Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Motorozás

20332 levél
Válasz 05.06.16. 18:49 #1563
Z-Master
Főleg 2 személynél.
1623 levél
Válasz 05.06.16. 16:58 #1562
Megatron
Eléggé terebélyes bagyok ahhoz hogy fel tudjak állítani egy motort, de ahhoz biztosan eléggé sokat kell erősödni szerintem, hogy meg is tudd tartani kanyarban!
Ave Caesar, morituri te salutant!
1514 levél
Válasz 05.06.16. 16:23 #1561
balpet
Sztem ha már a nagy A-t megcsinálhatjátok, simán fel is állítjátok a 500-600-as mocit, ha esetleg eldől. Ahhoz nem kell a 100%-os súlyát felemelni. Japánban úgy kezdődik a vizsga, hogy a moci el van fektetve. Egy akár három mázsánál is nehezebb chopper, vagy bazi túramocival már jobban lehetne szívni.
---
1623 levél
Válasz 05.06.16. 16:01 #1560
Megatron
Ha hizni nem is de erősödnöd biztosan kell majd a 600 as hoz!
Ave Caesar, morituri te salutant!
3973 levél
Válasz 05.06.16. 12:09 #1559
Petyo
Ja, a 600-as és 500-as között már tényleg nincs nagy lényegi különbség. És milyen 125-öst akarsz venni?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
1963 levél
Válasz 05.06.16. 11:49 #1558
Rettenthető
Sztm 125 után nem kell 250st venned, teljesen felesleges; én legalábbis biztos nem fogok. Igaz én nem is 600st néztem ki, hanem "csak" egy 500st, de sztm oly nagy lényegi különbség ott már nincs (se a 125/250 között, se a 500/600 között).
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
3973 levél
Válasz 05.06.16. 09:34 #1557
Petyo
na valami ilyen szépségre gondoltam

még
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3973 levél
Válasz 05.06.16. 09:05 #1556
Petyo
És rögtön valami nagyobb vassal akarod kezdeni?

Én valahogy úgy képzeltem, hogy előszőr mondjuk egy 125-ös, és szépen menni fel, 250, és a végén mehet a 600-as. Ezzel csak az a gond, hogy sok idő, (jó a tapaszalatszerzéshez úgyis az kell) meg a célig venni kell és eladni 2 másik motort. Az pedig acera.

U.I.: Bocs, hogy külön ment, de így jött sorba, meg ahogy eszembe jutott.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3973 levél
Válasz 05.06.16. 08:59 #1555
Petyo
A 120 valahonnan beugrott. Tegnap nézegettem motorokat és lehet, hogy a 250-esről rémlett a 120. A lényeg, hogy több mint 2* annyi, mint én.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3973 levél
Válasz 05.06.16. 08:57 #1554
Petyo
Hát ez az. Milyen szánalmas már. Mert ha egy lánynak segíteni kell, ok, de.... Hízni meg nem akarok csak ezért.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
1514 levél
Válasz 05.06.15. 15:40 #1553
balpet
Furcsáltam én ezt a 120 kg-ot a 600-as CBF-hez. Megnéztem, és sztem az 190 kg. Ettől mondjuk jól írtad, ez is több, mint 120. De az sem veszélyes egyáltalán.
---
1514 levél
Válasz 05.06.15. 15:30 #1552
balpet
Az én 250-es chopperem is megvan 140 kg, sztem ez kevésnek is számít. Egyáltalán nem vészes, nagyon könnyen kezelhető minden helyzetben. Amit meg leírtál, arra a CBF sztem tökéletes lenne. De akár a Hornet is simán.
---
1623 levél
Válasz 05.06.15. 15:04 #1551
Megatron
Akkor neked is kell segítség hogy esés után fel tud állítani a motort!

Nefélj én is nagymocira akkarom lerakni a jogsit!
Ave Caesar, morituri te salutant!
3973 levél
Válasz 05.06.15. 14:32 #1550
Petyo
Úgy érzem van annyi józan eszem, hogy nem húznám neki rögtön. Talán még utána sem. Nem speed gépet akarok, hanem olyat, amivel ki tudok menni a természetbe motorozgatni, kényelmesen, tájatnézni, túrázni sz'al nem öngyilkos módon szálguldozni.
Kocsival is szép óvatosan tanultam bele anno. A mai napig nem vagyok egy gyorshajtó. A gondom az, hogy 67 kiló vagyok. Az a motor meg több mint 120.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
1514 levél
Válasz 05.06.15. 14:24 #1549
balpet
Nem lenne ezekkel a motorokkal semmi gond sztem, csak ésszel kell csinálni. A CBF600 pl nagyon kezes motor hírében áll, kezdőknek is előszeretettel ajánlják.
---
3973 levél
Válasz 05.06.15. 14:09 #1548
Petyo
Hi All!

Ismét benéztem. Az idei motorvásárlást elhalasztottam, mert kocsit vettem. De szerintetek mekkora fába vágom a fejszém ha tulajdonképpen tapasztalatlanul rögtön a nagymotorra teszem le a jogsit? lehet, hogy jövőre meg is lenne rá a lóvém. A végső cél meg egy 600-as Hornet. Tegnap beleszerettem. Bár a CBF600 is tetszik. (bár tudom egy ekkora géphez sokat kell gyakorolni kisebbeken.)
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
1514 levél
Válasz 05.06.15. 13:42 #1547
balpet
Jah, nem túl nagy átalakítás, szal az alap ugyan az lehet. Egy régebbi Revüben egy DR-Z 400 E mocit alakítottak supermotóvá, ezeket cserélték: kormány, kerekek, fékrendszer, futóműhangolás, kb ennyi, még pár apróság.
---
1963 levél
Válasz 05.06.15. 12:57 #1546
Rettenthető
Valaki kifejetené nekem, hogy mi a különbség a cross és a supermoto között (a járművet illetően)?

Így első ránézére kerék + futómű, de az alap ugyanaz. Szal?
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
1623 levél
Válasz 05.06.15. 12:23 #1545
Megatron
Hát nálunk is sürüsödnek a felhők! Már megint piszok rosz idő igérkezik!
Ave Caesar, morituri te salutant!
1514 levél
Válasz 05.06.14. 23:01 #1544
balpet
Elő nem veszem a mocit, ha esős idő van. Itt mostanában egész jó az idő, de lehet hamarosan elromlik. Ha esőben kell gyorsan menni vhova, marad a kocsi, az már kevésbé izgat, mennyire gedvás, azért néha azt is lemosom.
---
1623 levél
Válasz 05.06.14. 22:51 #1543
Megatron
Csak megtollak!
Az esső nem semmi, azt hiszi az ember hogy végre letisztítja a járművet, de nem ááááá csak eléggé hülyén rászárad ujra!
Ave Caesar, morituri te salutant!
1514 levél
Válasz 05.06.14. 16:10 #1542
balpet
Csak aztán nehogy túl közeli legyen a találkozás.

Ma 3 órán át tisztítgattam a mocit. Szép tiszta lett, a ponyva is rajta van, nehogy rászálljon egy porszem.
---
1623 levél
Válasz 05.06.14. 15:06 #1541
Megatron
Lehet hogy találkozunk és is mindig a záróvonal mellett haladok!
Ave Caesar, morituri te salutant!
1514 levél
Válasz 05.06.13. 07:45 #1540
balpet
Ezért is szoktam a sávom bal oldalán motorozni. Aki előzni akar, menjen csak át a szembesávba, és csak akkor, ha nem jönnek szembe.
---
1963 levél
Válasz 05.06.13. 00:26 #1539
Rettenthető
Triple-t még egy darabig nem igen veszek.
Ha akkor még árulnak Kawa ER-5 -t mire összekaparok 1.2 m-t, akkor azt, ha nem akkor így jártam, nézek valami hasonlót.
Triumph-fal és más hasonló nagyobb kategóriás motorral az a baj, hogy az ára is nagyobb kategóriás


Aztán valahogy mégsem Lillafüred lett belőle...
Terv szerint regéci vár (akkor még nem tuduk mien oda a feljutás) és boldogkőváraljai vár.
Nos a regéci várhoz egy iszonyat meredek 2.2 km-es földút vezet, amin nincs az az isten aki felmegy - krosszmotorral talán.
De a főpoén az, hogy mire odaértünk elkezdett úgy szakadni az eső, hogy nagyon... így visszamentünk Tokajra...
Szal Regéc kihúzva, mint meglátogatandó vár, bár az odafele út - még ha nem is a legsimább, mert kátyúk imitt-amott azért khm vannak - de az erdőben tekergőző út (jobbról, balról patak folyik, imitt-amott átfolyás az úton ) azért szép, de a max biztonságos tempó nem lehet több 60-nál. Összevissza durván ~320 km körül mentünk.


Az autósokkal mostmár általánosságba véve elmondhatom, hogy magyar ember, magyar utakon, magyar motorost vagy szigorúan beláthatatlan kanyarban előz, vaaagy 20 cm-nél nem több oldaltávot tartva egyenes szakaszon. A keményebbek meg ezt a kettőt ötvözik.
Csak egy-két sofőrt láttam - aki feltehetőleg elaludt a volánnál - normális oldaltávval és egyenes szakaszon előzött.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
20332 levél
Válasz 05.06.12. 21:27 #1538
Z-Master
Én se tolom 150-nél jobban a pályán mert trafi van.

Bár mondjuk ma felgyorsultam 205 környékére de vissza is vettem a gázt 120-ra utána. (verdával)
1514 levél
Válasz 05.06.12. 13:51 #1537
balpet
Ott egyszer jól megcsípett egy darázs a csónakázó tavon.
Nagyobb járgányban milyenben gondolkozol, jöhet a Speed Triple?
---
1514 levél
Válasz 05.06.12. 13:49 #1536
balpet
Én pályán még egyszer sem vezettem, de utasként sem voltam vmi sokszor. A mostani mocimmal sztem nem is mennék fel rá, talán majd egyszer egy nagyobbal.
---
1623 levél
Válasz 05.06.12. 13:41 #1535
Megatron
Teljesen igazat adok a corsával majdnem lenyomtak egyszer. Tipikus merdzsos ürge azt hiszi hogy neki mindent szabad, nagy libidoval rendelkezett, másra nem is figyelt volna!
Ave Caesar, morituri te salutant!
4956 levél
Válasz 05.06.12. 09:34 #1534
bodajoci
Lehet, hogy furcsáljátok, de én az autópályát utálom a legjobban. Tök para az egész. 140-150-nél nem merek jobban menni, mert mindig velem van olyankor a család, ha autópálya közelébe keveredek. Kívül mennek kb 100-al a nagy tetvek, akiket állandóan kerülgetni kell, ha meg belülmarad az ember, akko állandóan a kibaszott tükröket kell bámulni, mert percenként jön vmi bömös v mercsó, ami le akar tolni
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1963 levél
Válasz 05.06.11. 23:16 #1533
Rettenthető
Holnap megyek Lillafüredre, ha minden jól megy...

Csakhát a baráti körből mostmár mindenkinek 250 vagy felette van a ccm, s hát biza az én kis 125-mel alig bírom őket követni, gyilkolni meg nem akarom... szal lassan el kell kezdenem kaparni egy nagyobb járgányra...
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
20332 levél
Válasz 05.06.11. 19:27 #1532
Z-Master
1514 levél
Válasz 05.06.11. 19:10 #1531
balpet
Asszem ki fogom próbálni már ezt a hajnali motorozást is.
---
1514 levél
Válasz 05.06.11. 18:47 #1530
balpet
De én szegedi vagyok, szal általában innen megyek vhova. Pl jó sokszor mentem Miskolcra, utasként meg már milliószor megvolt, ez igencsak 300 km-es táv. Vannak azért addig elég gyér forgalmú utak, amik nem is annyira ellenőrzöttek, vagy kb tudjuk hol lehet számítani 'veszélyre', szal néha meg lehet küldeni a kocsit kicsit. Én sem mindenhol 50 és 90-nel megyek, de nem tolok/villogok/lökök le senkit az útról, meg nem megyek bele kétes helyzetekbe, hogy veszélyeztessem magamat, vagy másokat. Ez a lényeg sztem.
---
1623 levél
Válasz 05.06.11. 18:32 #1529
Megatron
Ha Pestről akkarsz menni valahova nincsen Mo-n olyan magyar város ami 300 km en kívül esik! Legalább is nem sok! Nekem is az utazósebességem 90-95-100 körül szokott lenni! De más nem!
De az a 10 km/órával több nem mondható nagy sebességkülönbségnek!
Ave Caesar, morituri te salutant!
4956 levél
Válasz 05.06.11. 17:24 #1528
bodajoci
Az biztos Nem vót akko még lóf@sz se Szegény gép bírt menni 135-öt óra szerint legalábbis...Yeah!
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
20332 levél
Válasz 05.06.11. 17:08 #1527
Z-Master
Nem is volt annyi "radar".
4956 levél
Válasz 05.06.11. 16:41 #1526
bodajoci
Yo régen volt má, asszem úgy '86 nyarán, mikor hajnali 3-kor nekiindultam, azt lezavartam fullgázon a Kanizsa-Siófok szakaszt, úgy 40 perc alatt. Az volt ám a feeling, jah 250-es ETZ-vel. Asszem egy farkaskutyával találkoztam mindössze, vhol Fonyód környékén
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1963 levél
Válasz 05.06.11. 11:58 #1525
Rettenthető
"A pirosnál meg mindig mögéjük/melléjük érek."

És estleg 100 méteres kocsisor áll, Te meg jobbra akarsz elmenni, akkor Ő még a 3. pirosnál is ott figyel mikor, Te már a francba jársz

"Ezért is jó éjszaka, a kihalt utakon motorozni."

Ettől már csak egy jobb időszak van, hajnal. Múltkorában is csaptam egy kört hajnal 4 órakor, de sztm azt az érzést, hogy az országúton érnek a felkelő nap első sugarai azt nem lehet semmihez hasonlítani...
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
1514 levél
Válasz 05.06.11. 11:04 #1524
balpet
Azért mondjuk 300 km-es táv esetén egy 60-as átlagsebesség helyett a 70-es majdnem egy órával rövidebb utat eredményez. Országúton nálam is inkább 100 az utazó, mint 90.
---
1623 levél
Válasz 05.06.11. 10:11 #1523
Megatron
Csak képzeld el hogy oda mész ahová a másik! Te 90 el mész ő 100-al még ha kiszámoljuk is akkor is csak nagyon nagy távolságoknál lesz akkora előnye amiért érdemes lenne gyorsan hajtani! Mo-n meg nincsen ilyen távolság!
Ave Caesar, morituri te salutant!
1514 levél
Válasz 05.06.10. 23:48 #1522
balpet
Én sem értem, hová siet mindig mindenki. A pirosnál meg mindig mögéjük/melléjük érek... Ezért is jó éjszaka, a kihalt utakon motorozni.
---
1623 levél
Válasz 05.06.10. 23:09 #1521
Megatron
Kapod vagy veszed?
Ave Caesar, morituri te salutant!
11357 levél
Válasz 05.06.10. 21:24 #1520
Tyrn
nekem lehet,h jovore lesz robogom.ez lenne az elso mmotorom,istenem de örülnek neki.
1623 levél
Válasz 05.06.10. 21:22 #1519
Megatron
Nem azért mondtam, tapasztalatból mondom!
Látnátok ha a kocsiban van a családom akkor én vagyok az akit mindenki leelőz, mert állandóan rágják a fülem, hogy ne menjek gyorsan. Én csak azt nem tudom megérteni, hogy az 50 es tempót ki tartja be (a tanulóvezetők). Már volt olyan nem is egyszer, hogy mentem 60-al, és levillogtak az utról, mert annyira sietős volt nekeik! (Buzi MErcisek) !

Ha lenne motorom, annyira azért figyelnék, mert ahoz túlságosan is szeretem az életemet!
Ave Caesar, morituri te salutant!
20332 levél
Válasz 05.06.10. 19:13 #1518
Z-Master
1514 levél
Válasz 05.06.10. 12:27 #1517
balpet
Finster lesz ez is?
---
20332 levél
Válasz 05.06.10. 11:46 #1516
Z-Master
Holnapra kész a kipufogóm.
1514 levél
Válasz 05.06.10. 10:49 #1515
balpet
Asszem vmi crossmotorszerűséggel csinálják, de végülis mind1. A robogósoktól meg néha nekem is égnek áll a hajam. De azért van köztük is rendesen közlekedő, nem akarok én is az általánosítás hibájába esni. Akad olyan autós is, amelyik full előzékeny a motorosokkal szemben. Mondjuk lehet az ilyen is csak azért, mert ő is motoros, csak éppen autót vezet...
---
1963 levél
Válasz 05.06.10. 00:21 #1514
Rettenthető
És ha esetleg nem utálnának minket motorosokat eléggé, akkor a hírekben is ott figyelt, hogy motorosok Bp.-n betörik a kocsiszélvédőt a dugóban, lenyúlják az első ülésen található értékeket és huss el...
Bár nem ismerem konkrétan az esetet, de azok sztm kurvára robogósok... a kettőt meg rohadtul nem kellene keverni ám.
Ahogy egyre többet motorozok (motoroznék, ha nem lenne ekkora gány idő), egyre inkább kezdem megutálni a robisokat... kiba felelőtlenül közlekednek és ha valami bajt okoznak, akkor még rendszám sincs, hogy felírd mielőtt lelép az a kis getva... fú de rühellem őket.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.