Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Thief III - Deadly Shadows

Thief III: Deadly Shadows

Thief III: Deadly Shadows
A legutóbbi Thief III: Deadly Shadows cikkek, hírek
1782 levél
Válasz 05.03.26. 18:45 #562
Corleone1
Még mindíg boszant, hogy a THIEF III ilyen kevés év játéka címet kapot.(nem csak ezen az oldalon)
Mindenki azt mondja, hopgy nem veszi meg mert sok rosszat hallott róla de akinek megvan az mind dícséri.
Most már megvan 2004 összes TPS-e, és még mindíg azt állítom, hogy THIEF III a legjobb.
-Hitman Contracts (ez a rész el let kapkodva)
-Splinter Cell 2 (inkább multiba volt jó)
-Prince of Persia Warrior Within (ez fel veheti a versenyt a Thief III-mal, és Grafikailag le is győzi, de nincs benne akkora szabadság és a játékmenet is jobb a Thief III-ban)
Még szép, hogy az év legjobb pályája díjat megkapta...
||www.splintercell.hu||
1782 levél
Válasz 05.03.26. 18:34 #561
Corleone1
Ahogy mondtad, izlések és pofonok.
||www.splintercell.hu||
604 levél
Válasz 05.03.26. 16:23 #560
emmersson
Hmmm...Ízlések és pofonok...
Mellesleg a mentésben "Ziklazár börtön" olvasható!
Az okos enged...a kísértésnek! Egyébként pedig a nőknek is van joguk programozni. Mosógépet!
1782 levél
Válasz 05.03.26. 14:10 #559
Corleone1
Nekem a Sziklazár börtön jobban tetszik.
||www.splintercell.hu||
604 levél
Válasz 05.03.26. 14:01 #558
emmersson
Értem...
Természetesen nem lehúzni akartam őket, hisz mindenki, aki ingyen, önzetlenül fordít játékot, programot, az csak tiszteletet érdemel szerintem!
Pláne, hogy egyik kedvenc játékom - Manhunt - fordítását Imyke készítette és remek lett!

A "börtön" elnevezésére gondoltam elsősorban, nekem a "TÖMÖRKŐ TÖMLÖC" jobban bejön! De átolvasom a nyelvezetet is.
Hi!
Az okos enged...a kísértésnek! Egyébként pedig a nőknek is van joguk programozni. Mosógépet!
203 levél
Válasz 05.03.26. 11:26 #557
*KGy*
Akkor légy üdvözölve, új kalandor!

Az elnevezéseim némelyikét nem kis töprengés előzte meg. Igyekeztem mindent átgondolni, figyelembe véve az eredeti hangulatot, értelmezést és nyelvezetet.

Vitaindítóul ajánlom olvasgatni a http://kgysoft.try.hu/darkhun/nyelvezet.html oldalt, aztán ha gondolod(-játok), megbeszélhetjük az észrevételeket, (bár most nem mindig leszek fórumközelben, de idővel fogok reagálni). Legalább újra lesz egy kis élet a fórumon

A másik csapatnak egyébként nincs semmi baj a telepítőjével, csak egyszerűen nem fejezték be a fordítást, ezért nem magyar minden szöveg.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
604 levél
Válasz 05.03.25. 16:59 #556
emmersson
Hi!

Lehet, hogy lecsengett, de én nemrég kezdtem el!
Ma a Pogányoknál nyúltam le a Mancsot, de előtte raboskodtam kicsit
Remek a játék, nagyon jó a magyarításod!
Először az "Andie, Hykao, Imyke, Mike" féle honosítást szedtem le, de azzal nem működött a játékon belüli felírat magyarul!
Aztán a tieddel kipróbáltam (van egy-két elnevezés, ami náluk jobban tetszik) és sirály módon működik!
THX
Az okos enged...a kísértésnek! Egyébként pedig a nőknek is van joguk programozni. Mosógépet!
6266 levél
Válasz 05.03.25. 16:05 #555
Lyobag
akkor menj, és álozzál egyet a Kalapácsos tiszteletére...
203 levél
Válasz 05.03.25. 15:55 #554
*KGy*
Januárban vagy egy hónapos csönd volt. De termékeny csöndnek bizonyult: utána kb. 2 hét alatt megduplázódott a fórum tartalma

Lesznek még hírek Thief-fel kapcsolatban: várjuk az első Fan Mission-öket, illetve készül(get) a DarkMod is. A játék, mint újdonság, valóban lecsengett már, de ezen nincs mit csodálkozni, a többi esetében is a megjelenést követően izzanak leginkább a fórumok. Utána már csak néhány fanatikus megjegyzése, illetve a kései kalandorok egy-egy kérdése töri meg néha a csendet...

Ahh, mily költői valék...
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
6266 levél
Válasz 05.03.25. 15:09 #553
Lyobag
szerintem nem merült ki a téma, csak kevés érdeklődő van a game iránt... és mi, akiket érdekelt, már szinte kibeszéltük az egészet.
25 levél
Válasz 05.03.25. 12:29 #552
Arczt
Úgy látom kimerült a téma, de mégiscsak egy 11 oldal... nem semmi
25 levél
Válasz 05.03.25. 12:28 #551
Arczt
Úgy látom, kimerült a téma.
25 levél
Válasz 05.03.11. 11:09 #550
Arczt
ha valaki csinál pályákat, szívesen leszek bétateszter
203 levél
Válasz 05.03.05. 10:20 #549
*KGy*
Az meg a default.ini átírása miatt történt. Van benne egy MechEyeOverlay rész, ami nyilván mást tartalmaz, de ezt eddig észre sem vettem. Látszik, hogy nem sokszor használom a mechanikus szemet
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1782 levél
Válasz 05.03.05. 07:57 #548
Corleone1
A mehanikus zöld szemet is elcseszte ezért inkább letöröltem ezt a pályaszerkesztőt.
||www.splintercell.hu||
203 levél
Válasz 05.03.05. 00:15 #547
*KGy*
Ezeket írja felül:

Default.ini
T3.exe
Ion Launcher.exe
Content\T3\Books\English\String_Tags\Quotes.sch (emiatt lesznek újra angolok az idézetek)

Az editor T3Ed.exe-vel indítható, a megnyitható pályák a Content\Maps könyvtár .unr file-jai.

Ami "ugyanúgy elindítja" a játékot, mint eddig, az a T3MainOptVersion.exe, de ez igazából hibakeresésre van. A szerkesztő is ezt indítja a pálya teszteléséhez. Naplóz egy csomó mindent abba a könyvtárba, ahol a mentéseink is vannak, figyelmeztet, ha valamit javasolt kijavítani, és sok más 3d játékhoz hasonlóan engedélyezi a konzol használatát.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1782 levél
Válasz 05.03.04. 14:13 #546
Corleone1
Ok, megcsináltam, de ott se indul el.
Rákatintok az editor exe-re, és kiír valami hülyeséget.
És még let egy halom exe fájl aminek a felére ha rámegyek, nem csinál semmit, és az egyikel egy ugyanúgy elindítja Thief III mint azzal ami idáig is megvolt.És a töltésnél, az idézetek Angolok lettek.
||www.splintercell.hu||
203 levél
Válasz 05.03.04. 12:09 #545
*KGy*
Csak néhány file-t akar felülírni. Azokat engedni kell.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1782 levél
Válasz 05.03.04. 10:44 #544
Corleone1
Hogy kell telepíteni a pályaszerkesztőt?
Ha a Thief III könyvtárba másolom, felül akar mindent írni, és ha egy külön könyvtárba akkor nem indul el.
||www.splintercell.hu||
203 levél
Válasz 05.03.01. 13:44 #543
*KGy*
A banyáról a Bölcsőde toronyban (Nursery Tower, amit később az árvák szálláshelyeként használtak, mikor a bolondok beköltöztek) található esetleírásból értesülhetsz. A toronyba csak a múltban tudsz fölmenni.

Az ablakot, ahonnan ki kell ugranod, szintén a múltban tudod elérni az árvaház külterületi feléből, a személyzeti toronyban (Staff Tower).
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
11 levél
Válasz 05.03.01. 10:41 #542
Carpainter
Hali!Elakadtam az Árvaházban.A banyáról nem tudtam meg semmit,és a végén nem tudok sehova ugrani!Ugyan ír egy nyitott ablakot de sehol nem találom csak egy nem nyíló ajtó van.Help!!
Carpainter
203 levél
Válasz 05.02.27. 19:47 #541
*KGy*
"That way, when the final(ish) version comes along, there may already be a few FMs in development or even finished. I expect us to produce one or two demo missions."

Ezek szerint ők nem tervezik egy teljes "küldetés-pakk" kiadását is a MOD-hoz, csak az eszközt, amivel a lelkes pályatervezők már készíthetnek ilyeneket. De lehet, hogy később az is letölthető lesz vele, csak gondolom, ha kész lesz az editor, azt már rögtön kiadják, akár játszható pályák nélkül is.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
6266 levél
Válasz 05.02.27. 18:18 #540
Lyobag
nah, lekapom a thief 3 editorát... kíváncsiságból belenézek...
1782 levél
Válasz 05.02.27. 07:43 #539
Corleone1
Hát nem gondoltam volna, hogy bármikor is majd meg akarom szerezni a DOOM3...

Ebben lesznek egymást után követő küldetések, vagy csak csinálunk egy pályát, és azon megyünk?

És meg lesz a THIEF III FPS-e?
||www.splintercell.hu||
6266 levél
Válasz 05.02.26. 22:12 #538
Lyobag
aztán rabolj ki mindenkit!
11 levél
Válasz 05.02.26. 22:12 #537
Carpainter
Köszi,megtaláltam a levelet.
Carpainter
203 levél
Válasz 05.02.26. 22:07 #536
*KGy*
> Itt különben csak azt írja: "hasonló lesz mint a THIEF sorozat"

Ezt csak a copyright miatt írja. Azzal, hogy újra lesz kötél nyílvessző, klasszikus T1/2 felszerelési eszközök, meg Garratt újra fog tudni úszni, szerintem thiefesebb lesz, mint a Thief3
Az időpontra szó szerint azt írják, hogy kész lesz, amikor kész lesz, szóval türelem.

Bár az egyik cél az volt, hogy a rajongók végre készíthessék a saját küldetéseiket, mint a régi részekhez (ui. a thief1/2 esetében a játék mellé járt a DromEd szerkesztő). Ezért írtam, hogy remélem, nem vet vissza a tempóból az, hogy megjelent a hivatalos T3 pályaszerkesztő is.

És igen, Doom3 kell majd hozzá. De szerintem ráérsz még vele.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
203 levél
Válasz 05.02.26. 21:50 #535
*KGy*
Ha most tartasz ott, hogy Ramien boltjában találtál egy üzenetet, ami miatt haza kell menned, akkor a saját lakásodon keress egy újabb levelet, ahol közlik, hogy látogass vissza Óvárosba, a temetőbe...
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
11 levél
Válasz 05.02.26. 19:39 #534
Carpainter
Sziasztok! Tud valaki segíteni???Már két Help my-t is rossz helyre küldtem!Az Óvárosból visszaküld egy levél a lakásba ahol rá kellene jönnöm hogy miért! Miért???S.O.S
Carpainter
1782 levél
Válasz 05.02.26. 19:27 #533
Corleone1
Ez azért vacak mert aki DOOM rajongó az biztos, hogy nem THIEF rajong rajongó az valószínű, hogy nem DOOM rajonó.

Itt különben csak azt írja: "hasonló lesz mint a THIEF sorozat"
||www.splintercell.hu||
1782 levél
Válasz 05.02.26. 19:23 #532
Corleone1
Ebbe szerintem nem fog látszani a tolvaj teste ha lenézünk
||www.splintercell.hu||
6266 levél
Válasz 05.02.26. 19:19 #531
Lyobag
szerintem kell, ezért mod...
1782 levél
Válasz 05.02.26. 19:17 #530
Corleone1
Jaj ne
Ha kell a Domm 3 hozzá, az elég sz ügy.
||www.splintercell.hu||
1782 levél
Válasz 05.02.26. 19:04 #529
Corleone1
Itt mindíg látszik Garret keze.
Remélem azért az megmarad, hogy ha lenézünk láttjuk a testünket.
||www.splintercell.hu||
1782 levél
Válasz 05.02.26. 19:01 #528
Corleone1
Van egy film róla...
Az eleje unalmas de aztán...
Minden Thief rajnogonak le kell tölteni.
||www.splintercell.hu||
6266 levél
Válasz 05.02.26. 18:58 #527
Lyobag
mert gondolom a mod használatához kell az alapprogi... vagy tévednék? nem hinném...
1782 levél
Válasz 05.02.26. 18:52 #526
Corleone1
És ez a mód mikor jön ki?
||www.splintercell.hu||
1782 levél
Válasz 05.02.26. 18:46 #525
Corleone1
Minek?
||www.splintercell.hu||
6266 levél
Válasz 05.02.26. 18:46 #524
Lyobag
bekéne ehhez szereznem a Doom3-at...
1782 levél
Válasz 05.02.26. 18:25 #523
Corleone1
Az a piros ruhás őr jól meg van csinálva.
Ha ilyen lesz az egész, és azok is lesznek amiket mondtál...
Még lekedvencebb játékom lesz
||www.splintercell.hu||
203 levél
Válasz 05.02.26. 18:20 #522
*KGy*
Jaja. Link itt: http://www.thedarkmod.com/
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
1782 levél
Válasz 05.02.26. 18:14 #521
Corleone1
Doom 3 motorral?
Az király lenne mert az egész Doom 3-ban semmi se jó, csak a grafika de az nagyon
Szerintem
||www.splintercell.hu||
203 levél
Válasz 05.02.26. 14:11 #520
*KGy*
Igen, és remélem, most sem állnak le vele, hogy kijött az eredeti játék pályaszerkesztője is. De állítólag mindenképpen megcsinálják, szóval kíváncsi vagyok, mit fogunk kapni.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
92 levél
Válasz 05.02.26. 10:50 #519
sad

Azért a Doom 3 motorral készülgető Thief mod még megér egy misét.
92 levél
Válasz 05.02.26. 09:55 #518
sad

Habár az ION STORM csapatát szélnek eresztették, Warren Spector-ral együtt,
azért remélem, hogy az EIDOS vagy más cég még folytatja a Thief és a Deus Ex sorozatot. HA más cégeknek megéri lopakodós játékokat csinálni (Splinter Cell, de érdekes jelenség a STOLEN game is) akkor ilyen két ilyen klasszikussal nem lenne szabad ilyen mostohán bánni.
1782 levél
Válasz 05.02.26. 07:49 #517
Corleone1
Szerintem is jók lennének ezek a dolgok.
Utálok mindenkit fejbesózni, nyilazni meg csak azokat a bogarakat szoktam.Meg ezek a dolgok mégjobban növelnék a szabadságot a játékban.

||www.splintercell.hu||
1782 levél
Válasz 05.02.26. 07:41 #516
Corleone1
Nem hiszem, hogy lesz patch mivel a Thief III fejlesztő csoportjának
vége.
||www.splintercell.hu||
6266 levél
Válasz 05.02.25. 23:45 #515
Lyobag
köszönet a vállveregetésért!
és akkor reménykedjünk egy 50 MB-os patchban, ami előhozza ezeket a tartalékokat! úgy növelnék a game élettartamát és méginkább előtérbe kerülne az, hogy csendben végiglopakodjunk a játékban - igencsak irreális, hogy pl. minden őrt leütünk, ezért kerültem általában ezt -
203 levél
Válasz 05.02.25. 23:26 #514
*KGy*
Sikerült felkutatom az említett "felfedezéseimet" a Thief3-ból, úgyhogy alább azok olvashatók.
Még annyit, hogy nem volt kedvem újrafogalmazni a dolgot, úgyhogy csak beollózom a régi leveleimből az idevágó részeket (remélem, érthető marad).

------Egyik levélrészlet----
[...]
Egyébként a fordítás közben rájöttem, hogy még egy csomó minden tervbe volt véve a játék készítése során, ami végül nem került bele a játékba. Pl. ha Moira özvegyének nem lopod el az örökségét, és vittél neki bort is, akkor nem egy keményfiú várna a lakásod előtt, hogy megöljön, hanem egy köszönőlevél egy palack borral (kipróbáltam, de nincs se bor, se levél, csak annyi, hogy nem jelenik meg a verőlegény). Ezenkívül pl. Szívtelen Perry és a többi orgazda mindig aktuális hírekkel fogadna, ráadásul attól függően, hogy hogyan végezted a dolgot az előző küldetésednél (pl. Perrynek külön szövegei vannak a Rutherford vár, a Kalapácsos templom és a Pogányok szentélyében végzett küldetések minősétésére, attól függően, hogy mentél-e mint a tank, és kinyírtál mindenkit, vagy nem öltél, hanem leütötted a fél társaságot, vagy csak osonkodtál, és észre sem vették, hogy bent jártál). Ehelyett egyedül a karantént illetve annak feloldását emlegeti, mint aktuális hírt. Ezenkívül egy idő után feleszméltek volna a leütött emberek, mert mindenkinek vannak ilyesmi szövegei, hogy "jaj, a fejem, hol vagyok..." vagy hasonló.
[...]

---Egy másik levélből----------

[...]
Egyszer már említettem, hogy a megjelent játékból sokminden kimaradt, amit eredetileg terveztek. A fordítás közben ugyanis sokmindennel találkoztam, ami a játékban nem található. Lett volna pl. egy "hangelnyomó" nevű eszköz, ami a hang számára egy teljesen áthatolhatatlan burkot hozna létre az eszköz környezetében - ez végül is nem gáz, hogy kimaradt. A Szív nevű kő és a Vérvonal Opál beszélt volna Garrett-hez, mint a Szem (ha már a hangok megvoltak, ezt semiből nem állt volna be is tenni a játékba - nem tudom, miért maradtak ki). Az emberek egy idő után felismerték volna Garrett-et a körözési plakátokról, illetve a leütött emberek feleszméltek volna, az orgazdák véleményezték volna a legutóbbi akcióinkat, stb. Rengeteg párbeszéd nem került bele a játékba, amik pedig a file-okban le vannak tárolva hanggal együtt, tehát ez is mind fölöslegesen foglalja a helyet. A történet forgatókönyve még a program készítése alatt is alakult, de az eldobott feladatokat sem törölték a szövegekből, így pl. a Vérvonal Opálhoz való bejutáshoz a kulcs eredetileg a két medál lett volna, illetve Garrett beszólásai alapján kiderül, hogy elköthetnénk Moira kapitány egy hajóját, lenne betörés egy raktárépületbe, stb. A legérdekesebb talán egy végül nem megvalósított "húsvéti tojás", ami talán egy titkos pálya lett volna, ahol ellopnák az autónkat, és vissza kéne szereznünk. De találtam olyan - a játék szempontjából biztos pótolhatatlan - szövegfeliratokat is, hogy "aaaaaaaa", "dsfsdfdsff", de egyetlen helyen az egyébként üres spanyol feliratok helyén is áll egy "this is a test." bejegyzés...

Vannak szembetűnő hibák is a játékban (bár patch ezekhez még mindig nem jelentek meg): az Óvárosba kerüléskor "kifelejtődik" az ismertető, (ami minden városrész első látogatásakor megjelenik), így pl. igazából nem derül ki, hogy miért kéne a Ramien nevű orgazdát fölkeresni, csak abból, hogy megjelenik ez a feladat. Az egyik párbeszédből (az Óvárosban az őr és az élelmiszerszállító vitája) kimarad a párbeszéd közepe, így az egész eléggé értelmetlen. A végigjátszásom során legalább háromszor sikerült "kizuhannom" a játéktérből a semmibe egy-egy falon keresztül, ami elég idegesítő, ha régen mentettünk. A minden nap megjelenő zsákmányból néhány eléggé nehezen megindokolható (pl. a megölt kőcsiszoló házában az ékkövek minden nap megjelennek), de ez már tényleg szőrszálhasogatás. A kisebb, véletlenszerű bugokat természetesen nincs értelme megemlíteni, olyan minden játékban van.

Ahogy visszanézem az iromámyomat, szinte csak negatív kritika van benne, ezért nyomatékosítom, hogy ez nem a sztori minősítése (az továbbra is nagyon tetszik), hanem a komplett szoftveré. Természetesen csapatmunkánál (főleg sok ember esetén) a fentiek közül sokminden elkerülhetetlen (hiszen nyilván külön folyik a forgatókönyvírás, a szövegek szinkronizálása, a programozás, stb.), azonban számomra az derült ki, hogy a játékban lettek volna még tartalékok. Talán ha várnak még néhány hónapot, kevesebb hiba lenne a játékban, illetve kidolgozhatták volna a végül kihagyott dolgok egy részét is.

-----------
Na, ezeket sikerült megtalálni. Ha még mindig olvasol, érezd magad vállon veregetve.
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu
203 levél
Válasz 05.02.25. 23:23 #513
*KGy*
Naná. Igaz, utoljára a Doom2-höz csináltam pályát, és most időm se nagyon van. Ráadásul ez első ránézére elég bonyolultnak tűnik (másodikra meg még inkább)...
Thief 3 magyarítás: http://kgysoft.try.hu/thief3hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.