nyúlni...

Sirály!!!
---
9563 levél
Válasz 04.05.28. 21:41 #58
kEnAcE
Az normális, hogy a video beállításoknál csak a felbontást és a shadow detailt lehet állítani, nincs valahol valami advanced menü?
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
5661 levél
Válasz 04.05.28. 21:10 #57
ati2002
Nemsokkal jobb a helyzet a DX2-nél.

Azért annál kicsit lightosabb.
---
1331 levél
Válasz 04.05.28. 18:47 #56
Zsolty
biztos 2,5 proc
9800 vga
1024ram

stb.stb...
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
20333 levél
Válasz 04.05.28. 18:06 #55
Z-Master
Mit jelent az az igen nagy gép?
5661 levél
Válasz 04.05.28. 03:51 #54
ati2002
Huhh, kicsit belemerültem.
Minőségi cucc, meg kell hagyni.
A sztorit még nem sikerült megismernem, még az első pályán tartok, de szvsz nagyon jó lehet, szövevényes, játék közben változnak a feladatok. Minden levelet elolvasgatva egészen bele lehet(ne) élni magunkat - ha értenénk a szöveget...
A tálalása fergeteges: gyönyörű grafika, nagyon szép árnyékok, szép színvilág, részletes karakterek, egyszerű menü, könnyű kezelhetőség, nagyon jól oldották meg a 1st, ill. a 3rd person nézetek változtathatóságát. Egyszóval magávalragadó játék, később biztos mégjobb lesz, amikor majd szabadon lehet kószálni a faluban küldik között...

A negatívum az sajnos a gépigény, ami igen nagyra sikerült, hasonlóan a DX2-höz.
---
238 levél
Válasz 04.05.27. 23:23 #53
.:i2k:. = IMYke2000 - @ - 2004
Magyarítás nehezen lesz hozzá, ugyanis a Thief III is követi a Deus Ex 1-2 példáját (vajon miért is? és a dialógusok ún. *.con kiterjesztésű fájlokban vannak tárolva, melyeket csak és kizárólag az Ion Storm tulajdonát képező (anno még az első részhez kiadtak egy verziót belőle, de az ugye nem jó ehhez - sem) Conversation Editorral szerkeszthető!
Amíg nem tudjuk kitömöríteni ezeket a *.con fájlokat és újra visszatömöríteni, addig nem lesz Thief III Hun!

Üdv,

.:i2k:.
.:i2k:. = IMYke2000 - @ - 2005
5661 levél
Válasz 04.05.27. 23:07 #52
ati2002
szvsz meglehet, én mindenképp kipörgetem angolul, és majd mégegyszer, ha lesz hozzá magyarosítás.
---
1331 levél
Válasz 04.05.27. 23:02 #51
Zsolty
nini., itt a topic, kereső nem találja a római 3-as miatt.

ez van, angol nélkül is meg lehet érteni a gammát?
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
5661 levél
Válasz 04.05.27. 22:16 #50
ati2002
pont most szarakodik a netem nem igaz. Akkor is megvárom, kb. éjfélre jön le a vége. Then first look.
---
5661 levél
Válasz 04.05.27. 21:47 #49
ati2002
oks, már alig várom.
---
86 levél
Válasz 04.05.27. 21:26 #48
0.5.4.
Holnap veszek kártyát akkor én is nekiállok...legrosszabb esetben szombatra meglesz.
Ui: ati plíz, ha lejön írj egy försztlúkot a gémről..előre is kösz.
Visszaadni a Salafat nevem, mert tökönszúrom magam! :DD
9563 levél
Válasz 04.05.27. 20:50 #47
kEnAcE
Nekem is csorog már lefelé.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1360 levél
Válasz 04.05.27. 18:05 #46
Snow Dog12
de engem
5661 levél
Válasz 04.05.27. 17:56 #45
ati2002
Senkit nem érdekel?
Még a 2-es cd/12 r-nél járok... De megvárom még ma mindenképp.
Addíg felfrisítem a drivert, mert azt írja a game telepítés elején, hogy a mostani a minimum driver, ami fenn van. (Detonator5664) Az 5672-est ajánlja...

(az 1-es cd-t kicsomoztam, és megnéztem... )
---
5661 levél
Válasz 04.05.27. 12:40 #44
ati2002
Megjelent!!!! 3 cd
---
12750 levél
Válasz 04.05.27. 10:30 #43
okoska3000
a TOCA RD 2-tőt állítólag nem sikerült ezidáíg...

vagy igen?
20333 levél
Válasz 04.05.27. 10:25 #42
Z-Master
Az se gond. Mindent feltudunk tőrni. Van pajszerünk!
12750 levél
Válasz 04.05.27. 10:20 #41
okoska3000
én meg remélem hamarosan minden DVD-n jön ki, amit levédnek rendesen, hogy ne tudjatok warezolni

20333 levél
Válasz 04.05.27. 10:17 #40
Z-Master
5661 levél
Válasz 04.05.25. 22:25 #39
ati2002
Én inkább azt mondom, kijöhetett volna már warezben a megjelenés elött.

Remélem hamarosan...
---
20333 levél
Válasz 04.05.25. 22:22 #38
Z-Master
Azért egy demót dobhattak volna a megjelenés előtt!
20333 levél
Válasz 04.05.25. 22:20 #37
Z-Master
5661 levél
Válasz 04.05.25. 22:19 #36
ati2002
(Gamespot) Az EIDOS tartotta magát a beígért Thief: Deadly Shadows megjelenéshez. A mai naptól ugyanis kapható a boltokban Garrett legújabb kalandozásait megörökítő harmadik rész. A PC-s változat majdnem 40, az XBOX-os pedig egy cent híján 50 kövér zöldhasúba kerül.
---
12750 levél
Válasz 04.05.25. 11:58 #35
okoska3000
ja, je, jöhetne már... nyamm-nyamm...
20333 levél
Válasz 04.05.25. 10:09 #34
Z-Master
Cool! Alig várom,hogy megjelenjen!

> A gépigénye nem olyan rossz.
5661 levél
Válasz 04.05.25. 01:08 #33
ati2002
Nemsokára megjelenik, ha Isten is úgy akarja...
Addíg is íme a gépigény. (igencsak kemény pl. win98 not supp., gf mx not supp., etc.)

Thief: Deadly Shadows System Specifications
In the interests of providing useful information prior to the release of Thief: Deadly shadows, here are the Official System Requirements:


TECHNICAL SPECIFICATIONS:
WINDOWS 2000/XP (ADMIN RIGHTS REQUIRED)(95/98/ME/NT NOT SUPPORTED!)
INTEL PENTIUMŽ IV 1.5GHZ (AMD ATHLON XP™ EQUIVALENT)
256MB SYSTEM MEMORY
100% DIRECTX 9 COMPATIBLE SOUND CARD
3GB FREE HARD DISC SPACE
MOUSE AND KEYBOARD
CD-ROM DRIVE REQUIRED
EAX Advanced HD Supported - requires SoundBlaster Audigy range of soundcards.

****LAPTOPS ARE NOT SUPPORTED!****

SUPPORTED GRAPHICS CHIPSETS:
ATI RADEON 8500
ATI RADEON 9 SERIES (9000,9200,9600,9800)
NVIDIA GEFORCE 3TI SERIES
NVIDIA GEFORCE 4TI SERIES
NVIDIA GEFORCE FX SERIES
NVIDIA GEFORCE 6 SERIES
GRAPHICS CARD MUST SUPPORT PIXEL SHADER 1.1!

UNSUPPORTED GRAPHICS CHIPSETS:
NVIDIA GEFORCE 4MX (460, 440 & 420)
NVIDIA GEFORCE 4 GO
NVIDIA QUADRO FX GO
NVIDIA GEFORCE NFORCE2 & NFORCE3
---
20333 levél
Válasz 04.04.21. 21:08 #32
Z-Master
A matériák a harmadik epizód egyik legnagyobb újításaként számon tartott 3rd person nézet gyönyöreit hivatottak bemutatni. Ugyan a darab fölött bábáskodó Warren Spector eredetileg nem tervezte ezen nézet beillesztését, a kiadó nyomására mégis kénytelen volt összebarkácsolni a Metal Gear Solid-ban és a Splinter Cell-ben már sikerrel alkalmazott kamerabeállítást. Remélhetőleg ez az említett két programban látott mozgáskultúrával is társul, így nyújtva egy új perspektívát a lopakodás művészetéről.
20333 levél
Válasz 04.04.17. 23:41 #31
Z-Master
A legfrissebb Thief: Deadly Shadows interjút a Homelan követte el Paul Weaverrel, az Ion Storm (és a Thief 3) szenior producerével. Barny néhány bögre nyuszis kakaó elfgyasztása közben összefoglalta számunkra a lényeges elenmeket:
a TPS nézetet Warren Spector ellenezte, viszont a designerek szerint ez néhol megkönnyíti a játékmenetet
a sorozat 3. részében a Pagan és Hammerite frakciók után most a "Keepers" nevü társaság körül bonyolódik a sztori, melynek régen Garrett is tagja volt
a designerek egy "élő" várost terveztek, melyben szabadon lehet kószálni (Weaver a Zelda sorozat városainak összetettségéhez, és a GTA3 városának életteliségéhez hasonlította). Garrett búvóhelye azonban biztonságos, ahol lehetőség van gyakorlásra.
FPS nézetben látszódnak Garrett lábai, illetve a keze miközben használja a lockpickket, stb.
az XBox változat kb. 30 fps-t fog produkálni átlagosan, és nem támogatja a HDTV szabványt
PC-n a max felbontás 1600x1200
egy következő, multiplayer lehetőséget nyújtó Thief rész "megfontolás alatt áll"...
20333 levél
Válasz 04.03.10. 23:50 #30
Z-Master
Fegyverekről, felszerelésekről:
a rope arrow-t a mászókesztyűk tették szükségtelenné, mivel így túl sokat veszített a használhatóságából
több felszerelési tárgy lesz, melyeket majd vásárolni lehet a városban (mint pl. a mászókesztyű)
moss arrow, scouting orb megmarad
a megvásárolt felszerelések Garretnél maradnak, akár több küldetésen keresztül is (persze csak ha nem használod el)
a magunkkal cipelhető tárgyak-fegyverek mennyisége továbbra sem lesz komolyan korlátozva
a felszereléseket boltokban lehet vásárolni
ezúttal nem kell a kulcsokkal szöszölni, a zárt ajtót automatikusan kinyitod, ha nálad van a megfelelő kulcs
a water arrow-val a megölt ellenfelek által hátrahagyott vértócsákat is el lehet takarítani
felszerelésekhez - fegyverekhez ugyanúgy mint az előző részek esetében, fokozatosan jutsz hozzá
az ellopott értékeket a kereskedőknél lehet eladni

Pályák:
a pályák jóval nagyobbak lesznek, mint az Invisible Warban látottak
ezúttal nem lesznek az egész pályára kiható riasztórendszerek, mint az előző részben
a város különböző részein az NPC-k eltérően reagálnak Garretre. Egyes helyeken vérdíj lesz kitűzve a fejedre, máshol meg barátként tekintenek rád.
ezúttal Garretnek csak egy vázlatos térképe lesz a városról, az aktuális pálya térképeit neked kell ellopni/megvenni
padlótípusok majdnem ugyanazok, mint a T2-ben
tömegnyi titkos hely/átjáró lesz, hasonlóan a T2-höz
lesznek különleges, természetfölötti pályák, mint pl. előzőleg a Lost City, Crypt, stb.

Garretről:
ezúttal főhősünk nem tud úszni
Garret szinkronhangja a régi marad
Garret kapott néhány "dinamikus mozgást" (átlendülés akadályok fölött, stb.)

Egyéb fícsőrök:
a játékban kb. annyi "természetfölötti" elem lesz, mint a T2-ben
zombik visszatérnek (de nem lesznek olyan gyakoriak, mint a T1-ben), kísértetek maradnak
a T3 a Metal Age után játszódik, és a sztoriját a T2-t alkotó designer jegyzi
még nem tudni, hogy lesz e demo
Garreten kívül jónéhány szinkronszínész visszaköszön az előző részekből
néhány RPG elem is helyett kap (nem karakterfejlődés), főként az NPC-kkel, frakciókkal lehet machinálni
by:HW
20333 levél
Válasz 04.03.10. 12:12 #29
Z-Master
20333 levél
Válasz 04.03.10. 12:12 #28
Z-Master
Csad DVD-n fog megjelenni a géém!
20333 levél
Válasz 04.02.22. 23:26 #27
Z-Master
Jaj de jó volt SS2!
288 levél
Válasz 04.02.21. 00:46 #26
rorr
addig is thief 1 2 system shock 2 deus ex1 a király!!!!!
288 levél
Válasz 04.02.21. 00:43 #25
rorr
adja az ég meg a warren spector!!!
20333 levél
Válasz 04.02.16. 18:53 #24
Z-Master
Egy tolvaj jellemző!

a korábbi Thief részeket készítő csapatból jónéhányan az Ion Storm alkalmazásában állnak, köztük a Thief II lead designere, Randy Smith
a 3. rész szervesen kapcsolódik az előző 2 történéseihez, plusz Garret személyisége se változik, megmarad a cinikus tolvajnak, aki missziók közben kommentálja a fontosabb történéseket
a játék mind FPS, mind TPS nézetben tökéletesen játszható lesz
az interface is változatlan marad. Visibility mérő középen, jobb oldalt tárgyak, bal oldalt fegyverek
az egyik főbb változás a játékmenetben az, hogy több harci képességet kap Garret. De a Rambo szerű rohamok ezúttal se fognak bejönni, az őrök túlerő esetén elintézik Garretet
a nehézségi szintek ezúttal is abban mutatkoznak meg, hogy több feladat lesz pályánként, illetve legnehezebb fokozaton itt se lehet megölni embereket
az NPC-k típusai is kibővülnek, nem csak ellenség - barát típusú lesz, mint a 2-ben
a rope arrow-t ezúttal felváltja Garret azon képessége, hogy képes falakat megmászni (nem csak felkapaszkodni, mint a 2-ben)
a megölt ellenfelek vértócsát hagynak maguk után, ha nem tünteted el, akkor ugyanúgy keresni fognak az őrök.
ezúttal nem jönnek a pályák egymás után, hanem két küldetés között nyugodtan mászkálhatsz a városban, zsebtolvajkodhatsz, vagy bemehetsz házakba rabolni
ha eloltod a fáklyákat az őrök közelében, akkor körülnéznek, hogy miért történt
nincsenek scriptelt események
kisebb puzzle-ök lesznek, de nem lesznek bonyolultabbak a 2-ben látottaknál.
29 levél
Válasz 04.02.13. 20:50 #23
Doggi
Az jó, hogy nvidiakedvelők a fejlesztők, mert most mindenki ATI mániában szenved és háttérbe szorult kicsit az nvidia...
Kicsit oximoron azért, hogy erős vas kell a játék alá és 640*480-ra van optimalizálva... a deus ex 2 is ilyen? És legalább szép?
5661 levél
Válasz 04.02.12. 22:40 #22
ati2002
Remélem:
-mihamarább kijön
-lesz olyan jó a lopakodós rész, mint a Splinterben
-lesz olyan jó az árnyék-effekt mint a Splinterben
-NEM lesz olyan rövid, mint a Splinter
-NEM kell erőmű alá - mint a DX 2-nek
---
20333 levél
Válasz 04.02.12. 22:25 #21
Z-Master
Nézzétek meg az új shotokat! Nagyot ütnek!
20333 levél
Válasz 04.01.19. 19:01 #20
Z-Master
12750 levél
Válasz 04.01.19. 10:35 #19
okoska3000
azért reménykedjünk, hogy lesz, anno az első Deus Ex is szarul volt megcsinálni az UT motorral, mégis sok más remekül futó UT motoros game készült...!!!!!
20333 levél
Válasz 04.01.18. 10:22 #18
Z-Master
p4? (az kicsit durva)
288 levél
Válasz 04.01.18. 01:15 #17
rorr
pedig ugyanaz a motor!sőt a deusex2 ini fájlban is vannak thief3-as beállítások úgyhogy 640x480-as felbontás az optimális(x-box örökség) induláshoz meg athlon64 3200 vagy
p4 4ghz meg nvidia leggyorsabb kártya az atit nem szeretik a ion stormosok!
174 levél
Válasz 04.01.17. 17:44 #16
PengeMester
Hát igen. Jó lenne már egy megjelenési dátum... amúgy Thief topicból soha sem elég!
Az élet értelme a küzdés maga.
20333 levél
Válasz 04.01.17. 16:01 #15
Z-Master
Akkor lehet még várni!
684 levél
Válasz 04.01.17. 11:57 #14
Gandibá
Remélem nem olyanra sikerül majd mint a Deus Ex 2.
- Up the Irons! Blood Brothers! -
12750 levél
Válasz 04.01.16. 14:17 #13
okoska3000
nem, de Nemcso odakopizta, hogy 2004 júniusra van tervezve...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.