Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Soldiers : Heroes of World War II (ex-OutFront)

Soldiers: Heroes of World War II

Soldiers: Heroes of World War II
A legutóbbi Soldiers: Heroes of World War II cikkek, hírek
4695 levél
Válasz 04.07.22. 13:06 #305
szedrencs
Á, nem nehéz. A demó sokkal nehezebb volt. Sőt: a demó a legnehezebb pálya.

A Gamespy egy szar... amúgy sem hiszek a játékújságoknak/portáloknak, mert szeretnek segget nyalni, és az egekig magasztosítani játékokat, úgy, hogy nem írnak a bugokról (ld. pl. Panzers).

Valaki hosztol és az ő ip-jére kapcsolódunk direktbe. Mivel nincs benne még szerverkereső, se GS, se ASE támogatás.

Viszont lehet trükközni: menj fel a GameSpy szoftverrel a "Soldiers of Anarchy" játék szobájába.

Így elsőre ott van a nem hivatalos Soldiers gyűjtőhely. (Ha valaki már írta volna itt, akkor sorry, csak codemasters fórumon meg itt lógok egy csomót, és néha keverem a kettőt.)
400 levél
Válasz 04.07.22. 12:52 #304
Matt the rocker
Csatlakoztatok szerverre vagy peer-to-peer kapcsolattal ment a gém?

A gamespy-on nagyon rondán lehúzzák. Szerintük túl nehéz=nekem optimális(természetesen nem hard szinten)
4695 levél
Válasz 04.07.22. 12:22 #303
szedrencs
Hajrá!

Nagyon bugos, de ha kell, akkor segítünk. Peccseld fel 1.12-re már az elején.

Tegnap kipróbáltuk a 3 fős multit. Tök vicces volt. Az első meccsen kicsizoz kb. 2 másodperc után kirepült. De a többi multi eléggé stabilan futott.
400 levél
Válasz 04.07.22. 11:15 #302
Matt the rocker
Ma este érkezik a játék!!!!!
400 levél
Válasz 04.07.21. 17:08 #301
Matt the rocker
Tudtommal ilyet a codemasters is készít! Kérdés hogy az mikor lesz kész...
De addigis egy kicsit megkönnyítették a mod készítők dolgát.
Ja és remélem lesz modern kori mod, ez már a battlefieldhez is bejött(igaz az tökmás stílusú
4695 levél
Válasz 04.07.21. 16:46 #300
szedrencs
Viszont ez lehet, hogy érdekelni fog:

http://home.arcor.de/steensworld/steinfisch/screen1.jpg

http://www.steensworld.de/soldiers/

Egy nem hivatalos map-editor. Sajnos egyelőre nem tudom, hogy az angol verzióval is működik-e.

A hivatalos pályaszerkesztő állítólag még 1-2 hónap, amíg kijön.
5397 levél
Válasz 04.07.21. 16:02 #299
Morello
Bazz, így is elég nehéz ez a game... (legalábbis Normal-on)
4695 levél
Válasz 04.07.21. 15:14 #298
szedrencs
Jééé, itt van egy leírás, hogy a single player missziókban hogyan lehet bekapcsolni a Fog of War-t.

http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?s=f6c7f47d588376814e88bc812b8c2f13&threadid=45526

Máris izgalmasabb lesz az egész.
400 levél
Válasz 04.07.21. 14:41 #297
Matt the rocker
Azt első peccs nagyon gyorsan jött, remélem ez a tempó nem fog lelassulni és nem halogatják a hibák javítását...
4695 levél
Válasz 04.07.21. 11:53 #296
szedrencs
Köszi. Este lecsekkolom, erre nem is gondoltam. (Pedig tök logikus.)

Nem tudod egyébként, mikor jön ki az új patch?
5397 levél
Válasz 04.07.21. 10:01 #295
Morello
Ha a Minimap melletti Objectives papírra böksz, akkor ott a szem ikon megmutatja, hogy hova kell menni.
Egyébként két farm épület által közrefogott sík területen kell gyülekezni.
4695 levél
Válasz 04.07.21. 09:46 #294
szedrencs
Az első amcsi pályában hová kell elvinni az embereimet? Akit tudja segítsen, mert már mindenkit megöltem a 7 emberemmel, de gőzöm sincs hol van a "rendezvous point".
400 levél
Válasz 04.07.20. 20:48 #293
Matt the rocker
Szerintem marad is a direct ip, 4emberes játékhoz nem éri meg normál szervert csinálni. Én szívesen leszek host, szerintem egy 768/256-os net elég kell hogy legyen 2-3 emberre nem? Csak a gépemmel lenne a gáz, mert coopban azért erősen kell a számolás az ai-nak is...
4695 levél
Válasz 04.07.20. 18:44 #292
szedrencs
Egy kis finomság:

http://www.esaclan.net/forum/dload.php?action=category&cat_id=26

Morello, jót fogsz röhögni a német/szovjet sound modon (mivel a hangjai a CMBB-ből vannak)
4695 levél
Válasz 04.07.20. 18:40 #291
szedrencs
Viszont hogy én is kérdezzek:

hogy lehet multihoz 'ellenfeleket' találni? Mert nekem nem ír ki egy játékot sem, csak ha direct ip-t adok meg neki.

Esetleg támogatja a GameSpy-t vagy valami hasonlót? (ASE-t sajna nem szereti.)
4695 levél
Válasz 04.07.20. 18:37 #290
szedrencs
Morello kamuzik. Nincs is Sztálingrádos pálya. Legalábbis még nincs, de gyönyörűen modolható a játék, úgyhogy biztos, hogy lesz. Én már láttam olyan screenshotokat, ahol esik a hó, illetve csodás "custom" bundákat Tigrishez.

Wotan: igazából sokkal jobban hasonlít a commandos-hoz, mint a suddenhez. Pl. én még nagyobb sereget nem irányítottam benne, illetve célszerű lopakodni. Főleg ezek miatt érzem inkább a Commandos-hoz hasonlónak.

Multiban egyelőre még csak co-op mod van, viszont ott már be lehet kapcsolni a Fog of War-t, úgyhogy ha kijön a rendes több emberes (egész pontosan 4) multi, akkor tudunk majd okosságokat mondani róla. Szóval egy multi-patch be van ígérve a fejlesztők részéről, csak szerintem beleraknak egy csomó csótánygyilkos bugfix-et, azért nem jött még ki.

tipp@Morello: amikor felrobbantod a Katyusát, akkor nagyon gyorsan fuss el, mert hatalmasat robban (nekem a framerate le is ment 0,1 FPS-re.)
1219 levél
Válasz 04.07.20. 18:23 #289
Wotan
thx. akkor tehát a multi része a commandoshoz áll közelebb nem pedig a szokásos suddenstrikeos, codename panzerszes rts stílushoz? csak egy multi mód van?
"Mortui solum finem belli viderunt"
400 levél
Válasz 04.07.20. 16:18 #288
Matt the rocker
Tényleg a soldiersben lehet campaign-modokat csinálni?
5397 levél
Válasz 04.07.20. 15:18 #287
Morello
Vannak fasza Sztálingrádos pályák.
3973 levél
Válasz 04.07.20. 12:29 #286
Petyo
Attól még lehetne német Sztálingrádos küldetés. Pl. Krasznij Oktyabr gyár ostroma, vagy a nagy orosz áradat elhárítása. Egymillió küldit lehetne csinálni a témából. Aszem, ha valaki azt mondaná, hogy vannak fasza Sztálingrádos pályák, nem sokat gondolkodnék a megvételen. max. a pénztárcám szabna gátat nekem.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 04.07.20. 12:21 #285
szedrencs
Easy-ben simán meg lehet csinálni a lemészárlást.

Nekem tettszik, hogyha meghal egy emberem, akkor nincs vége a missziónak, mint a Commandos-ban.
5397 levél
Válasz 04.07.20. 11:47 #284
Morello
Majd elkövetek valami olyasmit is idővel...
400 levél
Válasz 04.07.20. 11:45 #283
Matt the rocker
A soldiersről nincs kedve valakinek írni cikket?
400 levél
Válasz 04.07.20. 11:41 #282
Matt the rocker
Kivétel erősíti a szabályt
5397 levél
Válasz 04.07.20. 11:36 #281
Morello
"Meg 2. vh-s játékokban nem igazán engedhetik meg a készítők, hogy irreális dolgokat beletegyenek."

Huhuhúúúú... Olvastad az Enigma: Rising Tide ismertetőmet?
5397 levél
Válasz 04.07.20. 11:35 #280
Morello
"Egyébként ezek valós történetek?"

Szerintem a történelmi helyzet az lehet valós, maguk a sztorik már nem biztos.
5397 levél
Válasz 04.07.20. 11:34 #279
Morello
A Soldiers-ben nincs csapatösszeállítás, de azért jóval tovább mutat a Commandos-nál. Ugyan ált. egy maroknyi emberünk van csak, de a fél térképet lemészárolni elég öngyilkos vállalkozás...
4695 levél
Válasz 04.07.20. 11:33 #278
szedrencs
De az a Katyusa ellopós sztori nagyon durva, tehát ilyen max. a Kelly Hőseiben van.

Ettől mondjuk még igaz lehet.
5397 levél
Válasz 04.07.20. 11:32 #277
Morello
"Multizhatnánk valamikor!"

Ok, szívesen! Majd vmikor megdumáljuk.

"HALLO FROM STUTTGART!"

Na ez a másik komolyság... De azért furcsa, hogy minden második német ezt szajkózza. Vagy állandóan valami stuttgart-i gyaloghadosztállyal vesszük fel a harcot!?
400 levél
Válasz 04.07.20. 11:05 #276
Matt the rocker
Szerintem valósak lehetnek, max. orosz katonák sztorijai alapján csináltak párat...
Meg 2. vh-s játékokban nem igazán engedhetik meg a készítők, hogy irreális dolgokat beletegyenek.
4695 levél
Válasz 04.07.20. 10:58 #275
szedrencs
Egyébként ezek valós történetek?

Mert a Wittmann-os az. A többiről nem tudtam eldönteni, mindenesetre az orosz küldetéssorozat eléggé hajmeresztő ahhoz, hogy akár igaz is legyen.
400 levél
Válasz 04.07.20. 10:26 #274
Matt the rocker
Azt inkább orosz oldalról szokták készíteni, mert ott az oroszok "győztek", márha lehet így fogalmaznom. Német oldalról csak veszíteni kéne
5397 levél
Válasz 04.07.20. 09:41 #273
Morello
A németek Wittmann-al kezdenek, szóval sztem nincs.
3973 levél
Válasz 04.07.20. 08:13 #272
Petyo
A full version-ben a német oldalon van Sztálingrádos pálya?
Valaki eljutott már odáig?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
2150 levél
Válasz 04.07.19. 20:32 #271
darkforce
Úgylátom itt én akinek még nincs meg a játék, teljesen felesleges lettem =) Lassan pótolni kéne ezt a hiányosságot, hiába modolom daraokbra a demót, az nem elég =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
42 levél
Válasz 04.07.19. 18:59 #270
kicsizoz
Morello:
Köszi! a weboldalra rákattantam
1219 levél
Válasz 04.07.19. 18:47 #269
Wotan
Hellóka mindenkinek! miután megvettem panzerst és messze nem az amit vártam ezért kénytelen vagyok megvenni ezt is de előtte lenne egy fontos kérdésem: multiban milyen a játék? sudden strikeos? lehet hadsereget összeállítani, légicsapás, tüzérség és aztán egymásnak mennek a seregek? azért kérdem mert engem single misson nem érdekel egy játékban sem, viszont ha ez multiban ilyen óvodás commandos szerű egy emberrel rohangálok a 3. birodalom ellen színvonal akkor kihagyom
"Mortui solum finem belli viderunt"
4695 levél
Válasz 04.07.19. 18:27 #268
szedrencs
Multizhatnánk valamikor!

"HALLO FROM STUTTGART!" Mondta a bátor Panzergrenadier, és a tankomhoz vágta a gránátköteget.

Nekem a legszebb élmény eddig az volt, amikor felgyújtottam egy Tigrist molotovval, illetve amikor multiban gyalogosokkal lerobbantottam egy Tigris II lánctalpát, a multitársammal utána meg két oldalról kivégeztük IS2-vel, meg T34-el.
4695 levél
Válasz 04.07.19. 18:24 #267
szedrencs
Multizhatnánk valamikor!
5397 levél
Válasz 04.07.19. 18:21 #266
Morello
Nekem a Commandos 2 nagyon-nagyon tetszett, és ez a játék nagyon hasonlít rá + a Sudden Strike-ra. Szerintem több téren lekörözi a Combat Mission-t. Pl. ne tudd meg milyen régen várok arra, ami itt megjelenik, hogy a harckocsik nem egy pontszerű testek, hanem el lehet mögéjük bújni, meg fedezéket lehet találni mindenhol, még a szétrepülő harckocsi alkatrészek mögül is (!!). És ezek nincsenek előre leprogramozva, minden harckocsi vagy 50 000 módon tudja beadni a kulcsot. Ha "megemeli a kalapját", akkor utána el lehet bújni az elrepült torony mögé, de valamikor csak szimplán kiég vagy felrobban. De a roncs még így is fedezéket jelent.

"Now the command will have no ERSATZ-choice, but to give me a new uniform"

Na ettől én is falat fogtam!
5397 levél
Válasz 04.07.19. 18:15 #265
Morello
"Egyébként automata/félautomata volt ez a fegyver?"

Nem, csak egyes lövésekre képes. Annyiból jó volt, hogy azért így is nagyobb volt a tűzgyorsasága, mint a páncéltörő ágyúké. De a hatásfoka az nem volt jó, csak a könnyű páncélos járművek ellen. De azok ellen bevállt. Meg esetleg a gyalogságot is érzékenyen érintette.
4695 levél
Válasz 04.07.19. 18:12 #264
szedrencs
El kéne olvasni a kézikönyvet nekem is ezek szerint, ha ilyen okosakat ír.

@Morello: azt hittem túl arcade-nak fogod tekinteni, főleg cmbb után. Egyébként ha jól tudom már készülnek a sound modok szépen, úgyhogy nemsokrára nem hallunk már ilyen vicceseket, mint pl. ez:

"Now the command will have no ERSATZ-choice, but to give me a new uniform".

Valami fantasztikus ez a mondat, nem?
5397 levél
Válasz 04.07.19. 18:11 #263
Morello
"Azért nekem nagyon hiányzik egy WW II enciklopédia a játékhoz!!"

Ha lehetek szerénytelen, tekintsd meg a Panzerkeil honlapot!

"A kézikönyvben azt írja, hogy ha a játékos képére kattintok előjön az adatlapja, rövid története, egységének leírésa!?"

Ezt még én sem próbáltam, de majd legközelebb megnézem.
42 levél
Válasz 04.07.19. 17:35 #262
kicsizoz
Köszönöm az infót!!

Azért szeretem ide beírni tudatlanságom bizonyítékait, mert rögtön jön rá a szakszerű válasz

Azért nekem nagyon hiányzik egy WW II enciklopédia a játékhoz!!
(játékban szereplő fegyverekről, tárgyakról, járművekről)

Ja mégegy kérdés:
A kézikönyvben azt írja, hogy ha a játékos képére kattintok előjön az adatlapja, rövid története, egységének leírésa!?

Na nekem ilyet még nem sikerült kierőszakolni eddig!

400 levél
Válasz 04.07.19. 15:15 #261
Matt the rocker
1,5cm-es golyóktól ne várjuk hogy kilukasztják a tigrist
Ha azt nézzük hogy előlről még a bazooka-ból is kellett pár lövés, pedig az sokkal nagyobb lövedékeket lőtt!
Egyébként automata/félautomata volt ez a fegyver? Mert "bolt action" akkor sok értelme nemvolt.
5397 levél
Válasz 04.07.19. 14:41 #260
Morello
"Orosz első küldetésben volt egy baromi hosszú puska az egyik katonánál"

Az egy 14.5 mm-es PTRD-1941 páncéltörő puska. Könnyű páncélosokat ki lehetett vele lőni, kicsit masszívabb páncézat ellen viszont már nem ért túl sokat. A szabályzat szerint csak páncélosok ellen volt szabad bevetni, de mint a jelek is mutatják, a gyalogság ellen is kirobbanó meglepetést tud okozni.
42 levél
Válasz 04.07.19. 14:11 #259
kicsizoz
IRC csatit köszi! majd benézek

"Villogó, eldobhatatlan fegyver az inventoryban."
Volt hozzá szerencsém, visszatöltöttem egy régebbi mentést....

Nálam inkább az a gond, hogy néha a grafika teljesen szétesik, ilyenkor újra kell indítani a játékot...

Váltóval nem volt gondom, de tény, hogy szokatlanul sok helyet kell hagyni a váltótól, ahhoz, hogy átválthasd!

Új:
Orosz első küldetésben volt egy baromi hosszú puska az egyik katonánál.
Innen látszik, hogy láma vagyok, nem tudtam mire jó
Gondoltam mesterlövész fegyver, de messzire nem volt pontos, ha valakit meg elttaláltam, az 3 métert repüét hátra és a ház falát is szétvitte mögötte Hát mondom ez vacak, el is hajítottam!

Az utolsó küldetésben jöttem rá, hogy lehet vele aprítani a könnyű páncélosokat
5397 levél
Válasz 04.07.19. 13:49 #258
Morello
Márpedig akkor is megvédem az én kis kedvencemet!

"Multiban nagyon akadozik / syncloss is van néha"
-Multit még nem játszottam, ebben biztos igazad van

"Katonák hajlamosak beakadni bizonyos helyekre, és innan csak direct controllban lehet őket kihozni (nem mindig)"
-Én még ilyet nem tapasztaltam...

"Villogó, eldobhatatlan fegyver az inventoryban."
-Szintén nem

"Ha beszállsz a vonatba fegyverrel a kézben, és kiszállsz, akkor a fegyvert elveszíted"
-Nem csak vonatba, hanem bármilyen járműbe. Ez azért van, mert amikor beszállsz, akkor nem a kezedben markolod a stukkert és vezetsz közben, ez csak eddig Rambonak sikerült. Ha beszállsz, a válladra kell akasztanod a fegyvert, de ha nincs hely neki az inventory-ban, akkor dobja el. Csinálj neki helyet hogy beleférjen, és akkor nem dobja el.

"Annyira nem gáz (sőt szerintem feature) "friendly fire"! (Ha bentvagy saját katona és ellenség között, akkor szétlőnnek a sajátjaid"
-Ez szerintem élethű.

"@Morello: wow. Nem hittem volna, hogy neked tettszeni fog, de ennek örülök, hogy az ilyen fanatikusoknak is tettszik!"
-Nagyon bejövős a cucc!! (egyébként miért nem gondoltad volna?)

"A beszédhangok bénák, de viccesek"
-Szerintem is. Mondjuk talán jó lett volna, ha nem csak mindenki angol akcentussal beszél, a németek igazán vartyoghatnának németül, az oroszok meg oroszul (ha már úgyis Ivánék készítették, talán nem lett volna nagy varázslat megoldani) Szerintem nagyon feeling-es lenne.
4695 levél
Válasz 04.07.19. 13:42 #257
szedrencs
Passz, de a hivatalos fórumon láttam, hogy másnak is ez a hiba jelentkezett.

Mivel nem ismerem a megoldást nézd meg a codemasters fórumban. Esetleg kezdd újra a pályát, hátha az segít.

Én kisiklattam a vonatot. Lett is mission failed
441 levél
Válasz 04.07.19. 13:34 #256
Darth_Revan
szedrencs:Tudom,az 1. sínt átváltotta,de utánna betolatok a 2.hangár helyre,hogy átválthassam a 2. sínt,de nem akarja elforgatni a katona! Pedig rengeteg hely van a váltó és a vonat közt 5let?
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.