Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hardware

»» Verseny: minél kevesebb 3DMark pont az aktuálisan használt géppel!

1970 levél
Válasz 04.06.28. 23:09 #116
Harowerks
Csak egérrel lehet.
Mondjuk én hamar megszoktam, utánna már egész jó az irányítása.
Live Long and prosper
2426 levél
Válasz 04.06.28. 23:06 #115
Szabip
Ja ha már itt ennyi nagy HALO-s van akkor mondja meg valaki hogy a járgányt lehet az egéren kívül mással is kormányozni? Mert azzal nagyon idegesítő volt!
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 04.06.28. 23:03 #114
Szabip
Hát igen a jó öreg Duke Nukem mennyit is játszottam vele annó a suliban is hálózatban. Mindenre ugrottam ami Duke volt. Sok kiváló játék volt az elmúlt 8 évben amivel játszottam és rengeteg a kalsszikus szerintem. Sok olyan si volt amit a sjtó leírt de nekem többet adott mint az x sztár játék.
Nekem még talán a legnagyobb kedvenc amit nem tudok elfelejteni a C&C Red Alert volt 96 ban.


A HALO-val egy gondom van az továbbra is a gépigénye mert azért van egy határ ami alá nem butítom de úgy is nagyon akad ha bedurvúl a játék. Sebaj megint félretszem immár 3x. Majd az x800PRO val.
Akkor se értem hogy hogy lehetett az átírást ennyire elszúrni egy XBOXOn nem akad de egy csúcs gépen meg igen közepes beállításokkal.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
4730 levél
Válasz 04.06.28. 22:48 #113
Pyton
Bennem a legmélyebb nyomokat a POP I a prehistorik I és a duke nukem 3d hagyta. régi cuccok, de ezek nagyon megmaradtak.

Mutassatok nekem még egy olyan játékot, amelyben ha belemész a vértócsába a lábad nyomot hagy, és a vértócsa egyre kisebb lesz, ha többször átmész rajta - hordod szét a vért.
Sonic boom babieee!
14253 levél
Válasz 04.06.28. 22:33 #112
Babykiller
Egyébként a szubjektív megítélésű dolgokon nem érdemes vitatkozni, pedig csak azokon lehet

Valaki él-hal a szimulátorokért, mások pedig nem.
1331 levél
Válasz 04.06.28. 22:32 #111
Zsolty
nem voltam oda a Halo-ért, mert mondom 2évvel Xbox után mit tudnyújtani, de a végén kivittem pedig előszőr nagyon nehezen álltam neki, de mostmár nem bánom, jó volt, de nekem nem hagyott mély nyomokat.

Bennem a Commandos 1, a Sim City 3000, csak hogy kettőt emlitsek hagyott szép és nagyon maradandó nyomokat.
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
14253 levél
Válasz 04.06.28. 22:27 #110
Babykiller
Érdekes, hogy vagyunk egy páran, akik értjük mire gondolsz

A unreal2-t pár óra alatt végig lehet játszani és akkor elmondható, de jól halomra gyilkoltam mindenkit.

A HL2-vel csak az a baj, hogy ellopták a forrását és kiadtak belőle valami izét, ami ugyan szép, de valószínüleg messze nem adja vissza azt az élményt, amit szántak neki. Az elvárások is sokkal nagyobbak a HL után. Ők azok, akik nem csak a húzzunk le róla még egy bőrt, szeretnék képviselni, hanem egyedit alkotni.

Mégegyszer, Én nem vagyok halálosan belebolondulv a HL-be, mint Dile.

A HALO-n nagyon látszik az X-box átirat. Én inkább az Unreal2-höz hasonlítanám hangulatban.
635 levél
Válasz 04.06.28. 22:27 #109
Tiby
Nekem már kb. 10éve van PC-m, de a HALO az mély nyomokat hagyott bennem, szinte tökéletes játék volt.
Run Greats On
2426 levél
Válasz 04.06.28. 22:23 #108
Szabip
A HALO nak volt még egy kicsit olyan Unreal feelingje talán a garfika alpján csak hát nekem az annyira nem jött be igaz ez a gépigénynek tudhatóbe. Aztán lehet hogy rosszul látom de van egy kicsi hasonlóság a HALO és az Unreal között Okoska te ezt biztos tudod!?
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 04.06.28. 22:10 #107
Szabip
Bocs ha elírok dolgokat vagy hibásan írom de szeretek sokat elmélkedni és még gyorsabban írogatni ezért is írok el ezt azt, javítgatni meg nem nagyon szoktam mert úgy általában sietek.


Az Unreal volt az első játék ami miatt gépet fejlesztettem komolyabban és megérte 3x vittem végig (nem sok olyan játék van még) imádtam a hangulatát és a poén az hogy még ma is iszonyatosan szép. Itt már fontosabb volt a történet így már az eleje is frenetikus lett a lezuhant űrhajóval és a pont egy kicsit meglógó Scarjakkal. A kedvenc részem a nagy torony volt, addig akkora területet még FPS-ben nem lehetett látni és olyan grafikát se. Az Unreal2 sajna nagy csalódás volt mert egy totál más világot jelenít meg legalább is más stílusú grafikával.

A HL is korszakalkotó volt, de másért azt nem a grafikájáért szerettem annyira hanem a kibontakozó történetért és akár milyen furcsa a karakterért. A HL2 max a grafikája miatt lehet dupla olyan jó. A történet is nyerő lesz szerintem csak épp akkorát nem fog ütni mint annak idején a HL az újdonság erejével.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14253 levél
Válasz 04.06.28. 22:02 #106
Babykiller
Nekem a HL:Uplink tetszett nagyon, látszott rajta, hogy nem csak egy néhánypályás demó, hanen nagyon jól megszerkesztett kedvcsináló a játékhoz. Igazából ezért is kezdtem el a fullos HL-lel játszani. De a magas piros létrás résznél meguntam , nem tudom miért, talán mert kijött a FIFA 2000 vagy egy NFS.
FPS-ben a Shogo is nagyon ott volt a maga grafikájával és az anime elemeivel.
14253 levél
Válasz 04.06.28. 21:25 #105
Babykiller
Én úgy emlékszem, hogy a Quiver egy nagyon gagyi fps volt, kipróbáltam. Túlságosan hasonlóan kezdődik a két játék(U és HL), lehet ugyanaz írta a történeteket.

Különben ezeket az infókat honnan veszed, Én nem jártam utána.
5900 levél
Válasz 04.06.28. 18:01 #104
Dile
Okoska: Nem te mondtad hogy a HL koppintás, hanem Babykiller. Amúgy meg a Valve azt mondja, hogy ezerszer jobb játék a HL2 a HLhez képest.

Babykiller: A Valve-t '96-ban megalapította Gabe Newell és Mike Harrington, mindketten a Microsofttól jöttek, teli zsebbel. Amikor összeszedtek pár embert, elmentek a sierrához, és felvázolták hogy miket akartak elérni az első játékukkal (a project neve akkor Quiver volt). A Sierránál viszont enyhén szólva kiröhögték őket, mivel olyan képtelenségeket akartak csinálni, mint a csontváz alapú karakteranimáció meg hasonlók. Épp ezért gyorsan kellett valami meggyőzőt alkotniuk. Az összes Valve tag elolvasta fejlesztés előtt Stephen King Mist (A Köd) c. könyvét. Később Carmackék felhívták őket, hogy nem akarják-e őket meglátogatni. Ezen a látogatáson (pénzért) megkapták a Quake 1 forráskódját, és azzal felvértezve indultak haza. A HL enginejét a forráskód alapján csinálták meg. Megjelenés előtt '97-ben a Valve emberei leültek és megnézték hogy mit alkottak. Úgy döntöttek hogy a nagy része nem tetszik nekik, ezért szinte mindent (kivéve az enginet) a kukába dobtak. Ezután jött a legendás 1 éves csúszás, mivel a játék nagy részét újraalkották. Ittenkörül vették föl köreikbe Marc Laidlaw profi horror-írót, hogy megírja a történetet. '98 öszén végül kiadták (szerintem) minden idők legnagyobb játékát.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
12750 levél
Válasz 04.06.28. 17:27 #103
okoska3000
pedíg jó volt, hosszú is volt, változatos és fordulatos is... félek, hogy a második rész rövid lesz, kispályákkal és nem olyan izgalmas (habár ronda biztos nem lesz)...

meglássuk...
14253 levél
Válasz 04.06.28. 17:17 #102
Babykiller
Az Unrealt pedig 5évig formázgatták. De a HL "csak" a Q2 motorját kapta. Kicsit jobb támogatottsággal. Nekem nem igazán jött be és kész!
12750 levél
Válasz 04.06.28. 17:12 #101
okoska3000
na ja, nem is mondtam hogy az alapján csinálták, sőt, pont azt mondom, hogy mindkettő mérföldkő volt és "nagy" játék... (mondjuk én is előbb a HL-t nyomtam, csak utána mondták, hogy van valami Unreal is )...

mindkettő jó volt, azt annyi, még csak nem is hasonlítanak egymásra, hacsaknem hogy mindkettő FPS...
5900 levél
Válasz 04.06.28. 16:59 #100
Dile
Tényleg idősebb az Unreal, pontosan 4 hónappal, ami nem elég arra, hogy az alapján megcsinálják a HL-t (a HL az U megjelenésekor már majdnem 2 éve készült).

Amúgy meg nagyon kíváncsi lettem a játékra

"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
12750 levél
Válasz 04.06.28. 16:58 #99
okoska3000
csak az az érdekes, hogy ősrégi darab és gond nélkül, mindenféle textúrahiba vagy egyéb nélkül simán futkos ma is... nagyon szép színes... alapjáraton 800x600-ban ment, de az említett patch-el már 1024x768-ban is...

pcguru melléklet volt, az van meg nekem, azon ott a patch, azt próbáltam ki most szombaton, nagyon szép színes, csak nosztalgiáztam, anno sokat játszottam vele...
14253 levél
Válasz 04.06.28. 16:31 #98
Babykiller
Glide-ra írták, csak patch-csel ment DX6-os kártyákon.
12750 levél
Válasz 04.06.28. 16:27 #97
okoska3000
igazából arra akartam kilyukadni, hogy DirectX5 alatt egy olyan zseniális és gyönyörű játékot alkottak, hogy a mai játékok egy része elbújhat mögötte, a mostani technikai háttérrel rosszabbakat csinálnak... sajnos...
12750 levél
Válasz 04.06.28. 16:24 #96
okoska3000
ha jól emlékszem, az Ureal korábbi game és az FPS-ek alapja lett 3D gyorsítás terén, nekem személy szerint nagy kedvencem volt, lenyűgöző volt a grafika és design, a zene és az egész úgy ahogy van... ha megnézed mai szemmel is elámulhatsz már a menü előtt futó kastélygrafikától, ahogy forog a kamera és DirectX5-öst használ talán (vagy 6-ost, inkább 5-öst?), mindegy, valami elképesztően jó, persze fullra húzva rajta minden kis élsimítással... XP-n simán fut gond nélkül, szóval fantasztikus game volt, ahogy aztán a Half-life is persze, szerintem nem is kell őket hasonlítgatni, mindkettő zseniális alkotás volt és korszakalkotó... (sajnos az Unreal2-vel rendesen elszúrták az image-et, köze nincs az alap Unreal-hez)...

ez most azért jutott eszembe, mert pont most szombaton raktam fel az Unreal-t belenézni, mert kezembe akadt...
7180 levél
Válasz 04.06.28. 16:10 #95
nyomi
ez így is van... HL-től az unreal biztos nem jobb...
Damn it!!! - Jack Bauer
5900 levél
Válasz 04.06.28. 16:08 #94
Dile
1. EGY CENTI átvezető anim sincs a HL-ben.
2. Bár nem játszottam az Unreal-al, nem úgy vettem észre a reakciókból, hogy jobb lenne mint a HL
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
7180 levél
Válasz 04.06.28. 16:05 #93
nyomi
Szabip: nyugodtan írhatsz lassabban is, hogy mi földi halandók is megértsük mi a lóf*szt akarsz nekünk elmondani... ismerkedj meg azzal, hogy mi a pont, mi a vessző, és mi az a mondat... hidd el, ha lassabban írsz, sokkal jobb lesz nekem, mert nem kell végigolvasnom 3x, hogy végre rájöjjek "mit is akar ez a csávó???"...
Damn it!!! - Jack Bauer
14253 levél
Válasz 04.06.28. 15:58 #92
Babykiller
Az Unreal mellet nem rúghatott labdába, csak hardverkompatibilitás terén
5900 levél
Válasz 04.06.28. 15:48 #91
Dile
"A HL pedig ne migazán volt áttörés hiszen az is csak egy utánzat volt, sok átvezető animmal."

Nem igazán tudtam napirendre térni ezzel a gondolatoddal, úgyhogy arra a következtetésre jutottam hogy összekevered valamivel
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 04.06.28. 15:45 #90
Dile
"egy formálódó jellemrajz miatt is (Gordon Freman)"

Nem kötekedésképp mondom, de a HL-ben Gordonnak semmiféle jelleme nincs, ez direkt van, mivel Gordon maga a játékos, nem pedig egy egyén.

"A HL2 nem fog akkorát robbantani mert annyi újdonságot 6 év távaltából nem hozhat ezért a grafikát eröltetik annyira."

Eddig is tisztában voltam vele, de mostmár még biztosabb vagyok benne, hogy olyan emberek is vannak, akik ezt hiszik
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
12750 levél
Válasz 04.06.28. 15:43 #89
okoska3000
amúgy rengeteg mérföldkő született mostanában is minden műfajban szerintem, pl. a taktikai akcióban a HD2, rendesen odatették, vagy a Splinter Cell is az interaktivitásával és mozgáslehetőségeivel... ezt kéne kiaknázni...
12750 levél
Válasz 04.06.28. 15:40 #88
okoska3000
mikor megkérdezték Andrew Vajnát a játékiparról, azt mondta, hogy rendesen felzárkózott a filmipar mellé, ha már most le nem hagyta, szerinte nemsokára elnyomja rendesen (vagy összeforr a kettő)...

pár év múlva olyan képminőségű játékok lesznek, melyek fotorealisztikusak és ha filmszerű lesz a játék, még jó hogy sokkal izgalmasabb mint egy film, hisz sokkal több lehetőséget rejt magában az interaktivitása miatt, olyan, mintha egy filmben lennél csak te irányítod a dolgokat (legalábbis ezt az érzeted kelti) és valljuk be, ez sokkal izgalmasabb, mint egy nem befolyásolható filmet nézni, ahol csak magadban motyogod "én szétrúgnám a fejét", "jajj ne arra menekülj", vagy "miért bíztál meg benne?", a játékban viszont mindez megvalósul, mert te döntesz...
14253 levél
Válasz 04.06.28. 15:37 #87
Babykiller
Miért ne lehetne, rengeteg játék csak az effektjeivel próbál javítani egy sematizált játékmeneten. Tökéletes példa erre a Holnapután, rengeteg effekt egy "apa-meg-akarja-menteni-a-fiát" történet körül.
A fejlesztők igenis alkotnak, csak a legtöbb nem illik bele a mai szemléletbe és ezzekl el is veszik a kedvüket a további munkától.

A HL pedig ne migazán volt áttörés hiszen az is csak egy utánzat volt, sok átvezető animmal.

Ez kábé olyan, mint aki azt mondja hogy a Warcraft-et a C&C-ről másolták, pedig a WarC előbb jelent meg és még dune2-vel sem volt semmi közös/hasonló része.
2426 levél
Válasz 04.06.28. 15:29 #86
Szabip
Szerintem nagyon is jogos a filmekkel való összvetése főleg mostanában.(ez csak és kizárólag bizonyos játékstílusoknál és játékoknál érvényes nem is a Fifára gondoltam) Hisz itt is történet a helyszín az emberek jellem ábrázolása a léyneges a nélkül eledhatatlan na jó Pain killer kivétel arra egyik se igaz de attől még kiváló alkotás. Viszont egy Syberiaban, HL ben vagy akár egy Duke Nukem ben ezek fontosak. Lehetne jönni még sportjátékokkal meg a többivel de én inkább itt a történet, szerplőorinetált játékokra gondolok engem azok mozgatnak meg a legjobban.

Azért hidd el akadnak mostanában is kiemelkedőt főleg tavaly asszem ne egy nagy név született (GTA VC,Prince of., Max Payne2, Call of duty, Pirates of.aliasz Sea Dogs 2,Generals ZH, Warcraft 3 EXP...)
És szerintem lesznek az idén is jópáran mert az idei év játékok terén csak most indul be...
Persze ezke nem alkottak akkorát mint a DOOM de igen tisztességes és összerakott játékok amik nagyon is hagulatosak voltak és azok)


Hát én nem tudom de én a HL-t a története a cselekménye és az egész atmoszférája miatt imádtam és még sokan mások is továbbá egy formálódó jellemrajz miatt is (Gordon Freman). Presze jól jött az akkori kúlcskeresgélés után valami új dolog mert azt már mindenki unta.
A HL2 nem fog akkorát robbantani mert annyi újdonságot 6 év távaltából nem hozhat ezért a grafikát eröltetik annyira.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
5900 levél
Válasz 04.06.28. 15:10 #85
Dile
"A jövőben viszont egyre több játékot a garfikája fog meghatározni hisz a piac iparosodott így akár csak a filmeknél a Név, a látványoságg lesz a döntő."

Nagyon bajos a játékokat a filmekhez hasonlítani, érthető okoknál fogva.

"Itt egy ellentét is a Doom3 amit a legtöbb ember nem a játékmenete miatt vár a legjobban hanem a grafikája miatt de mára már a HL2 is erre a sorsra jutott hiába lesz 80 órás játékideje meg fene nagy interaktivitása amit én imádok is de sokan már ebben is csak az atomszép grafikát látják"

Ezt én annak a mellékhatásának tartom, hogy nem alkotnak mostanában kiemelkedőt a fejlesztők sajnos.

"mindenki a csodálatos garfikát nézte csak ami sajnos szomorú egy kicsit persze ettől még leszenk nagyon jó játékok és nagy nevek amikeb a történeté a főszerep (HL, Silent Hill, GTA, Syberia...) "

Tévedés, a HL nem elsősorban a történettől lett nagy, hanem az akkoriban reformoknak számító új iránytól, a Doom, quake, egyebek után egy újabb szintre vitte a játékfejlesztést.
A HL2-től is hasonló eredményeket várok, és teljesen magabiztosan.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
2426 levél
Válasz 04.06.28. 14:36 #84
Szabip
Igen viszont erre épp a folytatás cáfolt rá a Q3 nem volt gépigényes mikor megjelent egy mezei butított TNT2 M64 en és egy sima Celron 300 on is tökéletesen elfutott akár 32 bites színnel is.
Egyébként pont a Chasm-ra gondoltam

Nkem is a Glide volt a problémám az Unreallal 3x vittem végig mire megjött a kiegje de akkor meg VGA-t cseréltem TNT2 re amin köztudott hogy nem futott jól sőt még fagyott és ki is lépegetett így a kiegészítőjét kénytelen voltma félretenni pedig a kedvencem volt. Ma már vannak Patch fileok amikkel elfut a teljes Unreal akár NV kártyákon is türhetőnek kevés hibával a barátnőm MX440 en játszotta végig 1 éve kb jót nosztalgiáztam én is de sajna a kigje még most se fut jó ugyan úgy hajalmos fagyni.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14253 levél
Válasz 04.06.28. 14:24 #83
Babykiller
Hát igen a q2 magas gépigényével lógott ki, ma 800-1000fps-sel megy nálam
Egy csomó orosz fejlesztésű fps játék eltűnt pedig azokban volt mindig valami új, amit később lenyúltak. Pl a Chasm dinamikus árnyékokkal, 8 fényforrással és egy 266-os gépen is jól ment. Hamar eltűnt, aztán kiadtak egy ilyen funkciókat tartalmazó patch-t unreal-hez. Az unreal ott volt meglőve, hogy csak glide-on futott normálisan. Az alap ut csak metal-on és openGL-en nézett ki valahogy(bár az ogl-es rakétafüst nem volt jó). Az ut200x-k alig használnak akár dx8-as effekteket is.
2426 levél
Válasz 04.06.28. 14:23 #82
Szabip
Egyébként a garfika vs. játékélmény egészen a 90-es évek eleje óta nyitott kérdés. Már sok újság könyv szaksajtó és természetessen mi felhasználók is próbáltunk erre választ találni hogy mi is a legfontosabb de ez nem sikerült mindig megingatta valami az aktuális megállapításokat.
Pl. és is nagyon fontosnak tartom a garfikát ezért is fejlesztek gépet, hogy majdan a Doom3 4AA val is akár jól fusson meg másért is természetessen de erre rácáfol, hogy a barátnőm gépén (P4 2,4 sajna egy gagyi MX440 el) fent van az NFS HP2 és én is neki állatm multkor játszni persze kielégítő semebbéget a VGA miatt csak 800x600 ban igen sok butítás mellet produkál de valhogy nem figyeltem ezeket a dolgokat és jót szórakoztam vele vagy a Diblo 2 (a barátnőm nagy Diablo 2 fan) se emy szépség de mégis még most is sokat játszák és én se tartom olyan rondának de a hangulata nagyon ott van igy 4 év után is.
Itt egy ellentét is a Doom3 amit a legtöbb ember nem a játékmenete miatt vár a legjobban hanem a grafikája miatt de mára már a HL2 is erre a sorsra jutott hiába lesz 80 órás játékideje meg fene nagy interaktivitása amit én imádok is de sokan már ebben is csak az atomszép grafikát látják.

A jövőben viszont egyre több játékot a garfikája fog meghatározni hisz a piac iparosodott így akár csak a filmeknél a Név, a látványoságg lesz a döntő. Talán az Unreal 3 példázza ezt a legjobban mivel ott ki volt arra kiváncsi, hogy hol fog játszódni vagy mi lesz a történet netán milyen fegyvberek lesznek? SENKI mindenki a csodálatos garfikát nézte csak ami sajnos szomorú egy kicsit persze ettől még leszenk nagyon jó játékok és nagy nevek amikeb a történeté a főszerep (HL, Silent Hill, GTA, Syberia...) A filmeknél dettó(LOTR trilógia vagy Matrix trilógia) nem is véletlen hogy egyre jobban összemossák egyesek a két iparágat főleg a Lara Croft óta
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 04.06.28. 14:08 #81
Szabip
Meg azért is olyan ronda a Vice City hogy jól fusson a PS2 XBOX okon is magyarán egységes kód kellett ami minden platformra jó és ezt csak a grafika rovásával lehetett megoldani. Ettől függetlenül a tavalyi év egyik leghangulatosabb játéka.

Szerintem meg pont hogy a grafika az egyik leg fontosabb dolog hisz a hangulathoz nagy mértékben hozzájárul ezt jól példázza a Quake 2 korszak. Mindenki a Q2-t istenítette hogy milyn szép közben megjelentek FPS ek saját motorral amik eltüntek név nélkül mivel senki se volt rájuk kiváncsi hol ott remek hangulatuk volt csak a grafikájuk volt kicsit gyengébb. Ekkor született az Unreal aminek eszemnt jó grafikája volt 98 ban és simán alázta a Quake 2 grafikai motorját a haveromnak is fél évig mutogatni kellett mire elhitte hoyg tényleg szebb és hangulatosabb is. Tehát az Unreal is a grafikának és a nagyon jó atmoszférának köszönhette a sikerét(még ma is szépnek mondható!) de ebben a garfika nyomott a legtöbbet. HA az akkor nrm sikerül így ma nem lennének Unreal T-k 2003-2004 középszerü grafikával ami semmi újat nem tud mutatni a maga DX8 as motorjával pláne nem a FarCry HL2 DOOM3... mellett.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
5900 levél
Válasz 04.06.28. 13:32 #80
Dile
Mivel a cím is mondja, hogy aktuálisan használt gépekről van szó, nem hiszem hogy érvényes. De ha akarod én is megmérem ezen a gépen, amin netezni szoktam (most otthon vagyok, úgyhogy mindjárt íróm az eredményt))
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
7180 levél
Válasz 04.06.28. 01:53 #79
nyomi
csoda, hogy elindult
Damn it!!! - Jack Bauer
1946 levél
Válasz 04.06.28. 01:27 #78
devastator
Hi.

Asszem eselyem van az arany eremre...

3D Mark 2001: 347pont (haromszaznegyvenhet)

Celeron 333Mhz
2*64Mb SD RAM(asszem
Voodoo 3 2000 16Mb Agp

Ide azzal az arannyal!

Ui.:ez a regi gepem, uj gep 13-14k-t ad.
Too stubborn to die...
4730 levél
Válasz 04.06.27. 21:57 #77
Pyton
Végre! Ez az I. olyan topikm, ami napokig fönn van!
Sonic boom babieee!
5900 levél
Válasz 04.06.27. 20:00 #76
Dile
A játékokhoz pedig: A grafika az egyike azoknak a dologn ak, amikben a fejleszőknek a legkönnyebb csúcsteljesítményt elérni. Úgyhogy nincs értelme a grafikája alapján értékelni a játékokat. A Vice City sem azét ronda mert ennyi tellett a fejlesztőktől, hanem mert inkább a játékélményt (gondolok itt a város összetettségére) részesítették előnyben, ami nagyon is dícséretes!
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 04.06.27. 19:53 #75
Dile
Nekem egy 1000-re húzott 800-as celeron, egy gef2 mx400, 384 SDRAM és egy Abit VH6T most otthon a csúcsgépem, nemtudom hogy esélyes vagyok-e

Azt hiszem régen a 3dMark01-re vmi 1500 pontot adott ezzel a konfiggal, 03-al, meg csak egyszer próbáltam, valami iszonyat kevés lett, de nem tudom mennyi. Lemérni meg most nem tudom, mert nem otthon vagyok.

U.i.: A másik gépen, amin netezni szoktam egy 233-as intel, és egy S3 Virge fut, büszke is vagyok rá
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
21647 levél
Válasz 04.06.27. 19:30 #74
padavan
Mekkora off már ez a Vice City téma...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1331 levél
Válasz 04.06.27. 10:35 #73
Zsolty
azért a megjelenéskor nem volt rossz a grafika a Vice city-ben, nem is volt csúcs, de 1év pár hónapja jónak számitott.
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
2800 levél
Válasz 04.06.27. 09:49 #72
Posseidon
Én éppen most vettem elő a játékot, nosztalgiázni. A grafika nem csúnya, de nem is szép. De a hangulata az ott van a csúcson. Fantasztikus a játékélmény.
21647 levél
Válasz 04.06.27. 08:42 #71
padavan
Ja! A víz az kb. egy xar és sártengernek felel meg, amely nagyon is passzol a tengerparti nagyváros milliőhöz.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.06.27. 08:41 #70
padavan
Ezt most kitől kérdezted és milyen szándékkal? Mert én játszottam vele - végig is vittem, de a 100% már túl időígényes lett volna - és amellett, hogy az egyik kedvenc játékom, azt kell mondjam, hogy a GTA sorozat immár hagyományosan alatta marad az aktuális grafikai szinvonalnak. De ennél a játéknál nem is ez a lényeg. Egyébként is, a graf. valszeg direkt van butítva a hatalmas játéktér miatt.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2925 levél
Válasz 04.06.26. 21:55 #69
!hollow
A Vice City vizuálisan nem rosssz??? Olyan trágya grafikát ritkán lát az ember. A víz is nagyon szép benne.
Think you're alone? Think again.
635 levél
Válasz 04.06.26. 21:49 #68
Tiby
Egyáltalán játszottál a Vice Cityvel?
Gyakorlatilag ebben a játékban az első 30 másodpercben benn vagy az egész missióba, fokozatosan nehezdett, nőtt az izgalom, meg az idegességi szint is.
Vizuálisan sem rossz.
Játszottál már az új Deus Ex-el.
Vizualitás van, játék ohne.
Run Greats On
21647 levél
Válasz 04.06.26. 21:45 #67
padavan
Ezek szerint a vizualitás jelenti az izgalmat? Csajoknál tutira...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.