Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Baumgartner a Forma 1-ben, avagy mibe kerül nekünk az utolsó hely???

5142 levél
Válasz 04.06.25. 12:04 #483
gabosh
Jo hogy vegigment es igy kapott 1 pontot
Elvileg az 1. magyar pont nem?
9765 levél
Válasz 04.06.25. 09:26 #482
vally
No erről beszélek!

Akkor most ki keccselt?
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
3333 levél
Válasz 04.06.25. 09:17 #481
hunter06
szakadó eső, tömegbalaset...

Tiszta győzelem
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
20761 levél
Válasz 04.06.25. 09:13 #480
Eric
De gondolom ott szóba sem került, hogy mindenki kiesett előle.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3333 levél
Válasz 04.06.25. 09:12 #479
hunter06
dehogynem, egy zúzós monekói versenyt megnyert pár éve
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
20761 levél
Válasz 04.06.25. 09:09 #478
Eric
Szerintem BZS sincs agyon sztárolva. Azért mert Palik kretén, attól még amúgy nincs agyon sztárolva.
Az, hogy indulási jogot szerzett egy magyar az F1-ben, megkapta a maga visszhangját, de amúgy egyáltalán nem érezhető vele kapcsolatban egy agyonsztároltsági jelenség.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1188 levél
Válasz 04.06.25. 09:03 #477
Ödön
Panis nyert már futamot Monacoban! ez azért komolyabb eredmény!
17778 levél
Válasz 04.06.25. 08:09 #476
MagicMoment
na most azért se da matta meg panis nem hiszem,hogy az otthonukban agyon lennének sztárolva. bár javíts ki,ha tévedek.
más kérdés,hogy panis már 10éve pilóta,de semmi komolyabb eredményt nem tudott felmutatni.
20761 levél
Válasz 04.06.25. 01:11 #475
Eric
Ja és ha már tehetségtelenségnél tartunk:
Milyen jelzővel lehetne illetni a komplett Toyota csapatot, akik az F1 legnagyobb költségvetésével gazdálkodva majd hogy nem Minardi szinten produkálnak???
OK, tudom a Baumgartner gyerek magyar így azt KELL szidni...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 04.06.25. 01:09 #474
Eric
Az autóversenyzés erről szól. Technikai sport, azaz a műszaki és az emberi tényezők összességéből kell elérni azt amit lehet.
A Minardi és a B.ZS. esetében ez ennyit jelent.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
17778 levél
Válasz 04.06.24. 18:22 #473
MagicMoment
pár éve még a faterja volt az egyetlen ember,akinek a keze alatt bejöhetett az országba a renault nevezetű autó. akkor szted van pénz a családban?
20579 levél
Válasz 04.06.24. 15:18 #472
Pyrogate
Eric általl becopyzott cikkből:
"A Minardinak pl. pillanatnyilag olyan versenyzőre van szüksége, aki biztonságosan eljuttatja az autóját a célig, hiszen azzal úgyis legfeljebb így lehet pontot szerezni, s Baumgartner ennek a kritériumnak tökéletesen megfelel.

Pontosan ez a lényeg. Ez a SPORT, az autóversenyzés megcsúfolása, csak üzlet, és üzlet, és PÉNZ!!!
Itt a lényeg. Baumgartner tehetségtelen sajnos
4370 levél
Válasz 04.06.24. 15:17 #471
Kalwa
Majd meglátjuk, hogy ha a hírek igazak és jövőre egy erősebb csapathoz megy át, hogy mit tud igazából Zsolti. De remélem senki sem vár el tőle semmiféle 1-2-3 vagy akár 10-15. helyet ugyanis a Minardinak esélye sincs erre! Egyszerűen gyenge a kocsi többet nem tud...

Amúgy a Baumgartner név onnan lehet ismerős, hogy ők hozzák be a Peugeot az országba
"Ha szeretitek Allahot, akkor kövessetek Engem. Akkor Allah is szeretni fog benneteket,és megbocsátja nektek a bűneiteket."
9765 levél
Válasz 04.06.24. 15:11 #470
vally
Ugyan nem sokat tudok a mélyentisztelt Baumgartner család pénzéről, és annak eredetéről, de kötve hiszem, hogy Zsolt teremtette elő.

Innentől kezdve mindegy ki adja - apuka, vagy Eric
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
3275 levél
Válasz 04.06.24. 13:50 #469
FOxygene
Padavan írta:
"Baumgartner egy kakukktojás, melynek a héjára ez van írva: "Ha van pénzed, nincs akadály"



A helyzet az hogy van "néhány" akiknek semmi baja Zsolti teljesítményével és van kis túlzással "a világ összes fóruma"
tehát a külföldi fórumok+hazaiak is ahol a többség tehetségtelennek tartja és sajnálja hogy ilyen "iparág" lett a formula 1 ből.
(ezt 2 helyen is olvastam,asszem az F1.hu-n és még valahol máshol egy fórumban)

Én is sajnálom,mást nem is tehetek,és még valamennyire bántó is hogy a magyar zászlót utolsónak kell látnom újra és újra és még fizettek is érte az emberek hogy lássák ott.

Szóval jöhet bármilyen elfogult érdek(pénz)orientált kifogásokat kereső 1db csapatfőnök 1db véleménye vagy szakújságíró vagy médiasztár azért a világ se tartja semmire,sokat kellene fizetniük hogy beálljak a Zsoltirajongók táborába (ha van olyan?)
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
11784 levél
Válasz 04.06.24. 13:08 #468
Ghoost
Amikor nem mozgott a feje kicsit én is féltem, mert az volt a gond, hogy háttal csapódott a falnak, ezek a kocsik meg inkább frontális és oldal ütközésekre vannak kiképezve.
Én se olyan baleseteket akarok, hogy 50en meghalnak a nézük közül stb stb. De történjen már vmi ha a pályán nincs semmi, pl. az első helyért összeakadna Sato meg Montoya
(na jó ha sumi ott van akkor a 2.ért)
1970 levél
Válasz 04.06.24. 13:05 #467
Vaszilíj Zajcev
Nem tudom, hogy kellenek-e tömegkarambolok...
Én spec, mikor a kissumi nem mozgott befostam.
Amikor Fizikella átugrotta CoolCar-t Monaco-ban, akkor is.

Mondjuk érdekes, hogy egy régi-régi felmérés szerint az államokban a nézők többsége a karambolok miatt mennek ki a versenyekre.
divide et impera
11784 levél
Válasz 04.06.24. 13:01 #466
Ghoost
Erről nem hallottam, de ha igaz akkor elég lol
Ez a kilós dolog sztem is baromság.
Az a baj, hogy túlságosan jól működik minden, hibázási lehetőség alig van a legtöbb csapatnál, mert már mindent gépek számolnak ki emberek helyett, ezért van ekkora különbség a gépek között, pont annyi, hogy 1mást ne tudják megelőzni, max a boxban, ahol ugye még emberek vannak és azok hibázhatnak, ahogy a pilóta is hibázhat, lásd sumi Monacóban.
Az meg, hogy annyira szar lett volna a Ferrari az nem igaz, akkor pont jó volt, azóta lett túl jó sajnos és ez megöli a versenyt.
Persze most itt istenítjük, meg elismerjük sumit bla-bla-bla mekkora tettet vitt végbe, de a F1 nagyon szar így ezt belátja mindenki de sztem nem is várható javulás.
Ja meg a biztonság, túlságosan biztonságos is már az F1, semmi jó rajtbaleset, semmi nagy tömegkarambol, kis koccanások max
1970 levél
Válasz 04.06.24. 12:45 #464
Vaszilíj Zajcev
A súlyhozzáadás a biztonság miatt is veszélyes. Itt 5 liter benzin is számít, mi lenne +10 kilóval a gumikkal, fékekkel, stb.

A DTM-ben kipróbálták, Nicola Larini egy ALfával már 30 kilóval volt nehezebb, de még mindíg vezetett a BMW-k előtt. Király volt!
divide et impera
1970 levél
Válasz 04.06.24. 12:40 #463
Vaszilíj Zajcev
Magic az én kis pártfogoltam!
divide et impera
4730 levél
Válasz 04.06.24. 11:58 #462
Pyton
De előbb-utóbb csökkenne az előny, ezzel csökkenne a kg is. Ezzel megint könnyebb lesz a kocsi, nő az előny, nő a kg. Ez így menne a végtelenségig, és igazi versenyeket láthatnánk kiegyensúlyozott kocsikkal.
Sonic boom babieee!
4730 levél
Válasz 04.06.24. 11:54 #461
Pyton
Én meklárenpárti vagyok, csakhogy az utóbbi időben kellett választanom egy 2. csapatot akinek lehet drukkoln. Ez a sauber lett.
Hogy mér, azt én sem tudom.

Sumit meg nem kell kizárni, csak Rossz Bráunt kéne elzavarni onnan...
Sonic boom babieee!
313 levél
Válasz 04.06.24. 11:51 #460
piski
Ja és ez a belerakunk néhány kilót dolog baromság.Beleölnek milliárdokat a fejlesztésbe aztán nyernek beleraknak 2 kilót, azt annyi.Ennyi erővel minardinak csak várnia kell a versenyképes autóra pár futamot...
My words are weapons in which I murder you with?
313 levél
Válasz 04.06.24. 11:49 #459
piski
97 akart lenni
My words are weapons in which I murder you with?
313 levél
Válasz 04.06.24. 11:49 #458
piski
Hát lehet, hogy szar volt a ferr 96-ben meg 87-ben, de az, hogy nem produkált semmit az túlzás.Első évében 3 győzelmet szerzett másodikban hangyafasznyival maradt le a vb címről.Szeretném ha Zsolt így nem érne el semmit
My words are weapons in which I murder you with?
17778 levél
Válasz 04.06.24. 11:45 #457
MagicMoment
ígyvan. és emiatt pont nem a sumit kéne baszogatni,hanem inkább tisztelni,de legalábbis a nagypofájunemtudjakinekdrukkoljoncsakasumáherellenvagyok szerzetü embereknek kicsit visszafele tekinteni az időben,és esetleg azt magyarázni,hogy a többi csapat is tegyen valamit,ne csak szabályokat módosítsanak. meg a sumit kizárni.. röhej.
4730 levél
Válasz 04.06.24. 11:38 #456
Pyton
nem kell kitiltani senkit. Csak annyi +kg-ot aggatni a kocsira, amennyi ponttal vezet...
Sonic boom babieee!
20761 levél
Válasz 04.06.24. 11:38 #455
Eric
Magic-kel megbeszéltük.

Azonnal mutasd az ügyvédi megbízóleveledet!!!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 04.06.24. 11:37 #454
Vaszilíj Zajcev
És közös nagy konferenciát ne rendezzünk,ahol eszmét cserélnek a fejlesztő mérnökök? Ahol mindenki nyíltan, őszintén elmondja, hogy milyen fejlesztésekkel lehet még lefaragni tizedeket, századokat?! Hmm?
Vagy nem is, év elején mindenki bedobja az összes lóvét a közösbe, mindenki egyenlően osztozik, utána meg elmegyünk fagyizni...

Bammeg beszarik a picsám...

divide et impera
20761 levél
Válasz 04.06.24. 11:37 #453
Eric
Ez így van, szar volt a Ferrari akkoriban, estek-keltek. Tényleg amolyan McLaren Mercis stílusban nyomták.
De aztán összekapták magukat és most ott tartanak ahol...
És ebben a Sumakkernek is nagy szerepe van.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
17778 levél
Válasz 04.06.24. 11:34 #452
MagicMoment
tisztában vagyok vele,csak én éppen arra gonoldtam,mikor a ferrarihoz került,akkor az első két évben, a versenyeken semmit nem tudott jóformán produkálni.

emléxem vitáztam is egy barátom faterjával,hogy nem olyan rossz az aferrari, ő meg folyamatosan hajtogatta,hogy egy rakás szar,lassu ocska kocsi. és az két év mindig ugy telt el,hogy hétvégeken kaptam tőle az oltást,hogy látod,meg mondta,hogy egy szar a ferrari. aztán az első (3ik) vb megszerzése után,már én ugattam neki,hogy nesze b*szki mégiscsak jó az a ferrari
1970 levél
Válasz 04.06.24. 11:34 #451
Vaszilíj Zajcev
Most vagy direkt érted félre, vagy nem tom mi van?!
Az alatt a 3 év alatt, amíg a ferrárihoz szerződött és először világbajnok lett a ferrárival...
Mit nem lehet ezen érteni?
divide et impera
20761 levél
Válasz 04.06.24. 11:30 #450
Eric
Az első két világbajnoki címét a Benettonnal szerezte(a béka segge alatt tartózkodás közben...)
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3333 levél
Válasz 04.06.24. 11:29 #449
hunter06
látod ez így nem igaz! mert Schumi előtte is kétszer volt világbajnok. És a Ferrari leginkább az ő tapasztalatának, és elhivatottságának köszönhetően jutott el ide. Ha visszaemlékezel Hill, Villnöv, meg Hekinen idejében elég tré volt a Ferrari, minden második futamon elfüstölt egy kocsi, kb úgy, mint most a Merci.
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
17778 levél
Válasz 04.06.24. 11:23 #448
MagicMoment
ja,csak azt még mindig elfelejted,hogy a Ferrarinak majd 3évig tartott mire eljutott egy szintre,mert addig hill,villnő simán világbajnok lett.. Sumi meg a béka segge alatt sem volt...
ezen azért illene elgondolkozni
3333 levél
Válasz 04.06.24. 11:22 #447
hunter06
inkább támogassuk a többit, hogy nekik is legyen jó kocsijuk, és akkor izgalmas versenyek lesznek
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
17778 levél
Válasz 04.06.24. 11:19 #446
MagicMoment
igen tiltsuk ki sumáhert,mert tul jó a kocsija!
,,|,,
1970 levél
Válasz 04.06.24. 10:47 #445
Vaszilíj Zajcev
"Akinek nem inge ne vegye magára!"- mondhatnám akár magamra nézve is.
Erős túlzásnak érzem, hogy én gyaláztam volna Baumgartner Zsoltot, a többszörös magyar fiút!

Több nézőpontról lehet megközelíteni. Arra akartam utalni, mindkét félnek, hogy nem szabad mereven elutasítani az egyik véleményt, vagy a sajátodat nem igazolja, ha tudomást sem veszel a másik véleményéről.
Roszz felfogás, hogy amiről nem beszélünk, az nincs.

divide et impera
4531 levél
Válasz 04.06.24. 10:35 #444
Anonymus23
Bakker! És neked mivel lenne jobb ha tényleg nem lenne egy magyar sem az F1-ben....

Én soha nem sztároltam a Zsoltit, nem is szidtam. Olyan amilyen. Nem fogadom el, hogy bármelyik véglet is lennék. Próbálok józanul gondolkodni.
Lehet, hogy nincs ott helye, de én mégis örülök annak az egy szerencsétlen pontnak.
Ami kiakaszt, az az elvakultság, hogy akkor is, de igen, mert csakis.

Na én befejeztem....
Széllel szemben pisilni nem egy nagy élvezet.

Szerintem át lehet nevezni ezt a topicot:
"Gyalázzuk együtt Baumgartnert"-re
Ha ettől jobban érzitek magatokat...
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
9789 levél
Válasz 04.06.24. 10:34 #443
Gillette
"2003. december 23
A Sunban a fentebb említett Justin Wilson siránkozása olvasható, az angol meglehetősen csalódott a dolgok ilyetén alakulása miatt. "Ez nem lehet igaz! Emberek jöhetnek ebbe a sportágba csak azért, mert elegendő pénzt gyűjtöttek össze, nem lesz ennek jó vége. Zsolt örülhet, hogy a magyar kormány támogatja, ugyanakkor valahol szégyen a miénkre nézve, hogy nem így gondolkodik. Pedig volt idő, mikor azt hittem, ahogy valaki egyre feljebb jut, úgy állnak mellé a szponzorok - úgy látszik, én kivétel vagyok. Azt beszélik, Amerikában folytatom, erre van is némi esély, de én a Forma-1-ben szeretném folytatni pályafutásomat. Nem túl jó érzés, hogy épp karácsony előtt kell szembesülnöm azzal, nincs hely számomra jövőre" - nyilatkozta Wilson.

A Sun megszólaltatta Paul Stoddartot is, aki elmondta, nagyra tartja Wilsont, de nem tehetett mást. "A magam részéről tudom, hogy Justin zseniális versenyző, ám mivel a csapat meglehetősen rossz anyagi helyzetben van, a pénz alapján (is) kellett döntenem. Nem akarunk megint úgy járni, hogy hétről hétre a fennmaradásért kelljen küzdenünk, anyagi biztonságot kellett teremteni. Annak idején Alex Yoongot a maláj kormány támogatta, Zsoltot most Magyarország karolta fel: mindez nem tünteti fel túl jó színben a briteket.""



origo.hu
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
3333 levél
Válasz 04.06.24. 10:19 #442
hunter06
annyi se lenne, pláne most, hogy Schumi így szúrja minden edzésen a ferrarinak! egy fél éven belül tönkremenne min 3-4 csapat, oszt akkor szevasz lenne a forma1nek, mert a kutya se nézné
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
1970 levél
Válasz 04.06.24. 10:15 #441
Vaszilíj Zajcev
Könnyfátyolos lett a szemem. Komolyan mondom jövőre az 1%-omat a Minardinak fogom felajánlani...
Már várom, hogy a Máltai Szeretetszolgálat és a Vörös Kereszt mikor fog csapatot indítani ebben a szeretet és a kölcsönös megértés szellemében működő sorozatban.

Zseniális PR duma Stoddart részéről, nem gyenge fricska Ecclestone-nak.
Ha megtehetné már rég visszahozta volna a 107%-os szabályt és lenne vagy 16-18 autó egy futamon...



divide et impera
1956 levél
Válasz 04.06.24. 10:03 #440
NisMaster
Meg szervó sem volt a kocsijában.
HTWT - Hungarian Total War Team
3333 levél
Válasz 04.06.24. 10:00 #439
hunter06
no comment
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
20761 levél
Válasz 04.06.24. 09:53 #438
Eric
Bemásolok egy-két részletet az a5.hu-n megjelent cikkből, amin érdemes elgondolkodni:

"Ha a Minardi pontot szerez, jóformán az egész Forma-1 ünnepel - és ez nem véletlen. Egyrészt nyilvánvaló, hogy a kicsik sikerének mindenki örül, hiszen rájuk aztán tényleg senkinek nincs oka irigykedni, másrészt a mezőny állandóan vergődő csapataként a Minardi megtestesít valamit, ami az egész sport számára fontos: a kiolthatatlan küzdőszellemet, és - mindenekelőtt - a túlélést. Amíg a Minardi létezik, a Forma-1 biztos nincs végveszélyben. Paul Stoddart fején találta a szöget, amikor az amerikai verseny után szellemesen azt mondta: "A Minardi szemlátomást mindenki második kedvenc csapata, és nem hiszem, hogy bárki is szomorú lenne, amiért sikerült pontot szereznünk."
---

"Nem áll szándékomban elvakultan fényezni Baumgartnert, mert egyetértek azokkal, akik szerint Indyben semmivel sem nyújtott jobb teljesítményt, mint pl. Monacóban - csakhogy a pontszerzéshez ennyi is elég volt, és ez a lényeg. Az indianapolisi egyetlen pontocska kis lépés a Forma-1-nek, de nagy lépés a Minardinak, és ha lassan is, ezt a lépést Baumgartner tette meg. Természetesen szüksége volt a megfelelő körülményekre, ám ez nem változtat azon, hogy kellett valaki, aki kihasználja azokat, mert magától egy autó sem jut el a célig."

"A nagyobb csapatok persze ezután sem fognak sorban állni Baumgartnerért, kétségkívül visszafogott, de mindenképpen egyenletes, szélsőségmentes teljesítménye azonban vonzóvá teheti őt a költségérzékeny alakulatok számára. A Minardinak pl. pillanatnyilag olyan versenyzőre van szüksége, aki biztonságosan eljuttatja az autóját a célig, hiszen azzal úgyis legfeljebb így lehet pontot szerezni, s Baumgartner ennek a kritériumnak tökéletesen megfelel. Egy Takuma Sato biztosan nagyságrendekkel gyorsabb lenne nála, ám ez maximum abban nyilvánulna meg, hogy három helyett egy körös hátránnyal hozná haza az autót - amikor éppen nem töri össze. A Minardi idén tudatosan mindent a megbízhatóságra épített (lásd a Cosworth motorok példáját), és ebből a szempontból Baumgartner tökéletesen beleillik a terveikbe. Ez egyébként meg is látszik; Gianmaria Bruni vitathatatlanul gyorsabb, követelőző hozzáállása azonban csak rontja a szerelők harci kedvét, és azt eredményezi, hogy ő és a csapat kölcsönösen elégedetlenek egymással.

Hogy hogyan tovább? Ezt a kérdést tulajdonképpen felesleges újra feltenni, mert ugyanaz rá a válasz, mint az USA Nagydíj előtt (ezt egyébként tudja ő is - beszéltem vele, és egyáltalán nem szállt el magától). A versenyzők potenciális munkaadói nem szimplán a pontok számából vonják le a következtetéseiket, ezért Baumgartner indianapolisi sikere - amely kétségbevonhatatlanul siker - egyelőre nem sokat nyom a latban. A rajtrácsnak azon a végén, ahova a Minardi is tartozik, a pénz beszél, viszont nem abban az egyszerű formában, hogy aki többet fizet, máris jöhet. A kis csapatok főnökei kénytelenek mérlegelni a várható kárköltségeket is, mert egy gazdag szponzori háttérrel rendelkező notórius autótörő alkalmasint rosszabb egy szegényebb, de megbízható versenyzőnél."




"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 04.06.24. 09:50 #437
Vaszilíj Zajcev
Hiába pumpáljuk magunkat, erről szól most az egész Forma1. Nem kell előznöd, nem kell versenyezni. Vidd körbe a kocsit, majd a boxtaktika eldönti, hogy hol végzel. Ja, és ha a lámpa sokáig van a pirosban, akkor az nem jó! Tessék szépen megnyomni azt a gombot, ott ni!

Visszaolvasva számomra úgy tűnik, hogy elbeszéltek egymás mellett.
Az egyik tábor nem látja be, hogy a Forma 3000-es teljesítménye alapján nem kézenfekvő a Forma1-es szereplés, értsd vannak nála jobb pilóták. A Forma1-et a pénznek köszönheti.
A másik tábor pedig nem ismeri el, hogy ha már bent van, nagy eredmény az egy pont, még ha ilyen körülmények között szerezte is.

divide et impera
20761 levél
Válasz 04.06.24. 09:50 #436
Eric
Nem csak a két véglet létezik!
Vagy agyon sztárolom(bár ezt jobbára csak P.L. teszi), vagy agyon fikázom?

Szerintem van egy középút is, amit én is vallok:
Olyan, amilyen. Tisztában vagyok vele, hogy nem egy Schumacher.
De az, hogy ott versenyezhet, nem kis erőfeszítésbe került részéről is (igen) és a családja, menedzsmentje részéről is.
A mezőny leggyengébb autójával küzködik.
Mivel magyar srác és elsőként és egyedüliként versenyez a Forma 1-ben én szurkolok neki, hogy minél jobb eredményeket érjen el és, hogy sikerüljön esetleg egy jobb autóba beleülnie valamikor.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3333 levél
Válasz 04.06.24. 09:47 #435
hunter06
én sem vitázni akarok, de gondoltam leírom megint, hogy mit gondolok.
Addigis: hajrá BéZsé!!!
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
20761 levél
Válasz 04.06.24. 09:42 #434
Eric
Adok???
Szerezd meg!
Ők sem lottón nyerték.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.