Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» 3D Studio - tippek, tutorialok, pluginok

1963 levél
Válasz 04.05.09. 01:35 #4
Rettenthető
Előre is kösz (mégha nem is lesz esetleg megoldás)!

1. Rajzolok egy hengert
2. Rajzolok 2 másik hengert, ami logikusan sokkal kisebb, mint az elöző.
3. "Beleillesztem" az utóbbi kettőt az elsőbe
4. Boolean művelettel kivonom az egyiket a nagy hengerből (eddig okay).
5. Kivonom a másik hengert a nagy hengerből.
És ekkor az első henger által létrehozott luk eltűnik... miért?

Mivel ezt az utat nem láttam járhatónak, próbáltam azt, hogy megrajzoltam egy nagy kört, majd e körön belülre két kisebbet (attach) és extrude. Ez így ugyan jó lenne, de szeretném az éleket lekerekíteni (ezt tenném Meshsmooth-tal), de az eredmény siralmas.
Subdivided: classic, henger-magasság szegmens: 3, az iterations: 2, a smoothness: 1 és ebből lesz ez a förmedvény.

Tudsz esetleg más lekerekítési eljárást a problémámra, vagy valami tuti megoldást?

Eddig Rhinoceros-ban rajzoltam, az lényegesen könnyebb (bár messzire abban sem jutottam), de mindere nem képes, ezért térnék át.


A munkádat hol lehet megtekinteni?

R.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
351 levél
Válasz 04.05.08. 20:05 #3
Bruce
Mond mit szeretnél tudni és megpróbálok segíteni. Eddig egy Boeing 747-est rajzoltam 3db képből 3d-be. egész jó lett.
Megvan a könyv abból tanultam meg tutorialokból.
A Meshsmooth: A tárgy éleit újabb felületek hozzáadásával lekeríti, simábbá teszi. Mivel újabb felületek jönnek létre a geometria bonyolultabb lesz. ezért ezt akkor használjuk ha a tárgy kevés pontból áll és szögletes.
AMD64 3500+,ASUS A8N SLI deluxe, 4x 512 Kingston, 2x 200GB + 120GB, 6800GT (részletre :) )
1963 levél
Válasz 04.05.08. 19:03 #2
Rettenthető
Na ez az a téma ami engem is érdekelne. Ezzel Te sajnos nem leszel gazdagabb.
A render.hu-n biztos tudnának neked segíteni, ha nem lennének köcsögök és irígyek a tudásukra. Ez persze nem mindenkire igaz ott.
Máshol meg vak vezet világtalant megy (amatőrök segítenek, amatőröknek)
De ha Te már a pluginoknál jársz, akkor Te sejtesz valamit.
A Boolean/MeshSmooth művelettel hogy állsz, tudsz benne segíteni, vagy ott még nem figyelsz?


R.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
351 levél
Válasz 04.05.08. 09:35 #1
Bruce
Sziasztok. Remélem lesz majd jó pár ember akit érdekel ez a topic.
Most kezdtem a 3D studiot. NAgyon tetszik és meg akarom tanulni olyan szinten, hogy ezzel tudjak dolgozni.
Az érdekelne, hogy egy bizonyos cumbusion plugint honnan tudni szerezni 3D studio 6 alá. Vagy benne van? A space warp-nál nincs ahol kéne.
AMD64 3500+,ASUS A8N SLI deluxe, 4x 512 Kingston, 2x 200GB + 120GB, 6800GT (részletre :) )

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.