Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Unreal 3 engine 2006-ban

1113 levél
Válasz 04.08.09. 18:32 #9
Death666
Úgy nézem hogy gépkérdést megoldották, a source 2 milla poly az ingame 5k és ugyanúgy néz ki mint a 2 millás szal fog az futni nem lesz gáz,már ha most kiadnák a mai gépek is elvinnék simába
Twelve galaxies, and all coming at me!
1267 levél
Válasz 04.08.08. 19:10 #8
BITYe
Gondoltam előveszem ezt a Topic-ot mert sok a hír a motorról más topicokban...

Itt is egy link ide: Unreal Engine 3
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
50 levél
Válasz 04.03.23. 22:38 #7
ktariel
Nem biztos, hogy elég lesz az a 2005-ös gép hozzá.
Ut 2006 meg gondolom az Unreal 3-al együtt fog megjelenni.
2276 levél
Válasz 04.03.23. 17:10 #6
Trebor
Használj AIDA-t!
Magyar progi, még azt is kiírja, hogy milyen márkájú csavar van a gépedben
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
4178 levél
Válasz 04.03.23. 14:34 #5
U.R.H.
Hát én jővő nyár végére tervezek új gépet!!!
De Valami naon ütőset addig meg jó lessz ez:A7S333 ,1.7GhzAthlon XP,GF4Ti4800se,256 Mbram.

És az új gépen majd fullosan futtatom az UT 2006-ot.

Ez most nem idevág de honnan lehet lenézni, hogy hány mhz-s a ramom???
20333 levél
Válasz 04.03.23. 14:17 #4
Z-Master
A memóját nézd és megtudod!
50 levél
Válasz 04.03.22. 21:37 #3
ktariel
Jó neked! Milyen géped van? Nekem jó ha megvan az átlag 25 kép.Onslaughtba meg 10.
9563 levél
Válasz 04.03.22. 21:33 #2
kEnAcE
Itt volt már az ideje, hogy lecseréljék már ezt a debil motort. Ez az UT2004 is már elég gyenguska. 80-120 Fps-sel megy. Túl gyors. DOOM 3-at akarok!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
50 levél
Válasz 04.03.22. 21:29 #1
ktariel
március 22-26 között kerül megrendezésre Kaliforniában a GDC (Game Developers Conference), melyen szokás szerint az összes nevesebb és kevésbé ismert játékfejlesztő cég képviseltetni fogja magát. Természetesen az Epic Games sem maradhat ki a sorból, annál is inkább, mert ott tervezik bemutatni legújabb fejlesztésüket, az UnrealEngine3-t. Bizony-bizony: Alig szórták szerteszét a világban az Unreal Tournament 2004-et, s épp, hogy bejelentették az Unreal Championship 2: The Liandri Conflict című kizárólag X-boxra fókuszáló alkotást, jövő héten igazán nagy durranásra készülnek. A HomeLan emberkéi ez alkalomból készítettek egy interjút Tim Sweeny-vel, az Epic Games fejesével. Angolul tudóknak mindenképp érdemes elolvasni, mert nagyon érdekes! Néhány fontosabb pont:


Az UE3 minden apró elemét magasabb szintre emelték (fizika, renderelés, stb.), így akár négyszeres, sőt tizenhatszoros (!) részletességet is elérhetnek az idén megjelenő játékokhoz képest.

A 18 hónap múlva megjelenő hardverelemeket vették alapnak. 2006-ig ugyanis nem terveznek semmit kiadni.

Ebből következőleg jövőhéten még nem tudják minden részletre kiterjedően bemutatni új motoruk képességeit, de a MI meg hasonló nyalánkságok még amúgy is csak elméleti síkon léteznek...

Nem mondták, de elég egyértelmű, hogy új játéko(ko)n is dolgoznak...

Nem félnek a "konkurenciától", a megjelenési ciklusuk amúgy sem ütik egymást. Mire a Doom III meg a Half-Life 2 iránt kezd csökkenni az érdeklődés, akkor jön a képbe az Epic Games (és valószínűleg lebünteti a piacot - grafikailag mindenképp).

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.