Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Thief III - Deadly Shadows

Thief III: Deadly Shadows

Thief III: Deadly Shadows
A legutóbbi Thief III: Deadly Shadows cikkek, hírek
1418 levél
Válasz 06.01.15. 08:57 #912
Tinman
"Lombocska nem lenni boldog ettől. De én megmutatni nekik! Ha bárki megpróbálni a térképet ellopni Lombocskától, Lombocska megölni őket! Ha! Akkor Lombocska hős lenni!..."

Ez meg olyan Gollamos
De ok, teljesen igazad van, találjon ki jobbat az akinek 2 anyja van
Köszi mégegyszer a kitűnő munkát!
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
203 levél
Válasz 06.01.14. 23:51 #911
*KGy*
Hidd el, az eredeti szöveg meg "angoltalannak" tűnne. A pogányok egy nagyon furcsa nyelvezetet használnak, aminek volt egy kis evolúciója a három rész alatt. Az első két részben többnyire csak keverték a létigéket ("he am..."), illetve minden jelző "-sie" végződést kapott. A harmadik részben már egy egész kifejlett pogány nyelvezetet láthatunk, ami nem hasonlít semmilyen angol nyelvterület dialektusára. Ezt magyarul elég nehéz érzékeltetni, jóval nehezebb, mint a Kalapácsosok régies, de egyébként nyelvtanilag - többnyire - helyes beszédét. Gyakorlailag egyetlen létigeként a "bes" szót használják (pl. "I bes hungry"), ezért döntöttem úgy, hogy a "magyar pogányok" meg csak főnévi igenevekben fognak beszélni. De ha a művelt magyar fülnek magyartalan a pogányok szövege, akkor végül is jól sikerült a dolog

Bővebb infókért a magyarítás nyelvezetéről lásd a direk emiatt készült oldalt a honlapomon.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1418 levél
Válasz 06.01.14. 23:31 #910
Tinman
Köszi a többiek nevében is!
Éppen Thief 2-zök profi fokozaton éjjel nappal Aztán majd a textúra pakkal jöhet a 3. 2006-ot írunk, de jobban élvezem ezt a Thief 2-őt, mint sok mai játékot.

A fordításodról: Nagyon szép munka... nagyon aprólékos is, mert láttam, hogy igyekztél mindig a megfelelő hangnemet megütni (hol "parasztosan", hol úri módon.) Egyetlen egy pici észrevételt engedj meg: olyan magyartalannak hatnak a videók alatti idézetek szövegei... amit Garret mond azzal semmi gond, csak a Metal Age-s idézetek
pl: „Mi énekelni a farkas táncát,|aki kiszagolni a félelmet és megölni a gyávát
Mi énekelni az ember táncát,|aki kiszagolni az aranyat és megölni a társát

Így talán szebb lenne:

"Mi énekeljük a farkas táncát,
ki kiszagolja a félelmet s megöli a gyávát,
Mi énekeljük az ember táncát,
ki kiszagolja az aranyat s megöli érte társát."

Te hogy látod?
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
203 levél
Válasz 06.01.14. 23:11 #909
*KGy*
Új magyarított Thief 2 FM: A Keeper of the Prophecies. A magyarítás letölthető a DarkHun honlapjáról vagy a DarkHun saját letöltéskezelőjéből.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
203 levél
Válasz 06.01.14. 23:07 #908
*KGy*
Van egy negyedik pálya is a Gold verzióban, de az nem érhető el a normál végigjátszás során, csak a user.cfg-be való belepiszkálással. A pálya (Blooper Reel) afféle bakiparádé a Lord Baffordos pálya mintájára (bemutatnak néhány dolgot, ami nehézséget jelentett a játék fejlesztése során). Ezenkívül csak az EAX hangzással nyújt többet a Dark Project-nél (bár azt a Dak Project-ben is megkaphatjuk, ha feltesszük az 1.33-as patch-et).
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1418 levél
Válasz 06.01.14. 20:09 #907
Tinman
Amiben a golf többet tud: Thieves' Guild, Mage's Guild, Songs of the Caverns 3 pályáért szerintem nem érdemes ezen paráznod.

www.EVM.hu és ott megvásárolható a Thief: Dark Project 2000 Ft körüli áron.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
255 levél
Válasz 06.01.14. 18:52 #906
Myrddraal
Nemt tudja vki hogy honnan tudnám beszerezni a Thief Gold-ot?Mert úgy tudom boltban nem lehet kapni...
What is locked, can be opened. What is hidden, can be found. What is yours, can be mine...
1029 levél
Válasz 06.01.14. 14:36 #905
taposoakna
felraktam ezeket a john p. féle textúrákat. qrva jók...
nagyon bejön, meg a játék is. csak az a bajom, h csak este tudok vele játszani, mert nappal nem látok a pályából semmit, max a fáklyáknál...
lehet függönyöznöm kéne...
203 levél
Válasz 06.01.14. 10:32 #904
*KGy*
A textúrákat egyedül a karakterkészletek cseréje módosítja. A program figyeli, hogy ne írjon át olyan tartalmat, ami nem egyezik az eredeti tartalommal, és ilyenkor megerősítést kér. De ha ilyen jelenségeket tapasztalsz, akkor

a.) Esetleg távolítsd el a karakterkészletek magyarítását (vedd ki a pipát a telepítőben). Ekkor csak annyit vesztesz, hogy hullámos/kalapos ő/ű betűid lesznek, meg elvész a betűk élsimítása
b.) vagy tényleg rakd föl John P. nagyfelbontású Garrett textúráit.

Én ilyesmiket nem tapasztaltam, bár nekem a játék 3 CD-s változata van meg, nem a DVD-s.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1782 levél
Válasz 06.01.14. 09:49 #903
Corleone1
Nekem is hasonló gondom volt, de miután felraktam a texturákat, ez a gond megszűnt.
||www.splintercell.hu||
1029 levél
Válasz 06.01.14. 00:40 #902
taposoakna
letöltöttem... de nem tom. amióta felraktam, bezöldült garreth feje?!?!
ez ettől lehet?? amúgy egész jó.
203 levél
Válasz 06.01.13. 20:09 #901
*KGy*
Az a csaj maga Lady Elizabeth, és nem üzletelni kell vele meg a verőlegényeivel, hanem ép bőrrel megúszni őket. Azért rágtak be rád (és verték el Perry-t), mert elloptad az opált. Üzletelni Feketéző Bertával kell, emiatt mész Kőpiacra.

Reklám helye: Próbáld ki magyarul is! A feliratozást érdemes bekapcsolni, hogy az "élő" beszédek is olvashatók legyenek.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1029 levél
Válasz 06.01.13. 18:33 #900
taposoakna
a játék elején, amikor a lady elizabeth-el kéne üzletelni, h mehessek a stonemarket-ra, ott mindenkit ki akar nyírni az a csaj és a két társa??
vagy itt ez a lényeg? mert ha nem üzletelek velük, akkor is tudok továbbmenni...
szal hogy van ez?
756 levél
Válasz 06.01.13. 10:45 #899
Manta GT
Ezt szoktam tenni! Ezért (is) haladok ilyen lassan.

Egyébként az őrök párbeszédeitől tudok leginkább kifeküdni, amit ilyen-olyan kelevényeikről folytatnak, meg arról, hogy milyen alak is az őrparancsnok, stb. Óh, és nagy kedvencem Marla, a kőpiaci dealer, ott a Szent Edgár alatti folyosón, a Feketéző Bertával egy sikátorban levő üzletében. Pl. azon az autogramos dumáján vagy 10 percig röhögtem, amikor először olvastam, meg azon is, amikor társulni akar Garrett-tel, mondván, hogy kislány korában már lopott ezt-azt a boltból (vagy ilyesmi...) - néha csak azért megyek hozzá vásárolni, hogy szépeket mondassak magamnak, mert hiú vagyok!

Azt nagyon sajnálom egyébként, hogy a feleszmélést és a felismerést kihagyták a játékból. Nincs valami MOD, vagy peccs, ami ezt belehelyezi?
1418 levél
Válasz 06.01.12. 23:00 #898
Tinman
Igen, azt hiszem ez lesz az!
Nagyon köszi!
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
203 levél
Válasz 06.01.12. 22:15 #897
*KGy*
Szerintem te John P. textúráit keresed.

Manta GT: A sok hablaty nagy része csak nehezen vagy ritkán érhető el. Külön szövegek vannak arra, amikor elérhetetlen helyekre mászol fel, vagy pl. a fegyvertelenek segítséget kérhetnek egy őrtől ha meglátnak, aztán vagy mentegetőznek, hogy "Esküszöm, az előbb még itt volt!", vagy ha ott maradtál és megtaláltak, akkor jön valami "na ugye, megmondtam", de pl. méltatlankodnak, ha megdobod őket egy tárggyal, illetve mindenki másképp köszön/zsörtölődik, ha magával azonos csoportba tartozót, vagy pl. őrt/rangos embert/kalapácsost/pogányt, esetleg zombit lát. De fordítottam olyan szövegeket is, amik elő sem fordulnak a játékban (leütött emberek feleszmélése, Garrett felismerése a plakátokról, az opál vagy a Szív suttogásai, Perry véleményezései az előző akcióidról, stb.)

Néha érdemes variálni a játékstílust - pl. ha mindig csak leütöd az embereket, érdemes néha csak lopakodni, ugyanis mindenkinek van legalább 8 hosszabb "magában beszélős" szövegelése, kezdve a kiképzési pályán leütendő fogadóstól egészen a kocsmában dolgozó csaposlányig. Vagy ellenkezőleg, néha jó szórakozás vandálkodni: szanaszét hagyni a holttesteket, esetleg fenyegetni a fegyverteleneket, vagy úgy általában tesztelni, kinek meddig tart a türelme a különböző akcióidra.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1418 levél
Válasz 06.01.12. 21:12 #896
Tinman
Srácok... asszem valami shader vagy nemtom milyen pack van Thief 3-hoz, aminek köszönhetően erősebb gépeken elég ütős grafikát lehet elérni... tudtok esetleg egy letöltési helyet mondani? Vagy egyáltalán van ilyen?
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1029 levél
Válasz 06.01.12. 20:19 #895
taposoakna
jó, hogy felhoztátok ezt a thief 3 topicot...
már el is felejtettem, h anno még nem vittem végig, úgyhogy most újra felraktam és nekiugrok.
emlékszem, h a térképeken már akkor sem tudtam eligazodni, és ez most sincs másképp...
756 levél
Válasz 06.01.12. 15:04 #894
Manta GT
Haarminceezeer... vagy mostan nemtuom... a zönkórmááányzat engedélyeszte a Zárpádnaak... hogy hááromszázezeer... vagy haarmincezeer...

Uramatyám!!! Az nem tűnt fel, hogy ennyi a rizsa benne! Mióta fejből lejátszom a pályákat, nem figyelek a hablatyra, csak arra, amit muszáj kivárni, vagy amiről tudom, hogy röhejes.
203 levél
Válasz 06.01.12. 12:44 #893
*KGy*
Köszi, akármikor jöhet. Egy ideje egyébként csak emiatt direkt Word-ben fordítok, mert ha nem tűnik fel az elírás, a Word legalább aláhúzza nekem. Az október 19-i frissítésben sok szöveg javítva lett, de persze leeht, hogy még így is maradtak (főleg a párbeszédekben, hiszen abból több mint harmincezer van a játékban).
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
756 levél
Válasz 06.01.12. 11:42 #892
Manta GT
Na, tudtam én, ki a spílere a dolognak!

Van egy pár KiGYűjtött elgépelésem, bár mégy csak a felénél járok a játéknak azzal a céllal, hogy ezeket KiGYűjtsem. Elküldjem neked? Vagy majd akkor, ha a végére értem és "teljes" a kollekció?
1418 levél
Válasz 06.01.12. 10:05 #891
Tinman
Jó neked Én egy napot elszúrtam vele, mire rájötte,/összeszedtem innen-onnan, hogy mit kell tennem.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
255 levél
Válasz 06.01.12. 00:50 #890
Myrddraal
Köszi szépen a segítséget!!!Majd lehet felteszem a Thief 2 -őt azt belenézek már vmi jó kis FM-be, már rég játszottam vele...amúgy nekem eddig mindig hiba nélkül futott XP alatt mind az 1. mind a 2. rész(hála az égnek)!
What is locked, can be opened. What is hidden, can be found. What is yours, can be mine...
1418 levél
Válasz 06.01.11. 23:05 #889
Tinman
Először is a warezolós indulatos hsz-emért bocsánat... kissé elragadott a hév, hogy egy eredeti játék supportja gyakorlatilag magasról tesz rá, hogy nem megy az amit ők eladnak.

KGY: Köszi ezt a ";" kivevős infót! Megy ezzel is nagyon jól, meg megy a Win 2000 kompatibilitással, de a te verzióddal azért nyugodtabb vagyok.

HT proci kérdése: Ezzel a módszerrel SEM megy, ha aktív a "virtuális" proci. Ennek kiiaktatásával -ahogy leírtam már- azonban szépen működik a játék.

Amúgy, ha nem veszi ki az ember a pipát az 1.-es proci elől akkor elindul a játék és 10-15 mp elteltével úgy lefagy, hogy csak a reset segít.

Még egy fontos info, nekem ezzel a konfiggal most már hibátlanul megy a játék:
Asus P5AD2-E Deluxe (Intel 925XE)
P4 Prescott LGA 775 3.2 GHZ Hyper Threading 64 bit processzor (NEM 64 bites oprendszer alatt!)
Ati Radeon X850XT PE 256 ram
1x2GB Dual channel DDR 667 MHZ
Audigy 4 24 bit

Elképesztő, hogy sokkal élvezetesebb ez a játék a maga kis Voodoo 2 színtű grafikájával, mint sok mai játék.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
203 levél
Válasz 06.01.11. 20:56 #888
*KGy*
Kompatibilitási módot ne állíts át, mert furcsa hibák léphetnek föl! Erre csak a Thief Gold telepítőnél van szükség, különben beszól, hogy a Windows NT-t nem szereti a játék (de maga a játék már megy XP alatt átállítgatás nélkül, csak a telepítőre kell ez). Alternatív megoldás az említett "-lgntforce" kapcsoló megadása, de ez a thief2.exe-re semmilyen hatással nincs, ez csak az install.exe-hez kell.

A fekete képernyő bugra Thief 1/Gold esetén van hivatalos patch, Thief 2 esetén a user.cfg-ben ki kell venni a pontosvesszőt a safe_texture_manager sor elől.

A "HT proci szelidítés" trükköt nem ismertem. Enélkül hogy viselkedik a játék? (Nekem nem HT procim van).

Egyébként pár hibajelenség megoldását összegyűjtöttem magyarul a DarkHun FAQ-jában, ami pl. itt érhető el. Esetleg érdemes lehet a Problémamegoldás modern rendszerkörnyezetben pont alatti részeket elolvasni.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1418 levél
Válasz 06.01.11. 19:17 #887
Tinman
OFF -THIEF-2-:

Azért vannak még segítőkész amcsik... egy fórumos srác meghallgatta siralmaim.
Leírom mert hátha más is akar Thief 2-vel nosztalgiázni:

1.Ha telepítés közben kilép, nem megy tovább, akkor futtatás -> "thief2.exe -lgntforce" paranccsal elvileg gond nélkül felmegy.

2.A patch letöltése kötelező érvényű.

3.Ha nem indul a játék vagy fekete képernyő vagy lefagy pár mp után, akkor a kompatibilitási módot át kell állítani win 2000-re!
De most jön az amit nem találtam volna ki soha... amikor eljut az ember a menüig, akkor ALT+TAB -> kint vagy az asztalon-> CTRL+ALT+DEL -> és a Folyamatok között meg kell keresni a thief2.exe fájlt majd jobb egérrel rákattintani, ekkor az előugró opciók közül az Affinitás Beállítását kell választani és ott kivenni a pipát a 1. számú CPU elől. E

Ezzel a lépéssel a HT-s proci nem zavar be a futtatásba.
Nekem sikerült hál' égnek és már le is zavartam egy küldit
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1418 levél
Válasz 06.01.11. 17:38 #886
Tinman
Ma úgy döntöttem, hogy valami lopakodós, csendben ölős, taktikát igénylő játékkal fogok játszani.
Megvettem EVM-ben a Thief 2-t ugyanis anno nem volt időm végignyomni.

Feltelepítem, letöltöm a patcht hozzá és a játék a new game után ronggyá fagy.

Gondoltam support majd segít... ez volt a reakció(ami egyébként szó szerint egyezik a weboldalon lévő "XP alatt hogyan játsz segítséggel"):

"At this time we do not have plans to change our older titles to make them Windows XP compatible for the reasons above. We realize this may be a problem for some users. If you have Windows XP on your machine, and the game will not function, your best course of action may be to return the game to the place of purchase."

Akinek nem menne az angol... nagyjából annyit jelent, hogy Kedves vásárló magasról leszarjuk, hogy XP alatt akarsz játszani... vidd vissza ahol vetted (és dögölj meg).

Most erre mit lehet mondani? Tényleg ilyen ez a világ? Tényleg még abba is bele kell rúgni, aki mindig az eredeti játékok mellett volt.

Ennyit tudok mondani: Éljen a warez... warezoljon mindenki.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
203 levél
Válasz 06.01.11. 16:41 #885
*KGy*
Tényleg jó, hogy még él a fórum!

Mostanában épp egy Thief 2 FM-et fordítok (A Keeper of the Prophecies). Kissé sokat melózom, de esténként haladok vele, és már nincs sok hátra.

Ami a Thief 3 térképeit illeti:

Profi fokozaton a térképeket be kell szerezned a küldetés megkezdése előtt a városban. A pogány járatok térképe pont kivétel, mert ezt magán a pályán találhatod meg.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
756 levél
Válasz 06.01.11. 10:54 #884
Manta GT
.bmp formátumban jó lesz? Már szinte lelkiismeretfurdalásom van szegény Garrett miatt: egy hónapja ácsingózik a Kurshok Citadella belső termeinek egyikében, a "könyvtár"-hoz vezető nagy terem (kétoldalt félköríves lépcsőkkel) előtt. Azóta ugyanis, ha mégis játszani ülök a gép elé, akkor vagy Rome : Total Realism 6.3, vagy Kólofdutyi2, vagy (nagyon elvetemült lelkiállapotban) Rally Throphy fut előttem. De ilyesmi csak ritkán fordul elő: 3d studio max 7-et nyüstölöm és tetszik is, meg nehéz is, meg tömérdek is... Szóval, viszi az időmet cefetül.

Ha azért valami eszembe jut, segítek - de ennek a játéknak, ha jól veszem észre az észreveendőket, *KGY* nagy ismerője és a korábbi részeknek is nagy kedvelője. Tehánt csínt és bínt tőle kérdezz!
255 levél
Válasz 06.01.10. 16:54 #883
Myrddraal
Jaja már tényleg elég kihalt lett kedvenc tolvajunk fórumaAmúgy 2. alkalommal játszom a játékot tehát vmennyire azért már ismerem(bár nem ma volt mikor végigvittem).Amúgy köszi az ajánlatodat de remélem enélkül is boldogulni fogok...de majd lehet kérek egy példányt saját készítésű térképedből
What is locked, can be opened. What is hidden, can be found. What is yours, can be mine...
756 levél
Válasz 06.01.10. 11:05 #882
Manta GT
Na, végre valaki felhozza ezt a fórumot is!

Néha még játszom Thief-fel, de sajna veszettül tanulnom kell (ha jobb állást akarok magamnak a jelenleginél) és még arra sem nagyon van időm, amit *KGY*-nek ígértem, az elgépelések kigyűjtésére.

De arra azért emléxem, hogy a térképek elszórva megtalálhatók a pályákon - néha egyik-másiknak a lelőhelyéről tippeket is kapsz, például az Elhagyott Bölcső árvaház térképének rejtekéről majd. De van úgy, hogy szimplán lopakodsz és lopkodsz, miközben valami papírlapra, tekercsre, mifenére bukkansz, ami szintén kivilágosodik, s amikor elemeled, megjelenik a felirat, hogy új térképet találtál valamihez.

Arra speciel nem emléxem, a pogány járatokét hol találtam - arra sem, hogy egyáltalán találtam volna... Elég régen játszottam, de azt tudom, hogy minden létező elemelhető dolgot el kell emelni (ha profin játszol, így is, úgy is be kell barangolnod az összes zugot) és minden polcot, ládát, párkányt, bútort, szegletet megnézni, hátha... No és, egyszer csak, ott lesz valami lap, vagy tekercs...

S az is igaz, hogy - mivel imádom ezt a játékot - sokszor végigvittem már, különböző fokozatokon, ezért csak a kincsekre koncentrálok. A pályákon jószerivel fejből mozgok. Jobban ismerem pl. Szent Edgár székesegyházát, mint maga Gregorius főpap! Tehát nagyon-nagyon ritkán fordul elő, hogy térképolvasással töltöm az időt, vagy az, hogy ellenőrzöm, minek a térképét sikerült épp elcsennem. Tehát lehet, hogy valamelyik korábbi pályán ott hevert... de gőzöm nincs, hol. Konkrétan segíteni hát nem tudok, de, ha akarod, lerajzolom a járatokat fejből és mélben elküldöm!

Izé... már le is rajzoltam... No, kell? Mennyire legyen részletes? Ellenségek is legyenek rajta szimbólikusan?
255 levél
Válasz 06.01.10. 08:51 #881
Myrddraal
Nekem olyan kérdésem hogy amikor profi fokozaton csinálnuk egy küldit akkor ugye nem kapunk hozzá térképet...na most ezeket a térképeket hol lehet beszerezni?Lehet egyáltalán?Nekem most a Pogányjáratok pályához kéne...
What is locked, can be opened. What is hidden, can be found. What is yours, can be mine...
203 levél
Válasz 05.11.15. 23:22 #880
*KGy*
Azért van néhány FM, ami szintén jó kis történetet kapott. A T2X mondjuk külön sztori, de pl. a Calendra küldetések, a 9 pályás A Keeper of the Prophesies, stb. jól megállják a helyüket.

Hasonló játék (ami mondjuk a lopakodást illeti) pl. a Splinter Cell, bár az mondern világban játszódik, és nekem hangulatban a Thief jobban bejött.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
4682 levél
Válasz 05.11.15. 21:40 #879
Christoph
Csak ezzel az a baj, hogy ez nem FPS, szóval nem úgy megy, hogy valaki csinál hozzá pályát mi meg kipróbáljuk, mert hát új ötletek meg stb. A Thief lényege a történetben volt, pl. elképesztően eltalálták ezt a sötét hangulatot, ahogy Garret járja az utcákat és egyre közelebb kerül a megoldáshoz, ezt semmilyen plusz pálya meg mód nem tudja pótolni. Nagyon sajnálom, hogy nem folytatják, de te esetleg nem tudsz hasonló játékot?
203 levél
Válasz 05.11.15. 16:25 #878
*KGy*
A Thief 3-at kiadó ION Storm is megszűnt már, de mielőtt ez bekövetkezett volna, még álmodoztak Thief 4-ről (bár ez elég vacak álom volt, lásd 572. hozzászólás).

Viszont ma is sok ingyenes kiegészítő küldetés jelenik meg az első két részhez (általánosságban lásd itt, de nemrég jelent meg a T2X is a maga 13 pályájával a Thief2-höz). A Thief 3 pályaszerkesztője elég nehézkesre sikerült, ezért a Thief 3-hoz mindmáig csak egy-két sok bugtól szenvedő extra küldetés jelent meg, de készül a DarkMod, ami ezt az űrt hivatott betölteni.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
203 levél
Válasz 05.11.15. 16:08 #877
*KGy*
Az első két rész FPS, (a "shooter" erősen idézőjelben, mert inkább lopakodós, mint lövöldözős), a harmadik részben a nézet kapcsolgatható tetszés szerint.

A "seregnyi ellenség" nem Doom-szerűen ront rád, és nem is rendelkezel "tömeggyilkos, száz ellenfél agyvelejét kilométerekről falra kenő" fegyverekkel sem. A játék ennél azért életszerűbb, ha több ellenféllel kerülsz szembe, koránt sem biztos, hogy te jössz ki győztesen a harcból, ha játszod a rambót.

Ha nagyon elrontod a dolgokat, az mission failed, de ez nem teszi lineárissá a játékot, vagyis szinte mindenhol több stratégia, útvonal, megoldási sorrend közül választhatsz.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
4682 levél
Válasz 05.11.15. 14:40 #876
Christoph
Szerintetek lesz Thief 4? Azt hallottam, hogy az eidosnál megszüntették ezt a "Thief projectet", de talán más kiadó átvállalná. Nagyon szeretem a Thief sorozatot, főleg a 3. tetszett, és az a baj, hogy nincs is ehhez hasonló játék. Ha van szóljon vki.
3447 levél
Válasz 05.11.15. 13:37 #875
+Sniper+
FPS vagy TPS? Kell benne lopakodni? Mission failed, ha elrontom vagy csak egy seregnyi ellenség ront rám?
Asus P5K-E, Q6600, MSI 9800GTX+,4 GB/800 DDR2 GEIL, Chieftec 550W
203 levél
Válasz 05.10.31. 21:29 #874
*KGy*
"és hány üveg vodka után adták ki az infót?"

Ez államtitok
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
6266 levél
Válasz 05.10.31. 21:00 #873
Lyobag
grat a sikerhez! és hány üveg vodka után adták ki az infót?
nagyon elő kéne szedni a gamét, azt hiszem a koleszban elkezdek csövezni az egyik haver gépénél, mert az inkább való a T1-hez...
203 levél
Válasz 05.10.31. 20:23 #872
*KGy*
Elkészült a Thief 1/2 magyarításaiban az ékezetek megrenoválása: most már minden felületen, minden betűtípus esetében helyesek a magyar ékezetes betűk. Az új DarkHun a honlapomról letölthető.

Annak, hogy hogyan sikerült végre hat évvel az első rész lefordítása után megbírkóznom az első két rész karakterkészleteinek formátumával, szinte kalandos története van. A lényeg, hogy hetekkel ezelőtt teljesen véletlenül rátaláltam a T2X orosz fordítására, és látva, hogy milyen szépen megoldották a cirill betűket, kiszedtem belőlük a titkot
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
203 levél
Válasz 05.10.29. 21:21 #871
*KGy*
Nem az a baj, hogy nem XP-n vagy Win2K-n próbálod futtatni? A T3 sajna nem megy 98-on és társain. Más problémáról meg nem tudok a T3main.exe-vel kapcsolatban.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1 levél
Válasz 05.10.29. 15:54 #870
DeathDragon
Üdv Mindenkinek!
Tudom szakállas probléma de segítsetek!!!!! A telepítési problémákról lenne szó: T3main.exe-vel van a gond. Már elfelejtettem mit kell csinálni. Hálás lennék. Köszike. Csumi
Debi
756 levél
Válasz 05.10.26. 11:31 #869
Manta GT
Na, helpolok to neked!
A banya szobájában már jártál, ugye? Onnan nyílik, ahol a kehely volt. Ha itt gondosan megnézed az éjjeli szekrénykéjére készített mesekönyveket, balról a lexélső kivilágosodik. Ha azt "használod", a jobbkezednél kinyílik a fal, s azon át már fel is jutottál az egyik erkélyre, az óriási mászkáló szobor feje fölé. A másik erkélyre sokkal egyszerűbb feljutni - de most nem ugrik be, hogyan is...

Ami a "cuccot" illeti, az egy Glyph, amit a pálya végét megelőző animáció során "megtanulsz". Na, onnantól kezdve a szobrok elintézése gyerekjáték, s lépteidet kőpor és márványzúzalék fogja kísérni.
203 levél
Válasz 05.10.26. 11:08 #868
*KGy*
Az erkélyre pl. a mászókesztyűiddel tudsz felmászni.
A megszerzendő "cucc" egy újabb "őrzős-jeles" tudomány, hasonló ahhoz, amit az őrzők könyvtárában szereztél. Segítségével egyszerűen a husángoddal irthatod a kőszobrokat.
Tipp: Próbáld ki a játékot magyarul is.

Más: A Thief3-hoz hasonlóan szépen magyarított ékezetek várhatók hamarosan a Thief 1/2 fordításában is.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
28 levél
Válasz 05.10.26. 08:02 #867
Máté911
Na, sikerült megint elakadnom. Úgy néz ki, minél öregebb leszek, annál hülyébb is...Már bejutottam a főgonosz kőszobrokkal teli villájába, meg is szereztem a paw-t és a chalice-t, de nem tudom merre tovább. Azt hiszem már bejártam az egész pályát, voltam a gangon, ahol az óriás szobor járkál. Ott van két erkély ajtókkal, de nem tudok feljutni. Most kéne megszereznem valami cuccot (talán blinder) amivel a kőszobrokat jól hátba tudnám verni. Legalábbis ezt olvastam az egyik könyvben. So ha valaki tud, please help megint. Köszi.
7180 levél
Válasz 05.10.24. 15:45 #866
nyomi
hát igen, az árvaház elég durva hely, azalatt a 6 óra alatt amig ott tettem-vettem végig plafonon volt az adrenalinom... sikitottam is párszor kicsit lassan haladtam vele...

legparább az eleje volt, amikor mész befele, sehol senki és várod mikor ugrik rád valaki, de senki... mész tovább és még mindig senki, hát én ott nagyon kész voltam
Damn it!!! - Jack Bauer
28 levél
Válasz 05.10.24. 07:39 #865
Máté911
Értem, köszi mindenkinek. Eddig még egérrel nem próbáltam, csak az asdw gombokkal nyitogattam. Majd otthon próba. Egyébként a segítségetekkel már továbbjutottam az árvaházba, hát nem mondom, jobb mint egy horrorfilm. Legalábbis én nem sokáig bírtam este mellette...
203 levél
Válasz 05.10.21. 21:04 #864
*KGy*
Manta GT: Semmi baj, meg közben én is sokat találtam. Majd a 19-én frissítettel nézd meg, bár azzal sem garantált, hogy már nincs benne több elírás.

Máté911: Ha egérrel törsz föl zárat, az a pecek mindig a kör legszélén legyen. A játék vége felé lévő legbonyolultabb, ötlépcsős zárakat leszámítva az összes zár megfelelő pozíciói pontosan az É-D-K-NY irányok valamelyikébe esnek, ezért egér nélkül is feltörhetők: a billentyűzeten a megfelelő irány + lövés gombbal azonnal végezhetünk egy zárszakasszal.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
756 levél
Válasz 05.10.21. 16:06 #863
Manta GT
Ha még így sem, akkor pajszerrel a monitornak!

Egyébként lassan forgatni elég és akkor azért nem ficeregnek ám azok a gyűrűk annyira... És akkor, amikor mozogg, akkor "katt" neki! Különben ezt írja is a töltés közbeni tippek között.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.