Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autó-motor sport

20761 levél
Válasz 07.02.13. 00:07 #2361
Eric
Akármennyire is tisztelem Loeb tudását, azért az nem árt, hogy néha más is nyer.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 07.02.12. 23:45 #2360
Peac
Kíváncsi leszek, mi lesz a végeredménye a Norvég Rally-nak... Ez a Svéd nem volt egy nagy durr.

Hajrá Loeb!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 07.02.04. 10:48 #2359
Peac
Nem tudom, nekem egy kicsit sok a változáas mostanában a motorsportban... Egyelőre maradok a WRC-nél, de néztem én is az IRC-összefoglalókat az évben.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 07.02.03. 00:50 #2358
Loeb
ÁÁÁÁ Eric!!!
Tudtam hogy ezt kedvelni fogod!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 07.02.03. 00:47 #2357
Eric
A kis Grande Puntok hogy nyomulnak!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 07.02.03. 00:32 #2356
Loeb
Hellohellohello!

Húú de régen voltam itt!

Hát igen, sztem ott folytatják ahol tavaly abbahagyták! Ismerve a Citroënt nem követik el azt a hibát - eddig legalábbis úgy néz ki - amit például a Peugeot a 206-307 cserénél. Egyszóval a C4 WRC méltó utódja lesz a Xsara-nak! Bár hangsúlyozom még nagyonnagyon a szezon elején vagyunk, de - a tesztek is bizonyítják - ismét egy ütős csapat lett kialakítva "mösziőr" Loeb/Elena és a Citroën triójával!

Egyébként kezdjetek el kacsingatni a WRC -eddig legalábbis- méltó ellenfelére ami nem más mint az IRC. Először én is idegenkedve fogadtam a hírt, hogy a már irreálisan magas jogdíjak miatt a Eurosport egy "saját" szériát indít Intercontinental Rally Challenge néven! Tavaly lezajlott egy úgymond csonka évad, ami -hát szerintem- nagyon komolyra sikeredett! Alapjában véve a S1600-as méregzsákok mindig is közelebb álltak hozzám mint a WRC kategória, tehát gondolhatjátok mennyire megörültem mikor megtudtam, hogy e sorozat résztvevői még nagyobb "dögök" lesznek ( S2000 - 2000-es szívómotor, 4 kerékre.. Mennyei ), és ennek fejében még olyan híres futamok szálltak be a naptárba mint San Remo, Rallye Du Valais, vagy éppen a Belga Rallye Ypres! Kedvcsinálónak egy kis tavalyi összefoglaló a már fent említett svájci Du Valais-ból.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 07.01.30. 17:58 #2355
Eric
Magyar vonatkozású hír.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 07.01.30. 16:07 #2354
Peac
Nem kis jelentőségű hír, de azt gondolom, az új Subaru lesz a nagyobbik szenzáció ott.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 07.01.30. 15:08 #2353
Eric
Indul a Mexikó-ralin Benik Balázs. A pilóta navigátora Bunkóczi László lesz, és a futamon egy N-csoportos Mitsubishi Lancerrel versenyeznek.
//Mobilpress
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 07.01.29. 19:24 #2352
Peac
Majd Sordo megszorongatja.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 07.01.29. 19:04 #2351
Gillette
Sajnos elég egyhangúnak igérkezik, hacsak Loeb megint ki nem üti magát, de mondjuk nem akkor már 20-30 pont forja van. Nem mintha sajnálnám tőle tényleg ő a legjobb de azért jó lenne ha valaki kicsit megszorongatná.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1222 levél
Válasz 07.01.29. 00:44 #2350
Peac
Na, akkor most mindazok jelentkezzenek, akik nem írtak ide a 2007-es WRC szezonnal kapcsolatban semmit!

Loeb! Te leszel elsőként hátsón rúgdosva.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
4956 levél
Válasz 06.11.17. 23:36 #2349
bodajoci
hm akkor most kit néznek hülyének?
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
9789 levél
Válasz 06.11.15. 19:54 #2348
Gillette
MNASZ Közlemény

A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség Rallye Bizottsága vizsgálóbizottságot hozott létre, hogy megvizsgálja a Peugeot Hungária Kft. - PR osztály által október 13-án kiadott „Gázolaj került a 307 WRC üzemanyagtankjába” című sajtóanyagban közöltek körülményeit.

A vizsgálóbizottság a meghallgatások, a helyszín megtekintése, a versenyautó helyének meghatározása, a verseny idő és útvonal adatai, valamint az első két gyorsasági szakasz időeredményei, továbbá tapasztalati ismeretek, és más WRC gépkocsival versenyző sportolók véleménye alapján a következő megállapításokat és következtetéseket tette:

– A verseny rendezője egyértelműen teljesítette a sportszabályokban a park fermé kialakítására és biztonsági előírásaira vonatkozó szabályokat.

– A rendező a sportszabályokon túli elvárható gondosságot is messzemenőkig teljesítette, sőt a megkövetelt és más versenyeken alkalmazott gyakorlat feletti színvonalú területet (kétszeresen bekerített terület, mozgásérzékelővel vezérelt zártláncú biztonsági kamerarendszer, kiváló térvilágítás) és biztonsági őrzést (két, egymástól független biztonsági szolgálat, összesen 3 fővel, „túlórázó” sportbírói személyzet) biztosított a versenyen.

– A szolgálatot teljesítő sportbírói személyzet és a két független biztonsági szolgálat beosztott emberei a feladatukat az előírásoknak megfelelően, felelősségteljesen végezték, mulasztást nem követtek el.

– A terület kialakítása, a sportbírói és biztonsági személyzet, továbbá a versenyautó helyzete alapján kizártnak tartja a bizottság, hogy a Peugeot 307 WRC versenyautó üzemanyagtartályába a park fermé területén bárki gázolajat tölthetett, sőt azt is, hogy a park fermé területére illetéktelen személy egyáltalán bejuthatott.

– A Peugeot Hungária Kft. a sajtóközlemény nyilvánosságra hozatala előtt sem az MNASZ-t, sem a verseny rendezőjét nem kereste meg problémájával, továbbá a tényszerűként közölt állításait a verseny befejezését követően, közel egy hónap elmúltával tette csak meg.

– A fejlett és kiterjedt jeladó és érzékelő rendszerrel ellátott WRC versenyautók - elsősorban elektronikus szabályzó rendszereik révén - nem tudnak üzemelni, vagy legalább is forszírozott üzemmódban, nem képesek működni, amennyiben nem a beállított értékeknek megfelelő üzemanyag kerül beléjük. Az első két gyorsasági szakaszon azonban az érintett versenyzőpáros nem teljesített rossz időt (harmadik helyezés - nem minősített, sajátos gumiválasztás mellett).

– Amennyiben az ilyen versenyautóknál megszokott gyakorlat szerinti, és Peugeot Hungária Kft. nyilatkozatában is közölt üzemanyag mennyiséggel kezdte meg a Peugeot 307 WRC a verseny első szakaszát, akkor - ismerve az ilyen kialakítású versenyautók átlagos fogyasztási értékeit - a következő tankolási zónáig, közel nullára le kellett, hogy csökkenjen. Ezt követően, a tankoló zónában, - saját szervizcsapatuk által - ismételten feltankolták a gépkocsit a következő szakaszra, vélhetően megfelelő üzemanyaggal, amely a korábbi „rossz”, és a megfelelő üzemanyag összetételi arányát kedvező irányba módosította. A motor meghibásodása mégis ekkor, és nem a korábbi gyorsasági szakaszokon következett be.

– A versenyen induló 2-es és 3-as rajtszámú versenyzőpáros, akik az érintett páros után indultak, semmilyen külső jelét (füstölés, kihagyó motorhang, stb.) nem érzékelték az 1-es rajtszámú Peugeot 307 WRC versenyautó rendellenes működésének az első két időellenőrző, illetve gyorsasági rajtállomásokon. Ugyanakkor látható füst hagyta el a kipufogóját, mikor a harmadik gyorsaságira elrajtolt, amely során műszaki hiba miatt kiállni kényszerült.

– A Peugeot 307 WRC gépkocsi - mint minden WRC - FIA által homologizált FT3 biztonsági tankkal és az FIA előírásai szerinti biztonsági tankoló szeleppel rendelkezik. A biztonsági tankoló szelep bemeneti nyílásának átmérője kb. 15 mm teljesen nyitott állapotban, de a biztonsági rugós zárszelep nyitásához - megfelelő ellendarab és túlnyomásos tankoló szivattyú nélkül - további eszközt, pl. csavarhúzót kell használni. Ez igaz a túlfolyó levegőztető kimeneti szelepre is. Ilyen körülmények között igen hosszú ideig tart 12 liter gázolaj betöltése.

MNASZ Elnöksége, 2006. november 14.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
4956 levél
Válasz 06.11.04. 20:26 #2347
bodajoci
Azóta csönd van, lehet, hogy csak kamuztak...akkor meg veszteni tudni kell
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
9789 levél
Válasz 06.11.01. 13:38 #2346
Gillette
Kúrvára időben reagálok rá, bár már rég le akartam írni csak mindig kiment a fejemből.

Szóval kicsit érdekes, hogy majd 1 hónappal a verseny után derül ki akkor amikor az autó már darabokban és a vádakat ellenőrizni lehetetlen, hogy gázolajjal töltötték fel a kocsit. Azt meg nem hiszem, hogy ezt kideríteni olyan komoly laboratoriumi vizsgálatokra van szükség ami miatt ilyen későn derült fény az egészre.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 06.10.15. 13:57 #2345
Eric
A totalacar-on is írtak róla.
Fullgáz sztori(ha igaz).
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
4956 levél
Válasz 06.10.15. 09:35 #2344
bodajoci
ez most komoly???...habár nálunk má semmin sem lehet meglepődni
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1280 levél
Válasz 06.10.05. 16:01 #2343
Loeb
Igen, szeretem én is a médiának ezt a fajta hozzáállását!
Azon csodálkozom, hogy még valahol nem jelent meg hogy elhunyt a baleset következtében vagy valami hasonló!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 06.10.04. 18:57 #2342
Eric
Valószínűleg túl friss volt a hír akkoriban, így belecsúszott némi hiba.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 06.10.04. 17:07 #2341
Loeb
Bocs, hogy kijavítalak (vagy inkább a TotalCarosokat), de Loeb felkarja egy helyen törött el, és Mountain Bike-al esett el. Egyébként már biztossá vált, hogy a Török futamon Colin McRae indul Seb helyett!

Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 06.09.28. 17:24 #2340
Eric
Négy helyen tört el Loeb karja

A ralibajnok svájcban, Lausanne környékén quadozott, mikor egy baleset következtében négy helyen eltört a felkarja. A sérülés gyógyulása hosszú időt vesz igénybe, így tűnik a vb következő, törökországi futamát csak a pálya széléről figyelheti. „Egy erdei, murvás úton repesztettem, mikor a quadom első kereke egy sziklának ütközött" – mesélte Loeb. „Átrepültem a kormány felett és a vállamra estem.”
Sébastien a lausanne-i kórház ápolására szorult, és a keddi baleset másnapján már meg is operálták. A baleset nagy hatással lehet a világbajnokság végkimenetelére, hiszen a török futamon elég lett volna neki a negyedik hely is, hogy harmadik világbajnoki címét ünnepelhesse a hátralévő futamok eredményétől függetlenül.
Most azonban úgy tűnik, egy darabig nem tud WRC-t vezetni. „Az operáció rendben zajlott, de az biztos, hogy a török futam kimarad. Remélem hamarosan jobban lesz a karom…” – mondta csalódottan a műtét után.
Csapata, a Kronos Racing nem adott hivatalos közleményt, hogy melyik versenyzőik indulnak a következő futamon, de valószínűleg Dani Sordo és Xavi Pons fogja őket képviselni. Vagy esetleg találnak egy tapasztaltabb pilótát, akit felkérnek a versenyzésre, és akkor mögötte Sordo lesz a csapat második pilótája.

Forrás:totalcar.hu



"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 06.04.08. 18:06 #2339
Gillette
Holnap 14 órakor a sportklubon DTM élő közvetítés hockenheimből!
Nagyon dúrva gépek, hatalmas csaták, király pilóták(Hakkinen, Frentzen, Alesi, Ekström csak, hogy az ismertebb neveket említsem) sztem minden motorsport rajongónak megér egy próbát.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1222 levél
Válasz 06.01.22. 10:41 #2338
Peac
Hohóó... Ez jó hír!
A főnökökm mondjuk nem fog örülni, hogy megnyújtom az ebédszünetem.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 06.01.21. 18:50 #2337
Gillette
port.hu-n azt írják Kedden 14:15 Rali Monte Carlo - visszatekintés az Eurosporton.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1222 levél
Válasz 06.01.21. 17:34 #2336
Peac
No kérem, elindult az idei WRC. Elég izgi. Loeb az első nap utolsó gyorsán eldobta a vasat. Kapott 5 perc büntetést és ma visszaállhatott. Azóta minden gyorsot megnyer, amit nem törölnek el. Amúgy is volt másfél perc erlőnye kb., úgyhogy még meg lehet neki a dobogó.

Grönholm vezet, Solberg már zuhanyozik.

DE HOL FOGJUK MEGNÉZNI AZ ÖSSZEFOGLALÓT? Az EuroSport aszongya, nem közvetít az idén.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 05.12.20. 14:26 #2335
Gillette
Ja bocs. 2 és fél. Az a fél pedig Loeb citroenje.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1222 levél
Válasz 05.12.20. 14:20 #2334
Peac
4 és fél?

Ajaj... Le vagyok maradva.
Nekem csak ezek ugranak be a kiesők után:
- Subaru
- Ford
- Skoda (ez a fél.)

Nem?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 05.12.19. 19:21 #2333
Gillette
Azért ezek elég kemény privát csapatok lesznek és 4 és fél gyári csapat mellett nem lesz nehéz priváttal jól menni.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1222 levél
Válasz 05.12.19. 16:58 #2332
Peac
Nincs igazság a Földön. - Gardemaister privát 307 WRC-vel megy Montén. És ki tudja még mi lesz a többi versenyen...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 05.12.16. 10:58 #2331
Gillette
Jó hát az tényleg vicces volt.
De legalább látványosan közlekedik.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1222 levél
Válasz 05.12.15. 22:20 #2330
Peac
Azért lássuk be, hogy a cél után kevesen szoktak elesni. (Akkora mocsadék vagyok, hogy egyszer előfordult és felemlegetem)
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 05.12.15. 10:49 #2329
Gillette
Eleinte nekem se tetszett de aztán egyre többet néztem... néztem... néztem és néztem és kúrvára megtetszett. Igazi férfias kinézete van.

Gigit meg nem fikázni. Én bírom.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1222 levél
Válasz 05.12.14. 21:36 #2328
Peac
Hát nekem még a Tommy-féle Mitsu tetszett. Ez a 8-as egy bányarém.

Ami azt illeti, én meglennék Gigi nélkül. Bár bohócnak nem rossz.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 05.12.14. 21:27 #2327
Gillette
Pedig pont kezdtem megszeretni őket és amennyire csúnyának találtam eleinte a lancert végére annyira megtetszett. Gigi meg egy állat. Remélem azért jövőre indulni fog.
Hát Loeböt én se féltem pláne úgy hogy azért a citroentől meg fog kapni minden tuti dolgot. De azért mégis kicsit gáz lesz ez így, hogy csak a ford meg a subaru marad(bár ezek után már azon se lepődnék meg ha ők is úgy döntenek, hogy kiszállnak) mint gyári csapat.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1222 levél
Válasz 05.12.14. 21:20 #2326
Peac
Sebaj! Bár a Skodri színeit sajnálom nagyon...

Viszont Garde előtt legalább megnyílnak az ajtók talán... Bár én Loeb-öt sem félteném a priváttal.

Amúgy ezt a Mikulásos kanyart egy normális naviga 25 felkiáltójellel felírja.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 05.12.14. 21:18 #2325
Gillette
Alattomos egy kanyar. Pont a bukkan mögött volt és semmit nem látni belőle.
A kék ladusz elég rövid féktávot próbált venni és azt hitte van még ideje majd mikor meglátta a kanyart már késő volt. Sztem elfelejtették fölírni, hogy ilyen dúrva.



VB:

A Mitsu is kiszáll

Marad a ford meg a subaru mint gyári csapat. Fantasztikus...
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
4956 levél
Válasz 05.12.14. 21:10 #2324
bodajoci
Hát ez odab@sz
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1222 levél
Válasz 05.12.14. 21:08 #2323
Peac
Az embernek mindig az az érzése, hogy a Mikulás Rallye erről szól...

Nem semmi. Sajnos nem tudtam kimenni rá.

Amit viszont sajnálok, hogy előre láthatóan úgy néz ki, nem lesz Törökbálinton Szilveszter Rali az idén.

Pedig az akkora jó volt az emúlt két évben...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 05.12.14. 20:54 #2322
Eric
LOL!

Ezt nézzétek meg! Mikulás Rally 2005

Csokorba törték a verdákat
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 05.12.09. 11:49 #2321
Peac
Nos... A keserű aktualitások helyett inkább egy kis gyöngyszem a WRC-ből.

Grönholm szótár

Oikee - right
Vasen - left
lyhyt - short
pitkä - long
pirun pitkä - very long
aukee lopussa - corner wider in the end
kirraa - corner tightens in the end
paskaa sisällä - don´t cut ?
älä leikkaa - don´t cut
leikkaa - cut
varo - danger
nyppy - crest
straight - suora
hyppy - jump

viiskyt - 50
sata - 100
kakssataa - 200
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
96 levél
Válasz 05.11.29. 01:42 #2320
Dodi_Boy
Hát igen skacok, nagyon szomoru vagyok én is, mert egy vezér egyéniséget vesztett el a világ. Nem is tudok nagyon mit írni, annyira bánt a dolog. Főleg,hogy vala melyest át tudom érezni azt, hogy milyen lehetett szegény Richardnak vissza vonulnia, amikor ugy ez volt az élete. Hát tudjátok az a nygon unfer ebbe a rohadt világba, hogy mindig a normális jo emberek B***nakrá, és aki meg tényleg rá szolgált az meg vígan el van.
Hát Richard sose felejtünk el, mindig a szívünkbe fogsz élni.
UI:Sztem akkor hal meg valaki igazán ha már nem is emlékeznek rá.
Na hy ALL and Good night!!!!!
No Fear
1222 levél
Válasz 05.11.28. 16:42 #2319
Peac
Én is elszomorodtam a hír hallatán.

Bár én pont akkor kezdtem a WRC-vel foglalkozni, amikor kiderült, hogy beteg.

Szörnyű érzés egy autóversenyzőt elesett emberként látni. Amikor 2003-ban kint voltam az egész F1-hétvégén a Hungaroringen, élőben láthattam, ahogy Firman-t a mentő viszi el. Akkor fogtam fel igazán, micsoda hősökként is tekinthetünk mi az autóversenyzőkre és mégis csak emberek, mint mi.

És vajon mi lehet számukra méltóságteljesebb? Egy autóban véget vetni az egész "játéknak", mint Beef, vagy egy ágyban, mint szegény Burns?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 05.11.26. 15:00 #2318
Loeb
Istenem mi jöhet még, ebben az évben..
99-ben mikor belecsöppentem ebbe a világba, VB szinten ő volt az első legszimpatikusabb pilota számomra a mezőnyben. Már a legutóbbi hírek is elég aggasztóak voltak róla.. reménykedhedtünk.. de úgy látszik hiába.

Isten veled Richard!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
4956 levél
Válasz 05.11.26. 13:53 #2317
bodajoci
Sajnálom szegényt, nyugodjon békében
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
341 levél
Válasz 05.11.26. 13:45 #2316
predakon
Sajnálom
Abit IC7-p4 2.8@3.5;2gb 500mhz kingmax hardcore;sapphire x850xt pe;audigy2+logitech z-5300;XBOX
2883 levél
Válasz 05.11.26. 11:38 #2315
Nayrobi
Most olvastam nemrég a hírt, komolyan mindjárt elsírom magam, egyik kedvencem volt, minden idény elején reménykedtem, hogy most talán visszatér, teljesen kiütött ez a hír, nem tudom felfogni, örökre emlékezni fogunk Rá...
PSN: nayrobi11
9789 levél
Válasz 05.11.26. 10:21 #2314
Gillette
Nyugodjon békében!
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 05.11.26. 09:55 #2313
Eric
Elhunyt Richard Burns.
A 2001-es rally világbajnok hosszan tartó súlyos betegségben szenvedett. 34 éves volt.
R.I.P.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 05.11.18. 11:23 #2312
Peac
Hojkke, Noppe, Tirrrrá. - Vagyis valami ilyesmi hallatszik Grönholm belsőkamerásain.

Aki tud finnül, avvason már be legyen kedves, hogy mik ezek. - A "hüppü-hüppá"-t már sikerült megfejteni. Nem volt nehéz.

Amúgy még érdekelnének jó minőségű Grönholm belső felvételek.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.