Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Soldiers : Heroes of World War II (ex-OutFront)

Soldiers: Heroes of World War II

Soldiers: Heroes of World War II
A legutóbbi Soldiers: Heroes of World War II cikkek, hírek
4695 levél
Válasz 04.07.05. 18:19 #105
szedrencs
Én is megvenném, ha már lenne a boltban.

Egyébként a BF-et én is megvettem, mert azóta már szénné játszottam magam vele. Szóval, van ami nagyon megérdemli, hogy beruházzon rá az ember.

@dark: wargamer?
400 levél
Válasz 04.07.05. 17:27 #104
Matt the rocker
Na ez az a játék amit érdemes megvenni eredetibe: Multiplayer mód(patchben fog megjelenni), meg amúgy is szerintem az igazán jó játékok megérdemlik. Nálam ilyen volt pl. a battlefield 1942.
2150 levél
Válasz 04.07.05. 17:13 #103
darkforce
A játék 30-án jött ki amerikában és 1.-én vagy másodikán európában. Pontosan nem tudom, a lényeg az, hogy a netes shopokból már megrendelhető.
És valószínüleg nyáron már nem fog megjelenni belőle warez verzió sem =)
Szóval a letöltésére nincs lehetőség, még jó ideig.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2755 levél
Válasz 04.07.05. 09:29 #102
slender
Komoly? hú bazz, akkor nagyon lemaradtam. Gyorsan meg is szerzem remélem.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
6377 levél
Válasz 04.07.05. 01:06 #101
RatBaG
tényleg kint van már?! akkor az újságok miért nem írtak róla?
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
2150 levél
Válasz 04.07.05. 01:01 #100
darkforce
A játék már rég a boltokban van. Aztmondják róla, hogy nagyon jóra sikerült. Én még sajnos nem tudtam kipróbálni és még sokáig tarthat a beszerzése.

Addig vígasztalódok a demóval és a hozzá készített modokkal.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2755 levél
Válasz 04.07.04. 17:48 #99
slender
Jó kis előzetest írtál a másik topikba.
Amúgy nem júliusra igérték? Várom erősen.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
6377 levél
Válasz 04.07.04. 16:22 #98
RatBaG
up!
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
2150 levél
Válasz 04.06.17. 00:07 #97
darkforce
Eléggé lessülyedt ez a fórum, pedig egyre közelebb kerül a játék megjelenése. Gondoltam csinálok neki egy kis reklámot, más oldalakon már örömódákat zengenek róla =)

A WarGamer-re felkerült egy hosszabb kis modgyüjtemény, illetve egy pályaszerkesztő is, érdemes a modokat kipróbálni, nagyon élvezetes egy egy tankcsata =)

A beigért modolási regény pedig elnapolva, mert egy teljes értékü grafikus szerkesztő program fog megjelenni a játékhoz, így feleslegessé válik a textek editálgatása ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2150 levél
Válasz 04.06.06. 01:09 #96
darkforce
Nekem ez csak egy esetben fordult elő, amikor egy Sdkfz 222-et próbáltam megjavítani és a kerekét az istennek sem akarta reparálni az emberem, de hagytam a fenébe és megjavítottam egy másik járgányt helyette =)

Egyébként lehet, már olyannyira sérült a jármű, hogy nem lehet megjavítani, ilyen lehet pl. ha kereke kihullik, leszállt a lövegtorony (ez is poénos) stb.

Ha egyikse, akkor biztos bugos a demo, van ilyen ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2755 levél
Válasz 04.06.05. 16:39 #95
slender
Hehe. Totál meg vannak javítva natürlich a masinák, így értettem. És nem indulnak.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
2150 levél
Válasz 04.06.05. 15:34 #94
darkforce
Valszeg meg kell javítani a járművet. Hamarosan kidobok a honlapomra egy hosszabb leírást a játék modolásával kapcsolatban. Gondoltam megéri megírni, mégha csak egy demóról is van szó, legalább ki lehet próbálni a 20 Sherman vs 5 tiger verziót =)

Valsezg a tigrisek győznek.

Az gép tigrisei annyira jól lőnek, hogy az én párducomból sikeresen épitettek egy Bergepanther-t =)

WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2755 levél
Válasz 04.06.05. 12:32 #93
slender
Várjuk a fullt.
Az éjszakai küldiben továbbra sem tom elindítani a náci járműveket, kicsit kezd idegesíteni. A nebel ellen így nincs sok esélyem.
A D-Day is ígéretesnek tűnik.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
2150 levél
Válasz 04.06.05. 10:58 #92
darkforce
Mivan emberek ? Haldoklunk ?
Vagy annyira lefoglal mindenkit a játék, hogy nem tudtok ide írni ? =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2150 levél
Válasz 04.06.03. 15:51 #91
darkforce
Valami miatt, ott még igen részletes és éles képeket készitettek a játéktervezők, mostmár talán a sok object miatt egy kicsit más, de nagyon jó lesz ez a játék.

Amikor tigrissel próbáltam csatázni normalban, hát az valami eszeveszett jó volt. De valahogy a Tigris vs . Tigris harcokat mindig én bukom és ált. úgy, hogy egy lövéssel elintéz az ellenfél, mindig sikeresen telibetalálja a lövegemet (ami szép repüléssel, már javíthatatlanná teszi a járművet), vagy pedig olyan jól eltalálja előlről a tigrisemet, hogy mindenki meghal benne.

Mint mondtam, kérésre letudom írni azt is, hogy hogyan lehet új egységeket berakni magad mellé.

Szedrencs : told már fel a képed majd a #wargamer-re ! =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 04.06.03. 13:10 #90
szedrencs
Hű, nem rossz kép!

Dark modolási javaslata működik, kipróbáltam. Kicsit tényleg tud szar lenni a Tigris. De a Párducot 1 lövéssel elintézi.

Ha akartok jót röhögni, próbáljátok ki a Flakpanzert. Nagyon aranyos. Bár túl sok mindenre nem jó.
2755 levél
Válasz 04.06.03. 12:48 #89
slender
Hm. Pedig emlékeim szerint easyn voltam. Vagy legalábbis ez volt a szándékom.
Maus az isten! Asszem a Blitzkriegben is volt, és a félképernyőt beborította. Elég elmebeteg célszerszám.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
678 levél
Válasz 04.06.03. 12:26 #88
Shaq
Hát az a kép, istenkirály lesz ez a game!
Nekem is van egy látványos darab - Kép
Only Easy Day was Yesterday!
2150 levél
Válasz 04.06.02. 22:04 #87
darkforce
Persze, Panzer 6 az Tigris, Panzer 6B pedig a királytigris. Utóbbi sajnos nincs benne a demoban. Egyébként előszedtem a régi képeket az Out Front-ról (akkoriban még csak ennyi volt a neve), találtam is egy igen bíztatót :

http://wargamer.uw.hu/pics/games/heroesww2/001.jpg

Itt még látható egy Maus is =)

Egyébként Easy fokozaton tudtommal a tigris nem támad rád, normal-on már igen, mikor megjön az utánpótlás. Végülis elég jól bírta ellenem, kiszedte 2 shermanomat, meg megtizedelte az embereimet (ált. teljesen véletlenül találta el őket), de kapott hátulról 2 bazooka-t és ez már sok volt neki. =)

Easy-n csak Panther jön.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2755 levél
Válasz 04.06.02. 13:55 #86
slender
Köszi, majd kipróbálom.
A Tigris az a Pz6 Tiger? Ellenem múltkor az jött easyn, és az is qrva lassú.
Rpg, persze. Elírtam.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
2150 levél
Válasz 04.06.02. 13:45 #85
darkforce
Hülyeséget beszéltem, a MID-et hagyátok úgy ahogy van. Az nem arra vonatkozik. Annyi a fontos, hogy a hexaszámok ne egyezzenek (az egyfajta névként is felfogható).

Jó sokat írok, ba*eg =)))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2150 levél
Válasz 04.06.02. 13:32 #84
darkforce
slender : az RPG 40 akart lenni, nem PRG gondolom =)

Nekem kifejezetten tetszett az éjszakai pálya is, elég élvezetes volt hentelni, csak megint ott volt az a nyomvadt nebelwerfer. Azért tök poén volt, hogy úgy sikerül megölnöm, hogy beállt elé a Flak és a 222-es is, felrobbantottam utóbbit RPG-vel és utána futótűzként minden felrobbant körülötte így a nebelwerfer is.

Mellesleg végre sikerült rájönnöm a modolására a játéknak. A lényeg az, hogy ha a Resources könyvtárban elhelyezel bármilyen file-t, ami szerepel a game.pak-ban betömörítve, akkor mindig a kitömörítettet fogja használni, így könnyedén tudod piszkálni a küldetésedet is.

Tehát létrehozol a Resources-ben egy "map" (idézőjelek nélkül), azon belül egy "single", azon belül egy "town_officer" könyvtárat, ebbe kitömöríted a game.pak-ból a hasonló könyvtárban lévő 0.mi nevezetü file-t, itt a 115. sornál megtalálod ezt :

{Entity "m4a2" 0x829f

Lehet, hogy m4a1, most csak fejből írom, nem másoltam. Szóval itt fogod magad és az m4a2 helyére szépen beírod, hogy "pz-6" (értelemszerüen idézőjelek itt maradnak a helyükön), továbbá nem sokkal alatta kitörlöd az erre a járműre vonatkozó üzemanyag értéket, aztán az inventory-ból ({Extender "inventory" után ) kitörlöd a két 76mm-es töltényt és hozzáadod ezt :

{item "bullet88 ap" 50 {cell 0 3}}
{item "bullet88 fg" 20 {cell 0 4}}

Továbbá a gépágyútöltényt lecseréled erre :
{item "ammo mgun" 2000 {cell 0 0}}

És ha ez megvan, akkor a Sherman helyett egy szép nagy tigrissel fogsz kezdeni a játék elején, tele tankkal és tölténnyel!

Annyit elmondok, hogy iszonyatosan feelinges csatázni vele, nagyon nagy tankcsatákat lehet összehozni, de sajnos eléggé sebezhető is a tigris, nagyon nagy lassúsága miatt. Sokszor kellett restartolnom, amiatt, mert egy AP löveg eltalálta a lánctalpát és nem tudtam fordulni (a torony önmagában pedig igen lassan fordul, egyszerübb az egész tankot forgatni). De nagyon hangulatosak ezek a nyílt tankcsaták, tényleg élvezetes így nekimenni az ellenfélnek. Csak sajnos az ellenfél tigrise idegesítően jól lő. Nekem simán egy lövéssel ki tudta szedni az embereimet a tankból (valahogy, sikerül neki belőnie a torony alá). Végülis itt lehet látni a fizikáját a játéknak és azt, hogy hihetetlen jó a sérülésmodellezés. Pl. egy Pz3-as fél órán át lőtte a tigrisemet szemből (közben én az ellenség pantherére vadásztam,csak útban volt néhány épület és bontani kellett), de a tankom még csak meg se sérült. Nagyon tetszik, hogy lehet direkte a lánctalpra is lőni, amikor az ellenfél tigrise ellen mentem, első dolgom az volt, hogy oldalról belelőttem a lánctalpába, onnantól meg már gyerekjáték volt 88-assal az oldalába fúrni egy lyukat.

Szóval ennyi, ha érdekel titeket, leírom, hogy hogyan lehet egységeket hozzáadni.
Előre szólok a bátrabbaknak, vigyázzanak az egységek neve utána hexaértékkel, mert könnyen fagyhat miatta a játék, egyenlőre én nem jöttem rá, hogy hogyan kell megoldani a problémáját. Továbbá az AI védőket se rakjátok át a saját oldalatokra, emrt nem tudjátok elkezdeni a pályát és őket se tudjátok irányítani, ha tankot másoltok át az ellenféltől, akkor mindig írjátok a {MID x} sort át, x helyére pedig 11 kerüljön.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2755 levél
Válasz 04.06.02. 11:44 #83
slender
Házakat csakis prg40-nel robbantok...
Ja, meg az 1ik lesipuskát Molotovval, az qrva nagy volt. A map balhátsó részén levőről beszélek, a házon van napellenző. Begyulladt, a náci meg megégett...
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
4695 levél
Válasz 04.06.02. 11:37 #82
szedrencs
Petyónak írtam, hogy robbantsa fel a házakat. De az ember kirobbantás is jó!

Rájöttem egy nagyon vicces dologra (mondjuk 3 emberem életébe került). Mozásgképtelenné tettem egy PSW-t (lerobbant a kereke) de a skac ugyanúgy fent maradt a toronyban, és leMG34-ezett mindenkit.

Cseppet meglepődtem.
2755 levél
Válasz 04.06.02. 11:34 #81
slender
Ha a dinamitokra gondolsz, akkor azt megtaláltam, de vmi finomabb megoldásra gondoltam, nem szószerint akarom kirobbantani az emberem a gépágyú mögül.
Amúgy mire jó a dinamit?
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
4695 levél
Válasz 04.06.02. 11:31 #80
szedrencs
A jeepben van Expl.Pack. Az sokat segíthet.

Nekem sem tettszett annyira, mint a sima demo. Ráadásul SOKKAL lassabban fut, nem tudom miért.
2755 levél
Válasz 04.06.01. 23:02 #79
slender
Hát nekem nem nagyon jött be. Az éjszakai feladatokat sose kedveltem. Ráadásul asszem bugos is, mert az egyik emberemet nem bírtam kiszedni a gépágyúból.
Na mind1, holnap azért végigtolom.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
3973 levél
Válasz 04.06.01. 21:01 #78
Petyo
Kipróbáltam az új demo-t. Egész jó. Sz'tem könnyebb, mint az első. Majdnem sikerült is megcsinálnom az összes feladatot elsőre, de maradt a pályán három német, akiket sehogy sem tudtam levadászni. A felső épületek mögött vagy bennük voltak. Lőttem az épületeket mindenhonnan, de meguntam.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
2755 levél
Válasz 04.06.01. 14:36 #77
slender
Én meg kíváncsi lettem erre a modra, úgyhogy leszedem a demót megint.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
2150 levél
Válasz 04.06.01. 13:39 #76
darkforce
hoohooo ,ezt ki kell próbálni !

=)

A játék piszkálásásának egyenlőre csak technikai akadályai vannak, tekintve, hogy úgysem jelenik meg augusztus előtt, ezért lesz még időm, hogy ezzel szórakozzak, most inkább nyelvvizsgára kéne készülnöm =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
678 levél
Válasz 04.05.31. 20:38 #75
Shaq
Night-time Commando mission mod!!! Kép

Soldiers: Heroes of World War II Demo v0.1.5

Ezt kitömöríteni ide: C:\Program Files\Codemasters\Soldiers - Heroes of World War II Demo\Resource. Elvileg nem ír át semmit, ha nem babráltál már vele!

Story and Features:
Commando mission! Your 3 person team of commando's is returning from a critical mission to disable a bridge and slowdown a group of german tanks on thier way to the front. On thier way to the evac location they ran across this town where an allied squad was wiped out. After finding a few survivors, the commando's decided to radio hq and move the evac point to the town so they could also get the survivors out. HQ said the area was too hot, so its up to them to clear the town of nazi's.
Azt írják, hogy Normalban a legjobb! Tele gyalogos ellenféllel.

Minden jog fenntartva, szóval, afféle hivatalos verzió!
1986-2004 The Codemasters Software Company Limited ("Codemasters"). "Codemasters"Ž is a registered trademark owned by Codemasters. All Rights Reserved Privacy Policy.
Only Easy Day was Yesterday!
2755 levél
Válasz 04.05.31. 16:55 #74
slender
Ha sikerül, akkor majd oszd meg velünk!
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
2150 levél
Válasz 04.05.31. 16:12 #73
darkforce
Mi a wargameren nagyon sokat foglalkoztunk a wartime command-al, elég sok képet is láttam már róla. Egyébként igéretes alkotás, de amíg a robbanáseffektek ilyen szánalmasak, addig nem tudok mit mondani =)

Azért vannak érdekes dolgok, ilyen pl. hogy csak 1kmx1km-es pálya lesz, amiről nem lehet kimenni a kamerával, de az egységeidet bőven kiküldheted onnan. Bár ez a játék nem ennek a topicnak a témája.

Sikeresen elba*tam megint a soldiers demóját, mert újra megpróbáltam buherálni benne és nem sikerült ... Talán majd legközelebb ... =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
678 levél
Válasz 04.05.31. 10:09 #72
Shaq
"Developer 1C’s high production values will make Wartime Command: Europe at War 1939 - 1945 a landmark tactical war game and a firm category leader when it’s published for PC by Codemasters in the winter of 2004."
Tehát télen. Tényleg nézzetek el a hivatalos lapra, mert némelyik kép vmi iszonyatosan jó.
Only Easy Day was Yesterday!
2755 levél
Válasz 04.05.31. 02:20 #71
slender
Nekem a link nem műxik. Ez a Wartime Command mikor jelenik meg?
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
678 levél
Válasz 04.05.31. 00:30 #70
Shaq
Persze, hogy a Wartime Command más stílus, de talán akinek ez tetszik a másikat sem fogja megvetni!
Mondjuk az a játék sem lesz utolsó: Kép
Only Easy Day was Yesterday!
2150 levél
Válasz 04.05.30. 23:34 #69
darkforce
Bocs, hogy ilyen rohadt sokat írok, de hát ha nem esik nehezemre a gyorsgépelés, akkor mit tegyek ?=)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2150 levél
Válasz 04.05.30. 23:33 #68
darkforce
Azért az a javítás nem annyira borzasztó. Ha valaki ismer az tudja, hoyg allergiás vagyok az arcade játékokra, de ez engem nem riaszt el annyira. Tény, hogy tarthatna mondjuk több ideig is akár, ill. kellhetne hozzá több ember is, de azért nem mindig találsz majd olyan tankot amit meg lehet javítani.

Egyébként a Wartime Command ha szabad ilyet mondani egy kicsit más stílus. Az inkább harci szimuláció, azaz hatalmas pályákon többszáz méterről kell lőni egymást tankokkal gyalogosokkal, hasonlóképpen mint a Combat Mission-be, csak ez rts lesz. Gondolom nem kell elmagyaráznom, hogy a soldiers miben különbözik ettől.

Mindenesetre nekem már kifejezetten tetszik ebben a játékban, hogy végre nem az arcade utat követték a harcok tekintetében. Így pl. egy Pz3-as a végtelenségig lőhet egy Sherman-t szemből, meg se kottyan neki (mint ahogy a valóságban is hasonlóan történt). Továbbá kifejezetten tetszik, hogy el lehet találni különböző pontokon (illetve direct control módban lehet célozni különböző pontjaira) a járműveket, ezzel is csak növelve a játékélményt. Kifejezetten tetszett, amikor a shermanommal egyszer sikeresen telibetaláltam a panther ágyúcsövét és az teljesen harcképtelen lett ezáltal. Ez persze csak egyszer sikerült =)

slender :
átnézegettem a demo filejait és megpróbáltam pl. kicserélni a sherman-t amit kapsz kezdésnek egy tigrisre, teli tankkal meg tölténnyel =)
Nem kell mondjam, hogy nem sikerült, különböző okokból, de a lehetőség megvan. Gyorsan felfedezte szedrencs is (együtt szenvedtünk a file-ok olvasgatásával), hogy a játék kifejezetten modolható lesz, könnyedén lehet majd új egységeket, tereptárgyakat, épületeket hozzáadni, melyeknek tulajdonságai teljesen eltérhetnek az eredetiktől. Azért ez még várat magára a teljes verzióig, de jó látni, hogy a lehetőség fenn áll. A kérdés az, hogy vajon a fejlesztők is akarják, hogy ez megtörténjen.


Továbbá, a játék nem ex Out Front szedrencs ! Hanem kifejezetten ez az out front ! A teljes neve ha jól emlékszem, Soldiers: Heroes of WW2 - OutFront. =) Nahh ez már csak kötekedés, de jól esik =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
678 levél
Válasz 04.05.30. 21:49 #67
Shaq
Félreértesz. Én csak azt mondom, hogy nem realisztikus. Ha a lánctalp leesik az még ok, de akkor is több idő és több ember szükségeltetik hozzá, de egy toronyjavítás az már sok. Sztem túl árkád.
Másrészt ez a legjobb lehetőség, hiszen csak emiatt megyek neki újra és újra, hogy kipróbáljam a német járgányokat.
Only Easy Day was Yesterday!
2755 levél
Válasz 04.05.30. 21:46 #66
slender
Azért mindent itt sem lehet javítani. Ha az knára ráfut vmelyik gép, azt már az életbe nem rakják össze itt sem Nekem teccik a javítási lehetőség.
A 2 ember hiánya az elején elég zavaró, de aztán a 2 Shermannal úgyis jön még elég ember.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
678 levél
Válasz 04.05.30. 19:53 #65
Shaq
Valószínüleg a hang miatt fagyott, mivel elég gyengus az integrált hangkártya, ezért lejebbszedtem a sound beállításit és azóta nem volt fagyás!
A vége tényleg már gyerekjáték, nem is tudom, mire kell az a 2 Sherman!
Viszont néha nem jön az a két britt fickó! Így elég nehéz irányítani a megszerzett harckocsikat!
Sztem elég unrealisztikus ez a javítgatás (igaz nem tudom, hogy van nehezebb szinten), ha egy tank már ég, vagy tropa, azt azért bajosan javítják meg 2 perc alatt, főleg, ha még német is! Szóval, jobb lenne, ha csak a kisebb hibákat lehetne javítani, ha tropa a gép, megyünk tovább!
Only Easy Day was Yesterday!
2755 levél
Válasz 04.05.30. 00:41 #64
slender
Ja utána még jön 1 német támadás pár tankkal, de az már sztem annyira nem veszélyes. A végső cél németleníteni (de jó kis szó ez) a várost, és kimenekíteni a colonelt.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
678 levél
Válasz 04.05.29. 16:36 #63
Shaq
Kicsit off, de közel van a témához, sztem akinek a Soldiers tetszett ez is be fog jönni: Wartime Command
Only Easy Day was Yesterday!
678 levél
Válasz 04.05.29. 15:34 #62
Shaq
"A Nebelwerfer kiszedése után jön a két Sherman"?!
Csak addig tudtam elvinni, kiszedtem azt a nebelwerfer-t és utána kifagyott! Akkor ezek szerint még van feladat utána is?
Nem tudom, mivel fagyogat sűrűn!
Only Easy Day was Yesterday!
2755 levél
Válasz 04.05.29. 15:28 #61
slender
Ahogy nézegettem a honlapját(http://www.codemasters.co.uk/soldiers/
), szembesültem vele, hogy júliusra ígérik, az több mint 1 hónap.
Lehet mégis leszedem megint a demót...
Viszont vannak jó kis képek. Pl. egyik kedvencem lez most is asszem az Elefant.
Ja, és ha jól értettem (nem vágom az angolt ), akkor lesz benne orosz, német, és szövetséges campaign. Vajon melyikkel is fogjuk kezdeni?
Mit buheráltál amúgy darkforce?
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
2150 levél
Válasz 04.05.29. 15:03 #60
darkforce
Nos, egy kis buherálás után sikeresen elrontottam a játékomat, de azóta újra felraktam és nekimentem hardon. Meglepett, hogy meddig eljutottam, de sajnos nem tudtam idő előtt eljutni a dög nebelwerferhez és szanaszéjjel lőtte a hadseregemet =)

A tigris azért aranyos nagyon.

A panther ellen egyébként van egy nagyon jó módszer. Tegnap hoztam ezt össze. Az egész úgy működne, hogy elbújsz egy hapsiddal valahol a közelébe egy RPG40-essel a kezedbe és annyira közel engeded magadhoz a panthert amennyire csak tudod. Ha ez megvolt, akkor minél gyorsabban bele kell dobni egy rpg40-est a motorjába és máris ugrálnak kifele a németek belőle. Nos a dologban itt a nehezség, ugyanis a motorja hátul van és csak nagyon kicsi felületen lehet eltalálni, emellett ha mozog is, akkor már egyenesen mák kell. Én ezt úgy oldottam meg, hogy amikor már egészen közel volt hozzám, akkor a tornyára dobtam a gránátot az pedig szépen átfutott alatta. Sajnos, ha nem találod el rendesen, akkor meg sem sérül.

A tigris egyenlőre csak az anti tank aknának és a hátulról érkező bazooka-nak engedelmeskedett, azoknak is nehezen.

Mindenesetre a pálya nem lenne nehéz, amennyiben nem időre kellene cselekednünk. Sajnos ez rányomja a bélyegét, így nem tudunk kedvünkre szervezkedni, hátbatámadni, ugyanis az első támadással nagyon gyorsan végezni kell.

Egyébként a 2 sherman azután jön, miután kiszedted a nebelwerfer-t.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2755 levél
Válasz 04.05.29. 00:50 #59
slender
Nem értem, úgy emléxem, hogy ha felvettem PS-t, akkor ott volt hozzá lövedék is. Persze lehet te akkor lőtted ki a csávót, mikor már kilőtte őket.
Nálam volt most egy rendszervisszaállítás , és a demót nem fogom leszedni megint, várom a teljes játékot. Csak jönne már!
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
678 levél
Válasz 04.05.29. 00:31 #58
Shaq
Na a Panzerschrekkel még nem sikerült lőni, töltény kéne bele, de milyen?
Valszeg azé nem jön Sherman, mert a határidő előtt fejezem be! Ennyire fasza vagyok!
Nos, Hardon mindenhol kettővel több harckocsi jön, normalban legalább eggyel több. Normalban addig juttottam, hogy jön a 2 britt pajtás. De aztán szarrá löttek!
Mindenképpen kell telepíteni az antitank aknákat! Plussz az elején nagy megdöbbenés, csak 1 tár van a gépfegyverhez a tankban, csórni kellett gyorsan a kilőtt gépekből, azokból meg teli az út!
Szóval egyfolytában jönnek, marha nehéz normálban, hardrol meg ne is beszéljünk!
Only Easy Day was Yesterday!
2755 levél
Válasz 04.05.28. 23:05 #57
slender
Readmebe nézd+ a min. configot, lehet ott a hiba.
Panzerschreket használata: Végy 1 panzerschreket, és hozzávaló lőszert... Kezébe adod a csávónak, és vagy te lősz vele, vagy kiadod neki a fire at will parancsot, és akkor ötevékeny lesz.
A nebelwerfer kilövése után nemsokkal jön a 2 Sherman utánpótlás gyanánt.
Az akna télleg nem rossz, de sajnos túlságosan is hatásos, nem lehet utána megjavítani a Panthert, pedig jó dolog benne furikázni.
A garázsajtót eddig próbáltam kinyitni: 1. kézzel, eredmény zérus.
2. puskával, ez működik
3. 76mm-es lövedékkel, ennek eredményét el tudjátokképzelni
Na milyen hardban?
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
678 levél
Válasz 04.05.28. 21:35 #56
Shaq
Üdv mindenkinek! Először is marha nagy a game! Problémáim:
- nekem sűrűn kifagy, néha hibaüzenettel, néha simán csak beáll és nem lehet semmit tenni! Mivel nincs mentés, ezért elég idegesítő mindig újra kezdeni!
- a moortarokig jutottam, azokot kilőttem, de utánna semmi. (Easy-ben nyomom)
- hogy lehet használni a Panzerschreck-et? Egyszer beletöltött vmit, de az istenért nem akarta kilőni!
- több Sherman? nekem easy-ben csak 2 britt srácot küldtek, azt is csak hébe-hóba!
Ha a moortar kilövése a vége, akkor ez is megvolt! Használjátok az antitank aknákat, marha poén, mikor az a nagy dög Párduc ráfut!
Bazookaval, meg panzerfausttal jól oldalba lehet kapni a harckocsikat, sokkal hatásosabb, mintha csak a tank lőné szemből!
Ja, és a Sherman gépfegyverét is újra lehet tölteni! Zsákmányolni kell egy kis lőszert a motorokból, vagy a kilőtt tankokból és azt beletenni a Sherman-ba!
Bal fönt van garázs, abban valami germán kabrió! Garázst, hogy nyitod ki? Mert eddig nekem csak a fegyverek szavának engedett az ajtó!
Megyek megnézem hardba!
Only Easy Day was Yesterday!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.