Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Baumgartner a Forma 1-ben, avagy mibe kerül nekünk az utolsó hely???

7565 levél
Válasz 04.03.25. 12:25 #333
hriszto
zanardi lába egy f1-esben sem maradt volna meg... sajnos, pedig nagy versenyző
tisztelem azért, hogy nem adta fel és műlábbal is versenyez.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
207 levél
Válasz 04.03.25. 12:09 #332
bálesz
Naaaaa...Schumi kétszeres (2!!!) világbajnok lett a nem túl acélos Benettonnal. Amikor a Ferrarihoz került, akkor az még egy igen szar autónak számított a mezőnyben (azért annyira nem, mint most a Minardi). Azt a Ferrari vezetői is elismerik, hogy Schumi nélkül nem lenne ilyen autójuk. Mert ő nem csak vezet, mint egy birka, hanem egy nyekkenésből tudja, hogy mi baj a kocsival, és az adott (teszt)kör után részletesen be tud róla számolni a szerelőknek. Nem csak annyit nyög ki, hogy "valami nem stimmel"...

A Senna-Prost csatához annyit: szedtem le egy 50megás videót a netről, ami a kettejük csatáiról szól. Nem egyszerű dolgokat műveltek, Schumi agresszivitása sehol nincs ahhoz képest. Akkoriban épp ezért volt jobb az F1, mert sok harcot láttunk. Most mi van? semmi

Csakazértis: Forza Ferrari, Forza Schumi!!!
"Life is a Waterfall..."- System of a Down ("Aerials")
313 levél
Válasz 04.03.24. 23:12 #331
piski
f1-hez képest lófasz...
My words are weapons in which I murder you with?
20579 levél
Válasz 04.03.24. 23:11 #330
Pyrogate
Van is baleset elég...Forma-1 globalizáció egyik terméke, ezért a biztonság a lényeg, itt nem száll el az ember két lába
7565 levél
Válasz 04.03.24. 23:10 #329
hriszto
azért amerikában eléggé sokan nézik és az azért nem csekély embermennyiség.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
313 levél
Válasz 04.03.24. 23:07 #328
piski
szvsz a verseny, meg a népszerűség szintje is olyan, 100-ad annyian nem nézik, pedig király!
My words are weapons in which I murder you with?
7565 levél
Válasz 04.03.24. 22:57 #327
hriszto
az iny v. a cart olyan, hogy van kb 3 motor gyártó aztán kész. minden csapatnak ugyanazt a motort kell leszállítania. így nincs akkora különbség a kocsik között. csak őúgy mellékesen ha jól tom akkor azt is megszabják, hogy a kocsiknak milyennek kell lenniük. így gyakran eléggé élvezetes a verseny
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 04.03.24. 22:55 #326
hriszto
a helyükbe én se nézném ölbe tett kézzel
de abba nem gondolnak bele, hogy a szponzoroknak nem áll érdekükben 1 olyan sportágba fektetni milliókat ahol már a szezon elején elkönyvelhető a győztes személye. nyerjen ha annyira jó, de ne úgy, hogy az életkedvét elvegye az embernek.
az előző év jó volt attól függetlenül, hogy ki nyert. ha az idei olyan lesz mint mondjuk 2 évvel ezelött, hogy már a hungaroringen világbajnokot avatunk akkor asszem lemondok arról, hogy forma 1et nézzek.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
313 levél
Válasz 04.03.24. 22:52 #325
piski
ez tényleg így van, néha már hülye szabályok is jönnek, csak hogy a szerencs szerepét növeljék, így adva esélyt a többieknek..
My words are weapons in which I murder you with?
20761 levél
Válasz 04.03.24. 22:50 #324
Eric
Na jah, ez kb idén van így.
De ha belegondolsz valahol logikus is.
Az összes szabálymódosítás az utóbbi időben arról szól, hogy hogyan lehetne végre lenyomni a Ferrarit.
Valahogy én nem csodálkozom azon, hogy ezt nem nézik ölbe tett kézzel...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7565 levél
Válasz 04.03.24. 22:42 #323
hriszto
meg tán azért mert az ő csapatuk nem rendelkezik 1 fiókcsapattal
lásd sauber:
ferrari motor, váltó, aerodinamika és tesztpilóta
simán lehetne a neve ferrari2
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 04.03.24. 22:40 #322
hriszto
csak úgy mellékesen emlékszik még valaki arra, hogy úgy 5-6 éve a németek kitalálták, hogy sumit avassák szentté? miért nem lesz rögtön németország kancellára?

a magyar közvetítés ("ala palik") eléggé részrehajló és 1 kicsit nagyon sumi párti szokott lenni. meg amúgyis kicsit "hikomatul" nyomják, de mind1. 2 órán keresztül szerintem bárki képes lenne hülyeségeket üvölteni 1 mikrofonba...
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
313 levél
Válasz 04.03.24. 22:39 #321
piski
A versenyek 99%-ban a felkészülésen dőlnek el.És ebben jó a cipész.
Beálításokat vágja, konziszensen, megbízhatóan kiautozza a kocsit és tud taktikázni.

Nem véletlen a 70 győzelem, meg a 6 vb cím.

Nem vagyok schumi drukkerm, félre ne értsétek, 100x izgalmasabb lenne, ha kivennénk az elejéről.De ha valaki ennyit és így dolgozik, annak meg kell hogy legyen az eredménye.

Raikonnen,Montoya, Alonso,Webber(ő a legjobb a felsoroltak közül szerintem) és Trulli(!) meg azért nem tudják felvenni vele a versenyt, mert ők még az 1. vb címükért hajtanak, bizonyítani akarnak, és ezért sokat kockáztatnak.Schumi beéri 2. meg 3. hellyel is, mert tudja, hogy hideg fejjel mindíg célba fog érni.

A Forma-1 egyébként nem azért van, hogy szórakoztasson, nem is a versenyért, ez egy felfuttatott reklámfilm, óriási pénzekkel.
Senkinek sem érdeke a verseny...

DE azért érdekes lenne, ha kivennénk schumit az elmult öt év eredménylistájáról hány világbajnok lenne!

Jelenleg ő az egyetlen...
My words are weapons in which I murder you with?
7565 levél
Válasz 04.03.24. 22:37 #320
hriszto
1995
az utlosó versenyen miután összetörte a ocsiját még neki ment Damon Hillnek, aki emiatt nem tudta befejezni a versenyt így a vb címtől is elesett... ezt valahogy kifelejtetted, de lehet, hogy 94ben volt.

amúgy utálom sumit, de azt kénytelen vagyok elismerni, hogy vezetni azért azt tud.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
20761 levél
Válasz 04.03.24. 22:28 #319
Eric
Yep
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
17778 levél
Válasz 04.03.24. 22:15 #318
MagicMoment
ja és azért van itt 1-2 "öreg" pölö Eric aki biztosan emléxik arra,hogy senna is volt ilyen erőszakos. Sőt. Prost-al igen komoly csatákat vívtak a vb cimért. Márha jól emléxem az általam olvasott könyvekre.
17778 levél
Válasz 04.03.24. 22:14 #317
MagicMoment
nos abban igazad van,hogy schumi azért igencsak küzd,hogy nyerjen. és sztem egy ha nem lenne valós tudása akkor nem tudott volna többszörös vb lenni. Ott vannak azok akiknek "valós" tudása van. pl:villenauve. 1szer lett bajnok. azóta szart se tudott mutatni. pedig a lehetősége meg volt. Ott van hill.. detto.
Persze h mind a kettőnknek igaza van
4730 levél
Válasz 04.03.24. 19:14 #316
Pyton
Az lehet, de a tapasztalat még nagyon kevés!
Sonic boom babieee!
11785 levél
Válasz 04.03.24. 18:14 #315
Ghoost
Emberek, hagyjuk már ezt a vitát, sumákot lehet szeretni vagy utálni, én utálom de elismerem, hogy nagyo jó versenyző.
Ezzel gilette is biztosan így van.
A Toyota fikázásáról meg le lehet szállni, tavaly is egész jó eredményeket értek el, akkor már komolyan benne voltak a középmezőnyben és pl. szerzett Panis egy 3. rajtkockát.
De az idei autó fejlesztésében történt vmi baki, ez 1értelmű, ennél sokkal többre képesebb a csapat és be is fogják bizonyítani.
Azt a cikket én is olvastam és tényleg túlságosan sumi ellenes, de legalább 25x ennyi sumahert dicsőítő cikk meg ilyesmi kering a neten, szal nem kell ám védeni ennyire sumit.
104 levél
Válasz 04.03.24. 18:01 #314
qwas
Persze, hogy kiszállnának hiszen a F1 arról szól szerintem, hogy melyik gyár hol tart a fejlesztésben. A szabvány motorral pont a lényeget lőnék ki.
20761 levél
Válasz 04.03.24. 16:24 #313
Eric
Teljesen új csapat?

Háát azért nem teljesen, ez a 3. szezonjuk.
És egy gyári csapattól, amelyik a legnagyobb pénzügyi háttérrel rendelkezik én spec. jobbat várnék mint egy amolyan Jordan-Minardi szinvonalat...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 04.03.24. 16:20 #312
Eric
1992:
Bevágott Senna elé és annak satuznia kellett.
Appppám, ez a Sumi egy mekkora csaló!
Évente tucatjával fordulnak elő ilyenek majd minden versenyzővel.

1994:
Én ebben az évben azt látom, hogy 2 versenyre eltiltották + egyen diszkvalifikálták és mégis megnyerte a VB-t...

1995:
Coltharddal együtt kizárták szabálytalan benzin miatt.
Nah, most erről sem Coilthard sem Sumi nem tehetett. A csapat volt a ludas mindkét esetben.

1997:
"Ekkor viszont csak ő esett ki, és bár kizárták az azévi pontversenyből, más büntetést nem kapott."
Kizárták az azévi pontversenyből...
Miért mit kellet volna kapnia még??? 10 év fegyházat? VVVÁÁÁ!

1998:
"A Brit Nagydíjon tízmásodperces "stop and go" büntetéssel sújtották, amire igen egyedi módon az utolsó körben állt ki, ám még mielőtt megkezdte volna a büntetés letöltését, a boxutcában(!) áthaladt a célvonalon, és megnyerte a versenyt. "
Ez az eset is tipikus példája annak, hogy ha valaki ismeri a szabályokat és él a szabályok nyújtotta lehetőségekkel akkor azok akiknek ez nem jutott még eszükbe fikáznak veszettül.
Ugyanez volt a visszatolásos balhénál is később.

"Az ütközés után a háromkerekű kocsijával a boxba hajtott, kiugrott belőle, és azonnal a McLaren-boxba rohant, ahol ököllel rontott Coulthardnak. Ismét a McLaren-szerelők léptek közbe és akadályozták meg a verekedést.
Mint később kiderült, Schumacher azt gondolta, a skót pilóta direkt lefékezett előtte, hogy segítsen mcLarenes csapattársának, a szintén a vb-címért hajtó Hakkinennek. Természetesen Coulthardnak esze ágában sem volt ilyesmi, Schumacher egyszerűen figyelmetlenül előzött. "

Na persze ez is nézőpont kérdése. Ha ezt a Sumi csinálja Coulthard helyett akkor ezt a szitut a rossznyelvek egyértelműen fordított megvilágításban tálalták volna.
Meg tetszik a McLaren szerelők ismételt beavatkozása, utalva a "sennás" esetre. Csakhogy ott Senna volt aki nekiugrott a a Suminak és nem fordítva...

2001:
"Magny-Cours-ban a skót versenyző előzni akarta Schumachert, aki aggresszíven védte a pozícióját. A mclarenes végül el tudott menni a Ferrari mellett, és miközben előzött, a középső ujját mutatta a németnek."

Agresszíven védte pozíciját... Hú de gáz, ha valaki a szabályok engedte lehetőségeken belül nem hagyja, hogy megelőzzék
Csak ismételni tudom, hogy ilyen évente tucatjával fordul elő kül. pilóták esetében...

2002:
Előzgetések-előreengedések.
Ez inkább etikai mint konkrét szabály elleni vétek.

2003:
"Legutóbbi győzelmekor, Indianapolisban a sárga zászlós tiltás ellenére az első kanyar előtt előzte meg Olivier Panist, büntetést viszont nem kapott."

Az már egyértelműen fénykép- és videofelvételek alapján bebizonyosodott, hogy a sárga zászló előtt előzte meg.
A lassításos szabály is a sárga zászló hatálya alatt érvényes és nem előtte...

A lényeg az, hogy 12 év alatt az itt felhozott vádak közül csak néhány állná meg a helyét, és azok sem egyértelműen bizonyítottak.
Ez a cikk egyértelműen a Schumacher lejáratására született, ez teljesen érződik a stílusából.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 04.03.24. 16:15 #311
Gillette
Tudom hogy nicsenek szabványmotorok! Azt úgy értettem hogy nem az kell, hogy szabványmotorok legyenek, hanem hogy még szorosabb szabályok közé kell szorítani a gyártásukat. Mint a ralliban. Meg kéne szabni a max. lóerők számát , esetleg bizonyos alkatrészek szabványalkatrészek lennének amiket mind egy cég gyártana.
Egyébként se lenne jó a szabványmotor mert akkor szép lassan(vagy rögtön) a nagy gyártók kiszálnának.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
4154 levél
Válasz 04.03.24. 16:05 #310
pres
Imho most sincsenek szabványmotorok, csak bizonyos paraméterek közé vannak szorítva, azon belül szabad a mozgás.

A Toyotával kapcsolatban tényleg új csapat még ezért tolják bele a pénzt talicskán. A ferrari meg a többi hosszú évek alatt iszonyat pénzt ölt ebbe bele.

Azokból a korlátozásokból (emberek száma stb.) tényleg be lehetne hozni párat, persze csak csínján, hogy ne menjen a biztonság rovására.
Fuck it Dude let`s go bowlin`
9789 levél
Válasz 04.03.24. 15:34 #309
Gillette
Yo! A szar Toyota akkora balfasz! Mit keresnek ők az F1-ben. Takarodjanak haza. Szánalom.


Egyébként azzal semmi bajom hogy valaki 2-szeres vagy 3-szoro vagy akár 6-szoros világbajnok-e vagy sem. Az viszont már jobban baszza a csőrőm hogy az a valaki megérdemelten, tényleg a valós tudása alapján lett világbajnok?
Persze ez egy technikai sportág ahol a gép is elengedhetetlen ahoz hogy valaki nyerjen vagy veszítsen. De, mindaddig amíg a nagy és presztízsel rendelkező csapatok maguk köré gyűjtik a legjobbakat senki nem tudja velük felvenni a versenyt. Hiába a Toyota 400 milliója attól még nem fog mindenki a térdük elött heverni. Erre a megoldás talá(!) az lehetne hogy megszabatnák a csapatok max. költségvetését, és az alkalmazható emberek létszámát(akár poszton ként).
Persze-e mellé még szigorítani kéne a motorra vonatkozó szabályokat is. Véletlenül se lehessen csupán a motor miatt behozhatatlan előnyre szert tenni, de azért még legyen szerepe a gyártónak is. Ne legyenek szabványmotorok.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
4730 levél
Válasz 04.03.24. 15:29 #308
Pyton
A toyota teljesen új csapat. Még kell nekik pár év.
Sonic boom babieee!
9789 levél
Válasz 04.03.24. 15:23 #307
Gillette
Valaki kiszivárogtatta. Persze gondolom nem abban az évben. De attól még lehet benne valami. Elvégre szerződés van aláírva hogy X számú kocsinak mennie kell! Miután a Benetton és MS vezette a pontlistákat féltek kizárni őket.


Igen, de a botrányok között is lehet különbséget tenni. Van az a fajta ami igazából az ember személyiségét, karizmatikáját mutatja. Ez főleg a latin népre jellemző de vannak kivételek.pl Faragó is ide tartozik. Sztem ő nem azért dobálta a vízbe a székeket hogy attól jobb legyen a csapat hanem egyszerüen a nem tetszését akarta kinyilvánítani. A másik fajta botrány az amit valakinek a sunyisága, alattomossága idézi elő. Schumit egy cél vezérli: győzni mindenáron, minden eszközzel, mindenkin kersztűlgázolva. És etz gyakran vonja magával hogy nem megengedett eszközökkel behozhatatlan előnyre tegyen szert. Ő azért csinálja hogy nyerjen.


Persze ezen tök fölös vitatkozni mert valahol tényleg mindkettőnknek igaza van. Viszont egymás véleményét úgyse tudjuk megváltoztatni. Nem tudunk döntő bizonyítékot felhozni egyik érv mellett se.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 04.03.24. 15:07 #306
Eric
Az Alonso is meg a Raikonnen is nagyon jó versenyzők, de!
Csak ha éppen olyanjuk van, akkor remekelnek.

A sikerekhez stabil, megbízható jó teljesítményre van szükség mind az autó mind a pilóta részéről.

Lehet az egészért a Ferrarit, meg a Sumit utálni, de kicsit hülyén jön ki...

Tiltsuk ki őket a Forma 1-ből, mert túl jók ide, v. mi?

Vicces lenne. Aki pl. 2-nél több világbajnokságot nyer, az büntiből nem indulhat a következőn? LOL!


Nem inkább azokat kéne fikázni , akik iszanyat pénzek mellet is csak a "futottak még" kategóriában kinlódnak??? (lsd. Toyota)
Nem az ilyenek teszik véletlenségből tönkre az F1-et???


"Dilisek ezek a rómaiak...!"
17778 levél
Válasz 04.03.24. 15:01 #305
MagicMoment
elemezgettem.
de a FIA (Nemzetközi Autós Szövetség), nem merte kizárni az olasz csapatot.
ezt igy honnan tudni??
A FIA azt mondtahogy,hát igen csaltak,de mi nem merjük kizárni? vagy csak feltételezés?? mert én feltételezhetem,hogy Te voltál a madridi robbantó. Szal érted..

Mellesleg az tény,hogy sok botrány volt körülötte,ezt elismerem. De ennek ellenére még mindig a kedvenc pilótám Senna halála óta. Tudod Faragó is nagyon jó edző(vizilabda) és mégis mennyi botrány volt körülötte. Székek vizbe dobálása,rengeteg bekiabálás, és még sorolhatnám.
9789 levél
Válasz 04.03.24. 14:55 #304
Gillette
"Nem szar versenyző de nem van nála jobb is!"
Természetesen a nem nélkül akartam írni. Mert a nnem van=nincs.
----------------------------------
"Igen,de a renault akkor a williams-nek volt a fő beszállítója. nem?"
Erre most inkább passzolok.

Nem kell kersned! Itt megtalálhatod a Schumit körülvevő botrányokat.
Jó szemezgetést!
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
17778 levél
Válasz 04.03.24. 14:40 #303
MagicMoment
Igen,de a renault akkor a williams-nek volt a fő beszállítója. nem?

Jó hát most így utólag sok mindent lehet mondani. ha akarták volna kizárják,mert akkoriban már igen népszerü volt a forma-1. Ergo egy példás büntetés tutira jót tett volna.
És ha jól emléxem elis kapták Schumiékat csalás miatt. Mégpedig,az autó alján lévő bizbaz(estére pontosabban is megtudom mondani) kisebb volt már cm-el. Pontosan most fejből nem vágom,de estére utána nézek.
9789 levél
Válasz 04.03.24. 14:37 #302
Gillette
1994-től 1997-ig a Renault motor volt a legjobb a mezőnyben! Az a Benetton nem volt szar kocsi! Ráadásul valszeg csaltak iscsak nem merték kizárni őket.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 04.03.24. 14:33 #301
Gillette
Nem szar versenyző de nem van nála jobb is!
Sztem meg pont az jelenti a nagy technika fölényt ha 1 versenyző sok VB címet nyer 1 kocsiva zsinorban. Mert akik egyik évben tudnak jó kocsikat csinálni azok valószinüleg a következőben is képesek rá, hacsak át nem szerződnek onnan a tervezők, mérnökök stb. Pl.: Hill is egyszer volt világbajnok(1996) mégse volt gyenge versenyző. Következő évben az Arrowsal majdnem megnyerte a magyar futamot. Pedig hát...ismerjük be, az tényleg egy fos kocsi volt.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
3333 levél
Válasz 04.03.24. 14:32 #300
hunter06
meg ha belegondolunk a Ferrari se volt a topon, mikor Schumi odaigazolt: csak kínkeserves munkával tudták elérni, h egy futamon nem égjen le mindkét motor, h célbaérjenek...
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
4154 levél
Válasz 04.03.24. 14:30 #299
pres
Asszem akkor neki volt egyedül mechanikus váltója a forma1ben
Fuck it Dude let`s go bowlin`
17778 levél
Válasz 04.03.24. 14:25 #298
MagicMoment
Pontosan. És az első VB címénél a benetton nem is remekelt. Csakhát jött Schumi,és a semmiből felnyomta a benettont. nyilván jöttek a szponzorok,és a befolyó pénzből nem volt nehéz a kocsi fejlesztésére áldozni.
3333 levél
Válasz 04.03.24. 14:24 #297
hunter06
Akkor is! 6 világbajnokságot nem nyer az ember csak azért, mert jó a kocsi. Pláne, h az első2t még Benettonnal nyerte (asszem)
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
17778 levél
Válasz 04.03.24. 14:19 #296
MagicMoment
úgyúgy. Lassan az fog kikerekedni az egészből

nyomi van abban valami amit mondasz,de ezek egyenlőre csak feltételezések.
1247 levél
Válasz 04.03.24. 14:15 #295
erdos
Ez mind szép meg jó, de nehogyaztán már a Ferrari vagy a Misi hibája legyen hogy a többi kocsi gyengébb...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1719 levél
Válasz 04.03.24. 13:59 #294
TheHolyOne
Hát, sztem sumi és a ferrarri együtt vágja haza a versenyeket. S. szépen nyugisan elautózgat a mezőny elején, a többiek meg utána. A sorrend nem lényeg, hisz úgyis az első kapja a legtöbb pontot. Míg nélküle a sok kiváló képességű pilóta, pl Alonso, Montoya, Raikönnen, újabban Webber gyilkolnák egymást a győzelemért. És némelyikük vérmérsékletét és vezetési stílusát ismerve a verseny egy körében történne annyi izgi dolog, mint sumival 1 szezon alatt.
"Hear the call of the fallen ones, widom of those whose time has gone: Live your life bravely, my firstborn son, on battlefields fight, don't run!"
4154 levél
Válasz 04.03.24. 13:54 #293
pres
Hát neméppen ugyanaz, mondhatni a mérnöki állományuk is teljesen más, innentől kezdve a beállítások is stb. stb.
Fuck it Dude let`s go bowlin`
7180 levél
Válasz 04.03.24. 13:53 #292
nyomi
nem mondom, hogy rossz versenyző, de az ilyen ifjú versenyzők, mint Alonso és Raikkönen sztem egy ugyanolyan autóval simán állva hagynák Sumit és Sumi a világbajnoki címei nagy részét a ferrari hatalmas erőfölényének köszönheti sztem
Damn it!!! - Jack Bauer
17778 levél
Válasz 04.03.24. 13:49 #291
MagicMoment
na azt azért ne mondjuk már,hogy Schumi szar versenyző,és nem megérdemelten nyerte a vb cimeit sorra.Ezt inkább azokra kéne mondani akik 1-szer voltak VB-ok. Mert azok éppenhogy úgy nyerték meg a vb címet,hogy épp jó volt a kocsi. aztán a köv. évben már sehol nem voltak.
1188 levél
Válasz 04.03.24. 13:45 #290
Ödön
Azért a Barichellonál mégiscsak jobb sokkal, habár ugyanaz a hátterük!
7180 levél
Válasz 04.03.24. 13:41 #289
nyomi
sztem a ferrari vágja haza a versenyeket, nem pedi a sumáher... ha mindenki ugyanolyan autóval menne, ne féljetek az évi 16 versenyből nem állna 4szer sem a dobogó legfelső fokán
Damn it!!! - Jack Bauer
1719 levél
Válasz 04.03.24. 13:39 #288
TheHolyOne
Én unom Sumáhert a F1-ben. Hazavágja az egész kócerájt, azzal, hogy semmi verseny nincs a futamokon. Úgy 98-99-ig még voltak izgalmas szezonok, de most... pff
"Hear the call of the fallen ones, widom of those whose time has gone: Live your life bravely, my firstborn son, on battlefields fight, don't run!"
477 levél
Válasz 04.03.24. 13:20 #287
nsyifm
Lényeg, hogy másodjára végigment a Minardival.

***
UNOM SCHUMACHER KÉPÉT MÁR A DOBOGÓN! Szerencsére Button most egy kicsit kompenzálta a helyzetet...
KONFIG: ASUS P4P800E-Deluxe, Celeron 2800 Mhz, 1 GB RAM, ATI Radeon 9600XT 256M
1719 levél
Válasz 04.03.24. 13:19 #286
TheHolyOne
Sztem a probléma ott van, hogy Zsolt saját csapattársától is jó pár másodperc/körrel marad el. Ezt persze lehet magyarázni azzal, hogy nem volt ideje tesztelni, stbstb, de nem ígér sok jót a szezonra nézve. Ennek ellenére drukkolok neki, mert mégiscsak ő az 1etlen magyar a F1-ben.
"Hear the call of the fallen ones, widom of those whose time has gone: Live your life bravely, my firstborn son, on battlefields fight, don't run!"
313 levél
Válasz 04.03.24. 13:13 #285
piski
Ja, úgy ok.
My words are weapons in which I murder you with?
20761 levél
Válasz 04.03.23. 21:23 #284
Eric
A saját logikádat nem érted?
Nem te mondtad, hogy a Minardi az +4mp? Azon felül értettem.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.