Dögöljetek meg
Fórum » Beszélgetés a játékokról
Silent Hunter 3
Mindway az milyen cucos lesz?!! Szimulátor, stratégia, vagy mi?!!
Ennyit csak mondhatszróla Lacko!
Hát bízzunk benne, hogy nem cseszik el a románok, és nem lesz arcados tengeralattjáró "szimulátor".
No other way but down!
Most megy a N.Geographic-on a 2 részes Hood vs Biscmarck és az első
részben tárták fel a Hood-ot,most ebben a Biscmarck-ot.
A Hood-nál a kutatórobot elhelyezett egy emléktáblát a roncsnál,most direkt megfigyeltem és ebben a részben a Biscmarck feltárásánál is ott lóg a tábla a robot kezében,de a filmben nem fogják mutatni az elhelyezését,sőt meg sem említik.(remélem nem tévedek)most lehet csekkolni még megy.
Nem akarok belekombinálni semmit de szerintem szándékosan nem hagyták a filmben.
Ki az a tapír aki kivágja az ilyen részeket?Mintha nem szabadna emléket állítani a német katonáknak.....?
Ja és természetesen a Hood részben a túlélők nyilatkoztak,a Bismarck-részben meg nagyonnagyrészben a támadók vagyis
ismét csak az angolok.........??Pedig lényegesen többen élték túl a Biscmarc legénységéből......
Nade mindegy bekaphatják.
Azért elég cinkes hogy a fél angol flottát szopatta 2db hajó.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
Akinek van kedve ma nyomni egy kis silenthunter2-t, az megtalál az irc.extra.hu #wargamer csatiján...
Nah, cédéket a gépbe, aztán merülés
Lesz itt is pár ezer hozzászólás.
Dögöljetek meg
Jah, ez tényleg így van, bár mi próbáltuk a haverommal, de nem jött össze
Ja meg renderelni is tudok olyan képet amin 3db ugyanolyan hajó úszik és egy szépen renderelt repcsi zuhan stb...
Jó csak viccElek,én is reménykedem hogy még idén szarrá lőhetem az egyik leggyönyörűbb csatahajót a Yamato-t De jó lenne Jappán oldalról is nyomni,biztos lehet is.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
Asszem csak a peccset kell leszedni, és akkor már lesz multi az SH-ban. A DC-ben meg amúgy is van, ha jól tudom...
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
Persze az a kérdés, hogy egyáltalán van-e 5 ember, aki rendelkezik sh-val
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
De ez a cég, már elszart egy tök jó projektet!!!!
Kiváncsivá tettél!!!
Melyik is az a játék??......
Üdv.
zsoo
> Amúgy nem a nyilakkal ha nem az egérrel fordultál benne.Mint egy rpg-ben.De állat volt ,hogy a fedélzetről elmentél a kapitány fülkéjébe ott rá klikkeltél az ágyra és akkor lefeküdt a plafont láttad és közben ki volt írva,hogy PAUSE! .Vagy épp a torpedó szobába mentél!....
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
No other way but down!
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
Miért akarjátok, hogy császkálni lehessen a hajón?!! Ez nem fps hanem szimulátor! De lehet, hogy nem lenne rossz 1-2 helyen nézelődni.
No other way but down!
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
Nem irányításképpen csak úgy,pl kimászni a toronyba távcsörrenteni egyet.stb....Láthatnánk ahogy a kollegák felveszik a fürdőrucit és kifekszenek napozni stb...átveszik az élelmet egy tankerról ..hangulata az lenne.......de ne legyünk maximalisták.
A magyarok Midway projectjével mi van?annyi amennyi gondolom,sejthető volt hogy nem lesz belőle semmi,túllelkesedték magukat és kijózanodtak?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
nekem sokszor nagyon szorongó érzésem volt, amikor tök egyedül kellett hallgatnom a fölöttem elberregő rombolók hangját és várnom a robbanásokat...
Majd meglátjuk...!
Üdv.
zsoo
Most nem a külső nézetre gondolok, hanem a belső nézetre.
Tök jó lenne, ha lehetne mászkálni a hajón belül és a különböző egységeket (rádiós, torpedók, gépház, parancsnoki helység, stb.) így is megközelíthetnénk.
Amint elnézem a "kollégákat" látni is fogjuk, nem csak hallani a hangjukat....
Mindenesetre a projekt elkészítése nem kis feladat - és rengeteg új lehetőség van benne - épp ezért drukkolok nekik, NEHOGY EL**SSZÁK!!!
Üdv.
zsoo
a belső "vezérlőfülke" képpel kapcsolatban feltűnt, kicsit túl sok hely van az emberek feje fölött - szvsz. jóval szűkebb hely volt ott, a másik pedig a műszerek mérete, egy-két műszer - és a mélységmérő mintha nem lett volna ilyen b*zi nagy.
De ez persze (lehet) csak kukacoskodás - és kötözködés egy alfa állapotban lévő gémmel kapcsolatban.
Ha részletesebb lessz a belső rajza a hajóknak - és legalább annyira bejárható mint a MOHAA-ban (tengeralattjárós küldi) én már elégedett leszek. (ami a belső megjelenítést illeti).
Üdv.
zsoo
Ez az, Fleet Command.
Jó kis gamma!
Az SH-III-al kapcsolatban én is utánna olvastam.
hát mit mondjak egy kicsit el vagyok keseredve!
Ez a folytatás - tartok tőle - nem az a progi lessz, amire oly sokan számítanak!
Nincs semmilyen előitéletem a Román srácokkal szemben, de jó lenne tudni, hogy ezidáig mit produkáltak!.....
CSAK EL NE B*SSZÁK!!!!!
Arra gondolok, hogy az Ultimationnak ezen a téren már van tapasztalata.
Tehát marad a "feszült" várakozás!!!
Üdv.
zsoo
Arról szól - amit eddig nem lehetett tudni - hogy a Harpoon4 fejlesztését - miután elvették az Ultimationtól (ami elég genyaság) - odaadták a románoknak, hogy fejezzék be. De ez nem sikerült nekik és ezért törölte a projektet az Ubi. (sajnos hiába talál új kiadót az ultimation, hiszen a jogok - gondolom - az ubinál vannak)
És most ugyan ez a csapat (románok) készítik az SH3-at, habár a nyilatkozatukban elhatárolódnak a picit lejáratott fejlesztő kollégáiktól.
De mindezt szorozd meg 10-zel és az lett volna a Harpoon 4.
Akik játszottak a Harpoon3-mal és a Fleet Command.dal, azt mondták, hogy úgy aránylanak egymáshoz, mint az Operation Flashpoint az aknakeresőhöz...
És kb annyival nehezebb is. És mivel az FC is rendesen megfingatott néha (van olyan küldi, hogy induláskor repül feléd 40db rakéta), ebből gondolom, hogy a Harpoon valódi brutal hardcore szimuláció lett volna.
Mert - az általam említett játékoknak - nem éppen a grafikája az erőssége.
Legalábbis manapság már nem!
De a HANGULAT, meg a téma választása és kivitelezése emeli nagyon-nagyon sok játék fölé ezeket a progikat!
Üdv.
zsoo
Nekem van egy igencsak hasonló játékom, a neve most nem jut eszembe - már vagy 5 éves progi.
Nagyon jókat lehet vele játszani.
Gyorsnaszádokat, lokátorhajókat, tengeralattjárókat - és anyahajókat lehet irányítani.
(CCCP - USA konfliktusokban)
A víz alatt megnézheted a torpedódat becsapódás előtt, illetve az út során (hasonlóan az SH-II -höz).
Megnézheted az anyahajó fedélzetéről fel - és leszálló repülőket. Sőt még a garázsszintről liftel érkező gépeket is látnoi lehet.
Van startégiai térkép, meg taktikai térkép, no meg 3D-s nézetű akció képernyő - zumolással, meg forgatással.
Nagyon jó kis program - csak kicsit nehéz.
(a feladatok nehézségi szint szerint 1-től 5-ig vannak *-ozva)
Régen jókat játszottam vele.....
A neve ...ehh még mindíg nem jutott eszembe.
Ha valakinek beugrik - megköszönöm!
(ha nem este otthon megnézem)
Üdv.
zsoo
1., Panzer Elite, de ebben csak a Normandia utáni, nyugati front szerepel. ellentétben a PzC-vel, ahol full 39-45
2., Steel Beast, ez piszkosul jó és mindent üt, de ez modern szimulátor és nem II. vh.
Szóval az Ultimation egy elég időtálló játékot készített.
Ezek szerint Te is emlékszel rá!
Jó kis játék.
Európa, meg sivatag, no meg a havas tájak.....
Igazi simulátor... (mondom én, aki harckocsiban sosem ült...
Üdv.
zsoo
Nekem az SH-II -höz és a Harckocsi szimulátorukhoz volt szerencsém.
Szerintem mindkettő igen jól sikerült.
Lacko-val sajnos egyet értek!
"Félelmeim" hasonlóak, nehogy egy arcados "mindenki számára" játszható progi legyen belőle - fantasztikusan jó grafikával.
Ahogy ez az Enigma esetében is így van. Bár az a játék nem akar "szimulátor lenni"....
Bár az Ubisoft részérel ez pénzügyileg még megmagyarázható.... de a rajongókat igencsak elkeserítheti....
Max. marad (legalábbis nekem) az SH-II.
Talán az Ultimation keres egy másik kiadót - és majd velük bejezik. (hacsak minden jog az Ubisoftnak van fenntartva, mert akkor....)
Mint ahogy igencsak hányatott útja volt a már említett SH-II -nek is.
(ha jól emlékszem már évekkel korábban elkezdték a játékot fejleszteni - mondjuk ez néhol a grafikán érezhető is...)
Mindezek ellenére egy fantasztikus hangulkatú játék született.
Azért még bizakodom az SH-III -al kapcsolatban .....
Üdv.
zsoo
SubSim.com informed us late Tuesday that the development behind Silent Hunter III (announcement) had responded to the positive buzz from the gaming community with a brief response. The submarine sim developers announced new details regarding the project, including the comment that the game was being developed by Ubisoft's branch office in Bucharest, Romania. In an interesting comment, the team stated their team was not the same as the one which had worked on Harpoon 4 out of the same office, although apparently the teams are colleagues. Furthermore, the developers for Silent Hunter III are completely new to the franchise, or as they put it, "[f]or the moment there is nobody [sic] from the SH2 team involved in the SH3 development. We don't exclude [sic] this in the future." The developers conclude their message by promising to maintain contact with the enthusiast community and to consider feedback from them.
Silent Hunter III will be published by Ubisoft later this year.
Szerintem a SH 3 sem lesz tömeg játék, ha azt csinálnak belőle, akkor elvan cseszve! Remélem nem!
No other way but down!
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
Mi van az Ubival ?
Rég nem hallottam a nevét ?
Csődöl, mint az Interplay ?
Dögöljetek meg
Mig az egyik egy látványos akciófilm (és nem is akar több lenni)addíg a másik atom részletességgel és hitelességgel mutatja be milyen is lehetett akkor ott egy tengeralatjáróban min kellett keresztül mennie a legénységnek.
SZVSZ jó mind a kettő.
Live Long and prosper
A filmek terén pedig Kokoval vagyok...
Nem ugyan azok csinálják akik a kettőt?!! A képek elégé meggyözőek!
Sh 1-et én sem láttam, viszont az Enigma-t kipróbáltam, és az tényleg arkádos!
Viszont U-571 nem valami nagy eresztés, és nem emlegetném egy lapon a Das Boot-al!!!
No other way but down!
Koko azt írta a másik sh3 topicban, hogy 2004 nyara a megjelenés.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II
- 2. Harold Halibut teszt – Menni vagy maradni
- 3. Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata
- 4. Infection Free Zone early access próbakör
- 5. Heading Out – májusban indulunk!
Legfrissebb fórumtémák
- 19:35
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2428]
- 19:30
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [1]
- 12:17
- A Watch Dogs franchise halálát pletykálják [hozzászólások] [5]
- 10:30
- Elden Ring [52]
- 08:20
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [18]
- 21:26
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43679]
- 16:22
- Fallout 4 [129]
- 14:07
- Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült [hozzászólások] [4]
- 15:07
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1421]
- 14:11
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [3]