Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Panzers - Javaslatok a demo alapján

8000 levél
Válasz 05.06.05. 13:27 #43
Porker
Anyád.
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
274 levél
Válasz 05.06.05. 11:35 #42
op21
Király!
Sirály!
Megjelent a GTA:SA!!VILÁGPREMIER!!!!!! G T A : S A N A N D R E A S
112 levél
Válasz 04.08.17. 09:47 #41
ThBa
Csá all!

Lala! Nagyon nem tetszik a demoban hogy a piros erejű embereim úgy ugrálnak mint a zöldek. Elég rosszul néz ki....
"Ich sehe dich, du siehst mich nicht."-Codename: Panzers, german sniper
3973 levél
Válasz 04.07.25. 14:28 #40
Petyo
Ja úgy semmi esetre sem.
meg amolyan Blitz-es 5 másodperces beásással sem. na de órákat sem lehet várni rá, ugye...
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
19 levél
Válasz 04.07.25. 09:23 #39
Treed
Tudom, ezt én is, d eúgy mint aswine ban hogy elkezd forogni a tank és beásódik az azért nem lett volna túl valósághű...
Hai!
3973 levél
Válasz 04.07.25. 09:05 #38
Petyo
"tankokat ott nem lehetett beásni"
Ez így spec nem igaz. Be lehetett ásni, de nem volt elterjedt. habár a szovjetek gyakran használták ezt a megoldást harckocsiknál, védelemben. Főleg amikor megsérült a jármű, beásták és mint egy bunker vagy kiserődként szolgált. A németek is jártak így el a magyarországi harcok idején pl., amikor kifogytak az üzemanyagból.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
19 levél
Válasz 04.07.25. 08:58 #37
Treed
Mert ez nem a swine hanem egy történelem hű gém és a tankokat ott nem lehetett beásni(a II. vh-ba úgy értem), amúgy meg iránybaforgatni lehet, ha a mozgás gombot rajtuk nyomod le és nyomva tartod lesz egy nyíl amit amerre forgatsz arra fordul a tank.
Hai!
157 levél
Válasz 04.07.25. 08:46 #36
AndrewT
nekem nagyon hiányzik, hogy nem tudom a tankjaimat irányba forgatni és beásni
864 levél
Válasz 04.07.17. 22:50 #35
Rupert
Van nehezsegi szint es a teljesben mar hasalnak ha szarban vannak.
Now you're a clone , With a heart of stone , Synthetic soul , Brainwashed and cold
19 levél
Válasz 04.07.17. 10:49 #34
Párnahuzat Őrmester
Ezt nézzétek!
Tud valamejikőtök egy jó játékot tanácsolni?
400 levél
Válasz 04.07.12. 18:29 #33
Matt the rocker
Királky a demo, mind a 2.
nem nagy gond de kicsit zavaró hogy nincs olyan beállítás, amivel ha lövik a katonákat akkor azonnal lefeküdjenek, kivéve ha házból lövik őket.
Ja és ugye a teljesben lesz nehézségi beállítáás?
17 levél
Válasz 04.06.29. 10:37 #32
maniac001
Hello!
Ha forgatom a kamerát, néha az árnyékok szélei hullámosak, cakkosak de NAGYON. Geforge 4-el meg ATI-val is. DX9.0b és a legújabb driverek fent vannak. Élsimítás maximumon. Ez a full-ban is ilyen lesz? És a demoban nem engedte bekapcsolni a LOD-ot. Mi az a LOD? Tudnék az árnyék hibával csinálni valamit? Mert halálosan idegesít. A segítséget köszönöm.
Egyébként ettől eltekintve a legjobb, legszebb amit láttam.
Gratula a fejlesztőknek.
4730 levél
Válasz 04.06.08. 21:33 #31
Pyton
Nekem a swineban volt 2 nagy bajom, ebből egy ki lett javítva:
A tankok végre gördülnek, nem csúsznak. 2 jó pont!

De az útvonalkeresés az valami borzalom. Hiába van egy rakat hely az úton, a szerencsétlen lőszereskocsi kerül egy 5x akkorát, és közben szétlövik. Ez nagyon zavar.

A legjobban az átvezető videók, a német szövegek, meg az, hogy ha "már nagyon roncs a tank, akkor szaggat a rádió" tetszettek.
Sonic boom babieee!
3 levél
Válasz 04.05.18. 21:28 #30
Kis Vuk
Szevasztok.
A kérdés annyi, hogy lesz-e pályaszerkesztő a játékhoz kiadva?
VK
903 levél
Válasz 04.05.08. 11:31 #29
savanyu
pnot=pontot )
Dugjunk pulykákat a homérumba!
903 levél
Válasz 04.05.08. 11:29 #28
savanyu
Még egy dolog:
Bevittem egy házba a lángszórósaimat, hogy majd jól leintézik az arra jövő tankokat, azonban a tankok már messziről kiszúrták őket, és -távolról!- porig rombolták a házat. Miért nem tudtak elrejtőzni a lángszórósok? Itt jól jönne valami hide mód szerintem.
Még egy dolog: a tüzérséggel elkezdtem lőni egy házhoz közeli ponot. A házba csapódtak be a lövéseim, le is rombolták azt. A házból rom lett, melyből kiállt a tűzfal. S a tüzérségi lövedék simán átrepült a masszív tűzfalon...
Dugjunk pulykákat a homérumba!
6 levél
Válasz 04.05.08. 08:27 #27
bütyök
Még csak kritizálok pedig sok remek dolog került bele a gémbe. Szóval amikor követésen vannak a gyalogosok teljesen inaktívak vissza sem lőnek. Ha futnak érthető de amikor megálnak akkor már nem. Le kell választani őket a követésről hogy valamit hajlandóak legyenek csinálni. Nekem a szerelő és lőszeres idétlen kerülgetése sem tetszik (a dokiknál kafa). Gondolom roham meló van nálatok. Várjuk az eredményt.
903 levél
Válasz 04.05.07. 20:46 #26
savanyu
Én egy dolgot hiányoltam, fájlaltam:
Amikor az egység a házban van, nem lehet gránátot/molotov koktélt dobatni vele...
Ezen szerintem lehetne változtatni, mert végülid a házból gránátdobás '56-ban bejött
Dugjunk pulykákat a homérumba!
3973 levél
Válasz 04.05.07. 16:37 #25
Petyo
"4. Nem tudom, hogy csak nálam jelentkezett-e eddig a probléma, de az egérmozgásnak jelentős késleltetése van, ami miatt nem igazán lehet hatákonyan irányítani a játékot."

Ez engem is borzasztóan zavart. A jelenség nagyban gátolja a gyors és hatékony egérmozgatást.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
5900 levél
Válasz 04.05.07. 14:40 #24
Dile
Az a "lézerpuska hang" nem a fegyverből jön, hanem amikor fémtárgyat (löveget, tankot) lőnek, akkor gellert kap a golyó, és az hallatszik ilyennek.

Tehát nem bug hanem feature!
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
37 levél
Válasz 04.05.07. 10:55 #23
Viper
Le a kalappal a Stormregion előtt, valóban nagyot alkottak. A grafika az csodálatos. És egy csomó mindent lehetne dícsérni - de azt majd az ismertetőben

Persze azért vannak nekem is személyes észrevételeim.
1. A hangeffektusok terén elég furcsa volt, hogy a gyalogsági puskának lézer hangja volt. Először azt hittem, Star Wars univerzumban vagyok
2. A német sniperek beszédhangja olyan, mintha a német Sat1 reggeli műsorából egy jólfésült fiatal srác kellemes hangján felolvasná a szövegét. Jópofa, de a háborús hangulat rovására.
3. A szerelőkocsiból röpködő fogaskerekek meg egyéb dolgok meglehetősen megmosolyogtattak. Olyan bonyolult lett volna egy ember meganimálva amint pakol?
4. Nem tudom, hogy csak nálam jelentkezett-e eddig a probléma, de az egérmozgásnak jelentős késleltetése van, ami miatt nem igazán lehet hatákonyan irányítani a játékot.
1 levél
Válasz 04.05.07. 10:01 #22
Szeptember
Üdv Mindenkinek!

A demo végigjátszása közben engem talán csak egy dolog zavart az utánpótlás lassúsága, főleg a lőszer töltődése volt idegesítően vontatott. Szerintem ez a tényező kellemetlenül lelassíthatja a játékot. Egyébként le a kalappal a Panzers előtt.
Egyeseket zavart a tankok gyengesége: hát pedig 1939-ben még valóban ilyen ócskák és gyengék voltak a harckocsik, én fontosnak tartom a történelmi hűséget.

Egy Tigris ki kell érdemelni, nem hullik csak úgy az ember ölébe
(ellentétben az Afrika Korps vs Desert Rats-al)

Tényleg alkalmaztatok történészeket vagy más szakírókat az élethűség kedvéért?

6 levél
Válasz 04.05.05. 20:07 #21
bütyök
Ja és miért csak ikonnal lehet kijönni a házakból?
6 levél
Válasz 04.05.05. 19:46 #20
bütyök
Tolatásnál miért nincs nyoma a tankoknak? Miért nem lehet kilőni az akadályokat? A szerelést és lőszer utánpótlást tényleg lehetne emberekre bízni. A swine-on is kicsit meglepődtem, aztán mégis bejött. Remélem ezzel is így leszek.
3973 levél
Válasz 04.05.04. 20:59 #19
Petyo
Az utolsó 'Hadtörténeti délutánok' előadáson volt egy kép egy Toldi-ról, aminek az elején ott volt a kereszt. Két lyuk volt a kereszt közvetlen közelében. Alighanem ott is a páncéltörő elvtárs arra célzott. Az előadó is ezen a véleményen volt.
Bár ha eljöttél volna...khm...
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 04.05.04. 13:59 #18
szedrencs
Bizony. Ott állítólag gyönyörűen ki lehetett lőnni, pont a kereszt közepén.

Nem 3 percnyi hp csépelés után, hanem egy lövésből.
3973 levél
Válasz 04.05.04. 10:29 #17
Petyo
Nehogy az ellenség céltáblának nézze?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 04.05.04. 00:12 #16
szedrencs
Igen, de túl sokáig bírja a lengyel at gunokkal szemben. Egy AT gun bárhonnan penetrálta volna 1 lövéssel, aztán szevasz.

Gondolom nem hallottátok a sztorit, hogy miért tűntették el a német Pz I-esekről a fehér felfestett kereszt a lengyel hadjárat alatt?
3973 levél
Válasz 04.05.03. 20:34 #15
Petyo
Röhejesen néznek ki a fegyverek az emberek kezében.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4370 levél
Válasz 04.05.03. 19:26 #14
Kalwa
SS hadosztályokkal lehet majd menni? magyar egységek lesznek benne? nagyon érdekelne

Amin lehetne javítani, amit már többen is mondtak a hangok! Főlleg a fegyverek hagnjai elég gányak Meg amit írtak, hogy pl háttér csatazaj az sem rossz ötlet szvsz Harckocsik amikor elindulnak, akkor csikorogjon az a lánctalp, de keményen!
A PZ I-es télleg egy elég gyenge harckocsi volt egy kicsit komolyabb tankelhárító löveg simán végzett vele. Majd a Király Tigrisre leszek kivi, hogy az hogy szerepel
"Ha szeretitek Allahot, akkor kövessetek Engem. Akkor Allah is szeretni fog benneteket,és megbocsátja nektek a bűneiteket."
41 levél
Válasz 04.05.03. 18:59 #13
maci - stormregion
Köszönjük a pozitív és építő jellegű kritikákat!

Szedrencs:
A pzI-es egy igen gyenge fegyverzetű harckocsi volt (csak gépfegyverrel rendelkezett), ezért van az hogy a Lengyel tankot meg sem tudja sebezni, inkább csak a gyalogosokat.
4695 levél
Válasz 04.05.03. 11:34 #12
szedrencs
Viszont feltalálták az 5 fős gyalogos rajt. Ez is valami.

Jöhetne már egy SR-es, mert kíváncsi lennék arra, hogy miket mond.
4695 levél
Válasz 04.05.03. 11:31 #11
szedrencs
Valahogy a Panzers-ről eszemebe jutott egy Belga szám címe.

WUNDERSCHEISSE
249 levél
Válasz 04.05.03. 11:22 #10
Epameinondasz
A Codename: Panzers tökéletesen megfelel, a maga szabta feltételeknek. Az RTS-ek összes kliséjét magán hordozza, nem következetes fegyverrendszerek, fejlődő izgalmas játékmenet, gyönyörű ötletes grafika...stb. A megcélzott korosztályát kiszolgálja, nem várható semmi több tőle, tehát a Panzers műfajában kitűnőre sikeredett.
Kezelők száma, fegyverzet lőtávolsága, HP-rendszerű számolás, járművek sebessége, tüzérség osztályozása, polihisztor gyalogság, rögtön gyógyuló sebek, szemvillanás alatt bekövetkező csapattámogatás, "eltérő terep" reklámszlogen, mintha bármit is számítana...stb. ezeket ugyan számon lehetne kérni, de minek a játékot jogosan kedvelőket nem hinném, hogy zavarja.
4695 levél
Válasz 04.05.03. 09:46 #9
szedrencs
Még egy dolog: a hangok

A Kar98K-t cseréljétek már le, mert LÉZERPISZTOLY hangja van. És a többi hangból is hiányzik valahogy a mélység. Esetleg hangulati elemként be lehetne dobni valami csatazajt a háttérbe (ha volt, akkor bocs) mert valahogy túl üres így az egész.

Illetve még egy dolog, ami bántsa a fülemet:

Nem "Sniper ist bereit!" (erre azért illett volna figyelni), hanem "Scharfschütze bereit!".
4695 levél
Válasz 04.05.02. 22:24 #8
szedrencs
A grafika gyönyörő.
A robbanások, és a házak lerombolása teljesen új szintre emeli az RTS-eket. A vezetők a kocsiban nagyon jók!

A sérülésmodell viszont katasztrofális.
A PzI-est a lengyel AT ágyúk röhögve szétkapták. Mi lesz itt a komolyabb egységeknél? Pl. IS-2? Az elpusztíthatatlan lesz?

Miért nem gondol senki a Sudden Strike modokon, meg CMBB-n edződött HC taktikai gamerekre?

A hatótávolságok reményre adnak okot (főleg a Blitzkrieg és a DRvsAK után.)

Hol vannak a nehézségi fokozatok?

Modolhatóságról tudtok valamit mondani?
4293 levél
Válasz 04.05.02. 11:19 #7
KoKo
Üdv!!

Én is végignyomtam a demot, és nagyon tetszett! Kicsit félve raktam fel, mivel éppen most kellett 512-ről 256-ra csökentenem a ramot a gépben, de kellemeset csalódtam! Még az én középkategóriás gépemen is jólfut a progi, szóval gratula! (Habár ez lehet hogy csak azért van így, mert nem volt olyan sok egység, robbanás?)

Lángszórós 56let az tényleg nem rossz. Viszont én azt nem értem, hogy miért nem lehet egy emberrel mászkálni?!! Vagy csak én vagyok a láma? Vagy tényleg nem lehet pl.: egy szakaszból 1 embert feláldozni a felderítés oltárán?!!!

Tankok sérülése tényleg lehetne hasonló, mit az Afrika Korps-ban, szerintem kellemes!

Nem tetszett az emberek járműből és épületből történő kiszedése sem, miért nem lehet csak 1 embert kiszedni?!!

Amúgy gratula, iszonyatosan jó gáma lesz!
No other way but down!
82 levél
Válasz 04.05.02. 00:11 #6
dekklas22
De úgy egy kicsit realisztikus lenne!PrasCo talán nagy map jó lenne miért olyan kicsi ? warso pálya olyan leszmindt a többi!
Repülő fogaskerekek nagyon jó pofa volt a swinében de a panzers-ban
muszály volt beleteni!
1945.Február.14 Drezda
5240 levél
Válasz 04.05.02. 00:03 #5
Pras
Bár mondjuk egy küldetés alatt nem fogy ki egy harckocsi benzinkészlete, a hatótáv átlag 80-120 km simán megvolt, tehát taktikai szinten a Panzersben nincs jelentősége.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
82 levél
Válasz 04.05.01. 23:48 #4
dekklas22
Tisztelt Stormregion!

A kettő dolgok vannak a játékban amit nagyon nézznek a játékkal kapcsán
Amint ránéztem a játékra egyből a Panzer General 2 jutott eszembe!
Hiba:/keveset találtam ,de mégis vannak /

1.történelmi áttekintés:
Nos mint tudjátok a háború kirobbanássával kapcsolatban hitler egy baklövést követett el a háborúban, amikor Moszkva bevételét leállítva a középen -hadsereg egy részét délre irányította ,hogy elfoglalja a Kaukázusban lévő olajmezőket.
Evvel csak azt akkartam mondani:HOL A BENZIN? Mivel működnek a tankok ?levegővel.
Tipp:
Szerelő és a lőszer egységekben ne repűljön össze vissza a fogaskerekek mindt a Swinében mert nagyon idegesítő.

Szerelő egység: Helyette legyenek szerelő emberek akiket le is lehet lőni ha éppen dolgoznak az egyik tankon.

Lőszer utánpotlás: levegőből ledobot lőszer,vagy lőszert pakoló emberkék azokat is meg lehet semmísiteni ha közelebb vannak az egy ellenséghez.

Tankok sérülése legyen realisztikus: leesik a lánctalp,vagy le esik az ágyú torony, nagyon jónak találom a swine után a oldal ,elől,és hátul való páncél sérülését.

Láttom nagyon jó lehet az egységeket überelni.
Talán kivéve a tankokat .
Légelhárító üteg remélem lesz a játékban a FLag88mm .
Pályaszerkesztőt dobjatok a játék dobozba.

Talán ezektől amit felsoroltam eltekintünk nagyon jó játék lesz!
CSAK A BENZIN-RE NEM GONDOLTATOK! az egyik Panzers fan
1945.Február.14 Drezda
5900 levél
Válasz 04.05.01. 20:32 #3
Dile
Nah röpke másfél óra alatt megcsináltam megint

Véleményem szerint a tankokat sokkal jobban ki kellene hangsúlyozni, legyenek drágábbak, sebezzenek többet (főleg ha gyalogságra lőnek!), viszont őket se kelljen félóráig lőni egy löveggel. És jobb lenne, ha a különböző típusok is jobban elkülönülnének egymástól!

A gyalogság meg ne legyen olyan jelentéktelen! Lehessen házakból gránátokat kidobni, legyen több gránát, lássanak el messzebre, ilyesmi!

Köszönöm hogy meghallgattál, ó dicső Stormregion!
Ámen.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
441 levél
Válasz 04.05.01. 19:12 #2
Darth_Revan
Aztamindenit!!!! Szép munka srácok!! Sokkal jobb,mint az Afriak Korps Vs. Desert Rats!!! A gépigény is kissebb,hisz nekem egy a Panzersben látható feleakkora városban játszódo AK Vs. DR beszaggatott elég csúnyán...de ez a game állta a helyét!!! Egyedi 5let,hogy mikor bemegyűnk a házba,akkor megjelenik 1 kis belső rész is....azt hiszem mostantól már minden hasonló gameben így lesz Szép munka Stormregion,le a kalappal!! jah és én is támogatom azt az 5letet,hogy fel lehessen a házat gyújtani pirománia rulzik

u.i.:Megnéztem a GS-hez adott kis videót,amikor a GS csapat meglátogattott titeket....tök cool Az is teccett,mikor bemutattátok,hogy Stalingradban (ha jol láttam) rohamoznak a tankok és kilépett "Fatal Error" üzenettel a progi Nah,az Istenek is tévednek Nem lesz tervben 1 kis nyerményjáték,amivel belépést leeht nyerni a főhadiszállásotokra? neveznék 1000-el nah ennyit mára,további jó munkát Stormregion! És köszönjük,hogy kiemelitek ezt a fiatal eu tagországot a többi közűl
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
5900 levél
Válasz 04.05.01. 15:57 #1
Dile
Végigvittem a demot, és azt kell mondanom hogy szép munka

Viszont eszembeötlött egy jó kis ötlet: Mi lenne ha a lángszórósokkal föl lehetne gyújtani házakat, és megégetni így a bentlévőket (persze a ház teljeen leég)?

Nah megyek harmadszorra is megcsinálom, hátha beugrik még valami
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.