Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autó-motor sport

2064 levél
Válasz 02.03.03. 15:09 #1011
Norad2
A Ferrári nyert a sokatok álltal oly nagyra tartott Sumival együtt
Persze az öccse se volt rosz az elején. Végre egy verseny ahol törnek az autók de senkinek nem lesz baja... Mindenesetre szemétség volt a bíráktól, hogy nem rendeltek el új rajtot.

Na szóval Ferrárik előre! Csak így tovább

(azt nem anyázni a győztes pilótát. Ő nyert, megérdemelte és kész. Nem tom mért kell fojton szidni! A jobb nyer álltalában. kiv ha valakinek szerencséje/pechje van...)
OTAKU
2064 levél
Válasz 02.03.02. 19:36 #1010
Norad2
A FErrárik arattak mint mindíg.
No comment Csak így tovább
OTAKU
20579 levél
Válasz 02.03.02. 17:39 #1009
Pyrogate
Hát kár volt, hogy csak 30 percig volt igazi "verseny". A Sato meg aztán jól kiszívott.
Szerencsére kedvenceim egymás után jöttek:Heidfeld, Massa, Button, és szerencsére Ferrari nyert!!

A Verstappen meg menjen a Prosthoz, hagyja békén Massát....Bár ez a Prostos dolog is kicsit húzós Walkinshawval....
3857 levél
Válasz 02.03.02. 16:49 #1008
norfeus
Az új riporter ényleg elég gyengus,talán ideges volt vagy ilyesmi,Palik meg hozta a szokásos formáját.
Szerintem idén is a Ferrari,BMW,MCLaren kozul kerul ki a gyoztes,mint ahogy az idomérobol is kiderul, a Toyota majd csak hovore lesz szerintem jo.
"Az elso pofon a legnagyobb,aztán a tobbit lassan megszokod"
5959 levél
Válasz 02.03.02. 16:43 #1007
Mephisto
Palik Laci első beszólása: "Schumacher B" (a Sumi-öcsit lazán kategorizálta)

A másik riporter egy akkora tuskó. Mióta lehet mindent beállítani menet közben a boxból a kocsikon? Szerinte már ide elért a Forma egy. Elért, de ő aztán lemaradt, mert ezt a funkciót már egy ideje kiszedték...

Tudtommal a boxban meg 60-al lehet menni, nem 80-al...
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
11784 levél
Válasz 02.03.02. 15:17 #1006
Ghoost
1. barichello
2. cipész
3. kis cipész
4. Colulthard
5. Räikonen
6. montoya
20579 levél
Válasz 02.03.01. 21:27 #1005
Pyrogate
Túl korán van, meg nem nézem az időmérőt, csak 12-kor. Túl unalmas. Különben is, majd a versenyt élőben.
11784 levél
Válasz 02.03.01. 20:39 #1004
Ghoost
aha majd holnap kiderül
02:55kor lesz az élő időmérő holnap.
882 levél
Válasz 02.03.01. 20:11 #1003
voki
Lehet, hogy már Malajziában 12 csapat lesz. Valami angol befektetési csoport megveszi a Prost csapat hagytékát, a motorokat tom walkinshow szállítja majd. Kíváncsian várom a folytatást.

Nem az időjárás kedvezett a Sunyinak, mindenkinek ugyanolyan volt, csak a csapatok taktikáztak, majd az időmérőn minden kiderül.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
11784 levél
Válasz 02.03.01. 19:53 #1002
Ghoost
én Räikonennek drukkolok
cioész volt az első a szabadedzésen de azt halottam csak az időjárás kedvezett neki
5959 levél
Válasz 02.03.01. 19:53 #1001
Mephisto
Nem változtam semmit.

De akkor is az enyém az ezredik

(fogadjunk, készültetek oltani azt, aki megszerzi, de szívetek mélyén ti is pályáztatok erre )

Nos, Gentlemen, start youj engines!
INDUL A SZÁGULDÓ CIRKUSZ!
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.03.01. 19:51 #1000
Mephisto
1000
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.03.01. 19:51 #999
Mephisto
Vajon miért írok ennyi hozzászólást?
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.03.01. 19:51 #998
Mephisto
Ti kinek drukkoltok?

Amúgy olvastam Talma interjúját, szurkolok majd a fiúnajk, csak éppen nem biztos, hogy TV közelben leszek :"-(
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.03.01. 19:50 #997
Mephisto
Kár, jó lett volna 12 csapat, 24 versenyző
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.03.01. 19:49 #996
Mephisto
Egyébként érdekes, hogy a zárás után dőlt el sok team pilótáinak névsora, s sajnos Prost is ekkor dobta be a törölközőt...

"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.03.01. 19:48 #995
Mephisto
Amúgy szerintem a Ferrari előnye a régi kocsival hajnalban hátránnyá változik...
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.03.01. 19:47 #994
Mephisto
Vasszus, már csak 4 és kilenctized óra, és mindenre választ kapunk...
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
882 levél
Válasz 02.03.01. 18:57 #993
voki
Most néztem a DSF-n a pénteki szabadedzések összefoglalóját, aki teheti nézze meg este 8-tól megint ismétlik.

Jó volt látni újra a fiúket az aszfalton, megint taktikáztak rendesen, csak a holnapi időmérő után merek nyilatkozni az élmezőnyről. Kicsit csalóka az óriási Ferrari fölény, szerintem a többiek taktikáztak.

Az a nagy kérdés, ki lesz a Palik társa, Kolosi Péter azt mondta, ez meglepetés, csak szombat hajnalban fog kiderülni.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
5959 levél
Válasz 02.03.01. 18:52 #992
Mephisto
Úgy értem az IDŐMÉRŐ edzés kezdődik pár óra múlva
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.03.01. 18:51 #991
Mephisto
Pár óra múlva kezdődik a szabadedzés, Ausztráliából, egyenes adásban az RTL KLUB közvetítésében.

De durva, ha elcsesznek valamit, meghalnak.
De durva, a szokásos műsor-bemutatók után egyszercsak megszólal Palik, és kapcsolják az F1-et. De rohadt furcsa lesz!
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
20579 levél
Válasz 02.02.28. 19:27 #990
Pyrogate
Hát a Ferrari műlt évi motorjába beleraktak néhány hasznos újítást a 2002-es motor alapján. Bár a Sauber is fejlesztett valamit a motoron
11784 levél
Válasz 02.02.28. 19:09 #989
Ghoost
szrintem nem az utolsó helyért fog harcolnia a Toyota már idén sem!
jaja a Ferrari és a Sauber uygan oylan motorral fog menni
5959 levél
Válasz 02.02.28. 19:00 #988
Mephisto
A Toyotáról csak annyit, hogy természetesen idő kell, míg beedződnek, nem feltétlenül övék a legbikább motor, de egy biztos érv van a Toyota hosszú távú sikere mellett: a lehető legfrissebb, legújabb, minden alkatrészre kiterjedő, legkorszerűbb cuccokból álló verda a Toyota, és a fejlesztés a kivitelezés, de még a csapat maga is a legfejltettebb technikát használja, ez biztos 2 év előny a többiekkel szemben. 2 év múlva a Toyota simán világbajnok lehet

A Sauber ugyan azzal a Ferrari motorral megy, mint a Ferrari?
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
20579 levél
Válasz 02.02.27. 18:49 #987
Pyrogate
Toyota majd harcol az utolsó kockáért a Minardival, előttük az Arrows és a Jaguar fog közdeni egymás ellen. Aztán jön a közepe a BAR vs Jordan, és Renault vs. Sauber cstával. Az eleje pedig: Ferrari, McLaren, Williams hármas küzd majd. Valahogy így lesz!
882 levél
Válasz 02.02.26. 20:01 #986
voki
Szépen hanyagoljuk a topicot, ezen változtatnunk kellene.

Szerencsére már a nyakunkon az idénnyitó, ismét kéthetent, éjjel-nappal-hajnalban a TV-t "bámulhatjuk", és szurkolhatunk kedvenceinknek.


Lehet, fogadásokat kötni, ki melyen gyors és tartós autót épített az idei szezonra, de ez majd vasárnap hajnali verseny eldönti.

Vajon a McLaren visszatér e a csúcsra, vagy örül majd annak is ha legyőzi a Williams-t. A Ferrari mire magy majd a tavalyi versával, elég lesz e az idei csúcsgépek ellenében(MP4/17, Williams FW24). Lesznek újonc pilóták(Sato, Webber, Mcnish), és egy új csapat(Toyota). Sajnos a Prost tönkrement, de azt csiripelik a verebek, hogy a Professzor egy új projekten töri már a fejét.

Változik, majd a futamot közvetítő csatorna, de a riporter marad, Palik László ismét "kegyetlen" lesz, még nem hallani a társa nevét. Kíváncsian várom az RTL-s színvonalat, vajon mennyit tudnak nyújtani nekünk, lesznek e magazinműsorok?

Tahát szombat hajnal időmérő, vasárnap hajnalban pedig már futam.

MEGKEZDŐDIK A 2002-es SZEZON!!!!!!!!!!!!!
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
5959 levél
Válasz 02.02.21. 19:53 #985
Mephisto
Hú de hosszú, inkább nem olvasnám el... ;-D

Köszi szépen, örök hála.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
882 levél
Válasz 02.02.21. 19:14 #984
voki
Mefi, íme:


Talmácsi Gábor, a gyorsasági motoros világbajnokság nagy reménysége csütörtökön a Társalgóban kifejtette, hogy hosszú távú célja a GP1-be kerülés, azaz Valentino Rossi vetélytársa lenne. Jelenleg azonban az olasz Italjet-csapat másodéves versenyzője, aki hamarosan Fan Clubbal és saját weboldallal rukkol elő.


[origo]: Mikor lesz hivatalos weboldalad? (Rotta)
Talmacsi: Kb. egy hónap múlva. Az url-t még nem tudom pontosan, de lesz!

[origo]: Mikor kezdődnek az éles futamok? (termelin)
Talmácsi: Az első futam április 7-én lesz Japánban.

[origo]: Gábor, anno arról volt szó, hogy ha nem tudjátok másképp kifizetni a nevezési díjat, édesapád eladja a házat. Végül hogyan jött össze mani? Megvan még a házatok? (talmafan)
Talmácsi: A házunk még megvan, most Stefano Favaro menedzserünk segítségével ez az év úgy néz ki, hogy megoldódott. Ahhoz, hogy még jobb motort, még több alkatrészt kapjak, természetesen még több szponzor kellene és még több pénz.

[origo]: A Racing Service-hez képest mekkora előrelépés az Italjet, mondjuk százalékban kifejezve? (mosquito)
Talmácsi: Százalékban nem tudom megmondani, erre az évre az Italjeten kívül az Aprilia Bossini csapathoz tudtam volna szerződni, másnál nem lett volna lehetőség, de ez is csak a pénzen múlik, hogy az ember hova kerül. Remélem, idén nagyon jó eredményeim lesznek és utána a legjobb csapatok fognak értem kapkodni.

[origo]: Az Italjet milyen erős csapat? Mint fociban a Real Madrid? (mosquito)
Talmácsi: Fociban nem vagyok otthon, de úgy érzem, az első tízben benne vannak a GP3-as kategóriában.

[origo]: Tesztelted már az új motort? Mi a véleményed róla, miben más mint a tavalyi? (kame)
Talmácsi: Most volt teszt hétfőn és kedden Valenciaban, hétfőn 20. lettem a teszteken, kedden pedig 17., de nem az eredmény a fontos, hanem hogy minél többet próbáljam a gépet. Sajnos hétfőn estem egyet 160-nál, de nem lett nagyobb bajom. Bajok voltak a futóműbeállítással, remélem a köv. teszten ezek megjavulnak.

[origo]: Azt hallottam, 50 lóerős a motorod, igaz ez? Kevésnek tűnik... (mosquito)
Talmácsi: Ez igaz, ezt az ötvenet 13 500-as fordulatnál adja le, a motorról még annyit kell tudni, hogy csupán 72 kg.

[origo]: Mennyi alatt gyorsulsz százra? Mennyi a vége? (platypus)
Talmácsi: Ez egy rossz kérdés. Itt a versenysportban nem az számít, hogy hogyan gyorsul a motor nulláról százra, mert itt az egyes fokozat kb. százig van áttételezve, a kanyarok miatt... mert nagyon sok helyen egyesben fordulunk. De lehet úgy áttételezni, hogy nulláról százra 3-4 mp alatt érjen. A vége is áttételtől függ, akár 250 is lehet.

[origo]: Milyen az új motor, mármint teljesítményileg? Mert halottam, hogy a váz nem a legtutibb. (bravo)
Talmácsi: A teszteken sajnos a kanyarokban a motorom hátulja pattogott, ezért nem tudtam elég jó időt elérni. Két napig dolgoztunk rajta a mérnökökkel, hogy jó legyen, de utólag kiderült: valószínűleg a váz okozta a problémát, amely gyári hibás lehet. Úgy fest, a köv. teszten két új motort hoznak, és így még több információnk lesz, hogy mi a gond.

[origo]: Mi a legnagyobb különbség egy verseny- és egy hétköznapi motor között? (talmafan)
Talmácsi: Óriási! Az én motorom 100 km-t bír ki és utána az egész motorblokkot fel kell újítani. A kuplung kb. 4-5 startot (elindulást) bírki, utána ki kell cserélni. Egy utcai motor pedig akár több évig is üzemel ugyanazokkal az alkatrészekkel.

[origo]: Na jó, a motorod hamar felgyorsul százra. De mennyi idő alatt áll meg? (brrrrr)
Talmácsi: Nem tudom

[origo]: Szerinted hasznos volna, ha mindenki egyforma motort kapna? (Az F1-ben vannak ilyen törekvések.) (brrrrr)
Talmácsi: Így sincs túl nagy differencia a motorok között, nagyon fontos, hogy ki vezeti, és milyen mögötte a háttér (anyagi, szerelőgárda stb.)

[origo]: Miben jelent előnyt, hogy idén Dunlop-gumikat kaptok? (brrrrr)
Talmácsi: Tavaly is Dunloppal mentem, úgy néz ki, ebben az évben - ha az eredményeim jók az első futamokon - akkor megkapom a gyár által kifejlesztett legjobb gumikat is.

[origo]: Mennyire szoktál elmélyedni a motorok szerelése, tuningolása folyamatában? (oTo) Vagy inkább csak húzod neki?
Talmácsi: A beállítás nagyon fontos, egy edzés után akár két óráig is számolom pl. a váltót, és hogy milyen fordulaton jövök ki a kanyarból. A tuningolással nem kell foglalkoznom, de a beállításokba bele kell, hogy szóljak.

[origo]: Mit szólsz McCoy balesetéhez (kettős lábtörés)? Nem félsz? (platypus)
Talmácsi: Ha félnék, akkor nem motoroznék. Habár egy nagyobb esés után a versenyzők el szoktak gondlokodni, hogy érdemes-e csinálni vagy nem, de amikor nekem volt egy nagyobb sérülésem, és kórházban voltam, a köv. godolatom már az volt, hogy mikor ülhetek már motorra...

[origo]: Hányszor buktál már életedben, melyik volt a legemlékezetesebb? (prerrre)
Talmácsi: Nagyon sokszor buktam, nem tudom összeszámolni, sajnos ez a sporttal jár. A legnagyobbat 1997-ben csehországban estem, ahol eltört a kulcscsontom, operálni kellett és egy hónapot ki kellett hagyjak.

[origo]: Mit érzel egy komolyabb bukas után? (Melinda)
Talmácsi: Ha nagyot esek, fáj mindenem Ha kicsit, akkor felállok és már a köv. edzésre koncentrálok.

[origo]: A mamád mit szól, mikor 160-nal buksz? (talmafan)
Talmácsi: Mondjuk úgy, hogy megszokta... de természetesen félt, hisz a szüleim mindig féltenek.

[origo]: Mennyit kell edzeni ehhez a sporthoz? Hány kilót nyomsz fekve? (mosquito)
Talmácsi: A jó kondíció nagyon fontos, nem az a fontos, mennyit nyomsz fekve, hanem az, hogy minden körben ugyanolyan időt tudjál menni - és ehhez megfelelő kondíció kell. Rengeteget szoktam erősíteni, futni, squasholni.

[origo]: Hány kiló vagy? Kellene még fogynod, mint tavaly? (talmafan)
Talmácsi: 63 kg vagyok, és jó formában érzem magam.

[origo]: Miből áll egy motoros edzés? Köröztök a pályán megállás nélül? (veszpuccsi)
Talmácsi: Idén sajnos csak 30 perc az edzés, tavaly 45 volt, menni kell, ami a csövön kifér és a négy edzés alatt a legjobb beállítást fontos megtalálni, hogy a versenyen minél jobban szerepelhess.

[origo]: Mennyit teszteltek egy évben? (talmafan)
Talmácsi: Ebben az évben négy tesztem lesz, ami biztos, és ha lesz még, az csak jó.

[origo]: Fogtok idén is tesztelni a Hungaroringen? (Ralilovag)
Talmácsi: Remélem igen. Illetve augusztus végén lesz egy sajtótájékoztató, amikor az Italjet itt lesz és akkor biztosan fogok itt körözni.

[origo]: Hol élsz most, amolyan utazó-versenyző vagy? (termelin)
Talmácsi: Én nem szeretnék kiköltözni külföldre, nagyon szeretem a hazámat, de amikor elkezdődik a versenyszezon, akkor folyamatosan utazom.

[origo]: Jobbak a körülmények az új csapatnál? Jól kijössz a csapattagokkal? (kame)
Talmácsi: Annyit kell tudni, hogy a tavalyi szerelőim maradtak, így csak a motor új és a csapattársam.

[origo]: Milyen az új csapattársad? (brrrrr)
Talmácsi: Stefano Perugini nagyon jó fej srác, sok tapasztalata van, hiszen már tíz éve megy a világbajnokságon.

[origo]: Csapaton belül lesz versengés? (kame)
Talmácsi: Mindig van, a csapattársam azt nyilatkozta a sajtótájékoztatón, hogy csak a kipufogóját szagolhatom, de én úgy érzem, hogy nekem igazából nem ő az ellenfelem.

[origo]: Ki a kedvenced a nagyok közül? (platypus)
Talmácsi: Nagyon jó barátságban vagyok Loris Capirossival.

[origo]: Mi a véleményed Rossiról és Biaggiról? (beres)
Talmácsi: Előbb-utóbb vetélytársaim lesznek, remélem.

[origo]: Ha jól tudom (remélem) lesz másik magyar résztvevője is a 125-ös GP-nek. Ki ő, ismered közelebbről? (kiSHAMis)
Talmácsi: Igen, Tóth Imre, nagyon jól ismerem. 16 éves és az én testvéremmel (Talmácsi Gergő) együtt kezdett el motorozni.

[origo]: Mit szólsz ahhoz, hogy idén Tóth Imi is a VB-n versenyez majd? (Ralilovag)
Talmácsi: Örülök, hogy rajtam kívül van még egy magyar versenyző a pályán. Ha nincs velem senki magyar a futamon, legalább vele megoszthatom az élményeket, és ő is velem.

[origo]: Az öcsédet tehetségesnek tartod, mikor szurkolhatunk már neki is? (kame)
Talmácsi: Ő is tehetséges, neki inkább a négyütemű kategória megy, ő is négyéves korában kezdte el a motorozást és szerintem az egyik legtehetségesebb a világon, de ahhoz, hogy ő bizonyítani tudjon, meg kellene teremteni neki a kellő technikai hátteret. Ezen is dolgozunk most.

[origo]: Kit tartassz a legnagyobb ellenfelednek és mennyi idő múlva lehetsz világbajnok? (mosquito)
Talmácsi: Ha minden jól megy, akár idén világbajnok lehetek. De ehhez még több szponzor kell, és ez azzal jár, hogy még több tesztelés, még több alkatrész... A világbajnokságon minden pilóta jó, mindenki az ellenfelem, túl nagy különbség nincs a pilóták között, inkább a pénz és a háttér számít.

[origo]: Ha megnyernéd a vb-t, megoldódnának az anyagi problémáid? (kame)
Talmácsi: Nem a pénzért csinálom, de sajnos pénzből élünk, tavaly szinte semmi fizetésem nem volt, remélem a jövőben ez változni fog.

[origo]: Hogy tudsz megélni ebből a sportból? Tudom, konkrét választ nem várhatok: vacakul? türhetően? jól? állati jól? Bocs, csak a kíváncsiság beszél belőlem (Kovakavics)
Talmácsi: Év közben nincs szükségem nagyon pénzre, mert a csapat áll minden költséget. Csak utazunk, eszünk, repülünk, motorozunk... Egyébként nem a pénzért csinálom, de jó ha van

[origo]: Miért nem vevők jobban a magyarok a motorversenyre? Amennyi erővel a Baumgartnert pénzelik, neked 3x annyi járna! (talmafan)
Talmácsi: Köszönöm, hogy ennyit megszavazol nekem, az autó sokkal drágább sport mint a motor, s nem tudom, miért van ez így...

[origo]: Mit szólsz a négyüteműek térhódításához? Pláne, hogy lassan a 250-ből is 600-as négyüteműt akarnak csinálni. (bravo)
Talmácsi: Szerinetm jó, hogy átállnak a négyüteműre, mert nem szennyezi annyira a környezetet és sokkal kezelhetőbb.

[origo]: Melyik a kedvenc kategórád? Mindig a 125-ösöknél akarsz versenyezni? (talmafan)
Talmácsi: Természtesen nem, a GP1-ben szeretnék majd a jövőben versenyezni, de ehhez jó eredmény kell. És megintcsak szponzor

[origo]: Nedves vagy a száraz pályát szereted? (kame)
Talmácsi: Természtesen a száraz pályát szeretem, de tavaly azért nyilatkoztam, hogy nagyon várok egy vizes futamot, mert ott a gyengébb motorral is jó eredményt lehet elérni.

[origo]: Mikor akarsz feljebb lépni egy vagy két géposztályt? (beres)
Talmácsi: Jövőre - ha minden jól megy - a 250-eseknél, azaz a GP2-ben fogom folytatni a pályafutásomat.

[origo]: Hogyan pörgetik fel magukat a motorosok verseny előtt? (talmafan)
Talmácsi: A többi motorost nem tudom, de én gyakran hallgatok zenét, és csak arra gondolok, hogy a maximumot kihozzam magamból.

[origo]: Nem lehet, hogy az év motorosa díj kicsit a szakágadnak szólt? Úgy értem, Németh Kornél hasonló eredményt ért el a krosszosoknál, de az nem olyan népszerű, mint a gyorsasági. (brrrrr)
Talmácsi: Nem én döntöm el, ki kapja meg a díjat, természtesen vannak nagyon jó versenyzők rajtam kívül, de ebben az évben nekem sikerült megszereznem ezt a címet. Úgy érzem, a gyorsasági motor nincs túlfuttatva a krosszhoz képest.

[origo]: Múlt évben az egyik verseny előtt egy táblát tartottál magad előtt: "Nem turista vagyok!" Ezt mire értetted? (Kovakavics)
Talmácsi: Minden versenyen - amikor tudtam, hogy az Eurosport fel fog venni a startnál - üzeneteket akartam küldeni a magyaroknak, hogy még jobban szurkoljanak. Azért tartottam ezt a táblát a kezemben, mert tudtam, hogy az elsők között fogok motorozni. Sajnos ezen a versenyen pechemre egy japán elesett előttem, így lemaradtam az élbolytól, de a verseny előtt arra számítottam, hogy az első öt között leszek, tehát nem vagyok túrista, hanem egy céltudatos magyar.

[origo]: Ezentúl is csak az Eurosporton leszel látható? (kame)
Talmácsi: Az Eurosporton biztos, a magyar csatornák nem sugározzák élőben a versenyt ebben az évben.

[origo]: Egy év elég volt, hogy minden pályát megismerj? Van kedvenc pályád? (brrrrr)
Talmácsi: Nagyon sok információm van a tavalyi évben megismert pályákról. Az összes pálya a kedvencem, mert mindegyikben van valami különleges. Csak Ausztrália nem oké, mert ott két hatalmasat buktam

[origo]: Nem gondolod, hogy szükség volna egy Fan Clubra, ahol ajándéktárgyakat vehetnénk, szerveznétek utakat a versenyre, képeket, infókat cserélhetnénk rólad? (brrrrr)
Talmácsi: Ez már most megvan, létezik, az Interwheel kétkerekű szakkiállításon már lehet is venni a termékeket. És majd a honlapomon is meg lesz hirdetve.

[origo]: Hol lehet Talmácsi-pólót kapni??? (talmafan)
Talmácsi: Még nem lehet, az Interwheel kiállításon lehet majd először, ami március 9-12-én lesz.

[origo]: Láthatunk valaha versenyt a Hungaroringen? (mosquito)
Talmácsi: Úgy utdom, 2003-ban lesz.

[origo]: Szoktál pc-s játékokat játszani, internetezni, ilyesmi? (talmafan)
Talmácsi: Természtesen, Superbike 2001, 2002, GP500, F1GP2, stb.

[origo]: Ki volt a példaképed, akár más területen is? (talmafan)
Talmácsi: Példaképem mondjuk, hogy Kokó volt, mert nagyon jó eredményeket ért el, és jó volt a háttérmunka is. Amikor kicsi voltam, Freddie Spencer motorversenyző volt a példaképem, mert egy évben megynerte a 250-es és az 500-as világbajnokságot is.

[origo]: Hogy állsz a többi motorsporttal? Kedvenc? (platypus)
Talmácsi: Maximálisan elismerem az összes sportot és sportolót, és nagyon tisztelem a motokrosszosokat, mert télen én is szoktam csinálni, és igen nehéz sport.

[origo]: Hogyan táplálkozol? Kávézol, cigizel? (talmafan)
Talmácsi: Semmi káros szenvedélyem nincs szerencsére Speciális étrendem van, amit a személyi trénerem ír elő. Megpróbálom betartani, ami nagyon nehéz.

[origo]: Melyik a kedvenc ételed? (boss6
Talmácsi: Nagyon szeretem az olasz és a kínai konyhát, de ha lehet választani, akkor bolognai spagetti.

[origo]: Milyen hobbiaid vannak? Érdeklődsz a politika iránt? (mosquito)
Talmácsi: A politika iránt nem igazán. Viszont nagyon szeretek bowlingozni, és squasholni.

[origo]: Hol bowlingozol? Van törzshelyed? (mosquito)
Talmácsi: A Pólus Centerben.

[origo]: Az autósportokat (is) szereted, vagy kizárólag a motorok érdekelnek? (Rotta)
Talmácsi: Nagyon szeretem az autósportot is!

[origo]: Milyen más technikai sportokat kedvelsz? (mosquito)
Talmácsi: A Forma-1-et.

[origo]: Felkelsz hajnali 4-kor, hogy megnézd az F1 idénynyitóját? (brrrrr)
Talmácsi: Nehezen tudom év közben figyelemmel kísérni a Forma-1-et, mivel akkor nekem is futamaim vannak és utazok, de a végeredményt mindig tudom.

[origo]: Van kedvenced a Forma-1-ben? (mosquito)
Talmácsi: M. Schumacher.

[origo]: A Cartot vagy a Forma-1-et tartod nehezebbnek versenyzői szempontból? (beres)
Talmácsi: Nem tudom, mert nem próbáltam egyiket sem ki.

[origo]: Egy szezonban mennyit tartózkodsz itthon és mennyit külföldön? (kame)
Talmácsi: Áprilistól novemberig a versenybeosztás szerint minden második héten van verseny, így csak annyi időm van amikor hazaérek, hogy édesanyám kimossa a szennyest és már indulok is tovább.

[origo]: Jut időd a lányokra is néha? (Gabesz31)
Talmácsi: Természetesen, most van egy barátnőm.

[origo]: Nem hiányzol neki amíg távol vagy? (veszpuccsi)
Talmácsi: Ezt tőle kellene megkérdezni Természtesen igen, hiányzik nekem is, remélem a jövőben lesz annyi pénzem, hogy jöjjön ő is velem az összes futamra.

[origo]: A körülötted lévő emberek (család, barátok) hogyan viselik ezt a szenvedélyt? (Melinda)
Talmácsi: A családomnak köszönhetem azt, hogy itt tartok, mert ők mindig támogatták a sportomat. Sokáig édesapám volt a menedzserem és még most is van beleszólása, mert ő nagyon ért hozzá.

[origo]: Beszélsz nem magyarul is? Hogy? (platypus)
Talmácsi: Beszélek angolul, és egy keveset olaszul.

[origo]: Sokan felismernek az utcán? (kame)
Talmácsi: Nem igazán. Nem veszem észre...

[origo]: Milyen zené(ke)t hallgatsz? (platypus)
Talmácsi: Dance, slágerek... ami van

[origo]: Melyik a kedvenc külföldi országod? (talmafan)
Talmácsi: Nagyon tetszett Ausztrália.

[origo]: Tudod, hogy Erdélyben is sokan szurkolnak neked? (boss6
Talmácsi: Egyelőre nem tudtam felmérni, hány szurkolóm van. A brnói futamon sok magyar kinnt volt, hiszen láttam a rengeteg magyar zászlót, és nagyon örülök, hogy Erdélyben is szurkolnak nekem.

[origo]: Hány évesen motoroztál először? (kame)
Talmácsi: Négyévesen.

[origo]: Van jogsid? (prerrre)
Talmácsi: Nagymotorra nincs

[origo]: Akkor utcán nemigen motorozol? (Bpeti)
Talmácsi: Nem igazán...

[origo]: Milyen volt az első motor, amin ültél? (termelin)
Talmácsi: Romett, amit édesapám csinált.

[origo]: Saját utcai motorod milyen van? (kame)
Talmácsi: Most semmilyen, remélem az Italjettől kapok majd egy robogót.

[origo]: Mi a véleményed az utcai motorozásról? (Bpeti)
Talmácsi: Mo-on egyelőre nagyon veszélyes, mert még nincs kultusza. De úgy érzem, 3-4 éven belül rájönnek az emberek arra, hogy nincs értelme a városban a dugóban ülni egy autóban és inkább majd motort vesznek, talán egy Italjet robogót és így gyorsabban odaérnek, ahova akarnak.

[origo]: Van kedvenc motorod? (Bpeti)
Talmácsi: Ha utcára kérhetnék motort, akkor csakis Ducati 998 SSP-t kérnék. Ez nyolcmillió forintba kerül, a legdrágább motor most a piacon, ha jól tudom...

[origo]: Annak idején sokat jártam Superbike-ra... akkor volt reklám rendesen. Most szerinted ki gátolja meg ezt? Merthogy alig hallani a versenyekről. (oTooTo)
Talmácsi: Az igaz, hogy nincsenek rendesen meghirdetve a magyar futamok, erről nem tudom hogy ki tehet...

[origo]: A Hungaroring nyílt motoros napjaira ki szoktál járni gyakorolni, amikor itthon vagy? (Melinda)
Talmácsi: Igen, természetesen, és szívesen szoktam segíteni az amatőröknek is.

[origo]: Mennyi ideig tart egy verseny, és hány kilómétert kell menni? (termelin)
Talmácsi: Általában 100 km és 45 percig tart.

[origo]: Milyen érzés a dobogón állni? (Melinda)
Talmácsi: Ezt így nem lehet elmondani...

[origo]: Mennyi a felső korhatár, ameddig versenyezhetsz? (kame)
Talmácsi: A 125-ös géposztályban 35 év, az még messze van, mert még csak 20 vagyok.

[origo]: Elmennél-e motoros rendőrnek pályafutásod végeztével? (brrrrr)
Talmácsi: Nem.

[origo]: Az Aral most a fő támogatód? Mert nem látszott a Karasna felirat a motorodon. (bravo)
Talmácsi: A Karasna sajnos idén nem szponzorál, de az Aral természteesen igen.

[origo]: Kinek köszönheted, hogy a vb álmod teljesült? (Gabesz31)
Talmácsi: Magamnak, a családomnak,a szponzoraimnak és a menedzsereimnek.

[origo]: Egy kivülállónak mit mondanál, miért lehet szenvedélyesen szeretni a versenymotorozást? (talmafan)
Talmácsi: Nekem ez az életem, négyéves koromtól az a célom, hogy a vb-n elinduljak, és most már, hogy a vb-n megyek az, hogy világbajnok legyek


"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
5959 levél
Válasz 02.02.21. 15:15 #983
Mephisto
Valaki majd kopizza be vagy küldje el e-mailen a Talma interjút! Köszi.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
11784 levél
Válasz 02.02.20. 20:41 #982
Ghoost
hello Mefi!
jo hogy visszajöttél!
Remélem Talma nem roma!
utálom hogy ebben az irszágban mindenki aki hiresebb ember rome!
(miniszterelnök,koko...)
882 levél
Válasz 02.02.20. 19:57 #981
voki
Szia Mefi, hol voltál mostanában, mesélj valamit. Remélem nem csak időlegesen tértél vissza.

A névváltoztatást én kértem a Dino-tól, mert egy-két ipsével az értelmezést tekintve gondok voltak.

Jó, hogy újra itt vagy.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
5959 levél
Válasz 02.02.20. 19:49 #980
Mephisto
Nem szoptam ki, hamar rátaláltam a topicra (legtöbb hozzászólás)

Ha GOD is úgy akarja, akkor még Palik Lacival és az RTL-lel nézhetem meg az F1 első futamát, amir már nagyon várok. Hallottam, hogy Talmácsi nagyra akar törni, majd meglátjuk (Talma roma?)
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
882 levél
Válasz 02.02.19. 22:16 #979
voki
Csütörtökön, tehát 21.-én az Origón 15 órától Talmácsi Gábor Chat, aki ráér ne hagyja ki.

Amúgy jelenleg a Talma a valenciai 125 ccm teszten van, Tóth Imrével egyetemben.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
11784 levél
Válasz 02.02.17. 20:19 #978
Ghoost
meglehet.
már nagyon várom az idény nyito futamot oylan messze van még
882 levél
Válasz 02.02.17. 19:58 #977
voki
Annyi a gond vele, hogy még nem tudják mennyire tartós, kevés volt az eddigi tesztelés. Ezért maradnak a tavalyi verdánál, persze már az idei fejlesztésekkel.

Bár nem lepődnék meg, ha az Ausztrál aszfalton az F2002 is megjelenne. Lehet, hogy csak a riválisokat "altatják".
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
20579 levél
Válasz 02.02.16. 22:11 #976
Pyrogate
Hát valami baj lehet az F2002-vel, mert a tavalyi autóval indulnak Schumiék Melbourne-ben
882 levél
Válasz 02.02.12. 19:55 #975
voki
Az F-2002 lendületbe jött, tegnap éphogy, ma már igencsak túlicitálta a vasárnapi fioránói csúcsot M.S.. eközben R.B. Mugellóban az F-2001-b-vel szintén csúcsra tört, holnap M.S. is Mugellóban próbálkozik majd. Sumi szerint 98%-ban biztos, hogy az új kocsival derbiznek Ausztráliában. Wurz és Raikkonen ostromolják a Monty valenciai csúcsát, már igencsak a közelében járnak. Trulli pedig Barcelonában remekel, szuper az új Renault R202.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
882 levél
Válasz 02.02.10. 19:45 #974
voki
A sisak már megkerült, de nem Sumitól lopták el, hanem a Schuberth gyárból. A tolvaj fickó (50 év feletti) egy lekésszel jutatta vissza a gyártónak.

Azért az új MP4/17-es McLaren-nel is számolni kell majd, nagyon jól sikerül az is.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
20579 levél
Válasz 02.02.10. 19:39 #973
Pyrogate
Remélem Ferrari-Sauber verseny lesz az első helyért:ĐĐĐĐd
Amúgy ellopták Sumi sisakját!!! Állítólag csak 4 db létezik ilyen. Húha, most mit fog tenni Sumi, lehet, hogy visszavonul:ĐĐĐĐĐĐ
882 levél
Válasz 02.02.10. 19:28 #972
voki
Sumi az új verdával F-2002 (csodaszép), Fioránóban, rögtön a tesztelés első napján új körrekordot futott. Ez nem semmi. Ezek alapján kimondható, nagyon jól sikerült az új konstrukció, már csak a megbízhatósága kérdéses.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
20579 levél
Válasz 02.02.08. 21:19 #971
Pyrogate
Én csak azt nem értem, hogy hogyan sikerült a Saubernek ilyen jó autót kifeljeszteni! Mindig a Topon vannak, asszem leelőzik majd a McLarent is. Illetve remélem:Đ
882 levél
Válasz 02.02.08. 21:06 #970
voki
Holnap Fioránóban kipróbálják élesben az F-2002-t. Ki más mint M.S. lenne a hivatot eme nagy feladatra. Nagyon kíváncsi vagyok az új gép alkalmasságára.

Ma egyébként Valenciában a Montoya tündökölt, rengeteg piros zászlós beavatkozás töredelte a tesztnapot. Jónéhány verdát csomkítottak a pilóták.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
11784 levél
Válasz 02.02.08. 19:53 #969
Ghoost
én nem láttam
20579 levél
Válasz 02.02.07. 21:18 #968
Pyrogate
Verstappen szerintem még kiköthet valamelyik csapatnál év közben.

Bemutatták a Hungaroringen az Italjet új versenygépét, amivel Talmácsi megy majd. Szép kék, bár lehetne inkább zöld:Đ
882 levél
Válasz 02.02.07. 21:05 #967
voki
Most már hivatalossá vált, amit már december óta sejtettünk, Frentzen az Arrows pilótája lett. Szegény Verstappen nagyon beszopta, úgy járt mint a tavalyi évben Pedro de La Rosa.

A valenciai teszteken mindkét Jordan leamortizálták, úgy jártak az írek mint a multkorjában a Ferrari. Egyébként megint a Sauber és Heidfeld páros volt a legjobb, a McLaren zárt pályán Barcelonában tesztel, időeredményeket majd csak a hét végén szivárogtatnak majd ki. A Ferrari pedig Mugelloban nyúzza a paripákat.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
20579 levél
Válasz 02.02.06. 20:07 #966
Pyrogate
Jaaaaaaaa igennnn:ĐĐĐĐĐ
Na a BARt a 3. csoportba sorolnám!
882 levél
Válasz 02.02.06. 20:04 #965
voki
BAR-csak tudnám?????
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
20579 levél
Válasz 02.02.06. 20:01 #964
Pyrogate
HEhe, hűt igen szerintem ezek fognak jó/jobb idényt futni:
Sauber
Ferrari
Renault

Aki nem:
McLaren
Arrows
Minardi
Jordan
Jaguar

Aki marad a szintjén, vagy nem fog különösebben nagy dolgokat elérni:
Williams
Toyota

Valakit kihagytam, de nem tom kit:ĐĐĐĐĐĐ
882 levél
Válasz 02.02.06. 19:57 #963
voki
A mai napon a Hungaroringen Talmácsi Gábor és az Italjet bemutatta az idei évadra dübörgő 125ccm-es mociját. Teljes gyári támogatás, profi szerelőgárda, és egy elszánt tehetséges motoros (Talma), február 18.-ától tesztelés.

HAJRÁ TALMA!!!!!!!!!!!!!!!
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
3857 levél
Válasz 02.02.06. 19:30 #962
norfeus
Bizony nagyon szépre sikeredett a mostani ferrari ez az legszebb az eddigiek kozul,de nemcsak szép hanem gyors is 4,5 mp alatt 200-ra,az azért nem semmi.
"Az elso pofon a legnagyobb,aztán a tobbit lassan megszokod"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.