Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autó-motor sport

1222 levél
Válasz 03.02.17. 21:55 #1411
Peac
Mephisto: Nyilván a pénteki 1. időmérő edzésre gondoltál. - Szerintem nem valószínű, hogy közvetíteni fogják a magyar RTL-en, de a németen biztosan fogják. De anak nagyon örülök, hogy rajtam kívül még valaki elismeri Fischo zsenialitását.

Pyrogate & Mephisto: Nick Heidfeld egy nagyon jó pilóta, de határhelyzetben sajnos elég furcsán reagál. Sajnos ezt a 2002-es szezonban legkevesebb két alkalommal is láthattuk. Egyes elemzők neki tulajdnították a Melbourne-i csatatér okozását a rajt után és ugye arra mindeni emléxik, hogy az A1 Ringgen mit művelt szegény srác (Takuma Sato elkaszálása). Mindkét esetben az volt a fő ok, hogy Heidfeld megijedt. Ausztráliában Ralf repülésétől, Ausztriában - húh, nem emléxem pontosan, de talán - Webber nagy fékezésétől. Oké, erre mindannyian azt mondjuk, hogy természetes emberi tulajdonság, de az F1-hez kötél-idegek kellenek és hideg vér. Raikkonen ilyen szempontból egyértelműen Heidfeld fölött áll.

Pyro.: Button-nak még nem lefutott a karrierje. Akárhogy is, még mindig nagyon fiatal és tehetséges. Egy kicsit nehéz lenne a dolga, ha a VB-címre pályázna ebben a mezőnyben, de megvan rá az esélye. Schumacher sem 22 éves korában lett világbajnok (legalábbis azt hiszem). Tényleg! Mennyi idős is volt '94-ben?

Peac
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
5959 levél
Válasz 03.02.17. 21:18 #1410
Mephisto
Vajon az új szabályok miatt a pénteki szabadedzést is közvetítik majd?
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
20579 levél
Válasz 03.02.17. 21:02 #1409
Pyrogate
Én Heidfeldet, meg Buttont kedvelem nagyon!!!!
Csak sajnos Buttonnak elcseszték a karrierjét.......
5959 levél
Válasz 03.02.17. 20:44 #1408
Mephisto
Schumi alatt előbb természetesen Ralphot értettem! Elnézést, lemaradt.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 03.02.17. 20:42 #1407
Mephisto
Télleg, haverokkal sokat vitáztam ezen a Raikkonen dolgon. Az O.K., hogy nagy tehetség, de elég nagy tehetség? A srác a gagyi Sauberrel jópár pontot szerzett első futamán, ami meglepő kora és kevés tapasztalata ellenére. De a McLaren úgy szerződtette Raikkonent, hogy Heidfeldnek majd' kétszer annyi pontja volt abban az évben, tehát mégiscsak jó volt akkor az a Sauber!

Persze nagyra tartom, nagyobbra, mint Montoya vagy Bari vagy Shumi, de még mindig Fisichellát tartom a legnagyobbnak, a technikás pályán derült ki, ki a legjobb. És ő dobogós vagy közelében van minden évben Monaco-ban, ha épp nem esik ki.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
1222 levél
Válasz 03.02.16. 23:50 #1406
Peac
Szerintem Raikkonen-nél méltóbb utódja senki sem lehetne. Én örülök, hogy Ő került a helyére. Biztos vagyok benne, hogy még VB lesz a srác!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
5959 levél
Válasz 03.02.16. 23:31 #1405
Mephisto
Nézd Hakki mindig tudott Sumi nyomában lenni, pedig az utsó két szezonjában hihetetlen kieséssorozatot ért meg. A McLaren akkor télleg a leggyorsabb (de nem a legjobb) volt, de csak fél százalék előnnyel! Izgalmas versenyek voltak még pár éve! Haki nélkül sokkal unalmasabb!
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
1222 levél
Válasz 03.02.16. 23:06 #1404
Peac
Sokan vagytok itt maximalisták sajnos! Hogy mást ne mondjak, a 2001-es Burti-baleset a középmezőnyben történt, ami azt hiszem a Formula 1 egyik legemlékezetesebb pillanata volt.

Tavaly a Heidfeld-Sato crash szintén nem a pole-ban történt. A fél körön át tartó Montoya-Raikkonen előzgetés sem az első helyért ment.

Ti csak az első helyet nézitek?

Szegény McNish, amikor már amúgy is minden mindegy volt, elnézett egy kanyart. Nem az elején volt az időméréseknek, mégis mennyire pórul járt...

A Formula 1 nem csak a Pole Position és a Leader szavak elegye! Az meg a másik, hogy a Ferrari 2001-es "berobbanása" nagy meglepetés volt mindenkinek. Ez 2002-re mégdurvább volt. 1998-ban ugyanekkora előnye volt a McLaren-csapatnak. Az évadzáró futamon Mika Hakkinennek küzdenie kellett a VB-címért.

Ne temessünk még!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
5959 levél
Válasz 03.02.16. 22:38 #1403
Mephisto
Hm. Sumi megint, brutális 2 Mp-el megdöntötte a helyi pálya csúcsát. Az új Ferrari sajnos az új pontrendszer ellenére is mindig elől lesz. Azért, mert az első 8 kap pontot és az első és a 2. között csak 2 pont a különbség, attól még unalmas lesz a szezon, mert az előzéseket csak a Ferrari fogja produkálni, azt is a lekőrözések alkalmával...
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
20579 levél
Válasz 03.02.14. 22:19 #1402
Pyrogate
Akkor inkább nem is magyarázom el
Ezt akkor már életed végéig nem fogod megérteni
1222 levél
Válasz 03.02.14. 22:02 #1401
Peac
...dögöljek meg, ha ezt értem!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
5959 levél
Válasz 03.02.14. 21:16 #1400
Mephisto
500000 perc múlva elhúz! Egy év!
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
1280 levél
Válasz 03.02.14. 00:33 #1399
Loeb
Jó meglátás!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.14. 00:26 #1398
Peac
...MIT ÉR AZ ERŐ, HA NEM URALOD?!...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.02.14. 00:21 #1397
Loeb
Volt alkalmam nekem is tapasztalni, az egyik ok ő volt amiért érdemes volt kijárni a Gyorsokra!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.14. 00:13 #1396
Peac
Aha. Láttam. A szomszéd leány barátja szerelő az egyik R1 csapatnál, és ő mesélt már a Barnusról. Az ember el sem hinné, de állítólag tényleg ilyen az életben is...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.02.14. 00:07 #1395
Loeb
Remélem nézted Kőváryt a Fábryban, még mindig kész az ürge!!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.12. 23:28 #1394
Peac
Amúgy a Ferrari eredményein nem kell csodálkozni!!!

Láttátok az autót? Egy merő aerodinamika az egész. Szinte hihetetlen. Állítom, hogy nincs az a szélcsatorna, amiben ne rendezné át a füstöt. Nézzétek meg az "f1-live"-on! Besz*rtok, az biztos! Kiváncsi leszek az idei pályacsúcsokra...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.02.12. 22:49 #1393
Peac
Biztos mondták neki, hogy "elmenni jó".
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.02.12. 21:23 #1392
Loeb
Percek kérdése!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
5959 levél
Válasz 03.02.12. 19:58 #1391
Mephisto
hát nem, mert még nem is ment el
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
1280 levél
Válasz 03.02.12. 13:41 #1390
Loeb
Úgy látszik nem sínylette meg a Ferrari Brawn távozását! ÁRULÓ
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
882 levél
Válasz 03.02.12. 06:22 #1389
voki
Sőt, délután még mefejelte egy másodperccel a farigcsálást, most valami 57 másodperc körül van neki egy kör Fioránóban. Valami csudadolgot csináltak az olaszok, viszont azt nem tudom, hogy lehet a tökéletest tovább tökéletesíteni.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
1222 levél
Válasz 03.02.11. 22:37 #1388
Peac
Majd az unokáinknak mesélhetjük.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
5959 levél
Válasz 03.02.11. 22:34 #1387
Mephisto
na közben beállított egy körrekordot 3 tizeddel valamelyik tesztpályán, tehát úgy nézki nagy eredménnyel fog távozni a F1-ből
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
1222 levél
Válasz 03.02.11. 22:24 #1386
Peac
És Bruce McLaren?

Jesszusom, most elbizonytalanodtam. - Ugye, így hívták?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
11784 levél
Válasz 03.02.11. 22:22 #1385
Ghoost
Na ne már, ez lol.
Akkor a ferrarinak annyi
Sumi nagyon jó pilóta de csapatfőnöknek, Alen Prostnak sem jött össze pedig ő sokkal jobb volt suminál, bár nem is kapott ennyi pénzt.
Jó Brabhamnak összejött de az már régen volt...
20579 levél
Válasz 03.02.11. 21:45 #1384
Pyrogate
Év végén visszavonul, és ő veszi át Ross Brown helyét!!! De az is lehet, hogy megy Todt is, és akkor Sumi az ő posztjára kerül.....
1222 levél
Válasz 03.02.11. 08:34 #1383
Peac
Ezt melyik médiumban hallottad?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
5959 levél
Válasz 03.02.10. 22:09 #1382
Mephisto
Halottátok? Sumi azt nyilatkozta, hogy a visszavonulást fontolgatja.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
1280 levél
Válasz 03.02.09. 18:07 #1381
Loeb
Ne kényszerítsél hogy elmagyarázzam!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1280 levél
Válasz 03.02.09. 18:05 #1380
Loeb
A finn Marcus Grönholm nyerte a Uddeholm Svéd Rallyt.

Végeredmény:

1. M GRÖNHOLM 3:03:28.1

2. T MÄKINEN +50.8

3. R BURNS +1:17.9

4. M MÄRTIN +1:45.8

5. C MCRAE +2:15.8

6. P SOLBERG +2:19.1

7. S LOEB +3:14.7

8. T GARDEMEISTER +3:19.2

9. C SAINZ +3:24.2

10. F LOIX +3:36.4
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1280 levél
Válasz 03.02.08. 18:53 #1379
Loeb
Uddeholm Svéd Rally 2. napja után:


1. M GRÖNHOLM 2:03:29.1

2. T MÄKINEN +38.8

3. R BURNS +1:00.9

4. M MÄRTIN +1:46.0

5. C MCRAE +2:02.5

6. P SOLBERG +2:12.1

7. T GARDEMEISTER +2:25.8

8. C SAINZ +2:30.1
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.08. 01:10 #1378
Peac
Ezeket az időbeli különbségeket amíg élek, nem értem meg. - Az én F1-gyel terhelt agyammal.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.02.07. 18:24 #1377
Loeb
A Rally VB második futamán, az Uddeholm Svéd Rallyn, az első nap után a 206 WRC-vel versenyző Richard Burns vezet.

1. nap:

1. R BURNS 1:05:01.8

2. M MÄRTIN +54.0

3. C SAINZ +56.4

4. C MCRAE +1:19.4

5. S LOEB +2:11.3

6. H ROVANPERÄ +4:34.1

7. P SOLBERG +8:02.9

8. T MÄKINEN +9:57.1
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1280 levél
Válasz 03.02.07. 18:12 #1376
Loeb
Igen valahogy úgy, bár a némelyik Calibra motorja nem igazán az igazi, de ez elég ritka. Én is csak egy felmérés alapján hallottam róla!

"Info"-s mailra jöhetnek!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.07. 09:19 #1375
Peac
A Clibra és a Vectra igazából csak optikailag/aerodinamikailag különböznek egymástól. - Lényegében ugyanaz a két autó.

Hová küldjem a trabis képeket?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.02.06. 19:35 #1374
Loeb
Zsííír király borulóművész!

Trabi képek jöhetnek majd én is küldök valami érdekeset!

Calibra vs. Vectra közül szerintem Vectra. Jobban bírja a "kenést" meg magasabb építésű kasznival rendelkezik mint a Calibra, és ez padkáraparkolásnál nem elhanyagolható szempont ugye!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.06. 12:23 #1373
Peac
Kőváry után szabadon?

A C8 túl nagy! Néha még az omegával is kényelmetlen kölekedni a nagy mérete miatt. Talán jövő ilyenkor összejön egy Calibra, vagy egy Vectra. - Ezek a terveim a közeli jövőre.

Rallyautónak egy zsigulit vennék. Dolgoztam egy cégnél, ahol egy Trabant 1.1 volt a cégautó, és sajnos elég gyakran kellett használnom. - Minden alklommal halálfélelmem volt benne.

De a 601-es aranyos. Ha gondolok, küldök néhány ényképet, mert gyűjtöttem egy időben.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.02.05. 19:17 #1372
Loeb
Hát nem állnék ki veled gyorsulni!
Jelenleg saját kocsim nincs "apuka" kocsiját nyüstölöm ez egy Seat Malaga GLX 1.2 <- Na ezért nem! Vmax:170 km/h, de hidd el nagyon féltem!
Nem tudom, minden gyártmányú kocsinak megvannak az előnyei és hátrányai, én nem favorizálok országokat. Ami bejövős az a Xsara, C8, de most egy új Punton jár az agyam.
Ja meg van egy "koszosom" is, ez egy Trabant 601, de ez csak ökörködésre (bukócsöves,sportülés nem Sparco csak sport). Elég ratyi állapotban van de amire kell arra jó!Az álomautóm pedig egy Citroen Xsara 2.0 VTS WRC optik.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.05. 07:10 #1371
Peac
Az Opel stimmel. Omega 2.4i, de nem egy komoly szerkezet! Sportkipufogó, nagyon jó gumik és egy 3 kilós bakancs benne az összes tuning.

Én világ életemben német autó hívő voltam, és valószínűleg az is maradok. Bár egy EVO VI-ost nem utasítanék vissza.

De még mondok ezt-azt a nagy szerelmemről:
Kicsit problémás ugyan a soros négy hengerre elosztani ekkora lökettérfogatot, mert a motor ugyan szépen jár, de örülök, ha 12-13 liter alatt tudok vele közlekedni. Cserébe nagyon kényelmes, ha kell gyors, a méretéhez képest stabil és strapabíró.
Az eddigi legnagyobb gördülése 195 km/h volt, mert nem mertem tovább nyomni az egészen lekoptatott téli giumikkal, amik amúgy is csak 175-ig voltak kalibrálva.

Te mivel jársz?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.02.04. 21:16 #1370
Loeb
Hát az alvázmosásukkal én sem nagyon vagyok megelégedve, de összességében jó!
Milyen kocsid van? Ameddig eljutottam az egy Opel Kadett?? Talán!?
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.04. 21:11 #1369
Peac
Tény, hogy a piros háromszögék viszonylag olcsón mosnak, de azt nem szeretem nagyon, amikor a rendszámtábla alsó fele szürke, a felső pedig hó-fehér... - Legalábbis ez az egyilk XI. kerületi piros háromszögnél így megy...

De sebaj! Ha normális időjárás lesz, ismét saját kezűleg mosok.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.02.04. 19:57 #1368
Loeb
Hát ez szép! Én a piros háromszögeseknél 950Ft-ból megúszom mindezt.

Itt az ideje, most kezdődik a teljes évad, hajrá!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.04. 07:03 #1367
Peac
Egy kék rombuszos benzinkútnál.

1250 a gépi mosás + 190 a gőzborotvás előmostás... Lehet, hogy csak tőlem kértek ennyit, mert nagy kocsi.
(Egy pici látható belőle az impresszumban)

Az az igazság, életemben először konkrét ralliversenyen dec. 28-án voltam Tbálinton. OB-re még nem jártam ki. - De, hogy Esztergom messze van, az tuti.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.02.03. 18:47 #1366
Loeb
1440??? Hol mosatod a kocsidat????

Mit szólsz, Esztergom helyett Salgó?!F...a!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.02. 21:54 #1365
Peac
A tegnapi cspatás ára (benzint és amortizáiót figyelmen kívül hagyva): 1440.- Ft egy benzinkúti autómosóban.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.02.02. 15:20 #1364
Loeb
Pontosan nem tudom de olyan körül mozog!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.02.01. 23:31 #1363
Peac
Igaz a pletyka, miszerint 20 millió forintnak megfelelő összeg a nevezési díj egy VB-futamra?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.02.01. 20:21 #1362
Loeb
Jól van tehát csapattad!
Benik Balázs leadta a nevezését a Rally VB Törökországi futamára, na ha így haladunk minden második futamra jut egy magyar!Nem bánom!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.