Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Silent Hunter 3

Silent Hunter III

Silent Hunter III
A legutóbbi Silent Hunter III cikkek, hírek
286 levél
Válasz 04.01.22. 19:43 #118
voyager 1
Nekem eredeti az SH 2
Dögöljetek meg
4293 levél
Válasz 04.01.22. 19:01 #117
KoKo
Az nem valami régebbi dokumentum film?!! Mondjuk én egy Bismarck-osat láttam, de az elég gyengus volt.

Mindway az milyen cucos lesz?!! Szimulátor, stratégia, vagy mi?!!
Ennyit csak mondhatszróla Lacko!

Hát bízzunk benne, hogy nem cseszik el a románok, és nem lesz arcados tengeralattjáró "szimulátor".
No other way but down!
3275 levél
Válasz 04.01.22. 17:40 #116
FOxygene
majdnem OFF

Most megy a N.Geographic-on a 2 részes Hood vs Biscmarck és az első
részben tárták fel a Hood-ot,most ebben a Biscmarck-ot.

A Hood-nál a kutatórobot elhelyezett egy emléktáblát a roncsnál,most direkt megfigyeltem és ebben a részben a Biscmarck feltárásánál is ott lóg a tábla a robot kezében,de a filmben nem fogják mutatni az elhelyezését,sőt meg sem említik.(remélem nem tévedek)most lehet csekkolni még megy.

Nem akarok belekombinálni semmit de szerintem szándékosan nem hagyták a filmben.

Ki az a tapír aki kivágja az ilyen részeket?Mintha nem szabadna emléket állítani a német katonáknak.....?

Ja és természetesen a Hood részben a túlélők nyilatkoztak,a Bismarck-részben meg nagyonnagyrészben a támadók vagyis
ismét csak az angolok.........??Pedig lényegesen többen élték túl a Biscmarc legénységéből......

Nade mindegy bekaphatják.

Azért elég cinkes hogy a fél angol flottát szopatta 2db hajó.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
4499 levél
Válasz 04.01.22. 17:21 #115
Wing
Naja, reméljük

Akinek van kedve ma nyomni egy kis silenthunter2-t, az megtalál az irc.extra.hu #wargamer csatiján...

Nah, cédéket a gépbe, aztán merülés
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
286 levél
Válasz 04.01.22. 15:41 #114
voyager 1
Látom kezd beindulni a topic.
Lesz itt is pár ezer hozzászólás.
Dögöljetek meg
5397 levél
Válasz 04.01.22. 14:52 #113
Morello
"ha vkinek Destroyer Commandja van, akkor együtt tud multizni az SH-sokkal"

Jah, ez tényleg így van, bár mi próbáltuk a haverommal, de nem jött össze
10961 levél
Válasz 04.01.22. 13:54 #112
Lacko
Nem a fesményekre gondolok. Láttam játék közben.
3275 levél
Válasz 04.01.22. 12:44 #111
FOxygene
Lacko :Azokra a textúrázatlan modellekre gondolsz a www.mithis.hu oldalon?Én is le tudok tölteni ilyeneket és kirakom hogy készül.
Ja meg renderelni is tudok olyan képet amin 3db ugyanolyan hajó úszik és egy szépen renderelt repcsi zuhan stb...

Jó csak viccElek,én is reménykedem hogy még idén szarrá lőhetem az egyik leggyönyörűbb csatahajót a Yamato-t De jó lenne Jappán oldalról is nyomni,biztos lehet is.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
4499 levél
Válasz 04.01.22. 12:22 #110
Wing
Nah, most úgy kedvet kaptam az egészhez, hogy fel is rakom oszt' kipróbálom peccsel milyen a dolog
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
20333 levél
Válasz 04.01.22. 11:54 #109
Z-Master
Rosszul fogalmaztam! Az tom,hogy van benne mp! Én arra gondoltam,hogy semmi szarakodás semmi peccs csak belépsz a mp-be > join és.....
4499 levél
Válasz 04.01.22. 11:51 #108
Wing
A 2-ben is van, csak nem aktív. Ahhoz, hogy aktív legyen a multi, le kell szedni hozzá a hivatalos pecset. Egyébként van olyan opció, hogy ha vkinek Destroyer Commandja van, akkor együtt tud multizni az SH-sokkal, csak akkor ő ugye hajóval lesz szóvala két játék kompatibilis egymással.
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
20333 levél
Válasz 04.01.22. 11:41 #107
Z-Master
Remélem már a 3-ban lesz multi!
4499 levél
Válasz 04.01.22. 11:32 #106
Wing
Nah, akkor miért nem hozunk össze egy vidám tengeri csatát?

Asszem csak a peccset kell leszedni, és akkor már lesz multi az SH-ban. A DC-ben meg amúgy is van, ha jól tudom...
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
20333 levél
Válasz 04.01.22. 11:26 #105
Z-Master
4499 levél
Válasz 04.01.22. 11:25 #104
Wing
Hát én speciel nem vagyok nagyon oda a román dolgokért, sőt, negatív diszkriminácóval illetem őket, de a SH2 olyan királysááááágos volt Most írok róla egy cikket, majd kipakoltatom a magyar wargamerre.... ja igen, és akinek van SH2 és/vagy Destroyer Command, az szóljon már, lehetne játszani egy 4-5 fős csatát, mekkora királyság lenne már

Persze az a kérdés, hogy egyáltalán van-e 5 ember, aki rendelkezik sh-val
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
20333 levél
Válasz 04.01.22. 09:32 #103
Z-Master
Még azt sem hogy mikor lesz belőle valami (megjelenés)?
10961 levél
Válasz 04.01.22. 09:29 #102
Lacko
Én láttam a midway-t és nem úgy néz ki, mint ami beszart volna. csak sajnos nem mondhatok róla semmit...
10961 levél
Válasz 04.01.22. 09:27 #101
Lacko
Attól, hogy románok még lehetnek jók. Azért engem megdöbbentett - mint informatika tanárt - amikor egyszer voltam egy eldugott, kárpátokban lévő faluban és a román gyerkők iszonyat sokat tudtak az informatikából, úgy, hogy még az életben nem láttak számítógépet. És azt se felejtsük el, hogy az utóbbi 15 év tömény lehülyitése miatt magyarország a nyomába sem ér romániának a reál tárgyakban.

De ez a cég, már elszart egy tök jó projektet!!!!
1267 levél
Válasz 04.01.22. 09:08 #100
zsoo
Na ez engem is érdekelne!
Kiváncsivá tettél!!!

Melyik is az a játék??......

Üdv.
zsoo
20333 levél
Válasz 04.01.21. 22:43 #99
Z-Master
Meg is van valahol! Majd megnézem!

> Amúgy nem a nyilakkal ha nem az egérrel fordultál benne.Mint egy rpg-ben.De állat volt ,hogy a fedélzetről elmentél a kapitány fülkéjébe ott rá klikkeltél az ágyra és akkor lefeküdt a plafont láttad és közben ki volt írva,hogy PAUSE! .Vagy épp a torpedó szobába mentél!....
4293 levél
Válasz 04.01.21. 22:30 #98
KoKo
Igen? melyik gameban?!! Mondjuk én csak az SH 2-őt ismerem, meg a Sub Commandot próbáltam.
No other way but down!
20333 levél
Válasz 04.01.21. 19:51 #97
Z-Master
Volt már olyan ahol lehet nézelődni!
4293 levél
Válasz 04.01.21. 19:24 #96
KoKo
Na nemár, tényleg románok fejlesztik?!!! Keleti országok gyerekei is tudnak jó gamát csinálni (lásd: Mafia, Stalker, H&D) De románok?!!! Azokról még nem hallottam, jót meg semmiképen.

Miért akarjátok, hogy császkálni lehessen a hajón?!! Ez nem fps hanem szimulátor! De lehet, hogy nem lenne rossz 1-2 helyen nézelődni.
No other way but down!
20333 levél
Válasz 04.01.21. 18:57 #95
Z-Master
Ez már túl szép lenne!
3275 levél
Válasz 04.01.21. 17:36 #94
FOxygene
Baba lenne ha mászkálni lehetne FPS-ben
Nem irányításképpen csak úgy,pl kimászni a toronyba távcsörrenteni egyet.stb....Láthatnánk ahogy a kollegák felveszik a fürdőrucit és kifekszenek napozni stb...átveszik az élelmet egy tankerról ..hangulata az lenne.......de ne legyünk maximalisták.

A magyarok Midway projectjével mi van?annyi amennyi gondolom,sejthető volt hogy nem lesz belőle semmi,túllelkesedték magukat és kijózanodtak?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10961 levél
Válasz 04.01.21. 16:59 #93
Lacko
az jó, hogy LÁTOK másokat is...
nekem sokszor nagyon szorongó érzésem volt, amikor tök egyedül kellett hallgatnom a fölöttem elberregő rombolók hangját és várnom a robbanásokat...
1267 levél
Válasz 04.01.21. 16:39 #92
zsoo
Igazad lehet....

Majd meglátjuk...!

Üdv.
zsoo
1267 levél
Válasz 04.01.21. 16:37 #91
zsoo
Kiváncsi vagyok, hogy meg fogják-e (egyáltalán meg tudják-e) jeleníteni azt, ha süllyed a hajó.
Most nem a külső nézetre gondolok, hanem a belső nézetre.

Tök jó lenne, ha lehetne mászkálni a hajón belül és a különböző egységeket (rádiós, torpedók, gépház, parancsnoki helység, stb.) így is megközelíthetnénk.

Amint elnézem a "kollégákat" látni is fogjuk, nem csak hallani a hangjukat....

Mindenesetre a projekt elkészítése nem kis feladat - és rengeteg új lehetőség van benne - épp ezért drukkolok nekik, NEHOGY EL**SSZÁK!!!

Üdv.


zsoo
10961 levél
Válasz 04.01.21. 16:35 #90
Lacko
szerintem azért olyan nagyok a műszerek, mert azokra klikkelve lehet majd irányítani a hajót. szóval tök ugyan olyan lesz, mint az sh2 műszerfal képernyője, csak itt lesznek körülötte 3d-s emberek. és ha minden eredeti méretű volna, akkor hülyét kapnánk, amikor el kell találni az egérrel azt az icipici szintmérőt, főleg ha közben az "életünk" múlik rajta...
1267 levél
Válasz 04.01.21. 16:20 #89
zsoo
Egyébként volna egy-két észrevételem, a látott képekkel kapcsolatban:

a belső "vezérlőfülke" képpel kapcsolatban feltűnt, kicsit túl sok hely van az emberek feje fölött - szvsz. jóval szűkebb hely volt ott, a másik pedig a műszerek mérete, egy-két műszer - és a mélységmérő mintha nem lett volna ilyen b*zi nagy.

De ez persze (lehet) csak kukacoskodás - és kötözködés egy alfa állapotban lévő gémmel kapcsolatban.

Ha részletesebb lessz a belső rajza a hajóknak - és legalább annyira bejárható mint a MOHAA-ban (tengeralattjárós küldi) én már elégedett leszek. (ami a belső megjelenítést illeti).

Üdv.
zsoo
10961 levél
Válasz 04.01.21. 13:29 #88
Lacko
Először gondoltam arra, hogy írok valami vicces hozzászólást a keleti szomszédunkkal kapcsolatban, de azt biztos félreértették volna páran. Szóval egyre többre becsülöm a románokat. De azért ez a cég - Ubisoft Románia - már elszart egy igéretes projektet (harpoon), úgyhogy én is félek.
1267 levél
Válasz 04.01.21. 13:05 #87
zsoo
Lacko:

Ez az, Fleet Command.
Jó kis gamma!

Az SH-III-al kapcsolatban én is utánna olvastam.
hát mit mondjak egy kicsit el vagyok keseredve!

Ez a folytatás - tartok tőle - nem az a progi lessz, amire oly sokan számítanak!
Nincs semmilyen előitéletem a Román srácokkal szemben, de jó lenne tudni, hogy ezidáig mit produkáltak!.....
CSAK EL NE B*SSZÁK!!!!!

Arra gondolok, hogy az Ultimationnak ezen a téren már van tapasztalata.
Tehát marad a "feszült" várakozás!!!

Üdv.
zsoo
10961 levél
Válasz 04.01.21. 12:46 #86
Lacko
Na elolvastam az eredeti cuccot a Subsim.com-on.
Arról szól - amit eddig nem lehetett tudni - hogy a Harpoon4 fejlesztését - miután elvették az Ultimationtól (ami elég genyaság) - odaadták a románoknak, hogy fejezzék be. De ez nem sikerült nekik és ezért törölte a projektet az Ubi. (sajnos hiába talál új kiadót az ultimation, hiszen a jogok - gondolom - az ubinál vannak)
És most ugyan ez a csapat (románok) készítik az SH3-at, habár a nyilatkozatukban elhatárolódnak a picit lejáratott fejlesztő kollégáiktól.
10961 levél
Válasz 04.01.21. 12:02 #85
Lacko
Igen, azt én is nagyon szeretem. Az a neve, hogy Fleet Command. Nagyon jó.
De mindezt szorozd meg 10-zel és az lett volna a Harpoon 4.
Akik játszottak a Harpoon3-mal és a Fleet Command.dal, azt mondták, hogy úgy aránylanak egymáshoz, mint az Operation Flashpoint az aknakeresőhöz...
És kb annyival nehezebb is. És mivel az FC is rendesen megfingatott néha (van olyan küldi, hogy induláskor repül feléd 40db rakéta), ebből gondolom, hogy a Harpoon valódi brutal hardcore szimuláció lett volna.
1267 levél
Válasz 04.01.21. 11:49 #84
zsoo
Ez így igaz, úgy látszik jó érzéke van a fiúknak ehhez.

Mert - az általam említett játékoknak - nem éppen a grafikája az erőssége.
Legalábbis manapság már nem!

De a HANGULAT, meg a téma választása és kivitelezése emeli nagyon-nagyon sok játék fölé ezeket a progikat!

Üdv.
zsoo
1267 levél
Válasz 04.01.21. 11:35 #83
zsoo
Egyébként a Harpoon4 -re visszatérve.

Nekem van egy igencsak hasonló játékom, a neve most nem jut eszembe - már vagy 5 éves progi.

Nagyon jókat lehet vele játszani.

Gyorsnaszádokat, lokátorhajókat, tengeralattjárókat - és anyahajókat lehet irányítani.
(CCCP - USA konfliktusokban)

A víz alatt megnézheted a torpedódat becsapódás előtt, illetve az út során (hasonlóan az SH-II -höz).
Megnézheted az anyahajó fedélzetéről fel - és leszálló repülőket. Sőt még a garázsszintről liftel érkező gépeket is látnoi lehet.
Van startégiai térkép, meg taktikai térkép, no meg 3D-s nézetű akció képernyő - zumolással, meg forgatással.

Nagyon jó kis program - csak kicsit nehéz.
(a feladatok nehézségi szint szerint 1-től 5-ig vannak *-ozva)

Régen jókat játszottam vele.....
A neve ...ehh még mindíg nem jutott eszembe.
Ha valakinek beugrik - megköszönöm!
(ha nem este otthon megnézem)

Üdv.
zsoo
10961 levél
Válasz 04.01.21. 11:32 #82
Lacko
Két számottevő tankszimulátor volt a PzC óta:
1., Panzer Elite, de ebben csak a Normandia utáni, nyugati front szerepel. ellentétben a PzC-vel, ahol full 39-45
2., Steel Beast, ez piszkosul jó és mindent üt, de ez modern szimulátor és nem II. vh.

Szóval az Ultimation egy elég időtálló játékot készített.
1267 levél
Válasz 04.01.21. 11:25 #81
zsoo
Óóóóóó...

Ezek szerint Te is emlékszel rá!

Jó kis játék.
Európa, meg sivatag, no meg a havas tájak.....
Igazi simulátor... (mondom én, aki harckocsiban sosem ült...

Üdv.
zsoo
10961 levél
Válasz 04.01.21. 11:15 #80
Lacko
Hát igen, az Ultimation készítette a Panzer Commandert is, amit még ma sem sikerült letaszítania senkinek, pedig már nagyon régi játék...
1267 levél
Válasz 04.01.21. 11:08 #79
zsoo
Pedig ezek az "Ultimation-os srácok" csináltak már jó játékokat.
Nekem az SH-II -höz és a Harckocsi szimulátorukhoz volt szerencsém.

Szerintem mindkettő igen jól sikerült.

Lacko-val sajnos egyet értek!
"Félelmeim" hasonlóak, nehogy egy arcados "mindenki számára" játszható progi legyen belőle - fantasztikusan jó grafikával.
Ahogy ez az Enigma esetében is így van. Bár az a játék nem akar "szimulátor lenni"....
Bár az Ubisoft részérel ez pénzügyileg még megmagyarázható.... de a rajongókat igencsak elkeserítheti....

Max. marad (legalábbis nekem) az SH-II.
Talán az Ultimation keres egy másik kiadót - és majd velük bejezik. (hacsak minden jog az Ubisoftnak van fenntartva, mert akkor....)
Mint ahogy igencsak hányatott útja volt a már említett SH-II -nek is.
(ha jól emlékszem már évekkel korábban elkezdték a játékot fejleszteni - mondjuk ez néhol a grafikán érezhető is...)
Mindezek ellenére egy fantasztikus hangulkatú játék született.

Azért még bizakodom az SH-III -al kapcsolatban .....

Üdv.
zsoo
10961 levél
Válasz 04.01.21. 10:13 #78
Lacko
very bad news:

SubSim.com informed us late Tuesday that the development behind Silent Hunter III (announcement) had responded to the positive buzz from the gaming community with a brief response. The submarine sim developers announced new details regarding the project, including the comment that the game was being developed by Ubisoft's branch office in Bucharest, Romania. In an interesting comment, the team stated their team was not the same as the one which had worked on Harpoon 4 out of the same office, although apparently the teams are colleagues. Furthermore, the developers for Silent Hunter III are completely new to the franchise, or as they put it, "[f]or the moment there is nobody [sic] from the SH2 team involved in the SH3 development. We don't exclude [sic] this in the future." The developers conclude their message by promising to maintain contact with the enthusiast community and to consider feedback from them.

Silent Hunter III will be published by Ubisoft later this year.
10961 levél
Válasz 04.01.21. 10:01 #77
Lacko
Vannak itt a Dome-on screenshotok róla (mármint a Harpoon4-ről) a galériában.
4293 levél
Válasz 04.01.20. 19:01 #76
KoKo
Azért megnéztem volna azt a Harpoon 4-et, brutál katonai szimuláció, jólhangzik!
Szerintem a SH 3 sem lesz tömeg játék, ha azt csinálnak belőle, akkor elvan cseszve! Remélem nem!
No other way but down!
20333 levél
Válasz 04.01.20. 16:49 #75
Z-Master
Így van! Sajnos évvége!
10961 levél
Válasz 04.01.20. 14:55 #74
Lacko
Dehogy csődöl. Virul, mint marci hevesen! (hogy ezzel a gyönyörű képzavarral éljek) Csak éppen most törölték a harpoon4-et, amit ugyan az a cég (Ultimation) fejlesztett, aki az SHII-t. És azért törölte az Ubi, mert szerinte nem ütötte meg a minősége az elvárható szintet. (valójában az ok szerintem prózaibb: a harpoon4 nem lett volna tömegjáték, mert brutal hardcore katonai szimuláció)
286 levél
Válasz 04.01.20. 14:16 #73
voyager 1
Sajnos nem láttam az U-571-et.
Mi van az Ubival ?
Rég nem hallottam a nevét ?
Csődöl, mint az Interplay ?
Dögöljetek meg
1970 levél
Válasz 04.01.20. 11:54 #72
Harowerks
Szerintem nem rosz film az U-571, csak nem a Das Boot-al kéne hasonlítgatni, mindegyik célra készült.
Mig az egyik egy látványos akciófilm (és nem is akar több lenni)addíg a másik atom részletességgel és hitelességgel mutatja be milyen is lehetett akkor ott egy tengeralatjáróban min kellett keresztül mennie a legénységnek.
SZVSZ jó mind a kettő.

Live Long and prosper
10961 levél
Válasz 04.01.20. 10:16 #71
Lacko
Az rohadt jó lenne, ha ugyan azok csinálnák, de attól félek, hogy ők most összebalhéztak az Ubival (konkrétan: fordítva) és ezért félek, hogy nem ők csinálják majd.

A filmek terén pedig Kokoval vagyok...
4293 levél
Válasz 04.01.20. 10:04 #70
KoKo
Eme kijelentésemet módosítom 2004 végére, mintha ezt olvastam volna.
Nem ugyan azok csinálják akik a kettőt?!! A képek elégé meggyözőek!

Sh 1-et én sem láttam, viszont az Enigma-t kipróbáltam, és az tényleg arkádos!

Viszont U-571 nem valami nagy eresztés, és nem emlegetném egy lapon a Das Boot-al!!!
No other way but down!
10961 levél
Válasz 04.01.20. 09:00 #69
Lacko
Tudtok valamit arról, hogy ki fejleszti az SH3-at?

Koko azt írta a másik sh3 topicban, hogy 2004 nyara a megjelenés.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.