Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» 3d programozás studio maxszal - help!

2 levél
Válasz 04.03.05. 06:33 #5
ryleh
hali...poligonszerkesztési tutorokat keresek elsösorban...ezenkivűl
amikor a referenciaképet beimportálom a progiba akkor csak fehér minden de a kép sehol..a könxv azt irja hogx frissitsek képernyöt a Shift+7-el de semmi változás....
maxigáz
351 levél
Válasz 04.03.04. 02:23 #4
Bruce
Nem tudja valaki, hoggy 5.0-ba, hogy kell a robbanásra és a tűzre texturát rakni? Valamint, hogy lehet például egy lepkére úgy rakni képet, hogy ne csak az egyik szárnyán legyen lepke hanem betertse az egész lepkét. Hogy lehet pl egy 3d-s orszarvúra rárakni egy 2d-s képet ami oldalról egy orszarvú?
AMD64 3500+,ASUS A8N SLI deluxe, 4x 512 Kingston, 2x 200GB + 120GB, 6800GT (részletre :) )
619 levél
Válasz 04.01.27. 18:51 #3
Torda Duran
Kösssz, de már megoldódott a problémám, szereztem átalakító programot. Egy ideig elleszek a megjelnítéssel. Egyébiránt C++-t használok.
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
629 levél
Válasz 04.01.27. 17:04 #2
predator
Tekintve hogy ez nem egy programozással foglalkozó oldal, nemigen lesz szerencséd. Nekem van valahol MAX fájl nyitogató programom, Delphiben íródott (<-- nem ártott volna közölni, milyen nyelven programozol), de a MAX szvsz elég bonyolult ahhoz, hogy azt használd. Ha nem tudsz saját export plugint írni a max-hoz, akkor jobb, ha exportálod a modellt ASE formátumba, az ugyanis szöveges, elég könnyű megemészteni (leírás asszem a MAX SDK-ban van, de anélkül is rá lehet jönni).
619 levél
Válasz 04.01.26. 21:00 #1
Torda Duran

Na, megszeretnék jeleníteni OpenGL-ben .max formátumú fájlokat. Help!
Vagy adjatok valami jó fájlkonverziós programot!
És ha már adtok, akkor olyat is adjatok, ami .max-ból .md2-t csinál
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.