Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Brothers in Arms

Brothers in Arms: Road to Hill 30

Brothers in Arms: Road to Hill 30
A legutóbbi Brothers in Arms: Road to Hill 30 cikkek, hírek
3212 levél
Válasz 05.04.04. 14:51 #435
Raistlin666
Sziasztok. Éppen a game megvételén gondolkodom de sajna van egy kis bibi. A gépem már nem mai gyermek(1.3 Cele 1G ram Radeon9600) és félek hogy szarul menne. Csak érdekességképpen a Rep Commando a MohaPacific Assault és a CoD is simán ment a gépemen, de azé megkérdem mi a véleményetek. Köszi előre is aki válaszol...
5 levél
Válasz 05.04.04. 14:05 #434
1mp3rat0r
Boccs nem tudjátok h lehet azt a pályát +csináli (ahol először irányítasz magadon kívül 3 embert) a gépfegyveres résznél

köcce
1021 levél
Válasz 05.04.04. 13:25 #433
Lt. Ronald C. Speirs
Legalább vagyunk egy páran, akár pártot is alapithatnánk!
Tényleg, te hol voltál hivatásos katona?
És komolyan 12 évig?
Nekem nagyapám volt munkásőr 17 évig... igy én tőle tudok dolgokat, no meg apámtól, aki meg vadászgatott.
Ronald "Bloody" Speirs
1021 levél
Válasz 05.04.04. 13:24 #432
Lt. Ronald C. Speirs
Nekem egy DvD cd-s, kb 3 gigás helyet foglal! Az exe fájl mérete nekem sem egyezett a crack exe-jével, igy félve helyettesitettem be, de működőképes! Semmi baja! Egyetlen egyszer szakitotta meg a játékot, az is pont a végén volt, de aztán egy gyors újrainditás, és ment minden mint a karikacsapás! Nem tudom, hogy kitől szerezted a játékot, de vagy szerezd meg mégegyszer, vagy semmi baja, csak nem bizol a ckrakekben!
Én az elején rosszul értelmeztem azt a kis mondatot, ami az installálás előtt jelezte, hogy mennyi helyem van... én ezt úgy vettem, hogy ennyi helyre van szüksége, igy vadul elkezdtem törölgetni mindent, pl Call of, Postal 2, meg hasonló jókat, aztán egy sima újrakezdésnél vettem csak észre, hogy mit is jelent pontosan a kifejezés, hisz akkor már a felszabaditott helytöblettel mutatta a szabad helyeim méretét.... Akkor nyomtam egy tovább gombot, és kiirta, hogy kb 3 gigás a jéték, no meg have fun!
Tehát ne számits 5 gigára!
Mert a játék igyis csak 3 giga!
Ronald "Bloody" Speirs
1021 levél
Válasz 05.04.04. 13:18 #431
Lt. Ronald C. Speirs
Elképzeléseink.... Szerintem nem 150 év, elég lesz csak 25! Remélem nem kell megmagyaráznom miért!
Ábrándozni csak lehet, de az ilyen embere alkotják a jövő egységét... Ha van képzelőerő, fantázia, akarat, valamint egy csepp tudás, már csak a technika, a lóvé, vagy a kapcsolat hiányzik az egészhez!
A képzelt riport az elején engem is megtévesztett, de mikor végig elolvastam, rájöttem, hogy ez a Te és az Én real time real world világunk, amit az elején elkezdtünk felépitgetni!
Én bizom abban, hogy ezeket a leveleket olyan emberek is olvassák, akik látnak értelmet ebben, és képességük, esetleg anyagi, és helyzeti hátterük megengedik, hogy elinditsák ezt a kis eszmefuttatást, egy olyan csermejben, ami a végén folyóvá duzzad, és eléri a tengert!
Ezért is irtam azt a kevés mondatot, hogy:
Találkozunk a harcmezőn!
mert több mint valószinű, hogy 7 milliárd ember közül, nem csak ennek a két marhának, vagy zseninek juthat eszébe ez az ötlet!
Szokták mondani, és azt hiszem ide illik: A türelem, rózsát terem!
Én igy, az ábrándozás mellett, türelmesen várom az én, és jóbarátom idejét! Ami, szerintem nincs is olyan messze!
Ronald "Bloody" Speirs
21647 levél
Válasz 05.04.04. 12:59 #430
padavan
Az elképzeléseimnek adtam teret. Ennyi. Lépjünk tovább szerintem...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
336 levél
Válasz 05.04.03. 15:32 #429
nope
uberfaszaajatekjobbnemislehetettvolnahacsaknemcsinaljakmeg...
Kapd be , hulye Chuck Norris
336 levél
Válasz 05.04.02. 23:06 #428
nope
ha en is ilyet tudnek mondani... de jo lenne ... de nekem az a kibszt jatek el sem akar indulni mert neki critikal error ... es instalalas utan meg nem 5giga amenyi kene legyen hanem 1,2 giga ...
Kapd be , hulye Chuck Norris
104 levél
Válasz 05.04.02. 11:27 #427
koi
na akkor kulturáltan!!!ez a játék egy olyan barnás dologhoz hasonlit.és ha a falra kennik akkor az a falnak nem jó!
mindenből a legjobbat veszed meg,aztán rájössz hogy minek mert az összes játék ugy szar ahogy van!
12857 levél
Válasz 05.04.01. 21:23 #426
konrad
Kösz Shaq...már hárman vagyunk, Speirst is ideértve
16 levél
Válasz 05.04.01. 18:17 #425
forradalmár lepke
én callof dutyzok de szeretném kipróbálni a játékot
1329 levél
Válasz 05.04.01. 16:59 #424
Baker
Itt most miről van szó?Padavan te miről beszélsz!?
2081 levél
Válasz 05.03.31. 21:22 #423
Alfaproton01
Nem olvasok ilyen újságokat, de éreztem hoyg KAMU
shit happens
678 levél
Válasz 05.03.31. 21:07 #422
Shaq
Roger that! Végre egy nagyon komoly és az álláspontomat tükröző vélemény!
Only Easy Day was Yesterday!
983 levél
Válasz 05.03.31. 20:54 #421
Kmg42
A Star Wars Galaxy is hasonló, miért ne lehetett volna valami efféle, bár tény hogy kilógott a lóláb! Csak hát a remény!
Szerintem
12857 levél
Válasz 05.03.31. 20:50 #420
konrad
Speirs hadnagy!
Köszi a megerősítést! Féltem, egyedül maradok a véleményemmel, de valahogy - mint volt katona - szemszögéből is próbáltam alátámasztani a véleményemet! Ezek szerint azért van, akinek - rajtam kívül is - tettszik a BiA, a nyilvánvaló hibái ellenére is!

Commander cpt. Winters out...
12270 levél
Válasz 05.03.31. 20:19 #419
asas01
Komolyan azt hittétek, hogy készül egy ilyen játék? L0L
Abba nem gondoltatok bele, hogy egyrészt képtelenség ilyet csinálni(talán majd 150 év múlva ), másrész pedig ezzel lenne tele midnen újság, ha tényleg készülne?
i tell it like it is, cause im a bold figure
983 levél
Válasz 05.03.31. 20:07 #418
Kmg42
Nem eléggé!
Szerintem
21647 levél
Válasz 05.03.31. 14:12 #417
padavan
"Bár lehet, ennek azért külön topic kéne, olyasmi címmel, hogy "A jéták, ahogy én elképzelem" címmel..."

Szerintem eléggé jeleztem, hogy fantáziálás a dolog...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2081 levél
Válasz 05.03.31. 14:07 #416
Alfaproton01
Elmész te a .......( Így beszopatni engem
shit happens
1525 levél
Válasz 05.03.31. 14:00 #415
fax
ez 1 cd-s game?
336 levél
Válasz 05.03.31. 13:52 #414
nope
biztos realis a jatek es minden de mit csinaljon az ember ha nincs penze es crackelve van meg neki ? ... nem megy es nem megy akarhany crack van a netten mind 800 es 256 kilobajt kozot ingadozik ... az eredeti exe meg 1,8 mega ... most mas forumon asszongyak hogy anyi kell legyen es nem crack hiba , hogy mikor beinditod akkor critical errort add ... akinek ugyanez a baja az vagy vegye meg az eredeti jatekot vagy asszongyak probalja meg updatelni a drivereket a gepen vagy pedig probalja meg azt hogy alitsa at a desktop szinjeit 16 bitre ... ha tud valaki jobbat szeretnem hogy megirja mert nekem meg igy sem megy ...
Kapd be , hulye Chuck Norris
21647 levél
Válasz 05.03.31. 13:31 #413
padavan
Emberek!!! Ez egy képzelt riport volt azh általam és Lt. Ronald C. Speirs által elképzelt játékról!!! Azt hittem, elég nyilvánvaló!!!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1021 levél
Válasz 05.03.31. 11:24 #412
Lt. Ronald C. Speirs
Nem tudom, hogy ki meddig, és milyen szinten vitte végig a játékot, de én már a legnehezebb szinten nyomom... Authentic, vagy mi... nos, ott már a realitás a köbön fityeg! Nincsenek kis piros karikák az ellen feje felett, ha belelövök összeesik, társaim szintúgy lesérülnek mint atom... no meg én is! Kevesebb reload pont van, plusz, ha végig viszem ezen a szinten is, kinyithatom azt a cheatet, ahol ultra inteligens csapattagjaim lesznek! Remélem ez úgy mutatkozik be, ahogy a kisfilmben is, amit az egyik szinttel szabaditottam fel... mondjuk abban olyanokat csináltak, hogy maguktól mozogtak, megnézték bajtársaik életjeleit.... stb....
Én, ha nézem, már 3 szor végigvittem a játékot, és még mindig nem untam meg, csak pár idegesitő pálya részt... mondjuk mikor a belga kapukat kell felszámolni.... Hú de rüheltem azt a pályát.... Igy még nem is néztem meg, de majd kiderül, az is lehet, hogy ott fogok megdögleni a legtöbbször!
Ronald "Bloody" Speirs
1021 levél
Válasz 05.03.31. 11:20 #411
Lt. Ronald C. Speirs
Helyesen szóltál!
De annak kivételesen nagyon örültem a játékban, hogy társaimnak végtelen lőszerük volt.... nem is merek belegondolni, hogy mi lett volna, ha félúton beszól az egyik társam, bocsi főnök, de nincs több töltényünk, úgyhogy old meg magad!
És igen, azt kell mondanunk, hogy realitásban sokkal több van benne, mint a CoD-ban, és Mohaa-ban!
Ronald "Bloody" Speirs
1021 levél
Válasz 05.03.31. 11:08 #410
Lt. Ronald C. Speirs
Mit is mondhatnék erre.... Találkozunk a harcmezőn!
Ronald "Bloody" Speirs
157 levél
Válasz 05.03.31. 08:13 #409
Tomcat22
Szerintem kár a CoD-hoz hasonlítgatni jön az újrésze majd azzal összevethetjük, ez egy friss game. Amúgy nekem Call of Duty jobban bejött, abban is vannak ismerős tájak. A BiA taktikázásáról + annyit hogy fedezettűz aszt go, végig csak ez volt.
Hogy ha nincs mit tenni, akkor kérlek azt ne itt tedd.
12857 levél
Válasz 05.03.30. 23:57 #408
konrad
Üdv Mindenkinek!
Olvasgatom itt az elmúlt napok hozzászólásait, nos vegyes érzelmek indukálnak bennem: nem értem azok szélsőséges hozzászólásait, akik
kategórikusan kijelentik, hogy a BiA, egy sz...r! Nos, azért legalább annyi tiszteletet adjunk már meg a fejlesztőknek, hogy nem "szarozunk" (stb.), hanem azt írjuk, hogy rossz ez a game ezért és ezért... A kritikánál nem árt a mértéktartás, még akkor is, ha egy fórumról van szó (szólásszabadság meg satöbbi): ezt lehet kultúráltan is tenni!

A "realitás" kérdése fókuszban volt az előbbi hozzászólásokban: nos, itt lehet vitázni pro és kontra, de egyet ne felejtsünk el: a realitás az 60 évvel ezelőtt történt, ott Normadiában, amelyet ennyi idő elteltével sem filmen, sem játékban nem fognak nemhogy 100 %-osan, de ennél kevesebb mértékben sem visszadni! A valósághoz való "konvergálás", közelítés az mindig is határokat fog szabni mind a filmeknek, mind a játékoknak...az elmúlt években talán az OFP volt a legközelebb a "realitáshoz"!

De ettől függetlenül sokak problémáját megértem, hogy a már elkészült játékban keresik a "realitás" meglétét, avagy "nemlétét"!
Erre megint csak azt tudom mondani - amit már lejjebb is kifejtettem -, hogy ha valakinek valósabbanak tűnik a COD féle mészárlás, az úgyis azt erőlteti! Ám akinek a taktikai, agyalgásos stílus jön be, az a BiA-t helyezi előtérbe!

Akkor a CoD-contra, a BiA mellett. Ami megragadott a fejlesztésben, hogy a Gearbox valóban vette a fáradtságot, és lemodellezte a normandiai vidéket: kimentek a helyszínekre, fotók és veterán visszaemlékezések szerint szerkesztették meg e a pár nap helyszíneit eseményeit! Tehát maga a játék nem fiktív környezetben játszódik!
A másik: sokan kifogásolták a fegyverek célzását, pontatlanságát és "remegését"! Nos, jómagam 12 évig hivatásos katona voltam, lőttem sokféle fegyverrel, a gépkarabélytól elkezdve, géppuskáig sokmindennel! Amikor egyegy lövészeten voltunk, nemhogy futás közben, akcióban, hanem sima fekvő helyzetből (a pontosan belőtt fegyverrel), borzalmasan nehéz volt "leküzdeni" az álló vagy térdelő céltáblákat...ergo a célzógömb igencsak ide-oda mozgott! Mielőtt valaki kikezdené az M1 Garand lehetetlen használatát a játékban (célzó tüskével is), arra azt tudom mondani, hogy egy kb. 4 kilós (vagy több) karabélyt akcióban, futás közben vagy azután megtartani és depláne pontosan célozni, szóval az igen nehéz feladat: a játék pontosan visszaadja ennek élményét! (Megjegyzem, nem véletlen, hogy Antal nyugállományú ezredes, a játék egyik "tanácsadója", nem véletlen, hogy kivitte a fejlesztőket egy kis lövészetre, hadd lássák mit tud a garand vagy a thompson...)
Szóval ezt nem éreztem a CoD-ban: ott célra tartottál bármilyen fegyvert és te voltál Power Shifty őrmester a 506-osoktól, mert még a legyet is lelőtted.

Valaki azt írta, hogy milyen "baromság", hogy a németeket csak oldalról lehet leküzdeni, társaink fedezőtüze mellett! Kérdem én, ha egy ellenséges raj (vagy annak egy két tagja) egy lőállásban vagy, 1 méter magas mellvéd mögül tüzel kitűnő stratégiai pontról, azokat miért csak pontlövésekkel lehetne leküzdeni (pazarolva a lőszert) vagy frontális támadással (elvesztve embereink jórészét)? Miért ne lehetne taktikázni? Jómagam voltam és szakasz-, és századparancsnok és az ilyen esetekben embereimet soha nem küldtem volna frontális támadásra! "Fedezőtűz és manőverezés" lett volna a jelmondatom: a manőverezés lett volna a megoldás kulcsa, amelyet szerintem jól próbál a játék visszadni! (Ezt a manőverezést kellően alátámasztja a BoB film Carentan része: bár az úton egyenesen támad Winters százada, de a város határánál jobb és baloldali fedezőtűzzel próbálnak előrenyomulni...sikerrel)

Még egy dolog: a pályák "arcad" jellege. Hát valóban nem egy OFP mozgás-szabadságát adó pályákkal találkozunk, de már fentebb írtam, hogy igyekeztek lemodellezni a 60 évvel ezelőtti helyszíneket! Ha valaki nézegetett korabeli fotókat vagy olvasott hadtörténeti forrásanyagokat, akkor az láthatja, hogy a normandiai "bocage"-vidék ilyen volt: sík területek, kisebb domborzati jelenségekkel, mélyen tagolt és áthatolhatalan sövény-kerítésekkel! A németek védelmi szempontjából kitűnő vidék, az amerikai csapatoknak pedig kitűnő manőverezési feladvány.

Persze elismerem, vannak hülyeségek a játékban, megerősítve az alább szólók véleményét: miért nem tudok átugrani kerítést, miért nem tudok "kinézni" egy fal vagy bokor mögül (csak oldalazva), vagy miért van az, hogy egy Stug-ot pár méterről - 2-3 lövéssel - "kivégez egy Shermann harckocsi? Vagy miért tudnak "végtelen" fedezőtüzet adni bajtársaim: végtelen a lőszerük? Elismerem, vannak hiányosságok, hibák a játékban! Ezeket remélem kijavítják!
De az összkoncepciót, a "Tűz és manőverezés" lehetőségét igyekszik
a BiA megvalósítani, valósan lemodelezett és szerintem szép környezetben!

Jó játékot mindenkinek!

üdv: konrad
983 levél
Válasz 05.03.30. 20:08 #407
Kmg42
Ezt honnan a túróból szedted padavan?
Szerintem
983 levél
Válasz 05.03.30. 19:59 #406
Kmg42
Á ez képtelenség! Ki van zárva hogy ezt meg tudnák csinálni! Tehát ha ha jól értem akkor mondjuk miután visszatértem erdélyből akkor meglátogatom a nagyszüleimet az eltávon (persze még gyerekek), focizok a régi haverokkal majd visszamegyek a laktanyába, fogatmosok meg hasonlók?!?! Azt se tudják hogy hogyan nézett ki a lakásuk! Még én sem! Ez egy kalandozó elme szüleménye! Bár tény hogy szépen hangzik!
Szerintem
2081 levél
Válasz 05.03.30. 13:52 #405
Alfaproton01
Hát nem vagyok egy Gép tunningoló, de ezért a gémért elmennék a boltba, a Tunningokért
a baj csak az hogy ez túl szép hogy igaz legyen...
shit happens
91 levél
Válasz 05.03.30. 13:39 #404
BBazsi
Hát nem tudom ki, hogy van vele. de szerény véleményem szerint ebből az egészből ugyanaz fog kisülni, mint most a Brother in Arms-ból!!!
Baromi sok és nagy ígéret, sok jó ötlet, nagy tervek, forradalmi újítások stb... aztán meg örülünk, ha fele teljesül! Mind ezek mellett én is állati boldog lennék, ha ez tényleg összejönne. De ezeket a dolgokat amiket itt olvashatunk, én úgy vélem lehetetlen megvalósítani, persze álmodozni szép dolog és a remény hal meg utoljára....
21647 levél
Válasz 05.03.30. 10:16 #403
padavan
Na, akkor folytassuk. Bár lehet, ennek azért külön topic kéne, olyasmi címmel, hogy "A jéták, ahogy én elképzelem" címmel...


-3. ÉVE FEJLESZTITEK A WAR ONLINE NÉVRE HALLGATÓ JÁTÉKOT. MONDANÁL ERRŐL VALAMIT?
-Nos, valóban, mintegy 240 ember vesz részt a munkában és még közel, sem vagyunk kész. A játék az MMORPG kategóriában fog megjelenni, pontos dátumról sajnos még nem tudok nyilatkozni.
-MIK A FŐBB TECHNIKAI JELLEMZŐI A JÁTÉKNAK?
-A Dark Horizonts fejlesztőcsapat a valaha létezett legaprólékosabb, legélethűbb online játék elkészítését tűzte ki céljául. A War Online a második világháború éveit dolgozza fel, méghozzá napi lebontásban, nem hagyva ki egyetlen olyan történelmi eseményt sem, amely a valóságban megtörtént. Természetesen mivel ez egy játék, alakulhatnak úgy a dolgok, hogy bizonyos eseményeknek más lesz a kimenetele és ebből kifolyólag egyéb történések, meg sem esnek, ám a technikai lehetőség a múlt pontos átélésére adott lesz.
-FANTASZTIKUS ADATOKAT HALLOTTAM A JÁTÉK KÉPESSÉGEIT ÉS MÉRETEIT ILLETŐEN.
-Igen, ha minden az elképzeléseink szerint alakul, akkor valóban egy monumentális alkotás lehet a War Online. Az egy időben résztvevő játékosok száma akár egymillió is lehet és a térképek valójában az összes helyszint egy az egyben arányban feldolgozva lesznek megalkotva. Ez nyilvánvalóan irdatlan munka és hiába a legpontosabb műholdas képek – amelyek persze hasznunkra vannak – ha fél évszázaddal ezelőtti helyszíneket szeretnénk a virtuális valóságba ültetni. A városok valódi méretükben, az összes épülettel – amelyek mindegyike bejárható lenne, de erről még folynak a viták… – le lettek modellezve, de mondok még valamit: Egész Európa bejárható lesz a játékban. A Csendes-óceáni hadszíntér kedvelői sem csüggedhetnek, hiszen több tízezer négyzetkilométeres területen járőrözhetnek majd a fregattokkal, tengeralattjárókkal, anyahajókkal. Gondolom, most a hardverigény lenne a következő kérdés. Először is vegyétek figyelembe a játék szoftveres összetevőit. Egy teljesen új ragdroll rendszer, a Source engine komolyan moddolt verziója, amely tű éles textúrákat kezel és a Newton fizikai rendszer. Ennek megfelelően a játszható sebességhez kell majd egy legalább 2.4 gigás processzor, egy külön fizikai kártya, egy giga memória és minimum egy 256mb-os vga. A telepítés után a játék kábé 10-15 gigát fog elvenni a vinyóból.
-GONDOLOM, A KÜLÖNBÖZŐ HARCI EGYSÉGEK ILLETVE A LAKOSSÁG M.I. VEZÉRELTE BOTOK BEIKTATÁSÁVAL LETT MEGOLDVA…
-Ez csak részben igaz. A harci egységeket kizárólag az online, élő személyzet – tehát a játékosok - működtetik, a lakosság azonban valóban M.I. irányítású lesz, csakúgy, mint például a haláltáborokba deportáltak. De ha valaki szeretne civil életet élni, vagy lágeresdit szeretne játszani, annak is meglesz a lehetősége.
-JÓL ÉRTEM? HA AKAROK, LEHETEK AKÁR EGY FOGOLY BIRKENAUBAN?
-Persze. Így akár szökési terveket lehet kiagyalni, vagy lázadást szítani az őrszemélyzet ellen.
-EZ NAGYON BETEGESEN HANGZIK…
-(mosolyog) Csak amennyire a valóság is beteges. Fogd fel, mint egy megismételt próbát arra, hogy miképpen viselkednek emberek bizonyos szituációkban. Kíváncsi vagyok arra, hogy a haláltáborok őrségét alakító játékosok a múlt szörnyűségeit megismerve hogyan fognak viszonyulni a foglyokhoz, illetve az is érdekel, hogy a foglyok hogyan élik majd meg a helyzetüket. Képzeld el, lehet, hogy megint kapunk egy Mengelét, nos, ez szomorú tanúságul fog szolgálni. De az is megeshet, hogy a német őrök focibajnokságokat rendeznek és a deportáltaknak nem is lesz olyan szörnyű sorsuk.
-AKIK ONLINE JÁTÉKOSOK?
-Így van.
-MONDD CSAK, HOGYAN KELL ELKÉPZELNÜNK PL. A NORMANDIAI PARTRASZÁLLÁST?
-Nos, ehhez több százezer embernek kell online lennie és onnantól kezdve, az történik, ami csak kialakulhat egy ilyen balhéban. Ez a játék nem kötődik a történelmi tényekhez, mondhatni egy alternatív valóság mindennapjait élheti meg a játékos. Normandia talán meg sem történik majd, hiszen a játék a háború kitörése előtt egy évvel veszi kezdetét. Így kialakulhatnak a politikai-katonai vezetések, országok közötti szövetségek, és persze mód nyílik a fegyverkezésre is. Ez alatt az egy év alatt egyetlen megkerülhetetlen szabály lesz érvényben: Senki nem támadhat senkire. Ezt követően már nem lesznek szabályok.
-MONDANÁL PÁR SZÓT A HARCRENDSZERRŐL?
-A legfontosabb: Ha golyót kapsz a fejedbe, azonnal meghalsz. Ez van. Ha ellövik az egyik lábadat, lenyomorodsz, és így tovább. Ha egy srapnel miatt kifolyik a fél szemed, akkor félvak leszel, ha teljesen megvakulsz, akkor kizárólag hangok alapján kell boldogulnod, vagy választhatod a könnyebb megoldást is, azaz öngyilkos leszel.
A halál igen kellemetlen tényező, hiszen a rendszernek köszönhetően meg kell várnod, amíg az ellenség soraiból is elpatkol valaki, és csak ezután jöhet a respawn, minden felszedett képességet elveszítve, a laktanyában ébredve, teljesen tapasztalatlanul, egy újszülött karakterrel, akivel ha kedved tartja, meglátogathatod korábbi énedet a temetőben….
Egyébként a csaták úgy folynak le, ahogyan a valóságban is. Adott egységek adott felszerelési tárgyakkal indulhatnak a harcba és később, vagy zsákmányolt munícióval harcolnak, vagy utánpótlást kérnek a parancsnokságtól, amely vagy megérkezik, vagy nem. A sebzési modell a lehető legrealisztikusabb. A kommunikáció egy Wilco alapon működő hangrendszer, így a játékosoknak szükségük lesz mikrofonra is.
A karakterünket életben kell tartanunk, így szükségünk lesz táplálékra, illetve pihenésre is. A kasztrendszer teljesen realisztikusan lesz megalkotva, tehát az egyszerű állampolgártól a tábornokon keresztül a politikusokig minden társadalmi rend helyet kap a játékban. Az újonnan belépő egy teszt kitöltése után kerül valamelyik kaszt alsó szegmensébe, és innen kezdheti felépíteni önmagát.
- JÓL ÉRTEM, HA PÉLDÁUL HADVEZÉR,, ILLETVE POLITIKUS AKAROK LENNI, AKKOR A JÁTÉK RTS-É ALAKUL?
-Valami olyasmi. Egy politikus nincs kint a csatatéren, mint ahogyan egy tábornok sem. Ők a döntéshozók, akik parancsokat adnak ki a harcoló csapatoknak, illetve a háborúban résztvevő iparnak. Nekik a részletes és real time térképeken kell eligazodniuk és meghozni a fontos döntéseket. A végrehajtási mechanizmust az anarchia elkerülésének érdekében igen szigorúra tervezzük, így ha egy csapat vagy hadsereg parancsnoka megtagadja a felülről jövő utasításokat, könnyedén börtönben találhatja magát, csakúgy, mint például egy egyszerű dezertőr. Rosszabb esetben akár ki is zárható a játékból a renitenskedő.
Mindezen kívül nagyon kevés szabály létezik. A katonáknak át kell esniük egy kiképzésen, aztán már mehetnek is a húsdarálóba. Természetesen a valódi világ törvényei itt is élnek, tehát mondjuk, ha lelövöd a csapattársadat, számíthatsz rá, hogy hamarosan felakasztanak.
Csak azt kell tenned, és úgy kell viselkedned, ahogyan egy valódi háborúban is.
-VALÓBAN TELJESEN REAL TIME LESZ A JÁTÉK?
-Nos, sokat gondolkodtunk ezen és végül megmaradtunk az alapkoncepciónál, vagyis valóban valós idejű lesz a WAR ONLINE. Ez azt jelenti, hogy ahogyan a valóságban is huszonnégy órából áll egy nap, a játékban sem lesz másképp. Reggel felébred a karaktered, mehet mosakodni, reggelizni, aztán zajlik tovább a nap. Természetesen tudjuk, hogy senki nem tud egész nap a gép előtt ülni, a karakterét irányítgatni, ezért a napi rutinokat egy több ezer lehetőségből álló script listából össze lehet állítani és a karakter mondhatni automatikusan képes cselekedni, miközben a gazdája mással van elfoglalva. Kizárólag a csatáknál nem él egyetlen script parancs sem.
-EZ AZ EGÉSZ NAGYON EMLÉKEZTET ENGEM EGY NEM OLYAN RÉGEN LÁTOTT FILMRE. A CÍME: MÁTRIX…
-Nos, igen. Dolgozunk a VR-sisakok és VR-kesztyűk teljes körű támogatásán. Sőt, szoros munkakapcsolatban állunk egy mérnöki csapattal, akik egy VR-kezeslábas ruha megalkotásán fáradoznak. Ez az eszköz olyasmi lesz, mint egy force feedbackes kormány. Ha valamilyen erőhatás éri a testünket a játékban, akkor a ruhába épített apró motorok a megfelelő testrészre is erőhatást produkálnak, így a valóságban is érezni fogjuk a lövéseket, ütéseket, sőt, a hőelosztó rendszer segítségével a hideg-meleg érzetünk is meglesz.
-LÉLEGZETELÁLLÍTÓAN HANGZIK MINDEZ… SOK SIKERT A FEJLESZTÉSHEZ!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1329 levél
Válasz 05.03.29. 18:50 #402
Baker
Persze,hogy nyomom,most kaptam nemrégen tankot,valahol arra járor.Nekem kicsit szaggat,1024*768-an nyomom,a texture high,a többi meg medium.Ha lentebb veszem nagyon csúnya már!dekklas22: asszed csak a hl2 motorjával lehet jó játékot csinálni vagy mi?Vagy csak a hl2 a jó játék?Nincs ezzel a BIA-val semmi gond,csak az az igazság,hogy akik fikáznak azok szerintem megszokták az "egyszemélyes kivégzőosztag" szerepét,a folyamatos hentelést!!!Ez az igazság!!Majd biztos írjátok ezután,hogy nem is meg balabla...amúgy meg nincs tökéletes játék!Persze,hogy ez sem az...
2081 levél
Válasz 05.03.29. 17:35 #401
Alfaproton01
Baker, de azér jáccol vele? Csak azér kérdem mert nekem is ez a gondom és jó hogy nem vagyok egyedül aki olyan hülye hogy még így is tetszik neki....Te most hol tartasz?(Már ha nyomod...)
shit happens
2081 levél
Válasz 05.03.29. 17:34 #400
Alfaproton01
OK, erre csak azt tudom mondani hogy egyetértek...
shit happens
21647 levél
Válasz 05.03.29. 14:06 #399
padavan
Egyszer már leírtam: Akik most a realitást keresik a játékban, azok egy valódi realitás miatt habzó szájjal örjöngenének a topicban, hogy mi az, hogy egy lövéstől meghal a karakterük...
A célzásról szóló vitához pedig csak annyit tennék hozzá, hogy talán tessék alkalmazkodni az új metódushoz és tessék megtanulni lőni...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
4 levél
Válasz 05.03.29. 13:37 #398
peter007
JÓL BESZÉLSZ MOHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2081 levél
Válasz 05.03.29. 10:46 #397
Alfaproton01
Igen és figyelembe vehetik azt is akinek nem űrhajója van otthon, és kicsit lehet jobb az optmalizálhatósága is.
shit happens
145 levél
Válasz 05.03.29. 09:50 #396
moho
Birom, hogy sokan arrol beszelnek nem szabad egy lapon emlegetni COD-al, mert realitas meg stb.. Akkor kérdeznem milyen realitas az, hogy odaosonok a tank mogé, a fricc kint ul a toronyban, rálövök a fejére 2x is, siman bemászik és rámlő Meg milyen realitas az, hogy nem tok átugrani egy keritest ami kb derékig ér. Vagy milen realitas az, hogy csak egy irányba mehetek mert igaz, hogy az akció helyszinere gyalog érkeztem de amint betolti az adott pályát mögöttem már egy szögesdrotos kerites van , vagy milyen realitas az, hogy fedezékben guggolok és szép lassan szétlőnek a németek. Szóval vannak aggasztó hibák amik totál nem a realitasrol szólnak, nem kellene ennyire lobogtatni a realitas zászlaját. Ahhoz normális AI is kellene. DE, mindezek mellett azt mondom reálisabb hatást kelt mint a COD. Nekem lényegében tetszik a BiA, sok jó ötlet van benne de csiszolhatták volna kicsit. Ha talán lesz BiA 2 akkor reményeim szerint figyelembe veszik majd a közönsé véleményét mert jó uton indultak el.
P4 2.4, 2x512 333DDR RAM, Sapphire Radeon 9800Pro, LG F700B, Samsung 120GB 7200 HDD
1329 levél
Válasz 05.03.29. 09:10 #395
Baker
nananana...azért nem!
82 levél
Válasz 05.03.29. 00:41 #394
dekklas22
Újabb rókabőr a játék!!!!!!!
Mi az újdonság ,olyan mind a MedalofHonor ellenfelek úgyan olyan hülyék!
Az lett volna jó ha megveszik a hl2 motorját és avval csinálnak
második világháborús játékot!
1945.Február.14 Drezda
22 levél
Válasz 05.03.28. 23:46 #393
TerminatRoy
Sziasztok!
Nekem az lenne a kérdésem, hogy valaki próbálta-e már a multi részét a játéknak. Mert ha igen, kíváncsi lennék a tapasztalataira, mesélhetne róla 1 kicsit. Előre is köszi bárkinek!
Játszani jóóó!
1329 levél
Válasz 05.03.28. 19:29 #392
Baker
kurva nagy a gépigénye,alig birok vele játszani...
10106 levél
Válasz 05.03.28. 18:35 #391
mucius
sztem ha vállon lönek nem lösz vissza, mert ugye azzal a kezeddel te nem fogsz fogni hirtelen, puskatust meg végképp nem támasztasz hozzá
nomeg alapból olyan kicsire húznád össze magad, mint még soha addig
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
8000 levél
Válasz 05.03.28. 18:24 #390
Porker
Majd a 2. rész megmutatja, hogy a Gearbox ért a témához.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
1645 levél
Válasz 05.03.28. 18:19 #389
Gerico
Csak pár dolog:
1. A játékot semmi képpen sem szabad egy lapon emlegetni bámely más eddig megjelent 2.vh-s játékkal. (pl. mohaa, cod). Ugyanis realitás, grafika tekintetében messze felülmúlja a fentebb említett gammákat, más egyebekben viszont már a személyes "ízlés", és a szubjektivitás a mérvadó.
2. A játék tény, és való, hogy nem tökéletes. Több apró, és kevesebb szembeötlő hibája van, de ezek tökéletesen elegendőek ahhoz, hogy a játék néhány ember számára már rossz legyen. Nekem bejött, tetszik, viszont biztos vagyok benne, ha megkérdezném az ismerősi körömet, 10 emberből kb. 3-4-nek tetszene a játék. A 2.vh témakörében érdeklődőknek biztos tetszeni fog a játék, másoknak esetleg bejön, aki viszont CoD, vagy Mohaa szintű népírtást akar rendezni, az máshol keresgéljen.
3. Ha a játék kevésbé lenne reális, az lenne a baj, hiszen már inkább egy CoD-dal játszanánk, ha viszont valósághűbb lenne, akkor már nem is egy játékkal játszanánk.

Összeségében annyit, hogy a játék - szerintem - jobb mint a CoD, jobb mint a Mohaa, ám soha az életben nem lesz akkora a rajongótábora, mert sok embernek szemet szúrnak az apróbb hibák. A multiról nem tudok szólni, még nem próbáltam, bár egy Bf42-őt úgy sem győzhetne le... Ez van, a játék jó, de sajnos...
"Ha valódi, akkor általában egyszerű, és ha egyszerű, akkor igaz." - John Lennon
92 levél
Válasz 05.03.28. 16:11 #388
Gergellly 001
HI!
Nem tudja valaki hogy a játékban hol a console (ha van)?
Király a game!
Aki nem dolgozik, neis egyék!
2081 levél
Válasz 05.03.28. 09:28 #387
Alfaproton01
jó elismerem ebben is lehet igazság, de én most úgy gondolom harcolok egy hábórúban, akkor ha mondjuk bokán, vállon lőnek, akkor visszalövök, ha monjuk testen találnak, akkor már senki sem nagyon ugrál.....max, Boromir
shit happens
1224 levél
Válasz 05.03.28. 00:21 #386
Guar
Jó, akkor szarul célzom... Attól függetlenül ami szar az szar... És szerintem ugyanilyen szar a Mohaa is meg a Cod is. Mind kettő 2 vh-ús quake, 1-2 jó pályával, de leginkább kihívás nélküli töltelékpályákkal...

A mohaa is ékes példája volt a skriptelt szarhegynek, node ez... 2 m széles labirintushálózat... Ahogy már mások írták.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.