25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Silent Hunter 3

voyager 1
#118 voyager 1 [286]
Nekem eredeti az SH 2

Dögöljetek meg

Válasz erre

KoKo
#117 KoKo [4304]
Az nem valami régebbi dokumentum film?!! Mondjuk én egy Bismarck-osat láttam, de az elég gyengus volt.

Mindway az milyen cucos lesz?!! Szimulátor, stratégia, vagy mi?!!
Ennyit csak mondhatszróla Lacko!

Hát bízzunk benne, hogy nem cseszik el a románok, és nem lesz arcados tengeralattjáró "szimulátor".

No other way but down!

Válasz erre

Előzmény: FOxygene 2004.01.22. 17:40
FOxygene
#116 FOxygene [3275]
majdnem OFF

Most megy a N.Geographic-on a 2 részes Hood vs Biscmarck és az első
részben tárták fel a Hood-ot,most ebben a Biscmarck-ot.

A Hood-nál a kutatórobot elhelyezett egy emléktáblát a roncsnál,most direkt megfigyeltem és ebben a részben a Biscmarck feltárásánál is ott lóg a tábla a robot kezében,de a filmben nem fogják mutatni az elhelyezését,sőt meg sem említik.(remélem nem tévedek)most lehet csekkolni még megy.

Nem akarok belekombinálni semmit de szerintem szándékosan nem hagyták a filmben.

Ki az a tapír aki kivágja az ilyen részeket?Mintha nem szabadna emléket állítani a német katonáknak.....?

Ja és természetesen a Hood részben a túlélők nyilatkoztak,a Bismarck-részben meg nagyonnagyrészben a támadók vagyis
ismét csak az angolok.........??Pedig lényegesen többen élték túl a Biscmarc legénységéből......

Nade mindegy bekaphatják.

Azért elég cinkes hogy a fél angol flottát szopatta 2db hajó.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

Válasz erre

Wing
#115 Wing [4593]
Naja, reméljük

Akinek van kedve ma nyomni egy kis silenthunter2-t, az megtalál az irc.extra.hu #wargamer csatiján...

Nah, cédéket a gépbe, aztán merülés

Válasz erre

voyager 1
#114 voyager 1 [286]
Látom kezd beindulni a topic.
Lesz itt is pár ezer hozzászólás.

Dögöljetek meg

Válasz erre

Morello
#113 Morello [5409]
"ha vkinek Destroyer Commandja van, akkor együtt tud multizni az SH-sokkal"

Jah, ez tényleg így van, bár mi próbáltuk a haverommal, de nem jött össze

Válasz erre

Előzmény: Wing 2004.01.22. 11:51
Lacko
#112 Lacko [11512]
Nem a fesményekre gondolok. Láttam játék közben.

Válasz erre

Előzmény: FOxygene 2004.01.22. 12:44
FOxygene
#111 FOxygene [3275]
Lacko :Azokra a textúrázatlan modellekre gondolsz a www.mithis.hu oldalon?Én is le tudok tölteni ilyeneket és kirakom hogy készül.
Ja meg renderelni is tudok olyan képet amin 3db ugyanolyan hajó úszik és egy szépen renderelt repcsi zuhan stb...

Jó csak viccElek,én is reménykedem hogy még idén szarrá lőhetem az egyik leggyönyörűbb csatahajót a Yamato-t De jó lenne Jappán oldalról is nyomni,biztos lehet is.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2004.01.22. 09:29
Wing
#110 Wing [4593]
Nah, most úgy kedvet kaptam az egészhez, hogy fel is rakom oszt' kipróbálom peccsel milyen a dolog

Válasz erre

Előzmény: Z-Master 2004.01.22. 11:54
Z-Master
#109 Z-Master [20391]
Rosszul fogalmaztam! Az tom,hogy van benne mp! Én arra gondoltam,hogy semmi szarakodás semmi peccs csak belépsz a mp-be > join és.....

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: Wing 2004.01.22. 11:51
Wing
#108 Wing [4593]
A 2-ben is van, csak nem aktív. Ahhoz, hogy aktív legyen a multi, le kell szedni hozzá a hivatalos pecset. Egyébként van olyan opció, hogy ha vkinek Destroyer Commandja van, akkor együtt tud multizni az SH-sokkal, csak akkor ő ugye hajóval lesz szóvala két játék kompatibilis egymással.

Válasz erre

Előzmény: Z-Master 2004.01.22. 11:41
Z-Master
#107 Z-Master [20391]
Remélem már a 3-ban lesz multi!

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Wing
#106 Wing [4593]
Nah, akkor miért nem hozunk össze egy vidám tengeri csatát?

Asszem csak a peccset kell leszedni, és akkor már lesz multi az SH-ban. A DC-ben meg amúgy is van, ha jól tudom...

Válasz erre

Előzmény: Z-Master 2004.01.22. 11:26
Z-Master
#105 Z-Master [20391]
Szerintem van!

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: Wing 2004.01.22. 11:25
Wing
#104 Wing [4593]
Hát én speciel nem vagyok nagyon oda a román dolgokért, sőt, negatív diszkriminácóval illetem őket, de a SH2 olyan királysááááágos volt Most írok róla egy cikket, majd kipakoltatom a magyar wargamerre.... ja igen, és akinek van SH2 és/vagy Destroyer Command, az szóljon már, lehetne játszani egy 4-5 fős csatát, mekkora királyság lenne már

Persze az a kérdés, hogy egyáltalán van-e 5 ember, aki rendelkezik sh-val

Válasz erre

Z-Master
#103 Z-Master [20391]
Még azt sem hogy mikor lesz belőle valami (megjelenés)?

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2004.01.22. 09:29
Lacko
#102 Lacko [11512]
Én láttam a midway-t és nem úgy néz ki, mint ami beszart volna. csak sajnos nem mondhatok róla semmit...

Válasz erre

Előzmény: FOxygene 2004.01.21. 17:36
Lacko
#101 Lacko [11512]
Attól, hogy románok még lehetnek jók. Azért engem megdöbbentett - mint informatika tanárt - amikor egyszer voltam egy eldugott, kárpátokban lévő faluban és a román gyerkők iszonyat sokat tudtak az informatikából, úgy, hogy még az életben nem láttak számítógépet. És azt se felejtsük el, hogy az utóbbi 15 év tömény lehülyitése miatt magyarország a nyomába sem ér romániának a reál tárgyakban.

De ez a cég, már elszart egy tök jó projektet!!!!

Válasz erre

Előzmény: KoKo 2004.01.21. 19:24
zsoo
#100 zsoo [1267]
Na ez engem is érdekelne!
Kiváncsivá tettél!!!

Melyik is az a játék??......

Üdv.

zsoo

Válasz erre

Előzmény: Z-Master 2004.01.21. 22:43
Z-Master
#99 Z-Master [20391]
Meg is van valahol! Majd megnézem!

> Amúgy nem a nyilakkal ha nem az egérrel fordultál benne.Mint egy rpg-ben.De állat volt ,hogy a fedélzetről elmentél a kapitány fülkéjébe ott rá klikkeltél az ágyra és akkor lefeküdt a plafont láttad és közben ki volt írva,hogy PAUSE! .Vagy épp a torpedó szobába mentél!....

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: KoKo 2004.01.21. 22:30
KoKo
#98 KoKo [4304]
Igen? melyik gameban?!! Mondjuk én csak az SH 2-őt ismerem, meg a Sub Commandot próbáltam.

No other way but down!

Válasz erre

Előzmény: Z-Master 2004.01.21. 19:51
Z-Master
#97 Z-Master [20391]
Volt már olyan ahol lehet nézelődni!

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: KoKo 2004.01.21. 19:24
KoKo
#96 KoKo [4304]
Na nemár, tényleg románok fejlesztik?!!! Keleti országok gyerekei is tudnak jó gamát csinálni (lásd: Mafia, Stalker, H&D) De románok?!!! Azokról még nem hallottam, jót meg semmiképen.

Miért akarjátok, hogy császkálni lehessen a hajón?!! Ez nem fps hanem szimulátor! De lehet, hogy nem lenne rossz 1-2 helyen nézelődni.

No other way but down!

Válasz erre

Z-Master
#95 Z-Master [20391]
Ez már túl szép lenne!

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: FOxygene 2004.01.21. 17:36
FOxygene
#94 FOxygene [3275]
Baba lenne ha mászkálni lehetne FPS-ben
Nem irányításképpen csak úgy,pl kimászni a toronyba távcsörrenteni egyet.stb....Láthatnánk ahogy a kollegák felveszik a fürdőrucit és kifekszenek napozni stb...átveszik az élelmet egy tankerról ..hangulata az lenne.......de ne legyünk maximalisták.

A magyarok Midway projectjével mi van?annyi amennyi gondolom,sejthető volt hogy nem lesz belőle semmi,túllelkesedték magukat és kijózanodtak?

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

Válasz erre

Lacko
#93 Lacko [11512]
az jó, hogy LÁTOK másokat is...
nekem sokszor nagyon szorongó érzésem volt, amikor tök egyedül kellett hallgatnom a fölöttem elberregő rombolók hangját és várnom a robbanásokat...

Válasz erre

Előzmény: zsoo 2004.01.21. 16:37
zsoo
#92 zsoo [1267]
Igazad lehet....

Majd meglátjuk...!

Üdv.

zsoo

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2004.01.21. 16:35
zsoo
#91 zsoo [1267]
Kiváncsi vagyok, hogy meg fogják-e (egyáltalán meg tudják-e) jeleníteni azt, ha süllyed a hajó.
Most nem a külső nézetre gondolok, hanem a belső nézetre.

Tök jó lenne, ha lehetne mászkálni a hajón belül és a különböző egységeket (rádiós, torpedók, gépház, parancsnoki helység, stb.) így is megközelíthetnénk.

Amint elnézem a "kollégákat" látni is fogjuk, nem csak hallani a hangjukat....

Mindenesetre a projekt elkészítése nem kis feladat - és rengeteg új lehetőség van benne - épp ezért drukkolok nekik, NEHOGY EL**SSZÁK!!!

Üdv.


zsoo

Válasz erre

Lacko
#90 Lacko [11512]
szerintem azért olyan nagyok a műszerek, mert azokra klikkelve lehet majd irányítani a hajót. szóval tök ugyan olyan lesz, mint az sh2 műszerfal képernyője, csak itt lesznek körülötte 3d-s emberek. és ha minden eredeti méretű volna, akkor hülyét kapnánk, amikor el kell találni az egérrel azt az icipici szintmérőt, főleg ha közben az "életünk" múlik rajta...

Válasz erre

Előzmény: zsoo 2004.01.21. 16:20
zsoo
#89 zsoo [1267]
Egyébként volna egy-két észrevételem, a látott képekkel kapcsolatban:

a belső "vezérlőfülke" képpel kapcsolatban feltűnt, kicsit túl sok hely van az emberek feje fölött - szvsz. jóval szűkebb hely volt ott, a másik pedig a műszerek mérete, egy-két műszer - és a mélységmérő mintha nem lett volna ilyen b*zi nagy.

De ez persze (lehet) csak kukacoskodás - és kötözködés egy alfa állapotban lévő gémmel kapcsolatban.

Ha részletesebb lessz a belső rajza a hajóknak - és legalább annyira bejárható mint a MOHAA-ban (tengeralattjárós küldi) én már elégedett leszek. (ami a belső megjelenítést illeti).

Üdv.

zsoo

Válasz erre

Lacko
#88 Lacko [11512]
Először gondoltam arra, hogy írok valami vicces hozzászólást a keleti szomszédunkkal kapcsolatban, de azt biztos félreértették volna páran. Szóval egyre többre becsülöm a románokat. De azért ez a cég - Ubisoft Románia - már elszart egy igéretes projektet (harpoon), úgyhogy én is félek.

Válasz erre

Előzmény: zsoo 2004.01.21. 13:05
zsoo
#87 zsoo [1267]
Lacko:

Ez az, Fleet Command.
Jó kis gamma!

Az SH-III-al kapcsolatban én is utánna olvastam.
hát mit mondjak egy kicsit el vagyok keseredve!

Ez a folytatás - tartok tőle - nem az a progi lessz, amire oly sokan számítanak!
Nincs semmilyen előitéletem a Román srácokkal szemben, de jó lenne tudni, hogy ezidáig mit produkáltak!.....
CSAK EL NE B*SSZÁK!!!!!

Arra gondolok, hogy az Ultimationnak ezen a téren már van tapasztalata.
Tehát marad a "feszült" várakozás!!!

Üdv.

zsoo

Válasz erre

Lacko
#86 Lacko [11512]
Na elolvastam az eredeti cuccot a Subsim.com-on.
Arról szól - amit eddig nem lehetett tudni - hogy a Harpoon4 fejlesztését - miután elvették az Ultimationtól (ami elég genyaság) - odaadták a románoknak, hogy fejezzék be. De ez nem sikerült nekik és ezért törölte a projektet az Ubi. (sajnos hiába talál új kiadót az ultimation, hiszen a jogok - gondolom - az ubinál vannak)
És most ugyan ez a csapat (románok) készítik az SH3-at, habár a nyilatkozatukban elhatárolódnak a picit lejáratott fejlesztő kollégáiktól.

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2004.01.21. 10:13
Lacko
#85 Lacko [11512]
Igen, azt én is nagyon szeretem. Az a neve, hogy Fleet Command. Nagyon jó.
De mindezt szorozd meg 10-zel és az lett volna a Harpoon 4.
Akik játszottak a Harpoon3-mal és a Fleet Command.dal, azt mondták, hogy úgy aránylanak egymáshoz, mint az Operation Flashpoint az aknakeresőhöz...
És kb annyival nehezebb is. És mivel az FC is rendesen megfingatott néha (van olyan küldi, hogy induláskor repül feléd 40db rakéta), ebből gondolom, hogy a Harpoon valódi brutal hardcore szimuláció lett volna.

Válasz erre

Előzmény: zsoo 2004.01.21. 11:35
zsoo
#84 zsoo [1267]
Ez így igaz, úgy látszik jó érzéke van a fiúknak ehhez.

Mert - az általam említett játékoknak - nem éppen a grafikája az erőssége.
Legalábbis manapság már nem!

De a HANGULAT, meg a téma választása és kivitelezése emeli nagyon-nagyon sok játék fölé ezeket a progikat!

Üdv.

zsoo

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2004.01.21. 11:32
zsoo
#83 zsoo [1267]
Egyébként a Harpoon4 -re visszatérve.

Nekem van egy igencsak hasonló játékom, a neve most nem jut eszembe - már vagy 5 éves progi.

Nagyon jókat lehet vele játszani.

Gyorsnaszádokat, lokátorhajókat, tengeralattjárókat - és anyahajókat lehet irányítani.
(CCCP - USA konfliktusokban)

A víz alatt megnézheted a torpedódat becsapódás előtt, illetve az út során (hasonlóan az SH-II -höz).
Megnézheted az anyahajó fedélzetéről fel - és leszálló repülőket. Sőt még a garázsszintről liftel érkező gépeket is látnoi lehet.
Van startégiai térkép, meg taktikai térkép, no meg 3D-s nézetű akció képernyő - zumolással, meg forgatással.

Nagyon jó kis program - csak kicsit nehéz.
(a feladatok nehézségi szint szerint 1-től 5-ig vannak *-ozva)

Régen jókat játszottam vele.....
A neve ...ehh még mindíg nem jutott eszembe.
Ha valakinek beugrik - megköszönöm!
(ha nem este otthon megnézem)

Üdv.

zsoo

Válasz erre

Lacko
#82 Lacko [11512]
Két számottevő tankszimulátor volt a PzC óta:
1., Panzer Elite, de ebben csak a Normandia utáni, nyugati front szerepel. ellentétben a PzC-vel, ahol full 39-45
2., Steel Beast, ez piszkosul jó és mindent üt, de ez modern szimulátor és nem II. vh.

Szóval az Ultimation egy elég időtálló játékot készített.

Válasz erre

Előzmény: zsoo 2004.01.21. 11:25
zsoo
#81 zsoo [1267]
Óóóóóó...

Ezek szerint Te is emlékszel rá!

Jó kis játék.
Európa, meg sivatag, no meg a havas tájak.....
Igazi simulátor... (mondom én, aki harckocsiban sosem ült...

Üdv.

zsoo

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2004.01.21. 11:15
Lacko
#80 Lacko [11512]
Hát igen, az Ultimation készítette a Panzer Commandert is, amit még ma sem sikerült letaszítania senkinek, pedig már nagyon régi játék...

Válasz erre

Előzmény: zsoo 2004.01.21. 11:08
zsoo
#79 zsoo [1267]
Pedig ezek az "Ultimation-os srácok" csináltak már jó játékokat.
Nekem az SH-II -höz és a Harckocsi szimulátorukhoz volt szerencsém.

Szerintem mindkettő igen jól sikerült.

Lacko-val sajnos egyet értek!
"Félelmeim" hasonlóak, nehogy egy arcados "mindenki számára" játszható progi legyen belőle - fantasztikusan jó grafikával.
Ahogy ez az Enigma esetében is így van. Bár az a játék nem akar "szimulátor lenni"....
Bár az Ubisoft részérel ez pénzügyileg még megmagyarázható.... de a rajongókat igencsak elkeserítheti....

Max. marad (legalábbis nekem) az SH-II.
Talán az Ultimation keres egy másik kiadót - és majd velük bejezik. (hacsak minden jog az Ubisoftnak van fenntartva, mert akkor....)
Mint ahogy igencsak hányatott útja volt a már említett SH-II -nek is.
(ha jól emlékszem már évekkel korábban elkezdték a játékot fejleszteni - mondjuk ez néhol a grafikán érezhető is...)
Mindezek ellenére egy fantasztikus hangulkatú játék született.

Azért még bizakodom az SH-III -al kapcsolatban .....

Üdv.

zsoo

Válasz erre

Lacko
#78 Lacko [11512]
very bad news:

SubSim.com informed us late Tuesday that the development behind Silent Hunter III (announcement) had responded to the positive buzz from the gaming community with a brief response. The submarine sim developers announced new details regarding the project, including the comment that the game was being developed by Ubisoft's branch office in Bucharest, Romania. In an interesting comment, the team stated their team was not the same as the one which had worked on Harpoon 4 out of the same office, although apparently the teams are colleagues. Furthermore, the developers for Silent Hunter III are completely new to the franchise, or as they put it, "[f]or the moment there is nobody [sic] from the SH2 team involved in the SH3 development. We don't exclude [sic] this in the future." The developers conclude their message by promising to maintain contact with the enthusiast community and to consider feedback from them.

Silent Hunter III will be published by Ubisoft later this year.

Válasz erre

Lacko
#77 Lacko [11512]
Vannak itt a Dome-on screenshotok róla (mármint a Harpoon4-ről) a galériában.

Válasz erre

Előzmény: KoKo 2004.01.20. 19:01
KoKo
#76 KoKo [4304]
Azért megnéztem volna azt a Harpoon 4-et, brutál katonai szimuláció, jólhangzik!
Szerintem a SH 3 sem lesz tömeg játék, ha azt csinálnak belőle, akkor elvan cseszve! Remélem nem!

No other way but down!

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2004.01.20. 14:55
Z-Master
#75 Z-Master [20391]
Így van! Sajnos évvége!

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: KoKo 2004.01.20. 10:04
Lacko
#74 Lacko [11512]
Dehogy csődöl. Virul, mint marci hevesen! (hogy ezzel a gyönyörű képzavarral éljek) Csak éppen most törölték a harpoon4-et, amit ugyan az a cég (Ultimation) fejlesztett, aki az SHII-t. És azért törölte az Ubi, mert szerinte nem ütötte meg a minősége az elvárható szintet. (valójában az ok szerintem prózaibb: a harpoon4 nem lett volna tömegjáték, mert brutal hardcore katonai szimuláció)

Válasz erre

Előzmény: voyager 1 2004.01.20. 14:16
voyager 1
#73 voyager 1 [286]
Sajnos nem láttam az U-571-et.
Mi van az Ubival ?
Rég nem hallottam a nevét ?
Csődöl, mint az Interplay ?

Dögöljetek meg

Válasz erre

Harowerks
#72 Harowerks [1970]
Szerintem nem rosz film az U-571, csak nem a Das Boot-al kéne hasonlítgatni, mindegyik célra készült.
Mig az egyik egy látványos akciófilm (és nem is akar több lenni)addíg a másik atom részletességgel és hitelességgel mutatja be milyen is lehetett akkor ott egy tengeralatjáróban min kellett keresztül mennie a legénységnek.
SZVSZ jó mind a kettő.

Live Long and prosper

Válasz erre

Előzmény: KoKo 2004.01.20. 10:04
Lacko
#71 Lacko [11512]
Az rohadt jó lenne, ha ugyan azok csinálnák, de attól félek, hogy ők most összebalhéztak az Ubival (konkrétan: fordítva) és ezért félek, hogy nem ők csinálják majd.

A filmek terén pedig Kokoval vagyok...

Válasz erre

Előzmény: KoKo 2004.01.20. 10:04
KoKo
#70 KoKo [4304]
Eme kijelentésemet módosítom 2004 végére, mintha ezt olvastam volna.
Nem ugyan azok csinálják akik a kettőt?!! A képek elégé meggyözőek!

Sh 1-et én sem láttam, viszont az Enigma-t kipróbáltam, és az tényleg arkádos!

Viszont U-571 nem valami nagy eresztés, és nem emlegetném egy lapon a Das Boot-al!!!

No other way but down!

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2004.01.20. 09:00
Lacko
#69 Lacko [11512]
Tudtok valamit arról, hogy ki fejleszti az SH3-at?

Koko azt írta a másik sh3 topicban, hogy 2004 nyara a megjelenés.

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.