Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Thief III - Deadly Shadows

Thief III: Deadly Shadows

Thief III: Deadly Shadows
A legutóbbi Thief III: Deadly Shadows cikkek, hírek
203 levél
Válasz 06.01.27. 23:39 #962
*KGy*
Ha végignézed a topicot, láthatod, hogy van itt szó minden részről, szóval csak bátran

Egyébként igazad van, és több ilyet is fel lehet fedezni. Több nyoma is lehetne annak, hogy már jártunk a helyszínen, hiszen pl. a könyvtár titkos leveleivel meg tudták csinálni azt, hogy ha a 12. küldetésben teljesítjük a feladatot, a következőben azt már nem kell megtennünk.

Ha viszont pályaszerkesztői szemmel nézzük a dolgot, elég nagy bravúr egy pályát úgy megcsinálni, hogy a pálya bizonyos elemei az előző pályákon végrehajtott ténykedéseinktől függjenek. Az olyan típusú játékokban, ahol a pályák oda-vissza átjárhatók, és egy elmentett állásba több pálya állapota is bekerül, ezt nem nehéz megoldani (bizonyos szempontból a Thief 3 városi része is ilyen), de a Thief első két részében ez nem számít triviális megoldásnak.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
756 levél
Válasz 06.01.27. 17:33 #961
Manta GT
Nézd... a Thief egy olyan játék, ahol az "utálom" = "imádom". Csak egy példa: "Ó, de utálom azt a rohadt Bölcsőt, egy frász vagyok, amikor a sötét folyosókon rácsfejű zombik közt kell egy kísértet nyavalygásainak eleget tenni" = "Bazze, mikor érek má' végre az árvaházas pályáraaaa!!!!????"

Ugyanez igaz a múzeumra is.
1418 levél
Válasz 06.01.27. 16:42 #960
Tinman
Bocsi, hogy ide írok, de a Thief 2 topic elég régóta nem volt aktív.

Szóval: Nem tudom észrevettétek-e, de van a programban egy eszméletlen nagy hiba!
A 13. küldetés "Szemle" néven ismert melynek fő célja csupán egy titkos lépcsősor felderítése.
Elvileg az őrök olyan gyakran járőröznek -eszméletlen szoros lefedéssel-, hogy a 14. küldetés maszkjaiért nem tudsz feljutni anélkül, hogy ne kelljen legalább egyet leütnöd. Mivel a 13. küldiben világosan le van szögezve, hogy TILOS bárkit is leütnöd/nem szabad, hogy észrevegyenek ezért adódott számomra kihívás, hogy megnézzem mi van akkor, ha sikerül valahogy erőszak nélkül átjutni az őrökön.

Jelentem sikerült. Olyannyira, hogy a 13. küldetésben 4 db maszkot szereztem! Ez szvsz azért nagy hiba a programban, mert elvileg sehogysem lehetne meszerezni a 13 küldiben a maszkokat, hiszen a 14. küldi célja éppen ez.

Szóval most itt állok a 14. küldi elején és megyek ellopni azokat a maszkokat, melyeket kb. 30 perce loptam el
Kissé dejavu érzésem van
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
14642 levél
Válasz 06.01.27. 16:38 #959
Razor03
Nem jó poén , én mindennek bedőlök .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
21647 levél
Válasz 06.01.27. 16:34 #958
padavan
Csak poén volt...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
14642 levél
Válasz 06.01.27. 16:34 #957
Razor03
Következő vagy kiegészítő lemez? Mert III-at írtál.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
21647 levél
Válasz 06.01.27. 16:31 #956
padavan
Készül a következő rész. Címe: Grand Thief III Gothic.


Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
203 levél
Válasz 06.01.27. 16:30 #955
*KGy*
Én szerettem a múzeumot. Amolyan klasszikus Thief küldetés. Talán kicsit hasonló a Thief 2-beli bankos pályához, csak nem olyan nagy.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
756 levél
Válasz 06.01.27. 15:48 #954
Manta GT
még jó, hogy nem azt írtad: "... de már az utolsókat rúgod - szegény Gamall-ba"
756 levél
Válasz 06.01.27. 15:46 #953
Manta GT
Ja, én nem hallottam csoszogást, meg mozduló árnyékot se láttam. Csak úgy rámjött az érzés az 5-részes zár 3. szeletét kinyitva, hogy "ej, de régen néztem a hátam mögé... valahogy olyan érzésem van, mintha figyelnének..."

És tényleg figyeltek, ráadásul egyre közelebbről!
756 levél
Válasz 06.01.27. 15:44 #952
Manta GT
Há-á-ááát... Azért az a múzeum később van, nem? Na, az se semmi, de azt a nagy nyílt terek miatt utáltam... Meg a kő-fickók Auldale-ben...
203 levél
Válasz 06.01.27. 15:13 #951
*KGy*
Nem az árvaház az utolsó pálya. De már a vége felé jársz
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1029 levél
Válasz 06.01.27. 12:41 #950
taposoakna
nálam is volt egy ilyen! én is a zárral szórakoztam, amikor vmi csoszogást hallottam és az égő is elkezdett villogni. Abbahagytam, megfordultam és már kaptam is az arcomba...
Na akkor untam meg ezeket a barmokat...
Az árvaház után nem is lesz már más pálya?
756 levél
Válasz 06.01.27. 11:02 #949
Manta GT
Jaj, az a Bölcső, már megint! Már alig várom, hogy legyen időm újra játszani vele - és érjek ahhoz a pályához!

Annyira csípem a kosárfejűeket! Egyszer majdnem eltörtem a lábam az egyik miatt, amikor egy zárral babráltam és a 6. érzékem abbahagyatta velem a piszkatúrát és megfordultam... Már nyújtotta felém a karmait. Én meg ordítottam egyet és akkorát rúgtam az asztalba ijedtemben (elrugaszkodtam a helyemről a valóságban is, nem csak virtualiter), hogy reccsent valami. Kis időbe tellt, mire biztonságos helyre rohantam, ott kuksoltam pár percig zakatoló szívvel, s csak azután jutott eszembe, hogy ESC-t nyomjak és megnézzem, egyben vannak-e a lábujjaim.

Ez a Thief 3 az első játék, amelyik működésbe tudta hozni az érzékelésen túli érzékeimet is. Komolyan mondom, szinte felért egy szatorival.
203 levél
Válasz 06.01.26. 21:54 #948
*KGy*
Bármivel "takarékra" tehetők, amivel a zombik is. Ha sokan vannak egy helyen, érdemes egy szenteltvizes tócsára csalni minél többet, amíg hatásos a szenteltvíz. De ha fogyóban vannak az eszközeid - vagy csak spórolni akarsz -, a tőrt is használhatod. Vigyázz, ez tényleg csak takarékra teszi őket! Vagyis ha egy "leszúrt" bennlakó közelébe mész, az igen nagy hirtelenséggel megelevenedik és rád veti magát. (Egyszer majd' lefejeltem egy ilyentől a monitort ijedtemben )

A tárgyaknak akkor lesz szerepük, amikor vissza kell menned az árvaház múltjába. Nem akarok lelőni semmit, ezért annyi legyen elég, hogy a kislány szelleme majd elmond minden fontosat.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1782 levél
Válasz 06.01.26. 19:04 #947
Corleone1
Eléjük vágsz két vakitót, vagy tüzes nyilal kilövöd őket
||www.splintercell.hu||
1029 levél
Válasz 06.01.26. 17:58 #946
taposoakna
az árvaházban levő "kosárfejűeket" nem lehet vhogy takarékra tenni?
mert már idegesítenek...
vannak ugyanitt a zárkákban bizonyos tárgyak, amik villognak, de nem lehet őket zsebre vágni. Azoknak mi a célja?
A kartonozóban lehet olvasni, h melyik betegnek mi a heppje és azokhoz tartoznak ezek a tárgyak...
6266 levél
Válasz 06.01.26. 17:35 #945
Lyobag
amúgy nem tom miért, a Garettet utánozó manust általában el szoktam intézni! ne nézzen már engem senki bértolvajnak!
6266 levél
Válasz 06.01.26. 17:33 #944
Lyobag
csak nagyon boldogok lesznek a kalapácsosok legfeljebb! ezzel maxoltam én ki a jóindulatukat! de tök jó a többféle megoldás lehetősége...
203 levél
Válasz 06.01.26. 16:44 #943
*KGy*
Hiába, mert a földből támad az utánpótlás (ha elhagyod a helyet és visszamész, újra ott lesznek a zombik). Akkor sikerült a dolog, ha a ravatalon már nincs ott a koporsó, és temetőben ott lesz az új sír. Úgy tudom, a "villanóbombázással" ezt nem lehet elérni.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
6266 levél
Válasz 06.01.26. 15:17 #942
Lyobag
elég gyakran tudunk meg új dolgokat!
a temetőset viszont úgy is meg lehet csinálni. én megtettem! bár már sajnálom, hogy nem a lopós-mohanyilas módszert választottam...
1029 levél
Válasz 06.01.26. 14:44 #941
taposoakna
azt a facsemetéset megcsináltam, akkor láttam is h volt értelme, de amikor a késelőst nem történt (rögtön) semmi. arra nem is gondoltam, h majd csak egy kis idő múlva nyit ki.
A temetőset nem lehet úgy megcsinálni, h a zombikat villanó bombával kinyírom?? Mert attól, ha jól tom, megpusztulnak...
Az "ál-garreth" melóját is megcsináltam, de azt nem tudtam, h minden nap ott van a zsé érte...
203 levél
Válasz 06.01.26. 12:27 #940
*KGy*
De, történik valami. Ha elteszed Jimmy-t az útból, másnap a boltba visszaköltözik az aranyműves, az ajtón új levélke ("Újra megnyitottunk" vagy ilyesmi). Az persze más téma, hogy ha kirámolod a boltot, másnap megint egy újabb levél, miszerint az emberünk végleg lehúzza a rolót.

A temetés esetében pedig dönthetsz, kinek kedvezel. A zombikat egy sámán támasztja a földből, mert nem tetszik neki, hogy a pogány elhunytat kalapácsos földbe akarják temetni. Ha meglövöd mohanyíllal a temető sarokkövét, növények lepik el a temetőt, és a sámán lenyugszik (ekkor a pogányoknak kedvezel). Ha meg ellopod a varázspálcáját, amit az árvaház bejárata melletti csatornalejáróban találsz meg, akkor szintén abbamarad a zombiözön, csak így a Kalapácsosok kedvében jársz. A trükk az, hogy a fenti sorrendben mindkét csoportnak kedvezhetsz. Egy másik hasonló helyzet a facsemete esete, csak ott nem tudsz mindkét csoport kedvére tenni egyszerre.

Vannak még egyéb városi mellékküldetések is, pl. a játék elején kihallgathatsz egy beszélgetést, amiben valaki kiadja magát Garrett-nek, és kap egy munkát, amit persze nem tud elvégezni. De ha te megcsinálod helyette, a jutalmat minden nap átveheted a munkáért.

Az Óvárosban hasonló módon olvashatsz egy levelet Ramien boltjánál (az orgazda, akit megöltek) egy neki szóló feladattal, amit persze szintén te is elvégezhetsz.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1029 levél
Válasz 06.01.25. 18:28 #939
taposoakna
ez az árvaház elég kemény! fosatós nagyon...
1029 levél
Válasz 06.01.25. 17:36 #938
taposoakna
vannak ilyen apróbb feladatok, amik a megjegyzésbe kerülnek, péel:
a késelős jimmy (vagy mi), h az aranyműves nem tudja megnyitni boltját, amíg a késelős életben van. Hiába nyírom ki, nem történik semmi...
Egy másik: vkit nem tudnak eltemetni, amíg zombik vannak a katakombákban. Kinyírtam az összeset, és itt sem történik semmi...
Ezeket meg lehet egyáltalán csinálni vhogy, h történjen is vmi???
Vagy van értelme??
756 levél
Válasz 06.01.23. 10:54 #937
Manta GT
"... Szeretném a homokórát megállítani..."

Bocs, ez csak úgy eszembe jutott... Egyébként azt a pályát nagyon utálom, főleg amiatt az éktelen hülyeség miatt, hogy minden vasból van és szinte sehol nem lehett szökellni, meg átrohanni az árnyékok közt. Csak tipegve, surranva, lábujjhegyen... Pedig néha jó lenne akrobatáskodni, mert kellemesen "tagolt" terep.
1029 levél
Válasz 06.01.19. 18:29 #936
taposoakna
1029 levél
Válasz 06.01.19. 18:08 #935
taposoakna
az óratoronyban hogyan kell megállítani az időt??
gőzkieresztő, szénadagoló és utána fékező kar mind megvan, de azt mondja ez nem elég... Mit kell még csinálni?
Futkozok, mint pók a falon, de nem találok semmit, amivel le lehetne állítani...
756 levél
Válasz 06.01.18. 13:54 #934
Manta GT
Nos, én mindig leitatom szegénykémet és meghagyom a pénzét - és nem vár semmiféle fogdmeg olyankor. Igaz, ehhez az is kell talán, hogy ne üssek le senkit az emberei közül. Tán csak az ellene szervezkedőket szabad. Szóval a hűséges fickó (ő u.az egyébként, aki a szobája melletti kis kamrájában egy bálnaszigonyt őrizget és egy folyosón járkál fel és alá a szobája előtt) engem csak akkor látogatott meg, ha a mellékküldetést nem teljesítettem (bor vitele) és minden zsákmányt lenyúltam. A palack bor jutalomból... hm... ismerős valahonnan a dolog... Nem lehet, hogy a lakásodon található? Ami ugyebár elég ciki, mert azt feltételezi, hogy a Nagy Garretthez betört valaki távolléte alatt, hogy bejuttassa az ajándékot.
203 levél
Válasz 06.01.17. 20:56 #933
*KGy*
A játékban ugyebár az van, hogy ha elviszed az özvegy pénzét, akkor pár nappal később a lakhelyed előtt vár egy túlbuzgó bérenc, aki ezt készséggel leverné rajtad (és hogy egyértelmű legyen a helyzet, a padon van egy levél, ami szerint az özvegy uszítja rád ezt az úriembert)

Viszont egy olyen szöveget is fordítottam, amiben Moira özvegye írja, hogy az emberei elmondták neki, hogy nála fosztogattunk, de miután meghagytuk a pénzét, meg még le is itattuk, hálából küld nekünk egy drága üveg bort.

Kipróbáltam, hogy ha nem lopom meg az özvegyet, valóban bort kapok-e verés helyett, de akkor is csak ez a pofa várt otthon. (Bár lehet, hogy a bort meg elfelejtettem odaadni az özvegynek, csak kicsit hosszú ezt tesztelni, mert közben egy másik küldetést is végig kell vinni).
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
756 levél
Válasz 06.01.17. 14:00 #932
Manta GT
Ó, rám nem hívják fel az őrök figyelmét. Csak azt veszik észre, hogy valaki elemelte az erszényüket - de azt nem, hogy én voltam az elkövető!
Vagy rosszabb esetben azt veszik észre, hogy "érdekes, amikor sétálni indultam, koraeste volt, most meg hajnal van és egy sikátorban fexem néhány láda mögé gyömöszölve". Ez főleg szegény nőkkel szokott előfordulni, akik mindenféle gyűrűket és nyakláncokat és diadémokat viselnek meggondolatlanul. Nem szoktam őket késsel hadonászva megijeszteni, hogy eldobálják az értékeiket, mert akkor tuti, hogy őrért rohannak - inkább szépen, csendesen ráveszem őket, hogy csicsikáljanak keveset.
6266 levél
Válasz 06.01.17. 11:53 #931
Lyobag
én ennél robinhúdosabb vagyok! csak a küldetéseken lopok! meg az őröktől az utcán! de a polgári lakosságot nem bántom, mert nem kell felvonniuk rám a köcsög őúrök figyelmét és a pézt jó zsivány módján megtartom!
756 levél
Válasz 06.01.17. 11:14 #930
Manta GT
És közben folyamatosan "Ginny"-nek szólít szegényke... Azon a pályán lejjebb szoktam venni a nehézségi szintet, hogy ne kelljen ellopnom a 90%-hoz szerencsétlen özvegyi életének férje által biztosított fedezetét (vagyis az arannyal teli zacskót a rejtekhelyről). Én már csak ilyen szolidáris, idealista, melodramatikus és szentimentális rablovics vagyok. Pl. szegény Marla-t is állandóan meglátogatom Kőpiacon, ha már egyszer annyira epekedik utánam, legalább a látványomnak hadd örüljék!

Ja, a borospalackra visszatérve: véletlenül se dobd az özvegyhez, csak ejtsd az ölébe! Különben búsan dalolva elszalad.
Egyébként azzal a titkos szobával én is szívok néha, mert ha úgy játszom, hogy nem ütök le senkit, nem mindig sikerül odaérnem a kapitány "múzeum-termébe", amíg az ajtó nyítva van. Mostanában rászoktam, hogy csak a gusztustalan teremtményeket ütöm le, mindenki mást békén hagyok - hacsak ki nem akarom fosztani.
756 levél
Válasz 06.01.17. 10:58 #929
Manta GT
Ahogy mondod: "szerencsre"!

Bocsiiiiiiiiii!
203 levél
Válasz 06.01.16. 22:13 #928
*KGy*
Lent a konyhában vannak borospalackok, ha abból viszel neki, azt szépen megköszöni
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1029 levél
Válasz 06.01.16. 19:29 #927
taposoakna
14642 levél
Válasz 06.01.16. 18:47 #926
Razor03
A kapcsoló egy íróasztal alatt van elrejtve. Az özvegyet én sem tudtam megitatni, enélkül is meg lehet szerezni az aranytáblát.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1029 levél
Válasz 06.01.16. 18:14 #925
taposoakna
van egy olyan pálya, amikor kievezünk vmi szigetre egy birtokra. ott meg kéne szerezni vmi aranytáblát...
ugye itt kell lennie egy dolgozószobának és azon belül vmi rejtett kapcsolónak, ami kinyit egy titkos szobát. hol van a dolgozószoba, ott a kapcsoló és a titkos szoba???? már ezzel szopok nem tudom mióta, de nem jutok 1-ről a 2-re. a dolgozószoba asszem megvan, de én ott semmiféle kapcsolót nem találok...
hol a francban van ez a kapcsoló???
és azt a vén qrvát (az a bolond) meg lehet itatni??? mert a megjegyzésekbe bele van írva, h borozni akar. gondolom, ha adnék neki, akkor adna vmi plusz infot, vagy vmi... de hogyan kell neki bort adni??? Volt lopott tárgyaim között "nemes bor", de azoktól még e pálya előtt megszabadultam a kikötőből... az kellett volna??
szal mit kell csinálni??
203 levél
Válasz 06.01.16. 18:01 #924
*KGy*
Attól én még örülök, hiszen a múltkori tüzetes revíziókor ennek azért többszörösét javítottam. Ha a végéig még kb. ugyanennyit találsz, azzal én még teljesen elégedett leszek.

A "nagyin" én is mosolyogtam. A tipikus hibám még az é-á elgépelés, és ha ez szó közepén van, rendszerint észre sem veszem (pl. "pogény"). De a word-ös ellenőrzés szerencsre ezek többségét kiszűrte (a szintén tipikus "cask" meg "műzeum" elgépelések mellett).
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
756 levél
Válasz 06.01.16. 16:35 #923
Manta GT
Nanana, várd ki a végét: még épp csak a közepin járok!

Egen, a word csacska tud lenni, amikor nem érti a kontextust. Kedvencem a "nagyin különös dolgok történnek" - Szeeeeegééééény nagyi!

Ne vedd zokon, de ez annyira jópofa elgépelés, hogy talán csinálhatnál egy olyan verziót, amiben csak nekem, csak ezt a hibát benne hagynád!
203 levél
Válasz 06.01.16. 13:24 #922
*KGy*
Köszönöm az észrevételeket. Na igen, ha olyat írok el, ami pechemre egy másik szó helyesen, azt a Word sem jelzi...
A többi meg csak nem szúrta ki a szemem...

Este, ha már otthon leszek, ki is javítom őket. Azért annak örülök, hogy nem többoldalas hibalista keletkezett.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
756 levél
Válasz 06.01.16. 11:48 #921
Manta GT
Ja, igen! A jahús címedre megy el a mél... illetve ment el pár perce.
756 levél
Válasz 06.01.16. 11:22 #920
Manta GT
Jééé, én meg úgy lenyomom a fényerőt, hogy épp csak lássak, mert szeretem érzékelni, mennyire láthatatlan vagyok.

Persze, nem a végletekig, de annyira, hogy a nagyon sötét az tényleg nagyon sötét legyen!

Ja, *KGY*! Ma végre elhoztam a jegyzeteimet, úgyhogy küldöm az észrevételeim listáját! Egyelőre a kurshok citadellában ácsingózom még mindig, hétvégén 3dsmax 7 és Silent Hunter 3 rabolt el Garrett-től (hm... stílszerű képzavar )
203 levél
Válasz 06.01.15. 21:03 #919
*KGy*
Az
De én is szoktam alkalmazni
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1418 levél
Válasz 06.01.15. 20:58 #918
Tinman
Ha Thief-el nyomulok nappal, akkor első dolgom a gammát feljebb küldeni... ez már light cheat? -szó szerint
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
255 levél
Válasz 06.01.15. 15:22 #917
Myrddraal
Dark Project...idióta smiley-k
What is locked, can be opened. What is hidden, can be found. What is yours, can be mine...
255 levél
Válasz 06.01.15. 15:22 #916
Myrddraal
A Thiefark Project az meg van csak az új pályák érdekeltek volna...de akkor mind1!Majd nézek vmi jó kis FM-et
What is locked, can be opened. What is hidden, can be found. What is yours, can be mine...
1029 levél
Válasz 06.01.15. 13:32 #915
taposoakna
áá, hiába próbálgatom, nappal nem érdemes ezzel játszani! semmit nem lehet látni... francba.
1418 levél
Válasz 06.01.15. 12:16 #914
Tinman
Géped is bőven elég hozzá ahogy elnézem
Már én is nagyon várom, de még csak a felénél vagyok 2-ben.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
14642 levél
Válasz 06.01.15. 11:55 #913
Razor03
Ezt a texture pack-ot én is leszedem mert nállam épp aktuális a Thief3, igaz csak éjjel . Kíváncsi leszek....
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.