Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autó-motor sport

1280 levél
Válasz 04.05.23. 16:19 #2161
Loeb
Az első gyorsasági szakasz rajtjától 300 méterre volt egy bukkanó amiről az egyik autó (EVO VI) rosszul rugaszkodott el, és a nézők közé csapódott! Mindenki időben eszmélt, kivétel "Ferikét" aki rossz irányba mozdult el az érkező versenyautó elöl. A baleset következtében egy méterekkel odébb álló terepjáró szélvédőjébe csapódott, és ott a helyszínen meghalt! Az esethez hozzátartozik hogy a szalagok a bukótéren jóval belül voltak kifeszítve (nem csak ezen a helyen!!!).

Ahol pedig én voltam: Szabó Geri elütött egy srácot aki a pálya szélén egy gumin ! ücsörgött ráadásul a külső íven ! Az eset után a "pályabiztonságiak" kb. 5 méterrel hátrébb vitték a szalagot ami mintegy 30-50 ember életét mentette meg a későbbiekben, ugyanis a Tagai testvérek azon az íven csúsztak el ahol előbb még több tucat ember állt!!!
Ezenkívül láttam a Hostyánszky/Rózsa duó esését is (zsír egyenesben!). Ahol is az !általános média! bebízonyította mekkora szemét egy szarházi alakulat valójában!

Ja és hogy teljes legyen a kép ketten is csigolyatörést szenvedtek, ahol az egyik pilótának a gerincveleje is megsérült (ugye nem kell mondanom hogy ez mit jelent) .
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 04.05.23. 10:50 #2160
Peac
A részleteket nem hallottam, csak hogy kit ütöttek el. Tudom, hogy meg is halt, de nem tudom, hogy történt a baleset.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 04.05.22. 22:29 #2159
Loeb
Fekete hétvége a Magyar Rallyesportban.

Azt hiszem nem kell mondanom semmit, mindenki értesült a hétvégén történtekről!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1280 levél
Válasz 04.05.19. 14:22 #2158
Loeb
Hohóóóóóóóóóóóó, a Duna-Alba Rallye nevezésében 9 WRC köztük egy szlovák páros FABIA WRC-vel!!!!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 04.05.17. 19:51 #2157
Eric
Esetleg télen, amikor mínuszok vannak!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 04.05.17. 18:46 #2156
Loeb
Jaja, fúróval átjuggatom a tárcsákat!

Vas-ék balesetére visszatérve: Iszonyatosan rossz helyen történt az eset! Amíg nem hallottam a kommentálást, nem tudtam elképzelni, hogy miért "amatőrködik" (nem sértésnek szántam) a volánnál, de a mondóka után még csodálkoztam is hogy "ennyivel" megúszták!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 04.05.17. 18:01 #2155
Peac
A Swift féktárcsája is hűtött.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 04.05.17. 18:00 #2154
Eric
Egyrészt nem mindegy az átmérője. Egy 13-as kerékméret mellett el lehet képzelni a féktárcsa átmérőjét!
A másik, hogy a komolyabb autókban hűtöttek az első féktárcsák. Ez onnan látszik, hogy ha megnézed, akkor gyak. dupla a féktárcsa és a két fele között kis összekötő "lamellák" vannak. Az ezek által keltett ventilláció hűti a tárcsát. Ezen kívül a normálisabb autók kerékjáratátt és egyéb elemeket úgy szokás kiképezni, hogy a tárcsákra vezessék valamilyen mértékben a levegőt.
Mondanom sem kell gondolom, hogy a Swift hogy áll ezekkel a dolgokkal...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 04.05.17. 17:50 #2153
Peac
Na persze az anyagválasztás sem mindegy.

Mondjuk ez csak az én asszociációm, ugyanis mást volt szerencsén néhányszor Suzukit vezetni és azt tapasztaltam, hogy a féktárcsa sokkal jobban melegszik az átlagnál, ráadásul hirtelen nagy fékezésnél nagyon könnyen be is blokkol. Kész életveszély.

Lehet, hogy én gondolom rosszul, de ez a két jellemző vonás arra utalhat, hogy valami ritkasz*r anyagot bányásznak ehhez Esztergomban.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 04.05.17. 17:43 #2152
Eric
Igazából a fékfolyadék hőmérséklete a kritikus. Egy bizonyos hőmérséklet felett elindul a gázosodás. Mint tudjuk a gázok a folyadékokkal ellentétben összenyomhatók, így a fék felpuhul, csökken a hatásfoka.
A tárcsák törése anyaghibából szokott bekövetkezni. Ezt nem érzékelőkkel lehet kivédeni, hanem gyártáskori minőségellenőrzéssel.
A tárcsatörés még egy esetben szokott bekövetkezni: a kopott tárcsát nem cserélik, hanem leszabályozzák. Ilyenkor természetesen csökken az anyagvastagság, így könnyen törhet. Persze ezzel tisztában kellene lennie annak, aki ezen akar spórolni...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 04.05.17. 17:38 #2151
Loeb
Köszönöm, valamit hallottam az esetről, de nem tudtam hogy ilyen is van róla!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 04.05.17. 17:32 #2150
Peac
Amikor kielemezték a történteket, arra jutottak, hogy a bal első fétárcsából tört le egy negyed körcikk. Ettől repült darabokra a felni is, így vált irányíthatatlanná az autó.

Kb. egy évvel ezelőtt az egyik barátom utcai Mondeoján tapasztaltuk egy kerékcserénél, hogy a féktárcsa végig van repedve. Elég félelmetes volt belegondolni, hogy előtte 2 nappal még 200-zal repesztett vele az autópályán. Most láthattuk, mi történt volna...

Mondjuk elég gáz, hogy a sok-sok menetbiztonsághi elektronika ellenére még mindig nincs műszer a fék állapotának visszajelzésére. Bár az ezeréves Omegámban is van egy visszajelző, hogy túlságosan elkopott a fékbetét, de mondjuk néha a fékek hőmérsékletről is jó lenne informálódni...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 04.05.17. 16:25 #2149
Gillette
Vas Zoltán és Takács Attila esése a matador rallin!
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1280 levél
Válasz 04.05.17. 15:43 #2148
Loeb
"Hétvégén" Duna-Alba Rallye!
Végre nem kell kilométerek százait megtennem hogy megnézzek egy OB. futamot!
Nagyon kíváncsian várom hogyan szervezik meg az egészet (ugye új szabályok vannak idéntől életben, ami -nemzetközi futam lévén- erre a versenyre is vonatkozik)! A sok nevező mellett két régi -mondhatni "alap"- pálya is visszatért a versenybe, amelyek közül a "hántai katlant" mindenkinek ajánlom! Már csak az időjárás szolhat bele, mondjuk eddig csupajó napsütésről hallottam!

Tehát.. Rallye-ra fel!


Peac: Milyen videó mesélj(etek)! Úgy másfél hete nem jön be nálam Duen!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 04.05.17. 14:25 #2147
Eric
Durva felvétel. Nem hiába van a bukókeret a rally autókban. Ennek köszönhették az életüket.

Ha jól vettem ki akkor a bal első kerékfelfüggesztés tört el és ez miatt indult el az autó balra az árok felé.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 04.05.17. 13:13 #2146
Peac
Az elmút héten igen tanulságos felvétel jelent meg Duen videószobájában. (www.duen.hu)

Érdemes megnézni és átgondolni. Bár nem lehetett mit tenni, de talán egy kicsit elkezdhetjük tisztelni a fizika törvényeit.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 04.05.14. 00:13 #2145
Eric
Mingyá' Ciprus Rally! Zummm-zummm!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
313 levél
Válasz 04.05.08. 00:16 #2144
piski
Ház igen, Wéber Gábor mellett labdába sem rúg senki, átlagban 1 másodpercel gyorsabb körönkémt
Ez, tekintve, hogy ugyanolyan autókat vezetnek, és vannnak kb. 40-en, azért nem semmi....
Grat Gabi!
My words are weapons in which I murder you with?
1222 levél
Válasz 04.05.07. 22:18 #2143
Peac
Basszus, néztem a Clio kupás Sport1 műsort, de Kőváry neve csak egyszer hangoztt el. Nem is nyilatkozott. - Sajnos azért, mert az élmezőnynek a közelében sem volt.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 04.05.07. 21:45 #2142
Peac
Az egész versenypálya magánterület. - A Hungaroring versenyvonalára is a KRESZ szabályai vonatkoznak?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 04.05.07. 06:31 #2141
Loeb
Tegnap hallottam friss híreket a balesetről: Miszerint a pályának az a bizonyos része ahol történt az eset más autók is teszteltek és az ezen pályarészt elzáró gumik nem voltak a helyükön!

Az MNASZ meg is teszi a szabálytalankodók ellen a "kőkemény" büntetéseket, de ez egy amatőr versenysorozat ami nem regisztrált MNASZ rendezvény, így versenyzői licenc sem kell!

És persze ami a legfontosabb (ez egy ügyvéd szájából hangzott el): A versenyzőkre a gyorsasági szakaszon kívül ugyanazok a KRESZ szabályok vonatkoznak mint bárki másra, és a balesetes helyszín nem volt benne még a versenyprogramban sem!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 04.05.06. 22:28 #2140
Peac
Amúgy azt egyáltalán nem értem, hogy az a csúfság hogy történhget meg, hogy valaki autóversenyzőnek képzeli magát, mondjuk hogy az is, bár ehhez nehezen társul az alkohol és a dohányzás, de mondjuk még egy versenyautót is épít... - Mindezek után nem kapcsolja be a biztonsági övét.

Mondjuk feltételezhetően nem sokat változtatott volna a baleset kimenetelén, de ez akkor is felfoghatatlan. Azt hiszem, Villeneuve is minidg bekapcsolja az övét. Én is, pedig 130-nál gyorsabban soha nem megyek, még autópályán sem.
Mégis, aki ütközött már mondjuk 40-nél, az tudja, milyen sokat is jelent, hogy nem a saját erőnkre kell hagyatkoznunk. - Ugyanis az hiábavaló próbálkozás lenne.

Arra már ki sem térek, hogy sajnos sok amatőr versenyző roppant fegyelmezetlenné válik, ha tudatosul benne, hogy a KRESZ szabályai nem érvényesek. - Azt hiszem, az lenne a legjobb, ha MINDEN versenyen csak az MNASZ által kiadott autóversenyzői jogosítvánnyal lehetne elindulni. Aki pedig szábályt sért, vagy bárkit indokolatlanul/feleslegesen veszélyeztet, kőkeményen meg kellene büntetni.

Remélem, ennyi élet épp elég lesz az MNASZ-nek, hogy csináljanak valamit, mert olyanok a raliversnyek, mintha egy óvoda udvarán mindegy gyereket beültetnének egy-egy dodgembe...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 04.05.04. 06:39 #2139
Loeb
Nem tudom kik voltak! Sajnos vagy szerencsére nem voltam a helyszínen, csak annyit tudok az egyik autó párosa oroszlányi székhelyű volt!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 04.05.03. 12:13 #2138
Peac
Kik voltak? A nagynevű ladások között nem láttam ezeket az autókat...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 04.05.02. 18:52 #2137
Gillette
Hú bazz! Láttam a képeket. Elég brutál. A két Ladából nem sok maradt. Csoda hogy egyáltalán ketten túlélték.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1280 levél
Válasz 04.05.02. 14:38 #2136
Loeb
Egy szomorú hír:

Ma délelőtt a VI. Persped Ezerjó Rallye Kupa versenyén kívül két versenyautó ütközött frontálisan! A két pilóta meghalt a navigátorok közül az egyik gerinctörést szenvedett! A négy emberből csak 3 volt becsatolva!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
7180 levél
Válasz 04.04.28. 02:39 #2135
nyomi
pfff... de lagalább lesz mit mesélni az unokáknak
Damn it!!! - Jack Bauer
20761 levél
Válasz 04.04.28. 00:26 #2134
Eric
Részvétem. de a verseny legalább jó volt, nem?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 04.04.27. 23:59 #2133
Loeb
Na csak röviden:

Szombat:
Reggel 5 órakor indultunk, szerencsére mindenki időben ott volt a találkozóhelyen (3 autó). Az úton nem volt semmi különös, a "Nagytelepülésen" is átértünk simán. Az első gyorsasági fél 2-kor kezdődött, de mi már délben ott mulattuk az időt a pálya mellett. A gyorsasági első körét egy településen néztük meg! -innentől kezdődik az izgulós rész- Alighogy elkezdődött a gyors az eső is vele jött, na nem baj gondoltuk legalább jót tesz a versenynek! A gyorsasági felénél havercsaj "véletlenül" belelökte az esernyőmet egy 2 méteres árokba amiben kb. 30 cm-es víz hömpölygött! Na nem baj! Pár autóval később feljebb mentünk 3 kanyarral ahol már 3 cimborával kötözködött a rendező miszerint nem jó helyen állnak (a helyszín egy jobb derékszöges kanyar utáni kigyorsítási egyenes, ahol az "vasak" olyan 60 kmh-ra gyorsultak fel max. borzasztó.. senkinek sem ajánlom )! De mivelhogy a rendezőnek mindig igaza van, nem engedett az igazából! A vége majdnem egy kis box lett, csak "az okos enged hülye szenved" teória mentette meg a helyzetet! Hozzátartozik a problémához az is, hogy a rendező aki mellesleg egy nagyrafejlett "kanroma" volt abszolult még csak lövése sem volt a korrekt biztonsági előírásokhoz! A 2. kör viszonylag nyugodtan zajlott (1 km-el feljebb), egy-két szép akció, jó csajok, hangulat, stb. Vége a napnak, indulás a holnapi gyorsra! Jó idő lévén a sátorozás mellett döntöttünk, ez pedig a klasszikus (Miskolc Rallye talán legismertebb gyorsaságiján) Imola-Kánó-Ragály szakaszon terveztük. Az első falu táblájánál két rendező várta a népet (az úton egy keresztbeállt "zsigulival") avval: hogy márpedig erre a gyorsra éjszakára nem lehet felmenni! Itt előjött a gyomorgörcsöm, mondtam ez már a vég! Szerencsére a több száz "őrült" akik szintén ott toporogtak mögöttünk, megoldották a helyzetet! A két rendező srác kapott öt percet, hogy eltakarodjanak vagy az út melletti tisztáson találják magukat a "bigulival" együtt! Ez is megoldodott.. Remek!! Az este szokásosan telt, iszogattunk, cimbiztünk a szomszédokkal, stb.

Vasárnap:
Reggel 7 körül keltem egy kicsit fáradtan. A reggelizés, mosakodás után ismét két gyors következett! Egy kis kuriózum, hogy ennek a gyorsaságinak éppen ebben a kanyarjában volt "rendező" a tegnapi "barátunk". És mily meglepő egy szava nem volt egész verseny alatt, mert ott nem csak 4 "kis köcsög" volt ahogyan nevezett minket előző nap! A verseny itt is jó volt VFTS-ek keresztben, Ignis-ek racsnival, Szabó Geri, stb. Délután 3-kor végülis elindultunk haza, úgy este 9-re terveztük a hazaérkezést. Az út eleje jó hangulatban telt, de hirtelen..
Mezőkövesdnél (Miskolc után kb. 50 km-re) a középső autó (személy szerint egy Lada) megállt cimbora mondja valami fura hang jön a hátsó futómű felöl! Negyed órás vizsgálat után kiderült hogy a baloldali féltengelycsapágyban "elszállt" az egyik csapágygolyó! Szerencse a szerencsétlenségben: Egyik srácnak voltak szerelő ismerősei Miskolcon, akik nagyon önzetlenül "kiszálltak" (persze egy vadiúj féltengellyel), és orvosolták a hibát! Mindez 3 órába telt. Fasza, megvan mehetünk, csakhogy.. Aszódnál úgyanez a Lada Megint megállt ismét kiszállás, susmus, mi van?? Cimbora: "Egyszerűen leállt, kivillant az olajnyomásjelző és ennyi"
Megint tíz perc után kiderült hogy elszakadt a vezérműlánc! ISTENKIRÁLY!!! Kínomban már csak nevettem, persze a többiekkel együtt! Jó, vontatókötél előkerült, rajt. Budapesten csak négyszer szakad el a kötél, persze minegyik egy nagy kereszteződésben, ilyenkor persze kocsiból ki, tolás, foltozás, indítás, rajt! Az egész út így telt el hazáig, tehát a 9-es esti hazaérkezésből lett hajnali fél 3!
Senkinek nem kívánok ilyen élményeket!

Copyright by Loeb!
All rights reserved!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
9789 levél
Válasz 04.04.27. 20:31 #2132
Gillette
De azért előbb inkább írd le ide. Azt ha közben történik veled valami kiadjuk posztomuszban és a Gillette önmagáért alapítványnak.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1280 levél
Válasz 04.04.27. 18:50 #2131
Loeb
A hétvégi Miskolc Rallye-n az ellentétek csaptak össze nálam! Egy nagyonjó verseny és egy igazán kalandos útazás! Ha lesz időm biztosan kiadok egy könyvet belőle!

McRae téma: Én annyit hallottam hogy a Wales Rally-n indul a Subaru színeiben!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 04.04.27. 11:51 #2130
Eric
A hírek szerint McRae lehet, hogy visszatér ősztől a Rally világába. Állítólag egy Impreza WRC volánja mögé ül be. Igaz, ez nem a gyári csapat lenne, hanem a RED Motorsport.
McRae-vel kapcsolatban már annyiféle hír merült fel, hogy nem tudom mi lesz a vége...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 04.04.04. 13:06 #2129
Loeb
A Turi/Kerék/Škoda Octavia WRC trio nyerte a Start Auto Eger Rallye-t. Mögöttük 15.3 mp-re lemaradva a Benik/Dombory/Ford Focus WRC trio végzett!

Azt hiszem evvel az eredménnyel meglepetés született, és ha minden úgy alakul (Turiéknak lesz pénzük az egész idényre) akkor izgalmas évadnak leszünk szemtanúi!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1280 levél
Válasz 04.03.31. 08:46 #2128
Loeb
Szeretem ezt a pozitív hozzáállást!

Bátor-Egerbakta-Sirok gyorsaságit tudnám ajánlani, tavaly is voltunk ott és kellemesen nézhetö pálya! Superspecial-ról nem tudsz valamit hogy milyen lesz stb?

Én nem csak az Ignis-ekre vagyok kiváncsi hanem az egész S1600-os bajnokságra! Ettöl a kat.-tól várom a legtöbbet!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 04.03.31. 08:34 #2127
Peac
Lehet, hogy szombaton kimegyek Egerbe, de még nem biztos. Egyelőre esélyes.
Életem első OB futamlátogatása... - Talán.

Én a Super 1.6 Ignisre vagyok inkább kíváncsi.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 04.03.31. 06:57 #2126
Loeb
Akik játszottak a Colin 3-mal annak ismerös lehet ez azautó. Hétvégén Egerben ez is látható lesz! Mit is mondhatnék.. Gyönyörü!!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
9789 levél
Válasz 04.03.29. 21:44 #2125
Gillette
Hamarosan indul a MotoGP!
Tegnap volt valami nyilvános teszt amit közvetített a tv. ez alapján valószínüsíthető hogy Rossi a csúcsra juttatja a Yamahát. A helyébe a szezon végén oda mennék foximaxihoz és belevigyorognák a pofájába hogy én ezt is megcsináltam! Persze Vale ennél diplomatikusabb és nem fogja megtenni. Amúgy meg a Ducati 2 csapattal indul majd. Lesz ugye a tavaly már jól ismert Marlboro csapat és mellette indul még egy fiok csapat is a tavalyi motorral fiatal versenyzőkkel. Őket se kell leírni elég jól teljesítettek a teszten(első nyolban benne voltak). Edwards a telefonicás Hondara ült át az Apriliáról, Gibernau mellé és meg is csillantotta tudását. Komoly ellenfél lesz, Sete-vel együtt. A repsol egyenlőre sza volt bár bukás is nehezítette a szereplésüket, Héjdönre kiváncsi vagyok mire lesz képes. A kawasaki is fejlődött! Már nem tök utolsók. Biaggi ugyan ott lesz mint tavaly, kb. A proton elkészítette az 5 hengeres gépét de ezzel se jutottak előrébb. Ja és Suzuki újra kezd jó lenni. Roberts megmutatta hogy nem véletlenül lett világbajnok.
Szal jó idény lesz! Bár valószinű az olasz tinisztár győzelme de komoly errőfeszítésre késztetheti őt elsősorban a Ducatti és a Telefonica Honda, de a repsol és Max is veszélyes lehet ha összeszedik magukat.
Április 17.én(aszem) indul tehát az őrület. Alig várom már.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1280 levél
Válasz 04.03.28. 12:46 #2124
Loeb
..Úgy néz ki "Pacottiéknál" is változás lesz, ugyanis egyes hírek szerint Angyalfiéknak sikerült lecserélni a tavalyi utolsó futamon "totál-ra" tett Impreza WRC 02-t egy Skoda Octavia WRC-re.Igy idén már két ilyen autónak örülhetünk!

Vizin László tavaly az A/8-ban versenyzett egy Subaru Impreza WRX Sti-vel. Idén Ö is az "elörelépés" mellett döntött és az idei elsö futamra egy -kicsit öregecske- Toyota Corolla WRC-vel nevezett!

Schleider Feri lessz itthon a "Matador", bár szerintem abszolúlt nem fog sok vizet zavarni! Ö egész évben biztos indulónak néz ki a Seat Cordoba WRC-vel!

Tagaiéknál még mindig elsö az üzlet (kocsik szervízelése, felkészítése, bérbeadása), így nem valószínü hogy teljes évadot fognak futni az idén -ahogy azt már tavaly is tették-! Az autó marad a régi, az Impreza WRC személyében!..
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1280 levél
Válasz 04.03.25. 22:35 #2123
Loeb
Számomra is érthetetlen miért pont az Accent! "Bazsa" abban a riportban egy ütőképesebb autóról beszélt, hát ezek után nem tudom..
Pénz? Ebben a sportban mindig ez áll a háttérben! Ebből a OMV Benik Motorsportnak van egy "kevés"! Múlt héten az OMV Tesztrallye-n sikerült bepillantanom egy-két helyre náluk és tényleg.. Magyarországon ők a legprofibb CSAPAT!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
7180 levél
Válasz 04.03.25. 22:00 #2122
nyomi
a hülye barom! miért cseréli le a Focust??? ezt én nem bírom felfogni... hacsak nem pénz áll a háttérben, mert akkor megértem
Damn it!!! - Jack Bauer
1280 levél
Válasz 04.03.25. 21:55 #2121
Loeb
Egy-két érdekesség a magyar Rallye szezon kezdete előtt:

- "Janika" idén kimarad!!! Sajnos az egyik meghatározó versenyzőpáros távolmarad az idei évadtól! Anyagi gondokra hivatkozva, visszamondták a szereplést ettől az évtől. A fő támogatójuk új csapat után nézett (Bomba - Szabó Gergő) és ez által akkora szponzori pénztől estek el amit nem tudnak pótolni!
Reméljük ez csak ebben az évben lesz!

- "Jancsi" kiesésével mondhatnánk, hogy a Benik/Doromby páros könnyen - csont nélkül - nyerheti a bajnokságot, de véleményem szerint egy kisebb baklövést fognak elkönyvelni! Éspedig: Balázs már a holtszezonban rebesgette, hogy szeretnének váltani, úgy néz ki ez Egerre (nem 100%), de Miskolcra már biztos, hogy létre is fog jönni! A páros a megbízható Focus WRC-t egy eddig nem sok sikerrel bevetett - még nemzeti bajnokságokban sem - Hyudai Accent WRC-re cseréli el! A bajnoki cím várományosa még így is ő lesz, de nem csont nélkül az biztos...

Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
9789 levél
Válasz 04.03.17. 19:45 #2120
Gillette
A motor talán látványosabb(szerintem). Nagyobb csaták, látványos bukások és veszélyesebb mint bármely autosport. A MotoGP-t szoktam nézni. Valentino Rossi rulez meg a magyarok és természetesen a Honda. Kár hogy Rossi idén Yamahával megy.
Nembaj! Pár év múlva F1!!!
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
5142 levél
Válasz 04.03.15. 21:27 #2119
gabosh
Én inkabb az autot valasztanam de a motor sport sem rossz.....
És en inkabb majd a forma 1 et nezem mint a motort de ki hogyvan vele..
A motorba talán nagyobb bukasok vannak és akor jo a élő
De szerintem Ha valaki szereti a motort nezni akkor Nem azert mert esnek benne a tagok
9789 levél
Válasz 04.03.15. 20:18 #2118
Gillette
A két karom odaadnám hogy egy ilyet vezessek.

Amúgy meg múltkor is a kormányszervója ment el, nem?
Azért az nem semmi hogy kijelentette hogy utálja ezt a kocsit.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
7180 levél
Válasz 04.03.15. 20:04 #2117
nyomi
bááááááááááááár, ha olyan verdát vezethetnék még ezt is bevállalnám
Damn it!!! - Jack Bauer
7180 levél
Válasz 04.03.15. 20:03 #2116
nyomi
az biztos jól bedurrant a karja szegénynek... nem irigylem
Damn it!!! - Jack Bauer
9789 levél
Válasz 04.03.15. 18:53 #2115
Gillette
Grönholm kicsit durci volt.
Egy kis edzés nem árt senkinek.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
7180 levél
Válasz 04.03.15. 08:13 #2114
nyomi
ugyan menj már azzal az idétlen gyerekjátékkal... a rallyban legalább még az első pozícióért folyik a verseny nem a harmadikért
Damn it!!! - Jack Bauer
1222 levél
Válasz 04.03.14. 20:47 #2113
Peac
Szerintem ne beszéljetek lényegtelen dolgokról, miközben egy héten belül Maláj Nagydíj lesz!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
7180 levél
Válasz 04.03.14. 10:52 #2112
nyomi
jaj... az 5 perc akart lenni
Damn it!!! - Jack Bauer

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.