Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Guild Wars

Guild Wars

Guild Wars
A legutóbbi Guild Wars cikkek, hírek
1277 levél
Válasz 06.01.09. 18:48 #3458
retek2
WTB-WTS-WTT hehe
az L2 ben mast se latok egy varosban csak az ezzel kezdodo mondatokat
ez nekem nem lesz fura
Üdvözlettel:A hang az Ön fejében,amely akkor szól Önhöz,ha olvas valamit
1418 levél
Válasz 06.01.09. 18:19 #3457
Tinman
Szívesen

De figyi Zomil... már megint minden lesz csak az nem amiért minden 2. játékos könyörgött: Aukciós ház.
Persze, örülök én is a sok új dolognak, sőt alig várom, hogy megjelenjen (azért az az 55 térkép elég jól hangzik no meg az bérgyilkos is érdekel), de egy ilyen fontos dolog nem hiányozhatna elvileg

Eq2 után elég fura lesz ez a WTS, WTB őrület megint... ott még 1 percet sem nagyon foglalkoztam az eladással, csak fogom a cuccokat, becsórom a házam ládájába, beállítom az árakat és 1 óra múlva nagy eséllyel már el is kelt minden.

Amúgy sokan itt is emlegették a hazásságot... szerintem ez egy nagy félreértés, mely a "marriage" szóból ered. A fejlesztők valóban házasságról regélnek méghozzá a PVP/PVE sokkal inkább összeforr.

És mi a véleményed/véleményetek arról, hogy mivel stand alone termék lesz a Factions ezért akinek csak az lesz meg az jó sok skillről lemarad?
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
605 levél
Válasz 06.01.09. 16:40 #3456
Zomil
Elöször is mégegyszer ezer köszi Tinman
másodszor:"A céhek vezetői végre képesek lesznek arra, hogy NPC-ket adjanak a céh csarnokaiba (Xunlai ládák, kereskedők), továbbá eleget tettünk sokak kérésének, így lehetőség lesz közös céh ládára, gyakorló edzésekre... ezek mind érkezni fognak." <=kira
\,,,/O.O\,,,/
1277 levél
Válasz 06.01.09. 16:12 #3455
retek2
okok thx
Üdvözlettel:A hang az Ön fejében,amely akkor szól Önhöz,ha olvas valamit
1418 levél
Válasz 06.01.09. 16:10 #3454
Tinman
A játék grafikája eszméletlen szép, a zenék is nagyon eltaláltak, jól elleszel a PVE részzel, mely maga a story aztán nyomhatod a PVP-t ha lesz kedved... egy biztos 3-4 hónap garantál szórakozás még úgy is, hogy napi 4-6 órát tolod.

Itt a fegyverek upgradje nem rúnákkal, hanem fegyver alkatrészekkel történik, nem akarom a többieket untatni ezért javaslom, hogy nézd meg a guildwars.hu-t... ha átmazsoláztad és még mindig van kérdésed, akkor bátran tedd fel.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1277 levél
Válasz 06.01.09. 16:04 #3453
retek2
es van benne olyasmi mint pl a Dio2LoD ba hogy koveket vagy mas cuccokat esetleg tobb fegyvert osszekeverni?
vagy barmi ilyen furmanyossag?
ezen az upgraden kivul?vagy ez azt takarja?!
ez meg egy kicsit magas nekem....majd csak szerdan fog megjonni a jatek...mar amajd hulyet kapok
Üdvözlettel:A hang az Ön fejében,amely akkor szól Önhöz,ha olvas valamit
1418 levél
Válasz 06.01.09. 14:38 #3452
Tinman
Retek2: Az a baj, hogy ez a Faction kieg nem kieg ahogy írtam is, hanem egy stand alone termék, az az, megy az alap GW nélkül is.
Igen, bármelyiket is veszed meg tudsz GW-el nyomulni hosszú hónapokon át.

Igen, lehet fejleszteni a fegyvereket különféle upgradek segítségével.
Az enchant (büvölet) egy olyan varázslat ami "tartós" tehát vagy egyáltalán nem szűnik meg a hatása -ha csak le nem veszed/veszik magadról/másról- vagy relatív hosszú ideig tart (pl Zealot fire 60 sec) , persze ez függ a pontelosztásodtól.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1277 levél
Válasz 06.01.09. 12:38 #3451
retek2
jah es meg 1 kerdes.....
ha kesobb kijon az 1 kieg akkor ha nem veszem meg,attol meg fogk tuni jatszani vele?
vagy addig nem mig meg nem veszem a kieget?
Üdvözlettel:A hang az Ön fejében,amely akkor szól Önhöz,ha olvas valamit
1277 levél
Válasz 06.01.09. 12:16 #3450
retek2
"Kód extra skillek és- vagy páncél upgrade eléréséhez"
ezt nem vagom......
lehet benne fejleszteni a ruhat-fegyvert?
ez olyan mint az enchantolas?
Üdvözlettel:A hang az Ön fejében,amely akkor szól Önhöz,ha olvas valamit
1418 levél
Válasz 06.01.09. 12:08 #3449
Tinman
Ebben:

The Art of Guild Wars könyv (2. rész)
Tyria térképe
Zenei CD
Kód extra skillek és fegyver- vagy páncél upgrade eléréséhez

Garantáltan nem bánod meg... vannak kisebb gondok, de 3-4 hónapig elleszel vele akkor meg jön a C2.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1277 levél
Válasz 06.01.09. 12:01 #3448
retek2
ez valami spec edition...mar csak az volt a boltba
ez miben kulonbozik a simatol?
Üdvözlettel:A hang az Ön fejében,amely akkor szól Önhöz,ha olvas valamit
1277 levél
Válasz 06.01.09. 11:59 #3447
retek2
en most rendeltem meg a GW-t
eddig L2 vel jatszottam
egyik haverom beszelt ra,remelem nem fogom megbanni
Üdvözlettel:A hang az Ön fejében,amely akkor szól Önhöz,ha olvas valamit
139 levél
Válasz 06.01.08. 23:26 #3446
Robee_
Kár hogy nem lehet szerkeszteni, na nem baj.
Gaile-t egyszer megkérdezték erről és azt mondta hogy 4 és 200 közötti a szám, poénos kedvében volt.
www.guildwars.hu
139 levél
Válasz 06.01.08. 23:01 #3445
Robee_
Mivel külön játszható lesz a C2 (vagyis nem kell hozzá C1), ezért min 2 karakter hely lesz, mivel 2 kaszt van benne, szóval 2őt biztos kapunk, az a kérdés hogy többet kapunk-e.
www.guildwars.hu
2048 levél
Válasz 06.01.08. 22:01 #3444
PanzerWolf
Nagyon kíváncsi leszek erre amiket írogatnak!Viszont akkor se hangzik nekem tulságossan jól a keleti cuccos(nem rajongok értük).
A 4 karakterrel mi lesz?Azt nem bővitik?Legalább 6-ra jó lenne.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
139 levél
Válasz 06.01.08. 21:19 #3443
Robee_

Pár javítás:

"Overload: Egy varázsige mely extra sebzést biztosít ha a célpont éppen varázsol."

"Word of Censure: Egy erőteljes smiting varázslat melynek újratöltődése függ a célpontod életerejétől."

"Jaundiced Gaze: Feláldozva a saját életerődből sebzést viszel be vagy életerőt lopsz az ellenfeledtől attól függően, hogy neki több életerje van mint neked."

"... jan. 14-én fejeződnek be."
www.guildwars.hu
1418 levél
Válasz 06.01.08. 20:38 #3442
Tinman
A hibákért bocsi ez most nem vizsga volt, csak azt akartam, hogy az is képben legyen aki nem sokat tud angolul.

Véleményem:

1.Ahogy olvashatjátok ez egy különálló játék így az ára egy teljes szoftver ára körül lesz -szerintem.
2.Az Ázsiai érának én személy szerint örülök, meg az egész területharoclós, 55 térképes, faction pont szerzős dolgoknak is.

Az már kegyetlenül fura gondolatokra sarkal, hogy teszem azt Józsikának meglesz a GW alapjáték az összes skill unlockolva, míg Pistike megveszi a factiont és neki a GW alapskilljeinek csak egy "mag része" lesz meg.
Ha Józsi és Pisti beszabadul a közös Battle Islandra és Józsi teszem azt közben lenyomta Canthani küldiket is -ergo minden skillje megvan- akkor hogy a rákba mernek BALANCE-t emlegetni??? Hiszen szegény Pistike csak teszem azt 60 skillel tolja míg, Józsika 100 közül válogathat.
A válasz egyszerű: Kabbe' Pisti te meg vedd meg a GW alapjátékot!

Ok ez megoldás, de aki nem akarja és mégis PVP-zni akar az folyamtosan hátrányba lesz ezzel a Factionnel.

Tetszik az 2 új kari is nagyon jó kombók vannak már az ember képzeletében Remélem sok új fegyver is lesz...

Az observer mód elhiszem, hogy zsír meg király, de a döntő csatát majd ha félmilka játékos sasolja observerbe hát nemtom milyen szaggatás hegyel lesznek majd...

Na ennyi egyelőre. Várom a véleményeket.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1418 levél
Válasz 06.01.08. 20:29 #3441
Tinman
Fordította: Tinman

GW Faction 2. rész:

Ritulista

Egy kissé elvakult karakter, de hidd el nem kell, hogy lásson, ahhoz, hogy megöljön. A ritualista, hasonlít valamihez ami a sötét oldalhoz tartozik, olyan mint egy kegyetlen pap, képes látni az éteri világot és része a spirituális közösségnek. Ez játéknyelvre lefordítva annyit tesz, hogy a karakter egy furcsa keveréke a rangernek, a nekromantának, és a monknak:

Képes lelkeket (spiritek) megidézni, melyek élet ereje felhasználható támadó varázslatokra, gyógyításra, sőt még feltámasztó varázslatokra is. Képes arra, hogy egy spritre átvigye egy csapattársát ért támadás egy bizonyos hányadát, vagy képes arra is, hogy egy spirit életerejét felhasználja egy csapattársa életerejének visszaállítására. Tervezői szemmel a ritualista jól ellátja egy pap feladatát is, és kiváló támogatója lehet a csapatnak, mely a variációk széles tárházával rendelkezik.

Jellemzők

Spawning Power (elsődleges jellemző): Megnöveli a ritualista spiritjeinek állóképességét és más lények életerejét, mint például a ranger petje.

Channeling Magic: A ritualista közvetlen támadó varázslatai.

Communing Magic: Egy mozdulatlan spiritet készít mely lélek HP-ját és energiáját a ritualista tetszőleges célokra tud felhasználni.

Restoration Magic: Gyógyító varázslatok és egy védekező skillek.

Szakértelem

Essence Strike: Ha egy megidézett spirit mellett állsz, az egy gyors energiatöltést ad neked.

Spirit Burn: Egy közvetlen sebzés a célpont ellen, mely attól függ milyen közel vagy a spirithez.

Spirit Rift: Egy magas sebzésű területreható varászlat.

Channeled Strike: Sebző varázslat, mely hatása megnövekszik ha a kezedben tartasz egy tárgyat és ezen keresztül sebzel a "Channeled Strike"-al.

Shelter: Egy spirit mely megidézését követően mindenféle nagyobb sebzéstől megvédi a szövetséges karaktereket egy bizonyos területen belül.

Pain: Egy spirit, mely megtámadja a célpontod.

Flesh of My Flesh: 50% áldozat a saját HP-ből és cserébe azonnal feltudod támasztani egy elesett csapattársad.

Az igaz, hogy a ritualista létrehozásának egyik célja egyfajta alternatív pap karakter megteremtése, de az elsődleges szempont inkább az, hogy a GW világban egy egyedülálló szakértelmekkel rendelkező szerepet töltsön be.

Mad Skills (Őrült szakértelmek)

Mindegyik GW-ben megtalálható alap 6 kaszt kap 25 további skillt és féltucat új páncél összeállítást. Egyelőre semmi hír új táncmozdulatokról - de majd nézd csak meg azt a néhány dolgot mely érdekelheti a karaktered a Factionben.

Elementalista

Jópár az elementalista új skilljei közül nagyban függ az erejétől és az irányíthatóságától, és úgy lettek elkészítve, hogy a többfunkciós képességgel megáldott elementalista sokkal életképessebb legyen.

Arc Lightning: Közvetlen sebző varázslat, mely képes átugrani egy második célpontra, ha az eredeti célponton egy víz alapú hex varázslat volt.

Churning Earth: Egy meglehetősen hosszú ideig tartó területreható varázslat, mely a sebzés mellett a földre küldi azokat a célpontokat, melyek sebességnövelő varászlatokkal voltak felvértezve.

Ride the Lightning: Egy új elit skill, mely megsebzi a célpontod és közvetlenül mellé teleportál

Mesmer

A mesmer szerepe az erőteljes hex varázslatok alkalmazása az ellenfélen, bűvölet eltávolítása, és az ellenfél varázslatainak megzavarása.

Overload: Egy varázsige mely extra sebzést biztosít ha a célpont a varázslat közepében áll.

Illusion of Pain: Ez a hex varázslat nagyon komoly HP csökkenést idéz elő, de mihelyst vége a varázslatnak a célpont felgyógyul általa - ezáltal ez a varázslat kiváló kivégző skill.

Signet of Disruption: Ez a signet képes arra, hogy megszakítsa a varázslatokat, vagy, ha egy ellenséges célpontra varázsolod, melyen már van egy hex varázsige, akkor képes arra, hogy másfajta skillek használatát is megszakítsa.

Pap

A pap -remélem kitaláltad- több gyógyító, védő és smiteoló varázslatot kap.

Empathic Removal: Eltávolít egy hex varázst és egy körülményt (pl vérzés) rólad és egy ellenségről.

Word of Censure: Egy erőteljes smiting varázslat melynek újratöltődése függ az életerőd állapotától.

Gift of Health: Egy erős életerő-újratöltő varázslat, mely átmenetileg kikapcsolja a további gyógyító képességid -és nem alkalmazhatod magadon.

Nekromanta

A GW "csontibácsija" kap néhány új élőholt alatvalót és további életlopó és bűvöleteltávolító varázslatokat.

Gaze of Contempt: Az összes bűvöletet eltávolítja a célpontodról -feltéve ha az életerőd 50% felett van.

Jaundiced Gaze: Feláldozva a saját életerődből akár mindkettő lehetésges: sebezést viszel be vagy életerőt lopsz az ellenfeledtől attól függően, hogy neki több életerje van mint neked.

Flesh Golem: Ez az elit skill megidéz egy alatvalót, mely halála esetén elhagyja a testet és újra képes vagy feltámasztani.

Ranger

Ahogy számítani lehetett rá, mindenki kedvenc erdőjárója felszerelkezik néhány új íjász képességgel, idomitott állattal, csapdákkal és egyéb természeti szertartással.

Heal as One: Egy gyógyító skill, mely téged és az "állatkád" is gyógyítja.

Brambles: Egy természeti rituálé, mely az extra sebzésen kívül vérzést is előidéz azon ellefeleken melyek már a földön vannak.

Broad Head Arrow: Ez az elit skill sikeres támadás esetés zavartá teszi a célpontod.

Harcos

A GW közelharci mestere immáron többféleképpen tudja megvédeni szövetségeseit és legyőzni ellefeleit.

Sun and Moon Slash: Ez a két csapásból álló ütés teljesen kivédhetetlen.

Protector's Stance: Amíg nem mozdulsz meg, képes vagy elhárítani a szövetségeseidet ért támadásokat.

"Coward!": Ez a támadás kiüti a menekülő ellefeled.

Igen - úgy tűnik lehetséges elérni a maximális szintet (mely továbbra is lvl 20!), a GW gyakorló területén belül. Az igazi keménymag játékosok (vagy mazochisták) számára itt a módja:

Alkoss egy új karaktert és teljesítsd az első pár bevezető küldetést (Felkészülés a háborúra, Üzenet egy baráttól, és A szakképzettséged kipróbálása).
Kezdj el véletlenszerű szörnyeket ölni -de figyelj arra, hogy ne teljesítsd egyetlen másik küldetést sem. Mialatt ezt teszed, elképzelhető, hogy szükséged van a másodlagos szakképzettségedre és igyekezz megszerezni az összes bevezető skillt amit el tudsz érni ezen a ponton. Amikor eléred lassan a középszintet (7 és afelett), ideje, hogy utad a fal északi oldalára indul Lakeside County
felé (keress egy társat aki segít a kapu kinyitásában), hogy magasabb szintű szörnyekkel csatázz. Így elérheted a 12-es, 13-as szintet.
Ezt követően haladj tovább és fejezd be a többi gyakorló küldetést, melyeknek köszönhetően középmagas szinten leszel.
Végezetül, menj át újra a fal túloldalára (Across the Wall küldetés) és engedd, hogy magas szintű szörnyek megöljenek. Ezt ismételd meg sokszor. Mivel a szörnyek is kapnak tapasztalati pontot -sőt még szintet is lépnek!
Ha végre már van egy rakás erős szörny, kezd el írtani őket -és ismételd el ez egészen addig amíg el nem éred a 20-as szintet. Ha végeztél menj vissza a városba és gépeld be "/dance", és ajánld fel, hogy pénzért eladod a titkod másoknak.


Hírnév háború

A Luxon és Kurzick csapatok egy újabb lehetőséget nyújtanak Anet számára, hogy még több játékost csábítsanak a GW PVP közösségébe, játékosként részt lehet venni a hírnév háborúban mely behálózza Cantha mind az 55 térképét.
A játékos céhek akár együttműködhetnek, hogy létrehozzanak egy nagy szövetséget a kiválasztott hírnév elérése érdekében; ezek a szövetségesek az ellenséges szövetségesekkel ütközhetnek meg azért, hogy éppen kinek a fenhatósága alá tartozik valamely térkép.

"Ez jóval hosszabb csatákat garantál, mely támogatja az összetett feladatokat, kisebb egységekkel, melyen belül egyes csapatok egy közös cél érdekében küzdenek" magyarázza Phinney. "Az egyes PVP menetek végén, a terület irányítása azon oldal kezében lesz, amely több küzdelmet nyert meg."

A játékosok továbbá kaphatnak hírnév pontokat azáltal, hogy a már fentebb említett verseny jellegű küldetésekben milyen eredményeket értek el, illetve hogyan küzdöttek az egyes PVP arénákban.
A győzelmet arató szövetségesek további előnyeit élvezhetik sikerességüknek, úgy mint például az alacsonyabb árak az általuk irányított területeken, különleges területek, melyekekre senki más nem kalandozhat el, és persze a feltüntetésre kerül a nevük a már elfoglalt városok transzparensein.

De a nem-PVP játákosok vajon magukévá teszik maj ezeket az új lehetőségeket? Flannum úgy gondolja, hogy: "A játékosok legtöbbje részt akar venni a "hírnév háborúban". Szándékosan úgy terveztük meg ezt a rendszert, hogy annyi játékstítlust tegyünk lehetővé amennyit csak tudunk -és mivel nagyon sok módja van már annak, hogy a szövetségeseidnek hírnév pontokat szerezz, így azt gondoljuk, hogy a játékosok kéréseinek nagyját kielégítettük.

A hírnév háború korántsem az "ennyi volt, ez a vége" a GW PVP részének, habár; a már meglévő céh csarnokok megkapják a maguk fejlesztését. A céhek vezetői végre képesek lesznek arra, hogy NPC-ket adjanak a céh csarnokaiba (Xunlai ládák, kereskedők), továbbá eleget tettünk sokak kérésének, így lehetőség lesz közös céh ládára, gyakorló edzésekre... ezek mind érkezni fognak.
Azon céhek melyek szeretnének megújulni, akár vásárolhatnak a néhány új céh csarnok közül, úgy mint a flancos Canthan palota és a hatalmas Luxon-i erőd melynek tornyai az elterülő táj fölé tornyosodnak.

Egy teljesen új világ

A PVP arénák, másrészről egy teljes megújuláson estek át: az Ascalon aréna, az Ősi Királyok Sírja és az összes többi GW-s arénák átkerülnek a saját kontinensükre, melynek neve találóan a Küzdelem Szigetei.
A PVP arénák már nem tartoznak szigorúan Ascalonhoz vagy Canthához, az összes arána elérhető bárki számára aki megvásárolta mindkét GW hadjáratokat; Lion'S Arch (vagy a Factions kiegészítő hasonló kikötő városának elérésével) az egyes karakterek azonnali pelépst nyernek a PVP kontinensekre.

Az erőfeszítéseknek hála, hogy az új játékosknak könnyebb legyen a PVP rejtelmeivel megismerkedni, ez a kontinens rendelkezik egy gyakorló területtel ahol a játékosok tapasztalatot szerezhetnek, kipróbálhatják az új építéseiket, és a számítógép által vezérelt ellenfelekkel gyakorolhatnak. "A PVP részét a játéknak a saját természetes folyamatként alkottuk meg," -mondja O' Brien. "Az új játékosok megtanulhatják az edző pályákon a dolgokat azáltal, hogy a számítógép által irányított ellenfelekkel harcolnak és később az arénákban versenyezhetnek mielőtt a PVP versenysorozatokban vennének részt."

Az egyensúly megteremtése

Mivel a Factions egy különálló termék, mely rendelkezik azzal a kiváltsággal, hogy lehetőséget teremt a versengésre a játékosok között, ezért azok akik csak most vetik be magukat a GW rejtelmeibe, vajon hogy küzdik le azt a hátrányt, hogy csak egyetlen termékkel rendelkeznek? Phinney nem így látja.
"Nagyon keményen dolgozunk azon, hogy minden egyes játékos kiegyensúlyozottnak érezze a játékot - függetlenül attól, hogy egyetlen hadjárattal rendlkeznek vagy kettővel, vagy többel.
Félretettük a skillek egy részét melyeket úgy ítéltünk meg, hogy ezek egyfajta "központi skillek", melyek mindegyik hadjárat során elérhetőek és így garantálják az egyensúlyt."
Phinney gyorsan rámutat arra, hogy azon játékosok, melyeknek már kiépített karakterjeik vannak őket sem éri csalódás a pénzükért:

"Az összes új fejlesztés, úgy mint a szövetségesek lehetősége, a többjátékos térképek, verseny jellegű küldetések, területekért folyó harcok, és az új tárgyak mind elérhetőek és kiegyensúlyozottak lesznek a 20-as szintű karakterek számára is, és ezek a már meglévő karakterek természetesen átjühetnek Canthába és ha úgy tartja kedvük a másodlagos képzettségüket ritualistára vagy bérgyilkosra változtathatják."

És a Factions csak az a dolgok kezdete - ha minden a tervek szerint alakul, akkor a GW fanatikusok örömére két új hadjárat kerül kiadásra évente. "Az a filozófiánk, hogy mindenkinek megérje játszani, bárhogy is szeretnének..." -Phinney elméláz. "Igazából, a Factions arról szól, hogy mit szeretnénk legközelebb a GW karakterünkkel kezdeni. Tudjuk, hogy nem elég csupán az, hogy az újabb küldetéseken átmenjünk -azt akarjuk, hogy a játékosoknak legyen lehetősége valami maradandót hagyni a világunkban."

A GW vilégbajnokság

Az első igazi GW világbajnokság már hamarosan itt van, a területi mérkőzések Észek-Amerikában, Európában és Koreában 2006 Január 14.-én kezdődnek. A döntő mérkőzésre -a régióként két legjobb csapat részvételével- a Tajvani Taipei Játék Show keretein belül megrendezésre 2006 Február 16 és 20 között. Ez a 6 céh fog kardot rántani egy gigászi küzdelemben egy elég komoly készpénz díjért, és az egész esemény még a tengerentúlon is bekerül a televízióba. Egyelőre nem tudni, hogy a GWWC csatorna közvetíti-e a bajnokságot Észak-Amerikában, de aggodalomra semmi ok ugyanis a GW új PVP figyelő módjának köszönhetően, végignézheted az ütközeteket úgy, hogy közben el sem kell hagynod a PC-d.









The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1418 levél
Válasz 06.01.08. 17:55 #3440
Tinman
Szuper, akkor nyomom tovább... ritualista, elem leírás már kész ma fent lesz szerintem
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
605 levél
Válasz 06.01.08. 17:49 #3439
Zomil
Én még nem tudok fórdításról és sg is csak angol nyelvű van szal hajrá Tinman
\,,,/O.O\,,,/
2048 levél
Válasz 06.01.08. 17:32 #3438
PanzerWolf
Köszi Tinman a forditást!
Hát én el vagyok kicsitkeseredve,elmegy az egész keletibe teljesen.
Elösször a monk miatt is húztam a szám,hogy miért nem pap?Csaukjába meg minden.Aztán megszoktam,erre mos tmeg ezek.
Pedig az assának örültem de,így.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
1418 levél
Válasz 06.01.08. 17:23 #3437
Tinman
Köszi

Srácok ha ez fent van lefordítva Sg-n akkor nem sok értelmét látom neki, hogy folytassam

A fordítási hibákért bocsánat szótár nélkül nyomtam
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
167 levél
Válasz 06.01.08. 16:56 #3436
Emilio
Jó lenne persze,sajna nincs rá pénzem hogy vegyek Sup Divine-t
Szerintem a Warrior-t kéne kiprobálni valakinek jó kis buildot irtak neki.
Jó az 5 emberes party is szerintem.
Firefox Hun,Heal Seavant,Katica O F Ascalon [FO]
139 levél
Válasz 06.01.08. 16:32 #3435
Robee_
Nincs és nem is lesz, mert Gaile szólt a fansite-oknak, hogy minden szkennelt képet és szó szerinti szöveget töröljenek (ezzel úgymond elősegítve, ha valaki infót akar, vegye meg az újságot)
Nem szólok amiatt hogy itt fent van meg sg.hu-n is, de gw.hu-ra emiatt nem fog kikerülni, max összegezve, hogy mi szerepel benne.
Amúgy nemsokára európai újságokban is jelennek meg cikkek GW: Factions-ről.
www.guildwars.hu
605 levél
Válasz 06.01.08. 15:59 #3434
Zomil
ezt vágom de a kérdésem az volt h a gw.hu-n már megvan ennek a szövegnek a fordítása?(hol?)
\,,,/O.O\,,,/
139 levél
Válasz 06.01.08. 15:34 #3433
Robee_
Arra értettem, hogy fordításilag vannak bizonyos szavak, amikre Tinman mást használt (gw.hu-n pl.: skill = képesség, attribute = tulajdonság), de mint mondtam lényegtelen.
www.guildwars.hu
605 levél
Válasz 06.01.08. 15:28 #3432
Zomil
Guildwikin találtam egy 4 emberes farmer leirást sorrowba érdemes lenne kipróbálni leírás itt
\,,,/O.O\,,,/
605 levél
Válasz 06.01.08. 15:12 #3431
Zomil
jah és még vmi, hol van gw.hu-n forditás??
\,,,/O.O\,,,/
605 levél
Válasz 06.01.08. 15:10 #3430
Zomil
Ezer köszi Tinman nagy jó fordítás már várom a folytatást
\,,,/O.O\,,,/
139 levél
Válasz 06.01.08. 15:02 #3429
Robee_
étlapjukon = étlapján
Úgy látszik én se figyelek eléggé (másolás-beillesztés átka)
www.guildwars.hu
139 levél
Válasz 06.01.08. 13:57 #3428
Robee_
Tinman, én is lefordítottam volna, csak sajnos nincs rá idöm
Végigolvastam és jó, max 1-2 dolog, ami nem úgy van fordítva, ahogy gw.hu-n van, de lényegtelen.
Csak egy mondat van amibe belekötök, mert ez fontos:

"The corrupt dragon Kuunavang guards an ancient sunken temple - and you're on his lunch menu."

Magyarul:

"Kuunavang, a romlott sárkány egy régi elsüllyedt templomot őriz - és Te vagy a főfogás az étlapjukon."

Toki, 2006 első fele, semmi konkrét időpont nincs még, de ha lesz én írok mindenhova rögtön
www.guildwars.hu
5086 levél
Válasz 06.01.08. 13:48 #3427
Toki
És azt már lehet tudni hogy mikorra várható ez a kiegészítő,mert addig még végig kell vinnem az alapjátékot párszor.
1418 levél
Válasz 06.01.08. 13:21 #3426
Tinman
Fordította: Tinman

Az esetleges hibákért bocsánat. A fordítás a guildem iránti rokonszenvből készült. Éljen a FÖ

Remélem ezzel szerzői jogot nem sértek, de ha igen akkor is a jószándék vezérelt, így felelősséget nem vállalok.


A romlott sárkány Kuunavang őrök egy régi elsüllyedt templomban várnak - és Te vagy a főfogás az étlapjukon.

Elsőkézből a következő Guild Wars hadjáratról

Egymillió eladott példány.

Nem túl sok Pc-s játék mondhatja el ezt magáról. Az örödögbe is, még a zenei cd-k közül sem sok ért el ekkora számot.
Csupán 8 rövid hónap telt el azóta, hogy Anet piacra dobta ezt az újító, PVP-barát MMORPG-t mely teljesen felborzolta az online világ kedélyeit, hála a havidíjmentességének olyan eredményeket értek el, melyekről a legtöbb játék kiadó csak álmodni mer. Képzeld el amikor egy csomó ex-Blizzardos fejlesztőt bezsúfolsz egy szobába és arra
bíztatod őket, hogy bekattanjanak, azt hiszem a menekülés az egyetlen logikus lépés.
Amikor elhagyták a szinte már otthonukká vált Blizzard Stúdiót, az Anet társalapítói Mike O' Brien (a Blizzard Battle.net szolgáltatásának alkotója), Jeff Strain (korábban a WOW csapatának vezetője), és Patrick Wyatt (régebben a Battle.net vezető programozója) több, mint 3 évet töltöttek el a GW fejlesztésével és finomhangolásával.

"3 éven keresztül futott az alpha tesztben a játék és a GW kiadása előtt még egy 6 hónapos béta teszt előze meg a végleges verzió kiadását, szóval biztosak vagyunk benne, hogy egy igazán jó és alaposan átnézett játék lett a GW -mondta O' Brien." De azzal a tapasztalattal mellyel hónapról-honapra százezrek játszottak és visszajelezték véleményüket a játékról, úgy gondoltuk, hogy a GW némely területét fejlesztenünk kell, hogy az érdeklődést folyamatosan fenntartsuk."

Azoknak akik eddig kimaradtak a sok jóból: a GW játékosok létrehozhatnak szerepjáték karaktereket melyekkel a játék sztoriját játszhatják végig vagy PVP karakatereket, melyekkel megtapasztalhatják a játékos-játékos elleni küzdelmekeket és a céhes ütközeteket az egyes arénákban. O' Brien elmondta, hogy "Az eredeti terv szerint a GW azoknak készült akik elkészítenek egy RPG karaktert, végigjátszák a játékot és ezt követően akarják ezt a karakter PVP-ben használni." Most már látjuk, hogy nagyon sok játékos a szerepjáték elemekre -az az a sztorira- koncentrál."
A megoldás: GW: Egyezség, egy teljesen új önálló hadjárat mely 2 új mesterséget, egy hatalmas Keleti-jellegű kontinens mely felfedezésre vár, és még több átfedés a PVE és PVP játékmechanizmust illetően.

Üdvözlünk Cantha-ban

Az alap GW bemutatta Tyria világát -és Ascalon kontinensét részleteiben is. Noha az Ascaloni régió külleme vitathatóan szakít a fantasy formákkal és jóval inkább hasonlít a Conan-i világra mint a Gyűrűk urára, Anet úgy érezte, hogy szükség van valami merőben másra. Ahelyett, hogy egy újabb Nyugati-stílusú fantasy éra látna napvilágot, a három nemzetiségű Cantha egyertelműen az Ázsiai motívumokat idézi.

"Úgy éreztük, hogy ez a hadjárat egy kiváló lehetőség arra, hogy felfedezzük az ázsiai művészeti stílusokat és kultúrális sajátosságaikat és életet leheljünk a nagyszerű Canthan birodalomba, mely a GW szerves részévé válik."-mondta James Phinney tervező. "Ahogy megnéztük a főbb ötleteket és az elképzlet rajzokat, melyek az új helyszínekről szóltak -mint például a tengeri jáde kő részek, melyek az óceán hullámait idézve dermetek örök mozdulatlanságba és egy túlzsúfolt város, mely olyannyira túlnépesedett, hogy a házak egymásre épültek -úgy éreztük, hogy ezek igazán remek és egyedi helyek lesznek."

Megkaptuk az első ízelítőt Cantháról egy nyitó animáció formájában, mely felfedte, hogy az uralkodó gyilkosa nem mást mint a saját testőre, Shiro Tagachi. Tagachit elfogták és kivégezték ezért a bűnért - bár a halálsikolyának volt egy kellemetlen mellékhatása: a tengerek és az erdők nagy részét jáde kővé változtatta, még inkább megnehezítve ezzel Cantha polgárainak életét. Most, 200 évvel később, Tagachi visszatért -és ahogy a játékos felfedezi az új
egzotikus helyszíneket úgy szembesül azzal, hogy Tagachi megállítása majd az ő vállait nyomja.

A különbség Ascalon és Cantha között azonnal kiderül mihelyest belépsz Shing Jea kolostorjába, mely a gyakorló pálya szerepet hivatott betölteni. Az új Canthan karaktereknek (bárgyilkos, ritulaista... ha többet akarsz megtudni róluk
olvass tovább szembe kell nézniük a buja völgy kihívásaival, ahhoz, hogy elnyerjék Togo mester és társai tiszteletét, aki a kolostor tanítványait készíti fel az kinti világ veszélyeire. A gyakorló küldetések sokkal több és átfogóbb erdményt tárnak elénk a Gw-al kapcsolatban, és ráadásul még magukba foglalnak stratégiai mozdulatokat is, melyek a magasabb szintű játékhoz szükségesek. Egyik ilyen küldetésben, például a csapatunkat egy NPC irányítja,
aki utasít minket célpont hívásra, szörny járőrök elkerülésére, és még egyébb más fejlettebb csapatjátékhoz szükséges taktikákat mutat be.

Csapatot keresek (LFG)

A csapat erősség nem valami új dolog a GW-ban, habár; a gyakorló pálya legalább felkészít minket arra, hogy mire számítsunk. A csapat orientált játékmenet még inkább jellemző -akárcsak az eredeti GW-ban-, és természetesen számos kooperatív és kihívást jelentő küldetés szerepel a kiegészítőben. Az első küldetések egyikében (Törvényszéki Negyedben), Canthan játékosainak el kell kísérni mentoruket Lion's Archba, melyről a mostani játékosok már tudják,
hogy ez Asalon nyüzsgő kikötővárosa. Ezen játékosok találkozni fognak Mhenlo Testvérrel -egyik a sok ismerős NPC közül melyek az eredeti hadjáratból vannak - és középszintű csapatával, akik Ascalonból érkeztek; a két csapat felveszi a küzdelmet a közös fenyegetés ellen, és a győzelem megnyitja a kaput a két hadjárat között mindkét csapat számára. Egy másik kooperatív küldetés melyben részünk lehet, az "Unwaking Waters", melyben két 8 fős csoportnak
kell felvennie a harcot a romlott sárkány úr ellen, aki egy ősi templomot őriz, mely a jáde kő örvénye alát épült!

Azon játékosok, melyek sokkal tüzesebb lélekkel lettek megáldva és nagyobb kihívára vágynak, készült el néhány küldetés mely a játékosok közötti összetűzéshez vezet, melynek során két csapat küzd egyazon célért, egymás ellen!
A játékosoknak lehetőségük lesz a Luxonokhoz vagy a Kurzickokhoz csatlakozni - két egymást ellen hadviselő csoport, melyek szerves részét képezik a történetnek. Ez a két csoport folyamatosan összeütközésbe keveredik egymással a játék során mint például a Jáde Bányában, ahol a két csapat játékosa és NPC-k harcolnak egymás ellen a terület birtoklása érdekében. Mivel a győzelem csak egy csapatot illet meg -és még 14 másik hadjárat küldetésében - ez lehetővé teszi a háromfokozatú helyezési rendszert (és növekvő jutalmakat) sikeresség esetén. Így, reméljük, hogy a rábírjuk a játékosokat arra, hogy újrajátszák a játék küldetéseit mialatt közös célokért küzdenek.

Bérgyilkos

Nem valami csendes, de annál halálosabb, az bérgyilkos kiváló kombinációja a sebességnek, a mágianak, és a tőr használat mestere, így egy igazi gyilkológéppé válik. Alapvetően misztikus nindzsák, a játékosok ezzel a kaszttal az egy célpontos támadás mestereivé válhatnak két tőr használatával. A kritikus sebzés a bérgyilkos specialitása; a tőrrel kapcsolatos képességei végzetes kombinációkat tesznek lehetővé számukra, akárcsak a pusztakezes és a "dual-strike" támadások. A bérgyilkos így sorozatosan nagyon komoly sebzésre képes -és ebben tényleg nagyon jó, nem beszélve a látványos animációs mozgokról melyeket egy-egy ilyen mozgáskombináció közben láthatunk. Teleporátló képéssége a harcmezzőn, földhöz szögelő fájdalmas támadásai, és kínzó "hex" varázslatai által lehetetlen kivédeni a
támadásait. Ne számíts semmiféle harcos kaliberű páncélra - de ezzel a fajta sebességgel és erővel, kinek is van rá szüksége?

Jellemzők

Kritikus sebzések/Critical Strikes/ (elsődleges tulajdonság): Megnöveli a kritikus ütések sikerességét és sikeres támadás esetén a bérgyilkos energiája megnő.

Tőr mester/Dagger Mastery/: Erős dupla tőrös támadások melynek eredménye a magas sebzés.

Halálos művészetek/Deadly Arts/: Hex és egyéb támadó varázslatok

Árnyék művészetek/Shadow Arts/: Teleportóló technikák és védekező varázslatok

Szakértelem

Fűrészfog támadás/Jagged Strike/: Egy elsődleges támadás mely kövezkeztében a célpont vérezni kezd.

Vipera támadás/Viper Strike/: Védhetetlen, elkerülhetetlen pusztakezes ütés.

Borotva szárny/Razor Wing/: Egy dupla ütés, mely a földre küldi az ellenfelet, ha annak nincs szövetségese a közelben.

Moebius ütés: Ha olyan ellenfél ellen veted be, melynek HP-je 50% alatt van, akkor ez az ELIT skill feltölti az összes skilled (lásd Oath Shot a rangernél)

A Halál támadása/Death's Charge/ : A célpontodhoz teleportál és gyógyít rajtad, ha az ellendelednek több HP-je van.

Árnyék menedék/Sahdow Refuge/: Ez a kitérés egyben növeli a HP-d.

Kritikus szem /Critical Eye/: Megnöveli a kritikus ütések valószínűségét.

"Egy egyértelmű (új) kombináció a bérgyilkos/elementalista, aki a teleportáló képességeit használva vet be "területsebző" támadásokat - James Phinney tervező


Na srácok egyelőre ennyi, de 5 óra után folyt. köv, mert most el kell mennem.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
2048 levél
Válasz 06.01.08. 01:34 #3425
PanzerWolf
Aha ez tök jó,csak az a baj,hogy egy kukkot se értek belőle.Na,jó azért szavakat igen.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
605 levél
Válasz 06.01.08. 00:17 #3424
Zomil
Íme a magazin tartalma:

Copyright (c) 2005 Ziff Davis Media Inc. All Rights Reserved. Originally appearing in Computer Gaming World.

The corrupt dragon Kuunavang guards an ancient sunken temple - and you're on his lunch menu.

Hands-on with the next Guild Wars campaign

One million copies sold.

Not many PC games hit that landmark sweet spot. Hell, even most music CDs don't see those kinds of numbers. Yet in the space of just eight short months, the ArenaNet-developed Guild Wars - an innovative, PVP-friendly MMORPG that took the online world by storm thanks to its lack of a monthly subscription fee - has achieved the kind of success that most game companies only dream about. Then again, when you cram a bunch of ex-Blizzard developers in a room and tell them to go nuts, perhaps runaway success is the only logical result.

After leaving their one-time home at Blizzard Entertainment, ArenaNet cofounders Mike O'Brien (creator of Blizzard's Battle.net service), Jeff Strain (formerly World of WarCraft's team lead), and Patrick Wyatt (formerly Battle.net's lead programmer) spent over three years developing and fine-tuning Guild Wars.

"We ran a three-year alpha test and a six-month beta test before releasing Guild Wars, so we were confident that it was a fun and polished game," says O'Brien. "[But] the experience of having hundreds of thousands of players playing through [it] month after month and providing feedback has shown us other areas where we need to keep evolving the game to keep it interesting."

For those of you who aren't on the bandwagon just yet, Guild Wars players can create role-playing characters to progress through the game's lengthy story line or PVP characters to partake exclusively in player-versus-player arenas and guild combat. O'Brien explains, "The original intent of Guild Wars was that people who built up role-playing characters and played through all the content would eventually want to start using those characters in PVP. We've [now] seen that many players want to continue to focus exclusively on role-playing content." The solution: Guild Wars: Factions, an all-new stand-alone campaign that features two new professions, a huge Eastern-themed continent to explore, and a much more seamless marriage between PVE and PVP gameplay mechanics.

Welcome to Cantha

The original Guild Wars introduced the world of Tyria - and, more specifically, the continent of Ascalon. Though Ascalon's design arguably breaks the fantasy mold by bearing more of a resemblance to Conan than Lord of the Rings, ArenaNet felt the need for something different with Factions. Instead of presenting more Western-style fantasy, the three-nation continent of Cantha exhibits an Asian-inspired motif.

"We saw this campaign as a great opportunity to explore Asian art styles and cultural sensibilities and to bring to life the great Canthan Empire that was hinted at in [the original] Guild Wars," says Factions designer James Phinney. "As we looked at the core ideas and concept art for some of the new locations - such as a sea of solid jade designed to evoke the look of ocean waves and an overcrowded city so densely populated that buildings are stacked on buildings - we felt confident that these would be cool and unique places."

We get our first glimpse of Cantha in the opening cinematic, which reveals the emperor's murder at the hands of his bodyguard, Shiro Tagachi. Tagachi is captured and killed for his sin - though his death cry has the unpleasant effect of turning vast seas and forests to jade, making life a little more miserable for the good people of Cantha. Now, some 200 years later, Tagachi returns - and the burden of stopping him rests squarely on players' shoulders as they explore this exotic new land.

The differences between Ascalon and Cantha become apparent as soon as you step into the Shing Jea Monastery, which acts as Factions' tutorial area. Newly created Canthan characters (check out the sidebars for details on the new assassin and ritualist professions) must brave the challenges of this lush valley area in order to earn the respect of Master Togo and his staff, who prepare the monastery's students for the outside world. The tutorial quests provide a much more comprehensive summary of the Guild Wars experience, even going so far as to include strategic scenarios that pop up in high-level play. One such quest partners up teams of players with an NPC instructor who gives advice on calling targets, avoiding monster patrols, and using other advanced group tactics.

Looking for Group

Group dynamics aren't anything new to Guild Wars stalwarts, though; the tutorial merely offers a taste of what's to come. Factions encourages group-oriented gameplay even more than the original game did by offering story-based missions that match groups for cooperative and competitive objectives. In one of the early missions, Courthouse Square, Canthan characters must accompany their mentor to Lion's Arch, which current players should recognize as Ascalon's bustling port city. These players meet up with Brother Mhenlo - one of many familiar NPCs returning from the original campaign - and his party of midlevel player characters from Ascalon; the two groups team up to combat a common threat, and victory opens the gateway between the two campaigns for both parties. Another cooperative mission that we managed to get our hands on, The Unwaking Waters, teams two eight-player groups for a multistage battle against a corrupt dragon lord who guards an ancient temple beneath a whirlpool of pure jade.

For players with more competitive spirit in their blood, some of Factions' story missions involve direct conflict between players, putting two groups at odds over a single objective. Players now have the option of joining either the Luxons or the Kurzicks - two warring factions that figure heavily into the game's story line. These two groups collide throughout the game in missions such as The Jade Quarry, in which two teams of players and NPCs battle for territorial supremacy over a trio of jade mines. Though the victory conditions allow for only one winner, this mission - and each of Factions' 14 other campaign missions - features a three-tier ranking system (and cumulative rewards) to measure success. "In this way," says designer Eric Flannum, "we hope to encourage players to replay the story missions while maintaining and reinforcing shared goals."

The Assassin

Not-so-silent, but oh-so-deadly, the assassin combines speed, magic, and dagger expertise to form one hell of a living killing machine. Essentially mystical ninjas, players with this profession focus on single-target attacks using twin daggers. Critical strikes are the assassin's forte; her dagger skills bring with them a lethal series of chained combination moves divided into primary, off-hand, and dual-strike attacks. The assassin delivers these blows in sequence for massive damage - and she looks good doing it, exhibiting an impressive assortment of acrobatic animations that chain together along with her dagger thrusts. She can also teleport around the battlefield, foil her foes with painful caltrops, and hex troublesome targets, rendering them unable to block her attacks. Don't expect any kind of warrior-caliber armor - but with this kind of speed and power, who needs it?

Attributes

Critical Strikes (Primary Attribute): Increases the chance of scoring critical hits and awards the assassin with energy upon a successful crit.

Dagger Mastery: Powerful dual-dagger strikes that combo for big damage.

Deadly Arts: Hex spells and other offensive magic.

Shadow Arts: Teleportation techniques and defensive magic.

Skills

Jagged Strike: A primary attack that causes the target to bleed.

Viper Strike: An unblockable, nonevadable, offhand attack.

Razor Wing: A dual strike that knocks down an opponent who has no allies near him.

Moebius Strike: When used on an opponent with less than half health, this elite skill recharges all of your attacks.

Death's Charge: Teleports you to your target - and heals you if he has more health.

Shadow Refuge: This evasion enhancer also boosts your health.

Critical Eye: Increases your chances of scoring a critical hit.

"One obvious [new] combination is the assassin/elementalist, who can use teleportation skills to make point-blank area-of-effect skills that much more potent." - Factions designer James Phinney

The Ritualist

This guy may be blindfolded, but hey - he doesn't need to be able to see you in order to kill you. The ritualist, who resembles something of a dark, savage priest, can see into the ethereal realm and commune with its spiritual inhabitants. In game terms, he's something of an odd mixture of ranger, necromancer, and monk: He summons spirits, whose life forces can be used to power offensive magic, healing, and even resurrection spells. He might bind a spirit that absorbs a percentage of damage dealt to party members within its radius of effect, or perhaps sacrifice a spirit's health in order to mend an ally's wounds. From a design standpoint, the ritualist provides a handy - albeit micromanagement-intensive - alternative to the monk, making for an excellent support character that can fill a wide variety of needs.

Attributes

Spawning Power (Primary Attribute): Increases the durability of the ritualist's spirits and other creatures, such as ranger pets.

Channeling Magic: The ritualist's direct-damage spell line.

Communing Magic: Creates immobile spirit creatures that the ritualist can use to power various spells and effects.

Restoration Magic: Healing spells and other defensive magic.

Skills

Essence Strike: If you're standing near a summoned spirit, this gives you a quick energy boost.

Spirit Burn: Causes direct damage to the target, magnified depending on how close you are to a spirit.

Spirit Rift: High-damage area of effect spell.

Channeled Strike: Causes damage, which is magnified if you are holding an item through which to channel it.

Shelter: A summoned spirit that protects all allies within its radius from high-damage attacks.

Pain: A spirit that attacks enemies.

Flesh of My Flesh: Quickly resurrects a fallen ally at the cost of half your health.

"It's true that one of the goals with the ritualist is to provide an alternative to monks, but primarily, we're looking for these professions to find a unique role in Guild Wars."

- Factions designer James Phinney

Mad Skills

Each of Guild Wars' six core professions gets 25 additional skills and half a dozen new sets of armor. No word yet on new dance animations - but check out a few of the things your character can look forward to in Factions.

The Elementalist

Many of the elementalist's new skills put pressure on her target's maneuverability and strength, and are designed to make multiattribute elementalists more viable.

Arc Lightning: A direct damage spell that bounces to a second foe if the initial target happens to be hexed with water magic.

Churning Earth: Deals prolonged area of effect damage and knocks down foes who are equipped with speed-enhancing buffs.

Ride the Lightning: An elite skill that damages your target and teleports you directly to him.

The Mesmer

The mesmer maintains his role of layering powerful hexes on foes, removing enchantments, and disrupting his enemies' skills.

Overload: An incantation that deals extra damage if its target is in the middle of casting a spell.

Illusion of Pain: This hex causes massive health degeneration but heals your opponent when it ends - making it well suited as a finishing move.

Signet of Disruption: This signet can interrupt spells, or, if you cast it on a foe that's already hexed, it can interrupt other types of skills as well.

The Monk

The monk gets - you guessed it - more heals, protection spells, and ways to smite his heathen foes.

Empathic Removal: Removes one hex and one status condition from both you and a single foe.

Word of Censure: A powerful smiting spell, with a recharge rate dependent upon your target's health level.

Gift of Health: A powerful health-replenishing spell that disables the rest of your healing skills - and can't be used on yourself.

The Necromancer

Guild Wars' bone daddy gets some new undead minions and enjoys more ways to steal health and remove enchantments.

Gaze of Contempt: Removes all of your target's enchantments - provided he has more than half his health.

Jaundiced Gaze: Sacrifice your own health either to deal damage to or steal health from your opponent, depending on whether he has more health than you.

Flesh Golem: This elite skill conjures an animated minion that leaves a corpse upon death, allowing you to reanimate it.

The Ranger

As you might expect, everybody's favorite tree hugger employs some new archery skills, pets, traps, and nature rituals.

Heal as One: A healing skill that affects both you and your pet.

Brambles: A nature ritual that causes extra damage and bleeding to an opponent who's already knocked down.

Broad Head Arrow: This elite skill dazes your target upon a successful hit.

The Warrior

Guild Wars' melee master now has more ways to protect allies and strike down her enemies.

Sun and Moon Slash: The first blow of this two-hit sword skill is completely unblockable.

Protector's Stance: As long as you don't move, you can block damage for your allies.

"Coward!": This attack sends a fleeing enemy for a dirt nap.

Yes - apparently, it's possible to reach the level cap before you even leave Guild Wars' tutorial area. For the truly hardcore (or masochistic) among you, here's how:

Create a new character and do the first couple of introductory quests (War Preparations, Message From a Friend, and the test for your profession).

Start killing random monsters - but make sure you don't complete any of the other quests. While you're doing this, you might want to take a secondary profession and track down as many of the introductory skills as you can at this point. Once you start hitting the midrange levels (7 and up), it's time to head north of the wall in Lakeside County (find a friend to help you open the gate) to battle some higher-level monsters. You can get to about level 12 or 13 this way.

Go ahead and finish all of the tutorial quests, which should push you up into the mid-to-high teens.

Finally, go back across the wall and let the high-level monsters kill you. Repeatedly. Monsters gain experience, too - and eventually level up accordingly. Once you've got a supply of buffed-up monsters waiting in the wings, start hacking away - and keep repeating the process until you hit level 20. Now go back to town, type "/dance", and offer to sell your secret for exorbitant amounts of gold.

Faction War

The Luxon and Kurzick factions also provide a handy means for ArenaNet to rope more players into Guild Wars' PVP community, as players can now take part in a tense faction war that encompasses the vast majority of Cantha's 55 maps. Player guilds may band together to form massive alliances within their chosen faction; these alliances fight with players from the opposing faction for control of various maps.

"These tend to be longer matches that encourage multiple objectives, with smaller units within each team working together toward a common goal," Phinney explains. "At the end of each of these PVP sessions, control of the map shifts, depending on which side won more of its matches."

Players can also earn faction points by succeeding in the aforementioned competitive story missions and fighting in PVP arenas. Successful alliances enjoy added benefits that include discounted merchant prices in controlled areas, special areas that no one else may travel to, and the prominent display of the alliance's banner in occupied cities.

But will non-PVP players embrace these faction mechanics? Flannum thinks so: "We believe that the vast majority of players will want to participate in the faction warfare. We've purposely designed this system to take into account as many play styles as we

possibly can - and since there are so many ways to earn faction points for your alliance, we believe it will appeal to a very broad player base."

Faction warfare isn't the be-all, end-all of Guild Wars PVP, though; existing guild halls get their own tweaks and upgrades in Factions. Player guildmasters can finally add NPCs like merchants and storage agents to their headquarters, and much-requested features, such as additional guild storage and scrimmage play, are on the way as well. For guilds that are thinking of renovating, some new guild halls are available for purchase, including a ritzy Canthan palace and a giant Luxon fortress that towers above the landscape

A Whole New World

PVP arenas, on the other hand, get a complete change of scenery: Ascalon Arena, the Tomb of the Primeval Kings, and all of Guild Wars' other competitive areas will soon be transplanted to their own continent, aptly named the Battle Isles. With PVP arenas no longer tied specifically to Ascalon or Cantha, all arenas become available to anyone who purchases either of the two Guild Wars campaigns; upon reaching Lion's Arch (or Factions' equivalent port city), characters gain immediate access to the PVP continent.

And in an effort to ease new players into the PVP experience, this continent also features a practice area where players can experiment, try out new character builds, and train against computer opponents. "We're arranging PVP content in a natural progression," says O'Brien. "New players learn the ropes by playing against computer opponents and later playing in competition arenas before going on to compete in [PVP] tournaments."

Created Equal

Since Factions is a stand-alone product in a franchise that encourages fierce competition between players, will those who are jumping into Guild Wars for the first time be at a disadvantage due to owning only one product? Phinney doesn't think so. "We're working very hard to make sure people can compete on equal footing - whether they [purchase] one campaign, two campaigns, or even more. We've set aside a subset of skills that we consider the 'core skills,' which are available in every campaign in order to guarantee balance." Phinney is also quick to point out that players with established characters get just as much bang for their buck: "All of the most unique and exciting additions to the game, such as alliances, multiparty maps, competitive missions, territory wars, and new [items] will be accessible and balanced for existing level-20 characters, and existing characters can come over to Cantha and change their secondary profession to ritualist or assassin if they so desire."

And Factions just gets things started - if things go according to plan, Guild Wars fanatics can look forward to two new campaigns per year. "Our philosophy is to try to make the game rewarding for everyone, however they like to play," Phinney muses. "Really, Factions was a matter of looking at what kinds of things we wish our Guild Wars characters could do next. We knew it wouldn't be enough to just have another set of missions to go through - we wanted to give players a chance to leave their mark on the world."

The Guild Wars World Championship

The first-ever Guild Wars World Championship is well underway, with regional play-offs wrapping up in North America, Europe, and Korea on January 14, 2006. The championship match - featuring the top two guilds from each region - will occur at Taiwan's Taipei Game Show from February 16 to February 20, 2006. These six guilds cross swords in a titanic battle for a huge cash prize, and the entire event will be televised overseas. No word yet on whether the GWWC is slated to be televised in North America, but don't worry - with Guild Wars' new PVP observer mode, you can watch the action unfold without ever leaving your PC.
\,,,/O.O\,,,/
2048 levél
Válasz 06.01.07. 17:15 #3423
PanzerWolf
Lehet leszek majd valamikor.Beszívtam a WoW-al!Kiderült,hogy az ideiglenes accountomat nem elég ha feltöltöm 1 game cardal(7000ft 2 hónapra).Kell a játék is hozzá,anélkül nem tudok semmit se csinálni(12000ft).Ugyanis ez csak próba account,és ha megveszem a játékot akkor,lehet ezt véglegesíteni.Na nekem nincs ennyi pénzem rá!
Ez nem az én hetem.Felmentem pestre potyára egy könyvért(Das Boot),és erre leltár!!!Jó,hogy visszajeleztek(félrerakattam a könyvet pedig).Na nem fárasztalak titeket.
Bocs az OFF-ért megint!
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
605 levél
Válasz 06.01.07. 17:08 #3422
Zomil
Silverwolf huzás azonnal az ujságoshoz!!! és számolj be nekünk
\,,,/O.O\,,,/
139 levél
Válasz 06.01.04. 19:36 #3421
Robee_
Ja, oké, semmi baj.
Még jó hogy nem vettem off-nak
www.guildwars.hu
2048 levél
Válasz 06.01.04. 18:59 #3420
PanzerWolf
Okés jó gamézést!
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
167 levél
Válasz 06.01.04. 18:48 #3419
Emilio
Hmm.... csúnya offolo
Nyugi én meg ha minden igaz a FF8-cal fogok játszani pár hétig,vagy addig míg újra aktív nem lessz a guild. Ah lessz az fél év is talán.
Firefox Hun,Heal Seavant,Katica O F Ascalon [FO]
2048 levél
Válasz 06.01.04. 14:40 #3418
PanzerWolf
Bocs,hogy mostanába nem vagyok de,elkeztem WoW-ozni és annyira bejött,hogy még a Silent Hunter III-at is félreraktam(ez nagy szó ám nálam)!
Bocs az OFF-ért!
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
139 levél
Válasz 06.01.03. 22:16 #3417
Robee_
De van, amúgy... izé... mire érted ezt?
Mert akkor hülye vagyok, hogy nem értem mire célzol ezzel.
www.guildwars.hu
141 levél
Válasz 06.01.03. 21:04 #3416
rage5
Robee_, neked ugye nincsen humorérzéked?
167 levél
Válasz 06.01.03. 18:35 #3415
Emilio
Sokk sikert kivánok a guildnak.
Firefox Hun,Heal Seavant,Katica O F Ascalon [FO]
139 levél
Válasz 06.01.03. 18:16 #3414
Robee_
Ja, de hogy valami érdemlegeset is mondjak, a céh amiben vagyok (IL), bejutott a régiónkénti fordulóba, innen a 12 céhből a legjobb 2 jut csak tovább. Jó lenne továbbjutni!
www.guildwars.hu
102 levél
Válasz 06.01.03. 17:57 #3413
Quincy Tod
Kezdenek visszajönni a tibi-s idők.
Gw:lvl 20 Me/N, Anarchy Online: 6 Agent
139 levél
Válasz 05.12.31. 18:41 #3412
Robee_
Magadat minősíted ezzel is, nc.
www.guildwars.hu
26 levél
Válasz 05.12.31. 18:03 #3411
noob
hát hogy ennyire beteg legyen valaki.... épp az a lényege hogy hamis (mind1 téma lezárva)
139 levél
Válasz 05.12.31. 18:01 #3410
Robee_
Te tényleg hülye vagy.
Olvasd már el hogy mit írtam, azt hogy photoshopos kép, vagyis hamis. Ha ennyit nem értesz, hát az már ciki.
BÚÉK
www.guildwars.hu
26 levél
Válasz 05.12.31. 17:49 #3409
noob
amugy nem én csináltam hanem neten mutatták

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.