Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» WWII Online

World War II Online

World War II Online
A legutóbbi World War II Online cikkek, hírek
2755 levél
Válasz 04.06.19. 19:17 #61
slender
Menjek a vizes blokkba?
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
405 levél
Válasz 04.06.19. 19:13 #60
lachun
MIndenki gyülekezo most taktikai meg beszélés!!!!!!!!!!!!
www.wwiionline.com
405 levél
Válasz 04.06.19. 14:04 #59
lachun
Szedrencs Petyó Lackó hol vagytok!!!!
www.wwiionline.com
405 levél
Válasz 04.06.19. 14:01 #58
lachun
Ágyus laffi a kedvencünk nem rég fejlesztették ki a franciknak!!
Laffi a franciák gyalogos szállito teherjármüve ami a lövészeken kivül kisebb ütegeket is tud szálitami ,mint légvédelem és a anti panzer ágyuk!
Na most ez a laffi egy atg(antitank elhárito ágyu) val van felszerelve, és a soför védelmére a tetöre egy Géppuskás is elhelyezkedik!
Nem sokat láttunk belöle azért különleges!!!
www.wwiionline.com
6377 levél
Válasz 04.06.19. 13:19 #57
RatBaG
És az mi?

Amúgy ha megint lesz ilyen 2 hetes trial akkor egyből ott leszek.... most nincs kedvem mástól régi acc-ot kunyerálni.
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
405 levél
Válasz 04.06.19. 12:16 #56
lachun
Ma meg volt egy csapat tanács a TS-en aki tudja gyakorolja a pontos célzást puskával, mert rengeteg Laffis ágyu lesz állitolag!!!
www.wwiionline.com
405 levél
Válasz 04.06.19. 10:03 #55
lachun
Szerintem egész nyáron lesz free valahogy ez a megérzésem, mert tavaly is 2 hónappal kitólták és ezért fizetteme elo novemberben. Ugyanis tendencia, hogy sokkkal több lesz télre az elofizetö és szerintem,két mecdoni menü áráért elég ütös játékot kapunk!!!!!
www.wwiionline.com
2755 levél
Válasz 04.06.18. 22:32 #54
slender
Hát Kolin, sztem próbáld ki. A fíling hihetetlen. Eddig annyit értem el, hogy háromszor lelőttek. De nagyon ütős, ahogy a többiek beszélnek, és ilyeneket hallasz: A franciák elfoglalták X várost. A mieink támadják Y várost. Az angolok Crusadereket vetnek be Z város visszafoglalására.
Szal engem qrvára megfogott. Bár anyagi helyzetem jelenleg még nem engedi, hogy befizessem a lóvét, de előbb-utóbb remélem elhárul ez az akadály is.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
405 levél
Válasz 04.06.18. 21:54 #53
lachun
oké várunk
www.wwiionline.com
5241 levél
Válasz 04.06.18. 21:14 #52
Pras
Oksa, köszi a tanácsot. Holnap lo... szerzek egyet.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
2755 levél
Válasz 04.06.18. 19:03 #51
slender
Ehh, ezt lekéstem. Mind1, ott vagyok, aztán majd szólsz, ha ráérsz.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
405 levél
Válasz 04.06.18. 18:13 #50
lachun
Gyere nyugottan nem játszom most
www.wwiionline.com
405 levél
Válasz 04.06.18. 18:13 #49
lachun
Gyere nyugottan nem játszom most
www.wwiionline.com
2755 levél
Válasz 04.06.18. 17:51 #48
slender
Np.
Majd ha épp nem a vizesblokkban leszel, szól6nál, és segíthetnél új accountot csinálni.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
405 levél
Válasz 04.06.18. 17:39 #47
lachun
szerintem maradék 800huf-od van szerintem és asztali mikit vegyél mert sokáig birja, ez tapasztalat
www.wwiionline.com
405 levél
Válasz 04.06.18. 17:38 #46
lachun
na meg jöttem és Sder bocs de Den azt monta nem igazán jönne ,sajna tévedtem ...tudod aki ezt elkezdi az nem tudja abbahagyni
www.wwiionline.com
2755 levél
Válasz 04.06.18. 16:12 #45
slender
Jaja, letámasztottam. Mg42ben jó vagyok.
Ahham, kicsit dokisnak tűnt a csomag.
És a lőszercsomagból mennyit cipel magával a puskás?
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
2755 levél
Válasz 04.06.18. 16:11 #44
slender
Most megleptelek, mi?
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
30 levél
Válasz 04.06.18. 16:05 #43
manohun
-Sapper az robbantós, dinamit csomagjai vannak
-A puskásnál az 5ös az lőszer csomag amit másoknak tud oda adni.
-Az MG-t ne felejtsd el lerakni B-vel mert különben nem lehet vele célozni
-Olvas el a tankirányítási leírást a magyar honlapon mert ott minden le van írva.
WWII Online mindörökké... http://www.wwiionline.hu
6609 levél
Válasz 04.06.18. 15:23 #42
Kolin Mekré
Látom lesz itt is 1-2 kérdésed ;>
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
2755 levél
Válasz 04.06.18. 15:09 #41
slender
Na, beindítottam a tankot végre. Igaz csak egyenesen tudtam száguldani, a kormányzás még nem megy. Lőni se tudtam, csak a gépfegyverrel. Ellenben a repcsimet sikerült már a földön felrobbantanom.
A sima riflés embernél az 5ös mi? Lőszert tudok adni? A saper meg doki, és gyógyítani tud?
Az MP-40essl viszont már jól éreztem magam. A Machine gunról nem is beszélve. Brutál kis fegyver.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
2755 levél
Válasz 04.06.18. 14:01 #40
slender
Okidoki. Köszi.
Úgy láttam az SG fórumon, hogy amit tegnap adtatok accountot, annak a gazdája aktivizálta magát, szal inkább elfelejtem a nevet, meg a jelszót.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
5241 levél
Válasz 04.06.18. 13:45 #39
Pras
Köszi a választ! Addig majd +próbálok újítani egyet.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
30 levél
Válasz 04.06.18. 13:17 #38
manohun
de lehet csak menj lejjebb a választási listában mert sok felszerelés van
WWII Online mindörökké... http://www.wwiionline.hu
2755 levél
Válasz 04.06.18. 13:00 #37
slender
Reggel még gyorsan indítottam 1 offline-t. Bejutottam 1 menübe, ahonnan vagy kiléphettem, vagy kiválaszthattam 1 járművet, a többi lehetőség nem működött. Beültem az 1ik tankba.... és ott ültem sokáig. Néztem térképet, lezártam a tankot, kipróbáltam az összes ülési lehetőséget (kényelmetlen mind), de ezenkívül semmi. Se lőni, se indulni nem sikerált. Asszem a járműírányításról szóló részt mágeccer át kell néznem az oldalatokon.
De gyalogost nem lehet kipróbálni offban? Ha igen, akkor hogy?
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
30 levél
Válasz 04.06.18. 11:59 #36
manohun
Hi!

Látom valaki olvassa az élménybeszámolómat

Ha lenne bármi kérdésetek szivesen segítünk.

A mostani korlátozott free ma véget ér, de nem sokára lesz sima freetrial is amikor létre tudsz hozni saját accot. Szerintem 2 héten belül...

Figyeljétek a www.wwiionline.hu-t infóért ott rögtön fenn lesz ha valami történik.

Prasco:
- lehet TS nélkül is játszani de úgy nem igazán tudsz a csapatjátékban résztvenni ami ebben a játékban elengedhetetlen.

Akkor mutatja meg a igazi potenciálját a játék ha sok emberrel együtt játszol. Egyedül semmit sem lehet elérni, mint ahogy egy háborúban sem.
WWII Online mindörökké... http://www.wwiionline.hu
2755 levél
Válasz 04.06.18. 07:49 #35
slender
Azt vár6od. Hülyez ez a gép, meg a upc. Tegnap 2szer indítottam ele töltést, először 50%nál mexakadt, aztán 6kb/s-sel csordogált, de akkor elszállt a net. Éjfél volt, kikapcsoltam a picsába persze, és mentem döglni. Ma meg lekapta 40 perc alatt 60kb/s-sel...
Délután jövök haza, és kipróbálom. Alig várom!
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
6609 levél
Válasz 04.06.18. 05:23 #34
Kolin Mekré
Majd várom a beszámolódat slender
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
2755 levél
Válasz 04.06.17. 23:37 #33
slender
Valamiért mexakadt a letöltés.
Mind1, holnap reggelig leszedem, ha fene fenét eszik is.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
5241 levél
Válasz 04.06.17. 23:15 #32
Pras
Két durva kérdésem is lesz...
1.) Mivelhogy egy fél darab mikrofonom sincs (tudom tudom... 1000.-) játszhatok-e TeamSpeak nélkül gamét?
2.) Ha minden igaz, holnap indul a próbajáték. Nincs valakinek fölös kölcsön acc-ja arra a két órára? Igaz, lehet kicsit szégyent hoznék rá
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
7 levél
Válasz 04.06.17. 23:14 #31
Joxy
Off-line -ban csak egy gyakorló sziget van, ahol minden jármü, fegyver ki próbálható. Ha barakok tól odébb mész van egy komplet lötér is
26 levél
Válasz 04.06.17. 22:56 #30
RangeR.
elég noob kérdés de hogy kell a játékot elindítani???

Mer én 1x-űen belementem a játékba, de akkor kirak 1 nagy pusztára, és sehol senki.
405 levél
Válasz 04.06.17. 18:34 #29
lachun
ok mindenki jöjjön
www.wwiionline.com
2755 levél
Válasz 04.06.17. 17:53 #28
slender
jer itteni csetre, mert nem vágom már a teamspeaket sem. Hiába, mióta skype van, kicsit hanyagolom.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
2755 levél
Válasz 04.06.17. 17:51 #27
slender
ok, megyek akkor.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
405 levél
Válasz 04.06.17. 17:37 #26
lachun
!S mindenkinek tegnap ki jött az uj Pach sok hibát kijavitottak!
Slender vagyok tseen ha most jo neked
www.wwiionline.com
7 levél
Válasz 04.06.17. 11:29 #25
Joxy
Újdonságok 2004-re
Deployment:
Ez lesz a legnagyobb változtatás mióta a játékot kiadtuk. 2 fő célt valósít meg. A főcél hogy megnöveljük a játékosok valóságérzetét azzal, hogy a felszereléseket és játékosokat csoportokba (valódihoz hasonló katonai szerveződésbe) rakjuk. Ezzel szeretnénk azt is elérni hogy új játékosok és régi motorosok könnyebben tudjanak össze szerveződni egy közös célért. A második cél, hogy tovább sokszínűsítsük a játék stratégiai részét azzal, hogy utánpótlási vonalakat, manőverező harcot, fejlesztés és termelés pontosabb meghatározásának a lehetőségét és eszközöket hogy fejleszük a kommunikációt és felderítést a csatatéren. Ebből az 1.14-es patch is már sokat megvalósít a parancsnoki modellel és a hozzájuk tartozó parancsokkal.

Hozzátartozó rendszerek:
-RDP:

Tervünk, hogy a Deployment ebben az évben benne legyen a játékban azzal hogy megadjuk a lehetőséget a fejlesztés, termélés és szétosztás irányítására. A lényege, hogy a mostani statikus spawn listákat felcseréljük különböző csoportoknál elhelyezett felszerelésekre. Ezeket az új fajta felszerelés gyűjtőhelyet TOE-nak (Table of Equipment) hívják ezek lesznek hadosztályokhoz rendelve amik a front különböző részén szolgálnak. Magyarul körülbelül "Felszerelési lista" néven lehetne fordítani. Hadosztályoknak majd lehetőségük lesz mozgatni a felszereléseiket, mint most a bombázó és romboló csoportoknak. A játékosok Hadosztályhoz választása fogja meghatározni, hogy hol és mivel játszik.

-Parancsnoki lánc:

Deployment a Parancsnoki struktúrát is bele fogja építeni a játékba, ehhez új fajta stratégiai és taktikai tervező eszközöket biztosítunk. A vezetés minden szintje (hadosztály parancsnok, hadtest parancsnok, hadsereg parancsnok, stbstb...) különböző főhadiszállásokon lesznek. Ezek a Főparancsnoktól kezdve a különböző szinteken át egészen a legaljáig, a frontig ahol a játékosok és a felszerelés összegyűl, hogy teljesítse a kitűzött taktikai vagy stratégiai feladatot, kapcsolatban lesznek.

-Új rang rendszer:

2 fontos részre lehet bontani a rang rendszert. A játékosok nagy része közkatonák lesznek. A közkatonák rang lépés által fognak jobb felszereléshez jutni. Amikor elérik a altiszti rangot, akkor lehetőségük nyílik, hogy csatlakozzanak a tiszti karhoz és elérést kapnak magasabb szintű felszerelésekhez. Egy altiszt bármikor jelentkezhet kinevezésre. Ekkor eléri a legalacsonyabb tiszti rangot ahol a szerepe drasztikusan megváltozik. A tisztek, a sima katonákkal ellentétben, a missziók létrehozásában és teljesítésére fókuszálnak. Míg a közkatonák a pontjaikat saját eredményei alapján is kapják, a tisztek pontjai elsősorban a missziók sikerétől függ. A siker függ a elvesztett élet és felszereléstől és az elért céltól. Előfordulhat, hogy tisztek vezetik az egész hadosztályt, ha a parancsnok nincs jelen. Ez lehetőséget teremt a számára hogy kitanulja a parancsnoki feladatokat és felkészüljön a végső lépcsőfok elérésére a Parancsnoki rangra. A parancsnokok építik fel a hadsereg alakulatainak a struktúráját. Az ő felelősségük, hogy úgy mozgassák a felszerelést és az egységeket, hogy a leghatékonyabban tudják elérni a kitűzött célt. Az ő felelősségük új járművek kifejlesztésének a meghatározása, a gyárak gyártásának állítása és a felszerelés szétosztása az egységek között. Bármilyen is a játékstílusod a Deployment mindenki számára élvezetesebb játékot fog nyújtani.

-Célpontok:

A "parancsnoki célok" a felsővezetés terveit szimbolizálja. Ezek egyre lejjebb kerülve a parancsnoki láncban eljut a hadosztályokhoz, akik ezáltal felelősökké válnak a tervek megvalósításáért. Ahhoz, hogy ez megtörténjen a hadosztály parancsnokok "taktikai paracsokat" ad ki. Ezek: "Támadás", "Fogalás", "Védekezés", "Visszavonulás", "Minden áron kitartás", "Felderítés", "Utánpótlás" Ezeket a taktikai parancsokat sikeresen alkalmazva érhető el a stratégiai cél, mint például egy ellenséges hadosztály főparancsnokság elfoglalásának

-Új misszió rendszer:

Teljesen megfogjuk újítani a mostani misszió rendszert. Az új rendszerben egy tiszt lesz felelős a missziók készítéséért és a vezetésért. Elhetőségük lesz a sikert más módon is mérni, mint elpusztított épületek, és különböző számítást alkalmazni különböző feladatal ellátott embereknek. A pontozás csapat orientált lesz, némi egyéni teljesítmény bonusszal. A közkatonák az ellenségek elpusztításával, foglalással kapnak pontokat, míg a tisztek a misszió általános sikerétől függően.

-Személyes spawnolási rendszer (rang pontok):

A missziókból szerzett pontok 2 féleképpen lesz felhasználva. Az egyik, hogy a rangodat növeled vele, a másik hogy felszerelést "vásárolj" belőle. Minél magasabb rangod és több rang pontod van annál drágább és fejlettebb felszerelést spawnolhatsz a listából. Ebből kifolyólag, ha sokszor vesztessz el egy drága felszerelést anélkül, hogy bármit is elérnél egy idő után nem lesz rá "pénzed". A lényege, hogy egy kis felelősség érzete keltsen a játékosokban a felszerelés használatában, így sokkal realisztikusabb harcmodor alakuljon ki. A részletek még kidolgozásra várnak.

-Új UI (user interface)

Hogy mind ezt összefonjuk új UI-t csinálunk, ahol jelentkezni tud a hadosztályokba, csatlakozni a missziókhoz és elkezdeni játszani amilyen gyorsan cask lehet. Fejleszteni fogjuk a játékon belüli chat és térkép funkciókat, hogy a játékosoknak jobb rálátásuk legyen környezetükre. Készítünk "barát" listát, ellenség jelzésének lehetőségét, utánpótlás irányítást, parancsnoki funkciókat és még sok mást. Az új XML alapú UI (aminek egy része 1.14-ben jelenik meg.) segítségével gyorsan tudunk új funkciókat adni. Hamarosan érdeklődni fogunk, hogy milyen új funkciókat látnátok szivesen a játékban.
Tudjuk, hogy sok kérdésetek van még a Deploymentek kapcsolatban, hogy ez hogy fogja befolyásolni a játékotokat. A közelgő újdonságok, a felszerelési listák, parancsnoki és hadosztály célpontok, új misszió és rank pontozás, fejlesztett RDP mind azt szolgálják, hogy kiteljesítsék a játékélményt.

Május 23.-ai héttől kezdve, a heti frissítéseinkben a Deployment teljes leírására fókuszálunk.

Grafikai motor:
A grafika és effektek nagyon fontosak a számunkra, hogy új játékosokat csábítsunk és hogy a régieket is marasztaljuk. Rengeteg grafikai újítás van tervben aminek jó része már megvalósult 1.13-ban és 1.14-ben.

Hozzátartozó rendszerek:
-Új multitextúra:

Néhány új szintnyi multitextúrát adunk a talajhoz, hogy a repülők jobb képek kapjanak és a szárazföldijárművek pedig részletesebb textúrákat lássanank.

-Vízmozgás és tükröződés

-Enviroment mapping:

Ezzel valósághű fém és üveg felületeket tudunk készíteni. Ezek az effektek a napszaktól és évszaktól függően változnak majd.

3D Épületek:
A 2004-es terveinkben szerepel hogy az épületek nagy részét 3d modellre változtatjuk. Vastag falú, bejárható épületek lesznek, részletesebb textúrákkal. Az új hadszínterek már csak 3d-s épületekkel lesznek elkészítve.

Újdonságok 2004 és utánra
Van néhány nagy projectünk amit nem függ össze közeli terveinket. Alap-technológiák célja, hogy még több új játékost vonzanak és még sikeresebb játékká tegyék a WWII Online-t. Ezek a technológiák egy része megérkezhet 2004-re. A célunk hogy lássátok a hosszú távú terveinek is.

TE II:
Fejlesztünk egy erőteljes új környezet készítő eszközt, hogy a mostanihoz képest sokkal gyorsabban tudjuk új városokat, területeket készíteni. Ezt az új eszközt hívjuk TE II-nek és ez sokkal nagyobb pontosságú (eddig 400m-es helyett 90m-es pontosság) területeket tudunk csinálni, így sokkal valóságosabb és részletesebb helyek és völgyek lesznek, összességében részletesebb környezet. Ezen kívül még sokkal változatosabb terepet tudunk készíteni (pl.: farmok)

Hozzátartozó rendszerek:
-Új országok és fegyverek:

A TE II haladásával új hadszínterek, új országokat fognak behozni a WWII Online csatározásaiba. Amerika, Olaszország, Japán, Brit gyarmatok (Ausztrália, Kanada, Délafrika, stb...), Oroszország mind tervbe van véve. Először az Észak-Afrikai hadszínteret készítjük el, ahol Németek és Olaszok fognak harcolni Angol, Amerikai és talán Francia hadseregekkel.

-Időjárás:

TEI I nélkül nem lesz teljes időjárás rendszer a játékban. Terveink szerint minden hadszíntérhez, sajátos időjárás renszertfogunk készíteni. A rendszer tartalmazni fogja a szelet ami hatással lesz a repülésre és füstre. Ereje és iránya is változik. A host kapja meg az irányítást, aki így képes lesz létre hozni fix (különleges eseményekhez) és dinamikusan változó szelet. Turbulencia is benne lesz.

-Köd:

Képesek leszünk ködöt megjeleníteni jól meghatározott helyeken és dinamikusan változtatni annak sűrűségét. Például este ráül egy városra a köd és a napsugaraira feloszlik.

-Eső, hó, évszakokhoz íllő textúrák:

Részecske alapú eső és hó, a hatásaikkal együtt az ablakokon (vizes üveg, a hó eltakarja a kilátást) Évszakok is változni fognak úgy, hogy új textúra és növényzet lesz minden egyes évszakhoz. A talaj tapadási is változni fog a portól, sártól, hótól és a járművek által felcsapott anyagok is e szerint változnak.

TE II segítségével új hadszíntereket hozhatunk a WWII Onlineba, ami lehetővé teszi, hogy újra a felfigyeljenek a játékra és kikerüljön a boltok polcaira is. Ez több játékost, ezáltal nagyobb fejlesztő gárdát és gyorsabb fejlesztést jelent.

Beépített beszélgetési lehetőség:
Szeretnénk a chat rendszer újradolgozásával egyidejűleg, jó minőségű hangátviteli rendszert belerakni a játékba. Ez egy új lehetőségnek is a "hangos beszéd" amit mind a közelben lévő társak, mind az ellenfelek hallani fogják. Így a "rádiócsend" fogalma új értelmet nyer.

Új update rendszer:
Az eddig is egyedül álló rendszerünk már három éve jól szolgálja terveinket, de itt az ideje a frissítésnek.

Hozzátartozó rendszerek:
-Megnövelt látható játékos szám:

Az új módjával az elküldött és fogadott adatok kezelésének, lehetőségünk lesz megnövelni a látható játékos számot és csökkenteni a szükséges sávszélességet. Ezzel együtt a lagollások is csökkeni fognak.

-Helymeghatározó szerver:

Az új, fejlett update rendszer lehetővé teszi, hogy új szerver oldali elemeket készítsük, mint a helymeghatározó szerver. Ez rengeteg újdonságot fog hozni. Íme a lista: nagymagasságú (3000m feletti) bombázás, ágyúk, pattogó gránát, égő roncsok, polycrewing (2-nél több ember használhat 1 járművet), játékosok által telepíthető tárgyak, mint lövészárkok, aknák.

-Egyéni felszerelés:

Az egyik célja volt az új update rendszernek, hogy a játékosoknak lehetőséget adjon, hogy egyénileg szereljék fel magukat a csatára. Ez sok mindent jelenthet: különböző gyalogos típusok (tankparancsnok, pilóta, vezető) különböző fegyver összeállítás gyalogosoknak, változatos benzin és lőszerfajta mennyiség tankoknál, repülőknél, választható utánpótlás szállítójárműveknél (benzin, lőszer). Ez teljesen új játék élményt nyújt és ezenkívül lehetővé teszi, hogy bekapcsoljuk a hidak sérülését és szerelő missziókat csinálhassunk és a Deploymentel bejövő stratégiai utánpótlási rendszerre is hatással lesz.

-Ki és beszállás:

A leginkább várt újdonság a lehetőség, hogy ki-be szállhassunk járművekbe. Tervezzük, hogy belerakjuk a képességet, hogy beszállhassatok járművekbe mint legénység vagy utas (a választott gyalogos típustól függően) és utána kiszállva folytathassátok újra gyalogosként. A rendszer elég szigorú szabályok szerint fog működni, hogy ki, mit csinálhat. Például egy lelőtt gép pilótájánál nem lehet géppuska, hanem csak a repülő ruhája, egy pisztoly és foglalni is képtelen lesz.

Új játék/grafikai motor:
2004 elkezdtük a munkát az új Unity II 3d grafikus motoron. Az eddig felsoroltakon kívül még ezek az újdonságok várhatóak a motornak köszönhetően:

Hozzátartozó rendszerek:
-Fejlesztett égbolt és színek:

Sokkal jobb égbolt képet fogunk csinálni mélyebb színekkel és irányított fénnyel. Ez a 3D felhőkkel együtt teljesen megváltoztatja a légiharcokat.


-Árnyékok:

Minden tárgy fog árnyékot vetni és a fényforráshoz képes mozogni. A tárgyak saját magukra is árnyékot vetnek, például egy tank csöve a testen.

-3D felhők:

Az új 3D felhők keletkezni, mozogni és feloszlani fognak idővel. Ez szintén a TEII időjárás rendszeréhez lesz kötve.
"Rövidtávú látvány fejlesztés" - Új magas felbontású környezet, mint kövek, fű, gaz, növények jelennek meg attól föggően, hogy milyen terepen vagy.
Nap ragyogás - A napot is újra dolgozzuk, és elfogja vakítani azt aki belenéz. Ez is hoz igazi taktikai lehetőségeket a légiharcban.

Összefoglalás:
Az eddigi előre tekintéseinkben nem volt ilyen tisztán elkülönítve az újdonságok és hogy milyen gyorsan várhatóak. Ebben az évben a fejlesztő gárda egyidőben fejleszti

A prioritások megoszlanak a hosszú és a rövid távú terveink közt. Egy elég ambiciózus terv van előttünk, számítunk a játékosaink folytatódó támogatására, hogy megvalósíthassuk hosszabb távú terveinek. Ezek szükséges és kifizetődő változtatások.

A játékos társadalmunk 3 év tartó növekedése és támogatása, ahol több ezer játékos, több tucat országból közös több millió összecsapásban vett részt és végtelen órákat töltött, hogy segítsen minket a játék növekedésében és fejlődésében, még inkább eltökéltek vagyunk hogy a játékok egy új magasabb szintre hozzuk. Folytatjuk a keresést új üzleti partnerek után hogy a játékot egyre több emberhez eljutathassuk, de alapvetően magunknak és nektek készítjük a játékot. Őszintén köszönjük a támogatásotokat akár új előfizetők vagytok, akár a kezdetek óta játszotok vagy egyike vagytok a sok WWII Online Builder-nek. Köszönjük a támogatást.



Megjegyzés: Kész van a teljes fordítás!!!
Ideje: May 23, Sunday, 23:29:59 Szerző: manohun
2755 levél
Válasz 04.06.16. 21:44 #24
slender
Okidoki, Teamspeaken majd kereslek.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
405 levél
Válasz 04.06.16. 21:04 #23
lachun
mentem játszani nem várok most már
www.wwiionline.com
405 levél
Válasz 04.06.16. 20:31 #22
lachun
Na várlak Teamspeaken vagy a wwii online.hu web cseten segitek mindenben!!!!
www.wwiionline.com
405 levél
Válasz 04.06.16. 19:54 #21
lachun
Ja ez igy volt tényleg Lachun10 egyébként én vagyok WWIIOnlineban
www.wwiionline.com
2755 levél
Válasz 04.06.16. 19:24 #20
slender
Ehh. Holnap reggel leszedem. Nagyon felizgattatok most.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
3275 levél
Válasz 04.06.16. 19:05 #19
FOxygene
Ezt az élménybeszámolót találtam annak a magyar osztagnak az oldalán,a játék lehetőségeiben olyan mint az OFP,benne van minden amit csak player kívánhat magának,csakhát globálisabb és folyamatos,maga a tökéletes program

Hej ha nekem gyors net-em és sok euróm lesz...

Az élménybeszámoló:

Épp megérkeztünk az osztaggal Liartba, láttuk hogy a bázison hogy elszabadult a pokol, elkaptam az egyik közlegényt aki elárulta hogy a franciák megvetették a lábukat a Városban északi és Déli ellenőrző pont is az övék volt. Fogtuk az első kezünk ügyébe eső fegyvert és rohantunk védekezni. Nem gondoltam volna hogy ilyen hamar fogunk akciót látni.

Az osztagban voltak fiatal újoncok is mint Punker1 közlegény, akiknek szükség lett volna egy kis kiképzésre. Bízva régi veterán katonáimban mint Lachun10 mégis magabiztos voltam. A város északi szélén egy jó védhető emeletes házba vetették be magukat a franciák, és a tankjaik is felálltak távolabb egy kicsit a városból. Kúsztunk és rohantunk a házak között fedezéket keresve, miközben záporoztak körülöttünk a golyók. Néha le kellett rántanom az egyik újoncot aki túl nagy hévvel akart csatába keveredni. Fel állítottunk egy romos házban egy MG34-est és azzal fedeztük a házat ostromló társainkat. Szerencsére a Panzerek is hamarosan elindultak a bázisból így már nem okozott gondot a hely biztosítása. Füstölő francia S35-el a háttérben kellett néhány menekülni próbáló franciát lekaszabolnom. Mire itt végeztünk a társaink a a déli oldalt megtisztították.

Az őrszem a templom tetején északról gyülekező francia tankokat jeleztek ezért úgy döntöttünk, hogy megelőzzük őket és ellen támadást indítunk. Az északra vezető út mellett elindultunk 1 Stug III-as és néhány PzIII-as kíséretében. Néhányan egy Pak36-ot húztak maguk után, hogy támadó pozícióba állíthassák. Punker1 úgy rohant előre mintha, csak azt várná, hogy valaki lője már le. Láttam már ilyet, mind megtanul lebújni az első füle mellett elsüvítő golyó után ezért ráhagytam. Kár, hogy nem mind éri meg ezt a felismerést.

Ahogy közeledtünk az út mellet lévő erdőhöz, többen puska lövéseket hallottunk, ezért lebújtunk a bokorba. Egy távolról sorozó majd elhallgató MG34-es tudatta velünk hogy tiszta az út. Utol kellett érnünk a Panzereinket, mert egy kicsit előre mentek. A támadásunk több kilométer széles volt és időszakos sorozatokat és ágyú lövéseket lehetett hallani minden honnan. A Panzereink az úton míg mi a út mellett meneteltünk. A levegőben érkezett a segítség egy Stuka képében akit egy 109-es kísért. Hamarosan a 109 és egy H75 vadász között nagy légi csata alakult ki, de mi ezzel nem tudtunk törődni mert az egyik megfigyelőnk Stuart tankokat jelzett a fák között északi irányban.

Egy fasorban vetettük be magunkat. 1 Stug, 1 PIII és a mi osztagunk. Nyugaton is megállt az előre nyomulásunk ott egy S35ös állta az útját. Punker1 nem bírta a fenekén maradni ezért előre küldtük felderíteni. Én a felállított géppuskám mögött néztem ahogy lassan eltűnik a bozótban. Percekig így álltunk, a tankjaik látták a Stuartot de nem tudták kilőni, mert a fák elállták a szöget, ezért egyik fél sem mozdult mert azzal a saját halálát idézte volna elő.

Néhány perc után Lachun10 őrmester jelentkezett, hogy oda kúszik a Stuarthoz és felrobbantja dinamittal, ekkor érkezett egy másik PIII-unk is ide. Odaadtuk neki minden robbanóanyagunkat amink volt és jó szerencsét kívánva útjára engedtük. Ekkor láttam utoljára, 2 percre rá géppuskatűzben halt hősi halált. Feltételezem ugyan így járt Punker1 közlegény is, csata után legalábbis egy francia géppuskás holtteste mellett találtuk meg, az biztos hőstettet vitt véghez. Oda kúszott egy eddig észrevétlenül rejtőző francia tankhoz és füst gránáttal megjelölte. Az azóta új pozícióba állt Stugunk így kitudta lőni.

A Stuart ezt az időt akarta kihasználni, hogy jobb pozícióba kerüljön, de a egy nyugaton lévő tankunk oldalba kapta. A gyalogos osztagunk útnak indul több másik osztaggal egyetemben a panzereink fedezete alatt. Eljutottunk az út kanyarulathoz amikor egy rohanó Stuartra lettünk figyelmesek. Azonnal mindenki hasra vetette magát valami fedezék mögött. Tőlem kb. 2 méterre ment át a bokrokon. A vér is meghűlt bennem. Megnyugvás volt hallani, hogy a lövedéket csapódnak a páncéljába, olyan közel volt hogy hallottam a legénysége sikoltását ahogy a löszerei sorra robbannak fel a tárolójukban és a tank nagy lángok közepette darabjaira robbant. A Stukánk idő közben ledobta szeretet csomagját az előretolt bázisukra, ahonnan azonnal elnémult a légvédelmi ágyú lövéseinek süvítő hangja. A Panzerek és mi is most már bátrabban közelítettünk. Ekkor érkezett a szövetséges légierő 3 H75-öse és 1 Spitfire-je, szegény Stuka nem tudott menekülni és mi meg nem tudtunk segíteni neki, bár egy felettem alacsonyan elhúzó gépet sikerült leszednem a géppuskámmal.

Ahogy futottam egy fa csoport mögül előtűnt a bázisuk. Láttam, hogy néhány megmaradt légvédelmi ágyút és egy tankelhárító löveget próbálnak elrejteni, hogy meglephessék tankjainkat. Egy másik géppuskás sráccal együttesen, aki nyugatról pont ugyanakkor érkezett meg mint én, kiszedtük ezeket a lövegeket még mielőtt a panzerjeink megérkeztek volna. Ekkor már futva menekültek állásaikból a franciák. Nagy győzelem volt ez, de nagy is volt az ára. Mindig nehéz elveszíteni olyan régi jó bajtársakat mint Lachun10 akivel sok sok ütközeten átverekedtük már magunkat és olyan újoncokat mint Punker1 akik még fel sem készülhettek igazán a halálra. Egyetlen vigaszom, hogy a franciák tízszeresen fizettek meg minden egyes bajtársunkért.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
405 levél
Válasz 04.06.16. 18:32 #18
lachun
!Salute gyertek minnél többen már 22 vagyunk elöfizetök a játékra és egyben a 1stHunyadi Panzer Regibentben!!!
Megmondom öszintén BF-42 öztem mig nem találkoztam ezzel a játékkal. Azota sajna nem tudja semmi überelni.Ehez tudni kell, hogy 2vH rajongovagyok és minden játékot, persze Taktikai FPS-t kiprobálok.Szoval keresetek meg minket szívessen segitünk
www.wwiionline.com
36 levél
Válasz 04.06.16. 12:08 #17
Szőlőcukor
mi van az onlájnnal?
Megyó egy faszfej...
2755 levél
Válasz 04.06.16. 12:06 #16
slender
Köszi. Kicsit lassú. 153MB és átlag 10kb/s-sel jön...
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
2755 levél
Válasz 04.06.16. 12:04 #15
slender
Mázlista!
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
1219 levél
Válasz 04.06.16. 11:24 #14
Wotan
ez nagyon király!!!! miért csak most tudom meg hogy van ilyen? van egy zsák euróm apróba szóal én megyek a frontra
"Mortui solum finem belli viderunt"
4695 levél
Válasz 04.06.16. 11:16 #13
szedrencs
7 levél
Válasz 04.06.16. 09:47 #12
Joxy
Egy kliens van amit le kell tölteni, mert ha nincs accountod akkor offline -ban lehet gyakoroloni, és mind a 3 oldal dolgait ki probálni.

ftp://downloads.wwiionline.com/wwiiol0001140.exe

Most van ingyenes játék, illetve kedvezményes befizetési lehetőség.

http://www.wwiionline.hu/

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.